Vanuit hier zijn ze ook onderwegquote:Op donderdag 26 september 2019 19:30 schreef Malteser het volgende:
@:NicolasJoy, de dm doet het niet maar je hebt pm. De laarsjes zijn onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik je misschien van (een deel van) die andere beesten afhelpen?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wel andere beesten maar geen dino..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk er over na, ok?quote:Op zondag 29 september 2019 11:57 schreef Jentin het volgende:
[..]
Kan ik je misschien van (een deel van) die andere beesten afhelpen?
@:sisu, had je mijn berichtje nog gelezen over het hertenpakje?
Tuurlijk, prima. Ik hoor het wel als je ervanaf wilquote:Op zondag 29 september 2019 19:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik denk er over na, ok?
Strijkkralen zijn best populair atm..
Wat doet de cp korting?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:35 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb een setje kortingscodes van prenatal. Korting op babboe bakfiets, goedgemerkt, centerparks en prenatal geboortekaartjes. Interesse ? Stuur DM!
(Gratis uiteraard)
40% korting op midweek, 50% korting op weekend. Geldig tm 21 juni 2020.quote:
¤5,-
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bedoel je precies met smal qua merk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heeft iemand hele smalle jongensbroekjes en -leggings in maat 86?
Die herfst/winterproof zijn.
-edit- ik heb in ieder geval een smalle broek maat 12-18 maanden (denk hetzelfde als maat 86?). Mag tegen verzendkosten weg. Ik zal morgen een foto maken en kijken naar meer.
[ Bericht 6% gewijzigd door DorothyGale op 06-10-2019 14:51:11 ]![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Allemaal Little Bird maat 3-4 jaar
[ afbeelding ]
¤4,-
[ afbeelding ]
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
¤5,-
[ afbeelding ]
¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
¤2,50Ik wil graag de donkerblauwe trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft er iemand toevallig nog een stapeltje AVI-start/ M3/ E3/ M4 boekjes liggen die weg mogen voor weinig? Voor een jongen die houdt van dieren, tovenaars, spannende verhalen (en niet van voetbal).![]()
Tot nu toe vallen de leggings van Zara mooi smal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:41 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met smal qua merk?
-edit- ik heb in ieder geval een smalle broek maat 12-18 maanden (denk hetzelfde als maat 86?). Mag tegen verzendkosten weg. Ik zal morgen een foto maken en kijken naar meer.![]()
Ben benieuwd!Protège moi de mes désirs.![]()
Iemand interesse in de boeken:
Het leven van een loser (deel 1 en 2) en dagboek van een muts (deel 11)?
Er liggen ook nog Donald duck pockets en weekbladen.![]()
ik ben nog steeds niet handig met foto's plaatsen, dus doe ik het even zo :
https://www.facebook.com/(...)49299&type=3&theater
Diverse merkkleding voor meisjes en sommigen zijn ook unisexMaat 110 en 110/116
Toevoeging: bodywarmer van Vingino (waar de vlinders op staan) is aan beide kanten draagbaar. Andere kant is blauw met grijze letters VINGINO erop. Aan de kant van de vlinders is er een drukknoop af, misschien is er een handig iemand die dit geen probleem vindt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Sunshine1982 op 07-10-2019 14:03:25 ]![]()
JA!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:15 schreef CaVaBien het volgende:
Iemand interesse in de boeken:
Het leven van een loser (deel 1 en 2) en dagboek van een muts (deel 11)?
Er liggen ook nog Donald duck pockets en weekbladen.
Groot Duckies-fan hier, en die loser-boeken vindt hij ook tof. Kun je inventariseren welke pockets je hebt? Wat betreft het weekblad: vanaf 2019 heeft hij zelf een abonnement, alles daarvoor is interessant.![]()
Link doet het hier nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik ben nog steeds niet handig met foto's plaatsen, dus doe ik het even zo :
https://www.facebook.com/(...)49299&type=3&theater
Diverse merkkleding voor meisjes en sommigen zijn ook unisexMaat 110 en 110/116
Toevoeging: bodywarmer van Vingino (waar de vlinders op staan) is aan beide kanten draagbaar. Andere kant is blauw met grijze letters VINGINO erop. Aan de kant van de vlinders is er een drukknoop af, misschien is er een handig iemand die dit geen probleem vindt.![]()
Oké ik ga even kijken wat we precies hebben en foto's maken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:01 schreef L-E het volgende:
[..]
JA!
Groot Duckies-fan hier, en die loser-boeken vindt hij ook tof. Kun je inventariseren welke pockets je hebt? Wat betreft het weekblad: vanaf 2019 heeft hij zelf een abonnement, alles daarvoor is interessant.
We hebben in ieder geval alle weekbladen van 2018 & gedeelte 2017. En ook nog oudere delen van de kindertijd van mijn man (1995-2000)
En een boel pockets.
Ik kom erop terug![]()
![]()
Iemand hier nog op zoek naar een autostoeltje voor 0-13 kg? Wij hebben de Joie Gemm Foggy Gray cadeau gekregen, maar waren al voorzien. Het stoeltje is ongebruikt (zit nog in verpakking) verder.
Het gaat om deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderdquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt niet... Ik ga vanavond eens kijken of ik de foto's anders kan laten zien.![]()
Hmm kan ja. Ik probeerde het via mijn Facebook. Vroeger ging dat nog, maar nu blijkbaar niet meer. Vriend gaat het zo even regelenquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat de link buiten werking is of verwijderd![]()
![]()
We gaan voor de herkansing
Verschillende merkkleding voor meisjes/unisex maat 110 en 110/116. Bij de dubbelzijdige vingino bodywarmer mist een drukknoop.
Dr. Martens heb ik er ook bij gezet aangezien die ook te klein zijn voor Noor. Zitten wat beschadiginkjes op, maar kan prima mee voor een tweede ronde. Die zijn maat 31.
Ik bedenk me net dat ik nog een tumble trui in de aanbieding heb.
https://www.bol.com/nl/f/(...)ui/9200000078281349/
Maat 122. Noor wil die niet aan en ligt in de kast te verstoffen. Is een soort van vleermuis trui, valt kort en wijd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-10-2019 06:29:16 ]![]()
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?maat 86
![]()
Yes, maar 80/86quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?![]()
![]()
Ook maat 86.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb wat jongens(winter)spul in maat 74/80/86, oa twee pakjes van 4FF, een jasje, en wat leuke truitjes. Interesse?Protège moi de mes désirs.![]()
Prima, ik moet nog wel foto's maken, en ben nu aan het werk. Dus dat wordt vanavond of morgen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Voor een jongen in maat 92 heb ik een geweldige winterjasje van Moodstreet in de aanbieding. Jas is heel warm gevoerd en wind en water bestendig.
Op een paar knoopjes is de blauwe verf wat afgesleten, maar verder is hij echt als nieuw. Info en eigen foto kan via pb, lukt me niet 'm up te loaden.![]()
![]()
Iemand interesse in een newbornset voor op de tripp trapp? Inclusief hoes (roze/crèmekleur), maar ik moet even zoeken naar de anti-omval-dingetjes...![]()
Iemand interesse in roze meisje schoenen met zilveren ster, maat 33.
2x aangehad, mogen weg voor 10 euro♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Ben nog altijd op zoek naar Bergstein laarzen maat 22. Iemand? Kleur maakt niet uit, maar liever geen roze.![]()
Ik heb nog witte in 22 Malteser! Niet meer zo heel erg witte dan
Ik maak even een foto voor jeerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:46 schreef Malteser het volgende:
Ben nog altijd op zoek naar Bergstein laarzen maat 22. Iemand? Kleur maakt niet uit, maar liever geen roze.
Zelfs met profiel
Zijn weinig gedragen, dus geen schade whatsoever. Wel vlekken en vegen, want ja, witte laarsjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ik wist niet dat er witte bestonden joh! Ik vind ze niet zo mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:24 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog witte in 22 Malteser! Niet meer zo heel erg witte dan
Ik maak even een foto voor jedus laat ze aan me voorbij gaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: