abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 september 2019 @ 13:57:08 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114305
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, hier ook als het aan mij ligt. F steigert er nog wel eens een beetje over. :')
Dat is hier The Muppet Christmas Carol.
pi_189114310
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, hier ook als het aan mij ligt. F steigert er nog wel eens een beetje over. :')
Gekke F :{w Harry Potter is de basis van onze relatie zo'n beetje :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:58:12 #28
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Omdat het comme il faut is om fantasy stom te vinden :Y
Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
pi_189114318
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:44 schreef Molo het volgende:

[..]

De boeken zijn echt veel leuker dan de films, maar moet wel je ding beetje zijn natuurlijk
Mja als je niks hebt met fantasy... dan is HP ook snel klaar denk ik.
pi_189114325
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is hier The Muppet Christmas Carol.
Zo tragisch ;(

Love Actually is mijn lievelingskerstfilm O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114338
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
Nou ja, dat dus. Veel mensen met zulke duidelijke afkeuren hebben ook nog niet bepaald een poging gewaagd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Omdat het comme il faut is om fantasy stom te vinden :Y
Ik vind het niet stom, ik heb er alleen helemaal niets mee. Net zo min als met horror. Of een serie, las er hier wel eens over, Vikings. Zoveel bloed en agressie, hou ik ook niet van. Maar als anderen dat leuk vinden en ervan genieten, be my guest.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 september 2019 @ 13:59:53 #33
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo tragisch ;(

Love Actually is mijn lievelingskerstfilm O+
HP hebben we net nog helemaal gekeken hoor :{w.

Met kerst zijn er genoeg andere films het kijken waard, zoals Die Hard.
pi_189114358
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

HP hebben we net nog helemaal gekeken hoor :{w.

Met kerst zijn er genoeg andere films het kijken waard, zoals Die Hard.
Ook eens :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114362
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
De laatste keer dat ik literatuur gelezen heb was Spitzen van Thomas Rosenboom. Ik heb het hele boek zitten wachten tot er iets ging gebeuren. Er is nooit iets gebeurd, gewoon echt niets. Dan kan het allemaal mooi literair verantwoord zijn maar ik heb liever fantasy.
Spoilers!
pi_189114369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet stom, ik heb er alleen helemaal niets mee. Net zo min als met horror. Of een serie, las er hier wel eens over, Vikings. Zoveel bloed en agressie, hou ik ook niet van. Maar als anderen dat leuk vinden en ervan genieten, be my guest.
Snap ik hoor, ieder z'n eigen smaak. Maar in golfers opmerking zit een neerbuigend toontje wat ik niet goed begrijp.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114377
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zelfs op de middelbare school liepen er snobs van leraren rond die fantasy niets vonden. Want het is geen literatuur. Ofzo. Wat literatuur dan verder inhoud vertellen ze ook niet.
Leraar Nederlands op de middelbare vond ook dat je alleen maar literatuur mocht lezen, ook in je vrije tijd. Als ik iets "moest" dan deed (doe) ik dat liever niet. Weet niet meer welk boek het was (ja, enorm lang geleden), maar ooit eens met kopietjes uit een encylopedie laten zien dat in het literaire boek enorm veel fouten stonden. Het is nooit meer goed gekomen _O-
Ik ben een beetje allergisch voor "dat moet je gezien hebben " of "dat moet je gelezen hebben" of "die muziek moet je mooi vinden (of slecht)".
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 september 2019 @ 14:04:24 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114386
HP ben ik gaan lezen omdat Anna ze heeft gelezen. Het kinderlijke is er na een boek of 2 al vrij snel af. Daarna vind ik het toch behoorlijk beklemmend, depressief en donker worden. Inmiddels wel meerdere keren gelezen. We lezen nu gezamenlijk door de serie heen 8-).
pi_189114393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik literatuur gelezen heb was Spitzen van Thomas Rosenboom. Ik heb het hele boek zitten wachten tot er iets ging gebeuren. Er is nooit iets gebeurd, gewoon echt niets. Dan kan het allemaal mooi literair verantwoord zijn maar ik heb liever fantasy.
De Avonden :O Wat een saaie draak.

Of de Stad der Blinden dan, daarin staan eindeloze zinnen zonder punt die soms wel een halve pagina duren, alsof het een opstel van een 8-jarige is, en als je, zoals ik, dan ademhaalt op de punt dan is het best een vermoeiende aangelegenheid om maar door en door en door te blijven lezen, wachtend tot de zin eindigt maar wat helaas nooit gaat gebeuren en om die reden heb ik het boek maar na een paar hoofdstukken ademnood en irritatie weggelegd want lezen moet wel leuk blijven niet waar? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114398
Ik ging overigens sporten en we deden ook Strongman-dingen. O+ Yoke carry's O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189114412
Ik heb met een Keukenmeidenroman uit. Mooi boek, fijn geschreven, schokkend en veel dingen waar ik geen idee van had.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo tragisch ;(

Love Actually is mijn lievelingskerstfilm O+
:Y (naast uiteraard Sissi en sound of music, geen kerstfilms maar films bij kerst)
We have far more in common than that which devides us..
pi_189114436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De Avonden :O Wat een saaie draak.

Of de Stad der Blinden dan, daarin staan eindeloze zinnen zonder punt die soms wel een halve pagina duren, alsof het een opstel van een 8-jarige is, en als je, zoals ik, dan ademhaalt op de punt dan is het best een vermoeiende aangelegenheid om maar door en door en door te blijven lezen, wachtend tot de zin eindigt maar wat helaas nooit gaat gebeuren en om die reden heb ik het boek maar na een paar hoofdstukken ademnood en irritatie weggelegd want lezen moet wel leuk blijven niet waar? :+
_O-

Ik hoefde van mijn leraar Nederlands het boek Kees de Jongen niet uit te lezen als ik maar tijdens mijn examen kon verklaren wat de reden daarvoor was. Niet te doen man, 25 pagina's over dat dat kind een paar straten in zijn buurt wandelt, dat hij heel misschien een cent krijgt en welk snoep hij daarvan zal kopen.
Spoilers!
pi_189114451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik literatuur gelezen heb was Spitzen van Thomas Rosenboom. Ik heb het hele boek zitten wachten tot er iets ging gebeuren. Er is nooit iets gebeurd, gewoon echt niets. Dan kan het allemaal mooi literair verantwoord zijn maar ik heb liever fantasy.
Zo keek ik met een vriend naar "The Hours". Overladen met Oscars. Na zo'n anderhalf uur zei hij...als er nu niet snel iets gaat gebeuren, zoek ik een hoed om 'm op te eten. Daar kwam de aftiteling. Dus nu is de uitspraak "is het een mooie film of een hours film"
We have far more in common than that which devides us..
pi_189114457
Kees de jongen heb ik wel uitgelezen, dat sleepte ook eindeloos maar dat vond ik nog wel aandoenlijk. Die types uit de Avonden waren vervelende, verwende zeikerds. Ik was ook te braaf om boeken voor mn lijst niet te lezen :@ En ik had drie lijsten }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:10:52 #46
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114472
Ik heb ooit voor Nederlands het boek "De Trein der Traagheid" gelezen. Ik was blijkbaar geïntrigeerd door de titel. Wat. Een. Kut. Boek.

De docent vroeg er maar 1 vraag over: waarom? Blijkbaar moest zij dat ding met haar studie analyseren en is dat een trauma geworden 8-). Ik herinner mij niets meer van het boek.

Google:
quote:
Na een geheimzinnige rit belanden drie treinreizigers in een vreemd, duister land, een tijdloos overgangsgebied tussen leven en dood, waarop zij ieder naar eigen aard reageren en waaruit één van hen tenslotte terugkeert in deze wereld, waar hij het slachtoffer blijkt te zijn van een spoorwegongeluk
Dus eigenlijk ook gewoon een fantasy verhaaltje 8-).
pi_189114483
Met Engels lazen we On the road van Jack Karouac, de lerares was woest enthousiast maar ik heb de charme er nooit van begrepen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189114489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit voor Nederlands het boek "De Trein der Traagheid" gelezen. Ik was blijkbaar geïntrigeerd door de titel. Wat. Een. Kut. Boek.

De docent vroeg er maar 1 vraag over: waarom? Blijkbaar moest zij dat ding met haar studie analyseren en is dat een trauma geworden 8-). Ik herinner mij niets meer van het boek.

Google:
[..]

Dus eigenlijk ook gewoon een fantasy verhaaltje 8-).
Dat lijkt Stranger Things wel :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:12:42 #49
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189114493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat lijkt Stranger Things wel :P
Alleen 70 jaar eerder. Maar wel literair verantwoord :Y).
pi_189114494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:02 schreef Clubsoda het volgende:

Snap ik hoor, ieder z'n eigen smaak. Maar in golfers opmerking zit een neerbuigend toontje wat ik niet goed begrijp.
Wat is er neerbuigend aan mijn opmerking dat ik nog nooit iets van Potter heb gelezen of gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')