abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189113131
En... er was een nieuw topic.

Bron: https://harrypotter.fandom.com/wiki/List_of_spells
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189113347
In het kader van garantieregeling van onze meubelreiniging van een aantal weken geleden zijn ze vandaag nog even terug gekomen om de allerlaatste kleine plekjes opnieuw te reinigen en te impregneren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189113749
@Molo weet je nog van die winterjas? De goedkoopste van de 2 net gescoord in mn lunchpauze O+ bij MS. Leukkkkk joh *O* Helemaal blij mee.
/vandaag toch salaris gestort :P
pi_189113772
Nog nooit iets van Harry Potter gelezen of gezien, dus volkomen onbekend met al die vreemde uitdrukkingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189113856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
Nog nooit iets van Harry Potter gelezen of gezien, dus volkomen onbekend met al die vreemde uitdrukkingen.
Ik wist niet dat het ooit zou gaan gebeuren ,maar +1 op golfer .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 september 2019 @ 13:31:50 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189113972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:16 schreef Bluezz het volgende:
@:Molo weet je nog van die winterjas? De goedkoopste van de 2 net gescoord in mn lunchpauze O+ bij MS. Leukkkkk joh *O* Helemaal blij mee.
/vandaag toch salaris gestort :P
Top!

Ik ga straks dure schmink bestellen (want salaris), want ik vind dat wel tof op feestjes. Toch zat kinderen om te bewerken tegenwoordig *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 25 september 2019 @ 13:32:11 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189113977
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is nooit te laat

Heerlijke fictie dat _O_
pi_189114052
Arghh.. Ik zit bij een cursus en de man zegt in iedere zin minstens 1 keer " zeg maar van" 8)7

En als je dat eenmaal gehoord hebt, dan hoor je het steeds.. :o
pi_189114058
quote:
quote:

[..]

Echt niet. Wauw dus jullie zijn nog Harry Potter maagd O+

Ik zou het gewoon eens een keertje proberen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189114077
Ik heb mijn moeder op haar 55e ook nog aan de Harry Potter boeken gekregen :)
  woensdag 25 september 2019 @ 13:41:17 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189114098
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Barreltje het volgende:
Arghh.. Ik zit bij een cursus en de man zegt in iedere zin minstens 1 keer " zeg maar van" 8)7

Turven O+
pi_189114110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

Alleen een paar films gezien, maar daardoor niet de wens gehad om de boeken te gaan lezen. Er is nog zoveel te lezen.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 september 2019 @ 13:44:15 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189114138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alleen een paar films gezien, maar daardoor niet de wens gehad om de boeken te gaan lezen. Er is nog zoveel te lezen.
De boeken zijn echt veel leuker dan de films, maar moet wel je ding beetje zijn natuurlijk
pi_189114165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Compleet. En nooit behoefte gevoeld om er iets van te lezen of te zien. Geldt ook voor Tolkiens Hobbits enzo.
Poef.....gone! ©golfer
pi_189114168
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:44 schreef Molo het volgende:

[..]

De boeken zijn echt veel leuker dan de films, maar moet wel je ding beetje zijn natuurlijk
Eens :Y Het zijn boeken die een enorme impact hebben (gehad), dat zou voor mij al een reden zijn om het te lezen, zelfs al was het niet mijn ding.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 september 2019 @ 13:46:23 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189114169
Deel 7 vorige maand geluisterd :+. Andere delen eerder dit jaar al
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189114192
De films missen echt zoveel van de boeken. Maarja anders werden die films 10 uur lang ofzo haha.
pi_189114226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De films missen echt zoveel van de boeken. Maarja anders werden die films 10 uur lang ofzo haha.
En dan wel die eindeloos slepende DH I tot een aparte film maken maar dan niet deel II netjes afronden }:| Maar ook de films zijn het kijken waard, qua sfeer O+
pi_189114236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Barreltje het volgende:

Zo "mm mm" ed mijn buurvrouw op kantoor. Een apart keelgeluid. Als ik dat moet turven doe ik de rest van de dag niets anders meer.
pi_189114238
Ik ga denk ik weer HP-filmmarathon doen rond kerst. O+

Maar O+ de boeken O+ altijd +1
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:52:48 #21
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Compleet. En nooit behoefte gevoeld om er iets van te lezen of te zien. Geldt ook voor Tolkiens Hobbits enzo.
Ik snap alleen nooit zo waarom dat continu herhaald moet worden.
pi_189114266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En dan wel die eindeloos slepende DH I tot een aparte film maken maar dan niet deel II netjes afronden }:| Maar ook de films zijn het kijken waard, qua sfeer O+
Ik heb mij zo geërgerd aan die laatste twee delen :Y

Moet ze weer eens lezen.
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga denk ik weer HP-filmmarathon doen rond kerst. O+

Maar O+ de boeken O+ altijd +1
Marathon met kerst is hier vaste prik.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:54:29 #23
13783 Anthraxx
pi_189114269
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niemand is onmisbaar, nu wordt er ook een systeem in stand gehouden dat hun bepaalde werkzaamheden uitvoeren.
Ik heb dan ook niets gezegd over onmisbaar. Het zijn wel functies waar een behoefte aan is en er geen hond te vinden is die het wil doen, om redenen (salaris, niemand te vinden etc). En dan is externe inhuur een mogelijkheid. Maar wel 1 die duurder is.
pi_189114278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik snap alleen nooit zo waarom dat continu herhaald moet worden.
Omdat het comme il faut is om fantasy stom te vinden :Y
pi_189114291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Marathon met kerst is hier vaste prik.
Ja, hier ook als het aan mij ligt. F steigert er nog wel eens een beetje over. :')
  woensdag 25 september 2019 @ 13:57:08 #26
13783 Anthraxx
pi_189114305
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, hier ook als het aan mij ligt. F steigert er nog wel eens een beetje over. :')
Dat is hier The Muppet Christmas Carol.
pi_189114310
quote:

[..]

Gekke F :{w Harry Potter is de basis van onze relatie zo'n beetje :+
  woensdag 25 september 2019 @ 13:58:12 #28
13783 Anthraxx
pi_189114316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
pi_189114318
quote:

[..]

Mja als je niks hebt met fantasy... dan is HP ook snel klaar denk ik.
pi_189114325
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is hier The Muppet Christmas Carol.
Zo tragisch ;(

Love Actually is mijn lievelingskerstfilm O+
pi_189114338
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
Nou ja, dat dus. Veel mensen met zulke duidelijke afkeuren hebben ook nog niet bepaald een poging gewaagd.
pi_189114340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind het niet stom, ik heb er alleen helemaal niets mee. Net zo min als met horror. Of een serie, las er hier wel eens over, Vikings. Zoveel bloed en agressie, hou ik ook niet van. Maar als anderen dat leuk vinden en ervan genieten, be my guest.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:59:53 #33
13783 Anthraxx
pi_189114341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo tragisch ;(

HP hebben we net nog helemaal gekeken hoor :{w.

Met kerst zijn er genoeg andere films het kijken waard, zoals Die Hard.
pi_189114358
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

HP hebben we net nog helemaal gekeken hoor :{w.

Met kerst zijn er genoeg andere films het kijken waard, zoals Die Hard.
Ook eens :Y
pi_189114362
quote:

[..]

De laatste keer dat ik literatuur gelezen heb was Spitzen van Thomas Rosenboom. Ik heb het hele boek zitten wachten tot er iets ging gebeuren. Er is nooit iets gebeurd, gewoon echt niets. Dan kan het allemaal mooi literair verantwoord zijn maar ik heb liever fantasy.
Spoilers!
pi_189114369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet stom, ik heb er alleen helemaal niets mee. Net zo min als met horror. Of een serie, las er hier wel eens over, Vikings. Zoveel bloed en agressie, hou ik ook niet van. Maar als anderen dat leuk vinden en ervan genieten, be my guest.
Snap ik hoor, ieder z'n eigen smaak. Maar in golfers opmerking zit een neerbuigend toontje wat ik niet goed begrijp.
pi_189114377
quote:

[..]

Leraar Nederlands op de middelbare vond ook dat je alleen maar literatuur mocht lezen, ook in je vrije tijd. Als ik iets "moest" dan deed (doe) ik dat liever niet. Weet niet meer welk boek het was (ja, enorm lang geleden), maar ooit eens met kopietjes uit een encylopedie laten zien dat in het literaire boek enorm veel fouten stonden. Het is nooit meer goed gekomen _O-
Ik ben een beetje allergisch voor "dat moet je gezien hebben " of "dat moet je gelezen hebben" of "die muziek moet je mooi vinden (of slecht)".
  woensdag 25 september 2019 @ 14:04:24 #38
13783 Anthraxx
pi_189114386
HP ben ik gaan lezen omdat Anna ze heeft gelezen. Het kinderlijke is er na een boek of 2 al vrij snel af. Daarna vind ik het toch behoorlijk beklemmend, depressief en donker worden. Inmiddels wel meerdere keren gelezen. We lezen nu gezamenlijk door de serie heen 8-).
pi_189114393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik literatuur gelezen heb was Spitzen van Thomas Rosenboom. Ik heb het hele boek zitten wachten tot er iets ging gebeuren. Er is nooit iets gebeurd, gewoon echt niets. Dan kan het allemaal mooi literair verantwoord zijn maar ik heb liever fantasy.
De Avonden :O Wat een saaie draak.

Of de Stad der Blinden dan, daarin staan eindeloze zinnen zonder punt die soms wel een halve pagina duren, alsof het een opstel van een 8-jarige is, en als je, zoals ik, dan ademhaalt op de punt dan is het best een vermoeiende aangelegenheid om maar door en door en door te blijven lezen, wachtend tot de zin eindigt maar wat helaas nooit gaat gebeuren en om die reden heb ik het boek maar na een paar hoofdstukken ademnood en irritatie weggelegd want lezen moet wel leuk blijven niet waar? :+
pi_189114398
Ik ging overigens sporten en we deden ook Strongman-dingen. O+ Yoke carry's O+
pi_189114412
Ik heb met een Keukenmeidenroman uit. Mooi boek, fijn geschreven, schokkend en veel dingen waar ik geen idee van had.
pi_189114422
quote:

[..]

Zo tragisch ;(

:Y (naast uiteraard Sissi en sound of music, geen kerstfilms maar films bij kerst)
pi_189114436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De Avonden :O Wat een saaie draak.

Of de Stad der Blinden dan, daarin staan eindeloze zinnen zonder punt die soms wel een halve pagina duren, alsof het een opstel van een 8-jarige is, en als je, zoals ik, dan ademhaalt op de punt dan is het best een vermoeiende aangelegenheid om maar door en door en door te blijven lezen, wachtend tot de zin eindigt maar wat helaas nooit gaat gebeuren en om die reden heb ik het boek maar na een paar hoofdstukken ademnood en irritatie weggelegd want lezen moet wel leuk blijven niet waar? :+
_O-

Ik hoefde van mijn leraar Nederlands het boek Kees de Jongen niet uit te lezen als ik maar tijdens mijn examen kon verklaren wat de reden daarvoor was. Niet te doen man, 25 pagina's over dat dat kind een paar straten in zijn buurt wandelt, dat hij heel misschien een cent krijgt en welk snoep hij daarvan zal kopen.
Spoilers!
pi_189114451
quote:

[..]

Zo keek ik met een vriend naar "The Hours". Overladen met Oscars. Na zo'n anderhalf uur zei hij...als er nu niet snel iets gaat gebeuren, zoek ik een hoed om 'm op te eten. Daar kwam de aftiteling. Dus nu is de uitspraak "is het een mooie film of een hours film"
pi_189114457
Kees de jongen heb ik wel uitgelezen, dat sleepte ook eindeloos maar dat vond ik nog wel aandoenlijk. Die types uit de Avonden waren vervelende, verwende zeikerds. Ik was ook te braaf om boeken voor mn lijst niet te lezen :@ En ik had drie lijsten }:|
  woensdag 25 september 2019 @ 14:10:52 #46
13783 Anthraxx
pi_189114472
Ik heb ooit voor Nederlands het boek "De Trein der Traagheid" gelezen. Ik was blijkbaar geďntrigeerd door de titel. Wat. Een. Kut. Boek.

De docent vroeg er maar 1 vraag over: waarom? Blijkbaar moest zij dat ding met haar studie analyseren en is dat een trauma geworden 8-). Ik herinner mij niets meer van het boek.

Google:
quote:
Na een geheimzinnige rit belanden drie treinreizigers in een vreemd, duister land, een tijdloos overgangsgebied tussen leven en dood, waarop zij ieder naar eigen aard reageren en waaruit één van hen tenslotte terugkeert in deze wereld, waar hij het slachtoffer blijkt te zijn van een spoorwegongeluk
Dus eigenlijk ook gewoon een fantasy verhaaltje 8-).
pi_189114483
Met Engels lazen we On the road van Jack Karouac, de lerares was woest enthousiast maar ik heb de charme er nooit van begrepen.
pi_189114489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit voor Nederlands het boek "De Trein der Traagheid" gelezen. Ik was blijkbaar geďntrigeerd door de titel. Wat. Een. Kut. Boek.

De docent vroeg er maar 1 vraag over: waarom? Blijkbaar moest zij dat ding met haar studie analyseren en is dat een trauma geworden 8-). Ik herinner mij niets meer van het boek.

Google:
[..]

Dus eigenlijk ook gewoon een fantasy verhaaltje 8-).
Dat lijkt Stranger Things wel :P
  woensdag 25 september 2019 @ 14:12:42 #49
13783 Anthraxx
pi_189114493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat lijkt Stranger Things wel :P
Alleen 70 jaar eerder. Maar wel literair verantwoord :Y).
pi_189114494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:02 schreef Clubsoda het volgende:

Snap ik hoor, ieder z'n eigen smaak. Maar in golfers opmerking zit een neerbuigend toontje wat ik niet goed begrijp.
Wat is er neerbuigend aan mijn opmerking dat ik nog nooit iets van Potter heb gelezen of gezien?
Poef.....gone! ©golfer
pi_189114517
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is er neerbuigend aan mijn opmerking dat ik nog nooit iets van Potter heb gelezen of gezien?
Feitelijk niets natuurlijk, maar ik lees er een intonatie in die op mij neerbuigend overkomt. Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie zijn natuurlijk.
pi_189114530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:14 schreef Clubsoda het volgende:

Feitelijk niets natuurlijk, maar ik lees er een intonatie in die op mij neerbuigend overkomt. Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie zijn natuurlijk.
Dat laatste is het geval en zegt meer over jou dan over mij. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189114542
quote:

[..]

Lekker laten steigeren.
pi_189114554
quote:

[..]

Zo tragisch ;(

Mijne ook O+
pi_189114562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat laatste is het geval en zegt meer over jou dan over mij. ;)
Dat laatste is een beetje een niet ter zake doende dooddoener natuurlijk. Maar prima, dan las ik iets wat er niet was.
pi_189114567
quote:

[..]

Herkenbaar :)

Lees nu ook graag haruki murakami..
misschien geen literatuur officieel.. maar een verdomd goede schrijver :)
pi_189114579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijne ook O+
Ik ben niet verbaasd :+
pi_189114582
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben niet verbaasd :+
Gek he :+
pi_189114586
quote:

[..]

Het is ook pas de 100 miljoenste keer dat hij dit meld *) Net als LotR. Vind-ie ook niet zo tof :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189114617
quote:

[..]

Zo tragisch ;(

Ja *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189114618
Ik ben wel ooit heel enthousiast aan lotr begonnen. Maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Net als the hobbit trouwens. Al die zijsprongen aargh
pi_189114623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

Het is ook pas de 100 miljoenste keer dat hij dit meld *) Net als LotR. Vind-ie ook niet zo tof :+
Klopt. En van scifi hou ik ook niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_189114628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gek he :+
Met die ouwe schuinsmarcheerder van een Harry in je UI moet je wel :D
pi_189114641
Ik heb volgens mij een half jaar over The Hobbit gedaan dus daarom durf ik niet aan LotR te beginnen. Volgens mij ga ik daar niet doorheen komen.
pi_189114647
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben wel ooit heel enthousiast aan lotr begonnen. Maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Net als the hobbit trouwens. Al die zijsprongen aargh
Ik kwam tot boek 2.
pi_189114652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt. En van scifi hou ik ook niet.
Ach. Heb je dat nog maar een keer gemeld ^O^ Jij blij. Nieuwelingen blij dat ze dat ook weer weten ^O^
pi_189114653
Volgens mij zijn bij LotR de films wel de beste keuze :P
pi_189114656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Met die ouwe schuinsmarcheerder van een Harry in je UI moet je wel :D
*) ja ik baal er nog steeds van dat ze dat red nose day actually pas na zijn dood hebben gedaan.
pi_189114664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb volgens mij een half jaar over The Hobbit gedaan dus daarom durf ik niet aan LotR te beginnen. Volgens mij ga ik daar niet doorheen komen.
Ben drie keer gestrand in boek 2 :P
pi_189114681
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kwam tot boek 2.
Vind ik knap.
pi_189114683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben drie keer gestrand in boek 2 :P
Ooit ga ik het wel proberen, maar verwacht niet dat ik het einde ga redden :D

Eerst nog twijfelen of ik aan Game of Thrones wil beginnen voordat de hele serie af is.
pi_189114688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

*) ja ik baal er nog steeds van dat ze dat red nose day actually pas na zijn dood hebben gedaan.
Ja ;( sowieso baal ik wel een beetje van die dood, zeg maar ;)
pi_189114698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vind ik knap.
Ik ook.

Oh en nog even omdat het kan, met jou: Alan Rickman O+ :9 ;(
pi_189114701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja ;(
Ik vind Snowcake ook erg goed met hem trouwens.
pi_189114707
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook.

Oh en nog even omdat het kan, met jou: Alan Rickman O+ :9 ;(
Alan :9~ O+

En idd

:'( :'( :'(
pi_189114723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ooit ga ik het wel proberen, maar verwacht niet dat ik het einde ga redden :D

Eerst nog twijfelen of ik aan Game of Thrones wil beginnen voordat de hele serie af is.
Ik heb besloten te wachten of hij ooit die serie af gaat krijgen.
pi_189114727
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind Snowcake ook erg goed met hem trouwens.
Snowcake O+ O+ Wij hebben binnenkort een Snowcake-date met collega's van mijn lief want er zijn mensen die die film nog niet ontdekt hebben .

Ik geloof dat wij oprecht wel al z'n films in huis hebben, zelfs de dodgy ones. Dat zijn er best veel trouwens. :P
pi_189114742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Snowcake O+ O+ Wij hebben binnenkort een Snowcake-date met collega's van mijn lief want er zijn mensen die die film nog niet ontdekt hebben .
Oh wauw. Goeie reden voor een date in ieder geval. ^O^

Ik ben nog aan het verzamelen trouwens.
pi_189114751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb besloten te wachten of hij ooit die serie af gaat krijgen.
Ja de vraag is niet alleen wanneer maar of.....
  woensdag 25 september 2019 @ 14:31:02 #80
13783 Anthraxx
pi_189114761
Als jullie al niet door LoTR heen komen, dan zou ik Wheel of Time links laten liggen :+.

LoTR lees ik trouwens jaarlijks wel een keer. En The Silmarillion erbij. Tip: als LoTR niets is, blijf daar dan helemaal bij weg.
pi_189114787
Of misschien gewoon eindelijk aan Mistborn trilogie beginnen. Er is zoveel te lezen :D
pi_189114790
Side note: op de radio hoorde ik, dat vandaag de meeste mensen op de wereld jarig zijn.🎉 🎊
pi_189114792
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wauw. Goeie reden voor een date in ieder geval. ^O^

Ik ben nog aan het verzamelen trouwens.
Ik heb ze nog niet allemaal gezien trouwens. Die over die wijnboer, die politiefilm met het slechte Amerikaanse accent en Rasputin in ieder geval niet.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:34:52 #84
13783 Anthraxx
pi_189114825
Mistborn heb ik in een week volledig uitgelezen. Boek 1 en 3 vond ik enorm leuk. 2 was wel de minste van het stel. Maar voor een fantasy boek vond ik het verfrissend en goed uitgedacht.

Ik moet nog beginnen aan The Stormlight Archive van dezelfde auteur.
pi_189114835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja de vraag is niet alleen wanneer maar of.....
Ik wilde het niet al te bot brengen :+
pi_189114849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
Mistborn heb ik in een week volledig uitgelezen. Boek 1 en 3 vond ik enorm leuk. 2 was wel de minste van het stel. Maar voor een fantasy boek vond ik het verfrissend en goed uitgedacht.

Ik moet nog beginnen aan The Stormlight Archive van dezelfde auteur.
Mijn man is er heel enthousiast over dus ben wel benieuwd :)
Hopelijk leest het voor mij ook een beetje makkelijk.
pi_189114850
ik lees tegenwoordig alleen maar van die hele simpele romannetjes. Drie euro boeken op amazon, ofzo. Ik ben zo moe dat ik echt geen aandacht heb voor iets hoogdravendere. En stiekem vind ik het heerlijk. Je weet de afloop al, maar het doet me altijd wel goed voelen als de liefde wint, ofzo.

Hopelijk binnenkort weer aandacht voor wat betere boeken....
pi_189114851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb ze nog niet allemaal gezien trouwens. Die over die wijnboer, die politiefilm met het slechte Amerikaanse accent en Rasputin in ieder geval niet.
Bottle shock heb ik gezien... Maar kan ik mij niet meer zoveel van herinneren :@

Zijn laatste film. Eye in the sky vond ik niet zo goed trouwens :@
pi_189114858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Als jullie al niet door LoTR heen komen, dan zou ik Wheel of Time links laten liggen :+.

LoTR lees ik trouwens jaarlijks wel een keer. En The Silmarillion erbij. Tip: als LoTR niets is, blijf daar dan helemaal bij weg.
Ik ben echt wel een doorzetter. Ik heb alles Tolkien en alles Ender gelezen. Maar Wheel of Time heb ik halverwege het 3e of 4e boek opgegeven. Nul binding met de karakters en dan wordt het toch zwaar.
Spoilers!
  woensdag 25 september 2019 @ 14:38:09 #90
13783 Anthraxx
pi_189114888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben echt wel een doorzetter. Ik heb alles Tolkien en alles Ender gelezen. Maar Wheel of Time heb ik halverwege het 3e of 4e boek opgegeven. Nul binding met de karakters en dan wordt het toch zwaar.
Bij Ender ben ik na boek 2 gestopt. Toen begon zijn eigen wereldbeeld er toch wel wat meer doorheen te druipen, vond ik. En ik vond het vergeleken met deel 1 een stuk saaier en langdradiger.
pi_189114900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bottle shock heb ik gezien... Maar kan ik mij niet meer zoveel van herinneren :@

Zijn laatste film. Eye in the sky vond ik niet zo goed trouwens :@
Eye in the Sky vond ik wel ok. Ik vond CBGB echt heel suf, ik snapt absoluut niet waar die film heen wilde. A little chaos vond ik ook niet bijster hoogdravend.
pi_189114901
Ik kan soms ook nog best wel verslingerd raken aan new adult boeken ofzo. Ik vond de serie a court of thorns and roses van Sarah j Maas bijvoorbeeld erg goed.
pi_189114925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan soms ook nog best wel verslingerd raken aan new adult boeken ofzo. Ik vond de serie a court of thorns and roses van Sarah j Maas bijvoorbeeld erg goed.
Ja is die ook leuk? Heb net haar andere serie uit.

Verder lees ik vaak boeken van Agatha Christie tussendoor, ook lekker makkelijk.
pi_189114932
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:33 schreef AnneX het volgende:
Side note: op de radio hoorde ik, dat vandaag de meeste mensen op de wereld jarig zijn.🎉 🎊
Ergo dat de meeste mensen op aarde verwekt worden met kerst?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189114948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Eye in the Sky vond ik wel ok. Ik vond CBGB echt heel suf, ik snapt absoluut niet waar die film heen wilde. A little chaos vond ik ook niet bijster hoogdravend.
A little chaos vond ik vooral leuk vanwege Kate. Maar verder vond ik het ook niet heel top.

Dogma vind ik trouwens ook nog steeds een heerlijke film O+
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja is die ook leuk? Heb net haar andere serie uit.

Verder lees ik vaak boeken van Agatha Christie tussendoor, ook lekker makkelijk.
Throne of glass serie? Ik vind "A court of thorns and roses" erg goed. Throne of glass schijnt iets volwassener te zijn. Daar moet ik nog aan beginnen.

Ik ben ook bezig met die seven sisters serie. Ook wel leuk.
pi_189114973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

A little chaos vond ik vooral leuk vanwege Kate. Maar verder vond ik het ook niet heel top.

[..]

Throne of glass serie?

Ja, Kate is tof :Y Ik heb die film toen in premiere gezien in Den Haag, waar Alan ook bij was. De Q&A vooraf was wel beter dan de film :P Dogma is heel tof inderdaad.

In de categorie saai nomineer ik trouwens het toneelstuk Waiting for Godot. Wat een ellende. Zelfs Patrick Stewart en Ian McKellen sámen konden dat niet goedmaken.
pi_189114994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, Kate is tof :Y Ik heb die film toen in premiere gezien in Den Haag, waar Alan ook bij was. De Q&A vooraf was wel beter dan de film :P Dogma is heel tof inderdaad.

In de categorie saai nomineer ik trouwens het toneelstuk Waiting for Godot. Wat een ellende. Zelfs Patrick Stewart en Ian McKellen sámen konden dat niet goedmaken.
Heb je hem ook gezien?

Dat geluk heb ik helaas nooit gehad.
pi_189115019
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

Throne of glass serie? Ik vind "A court of thorns and roses" erg goed. Throne of glass schijnt iets volwassener te zijn. Daar moet ik nog aan beginnen.

Ja Throne of Glass, kreeg er soms wel van die boeketroman vibes bij.
pi_189115025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je hem ook gezien?

Dat geluk heb ik helaas nooit gehad.
Ja, ik heb Seminar twee avonden gezien in NY en bij die premiere was hij dus ook en beantwoordde vragen. Ik vond Seminar echt indrukwekkend, hij is was zo goed op het toneel. O+ ;(
pi_189115070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
HP ben ik gaan lezen omdat Anna ze heeft gelezen. Het kinderlijke is er na een boek of 2 al vrij snel af. Daarna vind ik het toch behoorlijk beklemmend, depressief en donker worden. Inmiddels wel meerdere keren gelezen. We lezen nu gezamenlijk door de serie heen 8-).
Ik heb ze in het Engels en Nederlands in de kast staan. Lees ze regelmatig O+ De oudste ook.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_189115100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja Throne of Glass, kreeg er soms wel van die boeketroman vibes bij.
Haha ja dat heeft acotar ook wel een beetje. Moet toch maar eens aan tog gaan beginnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, ik heb Seminar twee avonden gezien in NY en bij die premiere was hij dus ook en beantwoordde vragen. Ik vond Seminar echt indrukwekkend, hij is was zo goed op het toneel. O+ ;(
Ben maar een beetje jaloers
pi_189115116
Mijn lees is echt helemaal stuk gegaan toen werklees enorm toenam. Ik beperk me nu tot voorlezen voor het slapengaan. En heel af en toe een Terry Pratchett. Omdat Pratchett.
pi_189115121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn lees is echt helemaal stuk gegaan toen werklees enorm toenam. Ik beperk me nu tot voorlezen voor het slapengaan. En heel af en toe een Terry Pratchett. Omdat Pratchett.
Pratchett *O* ^O^
pi_189115179
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ben maar een beetje jaloers
Sorry ;(
pi_189115195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn lees nam enorm toe toen ik ging treinen naar mijn werk, ondanks nog steeds flink aanwezige werklees :Y
  woensdag 25 september 2019 @ 15:06:43 #106
13783 Anthraxx
pi_189115286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn lees nam enorm toe toen ik ging treinen naar mijn werk, ondanks nog steeds flink aanwezige werklees :Y
Ja, hier ook. Elke maandag naar Utrecht, dus aan het lezen in de trein.
pi_189115627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Rond die tijd...
Terwijl 50% van de wereldbevolking moslim is. :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lees ofwel concentratie is stuk. -O- o|O
pi_189115834
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:33 schreef AnneX het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat er iets is vandaag... zal dat 't wel zijn dan _O-
pi_189115835
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Rond die tijd...
Terwijl 50% van de wereldbevolking moslim is. :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lees ofwel concentratie is stuk. -O- o|O
Ook mijn echte concentratie is stuk. Ben nu met een leuk/makkelijk boek bezit. De autobiografie van Jan van Hooff. Volgende week ga ik naar een lezing van hem hierover en het leek me wel handig om 'm dan gelezen te hebben. Maar het leest ook lekker weg.
pi_189116176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook mijn echte concentratie is stuk. Ben nu met een leuk/makkelijk boek bezit. De autobiografie van Jan van Hooff. Volgende week ga ik naar een lezing van hem hierover en het leek me wel handig om 'm dan gelezen te hebben. Maar het leest ook lekker weg.
Wat leuk, ik heb nog les gehad van die man, een geweldige verteller.
Ben tegenwoordig niet zo'n lezer meer, maar achter dat boek ga ik toch wel even aan :)
  woensdag 25 september 2019 @ 16:14:32 #111
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189116335
quote:
Hier nog zo een. Al heb ik wel 10 minuten van een film gezien, wat een verschrikking.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:15:25 #112
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189116351
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Die heb ik wel gelezen. :Y
pi_189116429

Test stoken na de grote reparatie..
pi_189116536
massieve inkak is massief :o
pi_189116559
Ik heb bijna alles bij elkaar voor de visumaanvraag van de baas *O* De man is 36 uur in het land en ik ben nu ongeveer net zoveel tijd kwijt om alles bij elkaar te sprokkelen.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:26:15 #116
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189116563
quote:

[..]

Boeken zijn oneindig veel beter idd.

Live vanuit metro Amsterdam trouwen. Wat is er mis met je telefoon tegen je oor houden tegenwoordig :?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189116590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Boeken zijn oneindig veel beter idd.

Live vanuit metro Amsterdam trouwen. Wat is er mis met je telefoon tegen je oor houden tegenwoordig :?
Nee tussen duim en wijsvinger zo voor je laten bungelen, de telefoon op speaker.
En er dan tegen schreeuwen.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 16:31:52 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189116679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee tussen duim en wijsvinger zo voor je laten bungelen, de telefoon op speaker.
Ja, dat zijn echt stoere mensen die dat doen joh. Doorgaans hebben ze ook hele interessante gesprekken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 16:32:21 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189116687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]

Test stoken na de grote reparatie..
Genoeg hout op voorraad :Y
pi_189116724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Genoeg hout op voorraad :Y
Ongeveer 1m3 eiken daar en nog 1m3 beuken die ik nog bij mijn ouders moet ophalen.

Licht wise een horrorfoto; de zon staat op het nieuwe deel RVS pijp en de oven staat in de schaduw...
  woensdag 25 september 2019 @ 16:37:42 #121
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189116811
quote:

[..]

|:( Dikke ergernis hier. Ik vraag mij ook regelmatig af of zulke schreeuwers het tegen mij hebben. :@
  woensdag 25 september 2019 @ 16:39:29 #122
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189116837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

De korste dag, langste nacht op ons halfrond. Prima kans om een kind te verwekken. :Y
pi_189116842
Ik kan dat ook slecht hebben ga in de trein ook altijd in de stilte coupe zitten maar daar heb je ze ook :')
  woensdag 25 september 2019 @ 16:40:22 #124
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189116853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan dat ook slecht hebben ga in de trein ook altijd in de stilte coupe zitten maar daar heb je ze ook :')
"Oh, dat had ik niet gezien"
:') :') :')
SPOILER
  woensdag 25 september 2019 @ 16:49:03 #125
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189116988
quote:

[..]

Echt hč. Dacht de eerste paar keer nog dat mensen aan het videobellen zijn, maar niet dus. Waarom denken mensen dat ik zin heb om hun gesprekken mee te luisteren :? Sowieso, het is nog niet praktisch ook.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 25 september 2019 @ 16:50:02 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189117001
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:24 schreef Lonaa het volgende:
massieve inkak is massief :o
Hier al de hele dag.. en nu moet ik nog van den helder naar huis gaan rijden.. -O-

Tevens nu bezig met oathbringer.. hopelijk kom ik deze keer wel door het boek heen...
pi_189117037
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Echt hč. Dacht de eerste paar keer nog dat mensen aan het videobellen zijn, maar niet dus. Waarom denken mensen dat ik zin heb om hun gesprekken mee te luisteren :? Sowieso, het is nog niet praktisch ook.
Zien ze op TV. Dat motor programma van de Teutils op Discovery bv , daar staan ze allemaal zo maf te bellen.
pi_189117112
Eerst een best confronterend gesprek over vitaliteit en zo. Toen een mailtje dat allerlei vergoedingen stopgezet worden. Toen een voicemail over allerlei paniek waar ik meteen hard voor zou moeten gaan rennen.

Dus nu in de trein. Kremmarrundikke :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189117193
HP vorig jaar eens aan begonnen, alles in één ruk uitgelezen O+ Ender's alleen deel 1 gelezen _O_ Heb nu een app met wat luisterboeken om in slaap te vallen (korte (kinder)verhaaltjes). Zat nu een nieuwe bij, Bob Ross audio opname van een uitzending :') :D Kon er alleen niet van slapen, lag dat schilderij te visualiseren.

Zo maar eens wat aan eten gaan doen, iets met kip, zo ver ben ik.
pi_189117257
Ik zal nog eens wat hout gaan doneren aan de vlammen
pi_189117325
Ben aan het bijlezen:

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Voel je je weer helemaal 100 procent, Bluezz?

+ quote van Clubsoda die het niet doet :+

Ben er nog niet helemaal merk ik.. als ik die 7 uurtjes, die voor deze week is afgesproken, op de werkvloer ben merk ik dat ik na een uurtje of 6/6,5 begin te staren en enorme moeie ogen krijg. Dan ga ik wat anders doen dan op het scherm staren want ik neem het ook niet echt meer in me op of moet dingen 2,3 keer lezen.
Bijv. wat dingetjes rondbrengen in het zkh of zo, dat doe ik vlak voor de pauze ook.
Dat gaat dan prima.
Vlg week uitbreiden met 7,5 uur en de week daarna weer volledig hersteld.

Mijn nieuwe, veranderde regime hou ik gewoon vol omdat dat én me goed bevalt én het sowieso beter is voor een mensch denk ik nl: Meer de tijd nemen voor reistijd/treintijd, geen oortjes of iets anders op mijn telefoon doen tijdens het reizen (half uur van deur tot deur) maar lekker naar buiten staren of met mn ogen dicht zitten (treintijd is maar 10 minuutjes, rest is lopen/fietsen).
En niet mee naar het restaurant (altijd enorm druk, enorm veel gewauwel..vond ik altijd al) maar lunchwandelen en op tijd naar de trein als ik naar huis ga, zodat ik daar ook rustig de tijd voor heb/krijg.

Tx for asking :*
pi_189117338
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:40 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

"Oh, dat had ik niet gezien"
:') :') :')
SPOILER
Ja dat dus |:(
pi_189117351
👍 goede aanpak.
Je bent geen 50 meer...
Nieuw decennium...nieuw regime.
#rijmt niet -O-
pi_189117360
Thuis bel ik meestal wel met mijn telefoon op de luidspreker. Vind ik gewoon fijn.
pi_189117406
Ik reed bijna een meisje aan dat met oortjes in, dus niet zat te appen, op de fiets totaal van de wereld leek, ze kletste tegen haar draadjes.. dus of dat nou ook echt concentratie oplevert :?
pi_189117432
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:10 schreef AnneX het volgende:
👍 goede aanpak.
Je bent geen 50 meer...
Nieuw decennium...nieuw regime.
#rijmt niet -O-

Ja vond ik ook.
Geen 59 ook meer :P
Coll vinden het niet 'gezellig' dat ik niet meer mee naar het restaurant ga en soms moet ik zeggen dat ik dus ook juist NIET met een coll wil lunchwandelen. Dat het gaat om rust in mijn kop.
Gaat me steeds beter af >:)
pi_189117446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik reed bijna een meisje aan dat met oortjes in, dus niet zat te appen, op de fiets totaal van de wereld leek, ze kletste tegen haar draadjes.. dus of dat nou ook echt concentratie oplevert :?
Achja, maar dat kan je ook hebben als je gewoon gezellig met iemand naast je fietst.
  woensdag 25 september 2019 @ 17:16:16 #138
13783 Anthraxx
pi_189117449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:11 schreef Myraela het volgende:
Thuis bel ik meestal wel met mijn telefoon op de luidspreker. Vind ik gewoon fijn.
Thuis bel ik met de telefoon over de iMac. Maar dat is omdat ik dan gewoon door kan typen ondertussen :P
pi_189117452
Ik zag in de trein 2 (!!!!!!!!!!!!!111111111111111einzzzzz) mensen een boek !!!!!!!!!!!!! lezen!!!!!!!! :o
  woensdag 25 september 2019 @ 17:16:57 #140
13783 Anthraxx
pi_189117459
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag in de trein 2 (!!!!!!!!!!!!!111111111111111einzzzzz) mensen een boek !!!!!!!!!!!!! lezen!!!!!!!! :o
Ik was het niet.
pi_189117473
Ik zie heel vaak mensen in de trein of metro een boek lezen, eigenlijk. Dat is toch niet zo bijzonder?
pi_189117488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zie heel vaak mensen in de trein of metro een boek lezen, eigenlijk. Dat is toch niet zo bijzonder?
Ik zit met megaveel scholieren in de trein (zkh ligt vlakbij een ROC o.i.d.) en ik zie bijna nooit iemand een papieren boek lezen.
  woensdag 25 september 2019 @ 17:29:18 #143
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189117625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Neanderthalers :{w

Sinds ik ontdekt heb dat het via spotify kan luister ik best veel podcasts in de trein trouwens. Best fijn ^O^
pi_189117658
Ik had mijn dim sums al ontdooid omdat ik ruimte in de vriezer nodig had. Dus nu was het één grote aan elkaar plakkende plaat. Niet vies, wel veel minder leuk om te eten.
pi_189117674
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Neanderthalers :{w

Sinds ik ontdekt heb dat het via spotify kan luister ik best veel podcasts in de trein trouwens. Best fijn ^O^
Ja maar jij reist veel langer dan 10 minuten per keer denk ik ;)

oh en wat een geweldige tijd hadden jullie ( prachtfoto's) in Edinburgh O+
pi_189117749
quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst een best confronterend gesprek over vitaliteit en zo. Toen een mailtje dat allerlei vergoedingen stopgezet worden. Toen een voicemail over allerlei paniek waar ik meteen hard voor zou moeten gaan rennen.

Dat klinkt mysterieus maar in elk geval niet positief.
Spoilers!
pi_189117856
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat klinkt mysterieus maar in elk geval niet positief.
Ik ben ook wel benieuwd en weet nog steeds niet wat Kremmarrundikke is.
pi_189117881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd en weet nog steeds niet wat Kremmarrundikke is.
Krijg maar een dikke? Dat is tenminste wat mijn Brabants er van maakt in mijn hoofd :D
pi_189117929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Krijg maar een dikke? Dat is tenminste wat mijn Brabants er van maakt in mijn hoofd :D
Ahhh...ik zat het me ook al af te vragen.

@Bluezz, fijn dat het langzaamaan beter gaat. Krijg je ook de ruimte om te zeggen nu even niet?
pi_189117940
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ahhh...ik zat het me ook al af te vragen.

Ik zeg niet dat het klopt hoor :) het is wat mijn hoofd er van maakt
pi_189117952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het klopt hoor :) het is wat mijn hoofd er van maakt
Team Brabants hoofd :P
pi_189117993
Hmm zie ik mijn gup zo toch nog O+

Ex belt net: maar we gingen toch uiteten?
(Klopt.. maar niet gehad over wanneer... )

Dus nu onderweg richting de beertjes
pi_189118056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:58 schreef Uhmmpie het volgende:

He wat leuk, eet smakelijk en gezellig
  woensdag 25 september 2019 @ 18:07:50 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:58 schreef Uhmmpie het volgende:

Berenboot? Of woonde jij niet in Rotterdam?

Benieuwd naar Fles zijn verhaal nu, ramptoerist hier :')
pi_189118199
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Berenboot? Of woonde jij niet in Rotterdam?

Benieuwd naar Fles zijn verhaal nu, ramptoerist hier :')
Ik woon in rotterdam...
maar nu onderweg naar her dorp waar mijn ex woont.
Zodat hun andere gup niet zo laat gaat slapen.
  woensdag 25 september 2019 @ 18:16:00 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118210
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik woon in rotterdam...
maar nu onderweg naar her dorp waar mijn ex woont.
Zodat hun andere gup niet zo laat gaat slapen.
Ah!

Eetse

Burgertje of iets anders? :9
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 18:33:09 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189118468
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een keer deed ik het :P Ik deed er volgens mij een keer beklag over op Facebook, belde een maat van me op. Waren ook allemaal van die bontkraag figuren die een groot deel van hun status onthalen aan de prijs van hun schoenen en telefoon.

Telefoon ook maar op de speaker gezet en ons mooi dialect die mensen helemaal belachelijk gemaakt. Ik ging zeg maar ook de dingen die zo'n andere gast had besproken aan de telefoon aan m'n maat vertellen en die deed alsof ie echt heel erg geďnteresseerd was. Die gasten vonden me maar dom geloof ik, maar de meerderheid van de mensen die ook op het perron zaten konden er wel om lachen.
pi_189118469
quote:

[..]

Hier nog een Brabants hoofd *O*
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 18:34:30 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189118488
quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:

Waren dit gespreken waar me over mee kun luisteren of heb jij die gesprekken net zelf gehad?
pi_189118504
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Bluezz, fijn dat het langzaamaan beter gaat. Krijg je ook de ruimte om te zeggen nu even niet?
Alle ruimte, de regie ligt echt bij mij ^O^
pi_189118544
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alle ruimte, de regie ligt echt bij mij ^O^
Fijn, dat zegt men vaak maar doet er vervolgens niets op uit. Dat is natuurlijk ook rustgevend voor jou
pi_189118582
quote:

[..]

dčhekgezeejdgehad jaa :P
  woensdag 25 september 2019 @ 18:45:09 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189118666
Ludolf heeft iets met bontkragen?
Tweede post vandaag al waarin hij het geeft over bontkraagfiguren. Hebben die ook nog een andere naam?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 september 2019 @ 18:47:59 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118697
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

dčhekgezeejdgehad jaa :P
Dawittegaaitonnie
  woensdag 25 september 2019 @ 18:48:16 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118700
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:45 schreef golfer het volgende:
Tweede post vandaag al waarin hij het geeft over bontkraagfiguren. Hebben die ook nog een andere naam?
Italianen, duh
pi_189118714
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Italianen, duh
Heb je daar bewijs voor? Bronnen? Onderbouwde getallen?
  woensdag 25 september 2019 @ 18:49:02 #167
13783 Anthraxx
pi_189118719
quote:
Muggles.
  woensdag 25 september 2019 @ 18:51:43 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs voor? Bronnen? Onderbouwde getallen?
Duidelijk

pi_189118769
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Muggles.
_O-
Spoilers!
pi_189118774
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Duidelijk

[ afbeelding ]
^O^
  woensdag 25 september 2019 @ 18:53:52 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189118800
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Muggles.
O+
pi_189118871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij zijn bij LotR de films wel de beste keuze :P
Ja!
Ja!
Duizendmaal JA

En Notting Hill boven Love actually, wat ik blijkbaar zo oninteressant vond dat ik niet eens meer weet waar het over ging.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_189118885
Nu was er vanmiddag op de radio dat ambtenaren hadden uitgerekend dat als al het verkeer wat dat zou mogen nu 130 rijdt ineens verplicht zou worden om max 100 te rijden, dit in stikstof productie maximaal een half% zou schelen.

En nu net wordt er een adviesrapport gequote in een online artikel, een adviesrapport wat vandaag beschikbaar zou zijn gekomen, waarin lokale snelheidsverlagingen 14% stikstofuitstoot zouden schelen.

Dan vraag ik me toch af hoe die berekenwijzes in elkaar steken...
pi_189118933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Duizendmaal nee op deze.
In WoT is het midden dood, maar tegen die tijd ben je zo invested dat je daar wel doorheen bikkelt.
Lotr is van begin tot eind de hel.
Vond ik.
Alle 3 de keren dat ik ze van begin tot eind heb doorgewerkt :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_189118942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef fietsie het volgende:
Nu was er vanmiddag op de radio dat ambtenaren hadden uitgerekend dat als al het verkeer wat dat zou mogen nu 130 rijdt ineens verplicht zou worden om max 100 te rijden, dit in stikstof productie maximaal een half% zou schelen.

En nu net wordt er een adviesrapport gequote in een online artikel, een adviesrapport wat vandaag beschikbaar zou zijn gekomen, waarin lokale snelheidsverlagingen 14% stikstofuitstoot zouden schelen.

Dan vraag ik me toch af hoe die berekenwijzes in elkaar steken...
In de file staan schijnt nog het ergste te zijn.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 19:05:07 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189118984
quote:
Opsporingverzocht figuren?
  woensdag 25 september 2019 @ 19:05:52 #177
13783 Anthraxx
pi_189118990
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In de file staan schijnt nog het ergste te zijn.
Ambtenaren doen niet aan files. Die zijn allang naar huis dan.
pi_189119028
Juist. Verstandig volk. Staat om 6u 's ochtends te dringen aan de poort om te mogen werken.
pi_189119071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja!
Ja!
Duizendmaal JA

En Notting Hill boven Love actually, wat ik blijkbaar zo oninteressant vond dat ik niet eens meer weet waar het over ging.
Notting Hill is ook leuk, maar Hugh is als prime minister leuker, en Love Actually heeft Alan O+ en Emma O+ en ze zijn een setje O+
pi_189119083
Maar, maar, maar, Julia Roberts in volle lachmodus O+ O+ O+
pi_189119099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Dawittegaaitonnie
Tulukweljoh
pi_189119115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waren dit gespreken waar me over mee kun luisteren of heb jij die gesprekken net zelf gehad?
Nee zelf gehad
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 19:16:00 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189119148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee zelf gehad
Oh dat is minder... :{
pi_189119225
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Duizendmaal nee op deze.
In WoT is het midden dood, maar tegen die tijd ben je zo invested dat je daar wel doorheen bikkelt.
Lotr is van begin tot eind de hel.
Vond ik.
Alle 3 de keren dat ik ze van begin tot eind heb doorgewerkt :'(
Niet :o

Ik ben de eerste keer gestrand in LOTR op pagina 150 of zo toen ik een jaar of 14 was.
Jaar of 10 later weer begonnen en nachtenlang slaaptekort omdat ik moestmoestmoest doorlezen O+

De films zijn soms wel erg ruime interpretaties van het boek (met name deel 2 }:| )
En over de slaapverwekkende verfilming (x3) van The Hobbit zullen we het maar niet hebben. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189119230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee zelf gehad
Je bent aan het VagueFOK!ken, Watskebeurt?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 september 2019 @ 19:21:39 #186
13783 Anthraxx
pi_189119238
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer gestrand in LOTR op pagina 150 of zo toen ik een jaar of 14 was.
Jaar of 10 later weer begonnen en nachtenlang slaaptekort omdat ik moestmoestmoest doorlezen O+

De films zijn soms wel erg ruime interpretaties van het boek (met name deel 2 }:| )
En over de slaapverwekkende verfilming (x3) van The Hobbit zullen we het maar niet hebben. :')
O+
pi_189119356
quote:

[..]

Eens, films worstel ik me doorheen. Boeken, toen il de smaak te pakken had, waren vrij rap gedaan :)
pi_189119377
quote:
13s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh dat is minder... :{
Nee viel mee hoor. Ik ben gewoon compleet aan het vastlopen en ik ben nou intern met wat mensen in gesprek om daar wat aan te doen :)
pi_189119379
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bent aan het VagueFOK!ken, Watskebeurt?
dat :)
pi_189119390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee viel mee hoor. Ik ben gewoon compleet aan het vastlopen en ik ben nou intern met wat mensen in gesprek om daar wat aan te doen :)
O, maar dat zijn toch positieve ontwikkelingen dan?
pi_189119409
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weer eens :P Niet leuk, mar wel goed bezig dat je stappen onderneemt.
pi_189119414
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Maar, maar, maar, Julia Roberts in volle lachmodus O+ O+ O+
Ik geloof dat jij warmer loopt voor Juul dan ik.
pi_189119440
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:29 schreef Holyme het volgende:

[..]

Eens, films worstel ik me doorheen. Boeken, toen il de smaak te pakken had, waren vrij rap gedaan :)
De LOTR films zijn best om aan te kijken. Allemaal in de bioscoop gezien ook, terwijl ik daar zelden naartoe ga. Alleen bij deel 2 moest ik soms tegen het scherm schreeuwen omdat het zoooo niet klopte.

Na deel 1 van The Hobbit had ik door waarom ze drie delen nodig hadden voor een boekje van een kleine 300 pagina’s.
En heb dus deel 2 en 3 gewoon een keer lekker thuis op tv gezien. Kon ik nog eens zappen.
pi_189119463
The silmarillion uitlezen was wel uitdaging! Die heb ik op karakter tot een einde gebracht.
pi_189119560
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja op zich wel. Maar best heftig-ish. En dan nog zoeen paar dingetjes aan het eind van de dag. Ik was er even helemaal klaar mee gewoon
pi_189119635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja op zich wel. Maar best heftig-ish. En dan nog zoeen paar dingetjes aan het eind van de dag. Ik was er even helemaal klaar mee gewoon
Ja, dat snap ik :Y
pi_189119662
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
The silmarillion uitlezen was wel uitdaging! Die heb ik op karakter tot een einde gebracht.
omg

Al die namen.

Ik moest en zou het lezen, want zo'n mooie titel _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189119731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg

Al die namen.

Ik moest en zou het lezen, want zo'n mooie titel _O-
Ja, dat!
  woensdag 25 september 2019 @ 20:04:44 #199
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189119888
quote:

[..]

Vind de ruime interpretatie nog wel aardig meevallen. Wat de film vooral heel goed doet is het verhaal consistent en in chronologische volgorde vertellen. In dat opzicht vond ik de films stiekem beter dan het boek.
  woensdag 25 september 2019 @ 20:04:57 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189119893
Wat is er erg aan de Silmarillion? Ligt hier nog ongelezen namelijk

Ooit, als ik met pensioen ben ofzo :')
  woensdag 25 september 2019 @ 20:05:57 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189119909
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef Molo het volgende:

Niet om door te komen. Net als kinderen van Hurin, met verhalen over de neef van de broer van de buurvrouw :Z
  woensdag 25 september 2019 @ 20:07:17 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189119933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet om door te komen. Net als kinderen van Hurin, met verhalen over de neef van de broer van de buurvrouw :Z
_O-

Zit er wel zo'n mooie kaart in met wat wie van wie is? :D
pi_189120015
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef Molo het volgende:

Ooit, als ik met pensioen ben ofzo :')
Dat kan je eigenlijk echt alleen maar ervaren. Ik vond hem tof maar het leest weinig ontspannen. Godzijdank voor de uitgebreide appendices en kaarten.

Ik krijg wel weer zin om de hele boel te lezen eigenlijk.
Spoilers!
pi_189120036
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:07 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Zit er wel zo'n mooie kaart in met wat wie van wie is? :D
Een stuk of 20 stambomen ja.
Spoilers!
  woensdag 25 september 2019 @ 20:14:15 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120058
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat kan je eigenlijk echt alleen maar ervaren. Ik vond hem tof maar het leest weinig ontspannen. Godzijdank voor de uitgebreide appendices en kaarten.

Ik krijg wel weer zin om de hele boel te lezen eigenlijk.
Ik vind ontspannen boeken doorgaans niet zo boeiend, dus klinkt wel tof. Indien tijd

En zulks kaarten vind ik vaak prachtig. Mijn autistische kant ook weer happy O+
pi_189120145
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind ontspannen boeken doorgaans niet zo boeiend, dus klinkt wel tof. Indien tijd

En zulks kaarten vind ik vaak prachtig. Mijn autistische kant ook weer happy O+
20(!) stambomen he.
En die elfen heten ook niet Janssen of zo _O-
pi_189120201
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

20(!) stambomen he.
En die elfen heten ook niet Janssen of zo _O-
Is allemaal niet echt hé :+
pi_189120206
Ik vind het wel bizar dat iemand zo'n complete wereld kan scheppen in zijn hoofd O+
  woensdag 25 september 2019 @ 20:22:34 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 25 september 2019 @ 20:23:05 #210
13783 Anthraxx
pi_189120221
quote:

[..]

Beter dan de echte wereld.
  woensdag 25 september 2019 @ 20:24:18 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het wel bizar dat iemand zo'n complete wereld kan scheppen in zijn hoofd O+
Ja absoluut! _O_

Mijn dochter ligt nu in bed Rembo en Rembo na te doen, filmpje met de schildpad die Hellupie Hellupie roept (Harrie Turtle)

Want ze lag op haar rug een schildpad na te doen dus toen moest ik haar het filmpje wel laten zien. Classic O+ _O-
pi_189120271
Ik weet alleen dat die band Marillion hun naam heeft ontleend aan die boeken, verder is zoon Q ooit in die boeken begonnen en heb ik een half boek gelezen, maar raakte het spoor bijster _O-
  woensdag 25 september 2019 @ 20:25:57 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet alleen dat die band Marillion hun naam heeft ontleend aan die boeken, verder is zoon Q ooit in die boeken begonnen en heb ik een half boek gelezen, maar raakte het spoor bijster _O-
Kayleigh!!!! _O-
pi_189120283
quote:

NIET :o :o
pi_189120284
quote:

[..]

Troll :{w
pi_189120293
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 25 september 2019 20:24 schreef [url=https://forum.fok.nl

Mijn dochter ligt nu in bed Rembo en Rembo na te doen, filmpje met de schildpad die Hellupie Hellupie roept (Harrie Turtle)

Want ze lag op haar rug een schildpad na te doen dus toen moest ik haar het filmpje wel laten zien. Classic O+ _O-
_O-
pi_189120295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
En dat wij dan mogen meekijken O+
  woensdag 25 september 2019 @ 20:30:16 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120337
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

_O-
Ken je het filmpje, zo mooi dat O+
pi_189120344
quote:

[..]

Met jou kan ik praten ;)
pi_189120402
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ken je het filmpje, zo mooi dat O+
Ik ken denk ik alles van Rembo en Rembo, mijn favorieten _O_ :D Was meer fan dan de kinderen!
pi_189120444
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Ja ik moet er echt niks van hebben hoor. Heel die fantasy shit
pi_189120492
Lezen O+ vraag me af waar mijn ereader nu weer is gebleven :') waarom ben ik dat ding altijd kwijt |:(
  woensdag 25 september 2019 @ 20:42:41 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ken denk ik alles van Rembo en Rembo, mijn favorieten _O_ :D Was meer fan dan de kinderen!
Die kinderen snapten al die grapjes nog niet zo, gok ik :D
  woensdag 25 september 2019 @ 20:43:01 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Snap ik! Non fictie for the win!
pi_189120563
Wat is het soms toch lastig om een serie te kijken met een acteur die je uit een andere serie kent. We kijken Mad Dogs met o.a. John Simms die The Master speelde in Doctor Who.
Spoilers!
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 20:59:33 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189120744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

dat dus.
pi_189120762
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:42 schreef Aure het volgende:
Lezen O+ vraag me af waar mijn ereader nu weer is gebleven :') waarom ben ik dat ding altijd kwijt |:(
Oeh, da’s vervelend. Ik heb nu een blauwe hoes er omheen. Verder weinig blauw in huis dus die valt al snel op
pi_189120823
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Snap ik! Non fictie for the win!
Ik heb eens De Celestijnse Belofte voor sinterklaas gekregen. Tot pagina 8 gekomen. NIET TE DOEN
pi_189120839
Iemand Pillars of the Earth / De Kathedraal gelezen? Van Ken Follett.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:07:42 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb eens De Celestijnse Belofte voor sinterklaas gekregen. Tot pagina 8 gekomen. NIET TE DOEN
_O-
pi_189120864
Ik ben de kleine zeemeermin aan het kijken.. Disney + O+
  woensdag 25 september 2019 @ 21:09:41 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189120883
Deze, van ellende uitgezet, en dat doe ik echt niet snel met films :')

pi_189120939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
Nog niet. Geloof wel dat ik m heb, maar daarvoor zou ik de laptop moeten aanslingeren
pi_189121192
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Ja wat.
pi_189121200
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah!

Eetse

Burgertje of iets anders? :9
Het werd sate :)

Smaakte zoals altijd natuurlijk _O-

En kreeg berensokken want die krijg je kennelijk in september als je sate eet.
pi_189121226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh daar kwam ik vrij snel doorheen...
om hem in de kast te zetten op het plankje met eh... aparte boeken.

Zo staat daar ook the satanic witchbook, het seksleven van de pauzen, the warrior of light, sterrenmensen zijn onder ons (aliens bewezen aan de hand van bijbelteksten) en een boek geschreven door de dalai lama.

Komen doorgaans ook niet van plankje tenzij specifiek om iets te laten zien.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:35:49 #237
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189121236
quote:
goffer, ik heb een jas met een bontkraag. Zal t maar niet aan Ludolf laten zien. :P
  woensdag 25 september 2019 @ 21:36:38 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189121254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Satehsokken in september, why not!
pi_189121271
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo'n plankje vertoont bij mij ernstig opvallende gelijkenis met een open haard O+ Doe ik het goed dan denk je? :?
pi_189121383
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zo'n plankje vertoont bij mij ernstig opvallende gelijkenis met een open haard O+ Doe ik het goed dan denk je? :?
Ik hou van rare boeken :)
pi_189121478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Soktember?

Wij zijn een maand of twee geleden bij een Beren geweest en het was niet eens zo bagger als in mijn herinnering.
Spoilers!
pi_189121496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:45 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik hou van rare boeken :)
In Jross z'n familie is het een sport om elkaar de meest idiote boeken met Kerst te geven :') Ik heb hier nog The Multiorgasmic Man voor je als je wilt :') En een biografie van een Kardashian geloof ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189121529
Het boek Divine misfortune is ook erg leuk trouwens. Ik heb er wel om moeten lachen.
pi_189121546
quote:
Ja, leuk!
pi_189121561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Jross z'n familie is het een sport om elkaar de meest idiote boeken met Kerst te geven :') Ik heb hier nog The Multiorgasmic Man voor je als je wilt :') En een biografie van een Kardashian geloof ik.
The multiorgasmic man?
Dat klinkt wel eh.. legit voor het plankje.
pi_189121571
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Soktember?

Wij zijn een maand of twee geleden bij een Beren geweest en het was niet eens zo bagger als in mijn herinnering.
No clue... maar ik vind het ook prima eetbaar hoor :)

Geloof alleen dat dik 10 jaar later.. het menu nog niet veranderd is in vergelijking met de eerste keer dat ik ging :)
  woensdag 25 september 2019 @ 22:13:04 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189121684
HP was geweldig om te lezen maar Robin Hobb is mijn nr. 1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189121695
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo staat daar ook the satanic witchbook, het seksleven van de pauzen, the warrior of light, sterrenmensen zijn onder ons (aliens bewezen aan de hand van bijbelteksten) en een boek geschreven door de dalai lama.

Komen doorgaans ook niet van plankje tenzij specifiek om iets te laten zien.
De verfilmingen van dat plankje vormen zo'n beetje de helft van het bestaansrecht van HistoryHD :P
pi_189121799
Sue Perkins op BBC1 , in Japan.
pi_189121821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
Vorige week was ehhh, nou heel blij dat is daar niet woon
pi_189121868
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
Thanks. Precies op tijd voor ons rondje zappen.
Spoilers!
pi_189121880
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanks. Precies op tijd voor ons rondje zappen.
Ik was net terug van mijn rondje staaldraadaccessoires uitzoeken :)
pi_189121980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik was net terug van mijn rondje staaldraadaccessoires uitzoeken :)
Goh, dat heb ik ook gedaan vandaag. Toevallig!
Spoilers!
pi_189122025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Twee vervolgen ook gelezen?
pi_189122043
Qua boeken heb ik jarenlang het ritueel gehad om 'Ontdekking van de Hemel' iedere winter te (her)lezen.
pi_189122131
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goh, dat heb ik ook gedaan vandaag. Toevallig!
Heb je ook een "rent a happy neighbour" gepland? :P
pi_189122193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
Qua boeken heb ik jarenlang het ritueel gehad om 'Ontdekking van de Hemel' iedere winter te (her)lezen.
Waarom? :)
pi_189122221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je ook een "rent a happy neighbour" gepland? :P
Voorlopig nog niet. Ik zat niet op te letten dus ik miste de clou.
Spoilers!
pi_189122247
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Waarom? :)
Voor leeslijst op VWO waren alleen de versleten rampenboeken toegestaan, en ik vond Mulisch verre van boeiend. Luie docenten die het zichzelf makkelijk maakten door gewoon iedereen ieder jaar te beperken tot dezelfde set kloteboeken , bedacht ik mezelf achteraf.

Maar toen las ik voor het eerst dat enorme ding, en het boeide me. Het verhaal. De toon. De onverklaarbare onlogica.
pi_189122258
quote:
:Y O+
pi_189122264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Voor leeslijst op VWO waren alleen de versleten rampenboeken toegestaan, en ik vond Mulisch verre van boeiend. Luie docenten die het zichzelf makkelijk maakten door gewoon iedereen ieder jaar te beperken tot dezelfde set kloteboeken , bedacht ik mezelf achteraf.

Maar toen las ik voor het eerst dat enorme ding, en het boeide me. Het verhaal. De toon. De onverklaarbare onlogica.
Dat wel met je eens...

Maar om het nou elke winter weer te lezen... dat gaat me dan weer wat ver
pi_189122268
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voorlopig nog niet. Ik zat niet op te letten dus ik miste de clou.
Vorige item was een dame die je kunt huren voor een rol in jouw sociale context.
Deze man huurde haar als zijn echtgenote zodat hij gesprekken kon voeren die je in Japan alleen met je vrouw kan voeren, en niet met een vriendin, bekende of zus.
Alleen voor het sociale aspect.
pi_189122296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens FOK! ben je fan van een electronicamerk ;(

H.P als linkje... gekkigheid :{
pi_189122311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vorige item was een dame die je kunt huren voor een rol in jouw sociale context.
Deze man huurde haar als zijn echtgenote zodat hij gesprekken kon voeren die je in Japan alleen met je vrouw kan voeren, en niet met een vriendin, bekende of zus.
Alleen voor het sociale aspect.
Maar wist die moeder nou wel of niet dat ze ingehuurd was? En was het nou de bedoeling dat ze die nepvrouw op sleeptouw ging nemen?
Spoilers!
pi_189122315
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar wist die moeder nou wel of niet dat ze ingehuurd was? En was het nou de bedoeling dat ze die nepvrouw op sleeptouw ging nemen?
Ja die wist het ook. Zo kon zij een gesprek met haar "schoondochter" hebben, als of die echt bestond.
pi_189122333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Las ik hier toch bijna overheen.
Robin hobb is geweldig.
Megan lindholm OOK trouwens.
Zelfde schrijfster maar dan sci-fi.

Verder hier ook heel rijtje Tad Williams staan :)
Ook erg leuk.

(En nog 3 kasten... maar goed :) )
pi_189122335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Konden me op de een of andere manier minder boeien.

Ben nu weer verzeild in de Magiër reeks van Raymond E Feist. Zo lekker in een aantal delen door wat generaties heen knallen of andere personages volgen in het grotere geheel.
pi_189122339
Krijgen jullie nu korting op een slowcooker, door steeds Hobb te zeggen? :P
pi_189122341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Las ik hier toch bijna overheen.
Robin hobb is geweldig.
Megan lindholm OOK trouwens.
Zelfde schrijfster maar dan sci-fi.

Verder hier ook heel rijtje Tad Williams staan :)
Ook erg leuk.

(En nog 3 kasten... maar goed :) )
Staartjagers zang _O_
pi_189122353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:48 schreef fietsie het volgende:
Krijgen jullie nu korting op een slowcooker, door steeds Hobb te zeggen? :P
Ik zeg nooit Hobb
pi_189122358
hooguit hop, maar ik hoop dat ik het bier niet in halffabrikaten aangeleverd krijg :)
pi_189122549
Mooie politiek daar aan de andere kant van het Kanaal.

Gewoon met emotie, lekker expliciet. En volledig bonkers.
pi_189122909
pi_189123878
Ik trek de meeste fantasy niet, (Pratchett uitgezonderd, maar is parodie, dus vandaar). Aan een paar beroemde reeksen begonnen, maar het boeit me echt niet. :N Sci-fi daarentegen.. :9 Schurkt er voor de leek vast tegenaan qua genre maar is toch echt hele andere koek :7 O+

Vandaag bloedprikdag :r :r
Om 14:00. Zes buisjes ;(

Straks eerst even naar de Efteling voor een preview van het nieuwe sprookje de Zes Zwanen. Zaterdag officiële opening! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 26-09-2019 04:43:20 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_189123883
Stelletje slaapkoppen allemaal!
pi_189123965
quote:
O+
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 04:50 schreef minilot het volgende:
Wat mot je, ik ben op, aangekleed en hoofd gefixt, met havermout voor mijn neus :9 Ook goeiemorgen :7
pi_189123981
Mogguh :O
pi_189123999
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 05:48 schreef Holyme het volgende:

[..]

O+
[..]

Wat mot je, ik ben op, aangekleed en hoofd gefixt, met havermout voor mijn neus :9 Ook goeiemorgen :7
:7 ^O^

En hai Pee! :W
pi_189124015
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 05:48 schreef Holyme het volgende:

[..]

O+
[..]

Ik las havermout op je neus :') ook goeiemorgen :W
pi_189124034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 06:29 schreef minilot het volgende:

[..]

:7 ^O^

En hai Pee! :W
:W
pi_189124047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 06:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik las havermout op je neus :') ook goeiemorgen :W
Tis dat ik al op het werk ben, anders had ik wel even een kloddertje willen smotsen voor je hoor :+
pi_189124062
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, ik vind Follett erg aangenaam om te lezen, makkelijke lectuur. Heb veel van hem gelezen!
pi_189124070
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 06:58 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tis dat ik al op het werk ben, anders had ik wel even een kloddertje willen smotsen voor je hoor :+
Je klinkt als een Vlaamse!

Ik had gister een tien minuten lang gesprek met m'n zin waarin ik hem echt niet begreep. Sinds spreekt hij wat onduidelijk, dus dat hebben we wel vaker. Deze keer bleek hij niet onduidelijk te spreken, maar vlaams, en daar was ik niet op voorbereid. Hij bleef het maar over pul hebben. Ik dacht steeds dat hij spul bedoelde, maar hij bedoelde trui.... O+
pi_189124080
Goedemorgen allemaal
pi_189124081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik had gister een tien minuten lang gesprek met m'n zin waarin ik hem echt niet begreep. Sinds spreekt hij wat onduidelijk, dus dat hebben we wel vaker. Deze keer bleek hij niet onduidelijk te spreken, maar vlaams, en daar was ik niet op voorbereid. Hij bleef het maar over pul hebben. Ik dacht steeds dat hij spul bedoelde, maar hij bedoelde trui.... O+
_O- Ik leer nog iedere dag bij hier, maar smotsen gebruikte ik "vroeger" ook al. Ik merk het vooral aan mijn zinsopbouw soms. Tot groot vermaak van mijn familie :')
pi_189124085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 04:50 schreef minilot het volgende:
Hmm ik was wakker toen.... alleen niet hier.
pi_189124152
quote:

[..]

_O-
pi_189124220
quote:

[..]

Oh heerlijk _O- hoeveel talen worden er nu bij jullie thuis gesproken
pi_189124439
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh heerlijk _O- hoeveel talen worden er nu bij jullie thuis gesproken
Nederlands, woordjes vlaams, Duits en Engels!
pi_189124447
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 04:37 schreef minilot het volgende:
Ik trek de meeste fantasy niet, (Pratchett uitgezonderd, maar is parodie, dus vandaar). Aan een paar beroemde reeksen begonnen, maar het boeit me echt niet. :N Sci-fi daarentegen.. :9 Schurkt er voor de leek vast tegenaan qua genre maar is toch echt hele andere koek :7 O+

Om 14:00. Zes buisjes ;(

Straks eerst even naar de Efteling voor een preview van het nieuwe sprookje de Zes Zwanen. Zaterdag officiële opening! :)
Ik heb heel veel fantasy gelezen en vond Pratchett na één boek al vreselijk. Steeds dat zelfde slaapverwekkende hihihi trucje. Na een tijdje was ik alle fantasy overigens ook beu. Heb van het meeste wat hier in het topic langs kwam wel iets gelezen. Maar blijkbaar kan je een overdosis krijgen en het dan even zat zijn :+ Scifi lees ik nog wel. Dat is vaak echt nog verrassend.

Bloedprikken voor zw.schap? Sterkte :* Vooral ook niet kijken.
pi_189124452
Het is er bij mij na 9 jaar in Oost Brabant wel uit. Maar ik kom oorspronkelijk uit West Brabant. En mijn man moest altijd wel lachen om sommige woorden of uitdrukkingen die voor hem heel Vlaams klonken.
pi_189124519
@Isabeau Yup, algemeen bloedonderzoek (suiker, ijzer, soa's, paar andere dingen) en de nipt-test in één keer. Zijn wel wat meer buisjes, maar dan heb ik de fobische stress maar één keer :') Jeej voor meedenkende verloskundige!
  donderdag 26 september 2019 @ 08:42:18 #293
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189124573
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 04:37 schreef minilot het volgende:

Om 14:00. Zes buisjes
;(

Ik ben al geweest, ook zes buisjes.

vrijwillig, donordienst van mijn werk

quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Yup, algemeen bloedonderzoek (suiker, ijzer, soa's, paar andere dingen) en de nipt-test in één keer. Zijn wel wat meer buisjes, maar dan heb ik de fobische stress maar één keer :') Jeej voor meedenkende verloskundige!
Rare tip voor na je zwangerschap: wordt bloeddonor, dan raak je van je fobie af.

Heeft bij mij wonderen gedaan. Ik was vroeguh ook érg bang voor naalden. :Y

Disclaimer: niet alles wat bij mij werkt, werkt bij een ander ook. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

[ Bericht 24% gewijzigd door Zilverberk op 26-09-2019 09:01:27 ]
pi_189124590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb heel veel fantasy gelezen en vond Pratchett na één boek al vreselijk. Steeds dat zelfde slaapverwekkende hihihi trucje. Na een tijdje was ik alle fantasy overigens ook beu. Heb van het meeste wat hier in het topic langs kwam wel iets gelezen. Maar blijkbaar kan je een overdosis krijgen en het dan even zat zijn :+ Scifi lees ik nog wel. Dat is vaak echt nog verrassend.

Bloedprikken voor zw.schap? Sterkte :* Vooral ook niet kijken.
Ik lees ook al heel lang nauwelijks nog fantasy inderdaad.
Op een zeker moment weet je het wel.

Ik ben overigens eens naar een lezing geweest van terry pratchett... en dan praat ie net zoals hij schrijft... dus of het echt een trucje is... denk het niet toch.

Ik vind zijn boeken wel leuk trouwens... maar 1 tegelijk en dan geniet ik dus behoorlijk van de woorden en schrijfstijl ook.
Maar daarna moet ik echt weer even wat anders lezen... meer dan 1 ander boek ook meestal.
Zou wel graag mn rijtje compleet hebben... maar koop ze zelden tot nooit dus het rijtje groeit al een tijdje niet echt meer.
pi_189124780
:O :W
pi_189124792
Succes straks Mini en slim, alles in 1x, hoef je er ook maar 1x tegenop te zien.

Koffieautomaat op de etage is stuk, heel niet fijn dat.
pi_189124918
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:42 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Heeft bij mij wonderen gedaan. Ik was vroeguh ook érg bang voor naalden. :Y

Nope. :r Maar bedankt. :)
  donderdag 26 september 2019 @ 09:14:14 #298
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_189124921
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja. Konden me op de een of andere manier minder boeien.

Ben nu weer verzeild in de Magiër reeks van Raymond E Feist. Zo lekker in een aantal delen door wat generaties heen knallen of andere personages volgen in het grotere geheel.
Prachtige serie! Ik ben al jaren bezig met de boeken van Feist.
pi_189125007
:* voor Mini.

goedemorgen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 09:23:58 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189125043
Mogge :W

Half dagje arbeid. Sport. Kapper en...wvttk. Op het menu oa Pronkbonen (!). Versch uit een tuin in Santpoort-Noord op De Biezen. Ben benieuwd. Heb ze nog nooit gegeten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 26 september 2019 @ 09:25:48 #301
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189125066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope. :r Maar bedankt. :)
Sterkte vandaag. 'k Hoop dat t vlug klaar is. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties