abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189116372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb niet het idee dat het type man wat daar zit is veranderd.
dan laat maar
Vond het wat dat betreft net paiq
pi_189117205
Vanavond eindelijk weer eens een 'date', een match had zelf geen interesse meer en stelde haar vriendin voor :') binnen paar uur afspraak geregeld en dus ook eigenlijk weinig verwachtingen. We gaan het zien. Hoop stiekem wel dat mijn collega me nog gaat liken :')
  woensdag 25 september 2019 @ 17:03:59 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189117245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het juist weleens prettig om hier op het forum niet van die vrome praatjes te horen (vrouwen vallen vooral op het innerlijk, yeah right :') ) maar een vrouw zelf te zien toegeven dat ze ook gewoon op uiterlijk selecteert.
Het is ook niet zo raar dat mensen op uiterlijk selecteren in een app die puur om uiterlijk draait als Tinder. Er is immers niks anders om op te selecteren.
pi_189117303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een 'date', een match had zelf geen interesse meer en stelde haar vriendin voor :') binnen paar uur afspraak geregeld en dus ook eigenlijk weinig verwachtingen. We gaan het zien. Hoop stiekem wel dat mijn collega me nog gaat liken :')
Is het een blind date? :p
pi_189117357
quote:
Het klinkt alsof het een verplichting voor je is.
pi_189117534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het een blind date? :p
Nee maar de foto was niet heel duidelijk. Al ziet ze er normaal uit, maar kan best een oude foto zijn. Daarom ook weinig verwachtingen :') vaak vallen degene met wie je te lang chat in real tegen en nu is er bijna geen verwachting geschept.

En nee geen verplichting, altijd wel bijzonder als je na amper een paar uurtjes al afspreekt met een onbekende... Maar dat is het hele principe van daten hé.
pi_189117665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is ook niet zo raar dat mensen op uiterlijk selecteren in een app die puur om uiterlijk draait als Tinder. Er is immers niks anders om op te selecteren.
Is het ook zeker niet.
pi_189117698
Waarom blijven mensen doen alsof ooit in dit topic gezegd is dat uiterlijk geen rol speelt of totaal geen selectiecriterium is :D
Wat hebben jullie er aan om dingen zo uit zijn verband te trekken en te blijven oplepelen? Ik heb het idee dat 'jullie' er alleen maar zuurder van worden dus voor je eigen geluk doe je het ook niet
pi_189117711
quote:
Nou leuk toch :) Laat even weten hoe het ging!
  woensdag 25 september 2019 @ 17:37:59 #260
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189117719
quote:
Hoe zou dat gesprek tussen haar en die vriendin gegaan zijn vroeg ik me dan af...

“Hey, ik heb hier nog zo’n gast. Ik moet hem eigenlijk niet, maar wellicht is het wat voor jou?”

Ik had er vriendelijk voor bedankt, maar schijnbaar word er hier met alles genoegen genomen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189117756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik wil dat ook een keer proberen! Sowieso beter dan online, omdat je veel meer indrukken krijgt van iemand.
Doen! Echt hartstikke leuk. En verrassend ook wel aangezien je zelf niets kiest, enkel leeftijdscategorie en regio. Uiteenlopende types komen er voorbij, dat maakt het ook zo leuk vind ik.
Zonder verwachtingen en dan gewoon een hele leuke avond hebben. En sleep je er iets uit, dan is het mooi meegenomen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189117757
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hoe zou dat gesprek tussen haar en die vriendin gegaan zijn vroeg ik me dan af...

“Hey, ik heb hier nog zo’n gast. Ik moet hem eigenlijk niet, maar wellicht is het wat voor jou?”

Ik had er vriendelijk voor bedankt, maar schijnbaar word er hier met alles genoegen genomen.
Het voelt inderdaad wel een beetje afgedankt aan.
pi_189117759
quote:

[..]

Tja als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen. En een vriendin is gewoon een nieuwe match eigenlijk :P
pi_189117774
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Doen! Echt hartstikke leuk. En verrassend ook wel aangezien je zelf niets kiest, enkel leeftijdscategorie en regio. Uiteenlopende types komen er voorbij, dat maakt het ook zo leuk vind ik.
Zonder verwachtingen en dan gewoon een hele leuke avond hebben. En sleep je er iets uit, dan is het mooi meegenomen :P
het lijkt mij ook echt heel leuk speeddaten. Helaas is het niet zo eerlijk om mee te doen als je poly bent ;(
  woensdag 25 september 2019 @ 17:44:18 #265
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189117792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tja als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen. En een vriendin is gewoon een nieuwe match eigenlijk :P
De laatste regel uit mijn post blijft staan.

Daarnaast: “Als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen”. Bevestigd mijn punt des te meer. Jij wil niet daten om een leuke passende persoon te vinden, jij neemt met alles genoegen dat wil blijven plakken.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189117817
quote:

[..]

Of: Hey, ik had een match met iemand maar uiteindelijk denk ik dat het hem niet helemaal gaat worden.
Hij lijkt me wel helemaal het type waar jij normaal op valt, ik denk dat jullie best kunnen klikken. Wat denk je, lijkt het je wat?
pi_189117830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.

En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Helemaal mee eens. Ik snap zelf ook niet die reacties van mannen die vinden dat vrouwen ook maar moeite moeten doen. Zelf wil ik graag initiatief nemen. Als een vrouw dat een keer doet is het niet direct een afknapper, maar aan de andere kant gaat zoiets dan vaak ook door in de relatie en inderdaad: doe mij maar wat meer traditioneel dan.
  woensdag 25 september 2019 @ 17:47:42 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189117834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

Of: Hey, ik had een match met iemand maar uiteindelijk denk ik dat het hem niet helemaal gaat worden.
Hij lijkt me wel helemaal het type waar jij normaal op valt, ik denk dat jullie best kunnen klikken. Wat denk je, lijkt het je wat?
Ja, want die conclusie kan je maken aan de hand van wat geapp. Je weet dat dit gewoon flauwekul is, niet?
Blog
  woensdag 25 september 2019 @ 17:49:17 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189117860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:36 schreef Allures het volgende:
Waarom blijven mensen doen alsof ooit in dit topic gezegd is dat uiterlijk geen rol speelt of totaal geen selectiecriterium is :D
Wat hebben jullie er aan om dingen zo uit zijn verband te trekken en te blijven oplepelen? Ik heb het idee dat 'jullie' er alleen maar zuurder van worden dus voor je eigen geluk doe je het ook niet
Ik vind het vooral bijzonder dat mensen zeuren dat er teveel naar uiterlijk wordt gekeken op een app die puur om uiterlijk draait.
pi_189117876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, want die conclusie kan je maken aan de hand van wat geapp. Je weet dat dit gewoon flauwekul is, niet?
Dat weet je toch niet? Je gaat meteen uit van het negatieve.
pi_189117894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee het werkt niet hetzelfde. Denk ik tenminste. Tinder kun je alleen via telefoon doen toch? Dat is niks voor mij. Ik ben de helft van de tijd mijn telefoon ook kwijt, ik spendeer er zo weinig mogelijk tijd mee. Dat geswipe gedoe staat me echt niet aan. HP kun je via de laptop doen. Dat vind ik zelf wel prettig.

En bij HP heb je een uitgebreid profiel mogelijkheid die ik zelf erg tof vindt. Een stuk vrije tekst. Maar ook gekleurde blokjes met steekwoorden wat overeenkomt met jouw interesses.
Door enkel naar die steekwoorden te kijken kom ik al een heel end. Iemand die enkel etenswaren en Netflixen heeft staan bijvoorbeeld, daar hoef ik al niet voor te gaan.

Plus dan heb je daarnaast ook nog een behoorlijk uitgebreide filtermogelijkheid. Vind ik ideaal.

Ik heb begrepen dat Tinder dat allemaal niet heeft.
Tinder filtert zelf. Na verloop van tijd kreeg ik echt vooral mooie meiden die eerder nog wat jonger waren dan ik ideaal vind dan ouder.

De eerste dag zaten er echt trollen tussen, niet te zuinig.

En je kan sowieso op leeftijd filteren en afstand.
pi_189117910
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

De laatste regel uit mijn post blijft staan.

Daarnaast: “Als zij je niet wilt dan kan je daar al niks meer winnen”. Bevestigd mijn punt des te meer. Jij wil niet daten om een leuke passende persoon te vinden, jij neemt met alles genoegen dat wil blijven plakken.
Niet álles, stel ze was totaal mijn type niet dan had ik sowieso niet afgesproken.
pi_189117913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

serieus? Iedereen heeft het altijd over telefoon en als ik vrienden bezig zie, ook altijd op telefoon. Ha grappig nooit geweten _O-
Zeker vreemdgangers gebruiken juist de browser.
pi_189117950
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder filtert zelf. Na verloop van tijd kreeg ik echt vooral mooie meiden die eerder nog wat jonger waren dan ik ideaal vind dan ouder.

De eerste dag zaten er echt trollen tussen, niet te zuinig.

En je kan sowieso op leeftijd filteren en afstand.
Ik heb geen programma nodig die voor mij filtert en denkt. Dat doe ik liever zelf. En ik heb niks aan enkel leeftijd en afstand. De filtermogelijkheden van HP waren echt buitengewoon goed. Het aanbod was gewoon wat minder. Voor mij dan.

Afijn maakt niet uit verder. Ieder zijn ding.
pi_189117963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte toen ik die optie zag... was “ha fijn... mag je de afdankertjes van je vrienden” _O-
  woensdag 25 september 2019 @ 17:57:59 #276
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189117979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet? Je gaat meteen uit van het negatieve.
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.

Neemt niet weg dat het altijd mee kan vallen natuurlijk.
Blog
  woensdag 25 september 2019 @ 17:59:27 #277
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189117999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Niet álles, stel ze was totaal mijn type niet dan had ik sowieso niet afgesproken.
Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk was :+
Blog
pi_189118004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.

Gearrangeerde huwelijken werken soms ook
  woensdag 25 september 2019 @ 18:00:10 #279
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189118014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Gearrangeerde huwelijken werken soms ook
_O-
Blog
pi_189118086
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb geen programma nodig die voor mij filtert en denkt. Dat doe ik liever zelf. En ik heb niks aan enkel leeftijd en afstand. De filtermogelijkheden van HP waren echt buitengewoon goed. Het aanbod was gewoon wat minder. Voor mij dan.

Afijn maakt niet uit verder. Ieder zijn ding.
Ieder zijn voorkeuren, maar het is dus niet zo dat Tinder alles maar voorstelt. En het werkt als het goed is ook wel twee kanten op. Dat kan dan weer behulpzaam zijn voor mensen die werkelijk alle gevoel voor realiteit verloren zijn. ;)
pi_189118092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ach dat is het ook als je moet bedenken of het je eigen type is op basis van diezelfde tekst en foto’s :)
pi_189118258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk was :+
Maar ik zag wel haar bouw.
pi_189118317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Wat meer heb je nodig ^O^
  woensdag 25 september 2019 @ 19:13:25 #284
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189119110
quote:

[..]

This guy.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189119217
quote:

[..]

Lekker stevig! :9~
  woensdag 25 september 2019 @ 19:53:46 #286
545 dop
:copyright: dop
pi_189119684
quote:
volgens mij scoort je meer punten als je haar in het echt liked. Je kan hoog uit een blauwtje lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 25-09-2019 20:02:32 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189120649
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:38 schreef dop het volgende:

[..]

stellen dat dit voor 99% van de mannen geldt is toch echt iets anders dan spreken over je eigen ervaringen.
Want ik ben zo uniek.
Zo bijzonder ben ik niet dus als het zo normaal is zou ik het mee moeten maken. Right?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189120660
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Al die mannen die zo interessant zijn als een pot augurken, die maar blijven volhouden dat het aan het uiterlijk ligt :D
Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon moeilijk om op een app een leuk gesprek te beginnen. Vaak begin je toch over iets dat iemand in zijn/haar profiel heeft geschreven en/of op een foto staat. Dat is veilig en kan, als je het de kans geeft, zich best ontwikkelen tot een leuk gesprek. Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet. Althans, niet allemaal tegelijk, niet voortdurend, niet overal en op elk moment. Nochthans, begrijp ik de behoefte wel. Ik zou zelf van vrouwen ook graag alleen berichtjes ontvangen die aan al die eisen voldoen. Maar om eerlijk te zijn: dat doen ze niet. En dat is niet erg. Laten we wat compassie hebben met elkaar en met open blik ontdekken of er een klik is, of niet. De vonk hoeft niet meteen over te slaan bij het eerste berichtje en je hoeft van de eerste ontmoeting ook niet meteen botergeil te worden. Tenzij je een ONS zoekt ..., dan is dat laatste wel fijn.
pi_189120686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.

En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
1/50 score is wel een tandje slecht hoor, dan kun je beter iedere avond een uurtje naar de kroeg, kijken of er iemand is die je kunt aanspreken.

[ Bericht 14% gewijzigd door ludovico op 25-09-2019 21:01:52 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189121176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:20 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon door blijven swipen en blijven chatten met de personen die terug reageren. Je weet nooit wat het je brengt en waar het je brengt. :P

Aan de anderen die niet reageren gewoon geen aandacht meer besteden en je er ook niet om druk maken.
Wijze man ^O^

Dat ludo en weethetevennietmeer zich al 50 post druk maken :')

Tinder heeft voor mij 1x ooit een relatie opgeleverd en een paar dates die tot niets leiden. Verder vroeger paar Paiq dates die gezellig werden.

Ik ben honderden keren weg geswiped maar swipede ook zelf vanalles weg. Ook knappe vrouwen maar met omhoog gevallen eisen in haar profiel. Of gewoon een profiel waar ik weinig overeenkomsten mee voelde.

En gesprekken op de chat deed ik ook niet continu. Heb een sociaal leven, werk en hobbies. Willen ze niet met je praten, ook goed. Ga ik wel wat anders doen. Fok, of bier drinken met vrienden. Is meestal gegarandeerd lachen, kan je van de dating apps niet zeggen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189121242
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Godshand het volgende:
En gesprekken op de chat deed ik ook niet continu. Heb een sociaal leven, werk en hobbies. Willen ze niet met je praten, ook goed. Ga ik wel wat anders doen. Fok, of bier drinken met vrienden. Is meestal gegarandeerd lachen, kan je van de dating apps niet zeggen...
Zit er pas net weer op.... Lijkt me gezond dat ik mezelf afvraag of ik wel blij word van Tinder.
pi_189121352
Was leuk, ze heeft wel een heel ander verleden en leven dus weet niet of we geschikt zijn voor elkaars leven maar voor een spontane ontmoeting was het aangenaam :) ben niet instant verliefd.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:48:34 #293
545 dop
pi_189121429
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want ik ben zo uniek.
Zo bijzonder ben ik niet dus als het zo normaal is zou ik het mee moeten maken. Right?
ik ga geen lesje statistieken geven.
Je bent niet 99% van de mannen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_189121459
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:48 schreef dop het volgende:

[..]

ik ga geen lesje statistieken geven.
Je bent niet 99% van de mannen.
Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.

Ik geef wel een lesje statistiek.
  woensdag 25 september 2019 @ 22:03:26 #295
545 dop
pi_189121602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.

Ik geef wel een lesje statistiek.
Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.
Blijkbaar mis je ergens skills waar door vrouwen je niet graag op date vragen.

Stel, Als 50% van de vrouwen regelmatig zelf het initiatief nemen dan wil dat niet automatisch zeggen dat ze dat ook ongeveer in de helft van hun chats doen.

Hoeveel van 50 matches heb je zelf voorgesteld om te daten?

Ik ben zelf waarschijnlijk veel selectiever in het swipen, heb veel minder matches maar wel een veel hoger percentage dat initiatief neemt en met me wou daten.
En toch ben ik ook niet bijzonder.
Kan ik nu roepen dat 99% van de mannen wel eens door een vrouw worden gevraagd?
pi_189121620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef dop het volgende:

[..]

Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.
Blijkbaar mis je ergens skills waar door vrouwen je niet graag op date vragen.

Stel, Als 50% van de vrouwen regelmatig zelf het initiatief nemen dan wil dat niet automatisch zeggen dat ze dat ook ongeveer in de helft van hun chats doen.

Hoeveel van 50 matches heb je zelf voorgesteld om te daten?

Ik ben zelf waarschijnlijk veel selectiever in het swipen, heb veel minder matches maar wel een veel hoger percentage dat initiatief neemt en met me wou daten.
En toch ben ik ook niet bijzonder.
Kan ik nu roepen dat 99% van de mannen wel eens door een vrouw worden gevraagd?
Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.

Praktisch 1 van de 50, die heeft me unmatched nadat de date al was ingeplanned.
Ik heb kritisch geswiped hoor, dat waren stuk voor stuk dames die i.i.g. leuk van uiterlijk waren.
  woensdag 25 september 2019 @ 22:09:24 #297
545 dop
pi_189121645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.

Praktisch 1 van de 50, die heeft me unmatched nadat de date al was ingeplanned.
Ik heb kritisch geswiped hoor, dat waren stuk voor stuk dames die i.i.g. leuk van uiterlijk waren.
dus jij vraagt 90% niet op date?
pi_189121669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:09 schreef dop het volgende:

[..]

dus jij vraagt 90% niet op date?
Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.
  woensdag 25 september 2019 @ 22:18:34 #299
545 dop
pi_189121771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.
tja en jij bent als 99% van de mannen dus omgekeerd hebben de dames hier dus geen last van?
pi_189121808
Net op tinder een super like gekregen van het zusje van een nogal aparte vogel uit het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom :P

Zijn altijd van die lastige dingen. Enerzijds als ik met mijn lul denk, dnek ik : geil. Aan de andere kant bespaar ik mezelf een hoop gedoe door haar gewoon naar links te swipen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')