abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189113387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.
Eens, zo werkt het ook voor mij. Had voor morgen een date ingepland maar heb die ook afgeblazen omdat het gewoon niet kansrijk is. (Ik zie het zelf niet zitten.)

quote:
En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Oh ik heb er niet zoveel frustratie om hoor, bij mij is het meer een constatering. Denk zelf trouwens dat het niet alleen de reden is die jij geeft (dat je er op valt) maar ook gewoon het feit dat veel vrouwen zoveel matches hebben dat het helemaal niet nodig is om te beginnen.
pi_189113515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens, zo werkt het ook voor mij. Had voor morgen een date ingepland maar heb die ook afgeblazen omdat het gewoon niet kansrijk is. (Ik zie het zelf niet zitten.)
[..]

Oh ik heb er niet zoveel frustratie om hoor, bij mij is het meer een constatering. Denk zelf trouwens dat het niet alleen de reden is die jij geeft (dat je er op valt) maar ook gewoon het feit dat veel vrouwen zoveel matches hebben dat het helemaal niet nodig is om te beginnen.
Dat laatste stuk was ook niet perse een reactie op jou hoor, meer algemeen. Het lijkt soms wel alsof het als een afwijzing wordt ervaren en dat is het niet.. zo jammer om daar gefrustreerd over te raken.

Maar ook met veel matches kan het stil zijn hoor. Ik had op een gegeven moment meer dan 100 matches, maar geen enkel lopend gesprek. Dat is echt niet voorbehouden aan mannen, zoals meerdere vrouwen hier ook al verschillende keren hebben aangegeven.
Sarcasme. Herken het.
pi_189113527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat laatste stuk was ook niet perse een reactie op jou hoor, meer algemeen. Het lijkt soms wel alsof het als een afwijzing wordt ervaren en dat is het niet.. zo jammer om daar gefrustreerd over te raken.

Maar ook met veel matches kan het stil zijn hoor. Ik had op een gegeven moment meer dan 100 matches, maar geen enkel lopend gesprek. Dat is echt niet voorbehouden aan mannen, zoals meerdere vrouwen hier ook al verschillende keren hebben aangegeven.
Ja maar daar gaat nooit iemand op in :p
pi_189113560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat laatste is misschien iets wat mannen onderschatten. Maar als je nu 50 van die matches een berichtje zou sturen dan zouden er denk ik toch vrij veel terug antwoorden?
pi_189113583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat laatste is misschien iets wat mannen onderschatten. Maar als je nu 50 van die matches een berichtje zou sturen dan zouden er denk ik toch vrij veel terug antwoorden?
Ik denk dat ik in 80% van de zeldzame gevallen dat ik een bericht stuur op tinder, ik geen reactie krijg.
Sarcasme. Herken het.
pi_189113711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

ja en dan? Dan bloed het weer dood. Wat heb je daar aan
Je wil als vrouw toch ook gewoon kwaliteit
pi_189113739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in 80% van de zeldzame gevallen dat ik een bericht stuur op tinder, ik geen reactie krijg.
ik ben van 'degene die als laatst matcht stuurt het bericht' dus dat is best regelmatig en ik denk dat ik dan inderdaad 80% van de tijd ook gewoon niks terug krijg hoor
Alleen ga ik er hier niet over zitten zuren
pi_189113795
Gewoon door blijven swipen en blijven chatten met de personen die terug reageren. Je weet nooit wat het je brengt en waar het je brengt. :P

Aan de anderen die niet reageren gewoon geen aandacht meer besteden en je er ook niet om druk maken.
pi_189114343
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet verkeerd ^O^ Ik herken wel wat je zegt over kwaliteit van profiel en dat daar veel mee te winnen valt.

Jij had ene betaald abonnement toch? Je kan daar ook mee zien hoeveel mensen je profiel bekijken toch? Ik vroeg me af of je daarin het onderscheid kan zien tussen mensen die lid zijn en mensen die gewoon een kijkje nemen (je kan als niet lid gewoon naar die site toe en een zoekopdracht doen en dan op profielen klikken, alleen je krijgt enkel een foto te zien en de eerste regel van het profiel te zien en verder niks).
Ik heb inderdaad een betaald abonnement, voor drie maanden. Ik kan zien wie mijn profiel hebben bekeken, dat kan alleen als je een betaald abonnement hebt. Ik zie ook hoe vaak het bekeken is, dat zijn geen unieke gebruikers.

Ik zie wel verschil tussen betaalde en niet betaalde lidmaatschappen, maar dat zijn wel allemaal mensen die staan ingeschreven, met profiel en bijna altijd een foto. Ik wist niet dat je ook kon zoeken zonder ingeschreven te zijn, waar doe je dat?
pi_189114553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Jester65 het volgende:

Ik heb inderdaad een betaald abonnement, voor drie maanden. Ik kan zien wie mijn profiel hebben bekeken, dat kan alleen als je een betaald abonnement hebt. Ik zie ook hoe vaak het bekeken is, dat zijn geen unieke gebruikers.

Ik zie wel verschil tussen betaalde en niet betaalde lidmaatschappen, maar dat zijn wel allemaal mensen die staan ingeschreven, met profiel en bijna altijd een foto. Ik wist niet dat je ook kon zoeken zonder ingeschreven te zijn, waar doe je dat?
Blijkbaar kan je dat gewoon. Als ik naar de site van RP ga, ik ben niet ingeschreven, dan heb je op het eerste scherm een groen knop. "Ontdek onze leden". Als ik daarop klik krijg ik een scherm waarop je kan invullen of je man/vrouw bent, waar je naar opzoek bent man/vrouw, de leeftijdscategorie, provincie en opleidingsniveau. Als ik dat invul krijg ik gewoon een hele selectie te zien met foto's, leeftijd en usernaam.

Klik je op een profiel dan krijg je dus de eerste regels van de profieltekst te zien. Maar dat kan iedereen dus doen, daar hoef je niet voor ingeschreven te zijn.

Ik vroeg me af of je als (betaald) lid, dus ook die hits kan zien. Zullen wel anonieme hits zijn omdat het niet-leden zijn. En ik was ook wel benieuwd of de selectie die ik als niet-lid zie, hetzelfde is als wat je als lid te zien krijgt.

vragen vragen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189115010
Nee, die hits zie je niet. Ik zie alleen maar mensen met een profiel. De selectie komt wel aardig overeen, zo op het eerste gezicht.

Ik had die knop nog niet gezien, eerlijk gezegd. Heb nu een iets beter beeld van de concurrentie. :)

Ik kreeg net weer een berichtje, van iemand in Den Helder. Ruim 2 uur rijden, wat denk je zelf? :?

Maar denk jij erover om via RP op zoek te gaan?
pi_189115331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Jester65 het volgende:
Nee, die hits zie je niet. Ik zie alleen maar mensen met een profiel. De selectie komt wel aardig overeen, zo op het eerste gezicht.

Ik had die knop nog niet gezien, eerlijk gezegd. Heb nu een iets beter beeld van de concurrentie. :)

Ik kreeg net weer een berichtje, van iemand in Den Helder. Ruim 2 uur rijden, wat denk je zelf? :?

Voor sommige mensen maakt afstand niet zoveel uit hoor ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_189115387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Jester65 het volgende:

dat had ik ook gedaan :P
quote:
Zie het als een compliment. Blijkbaar spreek je haar zo op het eerste gezicht zo aan dat zij het er wel voor over heeft
quote:
Ik denk er al 2 jaar over maar kom niet verder. Dat online gebeuren is niet zo mijn ding, maar als ik het zou doen dan zou het denk ik RP worden. Daarom vind ik het leuk om tussen al dat Tinder geweld jouw ervaringen hier te lezen.

Ik had vorig jaar zomer Happy Pancake voor een maand geprobeerd, wel een paar maanden met iemand daarvan gedate. Het aanbod is daar is niet helemaal wat ik zoek. Waarschijnlijk omdat het gratis is (enorme aanname van mijn kant, ik weet het). Ik heb wel nu een paar keer dat speeddaten gedaan via Flitsdate. Dat ligt me eigenlijk wel het beste. Enorme leuke avond pasgeleden gehad daarmee.
pi_189115416
Wat was je overweging om happy pancake te proberen ipv Tinder of happn? Werkt het zelfde toch?
pi_189115515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:14 schreef Allures het volgende:
Wat was je overweging om happy pancake te proberen ipv Tinder of happn? Werkt het zelfde toch?
Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.

En bij HP heb je een uitgebreid profiel mogelijkheid die ik zelf erg tof vindt. Een stuk vrije tekst. Maar ook gekleurde blokjes met steekwoorden wat overeenkomt met jouw interesses.
Door enkel naar die steekwoorden te kijken kom ik al een heel end. Iemand die enkel etenswaren en Netflixen heeft staan bijvoorbeeld, daar hoef ik al niet voor te gaan.

Plus dan heb je daarnaast ook nog een behoorlijk uitgebreide filtermogelijkheid. Vind ik ideaal.

Ik heb begrepen dat Tinder dat allemaal niet heeft.
pi_189115567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.

En bij HP heb je een uitgebreid profiel mogelijkheid die ik zelf erg tof vindt. Een stuk vrije tekst. Maar ook gekleurde blokjes met steekwoorden wat overeenkomt met jouw interesses.
Door enkel naar die steekwoorden te kijken kom ik al een heel end. Iemand die enkel etenswaren en Netflixen heeft staan bijvoorbeeld, daar hoef ik al niet voor te gaan.

Plus dan heb je daarnaast ook nog een behoorlijk uitgebreide filtermogelijkheid. Vind ik ideaal.

Ik heb begrepen dat Tinder dat allemaal niet heeft.
Nee tinder kan ook in je browser :D

Die filtermogelijkheden niet nee.
pi_189115594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee tinder kan ook in je browser :D
serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit geweten _O-
pi_189115629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit geweten _O-
Ja :P Ik gebruik het meestal op de pc. Vind dat zeker ook een voordeel met het chatten. Dat gekut op een telefoon vind ik vaak irritant :P
pi_189115647
Heb maar weer pancake aangemaakt. Misschien nieuw vlees :P
pi_189115652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja :P Ik gebruik het meestal op de pc. Vind dat zeker ook een voordeel met het chatten. Dat gekut op een telefoon vind ik vaak irritant :P
ja same.
pi_189115713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Voor sommige mensen maakt afstand niet zoveel uit hoor ;)
Dat blijkt, ik heb al meer reacties gekregen van meer dan 100 kilometer afstand. Natuurlijk, het kan, maar ik zie meer kans van slagen bij iemand die dichterbij woont.
pi_189115820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja same.
Ze slaan wel wat door met de reclames nu op pancake.
pi_189116189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb maar weer pancake aangemaakt. Misschien nieuw vlees :P
geef even een update. Het uitgebreide profiel klinkt wel goed. Heb ik verdrongen blijkbaar
pi_189116206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:03 schreef Allures het volgende:

[..]

geef even een update. Het uitgebreide profiel klinkt wel goed. Heb ik verdrongen blijkbaar
Tot nu toe erger ik mij dood aan de sloomheid van de site. Misschien vanwege al die reclame.

Heb niet het idee dat het type man wat daar zit is veranderd.
pi_189116269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel nu een paar keer dat speeddaten gedaan via Flitsdate. Dat ligt me eigenlijk wel het beste. Enorme leuke avond pasgeleden gehad daarmee.
Ik wil dat ook een keer proberen! Sowieso beter dan online, omdat je veel meer indrukken krijgt van iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')