SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...
Land of the free. Home of the brave.![]()
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
ik vind het beetje onzin dat je geen kritiek op Ajax mag hebben, natuurlijk mag dat maar dat ongenuanceerde afzeiken wat die snor en Valentijn doen heeft weinig met kritiek te maken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:50 schreef manny het volgende:
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.
En verder over dat meer geld hebben, dat is een gevolg van beleid, het was geen gift.![]()
Mwa. Misschien op dit moment niet waar, maar past wel een beetje bij de geschiedenis van Ajax natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:14 schreef Tarado het volgende:
snuiffie doet ook nog even een duit in het zakje namens zijn werkgevers
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat aflooptquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat afloopt
[ Bericht 7% gewijzigd door Pedroso op 21-09-2019 10:56:16 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Belachelijke TT. Ajax is voor niemand bangVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.![]()
Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.
Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel![]()
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
PSV met de pareltjes en Ajax met de Latijnse passie.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Ook al is bv Malen gewoon bij Ajax opgeleid.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alle ajacieden op twitter weer mad naar aanleiding van dat berichtquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.![]()
![]()
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).
Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Helemaal eens. Daarnaast vind ik dat Ten Hag helemaal niet aan borstklopperij doet. Ja, hij heeft veel vertrouwen in het team, maar dat is heel wat anders. Hij kan moeilijk zeggen dat hij met koekenbakkers moet werken. Bovendien werd Ajax deze zomermaanden door de complete media naar een oppermachtige titel geschreven. En nu zegt diezelfde media dat Ajax wel even een pas op de plaats mag maken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.
Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel
De hele VI-kliek (Derksen, Driessen, Kieft) houdt elkaar een beetje de hand boven het hoofd.![]()
Er zijn natuurlijk wel meer posities waar De Toekomst al jaren geen antwoord op heeft. Echt zorgen daarover maken lijkt me niet nodig. Het elftal zal idealiter toch moeten bestaan uit een mix van talent en ervaring, dat heeft de afgelopen seizoenen wel uitgewezen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).
Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.
Talent voldoende daar op De Toekomst met Gravenberg, Brobbey, Taylor, Unuvar. Doet Ajax nu echt zoveel onder voor PSV op dat vlak? Ihattaren is echt een heel goede speler, en die Ledezma zie ik ook mooie dingen doen in Jong PSV. Maar wat volgt?![]()
Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.![]()
Oh ik had het niet over PSV hoor. Ihattaren lijkt me wel een groot talent. Malen ook, maar dat is net zo min eigen jeugd als Frenkie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.![]()
Wel door journalistiek, minder door supporters. Die zich dan ook nog eens gaan bemoeien met de journalisten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.
Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel![]()
Denk dat vooral de invloed van Cruijff van grote waarde is geweest met als uithangbord Jonk en Bergkamp. Zonde dat ze beide vertrokken zijn al was de invloed van Bergkamp minder dan die van Jonk. Met het vertrek van Ruben Jongkind (kreeg steeds meer invloed op Jonk) was ik dan weer niet erg treurig, die sloeg veel te ver door.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.
Ik begrijp je punt maar heb nu wel weer het idee dat er spelers door gaan komen de komende jaren en ze ook in de jeugd weer stappen aan het maken zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 21-09-2019 16:04:00 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat mij betreft was Nouri het grootste talent van de 4 (De Ligt, De Jong, vd Beek, Nouri), doodzonde dat hij het niet heeft kunnen waarmaken (buiten de persoonlijke tragedie).quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
supporter is natuurlijk ook heel wat anders, niet dat ik het altijd eens met Spaan ben maar die verwoorde het wel goed, een beetje Ajax podcast bereidt zich beter voor op een wedstrijd dan Derksen die gewoon maar de zure muppet uithangt omdat hij niet beter kan en weetquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel door journalistiek, minder door supporters. Die zich dan ook nog eens gaan bemoeien met de journalisten.![]()
Jonk was gewoon doorgeslagen, heel goed dat die weg is en Malen ging weg mede omdat Jonk hem aan het lijntje hield.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.![]()
Zou nu eens mooi zijn als het team al die mensen eens even de mond snoert met een 0-3 overwinning. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijnVoor al uw FIFA lijstjes!
Dit zou zσ mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:22 schreef SaferSephy het volgende:
Zou nu eens mooi zijn als het team al die mensen eens even de mond snoert met een 0-3 overwinning. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn![]()
Vooral dat ze vriendjes aanstellen die nog niks bewezen hebben bij belangrijke elftallen als de -19 met Heitinga. Dat was ook echt een fiasco vorig seizoen met de Youth League door allemaal oude middelmaat op te stellen in de hoop op snel resultaat ipv het te gebruiken voor het ontwikkelen van de grootste talenten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.Oh.![]()
Cultuurdrager Heitinga heeft nog het echte Ajax-DNA in zich.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral dat ze vriendjes aanstellen die nog niks bewezen hebben bij belangrijke elftallen als de -19 met Heitinga. Dat was ook echt een fiasco vorig seizoen met de Youth League door allemaal oude middelmaat op te stellen in de hoop op snel resultaat ipv het te gebruiken voor het ontwikkelen van de grootste talenten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nσg mooier zou zijn als je met 4-0 een pak slaag krijgt zodat de mondjes weer gesnoerd zijnquote:Op zaterdag 21 september 2019 16:22 schreef SaferSephy het volgende:
Zou nu eens mooi zijn als het team al die mensen eens even de mond snoert met een 0-3 overwinning. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn![]()
Ik zou er geen geld op inzetten. Dit seizoen is voor de winterstop beslist denk ik.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nσg mooier zou zijn als je met 4-0 een pak slaag krijgt zodat de mondjes weer gesnoerd zijnAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Je verwacht zσ snel al de titel verspeeld te hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op inzetten. Dit seizoen is voor de winterstop beslist denk ik.![]()
Moet kunnen. Buiten 2 goede aanvallers en 1 goede middenvelder is het subtop niveau.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:22 schreef SaferSephy het volgende:
Als de Ajax een beetje scherp is bij de omschakeling verwacht ik weinig problemen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moet kunnen. Buiten 2 goede aanvallers en 1 goede middenvelder is het subtop niveau.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik zei dat gisteren ook al in dit topic.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.Land of the free. Home of the brave.![]()
Dat er weer grote talenten aankomen bij Ajax ?quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zei dat gisteren ook al in dit topic.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee dat het grote talent nu bij PSV rondloopt en Ajax op de kooptour gegaan is.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat er weer grote talenten aankomen bij Ajax ?Land of the free. Home of the brave.![]()
Mwah, valt wel mee. Ittaharen is een groot talent maar verder loopt er van de zelf opgeleide spelers ook niet veel rond bij PSV. En dan reek ik Bergwijn niet meer mee als talent.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee dat het grote talent nu bij PSV rondloopt en Ajax op de kooptour gegaan is.
Wel slim ingekocht met een speler als Malen.
Ik zie bij de O19 en O17 nu weer grote talenten rondlopen bij Ajax waar er de laatste 2 jaar alleen middelmaat doorkwam.
Desalniettemin is PSV goed bezig, beide hebben elkaar ook nodig om beter worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook ik ben achteraf geen #TEAMJONK.PSV moet dit eerst maar eens een paar wedstrijden volhouden en dan is morgen de test. Op papier is het een matig elftal, maar Ajax staat verdedigend ook zwak.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ittaharen is een groot talent maar verder loopt er van de zelf opgeleide spelers ook niet veel rond bij PSV. En dan reek ik Bergwijn niet meer mee als talent.
Wel slim ingekocht met een speler als Malen.
Ik zie bij de O19 en O17 nu weer grote talenten rondlopen bij Ajax waar er de laatste 2 jaar alleen middelmaat doorkwam.
Desalniettemin is PSV goed bezig, beide hebben elkaar ook nodig om beter worden.Groot fan van User Wotte![]()
Het is niet ongenuanceerd, maar gewoon bot. Wil niet zeggen dat de argumenten van De Snor niet kloppen. Zijn kritiek op Alvarez is gewoon terecht. Dat is tot nu toe een houten Klaas op het middenveld die niet veel toevoegt. Als hij dan scoort maakt men een lange neus naar de snor, maar die kritiek blijft dan wel terecht.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het beetje onzin dat je geen kritiek op Ajax mag hebben, natuurlijk mag dat maar dat ongenuanceerde afzeiken wat die snor en Valentijn doen heeft weinig met kritiek te maken.
En verder over dat meer geld hebben, dat is een gevolg van beleid, het was geen gift.Dit, dus.![]()
Hij speelt daar nu ook alleen maar omdat Donny geblesseerd is en Marin (nog) te slecht is. Die gaat echt wel centraal achterin komen te staan en dan wordt of Veltman of Dest geslachtofferd.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet ongenuanceerd, maar gewoon bot. Wil niet zeggen dat de argumenten van De Snor niet kloppen. Zijn kritiek op Alvarez is gewoon terecht. Dat is tot nu toe een houten Klaas op het middenveld die niet veel toevoegt. Als hij dan scoort maakt men een lange neus naar de snor, maar die kritiek blijft dan wel terecht.![]()
Daar zijn natuurlijk beperkte middelen om mee te werken en spelers beter te makenquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat Jonk maar bij Volendam zien hoe goed hij is.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Zou mooi zijn wanneer het hem dan wel lukt en PSV niet.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel mijn gewenste sportweekend qua uitslagen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn wanneer het hem dan wel lukt en PSV niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel mijn gewenste sportweekend qua uitslagen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Schat de kansen voor Ajax wel hoger in dan die van Verstappen. De verdediging van PSV is heel wat makkelijker te passeren dan die drie coureurs voor Verstappen op dit circuit.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
True. Ik had al niet verwacht dat ie 4de zou starten. Dat is al hoger dan ik had verwacht. Podiumplek zou ik al heel goed vinden als ie dat haalt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schat de kansen voor Ajax wel hoger in dan die van Verstappen. De verdediging van PSV is heel wat makkelijker te passeren dan die drie coureurs voor Verstappen op dit circuit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
wat een gezeur over die talenten. We hebben nu eindelijk een mix van ervaring, aankopen en talenten. En de resultaten zijn er.proberen is de eerste stap naar falen
Mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:47 schreef manny het volgende:
wat een gezeur over die talenten. We hebben nu eindelijk een mix van ervaring, aankopen en talenten. En de resultaten zijn er.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Stengs liever vandaag dan morgen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer gaan we die AZ talentjes kopen?![]()
Die lijken mij onhaalbaar aangezien AZ niet aan ons zal willen verkopen, tenzij voor absurde bedragen (25 miljoen+) wat Ajax nog niet gaat doen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer gaan we die AZ talentjes kopen?Oh.![]()
Onana heeft altijd praatjes wanneer ze tegen PSV moeten. Stokje overgenomen van Schone.Land of the free. Home of the brave.![]()
Circus Onana.quote:Op zondag 22 september 2019 01:51 schreef Class het volgende:
Wildebras alsie uitkomt, kat op de lijn
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
dat is gewoon niet waar dus wel ongenuanceerd, ik verwacht ook wel dat hij een linie terug gaat maar hij vult dit gewoon goed in.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet ongenuanceerd, maar gewoon bot. Wil niet zeggen dat de argumenten van De Snor niet kloppen. Zijn kritiek op Alvarez is gewoon terecht. Dat is tot nu toe een houten Klaas op het middenveld die niet veel toevoegt. Als hij dan scoort maakt men een lange neus naar de snor, maar die kritiek blijft dan wel terecht.![]()
Knotsgekke dag, 4-3 verlies en een streaker in de VAR-bus
Dolberg heeft ook gescoord dit weekend, alles is mogelijk.
[ Bericht 38% gewijzigd door Marsenal op 22-09-2019 09:24:52 ]-nee-![]()
was ook wel een typisch Dolberg balletjequote:Op zondag 22 september 2019 09:18 schreef Marsenal het volgende:
Dolberg heeft ook gescoord dit weekend, alles is mogelijk.![]()
Zin in vanmiddag, ik ga uit van een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Zin in vanmiddag, ik ga uit van een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen![]()
![]()
Ik heb ingezet op PSV, dan heb ik altijd iets om blij om te zijn !!!quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
wat verwacht jij? Ik denk dat Ajax er beter voor staat maar dat heeft nooit veel betekend tegen PSV, voorspellen daarom moeilijk maar ga er vanuit dat degene die als eerste scoort ook wint.quote:![]()
Loooolquote:Op zondag 22 september 2019 09:18 schreef Marsenal het volgende:
Dolberg heeft ook gescoord dit weekend, alles is mogelijk.Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dit vind ik altijd zo triest.quote:Op zondag 22 september 2019 09:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op PSV, dan heb ik altijd iets om blij om te zijn !!!
Jou gun ik een onterecht gelijkspel.![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Zin in vanmiddag, ik ga uit van een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen![]()
![]()
Double chance 1X gebet natuurlijk...quote:Op zondag 22 september 2019 10:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo triest.
Jou gun ik een onterecht gelijkspel.
Nee man, tuurlijk niet, zonde van mijn geld
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Gastquote:Op zondag 22 september 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat verwacht jij? Ik denk dat Ajax er beter voor staat maar dat heeft nooit veel betekend tegen PSV, voorspellen daarom moeilijk maar ga er vanuit dat degene die als eerste scoort ook wint.jullie hebben achtereenvolgens de finale EL en halve finale CL gehaald. 300 miljoen op de bank waarvan een deel weer goed geοnvesteerd in spelers. Jullie betalen salarissen die ze in Eindhoven niet eens kennen en dan 'verwacht ik een verlies want dan kan het alleen maar meevallen'. Doe even normaal. In het beste geval is het 50/50 maar puur qua selectie is Ajax gewoon sterker, dat kan iedereen toch zien? PSV voetbalt momenteel best redelijk, maar ik denk dat ze in de huidige bezetting nooit het niveau gaan halen wat Ajax bij vlagen in de CL haalt.
![]()
dat geld erbij halen vind ik een beetje onzin, Ajax heeft die halve finale CL ook gehaald tegen clubs die 5 keer zoveel omzetten.quote:Op zondag 22 september 2019 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gastjullie hebben achtereenvolgens de finale EL en halve finale CL gehaald. 300 miljoen op de bank waarvan een deel weer goed geοnvesteerd in spelers. Jullie betalen salarissen die ze in Eindhoven niet eens kennen en dan 'verwacht ik een verlies want dan kan het alleen maar meevallen'. Doe even normaal. In het beste geval is het 50/50 maar puur qua selectie is Ajax gewoon sterker, dat kan iedereen toch zien? PSV voetbalt momenteel best redelijk, maar ik denk dat ze in de huidige bezetting nooit het niveau gaan halen wat Ajax bij vlagen in de CL haalt.
Maar dat Ajax er beter voor staat zijn we het wel over eens![]()
Echt totaal niet te voorspellen, beide ploegen kunnen er zomaar met 4-1 afvliegen, PSV-Ajax is de nieuwe Klassieker.-nee-![]()
quote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik vind het stiekem best wel een beetje spannend... Heb het gevoel dat als PSV deze wint, ze dan echt het gevoel krijgen dat ze mee doen om de titelrace en Ajax onder de klassieke najaarsstress de nodige punten laat liggen.
Hoedanook, laat een PSVer dit niet lezen, voordat ik beticht wordt van indekken.![]()
Wordt lastig vandaag denk ik.
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Yes, daarom draait het allemaal om de Slag om het Middenveld vanmiddag. Opbouw en omschakeling, balverlies vermijden.quote:Op zondag 22 september 2019 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.And what rough beast, its hour come round at last,
dat zegt zo weinig, je bent op tijd of je bent te laat, zo snel als die Fransen zijn ze bij PSV nietquote:Op zondag 22 september 2019 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.![]()
Waarom? Het is een status waar jullie maar mee om moeten leren gaan. Money rules, het is niet voor niks dat de rijkste clubs de posities in de top behouden natuurlijk. PSV had zo'n Alvarez ook kunnen halen, maar dat was het dan ook geweest. Jullie hadden 'm 5x kunnen halen als het zou moeten.quote:Op zondag 22 september 2019 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geld erbij halen vind ik een beetje onzin, Ajax heeft die halve finale CL ook gehaald tegen clubs die 5 keer zoveel omzetten.
Maar dat Ajax er beter voor staat zijn we het wel over eens![]()
Spannende zaken. Spannende zaken.
Is toch de CL achtige wedstrijd in de competitie en zou voor veel rust zorgen als we gewoon winnen zoals het hoort.proberen is de eerste stap naar falen
Ze hebben in elk geval een spits in topvorm, wij weten niet eens of we een vaste spits hebben.quote:Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt zo weinig, je bent op tijd of je bent te laat, zo snel als die Fransen zijn ze bij PSV niet
-nee-![]()
Tegen Lille zette Ten Hag God Dest neer als laatste manquote:Op zondag 22 september 2019 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.om snelle counters eruit te halen. Wss op aanraden van Schreuder. Niets aan de hand joh
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
als PSV iets beter gehandeld had dit transferwindow had je nu ook CL gespeeld, geld helpt zeker maar je moet er wel wat goeds mee doen.quote:Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Het is een status waar jullie maar mee om moeten leren gaan. Money rules, het is niet voor niks dat de rijkste clubs de posities in de top behouden natuurlijk. PSV had zo'n Alvarez ook kunnen halen, maar dat was het dan ook geweest. Jullie hadden 'm 5x kunnen halen als het zou moeten.![]()
Hopelijk is Ziyech niet weer legendarisch met zijn balverlies vandaag dan.quote:Op zondag 22 september 2019 11:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yes, daarom draait het allemaal om de Slag om het Middenveld vanmiddag. Opbouw en omschakeling, balverlies vermijden.Je moet gewoon op tijd vertrekken.quote:Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt zo weinig, je bent op tijd of je bent te laat, zo snel als die Fransen zijn ze bij PSV niet
- Willem van HanegemHopelijk heeft Onana net zo'n goede dag als tegen Lille.quote:Op zondag 22 september 2019 11:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen Lille zette Ten Hag God Dest neer als laatste manom snelle counters eruit te halen. Wss op aanraden van Schreuder. Niets aan de hand joh
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
AZ vraagt toch niet meer aan Ajax dan aan andere clubs?quote:Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lijken mij onhaalbaar aangezien AZ niet aan ons zal willen verkopen, tenzij voor absurde bedragen (25 miljoen+) wat Ajax nog niet gaat doen.![]()
Wat is daar precies erg aan? Iedereen neemt dialect over van de mensen met wie ze omgaan, zo werkt taal.quote:Op zondag 22 september 2019 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.![]()
Euhm, 30 mil combi deal. Dat doet Ajax welquote:Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lijken mij onhaalbaar aangezien AZ niet aan ons zal willen verkopen, tenzij voor absurde bedragen (25 miljoen+) wat Ajax nog niet gaat doen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
waar je mee omgaat word je mee besmet, ze douchen vast ook met hun onderbroek aanquote:Op zondag 22 september 2019 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.![]()
nee, AZ doet het wel slim wat dat betreft, gewoon de NL top omzeilenquote:Op zondag 22 september 2019 12:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, 30 mil combi deal. Dat doet Ajax wel![]()
Ruilen voor Ekkelenkamp, Labyad en Tethani.quote:Op zondag 22 september 2019 12:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, 30 mil combi deal. Dat doet Ajax welEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Echt kansloos. Zo'n jongen kun je ook niet meer serieus nemen. Gelukkig heeft hij Ronaldo ooit neergehaald voor iets van fame.quote:Op zondag 22 september 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar je mee omgaat word je mee besmet, ze douchen vast ook met hun onderbroek aan“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
ja dat zal waarschijnlijk ook zijn carriere hoogtepunt zijnquote:Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt kansloos. Zo'n jongen kun je ook niet meer serieus nemen. Gelukkig heeft hij Ronaldo ooit neergehaald voor iets van fame.![]()
Denk het wel nu hoor, ze hebben daar toch nog de ambitie om aan te haken bij de topclubs en ze zijn ook verbolgen over het feit dat Ajax daar de beste jeugdspelers wegpikt. Daarbij kunnen ze ook gewoon dat soort grote bedragen vragen omdat er altijd wel een buitenlandse club is die ook interesse heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
AZ vraagt toch niet meer aan Ajax dan aan andere clubs?Oh.![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.
Ik hoor het niet? Hij praat een beetje binnensmonds misschien.![]()
Ik zou het graag zien volgende zomer hoor, ook beter voor de ontwikkeling van Stengs en Boadu.quote:Op zondag 22 september 2019 12:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, 30 mil combi deal. Dat doet Ajax welOh.![]()
al zal het door de mand vallen van de spelers die ze verkopen niet echt helpenquote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het wel nu hoor, ze hebben daar toch nog de ambitie om aan te haken bij de topclubs en ze zijn ook verbolgen over het feit dat Ajax daar de beste jeugdspelers wegpikt. Daarbij kunnen ze ook gewoon dat soort grote bedragen vragen omdat er altijd wel een buitenlandse club is die ook interesse heeft.![]()
Nja dat zal gelden voor de specifieke clubs die een miskoop hebben gedaan, maar er zal vast wel ergens een club zijn met interesse. Al zal het ook meespelen wanneer Koeman ze bij Oranje haalt natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
al zal het door de mand vallen van de spelers die ze verkopen niet echt helpenOh.![]()
Is ajax psv gewoon met het standaard ziggo tv pakket te zien? Denk het haast wel maar toch..Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is best dom voor de spelers. Alsof ze de stap naar een goede club in europa kunnen maken van AZ. Dat mislukt altijd. AZ is toch geen concurrent van Ajax, als ajax goed betaalt gaan ze gewoon naar Ajaxquote:Op zondag 22 september 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, AZ doet het wel slim wat dat betreft, gewoon de NL top omzeilenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Toch vooral dat laatste denk ik. Guus fucking Til kunnen ze verkopen voor 17 miljoen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het wel nu hoor, ze hebben daar toch nog de ambitie om aan te haken bij de topclubs en ze zijn ook verbolgen over het feit dat Ajax daar de beste jeugdspelers wegpikt. Daarbij kunnen ze ook gewoon dat soort grote bedragen vragen omdat er altijd wel een buitenlandse club is die ook interesse heeft.![]()
PSV - Ajax en nee, want het is FOX Sports die het uitzendt.quote:Op zondag 22 september 2019 13:14 schreef firefly3 het volgende:
Is ajax psv gewoon met het standaard ziggo tv pakket te zien? Denk het haast wel maar toch..![]()
Omg thxquote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
PSV - Ajax en nee, want het is FOX Sports die het uitzendt.Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mijn dank is groot! Ik heb een dagkaart besteld en heb nu fox sports werkendquote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
PSV - Ajax en nee, want het is FOX Sports die het uitzendt.
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik weet ook niet hoe Fox omgaat met het aanvragen van Go zonder tv abonnement als je dat nog niet had, maar ik heb het via de klantenservice elk jaar nog kunnen verlengen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt allemaal goed vriend, het moet toch een keer weer lukkenquote:Op zondag 22 september 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vermoed een matige dag voor Dest die nu vooral verdedigend getest gaat worden.![]()
Ziyech en Tadic waren daar vorig jaar ook slecht hθ, benieuwd hoe die het gaan doen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt allemaal goed vriend, het moet toch een keer weer lukken
Wel raar trouwens dat er twee keepers op de bank zitten en geen vleugelspelers
Oh.![]()
Ik heb die wedstrijd grotendeels verdrongen dus ik vermoed dat iedereen bijzonder slecht wasquote:Op zondag 22 september 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech en Tadic waren daar vorig jaar ook slecht hθ, benieuwd hoe die het gaan doen.
Wel raar trouwens dat er twee keepers op de bank zitten en geen vleugelspelersVleugelspelers kan je altijd nog schuiven met Tadic/Promes als Donny ingebracht wordt
![]()
Tijd voor de return van Bandι.quote:Op zondag 22 september 2019 16:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd grotendeels verdrongen dus ik vermoed dat iedereen bijzonder slecht wasVleugelspelers kan je altijd nog schuiven met Tadic/Promes als Donny ingebracht wordt
Oh.![]()
Die was ik de laatste tijd echt vergetenquote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor de return van Bandι.![]()
![]()
Zat wel op de bank bij Jong Ajax de afgelopen potjes maar mocht niet invallen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die was ik de laatste tijd echt vergeten
Benieuwd of hij uberhaupt ooit wel gaat debuterenwe hebben nu ook geen bekerpotje meer volgende week.
Oh.![]()
Zou die nog een beetje kunnen scoren?quote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor de return van Bandι.And what rough beast, its hour come round at last,
Geen Mitroglou op het middenveld vandaag.And what rough beast, its hour come round at last,
Als er veel ruimte is misschien.quote:Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou die nog een beetje kunnen scoren?Oh.![]()
Vandaag gaat om de knikkers.And what rough beast, its hour come round at last,
Vandaag gaat het om de eer. Niets meer niets minder. Dat maakt het verder niet minder spannend.quote:![]()
Knallen. Hopelijk.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik vind PSV iets dreigender al had Promes wel de grootste kans tot dusver.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die had er toch echt in gemoeten..quote:Op zondag 22 september 2019 17:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vind PSV iets dreigender al had Promes wel de grootste kans tot dusver.![]()
Die moet in ieder geval op doel.quote:Op zondag 22 september 2019 17:26 schreef coronatus het volgende:
[..]
Die had er toch echt in gemoeten..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman heeft het verdedigend goed op orde.And what rough beast, its hour come round at last,
Zoals verwachtquote:Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het toch behoorlijk billenknijpen![]()
Zit met zijn hoofd in Chinaquote:Op zondag 22 september 2019 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met Neres aan de hand![]()
Hmm, nog niet echt veel gevaar gemerkt bij PSV. Ajax tot die kans van Promes nauwelijks wat gecreλerd maar het valt me niet tegen.
Nu hopen dat Neres en Ziyech er wat meer zin in krijgen.![]()
Van dit PSV verliezen zou wel heel slecht zijn, maar die zullen wel weer uit een countertje scoren nadat Ajax weer 4 kansen gemist heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Donny voor Neres lijkt me een prima optie als hij fit genoeg is.quote:Op zondag 22 september 2019 17:34 schreef TheArt het volgende:
Neres eruit s.v.p. Doet echt haast niets goed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, die zijn zo druk met Ajacieden uitschelden dat ze vergeten hun eigen spelers te steunen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef BobW het volgende:
Tot nu toe is het het meest genieten van het PSV-publiek![]()
mmmm. dit loopt ff wat anders dan verwacht. minder kansen, en meer behoudend van beide kanten.
gewoon winnen nu.proberen is de eerste stap naar falen
Er zit nog niet echt vuur in, wat op zich niet erg is in een uitwedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die laatste actie van Tadic had ook wel een beetje lot verdiend. Had hem wellicht sneller moeten voorgeven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vrees continu met die counters jaquote:Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Van dit PSV verliezen zou wel heel slecht zijn, maar die zullen wel weer uit een countertje scoren nadat Ajax weer 4 kansen gemist heeft.![]()
Er stond ook niemand vrij dus begrijpelijk dat ie schiet.quote:Op zondag 22 september 2019 17:39 schreef Monolith het volgende:
Die laatste actie van Tadic had ook wel een beetje lot verdiend. Had hem wellicht sneller moeten voorgeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voorlopig raken ze geen knikker.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Scarface88 het volgende:
De cowboys van PSV gaan nog wel scoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen Martinez de bal verloor dacht ik: daar gaan we..quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vrees continu met die counters ja![]()
Ja dat zijn de weggevertjes.quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Toen Martinez de bal verloor dacht ik: daar gaan we..And what rough beast, its hour come round at last,
Slecht gedaan daarvoor door Neresquote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Toen Martinez de bal verloor dacht ik: daar gaan we..![]()
Hij kan aan beide kanten nog wel vallen in mijn ogen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt een 0-0 lijkt me. Laatste 20 min geen risico's
Ik hoop wel dat ze Martinez in de rust nog even hebben verteld dat hij niet op dat soort momenten moet gaan pielen tegen deze aanval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als PSV scoort dan vliegen er ook altijd meteen nog een paar in kort daarnaquote:Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Van dit PSV verliezen zou wel heel slecht zijn, maar die zullen wel weer uit een countertje scoren nadat Ajax weer 4 kansen gemist heeft.
Oh.![]()
Of toen Ziyech hem heel nonchalant door iemand zijn benen wilde spelen waaruit ook een counter volgdequote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Toen Martinez de bal verloor dacht ik: daar gaan we..
Oh.![]()
Geloof ik niet.quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt een 0-0 lijkt me. Laatste 20 min geen risico's![]()
Die oogt bang, speelt niet vrij.quote:Op zondag 22 september 2019 17:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Daar had ik wel meer van verwacht van Ziyech![]()
Wachten op een countermomentje zo
And what rough beast, its hour come round at last,
Promessi de verlosser.And what rough beast, its hour come round at last,
ajai. wat gebeurde daar....proberen is de eerste stap naar falen
Ongelofelijk wat een kut lange afstandsballen die over de achterlijn vliegen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Als die lampjes maar niet weer scoren in de laatste secondeWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dit. Prima zo.quote:Op zondag 22 september 2019 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Moeilijkste uitwedstrijd in ieder geval niet verlorenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Uiteindelijk had Ajax wel de meeste kans op meer punten, maar idd.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ziyech moet zijn eerste goede pot tegen PSV nog spelen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die oogt bang, speelt niet vrij.![]()
mwa, ja, tja... mmm...
toch balen.proberen is de eerste stap naar falen
Vond PSV gevaarlijk hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax wel de meeste kans op meer punten, maar idd.![]()
Ziyech liet het toch wel een aantal keer na om te profiteren van knullig balverlies bij PSV.quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax wel de meeste kans op meer punten, maar idd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee.quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Heeinz het volgende:
Gaat Ziyech ooit nog goed spelen in zulke wedstrijden?Oh.![]()
Promessi had die ander ook moeten scoren.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Jammer van die dekfout van Martinez bij die goal van Malen. Vond hem voor de rest wel positief opvallen.![]()
Promessi had die ander ook moeten scoren.quote:Had ik al gezegd dat Veltman een prima wedstrijd speelde?quote:Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef bombmannl het volgende:
Jammer van die dekfout van Martinez bij die goal van Malen. Vond hem voor de rest wel positief opvallen.And what rough beast, its hour come round at last,
Doet af en toe wel rare dingen.quote:Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Promessi had die ander ook moeten scoren.
[..]
Had ik al gezegd dat Veltman een prima wedstrijd speelde?Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom hier niet en in de CL wel?Oh.![]()
Kreeg tijdens de wedstrijd de indruk dat werkelijk alles buiten de CL niet interessant voor hem is. Wat clubvoetbal betreft in ieder geval.quote:Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom hier niet en in de CL wel?![]()
Die kun je op die paar minuten niet afrekenen.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kreeg tijdens de wedstrijd de indruk dat werkelijk alles buiten de CL niet interessant voor hem is. Wat clubvoetbal betreft in ieder geval.![]()
Beetje pover vandaagquote:Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom hier niet en in de CL wel?![]()
Deze man weetquote:Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef Vriezzer het volgende:
Terechte uitslag.
1-1 uit bij PSV is prima.![]()
20 minuten. Tja hij moet mee kunnen draaien of op de bank blijven zitten. Psv Ajax speel je niet om ritme op te doen. Daar is deze wedstrijd te belangrijk voorquote:Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kun je op die paar minuten niet afrekenen.
Verder is 1-1 niet om te klagen maar er zat wel meer in vond ik.![]()
Je start de speelronde op plek 1, en je eindigt op plek 1. Ik ben tevreden.
Ik heb meer spanning voor de wedstrijd tegen Fortuna![]()
![]()
Die wedstrijd moet ik missen.quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb meer spanning voor de wedstrijd tegen FortunaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Of het 6-0 wordt of 7-0?quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb meer spanning voor de wedstrijd tegen FortunaOh.![]()
Zeker prima resultaat. Had meer ingezeten, maar vooraf was niet verliezen wel het belangrijkste. Je moet niet in de achtervolging moeten.![]()
Het woord 'achtervolging' hoeft nog niet te worden gebruikt, hoeree.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hier had ik vooraf voor getekend. Achteraf had er nog wat meer in gezetenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen Fortuna mag je best Blind (als het een kleine blessure is) en Ziyech rust geven. Van de Beek een uurtje of iets dergelijks laten spelen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nu krijg je in de Eredivisie een heel reeks potjes die je gewoon moet winnen.
Tot Twente-uit op 1 december wat weer lastig kan worden.Oh.![]()
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik zie er maar eentje janken hierquote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Bedankt voor de toevoeging.quote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.![]()
Als iemand janken zou kunnen herkennen ben jij het, dus ik vertrouw op je waarnemingquote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt,en de laatste 10 min achterin rond tikkenquote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.![]()
![]()
Thuis in de Johan Cruijff Arena? Nee joh. Fortuna is veel te pover om er een wedstrijd van te maken.quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb meer spanning voor de wedstrijd tegen Fortuna![]()
Klinkt alsof PSV niet bij machte was om in die laatste 10 minuten de bal af te pakken. Povertjes.quote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,en de laatste 10 min achterin rond tikken![]()
En de boertjes zagen dat het goed wasquote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,en de laatste 10 min achterin rond tikken
2 dagen terug nog 90min gespeeld tegen Sporting,ga je wel voelen lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klinkt alsof PSV niet bij machte was om in die laatste 10 minuten de bal af te pakken. Povertjes.
Ajax moet zich schamen![]()
Ik zal me even in een hoekje gaan schamen, Ajacied zijnde.quote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 dagen terug nog 90min gespeeld tegen Sporting,ga je wel voelen lijkt me.
PSVELquote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamen
Het psv publiek moet zich schamen. Met die zielige propjes en drankdouches. Lijkt wel een kleuterschool.quote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toet toet PSVeLquote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
HUILEN IN DE WALMART, HUILENquote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamen
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Daar heb je in ieder geval keuze uit voldoende merken tissues.quote:Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HUILEN IN DE WALMART, HUILENVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Negatieve aandacht is ook aandacht voor ze.quote:Op zondag 22 september 2019 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarlimero en PSVEL stellen nooit teleurOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PSV was MUY HERMOSO vandaagquote:Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HUILEN IN DE WALMART, HUILENJack does it in real time...![]()
Bedankt voor je bijdrage , doen we verder niks meequote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamen
Ik ben inmiddels overleden![]()
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.![]()
Gelijkspel 2 punten waard genotquote:Op zondag 22 september 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.Jack does it in real time...![]()
Drie punten. (tov PSV)quote:Op zondag 22 september 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Drie. Tov vorig jaar heeft PSV er 2 minder en wij 1 meer.quote:Op zondag 22 september 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.![]()
Zou mooi zijn, maar vorig jaar in het beste jaar sinds 1996 verlies je met 3-0, jaar daarvoor ook met 3-0. Ik had begin deze week gezegd dat ik meer dan tevreden zou zijn met een winst tegen Lille en een gelijkspel tegen PSV en daar blijf ik bij.quote:![]()
Natuurlijk. Van competitie oogpunt is dit gewoon dikke prima. Nu twee keer thuis, mag je geen steek laten vallen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar vorig jaar in het beste jaar sinds 1996 verlies je met 3-0, jaar daarvoor ook met 3-0. Ik had begin deze week gezegd dat ik meer dan tevreden zou zijn met een winst tegen Lille en een gelijkspel tegen PSV en daar blijf ik bij.![]()
Eens.quote:Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar vorig jaar in het beste jaar sinds 1996 verlies je met 3-0, jaar daarvoor ook met 3-0. Ik had begin deze week gezegd dat ik meer dan tevreden zou zijn met een winst tegen Lille en een gelijkspel tegen PSV en daar blijf ik bij.![]()
Ik heb ook ergens wel de hoop dat Ajax wat volwassener en stabieler is dan PSV. Met jonge talenten heb je toch altijd het probleem dat ze toch wat vaker een mindere pot spelen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Van competitie oogpunt is dit gewoon dikke prima. Nu twee keer thuis, mag je geen steek laten vallen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fantastische speler.quote:Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is voor PSV te hopen dat Maalen fit blijft zeg.![]()
Downerquote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,en de laatste 10 min achterin rond tikken![]()
Welke kalender gebruik je eigenlijk? Toch jammer voor je dat jouw weekend 1 dag minder duurt, misschien verklaart dat wel je constante getroll uit frustratiequote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamen
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ihattaren lijkt nog belangrijker voor het spel van PSV.quote:Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is voor PSV te hopen dat Maalen fit blijft zeg.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Psvcl heeft oprecht een beperking, laat gaan, fok krijgt subsidie voor hem en het halve psv topic johquote:Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Welke kalender gebruik je eigenlijk? Toch jammer voor je dat jouw weekend 1 dag minder duurt, misschien verklaart dat wel je constante getroll uit frustratie![]()
Ziyech tegen PSV is geen goede combinatie. Ik kan me geen wedstrijd tegen PSV herinneren dat hij goed speelde.
Was eigenlijk een heel matte wedstrijd waar geen uitblinkers bij zaten. En dan toch vrij makkelijk overeind blijven, dat zegt toch ook wel wat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Valt wel mee in het PSV topic hoor, ja er is af en toe wat banter over en weer (waar sommigen het wel aardig doorvoeren), maar er is echt 1 rotte appel waar geen discussie mee te voeren is en dat is bovengenoemde.quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psvcl heeft oprecht een beperking, laat gaan, fok krijgt subsidie voor hem en het halve psv topic johIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
En Scarface. De rest is inderdaad prima.quote:Op zondag 22 september 2019 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Valt wel mee in het PSV topic hoor, ja er is af en toe wat banter over en weer (waar sommigen het wel aardig doorvoeren), maar er is echt 1 rotte appel waar geen discussie mee te voeren is en dat is bovengenoemde.![]()
Bijna oneerlijk om zoveel hoop te vestigen op een 17-jarig ventje.quote:Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ihattaren lijkt nog belangrijker voor het spel van PSV.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
PSV leeft eigenlijk het hele jaar naar deze wedstrijd toe, zoals eigenlijk elke ploeg in de eredivisie naar de wedstrijden tegen Ajax uitkijkt. Het feit dat PSV dan niet eens de winst thuis kan afdwingen zegt genoeg. Als daar bij die jonge jongens een keer een dipje ontstaat dan staan ze gewoon weer met lege handen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Ziyech tegen PSV is geen goede combinatie. Ik kan me geen wedstrijd tegen PSV herinneren dat hij goed speelde.
Was eigenlijk een heel matte wedstrijd waar geen uitblinkers bij zaten. En dan toch vrij makkelijk overeind blijven, dat zegt toch ook wel wat.
Prima weekend zo.Voor al uw FIFA lijstjes!
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven?![]()
![]()
Omdat PSV de beste tegenstander is in de eredivisie? Dat we zo vaak punten verspelen bij middelmatige clubs als Utrecht is veel erger.quote:Op zondag 22 september 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven?![]()
Dit dus, vorig jaar 5 verliespunten tegen Heracles, daar kan ik mij ontzettend aan irriteren. Een punt uit bij PSV is een bonuspunt in deze.quote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat PSV de beste tegenstander is in de eredivisie? Dat we zo vaak punten verspelen bij middelmatige clubs als Utrecht is veel erger.![]()
Waar andere ploegen in de eredivisie op 200% spelen tegen Ajax, doet PSV dat op 300%. Is voor hen simpelweg de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. Komen toch andere krachten vrij.quote:Op zondag 22 september 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven?Voor al uw FIFA lijstjes!
Veruit beste tegenstander van de competitie. Gelijkspelen is an sich geen schande. Alleen hadden we vandaag gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat maakt de leeftijd nou uit?quote:Op zondag 22 september 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna oneerlijk om zoveel hoop te vestigen op een 17-jarig ventje.![]()
Wie stuurt ze dan ook op hun wedstrijdvrije dag een wedstrijd in.quote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax moet zich schamen"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ja die jongen is niet helemaal goed, sneu.quote:Op zondag 22 september 2019 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Valt wel mee in het PSV topic hoor, ja er is af en toe wat banter over en weer (waar sommigen het wel aardig doorvoeren), maar er is echt 1 rotte appel waar geen discussie mee te voeren is en dat is bovengenoemde.![]()
Dat bedoel ik dus. Zelfs als we veel beter zijn kunnen we er niet van winnen. Vandaag had gewoon het gewoon 1-3 moeten worden, maar we verzuimen weer te scoren en bij de 1-1 wordt er niet verdedigd.quote:Op zondag 22 september 2019 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veruit beste tegenstander van de competitie. Gelijkspelen is an sich geen schande. Alleen hadden we vandaag gewoon moeten winnen.![]()
Klopt wat je zegt. Then again, vorig jaar gingen we er ook gewoon met 3-0 af, en toen werd het uiteindelijk nog een best mooi seizoen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Zelfs als we veel beter zijn kunnen we er niet van winnen. Vandaag had gewoon het gewoon 1-3 moeten worden, maar we verzuimen weer te scoren en bij de 1-1 wordt er niet verdedigd.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Je bedoelt dat andere clubs alles op 50% spelen, behalve tegen Ajax, en dat PSV alles op 33% speelt. Waarvan akte.quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waar andere ploegen in de eredivisie op 200% spelen tegen Ajax, doet PSV dat op 300%. Is voor hen simpelweg de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. Komen toch andere krachten vrij.![]()
100% is de max als het gaat om inzet.quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waar andere ploegen in de eredivisie op 200% spelen tegen Ajax, doet PSV dat op 300%. Is voor hen simpelweg de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. Komen toch andere krachten vrij.
je ziet wel aan publiek en v bommel dat het diep zit. de afgunst / haatproberen is de eerste stap naar falen
Mwah.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
je vraagt je inderdaad af wat Ajax ze ooit misdaan heeftquote:Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef manny het volgende:
[..]
100% is de max als het gaat om inzet.
je ziet wel aan publiek en v bommel dat het diep zit. de afgunst / haat
Voor al uw FIFA lijstjes!
We staan er in ieder geval veel beter voor dan vorig jaar rond deze tijd.
A.s. woensdag weer even aan het doelsaldo werken, niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Matig Ajax dat veel minder scherp was voor de goal dan in de afgelopen wedstrijden. Hadden er wel 3 in mogen vliegen. Slechte timing ook dat Zoet liet zien toch wel een beetje te kunnen keepen.![]()
Voor van bommel geldt denk ik dat hij ondanks zijn indrukwekkende erelijst toch altijd als een lulletje werd gezien, terwijl sommige ajacieden de grote meneer waren. dat zal pijn doen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
je vraagt je inderdaad af wat Ajax ze ooit misdaan heeft
die supporters. tja. geen idee.proberen is de eerste stap naar falen
Muah als keeper kom je er altijd lekkerder in wanneer je veel schoten moet keren dan dat je 2 kansen tegen krijgt van een club als ADO.quote:Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef Ramboetan het volgende:
Matig Ajax dat veel minder scherp was voor de goal dan in de afgelopen wedstrijden. Hadden er wel 3 in mogen vliegen. Slechte timing ook dat Zoet liet zien toch wel een beetje te kunnen keepen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: