Ik heb het zelfde probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
Je moet niet trekken aan een dood paard.........
Denk dat ik 40-50 matches had, nu nog 10.quote:
Nouja de interesse is er wel maar denk dat het overschot aan aandacht gewoon erg groot is dus dat dat ook een reden is voor weinig initiatief vanuit die kant.....quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Dat mensen überhaupt nog zin hebben in dit soort sites en/of apps. Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar het fatsoen is er ver te zoeken. Het grootste gedeelte van de vrouwen reageert sowieso al nergens op. Af en toe heb je er wel eens een waar je gewoon een leuk gesprek mee hebt dan wordt er van het een op het andere moment niet meer gereageerd. De laatste paar dagen met een of andere meid aan het 'praten'. Je doet je best om wat interesse te tonen maar enkel van die ja/nee antwoorden, laat staan dat er ook maar iets van wederzijdse interesse is.
Gewoon unmatchen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
De laatste paar dagen met een of andere meid aan het 'praten'. Je doet je best om wat interesse te tonen maar enkel van die ja/nee antwoorden
Dan is de interesse er dus gewoon niet. Ja klopt, ik reageer(de) ook nooit twee keer achter elkaar om die reden. Hooguit een keer na het weekend als ik wist dat ze een druk weekend had.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja de interesse is er wel maar denk dat het overschot aan aandacht gewoon erg groot is dus dat dat ook een reden is voor weinig initiatief vanuit die kant.....
Maar als je geen reactie krijgt op een vraag dan ben je eigenlijk schaakmat, want... Twee keer achter elkaar een vraag stellen is needy, en als je ondergesneeuwd bent onder de aandacht gaat ze ook niet meer aan je denken... / interesse in jou als individu is non existent want je bent 1/1000.
Duss.... Unmatchen dan maar![]()
Vraag me af in welke mate het desinteresse is / gewoon heel erg voor het gemak kiezen... Dat gebrek aan initiatief.
Ach kom nou, in het echt zou je met dit type gesprekken zou een vrouw zeker met je op date gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Dan is de interesse er dus gewoon niet. Ja klopt, ik reageer(de) ook nooit twee keer achter elkaar om die reden. Hooguit een keer na het weekend als ik wist dat ze een druk weekend had.
Komt wel over als desinteresse though. Tenzij je die interesse op een andere manier laat merken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Het is een soort ongeschreven regel dat je als man het initiatief neemt tot het gesprek.
Dit begrijp ik niet helemaal, kleine typo?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach kom nou, in het echt zou je met dit type gesprekken zou een vrouw zeker met je op date gaan.
Als je in het echt, lange gesprekken hebt gevoerd met een vrouw die je fysiek aantrekkelijk vindt... Dan is de kans op een date behoorlijk significant.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal, kleine typo?
Ik heb geen idee. De laatste paar keer heb ik, ondanks soms best lange gesprekken, ook geen initiatief genomen om het tot een date te laten komen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je in het echt, lange gesprekken hebt gevoerd met een vrouw die je fysiek aantrekkelijk vindt... Dan is de kans op een date behoorlijk significant.
Dat doen de vrouwen heelemaal niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De laatste paar keer heb ik, ondanks soms best lange gesprekken, ook geen initiatief genomen om het tot een date te laten komen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwen heelemaal niet.
Zover was ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwen heelemaal niet.
?quote:
Er zijn enkele vrouwen die weleens een man uitvragen op date.... Dat aantal vrouwen ligt alleen wel om en nabij de 0.1 tot 1%.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat overdrijven... Omdat ze jou niet uitvragen betekent niet dat vrouwen dat niet doen
Nou bijzonder dan dat je er nu met 1 praat :pquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn enkele vrouwen die weleens een man uitvragen op date.... Dat aantal vrouwen ligt alleen wel om en nabij de 0.1 tot 1%.
Misschien krijgt een hele aantrekkelijke man wel dit soort voorstellen? En geldt het dus niet voor Jan Modaal?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou bijzonder dan dat je er nu met 1 praat :p
Waarom zou er dan al een match zijn met Jan Modaal?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien krijgt een hele aantrekkelijke man wel dit soort voorstellen? En geldt het dus niet voor Jan Modaal?
Omdat Jan Modaal best aantrekkelijk is?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou er dan al een match zijn met Jan Modaal?
Nou dan kan het toch zo zijn dat de vrouw hem op een date vraagt?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat Jan Modaal best aantrekkelijk is?
Kan, gebeurt bijna nooit?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan kan het toch zo zijn dat de vrouw hem op een date vraagt?
Omdat ik het zelf doequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan, gebeurt bijna nooit?
Waarom denk jij dat dit wel met regelmaat voorkomt?
Ik wacht bij jou ook al 2 jaar. Nog niks gezien.quote:
Aandacht..quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou er dan al een match zijn met Jan Modaal?
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wacht bij jou ook al 2 jaar. Nog niks gezien.
Dit is hoe het werkt, volgens bijna iedereen? Ik ken geen man met andere ervaringen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom doen jullie net alsof jullie eigen ervaringen zo voor iedereen zijn?
Een hele aantrekkelijke man krijgt genoeg aandacht op Tinder, met voorstellen, telefoonnummers en alles.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien krijgt een hele aantrekkelijke man wel dit soort voorstellen? En geldt het dus niet voor Jan Modaal?
Heb je daar bewijs voor?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Een hele aantrekkelijke man krijgt genoeg aandacht op Tinder, met voorstellen, telefoonnummers en alles.
Dit dus, niet zo naïef doen Yasmin, je weet echt wel beter.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is hoe het werkt, volgens bijna iedereen? Ik ken geen man met andere ervaringen.
Ik kan alleen vanuit mij zelf spreken toch. Ik stel echt wel dates voor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit dus, niet zo naïef doen Yasmin, je weet echt wel beter.
Ik ook (althans toen ik nog single was) en ik weet dat de meiden die ik ken dat ook doen.. maar volgens de mannen die ik spreek is dat heel zeldzaam..quote:Op woensdag 25 september 2019 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mij zelf spreken toch. Ik stel echt wel dates voor.
Ik ben er alweer klaar mee, 2 maanden tinder gold genomen om te kijken of t wat was, nou nee dus, een waslijst aan likes waarvan ik de helft niet interessant vond, de andere helft geliked en zit nu op nog 4 matches die ook niks meer terug zeggen, t is trekken aan een dood paard, fucking korte antwoordjes, schrijf ik eens wat kort gelijk beledigt en weg en 0 dates natuurlijk, ahw en t is met mannen dus precies zo als met vrouwen, tinder is dood ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Dat mensen überhaupt nog zin hebben in dit soort sites en/of apps. Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar het fatsoen is er ver te zoeken.
Keb er 2 die er uitspringen, (waarvan 1 dus nog ff wat moet zeggen want dat is radiostilte opeens) van de 50 matches. Overig is een beetje.... We zien wel. Overigens 40/50 dus ook al verwijderd.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben er alweer klaar mee, 2 maanden tinder gold genomen om te kijken of t wat was, nou nee dus, een waslijst aan likes waarvan ik de helft niet interessant vond, de andere helft geliked en zit nu op nog 4 matches die ook niks meer terug zeggen, t is trekken aan een dood paard, fucking korte antwoordjes, schrijf ik eens wat kort gelijk beledigt en weg en 0 dates natuurlijk, ahw en t is met mannen dus precies zo als met vrouwen, tinder is dood ofzo
ik doe het echt zelf ook en al mijn vriendinnen ook en die lopen echt niet alleen maar met supermodellen en heel verschillende typesquote:Op woensdag 25 september 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook (althans toen ik nog single was) en ik weet dat de meiden die ik ken dat ook doen.. maar volgens de mannen die ik spreek is dat heel zeldzaam..
nooit een date gehad op tinder, en precies weten hoe het werkt?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Voor success op tinder moet je gewoon erg knap zijn Als man
Ken wel paar mensen die het er erg goed op doen
Tinder is voor Hun een snoepwinkel
Ook bizar veel vreemdgaande vrouwen zitten erop
Omdat vrouwen niet een normale man willen maar met z'n allen die 5-10%. (Dus kieskeuriger dan mannen en vaak onrealistisch vol van zichzelf)quote:Op woensdag 25 september 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook (althans toen ik nog single was) en ik weet dat de meiden die ik ken dat ook doen.. maar volgens de mannen die ik spreek is dat heel zeldzaam..
Onzin. Vrouwen willen wel een gewone man, maar net als jullie hebben zij ook eisen en types waar ze op vallen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet een normale man willen maar met z'n allen die 5-10%. (Dus kieskeuriger en te vol van zichzelf)
Nogal logisch, alleen zijn die eisen vaak niet in lijn met de werkelijkheid en totaal niet realistisch. Dat haal je zelf notabene aan dat boven de 30 die standaarden opeens wel overboord kunnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen willen wel een gewone man, maar net als jullie hebben zij ook eisen en types waar ze op vallen.
En bij voorkeur eentje die niet steeds jammert dat ie zo benadeeld is en dat hij er ook niks aan kan doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen willen wel een gewone man, maar net als jullie hebben zij ook eisen en types waar ze op vallen.
Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat standaarden overboord worden gegooid. Ik ben zef echter van een leeftijd waarin tinder niet bestond toen ik een twintiger was, kan er dus niet voor spreken. Weet wel dat mijn vriendinnen en ik de mooiboys liken, maar er niks serieus van verwachten. Een match is een leuk compliment, meer niet. Wat moet je met zo’n fitboy die je waarschijnlijk nooit voor jezelf zult hebben en die naar alle waarschijnlijkheid alleen op seks uit is? Dat is het realisme dat ik bedoe.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal logisch, alleen zijn die eisen vaak niet in lijn met de werkelijkheid en totaal niet realistisch. Dat haal je zelf notabene aan dat boven de 30 die standaarden opeens wel overboord kunnen.
Ha! Precies dit idd. En die een beetje normaal en verzorgd oogt.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En bij voorkeur eentje die niet steeds jammert dat ie zo benadeeld is en dat hij er ook niks aan kan doen.
En dat ie zn eigen broek op kan houden.
Vandaar dat sommige mensen gewoon altijd afvallen.
Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..quote:Op woensdag 25 september 2019 05:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe het echt zelf ook en al mijn vriendinnen ook en die lopen echt niet alleen maar met supermodellen en heel verschillende types
Wel met mannen die niet zo mopperen dus misschien gaat het daar mis
So what, dus er bestaan geen realistische vrouwen van onder de 30?.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal logisch, alleen zijn die eisen vaak niet in lijn met de werkelijkheid en totaal niet realistisch. Dat haal je zelf notabene aan dat boven de 30 die standaarden opeens wel overboord kunnen.
En wat maakt dat we jou dan wel serieus moeten nemen?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..
Dat is je eigen keuze. Maar de manier zoals jullie hier als vrouwen reageren zegt al meer dan genoeg, meteen in de verdedigingquote:Op woensdag 25 september 2019 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En wat maakt dat we jou dan wel serieus moeten nemen?
Nee, dat mag niet. Alleen de mannen mogen eisen stellen, de vrouwen moeten gewoon in hun handjes knijpen dat zo'n catch op hun pad komt.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2019 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Alleen de mannen mogen eisen stellen, de vrouwen moeten gewoon in hun handjes knijpen dat zo'n catch op hun pad komt.
Het is allemaal de schuld van de vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Maar de manier zoals jullie hier als vrouwen reageren zegt al meer dan genoeg, meteen in de verdediging.
Dit bedoel ik dus, en jullie hebben het zelf niet eens doorquote:Op woensdag 25 september 2019 08:12 schreef dop het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de vrouwen.
Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!quote:Op woensdag 25 september 2019 08:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, en jullie hebben het zelf niet eens door.
Precies, hoe durven zequote:Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!
Waarom zou je zulke types sowieso liken? Like gewoon degene waarvan je denkt dat ze leuk zijn voor meer.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat standaarden overboord worden gegooid. Ik ben zef echter van een leeftijd waarin tinder niet bestond toen ik een twintiger was, kan er dus niet voor spreken. Weet wel dat mijn vriendinnen en ik de mooiboys liken, maar er niks serieus van verwachten. Een match is een leuk compliment, meer niet. Wat moet je met zo’n fitboy die je waarschijnlijk nooit voor jezelf zult hebben en die naar alle waarschijnlijkheid alleen op seks uit is? Dat is het realisme dat ik bedoe.
Dat zeg ik nergens?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:34 schreef dop het volgende:
[..]
So what, dus er bestaan geen realistische vrouwen van onder de 30?.
Alle mannen zijn wel realistisch?
Als je een relatie wil moet je opzoek naar een leuke partner, niet naar mogelijke oorzaken buiten jezelf, daar heb je geen invloed op.
Verder bedenk dat als je stelling zou kloppen dat de meerderheid van de mannen en vrouwen onder de 30 dan singel zou moeten zijn.
Dat zeg ik nergens, jullie proberen met zijn 5-en alle vrouwen te verdedigen of te rechtvaardigen, terwijl er amper 1 actief gebruikt maakt van de apps in de lijn van dit topic, de rest komt alleen even zeiken, want voelt zich op haar kut getrapt.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:
[..]
Zal het gelijk even in mijn Tinder profiel zetten.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 25 september 2019 08:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei dat vrouwen die 5-10% van de mannen willen die iedereen wil en dat dat geen realistisch iets is.
40 a 50 matches die niks waren?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb er 2 die er uitspringen, (waarvan 1 dus nog ff wat moet zeggen want dat is radiostilte opeens) van de 50 matches. Overig is een beetje.... We zien wel. Overigens 40/50 dus ook al verwijderd.
Ik vind het juist weleens prettig om hier op het forum niet van die vrome praatjes te horen (vrouwen vallen vooral op het innerlijk, yeah rightquote:Op woensdag 25 september 2019 08:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke types sowieso liken? Like gewoon degene waarvan je denkt dat ze leuk zijn voor meer.
Eh, absolute aantallen zeggen natuurlijk niks.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
40 a 50 matches die niks waren?
Ik geloof er helemaal niks van.
Of je liegt over het aantal matches, of je doet echt iets verkeerd.
Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 05:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe het echt zelf ook en al mijn vriendinnen ook en die lopen echt niet alleen maar met supermodellen en heel verschillende types
Wel met mannen die niet zo mopperen dus misschien gaat het daar mis
Nouja goed, saaie vragen, het zal inderdaad wel, maar waarom wordt het volledige initiatief dan bij de man gelaten om er iets van te maken zogezegd?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:07 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien voor de vrouwen onder de 30, maar normale vrouwen boven die leeftijd liken de “supermodellen” wel, maar die weten ook heel goed dat dat nooit serieus kan zijn. Realisme kickt dan ook wel in hoor
Ik snap niet zo goed waarom jullie bedolven willen worden onder hordes aantrekkelijke vrouwen die jullie overladen met aandacht. Juist dat die klik zo zeldzaam is, maakt het zo bijzonder. Gaat het jullie dan niet precies om hetgeen jullie vrouwen verwijten? De aandacht?
Daarnaast, als jullie wel gesprekken aan kunnen gaan met vrouwen en matches kunnen hebben, misschien ligt het dan aan jullie gesprekskills ipv aan de vrouwen die niet meer reageren? Voor de twintigste keer beginnen over waar je woont en wat je doet is gewoon dodelijk saai. In mijn ervaring laat een man een gesprek even vaak doodbloeden als dat ik dat doe omdat die klik er online gewoon niet is.
Ze zegt toch dat ze zelf niet-mopperende mannen op date vraagt?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.
Maareh, jij denkt dat als je niet op date gevraagd wordt als man dat dat aan jezelf ligt?
Waarom vraag je dat niet aan vrouwen die dat doen?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja goed, saaie vragen, het zal inderdaad wel, maar waarom wordt het volledige initiatief dan bij de man gelaten om er iets van te maken zogezegd?
Het is niet altijd makkelijk om uit een leeg profiel met selfies allerlei leuke vragen te stellen..
Dat geloof ik best hoor. Je moet matches doorgaans wel meteen aanspreken, anders wordt het niet wat. Als je dat niet doet hebben veel matches doorgaans niet zoveel zin meer om te reageren.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
40 a 50 matches die niks waren?
Ik geloof er helemaal niks van.
Of je liegt over het aantal matches, of je doet echt iets verkeerd.
Ja en het impliceert voor mij dat zij denkt dat het aan de mannen ligt als ze niet op date gevraagd worden. Dus ik stel die vraag.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze zelf niet-mopperende mannen op date vraagt?
Ehh, dan kun je net zo goed gelijk de match opheffen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:00 schreef Chia het volgende:
Waarom vraag je dat niet aan vrouwen die dat doen?
Waarom blijf je op tinder plakken en ga je niet naar whatsapp?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:00 schreef ludovico het volgende:
Ouch, had praktisch een date geplanned met een meisje op Tinder maar zij is uit het overzicht verdwenen.
Het houdt wel alles in stand. (Mannen net zo met andere dingen, voordat men daarover valtquote:Op woensdag 25 september 2019 08:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind het juist weleens prettig om hier op het forum niet van die vrome praatjes te horen (vrouwen vallen vooral op het innerlijk, yeah right) maar een vrouw zelf te zien toegeven dat ze ook gewoon op uiterlijk selecteert.
Oh als de man niet op date wordt gevraagd bedoel je. Is toch niet iets vreemds? waarom iemand op date vragen die je niet echt de moeite waard vindt?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja en het impliceert voor mij dat zij denkt dat het aan de mannen ligt als ze niet op date gevraagd worden. Dus ik stel die vraag.
Ehh, en dan nog is het nuttiger dan er hier over blijven doorzagen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh, dan kun je net zo goed gelijk de match opheffen.
Had dus net mijn nr gegeven en van daaruit een dag stilte op Tinder? Na mijn nr te geven heeft ze me blijkbaar unmatchedquote:Op woensdag 25 september 2019 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom blijf je op tinder plakken en ga je niet naar whatsapp?
Oja, zeker hoor. Maar ik ben ook kritisch genoeg op mannen, die bijvoorbeeld veel vaker alleen uit zijn op seks. Valt me alleen wel op dat sommige vrouwen hier het niet zo leuk vinden om zelf ook wat zwakke punten (zoals inderdaad gewoon zelden tot nooit initiatief nemen op apps) toe te geven.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het houdt wel alles in stand. (Mannen net zo met andere dingen, voordat men daarover valt)
Wat is dit dan weer voor aannamequote:Op woensdag 25 september 2019 07:07 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien voor de vrouwen onder de 30, maar normale vrouwen boven die leeftijd liken de “supermodellen” wel, maar die weten ook heel goed dat dat nooit serieus kan zijn. Realisme kickt dan ook wel in hoor
Ik snap niet zo goed waarom jullie bedolven willen worden onder hordes aantrekkelijke vrouwen die jullie overladen met aandacht. Juist dat die klik zo zeldzaam is, maakt het zo bijzonder. Gaat het jullie dan niet precies om hetgeen jullie vrouwen verwijten? De aandacht?
Daarnaast, als jullie wel gesprekken aan kunnen gaan met vrouwen en matches kunnen hebben, misschien ligt het dan aan jullie gesprekskills ipv aan de vrouwen die niet meer reageren? Voor de twintigste keer beginnen over waar je woont en wat je doet is gewoon dodelijk saai. In mijn ervaring laat een man een gesprek even vaak doodbloeden als dat ik dat doe omdat die klik er online gewoon niet is.
Vraag me gewoon af of het een soort desinteresse is ofzo. Mag best iettts meer moeite gedaan worden toch?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
Ehh, en dan nog is het nuttiger dan er hier over blijven doorzagen.
Waarom zulke profielen matchen?.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is niet altijd makkelijk om uit een leeg profiel met selfies allerlei leuke vragen te stellen..
Als je het gevoel hebt dat jijzelf 100% moet investeren, dan is dat blijkbaar zo voor jou.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me gewoon af of het een soort desinteresse is ofzo. Mag best iettts meer moeite gedaan worden toch?
Anyhow, ik word er niet gelukkig van als 80+% helemaal dood valt.
Als dat aan mij ligt houdt dat wel in dat 100% van de moeite om een leuk gesprek op gang te houden bij mij ligt. Weet niet of dat helemaal terecht is hoor....
En ik ben gewoon aan het inventariseren of deze app mij wel geeft wat ik wil... Dacht 2 matches te hebben die wel zouden willen afspreken dat is nu verlaagd naar 1. Nu is 1 ook wel genoeg....
Maar 1/50 die eventueel met je op date wilt... Al het geswipe en gepraat wat er aan vooraf gaat... Ik neig te zeggen dat ik dit teveel moeite vind.
Ik denk dat het besef gewoon mist dat die verschillen zo groot zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oja, zeker hoor. Maar ik ben ook kritisch genoeg op mannen, die bijvoorbeeld veel vaker alleen uit zijn op seks. Valt me alleen wel op dat sommige vrouwen hier het niet zo leuk vinden om zelf ook wat zwakke punten (zoals inderdaad gewoon zelden tot nooit initiatief nemen op apps) toe te geven.
Vraag me gewoon af of het een soort desinteresse is ofzo. Mag best iettts meer moeite gedaan worden toch?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
Ehh, en dan nog is het nuttiger dan er hier over blijven doorzagen.
Aantallen > kwaliteit van de matches op dat punt. Aan de hand van wat opmerkingen kun je altijd zien of ze hapt... Of niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef dop het volgende:
[..]
Waarom zulke profielen matchen?.
Iets selectiever zijn. Minder matches en iets meer aandacht voor dames die op voorhand beter lijken te passen.
Hoef je ook minder na te denken over wat at je gaat vragen en minstens zo belangrijk zo niet belangrijker, wat je gaat vertellen.
Nouja succes rate 1/50... 40/50 waarbij het gesprek een soort van stilvalt / het werken wordt... Overige 9 verwacht ik ook niet persé meer dan 10% kans op een date.. ehm.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat jijzelf 100% moet investeren, dan is dat blijkbaar zo voor jou.
Of dit nu terecht is of niet, daar heb je dan maar mee te dealen.
Vind je dat oneerlijk, tja pech gehad. (lullig gezegd, maarja, die anderen verander je niet)
Wij kunnen vanuit hier niet zeggen of het echt 100% aan jou ligt, of we moeten de hele gesprekken kunnen lezen Want zonder dat is het ook enkel gissen.
Weet je überhaupt wel hoe je met vrouwen moet praten om ze warm te krijgen voor een date?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eh, absolute aantallen zeggen natuurlijk niks.
Ik zeg dat ik denk ik 50 matches heb gehad. Heb van die 50 op dit moment 41 matches dan dus unmatched want ik heb er nu nog 9.
Waarom zou ik iets verkeerd doen? De succes rate om tot een date te komen zou boven de 20% moeten liggen?
Rare gewaarwording wel hoor... Dit soort dingen zijn voor mannen compleet normaal, vrouwen herkennen het totaal niet...quote:Op woensdag 25 september 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat het besef gewoon mist dat die verschillen zo groot zijn.
Dat komt omdat vrouwen totaal geen idee hebben hoe het werkt, zijn "verwend" met alle aandacht die ze krijgen.. Hebben bijna altijd keus en vele gaan dan arrogant zitten doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rare gewaarwording wel hoor... Dit soort dingen zijn voor mannen compleet normaal, vrouwen herkennen het totaal niet...
Had er 2 die willen daten. Waarvan 1 net opeens is verdwenen dus... Geen idee waarom zij mij heeft unmatched, vind het eigenlijk een beetje pijnlijk dat iemand dat doet terwijl je al een date hebt geplanned...quote:Op woensdag 25 september 2019 09:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel hoe je met vrouwen moet praten om ze warm te krijgen voor een date?
Ik weet niet waar je die 20% vandaan haalt, maar dat zegt echt niks.
Je hebt wel makkelijk praten natuurlijk. Maar een zure kut is ook een kut.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Al is elke vrouw een zure pot augurk.. Take it or leave it.
Je zal het ermee moeten doen en dat geklaag hier elke keer over hetzelfde, daar word je toch gigantisch zuur van
Je kunt er ook gewoon met wat minder emotie over praten?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Je zal het ermee moeten doen en dat geklaag hier elke keer over hetzelfde, daar word je toch gigantisch zuur van
Als ik moet gaan "werken" voor een date, dan laat maar hoor, gaat toch niets worden.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel hoe je met vrouwen moet praten om ze warm te krijgen voor een date?
Ik weet niet waar je die 20% vandaan haalt, maar dat zegt echt niks.
Goh, je moet door een hele hoop 'niet geschikt' heen voor je wat vindt? Waar komt me dat toch bekend van voor? De meeste mensen zijn nou eenmaal kut.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de pot augurken opmerking hierboven. Net of veel vrouwen interessant zijn, de meeste zijn ook zure potten, maar daar zullen ze zich vast niet in herkennen
Dit is exact wat ik bedoel, zo zuur deze reactie..quote:Op woensdag 25 september 2019 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik begrijp ergenissen echt wel en af en toe daarover klagen ook. Deed ik zelf ook.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt wel makkelijk praten natuurlijk. Maar een zure kut is ook een kut.
Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die discussies blijven bestaan?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ergenissen echt wel en af en toe daarover klagen ook. Deed ik zelf ook.
Maar het is hier wel echt vaak het eeuwige "wij mannen zijn zo zielig en die vrouwen hebben het zo luxe"
Tja misschien wel, misschien niet. Genoeg mensen/vrouwen die zich er niet in herkennen, en genoeg mannen ook niet.
Maar hele (felle) discussies, zoals die hier gaan, of het wel of niet zo is, heeft geen nut. Men ervaart het anders en zal de ander toch meestal niet kunnen overtuigen.
Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef ludovico het volgende:
Waarom denk je dat die discussies blijven bestaan?
Welk gelijk? Data/statistieken liegen niet met dit soort dingen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halen
Dit soort geshame ook steeds.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.
Ze zijn helemaal niet onaantrekkelijk (fysiek en mentaal) maar gewoon zielig.
Geheel miskent deze groep “mannen”.
Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oja, zeker hoor. Maar ik ben ook kritisch genoeg op mannen, die bijvoorbeeld veel vaker alleen uit zijn op seks. Valt me alleen wel op dat sommige vrouwen hier het niet zo leuk vinden om zelf ook wat zwakke punten (zoals inderdaad gewoon zelden tot nooit initiatief nemen op apps) toe te geven.
Dit gaat toch nergens over. En het meeste "gejank" komt van degene die juist niets doen met de context van dit topic.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit soort geshame ook steeds.
Ik weet ondertussen wel dat vrouwen een afkeer hebben aan mannen die "falen" uitstralen.
Wel erg interessant om te zien dat een vrouw die het moeilijk heeft compassie krijgt en een man wordt afgebrand.
Dat gaat nergens over inderdaad. :’)quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rare gewaarwording wel hoor... Dit soort dingen zijn voor mannen compleet normaal, vrouwen herkennen het totaal niet...
Dat vraagt toch ook niemand. Vul het niet steeds in.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.
Dat lijkt me een beetje van de zotte
Ow trouwens, heb hier regelmatig verkondigd hoe ik Tinderdequote:Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Naja misschien komt het daar uiteindelijk op neer gewoon.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig. Het ligt gewoon aan de vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen totaal geen idee hebben hoe het werkt, zijn "verwend" met alle aandacht die ze krijgen.. Hebben bijna altijd keus en vele gaan dan arrogant zitten doen.
Zie bijvoorbeeld de pot augurken opmerking hierboven. Net of veel vrouwen interessant zijn, de meeste zijn ook zure potten, maar daar zullen ze zich vast niet in herkennen
Nee klopt. Anyhow, als een man het moeilijk heeft kan hij terecht bij zijn vrienden voor compassie. Vreemden hebben aan de man een afkeer. Jij reageert ook vrij hard.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het gaat er om hoe degene zich gedraagd.
Of die zielig staat te jammeren of het heft in eigen hand neemt.
En dan mag diegene best een keer uithuilen en zich kut voelen.
(Trust me.. ervaring genoeg mee inmiddels)
Maar ga niet online lopen klagen dat het de schuld is van alle vrouwen.
Er zit echt een wezenlijk verschil tussen het moeilijk hebben en zielig doen.
En bij vrouwen net zo hard... mannen vallen ook niet op iemand die alleen maar zit te jammeren en te zeuren.
Snijden ze zichzelf ook mee in de vingers mi, maar dat mogen ze uiteraard zelf weten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.
Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent een vrouwquote:Op woensdag 25 september 2019 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
in 1/8 gevallen kreeg ik een antwoord terug.
Die evaluatie heb ik snel gedaan:quote:Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef ludovico het volgende:
Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?
Je moet er denk ik gewoon wat praktischer in gaan staan. Aan het begin gaf ik vrouwen ook een soort voorkeursbehandeling en investeerde ik ontzettend veel tijd in kwaliteitsgesprekken maar als je ziet dat dit nauwelijks resultaat oplevert kun je beter meteen wat flauwe humor er in gooien en to the point komen.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?
Ja prima, mij ook wel maar in het echte leven is de nieuwe aanwas vrouwen 0.0 die ik ontmoet...quote:Op woensdag 25 september 2019 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die evaluatie heb ik snel gedaan:
- Ik ben niet moeders mooiste
- Veel mannen swipen alles naar rechts (hoor je hier regelmatig), maar dat betekent niet dat ze geintresseerd in je zijn, dus verwacht ik geen antwoord terug
- Zelf ben ik niet altijd actief erop, dus dat beperkt ook
- Tig redenen waarom hij of niet meer reageert / niet geintresseerd is / je niet bij elkaar past.
- Tinder heeft soms bugs dus ben je ineens matches kwijt
- Ik ben kieskeuriger online. Niet perse de mooiboys, maar alle foto's moeten me aanspreken, bij 1 twijfel foto of rare uitstraling, swipe ik al naar links (terwijl ik deze personen offline gewoon leuk/knap zou kunnen vinden)
Bij online dating moet gewoon veel lekker lopen, en met 1 missende schakel is het al snel afgelopen (wie daar ook de veroorzaker van is)
Dus was er al snel achter dat offline daten mij beter zint.
Nee klopt, merk ook op dat niet serieus het best goed doet op Tinder... Maarja na dat initiële gesprek wil je ook wel een beetje inhoud zien voordat je tot een date komt. Vaak loopt het daar ergens mis omdat de verhouding qua interesse naar mijn idee scheef loopt, heb niet de indruk dat veel vrouwen echt op date willen op Tinder eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je moet er denk ik gewoon wat praktischer in gaan staan. Aan het begin gaf ik vrouwen ook een soort voorkeursbehandeling en investeerde ik ontzettend veel tijd in kwaliteitsgesprekken maar als je ziet dat dit nauwelijks resultaat oplevert kun je beter meteen wat flauwe humor er in gooien en to the point komen.
Antwoordden die 40 tot 50 vrouwen allemaal niet op je? Want dat verbaast me wel, dan zou ik er toch iets leukere openingszinnen ingooien. Het is overigens mijn ervaring dat veel meeste vrouwen wél hartstikke lief zijn als je eenmaal door die barrière heen bent. Dat werkt beter dan eerst uitgebreid de clichéonderwerpen opleiding, werk en vakanties te bespreken. (Dat doet namelijk het leeuwendeel van de mannen al als ze niet over seks beginnen.)
Ze moeten eerst nog leren van zichzelf te houden. Als dat lukt kunnen ze ook omgaan met afwijzing en hoeven ze niet bang te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2019 07:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..
Nee dat staat er nietquote:Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.
Maareh, jij denkt dat als je niet op date gevraagd wordt als man dat dat aan jezelf ligt?
Ik reageer hard omdat hier continu geschermd word dat het aan de rest van de wereld ligt en dat zichzelf niks valt te verwijten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee klopt. Anyhow, als een man het moeilijk heeft kan hij terecht bij zijn vrienden voor compassie. Vreemden hebben aan de man een afkeer. Jij reageert ook vrij hard.
Als een vrouw het moeilijk heeft wordt daar veel softer op gereageerd en wordt ze een stuk minder afgebrand.
Dat is geen verwijt of iets maar gewoon een observering. Mannen moeten succes uitstralen, dat is belangrijk.
Selecteer dan gewoon op hoogopgeleid.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee klopt, merk ook op dat niet serieus het best goed doet op Tinder... Maarja na dat initiële gesprek wil je ook wel een beetje inhoud zien voordat je tot een date komt. Vaak loopt het daar ergens mis omdat de verhouding qua interesse naar mijn idee scheef loopt, heb niet de indruk dat veel vrouwen echt op date willen op Tinder eigenlijk.
In dat geval herken ik je volledig. Het prettigst is gewoon als een vrouw gewoon direct “live” reageert. En dat is niet zo heel gek want het moet echt een leuk gesprek zijn (dus geen standaard “uitwisseling van informatie”-gesprek) wil een vrouw live reageren. Een vrouw heeft namelijk nog 10 andere gesprekken lopen op zo’n moment.quote:Ik denk dat 50 tot 80% wel reageert, dat reageren is geen probleem An zich. Maar zo een gesprek moet wel gewoon van de grond komen daarna. Bij 80% is het na verloop van tijd gewoon erg matig gesteld...
Ja, wat is werken? Vaak kun je dat “werken” met één droge opmerking doorbreken. Ik gooi er nog weleens een provocerende mening tegenaan, dat triggert iemand tenminste. (Hier op Fok zorgt zo’n provocerende mening vooral voor heel veel weerstand overigens. :’) )quote:Dus ik ben het wel met je eens eigenlijk maar denk gewoon dat de interesse tot iemand leren kennen om te daten wat minder aanwezig is bij de vrouw.. misschien omdat ze een veelvoud mannen heeft die wel wilt waardoor ze achterover kan leunen? Geen idee.
Ik weet alleen dat als het voor mij werken wordt dat het bijna geen kans van slagen meer heeft voor me dus dan hef ik de match gewoon op.
Nou, mooi. Leek je te impliceren dus vandaar dat ik het vraag.quote:
Onder andere dit dus. De gesprekken komen niet echt van de grond. En of de oorzaak dan bij mij of bij haar ligt, dat is een tweede.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee klopt, merk ook op dat niet serieus het best goed doet op Tinder... Maarja na dat initiële gesprek wil je ook wel een beetje inhoud zien voordat je tot een date komt. Vaak loopt het daar ergens mis omdat de verhouding qua interesse naar mijn idee scheef loopt, heb niet de indruk dat veel vrouwen echt op date willen op Tinder eigenlijk.
Ik denk dat 50 tot 80% wel reageert, dat reageren is geen probleem An zich. Maar zo een gesprek moet wel gewoon van de grond komen daarna. Bij 80% is het na verloop van tijd gewoon erg matig gesteld...
Dus ik ben het wel met je eens eigenlijk maar denk gewoon dat de interesse tot iemand leren kennen om te daten wat minder aanwezig is bij de vrouw.. misschien omdat ze een veelvoud mannen heeft die wel wilt waardoor ze achterover kan leunen? Geen idee.
Ik weet alleen dat als het voor mij werken wordt dat het bijna geen kans van slagen meer heeft voor me dus dan hef ik de match gewoon op.
Sommige gesprekken lopen niet want.. medium onderwerpen of ander karakter of weet ik veel wat...quote:Op woensdag 25 september 2019 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik reageer hard omdat hier continu geschermd word dat het aan de rest van de wereld ligt en dat zichzelf niks valt te verwijten.
Daar kan ik gewoon heel slecht tegen.
Dat lees je er zelf in, staat nergens.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik reageer hard omdat hier continu geschermd word dat het aan de rest van de wereld ligt en dat zichzelf niks valt te verwijten.
Daar kan ik gewoon heel slecht tegen.
Uit ervaring kan ik vertellen dat het onderwerp geen bal uitmaakt, als ze je al leuk vind, dan kun je bijna alles maken.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sommige gesprekken lopen niet want.. medium onderwerpen of ander karakter of weet ik veel wat...
Maar ligt het aan mezelf dat ik mogelijk met slechts 1/50 matches kom tot een afspraakje? Of is het medium niet zo geschikt?
De meeste vrouwen willen inderdaad echt wel op date.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking hell wat een zuurheid lees ik hier zeg. Gewoon meerdere vrouwelijke users die aangeven echt wel dates voor te stellen. Cue die net zoals meerdere vrouwen hier ook de gesprekken begint en alsnog komt er een stortvloed aan zuurheid uit jullie toetsenborden waarin jullie alles wegwuiven en zeggen dat het toch echt niet zo is.
Kap met daten dan als het allemaal zo kut is. Gebeurd mij dadelijk dat ik met zon frustie op date moet...
Das niet eens het punt. Er wordt hier gezegd wat wij (vrouwen) doen en dan wordt dat gewoon zo weg geschoven als onzin.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen inderdaad echt wel op date.
Ik ontken niet dat jullie dat doen (persoonlijk), 99% van de mannen maakt het alleen niet mee, kun je dat nog geloven of? Is dat teveel gevraagd?quote:Op woensdag 25 september 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking hell wat een zuurheid lees ik hier zeg. Gewoon meerdere vrouwelijke users die aangeven echt wel dates voor te stellen. Cue die net zoals meerdere vrouwen hier ook de gesprekken begint en alsnog komt er een stortvloed aan zuurheid uit jullie toetsenborden waarin jullie alles wegwuiven en zeggen dat het toch echt niet zo is.
Kap met daten dan als het allemaal zo kut is. Gebeurd mij dadelijk dat ik met zon frustie op date moet...
Moet het wel tot een date komen, en inderdaad dat moet een beetje leuk zijn? Via Tinder verloopt het dus stroef, all I'm saying.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Ja daten moet toch ook gewoon een beetje leuk zijn? Ik kan me niet voorstellen dat het ooit werkt als dit je grondhouding is. Je probeert liefde te laten groeien. Dat groeit niet op zo'n ondergrond hoor
Ja geloof er niks van dat 99% dat niet meemaakt. Het lijkt er op alsof ze graag zielig doenquote:Op woensdag 25 september 2019 11:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat jullie dat doen, 99% van de mannen maakt het alleen niet mee, kun je dat nog geloven of? Is dat teveel gevraagd?
Heyyyyy, ik zit hier pas 3 weken op maar de inventarisatie voor Tinder is gewoon nadelig voor mij. Het kost me teveel moeite voor de output. Dat moet anders, logisch toch?
Ik ben van de 50 matches door, 1 of 2 aangesproken. En dan met "hey" of iets, dus iets wat totaal kansloos is en waar vrouwen in dit topic vol op afgevenquote:Op woensdag 25 september 2019 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof er niks van dat 99% dat niet meemaakt. Het lijkt er op alsof ze graag zielig doen
daar hebben vrouwen (ik in ieder geval) ook last van hoor. Tinder is gewoon niet meer hip en daardoor super saai. Heb het al weken niet meer geopend. Kan mezelf er echt niet meer toe zetten om de hele riedel van woonplaats werk hobby's weer af te draaienquote:Op woensdag 25 september 2019 11:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet het wel tot een date komen, en inderdaad dat moet een beetje leuk zijn? Via Tinder verloopt het dus stroef, all I'm saying.
Oh ja ik begin vaak genoeg met Heyquote:Op woensdag 25 september 2019 11:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben van de 50 matches door, 1 of 2 aangesproken. En dan met "hey" of iets, dus iets wat totaal kansloos is en waar vrouwen in dit topic vol op afgeven
Ja dus wat is het devies? Beetje onzin praten en snel tot een date komen?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:16 schreef Allures het volgende:
[..]
daar hebben vrouwen (ik in ieder geval) ook last van hoor. Tinder is gewoon niet meer hip en daardoor super saai. Heb het al weken niet meer geopend. Kan mezelf er echt niet meer toe zetten om de hele riedel van woonplaats werk hobby's weer af te draaien
Misschien niet onzin in dit geval, maar het gebeurt wel vaker dat vrouwen A zeggen, maar dan toch uiteindelijk B doenquote:Op woensdag 25 september 2019 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet eens het punt. Er wordt hier gezegd wat wij (vrouwen) doen en dan wordt dat gewoon zo weg geschoven als onzin.
dat lijkt me statistisch ook onmogelijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof er niks van dat 99% dat niet meemaakt. Het lijkt er op alsof ze graag zielig doen
Nee gewoon normaal praten alsof het een gesprek van mens tot mens is en van mij hoeft het niet te snel tot een date te komen maar die discussie hebben we net een week geleden allemaal gedaanquote:Op woensdag 25 september 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dus wat is het devies? Beetje onzin praten en snel tot een date komen?
Dikgedrukte heb ik zelf toch ook ervaring mee... Waarom gewoon niet accepteren dat mensen niet altijd doen wat ze zeggen en dat niet perse aan een geslacht schrijven.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Misschien niet onzin in dit geval, maar het gebeurt wel vaker dat vrouwen A zeggen, maar dan toch uiteindelijk B doen
Komt ook weer een beetje terug op dat punt van seks op de eerste date. Genoeg vrouwen die zeggen, nee dat gaan we echt niet doen hoor! Maar dan toch lig je diezelfde avond nog met ze in bed.
De geloofwaardigheid gaat er dan een beetje vanaf
Waar ontmoet je die dan? Welke setting is dit? Heb je dan een voorgeschiedenis met hem?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef Allures het volgende:
[..]
dat lijkt me statistisch ook onmogelijk.
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik iemand uit vraag dat altijd in irl situaties was. Omdat het dan echt is van 'deze mag ik niet laten lopen' en dat gevoel krijg ik niet via een app
Dat komt dan weer saai over en daar heb jij totaal geen zin in zei je net.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal praten alsof het een gesprek van mens tot mens is en van mij hoeft het niet te snel tot een date te komen maar die discussie hebben we net een week geleden allemaal gedaan
Oh in real life durf ik dat helemaal nietquote:Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef Allures het volgende:
[..]
dat lijkt me statistisch ook onmogelijk.
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik iemand uit vraag dat altijd in irl situaties was. Omdat het dan echt is van 'deze mag ik niet laten lopen' en dat gevoel krijg ik niet via een app
Jezus je komt toch wel eens buiten?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar ontmoet je die dan? Welke setting is dit? Heb je dan een voorgeschiedenis met hem?
Ach, niks mis mee. Als vrouwen hiervan zelf ook een beetje hun eigen hypocrisie in kunnen zien en er zelf om kunnen lachen dan vind ik het helemaal prima.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Misschien niet onzin in dit geval, maar het gebeurt wel vaker dat vrouwen A zeggen, maar dan toch uiteindelijk B doen
Komt ook weer een beetje terug op dat punt van seks op de eerste date. Genoeg vrouwen die zeggen, nee dat gaan we echt niet doen hoor! Maar dan toch lig je diezelfde avond nog met ze in bed.
De geloofwaardigheid gaat er dan een beetje vanaf
Hoeveel uur contact heb je het dan over?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus je komt toch wel eens buiten?in sociale situaties
Ik heb wel eens iemand uit gevraagd die ik tegen kwam op een feestje, iemand die ik tegen kwam op een lezing avond, een bierfestival, dat soort dingen
En de voorgeschiedenis is dan dat je een leuke avond/middag had
doe eens niet zo totaal sociaal onaardig en zwart wit. Je weet toch wel hoe je gewoon een normaal gesprek moet voeren zonder stap voor stap instructiesquote:Op woensdag 25 september 2019 11:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat komt dan weer saai over en daar heb jij totaal geen zin in zei je net.
Allures zal even haar logboek zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel uur contact heb je het dan over?
allemaal 3.5 uur nou goed? Ik ben een beetje klaar met dit kruisverhoor want je vragen zijn in mijn ogen echt compleet onzinnig en kun je zelf toch ook wel beantwoorden. Wat maakt het in godsnaam uit hoeve uur contact er wasquote:Op woensdag 25 september 2019 11:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel uur contact heb je het dan over?
Volgens mij moet je een beetje uit je bubbel stappen dat dit allemaal heel normaal is?
Ik denk gewoon:quote:Op woensdag 25 september 2019 11:24 schreef Allures het volgende:
[..]
doe eens niet zo totaal sociaal onaardig en zwart wit. Je weet toch wel hoe je gewoon een normaal gesprek moet voeren zonder stap voor stap instructies
Ik hoef toch geen stappenplan te schrijven zoals ik voor mijn moeder doe als ze Spotify wil gebruiken?
Waarom zijn die vragen onzinnig? Dit gebeurt niet "normaliter" in mijn wereld dus ik vraag me af wanneer wél.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
[..]
allemaal 3.5 uur nou goed? Ik ben een beetje klaar met dit kruisverhoor want je vragen zijn in mijn ogen echt compleet onzinnig en kun je zelf toch ook wel beantwoorden. Wat maakt het in godsnaam uit hoeve uur contact er was
Ik heb nergens geclaimd dat dit normaal is. Ik zeg alleen dat vrouwen mannen mee uit vragen. Sommigen doen dat via een app, ik doe het op een bierfestival, anderen doen het via een freaking postduif
Jij vind: hey wat doe je voor werk? Oh leuk. En wat doe je daar buiten? Cool. Waar woon je? Het enige normale gesprek dat je kunt bedenken?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk gewoon:
Ik begrijp dat je van het hele riedeltje een beetje uitgekeken raakt: Dus beetje normaal gesprek voeren is niet interessant dus doe iets anders... En wees toe the point want mensen zijn die app wel zat?
Neehoor, "normaal gesprek" klinkt alleen niet heel enthousiast dus dan denk je wel snel aan het riedeltje ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij vind: hey wat doe je voor werk? Oh leuk. En wat doe je daar buiten? Cool. Waar woon je? Het enige normale gesprek dat je kunt bedenken?
Dan heb je meer nodig dan mijn hulp
[ afbeelding ]
Maat... het was niet echt allemaal 3.5 uurquote:Op woensdag 25 september 2019 11:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zijn die vragen onzinnig? Dit gebeurt niet "normaliter" in mijn wereld dus ik vraag me af wanneer wél.
En het lijkt mij dat daar wel een beetje contact in zit hoor...... En nee, ik spendeer niet vaak 3+ uur met een vreemde aantrekkelijke vrouw spontaan.
Waarom dat aantal uur uitmaakt? Omdat ik het niet zie gebeuren in een korte tijd?
Misschien moet ik zo een soortgelijke situatie creëren en misschien gebeurt er dan wel wat?
omdat ik geen zin heb om hier kleuterjuf te moeten spelen qua basic social skillsquote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
.
Waarom ben jij zo pittig dan?
Je probeert het allemaal veel te analytisch te bekijken. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zijn die vragen onzinnig? Dit gebeurt niet "normaliter" in mijn wereld dus ik vraag me af wanneer wél.
En het lijkt mij dat daar wel een beetje contact in zit hoor...... En nee, ik spendeer niet vaak 3+ uur met een vreemde aantrekkelijke vrouw spontaan.
Waarom dat aantal uur uitmaakt? Omdat ik het niet zie gebeuren in een korte tijd?
Misschien moet ik zo een soortgelijke situatie creëren en misschien gebeurt er dan wel wat?
Jij lijkt mij wel behoorlijk pittig.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Maat... het was niet echt allemaal 3.5 uur
En ik gok dat ik er al achter ben waarom het je niet gebeurt. Je lijkt zo sociaal vaardig als een konijn
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel behoorlijk pittig.
Zeg, stel ik ben een kleuter qua social skills hè, dan is het ook lekker constructief om af te vallen.. Wat dat betreft is dat negatieve gezeik hier inderdaad dooddoener nummer 1.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb om hier kleuterjuf te moeten spelen qua basic social skills
Dat gaat toch niet via een script ofzo? Ze raakt in gesprek met iemand. Gesprek is leuk en ze vraagt hem om een drankje ofzo...quote:Op woensdag 25 september 2019 11:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg, stel ik ben een kleuter qua social skills hè, dan is het ook lekker constructief om af te vallen.. Wat dat betreft is dat negatieve gezeik hier inderdaad dooddoener nummer 1.
Maar nee, social skills zijn prima, ik kom alleen naar mijn smaak te weinig in de gelegenheid om ze te uiten.
Heb jij hem gevraagd?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed jullie mannen zitten maar te zeiken hoor. De hoogvlieger die ik echt wel op date zou vragen is hem denk ik gevlogen........ Hij had zonder enige moeite een date kunnen hebben![]()
Mannen
Ik moet dit niet op mezelf betrekken... Jullie leven in een andere wereld dan ikquote:Op woensdag 25 september 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet via een script ofzo? Ze raakt in gesprek met iemand. Gesprek is leuk en ze vraagt hem om een drankje ofzo...
Nog niet. Vroeg eerst of die op zoek is naar een rebound omdat die net uit een relatie is :p Maar heb ik geen reactie op gehad.quote:
Ik denk dat het vooral begint met frustraties die naar boven komen bij sommige users.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
Ik denk ook gewoon dat we in dit topic met teveel verschillende groepen mensen praten. Van hitsige twintigers die via Tinder af en toe een avontuurtje regelen tot veertigers en vijftigers die daarin een hele andere moraal hebben. Van gefrustreerde mannen die moeite hebben om überhaupt een date te regelen tot vrouwen die vinden dat mannen zuur en gefrustreerd zijn en niet al te veel begrip tonen.
Daarom botst het soms ook gewoon een beetje. Als mensen gelijkgezinder zijn heb je leukere gesprekken.
Nou, in welke settings... Hoe "maximaliseer" je de kans om uitgevraagd te worden door een vrouw? Wat heeft ze daarvoor nodig?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben zelf regelmatig door vrouwen uitgevraagd en ken zat mannen waarbij dit ook zo is trouwens.
en de vrouwen hier verantwoordelijk maken voor je date proces en zien als een of andere bron aan info en tegelijk aanvallen als ze niet zeggen wat je wil/zeggen dan vrouwen alleen maar dingen zeggen voor show etc ook.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg, stel ik ben een kleuter qua social skills hè, dan is het ook lekker constructief om af te vallen.. Wat dat betreft is dat negatieve gezeik hier inderdaad dooddoener nummer 1.
Jij bent wel een slecht voorbeeld want je bent een hottiequote:Op woensdag 25 september 2019 11:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben zelf regelmatig door vrouwen uitgevraagd en ken zat mannen waarbij dit ook zo is trouwens.
Wees een leuke man.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, in welke settings... Hoe "maximaliseer" je de kans om uitgevraagd te worden door een vrouw? Wat heeft ze daarvoor nodig?
Mijn hemel. Ik geloof echt niks van je social skills.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, in welke settings... Hoe "maximaliseer" je de kans om uitgevraagd te worden door een vrouw? Wat heeft ze daarvoor nodig?
Nouja die info valt wel een tikje tegen ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
en de vrouwen hier verantwoordelijk maken voor je date proces en zien als een of andere bron aan info en tegelijk aanvallen als ze niet zeggen wat je wil/zeggen dan vrouwen alleen maar dingen zeggen voor show etc ook.
Als je serieuze hulp wil ga je maar in therapie of zo. Wij posten hier ook voor onze lol. Ik ben hier niet om verslagen bij te houden over hoe elk gesprek ging en hoe lang het duurde zodat jij er van kunt leren
So far is dit wel het beste adviesquote:Op woensdag 25 september 2019 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wees een leuke man.
Zo simpel is het.
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:46 schreef Jester65 het volgende:
Op verzoek (R&P / Het Datingtopic #202 Beetje daten.) een update van mijn ervaringen op Relatieplanet. In de bijna 2 weken dat ik er ingeschreven sta (betaald account) heb ik van bijna 20 vrouwen een berichtje gekregen, de één wat serieuzer dan de andere.
Ik heb al vrij snel contact gekregen met iemand waar ik nu een date mee heb gepland. Uiteraard zijn er daarna nog berichten binnen gekomen, waarvan een paar interessante, maar hen heb ik laten weten dat ik best wil chatten, maar dat er verder wat mij betreft (nog) niets in zit.
Inmiddels weet ik wel dat je met een serieus profiel waar enige aandacht aan besteed is best goede respons kunt krijgen. Ik heb letterlijk 1 persoon een bericht gestuurd (geen match volgens haar, prima), als ik het gewild had ben ik ervan overtuigd dat ik in mijn leeftijdscategorie voldoende matches moet kunnen vinden.
Ik maak uit de reacties die ik krijg wel op dat er voor veel mannen (en vrouwen ook wel) nog heel wat te winnen valt wat betreft de kwaliteit van hun profiel.
Nou misschien gaat het hier fout voor me?quote:
hoe is dat anders dan wat al 12x gezegd isquote:Op woensdag 25 september 2019 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
So far is dit wel het beste advies
Zorg dan dat je ze wel tegenkomt.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou misschien gaat het hier fout voor me?
Nee vrouw, ik kom niet vaak genoeg in die situatie, leuke man wezen is 1, op de juiste plek zijn is 2.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:49 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe is dat anders dan wat al 12x gezegd is![]()
Maar jij vraagt dan dingen als 'hmm wat voor kleur sokken draagt een leuke man?'
Ik ga deze weer even toepassen...quote:
Ja, werk is niet echt geschikt voor me, studie ook niet echt want mensen zijn op zichzelf.... Maar wel een beetje mogelijkheden....quote:Op woensdag 25 september 2019 11:53 schreef Solid-Snake het volgende:
Zorg in ieder geval dat je buiten komt.
Vrouwen gaan niet bij je op de deur aankloppen.... Tenzij je Dave Roelvink bent die per ongeluk z'n woonadres heeft gelekt.
Mwa, ik heb zelf niet zo heel veel frustraties maar toch herken ik wel dingen van vooral mannelijke users. (Niet zo gek ook als je man bent.) Ik werk zelf gewoon om die beperkingen heen door er zo praktisch mogelijk in te staan maar ik vind het wel prima als sommige zaken even benoemd worden.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral begint met frustraties die naar boven komen bij sommige users.
Het is natuurlijk ook fijner om te horen als dates niet lekker lopen dat dat heel gebruikelijk is en vooral aan anderen ligt dan om te horen van anderen dat ze die problemen totaal niet herkennen en aangeven dat de ander wellicht wat dient te veranderen. Uiteindelijk heeft de ander meer aan het minder fijne bericht, maar op korte termijn voelt het aai over het bolletje nou eenmaal fijner.
En natuurlijk is het voor de een makkelijker dan de ander. Maar dat lijkt mij allemaal geen reden voor frustratie en wanhoop. Vooral ook omdat dat gewoon de aantrekkelijkheid niet echt verhoogt.
Ik kom ze buiten ook niet tegen. Daarom vind ik die apps best geniaal met hun eigen nadelen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, werk is niet echt geschikt voor me, studie ook niet echt want mensen zijn op zichzelf.... Maar wel een beetje mogelijkheden....
Beetje uitgaan zie ik wel zitten, sportschool is ook niet echt geschikt....
"Uitjes" werken wel zou ik zeggen, museums bezoeken door de stad lopen... Parkje in ofzo.
Hoezo niet geschikt?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, werk is niet echt geschikt voor me, studie ook niet echt want mensen zijn op zichzelf.... Maar wel een beetje mogelijkheden....
"Uitjes" werken wel zou ik zeggen, museums bezoeken door de stad lopen... Parkje in ofzo.
Geen natuurlijke situatie om elkaar aan te spreken?quote:
onzin, ik heb meerdere matches gehad die actief op een date hebben aangestuurd (niet getrurft maar zeker 50%), 1 daar van is mijn vriendin inmiddels.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat jullie dat doen (persoonlijk), 99% van de mannen maakt het alleen niet mee, kun je dat nog geloven of? Is dat teveel gevraagd?
Onzin. Er ontstaan vele relaties tijdens studies en op het werk.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen natuurlijke situatie om elkaar aan te spreken?
Er is geen juiste plek. Ik heb ooit een date geregeld in de sauna (wat for all intents and purposes zo’n beetje de slechtste plek is daarvoor op papier), bij boodschappen doen (al kende ik haar wel vaag van vroeger), enz.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee vrouw, ik kom niet vaak genoeg in die situatie, leuke man wezen is 1, op de juiste plek zijn is 2.
1 heeft te maken met je eigen initiatief.
2 heeft te maken met wat je doet in je vrije tijd.
En aan 2 schort het misschien wel een beetje bij me.
Nou kijk, ik heb die ervaring niet zo, vraag me dan toch af waar dat aan ligt snap je?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:59 schreef dop het volgende:
[..]
onzin, ik heb meerdere matches gehad die actief op een date hebben aangestuurd (niet getrirft maar zeker 50%), 1 daar van is mijn vriendin inmiddels.
Ik heb echt totaal niet de ervaring dat vrouwen niet actief willen daten.
(Ik heb een goed figuur, maar ben zeker geen fotomodel voor we die krijgen.)
Mbt dat in de verdediging schieten komt meer doordat het al keertje 1342234 dat dit onderwerp aan bod is gekomen (dat vrouwen het veel makkelijker hebben of de ellende van de man).quote:Op woensdag 25 september 2019 11:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, ik heb zelf niet zo heel veel frustraties maar toch herken ik wel dingen van vooral mannelijke users. (Niet zo gek ook als je man bent.) Ik werk zelf gewoon om die beperkingen heen door er zo praktisch mogelijk in te staan maar ik vind het wel prima als sommige zaken even benoemd worden.
De vrouwelijke users die inderdaad minder gefrustreerd overkomen hier vind ik over het algemeen hartstikke aardig, maar ik vind het wel opvallend dat sommige (dus niet allemaal) dames zelf ook meteen in de verdediging schieten en niet al te goed omgaan met wat kritiek. Bij mijn eigen Tindergesprekken vind ik dat vrouwen hier veel relaxter mee omgaan. Gewoon een grapje zoals “Ja maar jullie hebben het ook wel lekker makkelijk, jullie hebben honderden matches” moet je als vrouw ook gewoon luchtig op kunnen pakken.
Is toch geen relevante vraag? Dan doe je dus precies hetzelfde als initiatiefloze vrouwen, de bal bij de ander leggen. Voor zowel mannetjes als vrouwtjes geldt mi, gewoon zelf initiatief nemen als jij met iemand uit wil.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gebeurt voor mij niet, ik spreek ook geen onbekende mensen aan op de uni. Uiteraard ontstaan er daar wel veel relaties.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Onzin. Er ontstaan vele relaties tijdens studies en op het werk.
Het gaat er vooral om dat je nieuwe mensen leert kennen.
dat is juist totaal niet geschikt. Mensen komen daar niet voor sociaal contact. Je staat bij mij echt al met 10-0 achter als je me aanspreekt in het park of als ik gewoon in de stad ben om iets te halenquote:Op woensdag 25 september 2019 11:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit!quote:Op woensdag 25 september 2019 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is geen juiste plek. Ik heb ooit een date geregeld in de sauna (wat for all intents and purposes zo’n beetje de slechtste plek is daarvoor op papier), bij boodschappen doen (al kende ik haar wel vaag van vroeger), enz.
De truuk is gewoon veel mensen ontmoeten. Hoe meer verschillende mensen je ontmoet, hoe groter de kans. En het beste in een setting waarbij je ook even met elkaar in dezelfde ruimte bent en kan praten. Dat kan de kroeg zijn, maar ook gewoon een feest ergens, een cursus, een festival (klein obscuur is beter dan een mega festival), in de rij voor de Python, whatever.
Ja eens, het slaat ook totaal niet op jou want ik vind jou eerlijk gezegd top reageren elke keer.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt dat in de verdediging schieten komt meer doordat het al keertje 1342234 dat dit onderwerp aan bod is gekomen (dat vrouwen het veel makkelijker hebben of de ellende van de man).
Dus dan ben je daar wel een keertje klaar mee, als vaak ook aangegeven wordt (Door mannelijke en vrouwelijke users), dat het niet zo zwart/wit is. Nouja zie voorgaande discussie zeg maar
Dat je het graag wel even benoemd wilt hebben is geen probleem en begrijpelijk. Ook om soms die bevestiging te krijgen dat jij niet de enige bent.
Enige is dat het hier gelijk altijd in verhitte discussies en zwart/wit gal spuiten wordt omgezet
Ik geloof dat ik ooit een onderzoek heb gelezen dat iets van zoveelen60% van de Nederlandse relaties op de werkvloer zijn ontstaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Onzin. Er ontstaan vele relaties tijdens studies en op het werk.
Het gaat er vooral om dat je nieuwe mensen leert kennen.
Dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 25 september 2019 11:46 schreef Jester65 het volgende:
Op verzoek (R&P / Het Datingtopic #202 Beetje daten.) een update van mijn ervaringen op Relatieplanet. In de bijna 2 weken dat ik er ingeschreven sta (betaald account) heb ik van bijna 20 vrouwen een berichtje gekregen, de één wat serieuzer dan de andere.
Ik heb al vrij snel contact gekregen met iemand waar ik nu een date mee heb gepland. Uiteraard zijn er daarna nog berichten binnen gekomen, waarvan een paar interessante, maar hen heb ik laten weten dat ik best wil chatten, maar dat er verder wat mij betreft (nog) niets in zit.
Inmiddels weet ik wel dat je met een serieus profiel waar enige aandacht aan besteed is best goede respons kunt krijgen. Ik heb letterlijk 1 persoon een bericht gestuurd (geen match volgens haar, prima), als ik het gewild had ben ik ervan overtuigd dat ik in mijn leeftijdscategorie voldoende matches moet kunnen vinden.
Ik maak uit de reacties die ik krijg wel op dat er voor veel mannen (en vrouwen ook wel) nog heel wat te winnen valt wat betreft de kwaliteit van hun profiel.
quote:Op woensdag 25 september 2019 07:05 schreef dop het volgende:
[..]
nooit een date gehad op tinder, en precies weten hoe het werkt?
Zijn ook altijd vrouwen die vreemd gaan toch?
Tnx, ik probeer vooral wat grijs erin te brengen / uitleg te geven waarom men zo vaak heftig op elkaar reageert.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ja eens, het slaat ook totaal niet op jou want ik vind jou eerlijk gezegd top reageren elke keer.
Plekken zoals?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:01 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is juist totaal niet geschikt. Mensen komen daar niet voor sociaal contact. Je staat bij mij echt al met 10-0 achter als je me aanspreekt in het park of als ik gewoon in de stad ben om iets te halen
Je moet plekken hebben waar je automatisch in gesprek raakt vanwege een gedeelde interesse of plekken die gemaakt zijn voor sociaal contact
Dat zou heel goed kunnen, want je spendeert daar toch vaak 40 uur per week met dezelfde mensen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit een onderzoek heb gelezen dat iets van zoveelen60% van de Nederlandse relaties op de werkvloer zijn ontstaan.
Of misschien wel in de 70? Ruim meer dan de helft in ieder geval
Kroeg, vakantie, hobbies, groepsactiviteiten, nmlkquote:
Vakantie is voor mij altijd wel raak. Maar eens.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kroeg, vakantie, hobbies, groepsactiviteiten, nmlk
Name it.. waar meer mensen zijn die met elkaar/los van elkaar wat doen in een omgeving.
Vind ik ook interessant hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, ik probeer vooral wat grijs erin te brengen / uitleg te geven waarom men zo vaak heftig op elkaar reageert.
Eens.quote:Het is ook gewoon lastig. Ben je sociaal niet zo sterk dan is real life lastig, ben je niet zo knap, is idd Tinder weer lastiger.
Vanuit mannelijk perspectief is het daarom niet eens zo onlogisch dat je daarom alles naar rechts swipet om die vijver wat te vergroten.quote:Al kunnen beiden wel voor je werken, alleen is hoogtens je vijver wat kleiner.
Ik snap serieus niet waarom je dat zou doen?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:10 schreef Generationalpha het volgende:
Vanuit mannelijk perspectief is het daarom niet eens zo onlogisch dat je daarom alles naar rechts swipet om die vijver wat te vergroten.(Terwijl voor minder aantrekkelijke vouwen die vijver op Tinder weliswaar groter is maar zij weer het risico hebben om alleen als neukertje behandeld te worden.)
Maar wat nou als je deck op Tinder alleen maar uit leuke vrouwen bestaat?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom je dat zou doen?
Je wilt toch enkel de vrouwen matchen waar je geintresseerd in bent? Wat is er leuk aan om een match te hebben met een vrouw die je niet interessant/knap vindt?
Dat is weer een heel andere situatie.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Maar wat nou als je deck op Tinder alleen maar uit leuke vrouwen bestaat?
Ja goede vraag.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom je dat zou doen?
Je wilt toch enkel de vrouwen matchen waar je geintresseerd in bent? Wat is er leuk aan om een match te hebben met een vrouw die je niet interessant/knap vindt?
Het is hoogtens interessant om je ego wat op te krikken? Dat je dus wel matches kan krijgen? Maarja, dat zijn wel matches met vrouwen die je toch niet zo interessant vindt.quote:
Ja, maar er zijn dus ook vrouwen die helemaal niet zoveel matches hebben en die ook onsuccesvol zijn op Tinder. Voor hen valt zo’n opmerking dan misschien rauw op het dak.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, ik heb zelf niet zo heel veel frustraties maar toch herken ik wel dingen van vooral mannelijke users. (Niet zo gek ook als je man bent.) Ik werk zelf gewoon om die beperkingen heen door er zo praktisch mogelijk in te staan maar ik vind het wel prima als sommige zaken even benoemd worden.
De vrouwelijke users die inderdaad minder gefrustreerd overkomen hier vind ik over het algemeen hartstikke aardig, maar ik vind het wel opvallend dat sommige (dus niet allemaal) dames zelf ook meteen in de verdediging schieten en niet al te goed omgaan met wat kritiek. Bij mijn eigen Tindergesprekken vind ik dat vrouwen hier veel relaxter mee omgaan. Gewoon een grapje zoals “Ja maar jullie hebben het ook wel lekker makkelijk, jullie hebben honderden matches” moet je als vrouw ook gewoon luchtig op kunnen pakken.
Thnxquote:Op woensdag 25 september 2019 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij bent wel een slecht voorbeeld want je bent een hottie
En het ontbreken van het besef dat wellicht vrouwen doordat ze in de minderheid zijn meer matches hebben op bv Tinder, maar daar staat tegenover dat heel veel van die matches alleen maar is omdat iedereen naar rechts werd geswiped, veel mannen puur op seks uit zijn, enz.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt dat in de verdediging schieten komt meer doordat het al keertje 1342234 dat dit onderwerp aan bod is gekomen (dat vrouwen het veel makkelijker hebben of de ellende van de man).
Dus dan ben je daar wel een keertje klaar mee, als vaak ook aangegeven wordt (Door mannelijke en vrouwelijke users), dat het niet zo zwart/wit is. Nouja zie voorgaande discussie zeg maar
Dat je het graag wel even benoemd wilt hebben is geen probleem en begrijpelijk. Ook om soms die bevestiging te krijgen dat jij niet de enige bent.
Enige is dat het hier gelijk altijd in verhitte discussies en zwart/wit gal spuiten wordt omgezet
Ja lastige dilemma's hoor. Niet voor niets dat mensen (vrouwen en mannen) zo snel gefrustreerd raken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is hoogtens interessant om je ego wat op te krikken? Dat je dus wel matches kan krijgen? Maarja, dat zijn wel matches met vrouwen die je toch niet zo interessant vindt.
En daarbij, wat als zij ook nog eens niet het gesprek beginnen en/of het gesprek niet leuk is / er geen date uit komt. Ben je dan dubbel teleurgesteld?
Of zullen die gesprekken sowieso al minder lopen, want je vindt er zelf ook minder aan.
En dit alles kan weer je gevoel van Tinder en gesprekken en alles beinvloeden bij de matches die wel leuk zijn
Die zijn er zeker maar dat is niet de categorie waar ik mee app.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn dus ook vrouwen die helemaal niet zoveel matches hebben en die ook onsuccesvol zijn op Tinder. Voor hen valt zo’n opmerking dan misschien rauw op het dak.
Maar ook voor hen geldt natuurlijk dat ze niet zo van zich af moeten bijten als ze iets onwelgevalligs lezen.
Ik heb alleen ingewikkelde momenteelquote:Op woensdag 25 september 2019 12:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Thnx.
Jij nog leuke kerels aan het daten?
stellen dat dit voor 99% van de mannen geldt is toch echt iets anders dan spreken over je eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb die ervaring niet zo, vraag me dan toch af waar dat aan ligt snap je?
Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja lastige dilemma's hoor. Niet voor niets dat mensen (vrouwen en mannen) zo snel gefrustreerd raken.
Bij mij persoonlijk vind ik het af en toe gewoon irritant dat de knappe dames die ik eigenlijk net niet kan hebben vaak na een paar zinnen alweer afhaken.Terwijl ik met de mindere godinnen volop leuk en sociaal contact heb. (Dit werkt andersom dus ook gewoon zo.)
Heel oneerlijk maar zo werkt het wel een beetje.
Eens, zo werkt het ook voor mij. Had voor morgen een date ingepland maar heb die ook afgeblazen omdat het gewoon niet kansrijk is. (Ik zie het zelf niet zitten.)quote:Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.
Oh ik heb er niet zoveel frustratie om hoor, bij mij is het meer een constatering. Denk zelf trouwens dat het niet alleen de reden is die jij geeft (dat je er op valt) maar ook gewoon het feit dat veel vrouwen zoveel matches hebben dat het helemaal niet nodig is om te beginnen.quote:En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Dat laatste stuk was ook niet perse een reactie op jou hoor, meer algemeen. Het lijkt soms wel alsof het als een afwijzing wordt ervaren en dat is het niet.. zo jammer om daar gefrustreerd over te raken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens, zo werkt het ook voor mij. Had voor morgen een date ingepland maar heb die ook afgeblazen omdat het gewoon niet kansrijk is. (Ik zie het zelf niet zitten.)
[..]
Oh ik heb er niet zoveel frustratie om hoor, bij mij is het meer een constatering. Denk zelf trouwens dat het niet alleen de reden is die jij geeft (dat je er op valt) maar ook gewoon het feit dat veel vrouwen zoveel matches hebben dat het helemaal niet nodig is om te beginnen.
Ja maar daar gaat nooit iemand op in :pquote:Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat laatste stuk was ook niet perse een reactie op jou hoor, meer algemeen. Het lijkt soms wel alsof het als een afwijzing wordt ervaren en dat is het niet.. zo jammer om daar gefrustreerd over te raken.
Maar ook met veel matches kan het stil zijn hoor. Ik had op een gegeven moment meer dan 100 matches, maar geen enkel lopend gesprek. Dat is echt niet voorbehouden aan mannen, zoals meerdere vrouwen hier ook al verschillende keren hebben aangegeven.
Dat laatste is misschien iets wat mannen onderschatten. Maar als je nu 50 van die matches een berichtje zou sturen dan zouden er denk ik toch vrij veel terug antwoorden?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat laatste stuk was ook niet perse een reactie op jou hoor, meer algemeen. Het lijkt soms wel alsof het als een afwijzing wordt ervaren en dat is het niet.. zo jammer om daar gefrustreerd over te raken.
Maar ook met veel matches kan het stil zijn hoor. Ik had op een gegeven moment meer dan 100 matches, maar geen enkel lopend gesprek. Dat is echt niet voorbehouden aan mannen, zoals meerdere vrouwen hier ook al verschillende keren hebben aangegeven.
Ik denk dat ik in 80% van de zeldzame gevallen dat ik een bericht stuur op tinder, ik geen reactie krijg.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien iets wat mannen onderschatten. Maar als je nu 50 van die matches een berichtje zou sturen dan zouden er denk ik toch vrij veel terug antwoorden?
ja en dan? Dan bloed het weer dood. Wat heb je daar aanquote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien iets wat mannen onderschatten. Maar als je nu 50 van die matches een berichtje zou sturen dan zouden er denk ik toch vrij veel terug antwoorden?
ik ben van 'degene die als laatst matcht stuurt het bericht' dus dat is best regelmatig en ik denk dat ik dan inderdaad 80% van de tijd ook gewoon niks terug krijg hoorquote:Op woensdag 25 september 2019 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in 80% van de zeldzame gevallen dat ik een bericht stuur op tinder, ik geen reactie krijg.
Ik heb inderdaad een betaald abonnement, voor drie maanden. Ik kan zien wie mijn profiel hebben bekeken, dat kan alleen als je een betaald abonnement hebt. Ik zie ook hoe vaak het bekeken is, dat zijn geen unieke gebruikers.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet verkeerdIk herken wel wat je zegt over kwaliteit van profiel en dat daar veel mee te winnen valt.
Jij had ene betaald abonnement toch? Je kan daar ook mee zien hoeveel mensen je profiel bekijken toch? Ik vroeg me af of je daarin het onderscheid kan zien tussen mensen die lid zijn en mensen die gewoon een kijkje nemen (je kan als niet lid gewoon naar die site toe en een zoekopdracht doen en dan op profielen klikken, alleen je krijgt enkel een foto te zien en de eerste regel van het profiel te zien en verder niks).
Blijkbaar kan je dat gewoon. Als ik naar de site van RP ga, ik ben niet ingeschreven, dan heb je op het eerste scherm een groen knop. "Ontdek onze leden". Als ik daarop klik krijg ik een scherm waarop je kan invullen of je man/vrouw bent, waar je naar opzoek bent man/vrouw, de leeftijdscategorie, provincie en opleidingsniveau. Als ik dat invul krijg ik gewoon een hele selectie te zien met foto's, leeftijd en usernaam.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb inderdaad een betaald abonnement, voor drie maanden. Ik kan zien wie mijn profiel hebben bekeken, dat kan alleen als je een betaald abonnement hebt. Ik zie ook hoe vaak het bekeken is, dat zijn geen unieke gebruikers.
Ik zie wel verschil tussen betaalde en niet betaalde lidmaatschappen, maar dat zijn wel allemaal mensen die staan ingeschreven, met profiel en bijna altijd een foto. Ik wist niet dat je ook kon zoeken zonder ingeschreven te zijn, waar doe je dat?
Voor sommige mensen maakt afstand niet zoveel uit hoorquote:Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Jester65 het volgende:
Nee, die hits zie je niet. Ik zie alleen maar mensen met een profiel. De selectie komt wel aardig overeen, zo op het eerste gezicht.
Ik had die knop nog niet gezien, eerlijk gezegd. Heb nu een iets beter beeld van de concurrentie.![]()
Ik kreeg net weer een berichtje, van iemand in Den Helder. Ruim 2 uur rijden, wat denk je zelf?![]()
Maar denk jij erover om via RP op zoek te gaan?
dat had ik ook gedaanquote:Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Jester65 het volgende:
Nee, die hits zie je niet. Ik zie alleen maar mensen met een profiel. De selectie komt wel aardig overeen, zo op het eerste gezicht.
Ik had die knop nog niet gezien, eerlijk gezegd. Heb nu een iets beter beeld van de concurrentie.![]()
Zie het als een compliment. Blijkbaar spreek je haar zo op het eerste gezicht zo aan dat zij het er wel voor over heeftquote:Ik kreeg net weer een berichtje, van iemand in Den Helder. Ruim 2 uur rijden, wat denk je zelf?![]()
Ik denk er al 2 jaar over maar kom niet verder. Dat online gebeuren is niet zo mijn ding, maar als ik het zou doen dan zou het denk ik RP worden. Daarom vind ik het leuk om tussen al dat Tinder geweld jouw ervaringen hier te lezen.quote:Maar denk jij erover om via RP op zoek te gaan?
Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:14 schreef Allures het volgende:
Wat was je overweging om happy pancake te proberen ipv Tinder of happn? Werkt het zelfde toch?
Nee tinder kan ook in je browserquote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.
En bij HP heb je een uitgebreid profiel mogelijkheid die ik zelf erg tof vindt. Een stuk vrije tekst. Maar ook gekleurde blokjes met steekwoorden wat overeenkomt met jouw interesses.
Door enkel naar die steekwoorden te kijken kom ik al een heel end. Iemand die enkel etenswaren en Netflixen heeft staan bijvoorbeeld, daar hoef ik al niet voor te gaan.
Plus dan heb je daarnaast ook nog een behoorlijk uitgebreide filtermogelijkheid. Vind ik ideaal.
Ik heb begrepen dat Tinder dat allemaal niet heeft.
serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit gewetenquote:Op woensdag 25 september 2019 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee tinder kan ook in je browser
Jaquote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit geweten
ja same.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaIk gebruik het meestal op de pc. Vind dat zeker ook een voordeel met het chatten. Dat gekut op een telefoon vind ik vaak irritant
Dat blijkt, ik heb al meer reacties gekregen van meer dan 100 kilometer afstand. Natuurlijk, het kan, maar ik zie meer kans van slagen bij iemand die dichterbij woont.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen maakt afstand niet zoveel uit hoor
geef even een update. Het uitgebreide profiel klinkt wel goed. Heb ik verdrongen blijkbaarquote:Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb maar weer pancake aangemaakt. Misschien nieuw vlees
Tot nu toe erger ik mij dood aan de sloomheid van de site. Misschien vanwege al die reclame.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
[..]
geef even een update. Het uitgebreide profiel klinkt wel goed. Heb ik verdrongen blijkbaar
Ik wil dat ook een keer proberen! Sowieso beter dan online, omdat je veel meer indrukken krijgt van iemand.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel nu een paar keer dat speeddaten gedaan via Flitsdate. Dat ligt me eigenlijk wel het beste. Enorme leuke avond pasgeleden gehad daarmee.
dan laat maarquote:Op woensdag 25 september 2019 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat het type man wat daar zit is veranderd.
Het is ook niet zo raar dat mensen op uiterlijk selecteren in een app die puur om uiterlijk draait als Tinder. Er is immers niks anders om op te selecteren.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind het juist weleens prettig om hier op het forum niet van die vrome praatjes te horen (vrouwen vallen vooral op het innerlijk, yeah right) maar een vrouw zelf te zien toegeven dat ze ook gewoon op uiterlijk selecteert.
Is het een blind date? :pquote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een 'date', een match had zelf geen interesse meer en stelde haar vriendin voorbinnen paar uur afspraak geregeld en dus ook eigenlijk weinig verwachtingen. We gaan het zien. Hoop stiekem wel dat mijn collega me nog gaat liken
Het klinkt alsof het een verplichting voor je is.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een 'date', een match had zelf geen interesse meer en stelde haar vriendin voorbinnen paar uur afspraak geregeld en dus ook eigenlijk weinig verwachtingen. We gaan het zien. Hoop stiekem wel dat mijn collega me nog gaat liken
Nee maar de foto was niet heel duidelijk. Al ziet ze er normaal uit, maar kan best een oude foto zijn. Daarom ook weinig verwachtingenquote:
Is het ook zeker niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook niet zo raar dat mensen op uiterlijk selecteren in een app die puur om uiterlijk draait als Tinder. Er is immers niks anders om op te selecteren.
Nou leuk tochquote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe zou dat gesprek tussen haar en die vriendin gegaan zijn vroeg ik me dan af...quote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Doen! Echt hartstikke leuk. En verrassend ook wel aangezien je zelf niets kiest, enkel leeftijdscategorie en regio. Uiteenlopende types komen er voorbij, dat maakt het ook zo leuk vind ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil dat ook een keer proberen! Sowieso beter dan online, omdat je veel meer indrukken krijgt van iemand.
Het voelt inderdaad wel een beetje afgedankt aan.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe zou dat gesprek tussen haar en die vriendin gegaan zijn vroeg ik me dan af...
“Hey, ik heb hier nog zo’n gast. Ik moet hem eigenlijk niet, maar wellicht is het wat voor jou?”
Ik had er vriendelijk voor bedankt, maar schijnbaar word er hier met alles genoegen genomen.
Tja als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen. En een vriendin is gewoon een nieuwe match eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2019 17:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe zou dat gesprek tussen haar en die vriendin gegaan zijn vroeg ik me dan af...
“Hey, ik heb hier nog zo’n gast. Ik moet hem eigenlijk niet, maar wellicht is het wat voor jou?”
Ik had er vriendelijk voor bedankt, maar schijnbaar word er hier met alles genoegen genomen.
het lijkt mij ook echt heel leuk speeddaten. Helaas is het niet zo eerlijk om mee te doen als je poly bentquote:Op woensdag 25 september 2019 17:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doen! Echt hartstikke leuk. En verrassend ook wel aangezien je zelf niets kiest, enkel leeftijdscategorie en regio. Uiteenlopende types komen er voorbij, dat maakt het ook zo leuk vind ik.
Zonder verwachtingen en dan gewoon een hele leuke avond hebben. En sleep je er iets uit, dan is het mooi meegenomen
De laatste regel uit mijn post blijft staan.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Tja als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen. En een vriendin is gewoon een nieuwe match eigenlijk
Of: Hey, ik had een match met iemand maar uiteindelijk denk ik dat het hem niet helemaal gaat worden.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap zelf ook niet die reacties van mannen die vinden dat vrouwen ook maar moeite moeten doen. Zelf wil ik graag initiatief nemen. Als een vrouw dat een keer doet is het niet direct een afknapper, maar aan de andere kant gaat zoiets dan vaak ook door in de relatie en inderdaad: doe mij maar wat meer traditioneel dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.
En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Ja, want die conclusie kan je maken aan de hand van wat geapp. Je weet dat dit gewoon flauwekul is, niet?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of: Hey, ik had een match met iemand maar uiteindelijk denk ik dat het hem niet helemaal gaat worden.
Hij lijkt me wel helemaal het type waar jij normaal op valt, ik denk dat jullie best kunnen klikken. Wat denk je, lijkt het je wat?
Ik vind het vooral bijzonder dat mensen zeuren dat er teveel naar uiterlijk wordt gekeken op een app die puur om uiterlijk draait.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:36 schreef Allures het volgende:
Waarom blijven mensen doen alsof ooit in dit topic gezegd is dat uiterlijk geen rol speelt of totaal geen selectiecriterium is
Wat hebben jullie er aan om dingen zo uit zijn verband te trekken en te blijven oplepelen? Ik heb het idee dat 'jullie' er alleen maar zuurder van worden dus voor je eigen geluk doe je het ook niet
Dat weet je toch niet? Je gaat meteen uit van het negatieve.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, want die conclusie kan je maken aan de hand van wat geapp. Je weet dat dit gewoon flauwekul is, niet?
Tinder filtert zelf. Na verloop van tijd kreeg ik echt vooral mooie meiden die eerder nog wat jonger waren dan ik ideaal vind dan ouder.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.
En bij HP heb je een uitgebreid profiel mogelijkheid die ik zelf erg tof vindt. Een stuk vrije tekst. Maar ook gekleurde blokjes met steekwoorden wat overeenkomt met jouw interesses.
Door enkel naar die steekwoorden te kijken kom ik al een heel end. Iemand die enkel etenswaren en Netflixen heeft staan bijvoorbeeld, daar hoef ik al niet voor te gaan.
Plus dan heb je daarnaast ook nog een behoorlijk uitgebreide filtermogelijkheid. Vind ik ideaal.
Ik heb begrepen dat Tinder dat allemaal niet heeft.
Niet álles, stel ze was totaal mijn type niet dan had ik sowieso niet afgesproken.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
De laatste regel uit mijn post blijft staan.
Daarnaast: “Als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen”. Bevestigd mijn punt des te meer. Jij wil niet daten om een leuke passende persoon te vinden, jij neemt met alles genoegen dat wil blijven plakken.
Zeker vreemdgangers gebruiken juist de browser.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit geweten
Ik heb geen programma nodig die voor mij filtert en denkt. Dat doe ik liever zelf. En ik heb niks aan enkel leeftijd en afstand. De filtermogelijkheden van HP waren echt buitengewoon goed. Het aanbod was gewoon wat minder. Voor mij dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tinder filtert zelf. Na verloop van tijd kreeg ik echt vooral mooie meiden die eerder nog wat jonger waren dan ik ideaal vind dan ouder.
De eerste dag zaten er echt trollen tussen, niet te zuinig.
En je kan sowieso op leeftijd filteren en afstand.
Mijn eerste gedachte toen ik die optie zag... was “ha fijn... mag je de afdankertjes van je vrienden”quote:Op woensdag 25 september 2019 17:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, want die conclusie kan je maken aan de hand van wat geapp. Je weet dat dit gewoon flauwekul is, niet?
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Je gaat meteen uit van het negatieve.
Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk wasquote:Op woensdag 25 september 2019 17:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Niet álles, stel ze was totaal mijn type niet dan had ik sowieso niet afgesproken.
Gearrangeerde huwelijken werken soms ookquote:Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.
Neemt niet weg dat het altijd mee kan vallen natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Gearrangeerde huwelijken werken soms ook
Ieder zijn voorkeuren, maar het is dus niet zo dat Tinder alles maar voorstelt. En het werkt als het goed is ook wel twee kanten op. Dat kan dan weer behulpzaam zijn voor mensen die werkelijk alle gevoel voor realiteit verloren zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen programma nodig die voor mij filtert en denkt. Dat doe ik liever zelf. En ik heb niks aan enkel leeftijd en afstand. De filtermogelijkheden van HP waren echt buitengewoon goed. Het aanbod was gewoon wat minder. Voor mij dan.
Afijn maakt niet uit verder. Ieder zijn ding.
Ach dat is het ook als je moet bedenken of het je eigen type is op basis van diezelfde tekst en foto’squote:Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.
Neemt niet weg dat het altijd mee kan vallen natuurlijk.
Maar ik zag wel haar bouw.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef M1stral het volgende:
[..]
Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk was
This guy.quote:
volgens mij scoort je meer punten als je haar in het echt liked. Je kan hoog uit een blauwtje lopen.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Want ik ben zo uniek.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:38 schreef dop het volgende:
[..]
stellen dat dit voor 99% van de mannen geldt is toch echt iets anders dan spreken over je eigen ervaringen.
Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon moeilijk om op een app een leuk gesprek te beginnen. Vaak begin je toch over iets dat iemand in zijn/haar profiel heeft geschreven en/of op een foto staat. Dat is veilig en kan, als je het de kans geeft, zich best ontwikkelen tot een leuk gesprek. Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet. Althans, niet allemaal tegelijk, niet voortdurend, niet overal en op elk moment. Nochthans, begrijp ik de behoefte wel. Ik zou zelf van vrouwen ook graag alleen berichtjes ontvangen die aan al die eisen voldoen. Maar om eerlijk te zijn: dat doen ze niet. En dat is niet erg. Laten we wat compassie hebben met elkaar en met open blik ontdekken of er een klik is, of niet. De vonk hoeft niet meteen over te slaan bij het eerste berichtje en je hoeft van de eerste ontmoeting ook niet meteen botergeil te worden. Tenzij je een ONS zoekt ..., dan is dat laatste wel fijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Al die mannen die zo interessant zijn als een pot augurken, die maar blijven volhouden dat het aan het uiterlijk ligt
1/50 score is wel een tandje slecht hoor, dan kun je beter iedere avond een uurtje naar de kroeg, kijken of er iemand is die je kunt aanspreken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Wijze manquote:Op woensdag 25 september 2019 13:20 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon door blijven swipen en blijven chatten met de personen die terug reageren. Je weet nooit wat het je brengt en waar het je brengt.
Aan de anderen die niet reageren gewoon geen aandacht meer besteden en je er ook niet om druk maken.
Zit er pas net weer op.... Lijkt me gezond dat ik mezelf afvraag of ik wel blij word van Tinder.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Godshand het volgende:
En gesprekken op de chat deed ik ook niet continu. Heb een sociaal leven, werk en hobbies. Willen ze niet met je praten, ook goed. Ga ik wel wat anders doen. Fok, of bier drinken met vrienden. Is meestal gegarandeerd lachen, kan je van de dating apps niet zeggen...
ik ga geen lesje statistieken geven.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want ik ben zo uniek.
Zo bijzonder ben ik niet dus als het zo normaal is zou ik het mee moeten maken. Right?
Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:48 schreef dop het volgende:
[..]
ik ga geen lesje statistieken geven.
Je bent niet 99% van de mannen.
Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.
Ik geef wel een lesje statistiek.
Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef dop het volgende:
[..]
Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.
Blijkbaar mis je ergens skills waar door vrouwen je niet graag op date vragen.
Stel, Als 50% van de vrouwen regelmatig zelf het initiatief nemen dan wil dat niet automatisch zeggen dat ze dat ook ongeveer in de helft van hun chats doen.
Hoeveel van 50 matches heb je zelf voorgesteld om te daten?
Ik ben zelf waarschijnlijk veel selectiever in het swipen, heb veel minder matches maar wel een veel hoger percentage dat initiatief neemt en met me wou daten.
En toch ben ik ook niet bijzonder.
Kan ik nu roepen dat 99% van de mannen wel eens door een vrouw worden gevraagd?
dus jij vraagt 90% niet op date?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.
Praktisch 1 van de 50, die heeft me unmatched nadat de date al was ingeplanned.
Ik heb kritisch geswiped hoor, dat waren stuk voor stuk dames die i.i.g. leuk van uiterlijk waren.
Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.quote:
tja en jij bent als 99% van de mannen dus omgekeerd hebben de dames hier dus geen last van?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.
Hè, jij ook al?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Scrapyard het volgende:
Net op tinder een super like gekregen van het zusje van een nogal aparte vogel uit het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom![]()
Zijn altijd van die lastige dingen. Enerzijds als ik met mijn lul denk, dnek ik : geil. Aan de andere kant bespaar ik mezelf een hoop gedoe door haar gewoon naar links te swipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |