JA!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:15 schreef CaVaBien het volgende:
Iemand interesse in de boeken:
Het leven van een loser (deel 1 en 2) en dagboek van een muts (deel 11)?
Er liggen ook nog Donald duck pockets en weekbladen.
Link doet het hier nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik ben nog steeds niet handig met foto's plaatsen, dus doe ik het even zo :
https://www.facebook.com/(...)49299&type=3&theater
Diverse merkkleding voor meisjes en sommigen zijn ook unisexMaat 110 en 110/116
Toevoeging: bodywarmer van Vingino (waar de vlinders op staan) is aan beide kanten draagbaar. Andere kant is blauw met grijze letters VINGINO erop. Aan de kant van de vlinders is er een drukknoop af, misschien is er een handig iemand die dit geen probleem vindt.
Oké ik ga even kijken wat we precies hebben en foto's maken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:01 schreef L-E het volgende:
[..]
JA!
Groot Duckies-fan hier, en die loser-boeken vindt hij ook tof. Kun je inventariseren welke pockets je hebt? Wat betreft het weekblad: vanaf 2019 heeft hij zelf een abonnement, alles daarvoor is interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderdquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt niet... Ik ga vanavond eens kijken of ik de foto's anders kan laten zien.
Hmm kan ja. Ik probeerde het via mijn Facebook. Vroeger ging dat nog, maar nu blijkbaar niet meer. Vriend gaat het zo even regelenquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderd
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?
Yes, maar 80/86quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?
Ook maat 86.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:46 schreef Malteser het volgende:
Ben nog altijd op zoek naar Bergstein laarzen maat 22. Iemand? Kleur maakt niet uit, maar liever geen roze.
Ik wist niet dat er witte bestonden joh! Ik vind ze niet zo mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:24 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog witte in 22 Malteser! Niet meer zo heel erg witte dan
Ik maak even een foto voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |