abonnement Unibet Coolblue
pi_189110357
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:

[..]

Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!
Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.

Ze zijn helemaal niet onaantrekkelijk (fysiek en mentaal) maar gewoon zielig.

Geheel miskent deze groep “mannen”.
pi_189110378
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik begrijp ergenissen echt wel en af en toe daarover klagen ook. Deed ik zelf ook.
Maar het is hier wel echt vaak het eeuwige "wij mannen zijn zo zielig en die vrouwen hebben het zo luxe"

Tja misschien wel, misschien niet. Genoeg mensen/vrouwen die zich er niet in herkennen, en genoeg mannen ook niet.

Maar hele (felle) discussies, zoals die hier gaan, of het wel of niet zo is, heeft geen nut. Men ervaart het anders en zal de ander toch meestal niet kunnen overtuigen.
Waarom denk je dat die discussies blijven bestaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 25 september 2019 @ 09:44:26 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189110386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef ludovico het volgende:

Waarom denk je dat die discussies blijven bestaan?
Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halen
  woensdag 25 september 2019 @ 09:45:28 #104
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189110404
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halen
Welk gelijk? Data/statistieken liegen niet met dit soort dingen.
pi_189110427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.

Ze zijn helemaal niet onaantrekkelijk (fysiek en mentaal) maar gewoon zielig.

Geheel miskent deze groep “mannen”.
Dit soort geshame ook steeds.

Ik weet ondertussen wel dat vrouwen een afkeer hebben aan mannen die "falen" uitstralen.

Wel erg interessant om te zien dat een vrouw die het moeilijk heeft compassie krijgt en een man wordt afgebrand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189110442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oja, zeker hoor. Maar ik ben ook kritisch genoeg op mannen, die bijvoorbeeld veel vaker alleen uit zijn op seks. Valt me alleen wel op dat sommige vrouwen hier het niet zo leuk vinden om zelf ook wat zwakke punten (zoals inderdaad gewoon zelden tot nooit initiatief nemen op apps) toe te geven.
Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.

Dat lijkt me een beetje van de zotte :)
pi_189110474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.

Ze zijn helemaal niet onaantrekkelijk (fysiek en mentaal) maar gewoon zielig.

Geheel miskent deze groep “mannen”.
Dit gaat toch nergens over. En het meeste "gejank" komt van degene die juist niets doen met de context van dit topic.
pi_189110483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit soort geshame ook steeds.

Ik weet ondertussen wel dat vrouwen een afkeer hebben aan mannen die "falen" uitstralen.

Wel erg interessant om te zien dat een vrouw die het moeilijk heeft compassie krijgt en een man wordt afgebrand.
Nee hoor.
Het gaat er om hoe degene zich gedraagd.
Of die zielig staat te jammeren of het heft in eigen hand neemt.
En dan mag diegene best een keer uithuilen en zich kut voelen.
(Trust me.. ervaring genoeg mee inmiddels)
Maar ga niet online lopen klagen dat het de schuld is van alle vrouwen.

Er zit echt een wezenlijk verschil tussen het moeilijk hebben en zielig doen.
En bij vrouwen net zo hard... mannen vallen ook niet op iemand die alleen maar zit te jammeren en te zeuren.
pi_189110484
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Rare gewaarwording wel hoor... Dit soort dingen zijn voor mannen compleet normaal, vrouwen herkennen het totaal niet...
Dat gaat nergens over inderdaad. :’)
pi_189110489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.

Dat lijkt me een beetje van de zotte :)
Dat vraagt toch ook niemand. Vul het niet steeds in.
  woensdag 25 september 2019 @ 09:52:30 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189110508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oja, zeker hoor. Maar ik ben ook kritisch genoeg op mannen, die bijvoorbeeld veel vaker alleen uit zijn op seks. Valt me alleen wel op dat sommige vrouwen hier het niet zo leuk vinden om zelf ook wat zwakke punten (zoals inderdaad gewoon zelden tot nooit initiatief nemen op apps) toe te geven.
Ow trouwens, heb hier regelmatig verkondigd hoe ik Tinderde
Als ik even op de wc zat, beetje swipen en evt een match krijgen.
8/10 gevallen begon ik het gesprek (nee niet met een geweldige openingszin altijd)
in 1/8 gevallen kreeg ik een antwoord terug.
Wanneer zij openden, reageerde ik ook niet altijd.

Waarom niet? Of geen interesse op dat moment in een kennismakingsgesprek (niet zozeer de inhoud, maar gewoon het uberhaupt kletsen met een vreemde)
Of ik keek nog eens door de foto's heen en zag er eentje die me aan het twijfelen bracht, dan liet ik het er ook maar bij.

En soms had ik wel een heel amuserend gesprek en dan stopte het, want bedtijd of whatever en de volgende dag had ik er gewoon geen zin meer in.

Lullig? Ja misschien wel.

Heb niet gehad dat ik een date afsprak en dan niet meer reageerde. Al is mij dat wel een paar keer overkomen. Gelukkig hadden we geen exacte tijd of locatie afgesproken, dus was het niet super erg, wel jammer.
pi_189110542
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halen
Naja misschien komt het daar uiteindelijk op neer gewoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189110587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat komt omdat vrouwen totaal geen idee hebben hoe het werkt, zijn "verwend" met alle aandacht die ze krijgen.. Hebben bijna altijd keus en vele gaan dan arrogant zitten doen.

Zie bijvoorbeeld de pot augurken opmerking hierboven. Net of veel vrouwen interessant zijn, de meeste zijn ook zure potten, maar daar zullen ze zich vast niet in herkennen :P
Gelukkig. Het ligt gewoon aan de vrouwen.
pi_189110597
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee hoor.
Het gaat er om hoe degene zich gedraagd.
Of die zielig staat te jammeren of het heft in eigen hand neemt.
En dan mag diegene best een keer uithuilen en zich kut voelen.
(Trust me.. ervaring genoeg mee inmiddels)
Maar ga niet online lopen klagen dat het de schuld is van alle vrouwen.

Er zit echt een wezenlijk verschil tussen het moeilijk hebben en zielig doen.
En bij vrouwen net zo hard... mannen vallen ook niet op iemand die alleen maar zit te jammeren en te zeuren.
Nee klopt. Anyhow, als een man het moeilijk heeft kan hij terecht bij zijn vrienden voor compassie. Vreemden hebben aan de man een afkeer. Jij reageert ook vrij hard.

Als een vrouw het moeilijk heeft wordt daar veel softer op gereageerd en wordt ze een stuk minder afgebrand.

Dat is geen verwijt of iets maar gewoon een observering. Mannen moeten succes uitstralen, dat is belangrijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189110628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk ook niet mijn excuses aanbieden uit naam van alle vrouwen die zelden tot nooit initiatief nemen op apps.
Snijden ze zichzelf ook mee in de vingers mi, maar dat mogen ze uiteraard zelf weten.
pi_189110645
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat men graag zijn/haar gelijk wil halen
Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189110658
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

in 1/8 gevallen kreeg ik een antwoord terug.
Onmogelijk, jij bent een vrouw :{w Nee geintje. Op Tinder zitten veel mannen en vrouwen gewoon het swipespel te spelen. Beetje kijken wat je matcht, maar niet per se altijd de intentie hebben daar iets mee te doen. Of openen hun app na een swiperonde gewoon weer een maand niet.

Dat maakt het er niet leuker op, maar het is wel zo.
  woensdag 25 september 2019 @ 10:07:57 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189110706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef ludovico het volgende:
Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?
Die evaluatie heb ik snel gedaan:

- Ik ben niet moeders mooiste
- Veel mannen swipen alles naar rechts (hoor je hier regelmatig), maar dat betekent niet dat ze geintresseerd in je zijn, dus verwacht ik geen antwoord terug
- Zelf ben ik niet altijd actief erop, dus dat beperkt ook
- Tig redenen waarom hij of niet meer reageert / niet geintresseerd is / je niet bij elkaar past.
- Tinder heeft soms bugs dus ben je ineens matches kwijt
- Ik ben kieskeuriger online. Niet perse de mooiboys, maar alle foto's moeten me aanspreken, bij 1 twijfel foto of rare uitstraling, swipe ik al naar links (terwijl ik deze personen offline gewoon leuk/knap zou kunnen vinden)

Bij online dating moet gewoon veel lekker lopen, en met 1 missende schakel is het al snel afgelopen (wie daar ook de veroorzaker van is)
Dus was er al snel achter dat offline daten mij beter zint.
pi_189110749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh, zou jij je succes op Tinder niet evalueren dan? Als het niet tot dates komt terwijl je die wel wilt?
Je moet er denk ik gewoon wat praktischer in gaan staan. Aan het begin gaf ik vrouwen ook een soort voorkeursbehandeling en investeerde ik ontzettend veel tijd in kwaliteitsgesprekken maar als je ziet dat dit nauwelijks resultaat oplevert kun je beter meteen wat flauwe humor er in gooien en to the point komen.

Antwoordden die 40 tot 50 vrouwen allemaal niet op je? Want dat verbaast me wel, dan zou ik er toch iets leukere openingszinnen ingooien. Het is overigens mijn ervaring dat veel meeste vrouwen wél hartstikke lief zijn als je eenmaal door die barrière heen bent. Dat werkt beter dan eerst uitgebreid de clichéonderwerpen opleiding, werk en vakanties te bespreken. (Dat doet namelijk het leeuwendeel van de mannen al als ze niet over seks beginnen.)
pi_189110750
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die evaluatie heb ik snel gedaan:

- Ik ben niet moeders mooiste
- Veel mannen swipen alles naar rechts (hoor je hier regelmatig), maar dat betekent niet dat ze geintresseerd in je zijn, dus verwacht ik geen antwoord terug
- Zelf ben ik niet altijd actief erop, dus dat beperkt ook
- Tig redenen waarom hij of niet meer reageert / niet geintresseerd is / je niet bij elkaar past.
- Tinder heeft soms bugs dus ben je ineens matches kwijt
- Ik ben kieskeuriger online. Niet perse de mooiboys, maar alle foto's moeten me aanspreken, bij 1 twijfel foto of rare uitstraling, swipe ik al naar links (terwijl ik deze personen offline gewoon leuk/knap zou kunnen vinden)

Bij online dating moet gewoon veel lekker lopen, en met 1 missende schakel is het al snel afgelopen (wie daar ook de veroorzaker van is)
Dus was er al snel achter dat offline daten mij beter zint.
Ja prima, mij ook wel maar in het echte leven is de nieuwe aanwas vrouwen 0.0 die ik ontmoet...

Duss....

Lekker op je eigen leven focussen en het prima vinden om single te blijven is toch het meest comfortabel. Dan neuk ik wel alleen als ik een paar weken op vakantie ben...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189110858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je moet er denk ik gewoon wat praktischer in gaan staan. Aan het begin gaf ik vrouwen ook een soort voorkeursbehandeling en investeerde ik ontzettend veel tijd in kwaliteitsgesprekken maar als je ziet dat dit nauwelijks resultaat oplevert kun je beter meteen wat flauwe humor er in gooien en to the point komen.

Antwoordden die 40 tot 50 vrouwen allemaal niet op je? Want dat verbaast me wel, dan zou ik er toch iets leukere openingszinnen ingooien. Het is overigens mijn ervaring dat veel meeste vrouwen wél hartstikke lief zijn als je eenmaal door die barrière heen bent. Dat werkt beter dan eerst uitgebreid de clichéonderwerpen opleiding, werk en vakanties te bespreken. (Dat doet namelijk het leeuwendeel van de mannen al als ze niet over seks beginnen.)
Nee klopt, merk ook op dat niet serieus het best goed doet op Tinder... Maarja na dat initiële gesprek wil je ook wel een beetje inhoud zien voordat je tot een date komt. Vaak loopt het daar ergens mis omdat de verhouding qua interesse naar mijn idee scheef loopt, heb niet de indruk dat veel vrouwen echt op date willen op Tinder eigenlijk.

Ik denk dat 50 tot 80% wel reageert, dat reageren is geen probleem An zich. Maar zo een gesprek moet wel gewoon van de grond komen daarna. Bij 80% is het na verloop van tijd gewoon erg matig gesteld...

Dus ik ben het wel met je eens eigenlijk maar denk gewoon dat de interesse tot iemand leren kennen om te daten wat minder aanwezig is bij de vrouw.. misschien omdat ze een veelvoud mannen heeft die wel wilt waardoor ze achterover kan leunen? Geen idee.

Ik weet alleen dat als het voor mij werken wordt dat het bijna geen kans van slagen meer heeft voor me dus dan hef ik de match gewoon op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 25 september 2019 @ 10:24:41 #122
545 dop
:copyright: dop
pi_189110928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja wie valt er nou niet op zo’n stelletje figuren dat overloopt van zelfmedelijden.

Ze zijn helemaal niet onaantrekkelijk (fysiek en mentaal) maar gewoon zielig.

Geheel miskent deze groep “mannen”.
Ze moeten eerst nog leren van zichzelf te houden. Als dat lukt kunnen ze ook omgaan met afwijzing en hoeven ze niet bang te zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189110995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 07:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..
:D waarom niet?
Omdat ik kritisch ben met mijn selectie en soms lang dezelfde date?
pi_189111045
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.

Maareh, jij denkt dat als je niet op date gevraagd wordt als man dat dat aan jezelf ligt?
Nee dat staat er niet
pi_189111052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee klopt. Anyhow, als een man het moeilijk heeft kan hij terecht bij zijn vrienden voor compassie. Vreemden hebben aan de man een afkeer. Jij reageert ook vrij hard.

Als een vrouw het moeilijk heeft wordt daar veel softer op gereageerd en wordt ze een stuk minder afgebrand.

Dat is geen verwijt of iets maar gewoon een observering. Mannen moeten succes uitstralen, dat is belangrijk.
Ik reageer hard omdat hier continu geschermd word dat het aan de rest van de wereld ligt en dat zichzelf niks valt te verwijten.
Daar kan ik gewoon heel slecht tegen.
Willekeurig of diegene nou man of vrouw is en of ik er een relatie mee heb/zou willen hebben.

Vorig jaar hele tijd gedate met iemand die ook genoeg ellende had en daar altijd de helpende hand geboden en daar ook echt wel een verschil gemaakt denk ik.
Maar degene deed zelf ook dingen en ik hoefde hem niet alles uit te spellen of aan de slag te sturen.
Wel altijd een luisterend oor, vele brieven besproken, geredigeerd, weer besproken etc.
Dus nee.. je mag het best rot hebben.
Maar niet zielig in een hoekje de schuld op de hele wereld schuiven en dan maar hopen dat iemand je komt redden.

Willekeurig wat voor relatie ik met diegene heb of welk geslacht dat is.

En het lijkt me sterk dat je als man wel valt op iemand die zich compleet afhankelijk van je opstelt vanaf het eerste moment.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')