Oh bedoel je dit met slijtage? Hier zie ik het punt niet zo van. Ik dacht dat je barsten in het materiaal bedoelde ofzo.quote:Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Mariposas het volgende:
Hmm al mijn bergstein laarsjes zien er na een paar maanden zo uit, ook degene die ik tweedehands heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2019 19:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Te koop: Tula ftg Discover.
¤80. Ophalen in Tiel, Utrecht Centraal of verzenden.
Ik vind de kinderlaarzen van Van Cranenbroek fijn. Maar ik weet zo niet bij welke maat die beginnen.quote:Op zondag 22 september 2019 23:53 schreef Elleska het volgende:
Wat zijn fijne laarsjes met een wat fijnere prijs??
Bij 27 de meeste.quote:Op maandag 23 september 2019 06:37 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik vind de kinderlaarzen van Van Cranenbroek fijn. Maar ik weet zo niet bij welke maat die beginnen.
Mag ik vragen welke dat zijn? Ik heb voor dreumesdochter laarzen van Next en van Bergstein en ik vind die van Next helemaal niet soepel (zijn gewoon hard plastic net als die van de Hema). Maar misschien heb ik niet de juiste gekochtquote:Op zondag 22 september 2019 22:50 schreef Sisu het volgende:
Plum,
Hier ook bergstein gehad. Ze lopen heerlijk en de voeten blijven droog.
Dit weet ik, omdat Ro na haar derde paar een stel prachtige primark laarzen kreeg van schoonmoeder. Compleet met lichtjes en een plaatje van Elsa. Ze wil er graag op stampen, want de lampjes zijn zo tof. Echter: na 15 min in het bos moesten de laarzen uit, want haar voeten werden zo heet.insert drama queen.
wij zijn dus weer terug bij bergstein.
Oh en de laarzen van next. Ook heerlijk soepel.
Lief aangeboden, maar toevallig net vanmorgen gewoon maar nieuwe besteld! Aangezien er als het goed is straks minstens twee koters gebruik van gaan maken vond ik dat het wel mochtquote:Op maandag 23 september 2019 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
@:minilot, ik heb gele Bergsteins in maat 24 over!
Zoonlief heeft deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23580s16#922367quote:Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef bunderbos het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke dat zijn? Ik heb voor dreumesdochter laarzen van Next en van Bergstein en ik vind die van Next helemaal niet soepel (zijn gewoon hard plastic net als die van de Hema). Maar misschien heb ik niet de juiste gekocht
Vraagprijs?quote:Op maandag 23 september 2019 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
@:minilot, ik heb gele Bergsteins in maat 24 over!
Zo te zien hebben die Bergsteins sowieso al nauwelijks profielquote:Op maandag 23 september 2019 10:35 schreef minilot het volgende:
En een klein beetje afgesleten profiel, tsja, dat vind ik toch wat anders dan dat de zool zelf aan het slijten zou gaan..
Hier worden ze echt alleen gedragen om in plassen te stampen, de rest van de tijd draagt ze Teva's, leren veterschoenen of niks. Van die dure laarsjes vind ik dus niet nodig voor haar, ook al zal het draagcomfort ongetwijfeld wat beter zijn. (Ze klaagt overigens niet, ze is dolgelukkig met die van haarquote:Ik vind vooral het draagcomfort van deze laarsjes (en andere wat betere merken) belangrijk, ik merk toch wel een duidelijk verschil ten opzichte van, bijvoorbeeld, Hemalaarsjes. En dat zeg ik als Hemafan!
Dankjewel!! Ik denk dat ik de goedkopere had, in mijn herinnering inderdaad iets van een tientje voor betaald.quote:Op maandag 23 september 2019 11:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Zoonlief heeft deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23580s16#922367
Er zijn nog veel meer kleuren/afbeeldingen etc te vinden. Tot nu toe waren alle paren die we hier hebben gehad (meer dan 6) soepel, de laarsjes van 16-18euro. Maar ik zie nu dat Next ook een lijn goedkopere regenlaarsjes heeft (vanaf 12 euro) en die zien er wel stug uit.
Jongens lopen er hier trouwens het liefst de hele herfst en winter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Wij hebben thuis een hele bulk, ik zal eens kijken wat ik kan vinden.. Vanavond, eerst werken tot 17:30 uur.quote:Op maandag 23 september 2019 21:11 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar een strijkkralenplankje in de vorm van een dino. Heeft iemand dat toevallig over?
De hysterische eenhoorn laarzen uiteraardquote:Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef bunderbos het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke dat zijn? Ik heb voor dreumesdochter laarzen van Next en van Bergstein en ik vind die van Next helemaal niet soepel (zijn gewoon hard plastic net als die van de Hema). Maar misschien heb ik niet de juiste gekocht
Haha heerlijk!quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:09 schreef Sisu het volgende:
[..]
De hysterische eenhoorn laarzen uiteraard![]()
Ze draagt ze zeker elk weekend. Klimt er alle bomen mee in en die hoorn begint nu pas een beeeeetje te scheuren. Had eigenlijk verwacht dat dit na 2x bomen klimmen wel zou gebeuren
Sorry! Niet opgelet!quote:
Ik wilde net een advertentie plaatsen dat ik een draagzak zoek vanaf maat 86. Dus mag ik misschien foto's?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een Tula Toddler Shoreline en een Tula Toddler Coast Syrena Sea die weg mogen voor ¤80,- per stuk. Bij interesse heb ik foto’s uiteraard.
Beiden in perfecte staat.
Ik zou graag het tumble n dry pakje willen overnemen en ben erg benieuwd wat je nog meer hebt in kleine maatjes (en voor een meisje of uniseks?).quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:47 schreef Sisu het volgende:
Hier nog interesse in wolletjes, onesies en schoenen?
Maat 50/56,62/68
Zecchino d’oro schoenen (groene laarzen en mermaid schoenen )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikes en bergstein laarsjes.
Super handig dit. Maar ben vergeten om te kijken welke maat het is. Volgens mij allemaal 26/27.
62/68 cosilana roze
[ afbeelding ]
Tumble n dry onesie 62/68
[ afbeelding ]
Handgemaakt onesie met meisjes ridder en draken 62/68
Klein vlekje op de boord , maar gaat er vast uit met wassen
[ afbeelding ]
Handgemaakt onesie kamperen 62/68
[ afbeelding ]
Molo galaxy setje (romper, shirt en broek) 68
[ afbeelding ]
Duns onesie 62/68
[ afbeelding ]
Smafolk
[ afbeelding ]
Meer detail foto’s etc.
Zie
https://imgur.com/a/
Ik heb nog meer smafolk, iobio, wolzijde, smafolk, maxomorra, molo, etc
Bij interesse kan ik foto’s maken
Tuurlijk! Ik heb je een pm gestuurd, want volgens mij werkt tinypic niet meer en nu weet ik niet hoe ik hier foto’s kan uploaden...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik wilde net een advertentie plaatsen dat ik een draagzak zoek vanaf maat 86. Dus mag ik misschien foto's?
Een tula toddler is wel echt huge hoor, de jouwe is toch pas net 1?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik wilde net een advertentie plaatsen dat ik een draagzak zoek vanaf maat 86. Dus mag ik misschien foto's?
Ja, die past meestal pas vanaf een maat 92.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een tula toddler is wel echt huge hoor, de jouwe is toch pas net 1?
Klopt. Maar heeft nu broekmaat 86 en mijn ftg zit niet goed meer qua knie tot knie ondersteuning.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een tula toddler is wel echt huge hoor, de jouwe is toch pas net 1?
Knie tot knie is ook niet meer zo heel belangrijk als ze iets groter zijnquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:33 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klopt. Maar heeft nu broekmaat 86 en mijn ftg zit niet goed meer qua knie tot knie ondersteuning.
Welke draagzak kan ik dan beter nemen?
Als het rugpand nog hoog genoeg is, kan je Tula verbreders gebruiken tot je over kunt naar een Toddler. Anders kan je naar een ander merk kijken, bijvoorbeeld een Wompat Toddler. Is wel net een andere prijsklasse.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:33 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klopt. Maar heeft nu broekmaat 86 en mijn ftg zit niet goed meer qua knie tot knie ondersteuning.
Welke draagzak kan ik dan beter nemen?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een Tula Toddler Shoreline en een Tula Toddler Coast Syrena Sea die weg mogen voor ¤80,- per stuk. Bij interesse heb ik foto’s uiteraard.
Beiden in perfecte staat.
Ik ben benieuwd naar wat je hebt van wol/wolzijdequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:47 schreef Sisu het volgende:
Hier nog interesse in wolletjes, onesies en schoenen?
Maat 50/56,62/68
Zecchino d’oro schoenen (groene laarzen en mermaid schoenen )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikes en bergstein laarsjes.
Super handig dit. Maar ben vergeten om te kijken welke maat het is. Volgens mij allemaal 26/27.
62/68 cosilana roze
[ afbeelding ]
Tumble n dry onesie 62/68
[ afbeelding ]
Handgemaakt onesie met meisjes ridder en draken 62/68
Klein vlekje op de boord , maar gaat er vast uit met wassen
[ afbeelding ]
Handgemaakt onesie kamperen 62/68
[ afbeelding ]
Molo galaxy setje (romper, shirt en broek) 68
[ afbeelding ]
Duns onesie 62/68
[ afbeelding ]
Smafolk
[ afbeelding ]
Meer detail foto’s etc.
Zie
https://imgur.com/a/
Ik heb nog meer smafolk, iobio, wolzijde, smafolk, maxomorra, molo, etc
Bij interesse kan ik foto’s maken
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij hebben thuis een hele bulk, ik zal eens kijken wat ik kan vinden.. Vanavond, eerst werken tot 17:30 uur.
Ik dm je even.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:52 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik heb weer meer op de foto staan. Voor maat 74-98 zie mijn vorige posts, veel rompers ed zijn er nog. Ons huis is rookvrij en huisdiervrij.
Divers, oa beddengoed, schoenen
https://myalbum.com/album/Fpo7U8mnvzkh
(Baby) speelgoed
https://myalbum.com/album/ZVhRcvy78P8g
Maat 50/56, vooral neutraal
https://myalbum.com/album/qm5FW6y4BZ5g
Maat 62/68
https://myalbum.com/album/6xDx23LDeHKN
Wel andere beesten maar geen dino..quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:52 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik heb weer meer op de foto staan. Voor maat 74-98 zie mijn vorige posts, veel rompers ed zijn er nog. Ons huis is rookvrij en huisdiervrij.
Divers, oa beddengoed, schoenen
https://myalbum.com/album/Fpo7U8mnvzkh
(Baby) speelgoed
https://myalbum.com/album/ZVhRcvy78P8g
Maat 50/56, vooral neutraal
https://myalbum.com/album/qm5FW6y4BZ5g
Maat 62/68
https://myalbum.com/album/6xDx23LDeHKN
Je voetenzaklink doet het niet hier. Heb misschien wel interesse!quote:Op woensdag 25 september 2019 12:42 schreef Songeur het volgende:
Ik heb nog een omslagdoek, groot verschoontasje, boxkleed en boxzak van koeka in de aanbieding. Allemaal in lichtgrijs en goede staat. Prijs komen we wel uit!
Oh en ook nog deze voetenzak van taftan. https://www.babypark.nl/taftan-voetenzak-hert-blauw-groen.html Maximaal 2 keer gebruikt.
Hmm ik zie het. Doet deze het wel? https://www.bol.com/nl/p/(...)kaSQF98aAiW5EALw_wcBquote:Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je voetenzaklink doet het niet hier. Heb misschien wel interesse!
Super fijn! Ideaal, kan ze vlug de plassen in!quote:Op donderdag 26 september 2019 19:30 schreef Malteser het volgende:
@:NicolasJoy, de dm doet het niet maar je hebt pm. De laarsjes zijn onderweg.
Vanuit hier zijn ze ook onderwegquote:Op donderdag 26 september 2019 19:30 schreef Malteser het volgende:
@:NicolasJoy, de dm doet het niet maar je hebt pm. De laarsjes zijn onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik je misschien van (een deel van) die andere beesten afhelpen?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wel andere beesten maar geen dino..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk er over na, ok?quote:Op zondag 29 september 2019 11:57 schreef Jentin het volgende:
[..]
Kan ik je misschien van (een deel van) die andere beesten afhelpen?
@:sisu, had je mijn berichtje nog gelezen over het hertenpakje?
Tuurlijk, prima. Ik hoor het wel als je ervanaf wilquote:Op zondag 29 september 2019 19:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik denk er over na, ok?
Strijkkralen zijn best populair atm..
Wat doet de cp korting?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:35 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb een setje kortingscodes van prenatal. Korting op babboe bakfiets, goedgemerkt, centerparks en prenatal geboortekaartjes. Interesse ? Stuur DM!
(Gratis uiteraard)
40% korting op midweek, 50% korting op weekend. Geldig tm 21 juni 2020.quote:
¤5,-
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bedoel je precies met smal qua merk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heeft iemand hele smalle jongensbroekjes en -leggings in maat 86?
Die herfst/winterproof zijn.
-edit- ik heb in ieder geval een smalle broek maat 12-18 maanden (denk hetzelfde als maat 86?). Mag tegen verzendkosten weg. Ik zal morgen een foto maken en kijken naar meer.
[ Bericht 6% gewijzigd door DorothyGale op 06-10-2019 14:51:11 ]![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Allemaal Little Bird maat 3-4 jaar
[ afbeelding ]
¤4,-
[ afbeelding ]
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
¤5,-
[ afbeelding ]
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
¤2,50Ik wil graag de donkerblauwe trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft er iemand toevallig nog een stapeltje AVI-start/ M3/ E3/ M4 boekjes liggen die weg mogen voor weinig? Voor een jongen die houdt van dieren, tovenaars, spannende verhalen (en niet van voetbal).![]()
Tot nu toe vallen de leggings van Zara mooi smal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:41 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met smal qua merk?
-edit- ik heb in ieder geval een smalle broek maat 12-18 maanden (denk hetzelfde als maat 86?). Mag tegen verzendkosten weg. Ik zal morgen een foto maken en kijken naar meer.![]()
Ben benieuwd!Protège moi de mes désirs.![]()
Iemand interesse in de boeken:
Het leven van een loser (deel 1 en 2) en dagboek van een muts (deel 11)?
Er liggen ook nog Donald duck pockets en weekbladen.![]()
ik ben nog steeds niet handig met foto's plaatsen, dus doe ik het even zo :
https://www.facebook.com/(...)49299&type=3&theater
Diverse merkkleding voor meisjes en sommigen zijn ook unisexMaat 110 en 110/116
Toevoeging: bodywarmer van Vingino (waar de vlinders op staan) is aan beide kanten draagbaar. Andere kant is blauw met grijze letters VINGINO erop. Aan de kant van de vlinders is er een drukknoop af, misschien is er een handig iemand die dit geen probleem vindt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Sunshine1982 op 07-10-2019 14:03:25 ]![]()
JA!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:15 schreef CaVaBien het volgende:
Iemand interesse in de boeken:
Het leven van een loser (deel 1 en 2) en dagboek van een muts (deel 11)?
Er liggen ook nog Donald duck pockets en weekbladen.
Groot Duckies-fan hier, en die loser-boeken vindt hij ook tof. Kun je inventariseren welke pockets je hebt? Wat betreft het weekblad: vanaf 2019 heeft hij zelf een abonnement, alles daarvoor is interessant.![]()
Link doet het hier nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik ben nog steeds niet handig met foto's plaatsen, dus doe ik het even zo :
https://www.facebook.com/(...)49299&type=3&theater
Diverse merkkleding voor meisjes en sommigen zijn ook unisexMaat 110 en 110/116
Toevoeging: bodywarmer van Vingino (waar de vlinders op staan) is aan beide kanten draagbaar. Andere kant is blauw met grijze letters VINGINO erop. Aan de kant van de vlinders is er een drukknoop af, misschien is er een handig iemand die dit geen probleem vindt.![]()
Oké ik ga even kijken wat we precies hebben en foto's maken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:01 schreef L-E het volgende:
[..]
JA!
Groot Duckies-fan hier, en die loser-boeken vindt hij ook tof. Kun je inventariseren welke pockets je hebt? Wat betreft het weekblad: vanaf 2019 heeft hij zelf een abonnement, alles daarvoor is interessant.
We hebben in ieder geval alle weekbladen van 2018 & gedeelte 2017. En ook nog oudere delen van de kindertijd van mijn man (1995-2000)
En een boel pockets.
Ik kom erop terug![]()
![]()
Iemand hier nog op zoek naar een autostoeltje voor 0-13 kg? Wij hebben de Joie Gemm Foggy Gray cadeau gekregen, maar waren al voorzien. Het stoeltje is ongebruikt (zit nog in verpakking) verder.
Het gaat om deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderdquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt niet... Ik ga vanavond eens kijken of ik de foto's anders kan laten zien.![]()
Hmm kan ja. Ik probeerde het via mijn Facebook. Vroeger ging dat nog, maar nu blijkbaar niet meer. Vriend gaat het zo even regelenquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderd![]()
![]()
We gaan voor de herkansing
Verschillende merkkleding voor meisjes/unisex maat 110 en 110/116. Bij de dubbelzijdige vingino bodywarmer mist een drukknoop.
Dr. Martens heb ik er ook bij gezet aangezien die ook te klein zijn voor Noor. Zitten wat beschadiginkjes op, maar kan prima mee voor een tweede ronde. Die zijn maat 31.
Ik bedenk me net dat ik nog een tumble trui in de aanbieding heb.
https://www.bol.com/nl/f/(...)ui/9200000078281349/
Maat 122. Noor wil die niet aan en ligt in de kast te verstoffen. Is een soort van vleermuis trui, valt kort en wijd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-10-2019 06:29:16 ]![]()
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?maat 86
![]()
Yes, maar 80/86quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?![]()
![]()
Ook maat 86.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?Protège moi de mes désirs.![]()
Prima, ik moet nog wel foto's maken, en ben nu aan het werk. Dus dat wordt vanavond of morgen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Voor een jongen in maat 92 heb ik een geweldige winterjasje van Moodstreet in de aanbieding. Jas is heel warm gevoerd en wind en water bestendig.
Op een paar knoopjes is de blauwe verf wat afgesleten, maar verder is hij echt als nieuw. Info en eigen foto kan via pb, lukt me niet 'm up te loaden.![]()
![]()
Iemand interesse in een newbornset voor op de tripp trapp? Inclusief hoes (roze/crèmekleur), maar ik moet even zoeken naar de anti-omval-dingetjes...![]()
Iemand interesse in roze meisje schoenen met zilveren ster, maat 33.
2x aangehad, mogen weg voor 10 euro♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Ben nog altijd op zoek naar Bergstein laarzen maat 22. Iemand? Kleur maakt niet uit, maar liever geen roze.![]()
Ik heb nog witte in 22 Malteser! Niet meer zo heel erg witte dan
Ik maak even een foto voor jeerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:46 schreef Malteser het volgende:
Ben nog altijd op zoek naar Bergstein laarzen maat 22. Iemand? Kleur maakt niet uit, maar liever geen roze.
Zelfs met profiel
Zijn weinig gedragen, dus geen schade whatsoever. Wel vlekken en vegen, want ja, witte laarsjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ik wist niet dat er witte bestonden joh! Ik vind ze niet zo mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:24 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog witte in 22 Malteser! Niet meer zo heel erg witte dan
Ik maak even een foto voor jedus laat ze aan me voorbij gaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: