abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189046967

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

Land of the free. Home of the brave.
pi_189046990
TT gebaseerd op reacties uit het vorige topic.
  vrijdag 20 september 2019 @ 22:56:12 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189047165
blijft een geweldig gifje die laatste. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 21 september 2019 @ 09:14:18 #5
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189051453
snuiffie doet ook nog even een duit in het zakje namens zijn werkgevers

pi_189051685
Ik zie dat het opendeurendag is vandaag :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 21 september 2019 @ 09:50:07 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_189051760
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 21 september 2019 @ 10:04:09 #8
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189051869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:50 schreef manny het volgende:
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.
ik vind het beetje onzin dat je geen kritiek op Ajax mag hebben, natuurlijk mag dat maar dat ongenuanceerde afzeiken wat die snor en Valentijn doen heeft weinig met kritiek te maken.

En verder over dat meer geld hebben, dat is een gevolg van beleid, het was geen gift.
pi_189051921
Dat we dit serieus bespreken :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189052019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:14 schreef Tarado het volgende:
snuiffie doet ook nog even een duit in het zakje namens zijn werkgevers

[ afbeelding ]
Mwa. Misschien op dit moment niet waar, maar past wel een beetje bij de geschiedenis van Ajax natuurlijk.
Groot fan van User Wotte
pi_189052056
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 21 september 2019 @ 10:25:37 #12
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189052075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat afloopt
pi_189052309
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat afloopt

[ Bericht 7% gewijzigd door Pedroso op 21-09-2019 10:56:16 ]
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:30:56 #14
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189054078
Belachelijke TT. Ajax is voor niemand bang
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:31:03 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189054080
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:45 schreef Pedroso het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 21-09-2019 13:36:08 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189054252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.
  zaterdag 21 september 2019 @ 14:01:17 #17
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189054367
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.
Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.

Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel
pi_189054681
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
PSV met de pareltjes en Ajax met de Latijnse passie.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Ook al is bv Malen gewoon bij Ajax opgeleid.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
pi_189055135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189055162
quote:
Alle ajacieden op twitter weer mad naar aanleiding van dat bericht :')
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:24:04 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189055213
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).

Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_189055216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel
Helemaal eens. Daarnaast vind ik dat Ten Hag helemaal niet aan borstklopperij doet. Ja, hij heeft veel vertrouwen in het team, maar dat is heel wat anders. Hij kan moeilijk zeggen dat hij met koekenbakkers moet werken. Bovendien werd Ajax deze zomermaanden door de complete media naar een oppermachtige titel geschreven. En nu zegt diezelfde media dat Ajax wel even een pas op de plaats mag maken.

De hele VI-kliek (Derksen, Driessen, Kieft) houdt elkaar een beetje de hand boven het hoofd.
pi_189055261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).

Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.
Er zijn natuurlijk wel meer posities waar De Toekomst al jaren geen antwoord op heeft. Echt zorgen daarover maken lijkt me niet nodig. Het elftal zal idealiter toch moeten bestaan uit een mix van talent en ervaring, dat heeft de afgelopen seizoenen wel uitgewezen.

Talent voldoende daar op De Toekomst met Gravenberg, Brobbey, Taylor, Unuvar. Doet Ajax nu echt zoveel onder voor PSV op dat vlak? Ihattaren is echt een heel goede speler, en die Ledezma zie ik ook mooie dingen doen in Jong PSV. Maar wat volgt?
pi_189055326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.
Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.
pi_189055352
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.
Oh ik had het niet over PSV hoor. Ihattaren lijkt me wel een groot talent. Malen ook, maar dat is net zo min eigen jeugd als Frenkie.
pi_189055386
Als je er ιιn aflevert gemiddeld per jaar dan doe je het eigenlijk al heel goed qua talent
pi_189055483
quote:
Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.
pi_189055508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wel door journalistiek, minder door supporters. Die zich dan ook nog eens gaan bemoeien met de journalisten.
pi_189055622
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is een gevoel, onmogelijk hard te maken, maar heb niet het idee dat Ajax met het vertrek van Jonk de goede weg in is geslagen. Destijds had je het idee dat ze innovatief waren (daarin ook wel eens de plank mis sloegen), VISIE hadden. Nu lijkt het meer op toeval gebaseerd.
Denk dat vooral de invloed van Cruijff van grote waarde is geweest met als uithangbord Jonk en Bergkamp. Zonde dat ze beide vertrokken zijn al was de invloed van Bergkamp minder dan die van Jonk. Met het vertrek van Ruben Jongkind (kreeg steeds meer invloed op Jonk) was ik dan weer niet erg treurig, die sloeg veel te ver door.

Ik begrijp je punt maar heb nu wel weer het idee dat er spelers door gaan komen de komende jaren en ze ook in de jeugd weer stappen aan het maken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 21-09-2019 16:04:00 ]
pi_189055681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:

Wat mij betreft was Nouri het grootste talent van de 4 (De Ligt, De Jong, vd Beek, Nouri), doodzonde dat hij het niet heeft kunnen waarmaken (buiten de persoonlijke tragedie).
  zaterdag 21 september 2019 @ 16:15:27 #31
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189055888
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wel door journalistiek, minder door supporters. Die zich dan ook nog eens gaan bemoeien met de journalisten.
supporter is natuurlijk ook heel wat anders, niet dat ik het altijd eens met Spaan ben maar die verwoorde het wel goed, een beetje Ajax podcast bereidt zich beter voor op een wedstrijd dan Derksen die gewoon maar de zure muppet uithangt omdat hij niet beter kan en weet
  zaterdag 21 september 2019 @ 16:16:58 #32
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189055911
quote:

[..]

Jonk was gewoon doorgeslagen, heel goed dat die weg is en Malen ging weg mede omdat Jonk hem aan het lijntje hield.
  zaterdag 21 september 2019 @ 16:22:21 #33
77227 SaferSephy
pi_189055987
Zou nu eens mooi zijn als het team al die mensen eens even de mond snoert met een 0-3 overwinning. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn
pi_189055998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:22 schreef SaferSephy het volgende:
Zou nu eens mooi zijn als het team al die mensen eens even de mond snoert met een 0-3 overwinning. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn
Dit zou zσ mooi zijn.
pi_189056096
quote:

[..]

Vooral dat ze vriendjes aanstellen die nog niks bewezen hebben bij belangrijke elftallen als de -19 met Heitinga. Dat was ook echt een fiasco vorig seizoen met de Youth League door allemaal oude middelmaat op te stellen in de hoop op snel resultaat ipv het te gebruiken voor het ontwikkelen van de grootste talenten.
Oh.
  zaterdag 21 september 2019 @ 17:20:51 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189056574
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vooral dat ze vriendjes aanstellen die nog niks bewezen hebben bij belangrijke elftallen als de -19 met Heitinga. Dat was ook echt een fiasco vorig seizoen met de Youth League door allemaal oude middelmaat op te stellen in de hoop op snel resultaat ipv het te gebruiken voor het ontwikkelen van de grootste talenten.
Cultuurdrager Heitinga heeft nog het echte Ajax-DNA in zich.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_189056637
quote:
Nσg mooier zou zijn als je met 4-0 een pak slaag krijgt zodat de mondjes weer gesnoerd zijn
  zaterdag 21 september 2019 @ 17:28:24 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189056675
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nσg mooier zou zijn als je met 4-0 een pak slaag krijgt zodat de mondjes weer gesnoerd zijn
Ik zou er geen geld op inzetten. Dit seizoen is voor de winterstop beslist denk ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189056774
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zou er geen geld op inzetten. Dit seizoen is voor de winterstop beslist denk ik.
Je verwacht zσ snel al de titel verspeeld te hebben?
pi_189056850
quote:
Moet kunnen. Buiten 2 goede aanvallers en 1 goede middenvelder is het subtop niveau.
  zaterdag 21 september 2019 @ 17:40:38 #41
38496 Perrin
pi_189056869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:39 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Moet kunnen. Buiten 2 goede aanvallers en 1 goede middenvelder is het subtop niveau.
Als de Ajax een beetje scherp is bij de omschakeling verwacht ik weinig problemen.
pi_189057001
quote:
Ik zei dat gisteren ook al in dit topic.
pi_189057053
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zei dat gisteren ook al in dit topic.
Dat er weer grote talenten aankomen bij Ajax ?
pi_189057068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:56 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat er weer grote talenten aankomen bij Ajax ?
Nee dat het grote talent nu bij PSV rondloopt en Ajax op de kooptour gegaan is.
pi_189057109
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee dat het grote talent nu bij PSV rondloopt en Ajax op de kooptour gegaan is.
Mwah, valt wel mee. Ittaharen is een groot talent maar verder loopt er van de zelf opgeleide spelers ook niet veel rond bij PSV. En dan reek ik Bergwijn niet meer mee als talent.
Wel slim ingekocht met een speler als Malen.
Ik zie bij de O19 en O17 nu weer grote talenten rondlopen bij Ajax waar er de laatste 2 jaar alleen middelmaat doorkwam.
Desalniettemin is PSV goed bezig, beide hebben elkaar ook nodig om beter worden.
pi_189057367
Ook ik ben achteraf geen #TEAMJONK.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mwah, valt wel mee. Ittaharen is een groot talent maar verder loopt er van de zelf opgeleide spelers ook niet veel rond bij PSV. En dan reek ik Bergwijn niet meer mee als talent.
Wel slim ingekocht met een speler als Malen.
Ik zie bij de O19 en O17 nu weer grote talenten rondlopen bij Ajax waar er de laatste 2 jaar alleen middelmaat doorkwam.
Desalniettemin is PSV goed bezig, beide hebben elkaar ook nodig om beter worden.
PSV moet dit eerst maar eens een paar wedstrijden volhouden en dan is morgen de test. Op papier is het een matig elftal, maar Ajax staat verdedigend ook zwak.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 21 september 2019 @ 18:48:54 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189057788
Laat Jonk maar bij Volendam zien hoe goed hij is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189058307
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het beetje onzin dat je geen kritiek op Ajax mag hebben, natuurlijk mag dat maar dat ongenuanceerde afzeiken wat die snor en Valentijn doen heeft weinig met kritiek te maken.

En verder over dat meer geld hebben, dat is een gevolg van beleid, het was geen gift.
Het is niet ongenuanceerd, maar gewoon bot. Wil niet zeggen dat de argumenten van De Snor niet kloppen. Zijn kritiek op Alvarez is gewoon terecht. Dat is tot nu toe een houten Klaas op het middenveld die niet veel toevoegt. Als hij dan scoort maakt men een lange neus naar de snor, maar die kritiek blijft dan wel terecht.
Dit, dus.
pi_189059112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is niet ongenuanceerd, maar gewoon bot. Wil niet zeggen dat de argumenten van De Snor niet kloppen. Zijn kritiek op Alvarez is gewoon terecht. Dat is tot nu toe een houten Klaas op het middenveld die niet veel toevoegt. Als hij dan scoort maakt men een lange neus naar de snor, maar die kritiek blijft dan wel terecht.
Hij speelt daar nu ook alleen maar omdat Donny geblesseerd is en Marin (nog) te slecht is. Die gaat echt wel centraal achterin komen te staan en dan wordt of Veltman of Dest geslachtofferd.
pi_189059212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat Jonk maar bij Volendam zien hoe goed hij is.
Daar zijn natuurlijk beperkte middelen om mee te werken en spelers beter te maken
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 21 september 2019 @ 20:43:27 #51
414827 Wave103
It's not pop music
pi_189059800
quote:
Verstappen baalt: 'Of ik kan winnen? Kans dat PSV van Ajax wint, is groter'
VANDAAG, 16:03
  zaterdag 21 september 2019 @ 21:04:23 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189060182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 20:43 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn wanneer het hem dan wel lukt en PSV niet. :s)
Fuck the EBU.
pi_189060208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zou mooi zijn wanneer het hem dan wel lukt en PSV niet. :s)
Dat is wel mijn gewenste sportweekend qua uitslagen.
  zaterdag 21 september 2019 @ 21:15:14 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189060399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel mijn gewenste sportweekend qua uitslagen.
Voor mij ook.
Fuck the EBU.
pi_189060469
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Voor mij ook.
Schat de kansen voor Ajax wel hoger in dan die van Verstappen. De verdediging van PSV is heel wat makkelijker te passeren dan die drie coureurs voor Verstappen op dit circuit. :P
  zaterdag 21 september 2019 @ 21:22:14 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189060549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Schat de kansen voor Ajax wel hoger in dan die van Verstappen. De verdediging van PSV is heel wat makkelijker te passeren dan die drie coureurs voor Verstappen op dit circuit. :P
True. Ik had al niet verwacht dat ie 4de zou starten. Dat is al hoger dan ik had verwacht. Podiumplek zou ik al heel goed vinden als ie dat haalt.
Fuck the EBU.
  zaterdag 21 september 2019 @ 22:47:17 #57
80382 manny
30 is best veel
pi_189062440
wat een gezeur over die talenten. We hebben nu eindelijk een mix van ervaring, aankopen en talenten. En de resultaten zijn er.
  zaterdag 21 september 2019 @ 23:05:21 #58
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189062896
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:47 schreef manny het volgende:
wat een gezeur over die talenten. We hebben nu eindelijk een mix van ervaring, aankopen en talenten. En de resultaten zijn er.
Mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.
Fuck the EBU.
  zaterdag 21 september 2019 @ 23:10:40 #59
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189063022
Wanneer gaan we die AZ talentjes kopen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189063477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Stengs liever vandaag dan morgen.
pi_189063818
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Die lijken mij onhaalbaar aangezien AZ niet aan ons zal willen verkopen, tenzij voor absurde bedragen (25 miljoen+) wat Ajax nog niet gaat doen.
Oh.
pi_189064112
Onana heeft weer een grot bek :')
pi_189064900
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 00:17 schreef PSVCL het volgende:
grot bek? :?
Oh.
pi_189065186
quote:
Onana beste keeper in de eredivisie sinds ??

langggg geleden
pi_189065208
Wildebras alsie uitkomt, kat op de lijn _O_
pi_189065221
quote:
Het is wat meid.
pi_189066018
Onana heeft altijd praatjes wanneer ze tegen PSV moeten. Stokje overgenomen van Schone.
  zondag 22 september 2019 @ 08:13:51 #70
80382 manny
30 is best veel
pi_189066321
op naar glorie !
pi_189066508
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 01:51 schreef Class het volgende:
Wildebras alsie uitkomt, kat op de lijn _O_
Circus Onana. _O_
  zondag 22 september 2019 @ 09:05:30 #72
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189066689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

dat is gewoon niet waar dus wel ongenuanceerd, ik verwacht ook wel dat hij een linie terug gaat maar hij vult dit gewoon goed in.
pi_189066751
Doe maar een gelijkspel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189066768
Knotsgekke dag, 4-3 verlies en een streaker in de VAR-bus

Dolberg heeft ook gescoord dit weekend, alles is mogelijk.

[ Bericht 38% gewijzigd door Marsenal op 22-09-2019 09:24:52 ]
-nee-
  zondag 22 september 2019 @ 09:28:08 #75
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189066852
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 09:18 schreef Marsenal het volgende:

was ook wel een typisch Dolberg balletje
pi_189066946
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Circus Onana. _O_
Prijzig circus wel.
pi_189066971
Zin in vanmiddag, ik ga uit van een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 22 september 2019 @ 09:45:37 #78
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189066973
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:41 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Prijzig circus wel.
is gewoon een goeie keeper, vind alleen z'n uittrappen beneden de maat
pi_189067076
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Zin in vanmiddag, ik ga uit van een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen :')
:')
  zondag 22 september 2019 @ 09:57:52 #80
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189067107
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb ingezet op PSV, dan heb ik altijd iets om blij om te zijn !!!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 22 september 2019 @ 09:58:08 #81
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189067111
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

wat verwacht jij? Ik denk dat Ajax er beter voor staat maar dat heeft nooit veel betekend tegen PSV, voorspellen daarom moeilijk maar ga er vanuit dat degene die als eerste scoort ook wint.
pi_189067158
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 09:18 schreef Marsenal het volgende:

Looool
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189067204
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:57 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik heb ingezet op PSV, dan heb ik altijd iets om blij om te zijn !!!
Dit vind ik altijd zo triest.
Jou gun ik een onterecht gelijkspel.
pi_189067208
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:45 schreef TheVulture het volgende:
  zondag 22 september 2019 @ 10:11:33 #85
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189067275
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:05 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo triest.
Jou gun ik een onterecht gelijkspel.
Double chance 1X gebet natuurlijk...

Nee man, tuurlijk niet, zonde van mijn geld :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_189067282
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat verwacht jij? Ik denk dat Ajax er beter voor staat maar dat heeft nooit veel betekend tegen PSV, voorspellen daarom moeilijk maar ga er vanuit dat degene die als eerste scoort ook wint.
Gast :') jullie hebben achtereenvolgens de finale EL en halve finale CL gehaald. 300 miljoen op de bank waarvan een deel weer goed geοnvesteerd in spelers. Jullie betalen salarissen die ze in Eindhoven niet eens kennen en dan 'verwacht ik een verlies want dan kan het alleen maar meevallen'. Doe even normaal. In het beste geval is het 50/50 maar puur qua selectie is Ajax gewoon sterker, dat kan iedereen toch zien? PSV voetbalt momenteel best redelijk, maar ik denk dat ze in de huidige bezetting nooit het niveau gaan halen wat Ajax bij vlagen in de CL haalt.
  zondag 22 september 2019 @ 10:17:28 #87
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189067333
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gast :') jullie hebben achtereenvolgens de finale EL en halve finale CL gehaald. 300 miljoen op de bank waarvan een deel weer goed geοnvesteerd in spelers. Jullie betalen salarissen die ze in Eindhoven niet eens kennen en dan 'verwacht ik een verlies want dan kan het alleen maar meevallen'. Doe even normaal. In het beste geval is het 50/50 maar puur qua selectie is Ajax gewoon sterker, dat kan iedereen toch zien? PSV voetbalt momenteel best redelijk, maar ik denk dat ze in de huidige bezetting nooit het niveau gaan halen wat Ajax bij vlagen in de CL haalt.
dat geld erbij halen vind ik een beetje onzin, Ajax heeft die halve finale CL ook gehaald tegen clubs die 5 keer zoveel omzetten.

Maar dat Ajax er beter voor staat zijn we het wel over eens
pi_189067449
Echt totaal niet te voorspellen, beide ploegen kunnen er zomaar met 4-1 afvliegen, PSV-Ajax is de nieuwe Klassieker.
-nee-
  zondag 22 september 2019 @ 10:38:40 #89
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189067574
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Marsenal het volgende:
PSV-Ajax is de nieuwe Klassieker.
:Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_189067607
Ik vind het stiekem best wel een beetje spannend... Heb het gevoel dat als PSV deze wint, ze dan echt het gevoel krijgen dat ze mee doen om de titelrace en Ajax onder de klassieke najaarsstress de nodige punten laat liggen.

Hoedanook, laat een PSVer dit niet lezen, voordat ik beticht wordt van indekken.
  zondag 22 september 2019 @ 11:05:29 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189067884
Wordt lastig vandaag denk ik.
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.
  zondag 22 september 2019 @ 11:07:43 #92
38496 Perrin
pi_189067909
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De voorhoede van PSV heeft snelheid, waar Veltman en Blind dit bepaald niet hebben.
Yes, daarom draait het allemaal om de Slag om het Middenveld vanmiddag. Opbouw en omschakeling, balverlies vermijden.
  zondag 22 september 2019 @ 11:09:15 #93
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189067924
quote:
dat zegt zo weinig, je bent op tijd of je bent te laat, zo snel als die Fransen zijn ze bij PSV niet
pi_189067926
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat geld erbij halen vind ik een beetje onzin, Ajax heeft die halve finale CL ook gehaald tegen clubs die 5 keer zoveel omzetten.

Maar dat Ajax er beter voor staat zijn we het wel over eens
Waarom? Het is een status waar jullie maar mee om moeten leren gaan. Money rules, het is niet voor niks dat de rijkste clubs de posities in de top behouden natuurlijk. PSV had zo'n Alvarez ook kunnen halen, maar dat was het dan ook geweest. Jullie hadden 'm 5x kunnen halen als het zou moeten.
  zondag 22 september 2019 @ 11:10:33 #95
80382 manny
30 is best veel
pi_189067942
Spannende zaken. Spannende zaken.

Is toch de CL achtige wedstrijd in de competitie en zou voor veel rust zorgen als we gewoon winnen zoals het hoort.
pi_189067956
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zegt zo weinig, je bent op tijd of je bent te laat, zo snel als die Fransen zijn ze bij PSV niet
Ze hebben in elk geval een spits in topvorm, wij weten niet eens of we een vaste spits hebben. :P
-nee-
  zondag 22 september 2019 @ 11:12:48 #97
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_189067968
quote:
Tegen Lille zette Ten Hag God Dest neer als laatste man _O_ om snelle counters eruit te halen. Wss op aanraden van Schreuder. Niets aan de hand joh
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 22 september 2019 @ 11:20:08 #98
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189068062
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom? Het is een status waar jullie maar mee om moeten leren gaan. Money rules, het is niet voor niks dat de rijkste clubs de posities in de top behouden natuurlijk. PSV had zo'n Alvarez ook kunnen halen, maar dat was het dan ook geweest. Jullie hadden 'm 5x kunnen halen als het zou moeten.
als PSV iets beter gehandeld had dit transferwindow had je nu ook CL gespeeld, geld helpt zeker maar je moet er wel wat goeds mee doen.
  zondag 22 september 2019 @ 11:20:11 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189068063
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 11:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yes, daarom draait het allemaal om de Slag om het Middenveld vanmiddag. Opbouw en omschakeling, balverlies vermijden.
Hopelijk is Ziyech niet weer legendarisch met zijn balverlies vandaag dan.

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je moet gewoon op tijd vertrekken.
- Willem van Hanegem

quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2019 11:12 schreef gniffie het volgende:

[..]

Tegen Lille zette Ten Hag God Dest neer als laatste man _O_ om snelle counters eruit te halen. Wss op aanraden van Schreuder. Niets aan de hand joh
Hopelijk heeft Onana net zo'n goede dag als tegen Lille.
pi_189068382
2-4
pi_189068457
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189068462
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die lijken mij onhaalbaar aangezien AZ niet aan ons zal willen verkopen, tenzij voor absurde bedragen (25 miljoen+) wat Ajax nog niet gaat doen.
AZ vraagt toch niet meer aan Ajax dan aan andere clubs?
pi_189068480
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom praat die Ekkelankamp als een mislukte mocro? Wat is dit voor act. Drommel ook al.
Wat is daar precies erg aan? Iedereen neemt dialect over van de mensen met wie ze omgaan, zo werkt taal.
pi_189068548
lol @PicoMMP praat als een marokkaan
-nee-
  zondag 22 september 2019 @ 12:04:05 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189068576
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Euhm, 30 mil combi deal. Dat doet Ajax wel
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 september 2019 @ 12:26:47 #106
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189068794
quote:
waar je mee omgaat word je mee besmet, ze douchen vast ook met hun onderbroek aan
  zondag 22 september 2019 @ 12:27:58 #107
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189068808
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

nee, AZ doet het wel slim wat dat betreft, gewoon de NL top omzeilen
  zondag 22 september 2019 @ 12:36:00 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189068913
quote:

[..]

Ruilen voor Ekkelenkamp, Labyad en Tethani.
pi_189068973
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

waar je mee omgaat word je mee besmet, ze douchen vast ook met hun onderbroek aan
Echt kansloos. Zo'n jongen kun je ook niet meer serieus nemen. Gelukkig heeft hij Ronaldo ooit neergehaald voor iets van fame.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 22 september 2019 @ 12:43:01 #110
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189069013
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Echt kansloos. Zo'n jongen kun je ook niet meer serieus nemen. Gelukkig heeft hij Ronaldo ooit neergehaald voor iets van fame.
ja dat zal waarschijnlijk ook zijn carriere hoogtepunt zijn
  zondag 22 september 2019 @ 12:55:06 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189069158
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

AZ vraagt toch niet meer aan Ajax dan aan andere clubs?
Denk het wel nu hoor, ze hebben daar toch nog de ambitie om aan te haken bij de topclubs en ze zijn ook verbolgen over het feit dat Ajax daar de beste jeugdspelers wegpikt. Daarbij kunnen ze ook gewoon dat soort grote bedragen vragen omdat er altijd wel een buitenlandse club is die ook interesse heeft.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 12:55:53 #112
21467 franske19
Hit the deck!
pi_189069168
quote:

Ik hoor het niet? Hij praat een beetje binnensmonds misschien.
  zondag 22 september 2019 @ 12:56:08 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189069171
quote:

[..]

Ik zou het graag zien volgende zomer hoor, ook beter voor de ontwikkeling van Stengs en Boadu.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 13:03:37 #114
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189069305
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk het wel nu hoor, ze hebben daar toch nog de ambitie om aan te haken bij de topclubs en ze zijn ook verbolgen over het feit dat Ajax daar de beste jeugdspelers wegpikt. Daarbij kunnen ze ook gewoon dat soort grote bedragen vragen omdat er altijd wel een buitenlandse club is die ook interesse heeft.
al zal het door de mand vallen van de spelers die ze verkopen niet echt helpen
  zondag 22 september 2019 @ 13:07:17 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189069372
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

al zal het door de mand vallen van de spelers die ze verkopen niet echt helpen
Nja dat zal gelden voor de specifieke clubs die een miskoop hebben gedaan, maar er zal vast wel ergens een club zijn met interesse. Al zal het ook meespelen wanneer Koeman ze bij Oranje haalt natuurlijk.
Oh.
pi_189069490
Is ajax psv gewoon met het standaard ziggo tv pakket te zien? Denk het haast wel maar toch..
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 22 september 2019 @ 13:17:01 #117
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189069530
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee, AZ doet het wel slim wat dat betreft, gewoon de NL top omzeilen
Dat is best dom voor de spelers. Alsof ze de stap naar een goede club in europa kunnen maken van AZ. Dat mislukt altijd. AZ is toch geen concurrent van Ajax, als ajax goed betaalt gaan ze gewoon naar Ajax
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189069596
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toch vooral dat laatste denk ik. Guus fucking Til kunnen ze verkopen voor 17 miljoen ofzo.
pi_189069848
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:14 schreef firefly3 het volgende:
Is ajax psv gewoon met het standaard ziggo tv pakket te zien? Denk het haast wel maar toch..
PSV - Ajax en nee, want het is FOX Sports die het uitzendt.
pi_189069919
1-2
Love is in the air!
  zondag 22 september 2019 @ 13:46:36 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189069938
Ik ben bang voor een 3-1 nederlaag.
Oh.
pi_189069988
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Omg thx
pi_189070233
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Mijn dank is groot! Ik heb een dagkaart besteld en heb nu fox sports werkend :)
  zondag 22 september 2019 @ 14:06:17 #124
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189070289
Ik ben zo brak als wat dus de spanning valt wel mee, maar heb er zin in :)
pi_189070453
Ik weet ook niet hoe Fox omgaat met het aanvragen van Go zonder tv abonnement als je dat nog niet had, maar ik heb het via de klantenservice elk jaar nog kunnen verlengen.
  zondag 22 september 2019 @ 15:33:33 #126
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189072009
Zelfde 11 als dinsdag
pi_189072507
Ajax wint.
  zondag 22 september 2019 @ 16:04:21 #128
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
  zondag 22 september 2019 @ 16:08:01 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189072782
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:33 schreef Heeinz het volgende:
Zelfde 11 als dinsdag
Ik vermoed een matige dag voor Dest die nu vooral verdedigend getest gaat worden.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:10:12 #130
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189072819
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vermoed een matige dag voor Dest die nu vooral verdedigend getest gaat worden.
Komt allemaal goed vriend, het moet toch een keer weer lukken
  zondag 22 september 2019 @ 16:11:33 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189072843
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Komt allemaal goed vriend, het moet toch een keer weer lukken
Ziyech en Tadic waren daar vorig jaar ook slecht hθ, benieuwd hoe die het gaan doen.

Wel raar trouwens dat er twee keepers op de bank zitten en geen vleugelspelers :')
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:13:00 #132
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189072876
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech en Tadic waren daar vorig jaar ook slecht hθ, benieuwd hoe die het gaan doen.

Wel raar trouwens dat er twee keepers op de bank zitten en geen vleugelspelers :')
Ik heb die wedstrijd grotendeels verdrongen dus ik vermoed dat iedereen bijzonder slecht was :') Vleugelspelers kan je altijd nog schuiven met Tadic/Promes als Donny ingebracht wordt
  zondag 22 september 2019 @ 16:15:03 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189072927
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd grotendeels verdrongen dus ik vermoed dat iedereen bijzonder slecht was :') Vleugelspelers kan je altijd nog schuiven met Tadic/Promes als Donny ingebracht wordt
Tijd voor de return van Bandι.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:15:41 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189072943
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die was ik de laatste tijd echt vergeten :D
  zondag 22 september 2019 @ 16:16:59 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189072974
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die was ik de laatste tijd echt vergeten :D
Zat wel op de bank bij Jong Ajax de afgelopen potjes maar mocht niet invallen.

Benieuwd of hij uberhaupt ooit wel gaat debuteren :') we hebben nu ook geen bekerpotje meer volgende week.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:21:23 #136
38496 Perrin
pi_189073090
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou die nog een beetje kunnen scoren?
  zondag 22 september 2019 @ 16:30:15 #137
38496 Perrin
pi_189073327
Geen Mitroglou op het middenveld vandaag.
  zondag 22 september 2019 @ 16:33:57 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189073423
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zou die nog een beetje kunnen scoren?
Als er veel ruimte is misschien.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:35:08 #139
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189073450
Present!
  zondag 22 september 2019 @ 16:35:57 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189073474
Sterkte iedereen.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 16:37:34 #141
38496 Perrin
pi_189073498
Vandaag gaat om de knikkers.
  zondag 22 september 2019 @ 16:38:07 #142
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189073510
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:37 schreef Perrin het volgende:
Vandaag gaat om de knikkers.
Vandaag gaat het om de eer. Niets meer niets minder. Dat maakt het verder niet minder spannend.
  zondag 22 september 2019 @ 16:38:16 #143
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189073515
Knallen. Hopelijk.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189074158
Ik vind PSV iets dreigender al had Promes wel de grootste kans tot dusver.
pi_189074175
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vind PSV iets dreigender al had Promes wel de grootste kans tot dusver.
Die had er toch echt in gemoeten..
pi_189074195
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 17:26 schreef coronatus het volgende:

[..]

Die had er toch echt in gemoeten..
Die moet in ieder geval op doel.
  zondag 22 september 2019 @ 17:28:20 #147
38496 Perrin
pi_189074196
Veltman heeft het verdedigend goed op orde.
pi_189074243
Ik vind het toch behoorlijk billenknijpen :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 22 september 2019 @ 17:31:28 #149
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189074256
Wat is er in hemelsnaam met Neres aan de hand
RED ONS HENNIEGOD
pi_189074263
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het toch behoorlijk billenknijpen :@
Zoals verwacht
pi_189074266
PSV uit calculeer ik altijd wel in... Dus je kunt eigenlijk alleen maar winnen
pi_189074267
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met Neres aan de hand
Zit met zijn hoofd in China
  zondag 22 september 2019 @ 17:34:00 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189074309
Ziyech ook weer extreem slordig en matig _O-

Promes moet die bal wel maken, wat een lul.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 17:34:02 #154
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189074310
Vind het niet slecht gaan, je had zelfs voor moeten staan. Wat een kans van Promes
pi_189074320
Hmm, nog niet echt veel gevaar gemerkt bij PSV. Ajax tot die kans van Promes nauwelijks wat gecreλerd maar het valt me niet tegen.

Nu hopen dat Neres en Ziyech er wat meer zin in krijgen.
pi_189074324
Neres eruit s.v.p. Doet echt haast niets goed.
pi_189074339
Tot nu toe is het het meest genieten van het PSV-publiek _O-
pi_189074343
Van dit PSV verliezen zou wel heel slecht zijn, maar die zullen wel weer uit een countertje scoren nadat Ajax weer 4 kansen gemist heeft.
pi_189074347
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:34 schreef TheArt het volgende:
Neres eruit s.v.p. Doet echt haast niets goed.
Donny voor Neres lijkt me een prima optie als hij fit genoeg is.
  zondag 22 september 2019 @ 17:36:52 #160
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189074363
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef BobW het volgende:
Tot nu toe is het het meest genieten van het PSV-publiek _O-
Ja, die zijn zo druk met Ajacieden uitschelden dat ze vergeten hun eigen spelers te steunen.
  zondag 22 september 2019 @ 17:37:23 #161
80382 manny
30 is best veel
pi_189074372
mmmm. dit loopt ff wat anders dan verwacht. minder kansen, en meer behoudend van beide kanten.

gewoon winnen nu.
pi_189074393
Er zit nog niet echt vuur in, wat op zich niet erg is in een uitwedstrijd.
pi_189074403
Die laatste actie van Tadic had ook wel een beetje lot verdiend. Had hem wellicht sneller moeten voorgeven.
pi_189074421
De cowboys van PSV gaan nog wel scoren.
  zondag 22 september 2019 @ 17:40:10 #165
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189074422
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Van dit PSV verliezen zou wel heel slecht zijn, maar die zullen wel weer uit een countertje scoren nadat Ajax weer 4 kansen gemist heeft.
Ik vrees continu met die counters ja
pi_189074427
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:39 schreef Monolith het volgende:
Die laatste actie van Tadic had ook wel een beetje lot verdiend. Had hem wellicht sneller moeten voorgeven.
Er stond ook niemand vrij dus begrijpelijk dat ie schiet.
pi_189074438
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Scarface88 het volgende:
De cowboys van PSV gaan nog wel scoren.
Voorlopig raken ze geen knikker.
  zondag 22 september 2019 @ 17:41:39 #168
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189074445
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik vrees continu met die counters ja
Toen Martinez de bal verloor dacht ik: daar gaan we..
  zondag 22 september 2019 @ 17:41:47 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189074449
Wordt een 0-0 lijkt me. Laatste 20 min geen risico's
  zondag 22 september 2019 @ 17:42:08 #170
38496 Perrin
pi_189074457
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ja dat zijn de weggevertjes.
  zondag 22 september 2019 @ 17:43:31 #171
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189074492
quote:

[..]

Slecht gedaan daarvoor door Neres
pi_189074500
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij kan aan beide kanten nog wel vallen in mijn ogen.

Ik hoop wel dat ze Martinez in de rust nog even hebben verteld dat hij niet op dat soort momenten moet gaan pielen tegen deze aanval.
  zondag 22 september 2019 @ 17:44:06 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189074501
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Als PSV scoort dan vliegen er ook altijd meteen nog een paar in kort daarna :')
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 17:44:54 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189074515
quote:

[..]

Of toen Ziyech hem heel nonchalant door iemand zijn benen wilde spelen waaruit ook een counter volgde :')
Oh.
pi_189074543
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geloof ik niet.
pi_189074654
Daar had ik wel meer van verwacht van Ziyech
pi_189074754
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Daar had ik wel meer van verwacht van Ziyech
Die oogt bang, speelt niet vrij.
  zondag 22 september 2019 @ 17:59:28 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189074780
Ik spat bijna uit elkaar
pi_189074808
Gaat mis dit
pi_189074853
Het moet allemaal wat rapper, ik mis het vuur een beetje... De wil om te winnen
  zondag 22 september 2019 @ 18:05:53 #181
38496 Perrin
pi_189074888
Wachten op een countermomentje zo :{
pi_189074902
Promes _O_
  zondag 22 september 2019 @ 18:06:55 #183
38496 Perrin
pi_189074918
Promessi de verlosser.
pi_189074949
Lekkere pass Dest, lekker neergelegd Tadic en lekker afgemaakt Promes :)
pi_189075125
Donny zou komen voor alvarez lijkt me, niet voor Promes.
pi_189075210
Tja, beetje vrij maar
  zondag 22 september 2019 @ 18:22:19 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189075219
Veltman of Martinez , zeg het maar
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 22 september 2019 @ 18:23:03 #188
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189075243
Het was ook te mooi om waar te zijn
pi_189075266
Pfff, kom op zeg..
  zondag 22 september 2019 @ 18:23:51 #190
80382 manny
30 is best veel
pi_189075267
ajai. wat gebeurde daar....
pi_189075273
Ze gaan er nu over.
pi_189075286
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ze gaan er nu over.
nee joh
pi_189075472
Heb toch wel het idee dat Ajax wel heel weinig de bak verovert
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189075508
Ongelofelijk wat een kut lange afstandsballen die over de achterlijn vliegen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 22 september 2019 @ 18:35:04 #195
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189075539
Als die lampjes maar niet weer scoren in de laatste seconde
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 22 september 2019 @ 18:37:03 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189075590
Nja ik kan met dit resultaat leven.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 18:37:21 #197
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189075598
Godverdomme man
pi_189075601
We zijn weer koploper
  zondag 22 september 2019 @ 18:37:31 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189075604
Moeilijkste uitwedstrijd in ieder geval niet verloren
RED ONS HENNIEGOD
pi_189075608
Prima resultaat zo.
  zondag 22 september 2019 @ 18:37:45 #201
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189075609
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Moeilijkste uitwedstrijd in ieder geval niet verloren
Dit. Prima zo.
  zondag 22 september 2019 @ 18:38:06 #202
38496 Perrin
pi_189075620
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:
Prima resultaat zo.
Uiteindelijk had Ajax wel de meeste kans op meer punten, maar idd.
pi_189075636
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die oogt bang, speelt niet vrij.
Ziyech moet zijn eerste goede pot tegen PSV nog spelen.
pi_189075637
Prima uitslag. Tot de 1-0 wel de betere ploeg.
Groot fan van User Wotte
pi_189075638
Op zich wel tevreden mee. Jammer van de offday van Ziyech en Neres, anders zat er nog wel meer in.
  zondag 22 september 2019 @ 18:38:37 #206
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189075639
Gaat Ziyech ooit nog goed spelen in zulke wedstrijden?
  zondag 22 september 2019 @ 18:38:41 #207
80382 manny
30 is best veel
pi_189075642
mwa, ja, tja... mmm...

toch balen.
pi_189075644
1-1...niks mis mee ^O^
pi_189075647
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vond PSV gevaarlijk hoor.
pi_189075648
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ziyech liet het toch wel een aantal keer na om te profiteren van knullig balverlies bij PSV.
  zondag 22 september 2019 @ 18:39:09 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189075655
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Heeinz het volgende:
Gaat Ziyech ooit nog goed spelen in zulke wedstrijden?
Nee.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 18:39:32 #212
38496 Perrin
pi_189075671
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Promessi had die ander ook moeten scoren.
pi_189075674
Jammer van die dekfout van Martinez bij die goal van Malen. Vond hem voor de rest wel positief opvallen.
pi_189075677
Dikke vette meh. :{
-nee-
pi_189075686
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee.
Waarom hier niet en in de CL wel?
  zondag 22 september 2019 @ 18:39:59 #216
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_189075689
Gelijkspel is niet slecht maar het gevoel dat we hadden moeten winnen overheerst
  zondag 22 september 2019 @ 18:40:20 #217
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189075697
Terechte uitslag.

1-1 uit bij PSV is prima.
  zondag 22 september 2019 @ 18:40:39 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189075703
Na eerste goal hoop je op meer maar hiervoor had ik stiekem toch getekend.
  zondag 22 september 2019 @ 18:40:49 #219
38496 Perrin
pi_189075709
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef bombmannl het volgende:
Jammer van die dekfout van Martinez bij die goal van Malen. Vond hem voor de rest wel positief opvallen.
Had ik al gezegd dat Veltman een prima wedstrijd speelde?
pi_189075719
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

[..]

Had ik al gezegd dat Veltman een prima wedstrijd speelde?
Doet af en toe wel rare dingen.
Groot fan van User Wotte
pi_189075721
Donny matig, geen spelritme.
  zondag 22 september 2019 @ 18:41:47 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189075730
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 18:42:00 #223
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189075734
quote:

[..]

Kreeg tijdens de wedstrijd de indruk dat werkelijk alles buiten de CL niet interessant voor hem is. Wat clubvoetbal betreft in ieder geval.
  zondag 22 september 2019 @ 18:42:01 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189075735
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:41 schreef LorneMalvo het volgende:
Donny matig, geen spelritme.
Die kun je op die paar minuten niet afrekenen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_189075742
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Kreeg tijdens de wedstrijd de indruk dat werkelijk alles buiten de CL niet interessant voor hem is. Wat clubvoetbal betreft in ieder geval.
Daar geloof ik niets van.
pi_189075745
quote:

[..]

Beetje pover vandaag
pi_189075752
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef Vriezzer het volgende:
Terechte uitslag.

1-1 uit bij PSV is prima.
Deze man weet
  zondag 22 september 2019 @ 18:43:24 #228
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189075759
1-1 prima ik kan rustig slapen
graag op anoniem
  zondag 22 september 2019 @ 18:44:50 #229
21467 franske19
Hit the deck!
pi_189075778
2 punten verspeeld vandaag.
pi_189075787
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die kun je op die paar minuten niet afrekenen.
20 minuten. Tja hij moet mee kunnen draaien of op de bank blijven zitten. Psv Ajax speel je niet om ritme op te doen. Daar is deze wedstrijd te belangrijk voor

Verder is 1-1 niet om te klagen maar er zat wel meer in vond ik.
pi_189075814
Weggegeven in de eerste helft.
pi_189075891
Je start de speelronde op plek 1, en je eindigt op plek 1. Ik ben tevreden.

Ik heb meer spanning voor de wedstrijd tegen Fortuna :X
  zondag 22 september 2019 @ 18:51:22 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189075908
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:

Die wedstrijd moet ik missen.
Fuck the EBU.
  zondag 22 september 2019 @ 18:51:54 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189075920
quote:

Of het 6-0 wordt of 7-0?
Oh.
pi_189075941
Zeker prima resultaat. Had meer ingezeten, maar vooraf was niet verliezen wel het belangrijkste. Je moet niet in de achtervolging moeten.
pi_189075948
Het woord 'achtervolging' hoeft nog niet te worden gebruikt, hoeree.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189075952
Prima uitslag.
  zondag 22 september 2019 @ 18:53:57 #238
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_189075956
Hier had ik vooraf voor getekend. Achteraf had er nog wat meer in gezeten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_189075983
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of het 6-0 wordt of 7-0?
Tegen Fortuna mag je best Blind (als het een kleine blessure is) en Ziyech rust geven. Van de Beek een uurtje of iets dergelijks laten spelen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 22 september 2019 @ 18:55:56 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189075991
Nu krijg je in de Eredivisie een heel reeks potjes die je gewoon moet winnen.

Tot Twente-uit op 1 december wat weer lastig kan worden.
Oh.
pi_189076000
Ajax was erg goed in tijdrekken en op de grond rollen janken vandaag.
pi_189076020
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zie er maar eentje janken hier :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189076027
quote:
Bedankt voor de toevoeging.
  zondag 22 september 2019 @ 18:57:49 #244
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_189076029
quote:
Als iemand janken zou kunnen herkennen ben jij het, dus ik vertrouw op je waarneming
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_189076047
quote:
Klopt,en de laatste 10 min achterin rond tikken _O-
  zondag 22 september 2019 @ 18:59:06 #246
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189076048
quote:

Thuis in de Johan Cruijff Arena? Nee joh. Fortuna is veel te pover om er een wedstrijd van te maken.
pi_189076062
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klinkt alsof PSV niet bij machte was om in die laatste 10 minuten de bal af te pakken. Povertjes.
pi_189076069
quote:

[..]

En de boertjes zagen dat het goed was :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189076080
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Klinkt alsof PSV niet bij machte was om in die laatste 10 minuten de bal af te pakken. Povertjes.
2 dagen terug nog 90min gespeeld tegen Sporting,ga je wel voelen lijkt me.

Ajax moet zich schamen
pi_189076095
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ajax moet zich schamen
Ik zal me even in een hoekje gaan schamen, Ajacied zijnde.
pi_189076097
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
PSVEL :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189076101
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Het psv publiek moet zich schamen. Met die zielige propjes en drankdouches. Lijkt wel een kleuterschool.
pi_189076111
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Toet toet PSVeL
pi_189076117
quote:
HUILEN IN DE WALMART, HUILEN
  zondag 22 september 2019 @ 19:04:46 #255
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_189076121
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_189076126
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daar heb je in ieder geval keuze uit voldoende merken tissues.
  zondag 22 september 2019 @ 19:05:42 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189076130
Scarlimero en PSVEL stellen nooit teleur _O_
  zondag 22 september 2019 @ 19:06:15 #258
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_189076139
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarlimero en PSVEL stellen nooit teleur _O_
Negatieve aandacht is ook aandacht voor ze.
pi_189076140
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

PSV was MUY HERMOSO vandaag
Jack does it in real time...
  zondag 22 september 2019 @ 19:09:17 #260
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189076171
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Bedankt voor je bijdrage , doen we verder niks mee :W
Ik ben inmiddels overleden
pi_189076179
Heerlijk, die reactie van Blind op het briefje
pi_189076181
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.
pi_189076196
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
Prima uitslag, 2 punten extra die je vorig jaar niet had. Ziyech viel traditioneel tegen en Neres was een drama.
Gelijkspel 2 punten waard genot
Jack does it in real time...
pi_189076199
quote:
Drie punten. (tov PSV)
pi_189076221
quote:
Drie. Tov vorig jaar heeft PSV er 2 minder en wij 1 meer.
pi_189076222
Had 3 punten moeten zijn, maar 1 punt is beter dan 0. Op naar de volgende wedstrijd :).
pi_189076224
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Drie punten.
Zou mooi zijn, maar vorig jaar in het beste jaar sinds 1996 verlies je met 3-0, jaar daarvoor ook met 3-0. Ik had begin deze week gezegd dat ik meer dan tevreden zou zijn met een winst tegen Lille en een gelijkspel tegen PSV en daar blijf ik bij.
pi_189076245
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar vorig jaar in het beste jaar sinds 1996 verlies je met 3-0, jaar daarvoor ook met 3-0. Ik had begin deze week gezegd dat ik meer dan tevreden zou zijn met een winst tegen Lille en een gelijkspel tegen PSV en daar blijf ik bij.
Natuurlijk. Van competitie oogpunt is dit gewoon dikke prima. Nu twee keer thuis, mag je geen steek laten vallen.
pi_189076258
Na deze speelronde:
Ajax 76%
PSV 22%
AZ 1%
Vitesse <1%
Feyenoord aka parodie <<1%

Het is een mooie dag.
pi_189076267
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Eens.
pi_189076274
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Fargo het volgende:

[..]

Natuurlijk. Van competitie oogpunt is dit gewoon dikke prima. Nu twee keer thuis, mag je geen steek laten vallen.
Ik heb ook ergens wel de hoop dat Ajax wat volwassener en stabieler is dan PSV. Met jonge talenten heb je toch altijd het probleem dat ze toch wat vaker een mindere pot spelen.
  zondag 22 september 2019 @ 19:17:46 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189076294
Het is voor PSV te hopen dat Maalen fit blijft zeg.
pi_189076329
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fantastische speler.
pi_189076341
quote:

[..]

Downer
  zondag 22 september 2019 @ 19:22:17 #275
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_189076389
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Welke kalender gebruik je eigenlijk? Toch jammer voor je dat jouw weekend 1 dag minder duurt, misschien verklaart dat wel je constante getroll uit frustratie :)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zondag 22 september 2019 @ 19:23:53 #276
pi_189076415
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ihattaren lijkt nog belangrijker voor het spel van PSV.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_189076423
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Welke kalender gebruik je eigenlijk? Toch jammer voor je dat jouw weekend 1 dag minder duurt, misschien verklaart dat wel je constante getroll uit frustratie :)
Psvcl heeft oprecht een beperking, laat gaan, fok krijgt subsidie voor hem en het halve psv topic joh
pi_189076476
Ziyech tegen PSV is geen goede combinatie. Ik kan me geen wedstrijd tegen PSV herinneren dat hij goed speelde.
Was eigenlijk een heel matte wedstrijd waar geen uitblinkers bij zaten. En dan toch vrij makkelijk overeind blijven, dat zegt toch ook wel wat.
  zondag 22 september 2019 @ 19:33:58 #279
pi_189076575
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Psvcl heeft oprecht een beperking, laat gaan, fok krijgt subsidie voor hem en het halve psv topic joh
Valt wel mee in het PSV topic hoor, ja er is af en toe wat banter over en weer (waar sommigen het wel aardig doorvoeren), maar er is echt 1 rotte appel waar geen discussie mee te voeren is en dat is bovengenoemde.
pi_189076593
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Valt wel mee in het PSV topic hoor, ja er is af en toe wat banter over en weer (waar sommigen het wel aardig doorvoeren), maar er is echt 1 rotte appel waar geen discussie mee te voeren is en dat is bovengenoemde.
En Scarface. De rest is inderdaad prima.
  zondag 22 september 2019 @ 19:35:44 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189076600
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Ihattaren lijkt nog belangrijker voor het spel van PSV.
Bijna oneerlijk om zoveel hoop te vestigen op een 17-jarig ventje.
  zondag 22 september 2019 @ 19:36:11 #282
77227 SaferSephy
pi_189076605
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Ziyech tegen PSV is geen goede combinatie. Ik kan me geen wedstrijd tegen PSV herinneren dat hij goed speelde.
Was eigenlijk een heel matte wedstrijd waar geen uitblinkers bij zaten. En dan toch vrij makkelijk overeind blijven, dat zegt toch ook wel wat.
PSV leeft eigenlijk het hele jaar naar deze wedstrijd toe, zoals eigenlijk elke ploeg in de eredivisie naar de wedstrijden tegen Ajax uitkijkt. Het feit dat PSV dan niet eens de winst thuis kan afdwingen zegt genoeg. Als daar bij die jonge jongens een keer een dipje ontstaat dan staan ze gewoon weer met lege handen.

Prima weekend zo.
pi_189076653
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven? :{
  zondag 22 september 2019 @ 19:40:54 #284
21467 franske19
Hit the deck!
pi_189076665
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Matige wedstrijd, jammer dat we die 1-1 zo makkelijk tegen kregen. Waarom winnen we zo weinig in Eindhoven? :{
Omdat PSV de beste tegenstander is in de eredivisie? Dat we zo vaak punten verspelen bij middelmatige clubs als Utrecht is veel erger.
pi_189076690
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef franske19 het volgende:

[..]

Omdat PSV de beste tegenstander is in de eredivisie? Dat we zo vaak punten verspelen bij middelmatige clubs als Utrecht is veel erger.
Dit dus, vorig jaar 5 verliespunten tegen Heracles, daar kan ik mij ontzettend aan irriteren. Een punt uit bij PSV is een bonuspunt in deze.
  zondag 22 september 2019 @ 19:43:45 #286
77227 SaferSephy
pi_189076704
quote:
Waar andere ploegen in de eredivisie op 200% spelen tegen Ajax, doet PSV dat op 300%. Is voor hen simpelweg de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. Komen toch andere krachten vrij.
  zondag 22 september 2019 @ 19:45:16 #287
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_189076727
quote:
Veruit beste tegenstander van de competitie. Gelijkspelen is an sich geen schande. Alleen hadden we vandaag gewoon moeten winnen.
pi_189076815
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bijna oneerlijk om zoveel hoop te vestigen op een 17-jarig ventje.
Wat maakt de leeftijd nou uit?
pi_189076834
quote:

[..]

Ajax moet zich schamen
Wie stuurt ze dan ook op hun wedstrijdvrije dag een wedstrijd in.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189076842
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Ja die jongen is niet helemaal goed, sneu.
pi_189076856
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2019 19:45 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Veruit beste tegenstander van de competitie. Gelijkspelen is an sich geen schande. Alleen hadden we vandaag gewoon moeten winnen.
Dat bedoel ik dus. Zelfs als we veel beter zijn kunnen we er niet van winnen. Vandaag had gewoon het gewoon 1-3 moeten worden, maar we verzuimen weer te scoren en bij de 1-1 wordt er niet verdedigd.
  zondag 22 september 2019 @ 19:55:15 #292
77227 SaferSephy
pi_189076877
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Zelfs als we veel beter zijn kunnen we er niet van winnen. Vandaag had gewoon het gewoon 1-3 moeten worden, maar we verzuimen weer te scoren en bij de 1-1 wordt er niet verdedigd.
Klopt wat je zegt. Then again, vorig jaar gingen we er ook gewoon met 3-0 af, en toen werd het uiteindelijk nog een best mooi seizoen. :)
pi_189076888
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Waar andere ploegen in de eredivisie op 200% spelen tegen Ajax, doet PSV dat op 300%. Is voor hen simpelweg de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. Komen toch andere krachten vrij.
Je bedoelt dat andere clubs alles op 50% spelen, behalve tegen Ajax, en dat PSV alles op 33% speelt. Waarvan akte.
  zondag 22 september 2019 @ 19:56:05 #294
80382 manny
30 is best veel
pi_189076891
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

100% is de max als het gaat om inzet.

je ziet wel aan publiek en v bommel dat het diep zit. de afgunst / haat
  zondag 22 september 2019 @ 19:56:13 #295
38496 Perrin
pi_189076893
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:55 schreef SaferSephy het volgende:

[..]
nog een best mooi seizoen.
Mwah.
  zondag 22 september 2019 @ 19:57:15 #296
77227 SaferSephy
pi_189076916
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef manny het volgende:

[..]

100% is de max als het gaat om inzet.

je ziet wel aan publiek en v bommel dat het diep zit. de afgunst / haat
je vraagt je inderdaad af wat Ajax ze ooit misdaan heeft :')
pi_189076942
We staan er in ieder geval veel beter voor dan vorig jaar rond deze tijd.
A.s. woensdag weer even aan het doelsaldo werken, niets mis mee.
pi_189076983
Matig Ajax dat veel minder scherp was voor de goal dan in de afgelopen wedstrijden. Hadden er wel 3 in mogen vliegen. Slechte timing ook dat Zoet liet zien toch wel een beetje te kunnen keepen.
  zondag 22 september 2019 @ 20:02:41 #299
80382 manny
30 is best veel
pi_189077035
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

je vraagt je inderdaad af wat Ajax ze ooit misdaan heeft :')
Voor van bommel geldt denk ik dat hij ondanks zijn indrukwekkende erelijst toch altijd als een lulletje werd gezien, terwijl sommige ajacieden de grote meneer waren. dat zal pijn doen.

die supporters. tja. geen idee.
  zondag 22 september 2019 @ 21:07:35 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189078199
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef Ramboetan het volgende:
Matig Ajax dat veel minder scherp was voor de goal dan in de afgelopen wedstrijden. Hadden er wel 3 in mogen vliegen. Slechte timing ook dat Zoet liet zien toch wel een beetje te kunnen keepen.
Muah als keeper kom je er altijd lekkerder in wanneer je veel schoten moet keren dan dat je 2 kansen tegen krijgt van een club als ADO.
Oh.
  zondag 22 september 2019 @ 21:07:47 #301
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189078202
Dicht.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')