Ook net gezienquote:Het hoeft dan nog niet eens een goede film te zijn, zo keek ik zojuist de film "The wild river"
Ja, dat wordt er vaak over gedacht.. Maar wanneer ben je een mietje? Als je huilt bij een film ben je misschien even een mietje, als je de volgende dag met een berenvel om je nek vissen gaat vangen met je tanden in t kanaal ben je ineens weer een stoere kerel. Alhoewel in mijn specifieke voorbeeld zou dat ook simpelweg grstoord kunnen heten....quote:
Dus jij hebt m ook gezien en moest niet huilen op t eind?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook net gezien![]()
Verder niet herkenbaar.
Ja een film kan mij ontroeren. Sommige mensen huilen als ze zich lichtelijk bezeren of als iemand anders de functie krijgt die zij graag willen, daarvan denk ik soms ook. Nja, nou en!?quote:
Nee? Waarom zou ik moeten huilen om iets wat fictief is?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:04 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dus jij hebt m ook gezien en moest niet huilen op t eind?
Geen idee, fictie kan mij ontroeren, evenals zaken die de realiteit meer aangaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik moeten huilen om iets wat fictief is?
Aah, ik zocht hem net al verkeerd op Google op inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Nu ik een stukje ouder ben geworden en het al jarenlang niet echt geweldig loopt in mijn leven, ben ik wel wat sneller emotioneel bij films.
Een goed voorbeeld is The Green Mile (1999), daarbij hield ik het niet droog.
De laatste keer was bij Stan & Ollie (2018).
Even mierenneuken nog: het is The River Wild, niet The Wild River.![]()
Wederom goede schurkenrol van Kevin Bacon overigens.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Aah, ik zocht hem net al verkeerd op Google op inderdaad.
Maar die vrouwelijke hoofdrolspeelster is qua acteerkunsten ook allesbehalve een verkeerde. Die kan er ook wat van.
Kan me herinneren dat ik als kind ook vaak met een brok in de keel op de bank naast mn ouders zat wanneer er iets ontroerends gebeurde in een film, maar ik kneep mijn vuisten altijd dicht en hield m'n adem in tot t ontroerende moment voorbij was. Dat doe ik nu soms ook nog in gezelschap maar wanneer ik alleen ben laat ik mijn tere hartje gewoon zn gang gaan. Denk dat t te maken heeft met volwassen worden vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
Huilen (nog) niet maar heb wel wat sneller een brok in de keel dan vroeger. Waar zal dat aan kunnen liggen?
Erg herkenbaar!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De muziek kan ook van invloed zijn, hier twee persoonlijke voorbeelden:
Dat is dan ook niet best! Green Mile heb ik al vaak gezien en denk dak daar ook wel eens een traantje heb weggepinkt. Bij The Shawshank Redemption is t helemaal tranen met tuiten, en bij films als Inception em Gladiator hield ik t ook niet droogquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Bij de nieuwere Steven Seagal-films moet ik ook vaak huilen, maar weer om een andere reden.
Je bent vrij ze te geven hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Was dit een verkapte ik wil complimenten vanwege mijn gevoelige ziel post ofVoor vrouwen is dit natuurlijk aantrekkelijk, maar ik zie ook niet in waarom mannen er een bezwaar bij zouden moeten hebben
Bij Gladiator inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet best! Green Mile heb ik al vaak gezien en denk dak daar ook wel eens een traantje heb weggepinkt. Bij The Shawshank Redemption is t helemaal tranen met tuiten, en bij films als Inception em Gladiator hield ik t ook niet droog
En de muziek is dan zeker van invloed. Goede muziek in een film is belangrijk.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bij Gladiator inderdaad.
quote:Op woensdag 25 september 2019 00:09 schreef vouwdeurtje het volgende:
Muziek, net als kinderen vrouwen, worden al jarenlang gebruikt om mensen emotioneel te manipuleren.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik moeten huilen om iets wat fictief is?
Wat een emotiequote:Op woensdag 25 september 2019 10:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tranen in mijn ogen door deze reactie...
Moest ook aan deze denken, maakt het voor mij ook niet echt een leuke kinderfilm.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:43 schreef aloa het volgende:
Als kind bij deze nog wel een traantje moeten laten.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Bij de nieuwere Steven Seagal-films moet ik ook vaak huilen, maar weer om een andere reden.
Dit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben een man en huil zeker bij films, of ik nu alleen of samen met mensen ben!
Anybody know why Richie did Bobby Lupo??!quote:
Die deed het ook voor mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |