abonnement Unibet Coolblue
pi_189046967






SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Land of the free. Home of the brave.
pi_189046990
TT gebaseerd op reacties uit het vorige topic.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 20 september 2019 @ 22:56:12 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189047165
blijft een geweldig gifje die laatste. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 21 september 2019 @ 09:14:18 #5
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189051453
snuiffie doet ook nog even een duit in het zakje namens zijn werkgevers

pi_189051685
Ik zie dat het opendeurendag is vandaag :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 21 september 2019 @ 09:50:07 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_189051760
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 21 september 2019 @ 10:04:09 #8
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189051869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:50 schreef manny het volgende:
Kieft schrijft het het wel iets genuanceerder.
ik vind het beetje onzin dat je geen kritiek op Ajax mag hebben, natuurlijk mag dat maar dat ongenuanceerde afzeiken wat die snor en Valentijn doen heeft weinig met kritiek te maken.

En verder over dat meer geld hebben, dat is een gevolg van beleid, het was geen gift.
pi_189051921
Dat we dit serieus bespreken :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189052019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:14 schreef Tarado het volgende:
snuiffie doet ook nog even een duit in het zakje namens zijn werkgevers

[ afbeelding ]
Mwa. Misschien op dit moment niet waar, maar past wel een beetje bij de geschiedenis van Ajax natuurlijk.
Gino ♥
pi_189052056
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 21 september 2019 @ 10:25:37 #12
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189052075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat afloopt
pi_189052309
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kieft en lijntjes, we weten allemaal hoe dat afloopt


[ Bericht 7% gewijzigd door Pedroso op 21-09-2019 10:56:16 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:30:56 #14
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189054078
Belachelijke TT. Ajax is voor niemand bang
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:31:03 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189054080
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:45 schreef Pedroso het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 21-09-2019 13:36:08 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_189054252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:24 schreef Pedroso het volgende:
Och, geen moeite mee. Hoort er allemaal bij, sommige kritiek maakt ook scherper.
En je weet ook gewoon dat in een column of bij commentaar op een wedstrijd (van de beroepszeikers) er zwaar wordt aangezet op de wat mindere punten. Anders zouden dat soort columns ook erg saai worden.
Enige kritiek is dat het allemaal weinig origineel is, Kieft die exact dezelfde punten benoemd als zijn werkgevers. Blijkbaar is Kieft niet meer zo van de buiten de lijntjes opereren maar meer van Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.
  zaterdag 21 september 2019 @ 14:01:17 #17
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189054367
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit is juist een periode om kritisch te zijn. In de beginperiode onder Frank was bij de volgers alles hosanna, terwijl je toen al dingen mis zag gaan. De Telegraaf en VI als kritische volgers van het Ajax-beleid, ik vind het helemaal prima. Veel punten zijn helemaal niet zo gek, en inderdaad vooral wat dikker aangezet om tractie te generen - en dat is logisch. Ik lees en kijk die rotzooi verder nooit, dat zou ook een idee kunnen zijn voor alle mensen die zich eraan ergeren.
Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.

Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel
pi_189054681
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
PSV met de pareltjes en Ajax met de Latijnse passie.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Ook al is bv Malen gewoon bij Ajax opgeleid.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_189055135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
PSV met de pareltjes en Ajax met de Latijnse passie.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Ook al is bv Malen gewoon bij Ajax opgeleid.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189055162
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Interessante column in he AD vandaag over de rollen die omgedraaid zijn w.b. PSV en Ajax.
PSV met de pareltjes en Ajax met de Latijnse passie.
Ook wat betreft de grootste Nederlandse talenten die niet bij Ajax spelen maar bij PSV en AZ.
Ook al is bv Malen gewoon bij Ajax opgeleid.
Klopt wel een beetje maar zeker dit seizoen verklaarbaar, na de lichting vd Beek, Nouri, De Ligt en de aangekochte De Jong zat er weinig meer achter en bovendien is het niveau gewoon veel hoger geworden om door te breken in Ajax 1.
Maar volgens mij zitten er toch wel weer wat grote talenten aan te komen en kan het vanaf volgend jaar zomaar weer anders zijn.
Alle ajacieden op twitter weer mad naar aanleiding van dat bericht :')
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:24:04 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189055213
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).

Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189055216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ajax wordt altijd kritisch gevolgd, ook toen maar toen lag de lat ook lager.

Kritisch volgen is ook helemaal geen probleem maar bij gebrek aan kennis gewoon maar wat schreeuwen wel
Helemaal eens. Daarnaast vind ik dat Ten Hag helemaal niet aan borstklopperij doet. Ja, hij heeft veel vertrouwen in het team, maar dat is heel wat anders. Hij kan moeilijk zeggen dat hij met koekenbakkers moet werken. Bovendien werd Ajax deze zomermaanden door de complete media naar een oppermachtige titel geschreven. En nu zegt diezelfde media dat Ajax wel even een pas op de plaats mag maken.

De hele VI-kliek (Derksen, Driessen, Kieft) houdt elkaar een beetje de hand boven het hoofd.
pi_189055261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Technisch fijnbesnaarde aanvallers/AM's heeft De Toekomst natuurlijk de afgelopen jaren niet afgeleverd, dat is wel een punt van zorg (hoewel Unuvar eraan komt en niemand weet hoe goed Nouri nu zou zijn geworden).

Ik vraag me af of PSV iets heel erg goed doet of dat deze lichting toevallig en exceptioneel is. Ik vermoed een beetje van beide.
Er zijn natuurlijk wel meer posities waar De Toekomst al jaren geen antwoord op heeft. Echt zorgen daarover maken lijkt me niet nodig. Het elftal zal idealiter toch moeten bestaan uit een mix van talent en ervaring, dat heeft de afgelopen seizoenen wel uitgewezen.

Talent voldoende daar op De Toekomst met Gravenberg, Brobbey, Taylor, Unuvar. Doet Ajax nu echt zoveel onder voor PSV op dat vlak? Ihattaren is echt een heel goede speler, en die Ledezma zie ik ook mooie dingen doen in Jong PSV. Maar wat volgt?
pi_189055326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, talenten in de jeugd komen door de hele geschiedenis heen al in golven. Soms heb je een gouden lichting met een paar spelers die het uiteindelijk redden tot de Europese top en soms is het een paar jaar matig.
Dat Ajax nu in de matige jaren vanwege de financiλle slagkracht wat goede spelers aankoopt vind ik verstandiger dan middelmatige spelers uit de jeugd de kans te geven in de hoop dat ze nog heel wat stappen gaan zetten.
Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.
pi_189055352
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Mag ik weten over welke talenten we het hebben bij psv? Ik tel er twee, en geloof mij die gaan voor minder de deur uit dan De Ligt en De Jong. Het is allemaal een beetje overdreven.
Oh ik had het niet over PSV hoor. Ihattaren lijkt me wel een groot talent. Malen ook, maar dat is net zo min eigen jeugd als Frenkie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')