JIJ bent objectief over Trump?quote:Op maandag 23 september 2019 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal prima dat jij dat vindt, maar dat verandert niets aan het feit dat jij degene bent die zich bedient van stelligheid, emotie toont en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen (en niet ik).
Nee, ik schrijf dat ik deze kwestie objectief benader. Althans, dat probeer ik.quote:Op maandag 23 september 2019 17:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
JIJ bent objectief over Trump?
Dat is de grap van de dag.
Nogmaals, ik heb het over theorieën van de baggermedia die gebaseerd zijn op niets die worden nagepraat omdat Orange man bad.quote:Op maandag 23 september 2019 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, het is dus door Trump aangestelde Atkinson die de melding dusdanig zorgwekkend dat hij bij Maguire aandringt op transparantie richting het Congres.
Daar hebben de media verder niets mee van doen. Transparantie is dus wenselijk in dit stadium, zeker omdat Trump al heeft toegegeven Biden ter sprake te hebben gebracht tijdens het onderhoud met zijn Oekrainse collega.
Nee hoor, als Trump involved is, ben jij niet objectief.quote:Op maandag 23 september 2019 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf dat ik deze kwestie objectief benader. Althans, dat probeer ik.
Le-zen, beste jongen.
Ben jij objectief over Trump?quote:Op maandag 23 september 2019 17:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor, als Trump involved is, ben jij niet objectief.
Dankzij speurwerk van die zogenaamde baggermedia weten we dat de melding van de klokkenluider waarschijnlijk betrekking heeft op een gesprek tussen Trump en de president van Oekraïne.quote:Op maandag 23 september 2019 17:40 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het over theorieën van de baggermedia die gebaseerd zijn op niets die worden nagepraat omdat Orange man bad.
En dat vind ik vermoeiend.
Ik zie Trump niet als de ideale president, Obama was veel meer een heerschap. Trump daarentegen is wel een verademing omdat hij geen politicus is en dus veel meer vanuit de burger redeneert dan de carrierepolitici uit DC die al hun connecties en partijleiding te vriend moeten houden. Trump zit minder in de zak van de globalisten en oorlogsprofiteurs, wat er tot nu toe voor gezorg heeft dat er nog geen nieuwe oorlog begonnen is. En dat hij wars is van politiek correct gehuilebalk. Bovendien houdt hij van grappen maken en trollen, dat maakt hem heel populair bij de Dumpertgeneratie.quote:Op maandag 23 september 2019 18:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben jij objectief over Trump?
Onder leiding van Trump stevent de VS anders wel af op een confrontatie met Iran. En ja, het is vooral aan de huidige administratie te danken dat we op dit punt zijn aanbeland.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie Trump niet als de ideale president, Obama was veel meer een heerschap. Trump daarentegen is wel een verademing omdat hij geen politicus is en dus veel meer vanuit de burger redeneert dan de carrierepolitici uit DC die al hun connecties en partijleiding te vriend moeten houden. Trump zit minder in de zak van de globalisten en oorlogsprofiteurs, wat er tot nu toe voor gezorg heeft dat er nog geen nieuwe oorlog begonnen is. En dat hij wars is van politiek correct gehuilebalk. Bovendien houdt hij van grappen maken en trollen, dat maakt hem heel populair bij de Dumpertgeneratie.
Dat zou wmb een onvergeeflijke fout zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onder leiding van Trump stevent de VS anders wel af op een confrontatie met Iran. En ja, het is vooral aan de huidige administratie te danken dat we op dit punt zijn aanbeland.
Je vergeet allerlei hysterisch gegil over impeachment!quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:29 schreef speknek het volgende:
Dat hele idee van 42D schaker Trump is nu toch wel lang en breed ontkracht. Maar het klopt dat Trump wel gedijt bij chaos (alhoewel vooral omdat hij een kongsi achter zich heeft die hem alles laat maken).
Voor de rest heeft het Witte Huis een standaard playbook ontwikkeld die ook hier weer ingezet wordt en uitermate effectief blijkt.
1. Witte Huis: "Trump heeft het niet gedaan", alle bewijzen worden een maand lang onderdrukt en juridisch tegengewerkt.
[commotie]
2. Giuliani "Al zou Trump het wel gedaan hebben dan is het niet zo erg"
[twee weken speculatie terwijl de pers met man en macht het boven tafel probeert te krijgen]
3. Trump: "Ik heb het wel gedaan"
4. GOP: "Maar het is niet zo erg als gespeculeerd werd!"
5. Trump kliek: gespeculeer laat zien dat er TDS heerst
[bekvechten]
6. Iedereen vergeet 3 omdat er weer een nieuw schandaal zich aftekent.
Ohjaquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je vergeet allerlei hysterisch gegil over impeachment!
Wmb zou een onvergeeflijke fout zijn om zaken aan te nemen van mensen en outlets die het al drie jaar lang telkens fout hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat zou wmb een onvergeeflijke fout zijn.
Ik dacht ook aan een canary trap. Dit heb eerder in dit topic gedeeld. En er is een suggestie gedaan dat het misschien om een journalist gaat, omdat de general counsel van DNI Maguire heeft gesteld dat het statuut van klokkenluiders alleen geldt voor leden van de inlichtingengemeenschap. Dus in deze kwestie de zogenaamde klokkenluider, beter gezegd een persoon die tweede of derde hands informatie heeft gelekt geen beroep kan doen op het klokkenluiders statuut.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar er is niemand in de media die zich heeft afgevraagd of dit geen bewuste actie van Trump geweest is? Je laat iemand in het juiste gezelschap wat ongefundeerde claims maken en die gaan er vervolgens mee aan de slag omdat ze denken dat zij de helden kunnen worden die Trump ten val brachten. Vervolgens wordt het hele verhaal door de media en de politiek gigantisch opgeklopt en als Trump dan de transcripts van de gesprekken vrijgeeft, blijkt er niks aan de hand te zijn. Resultaat is vervolgens dat de media en Trumps poilitieke tegenstanders voor de zoveelste keer publiekelijk voor lul staan EN er opeens wel aandacht in de anti-Trump media is voor de mogelijke corruptie van Biden en zijn zoon. En in de tussentijd fietst Trump er allerlei wetgeving doorheen zoals het aanwenden van Defensiefondsen voor de muur aan de Mexicaanse grens.
[ afbeelding ]
twitter:RepAdamSchiff twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 20:29:04We have been informed by the whistleblower’s counsel that their client would like to speak to our committee and has requested guidance from the Acting DNI as to how to do so.We‘re in touch with counsel and look forward to the whistleblower’s testimony as soon as this week. reageer retweet
Fox News ook al aan de Trump Derangement Syndrome. Wie blijft er nog over van de rationele mensen? Alleen The_Donald is straks nog een klein dorpje dat dapper standhoudt tegen de door Democraten geïnfiltreerde fake news MSM.quote:Napolitano, a Fox News senior judicial analyst, had framed President Trump's earlier statement as an admission that he tried to "solicit aid for his campaign from a foreign government."
“So that to which the president has admitted is in and of itself a crime,” Smith followed. Napolitano responded, "yes,"
Ik dacht dat Fox News geen betrouwbare nieuwsbron was? Maar nu fluiten ze een liedje dat Speknek bevalt.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Fox News ook al aan de Trump Derangement Syndrome. Wie blijft er nog over van de rationele mensen? Alleen The_Donald is straks nog een klein dorpje dat dapper standhoudt tegen de door Democraten geïnfiltreerde fake news MSM.
Zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik dacht dat Fox News geen betrouwbare nieuwsbron was?
Ik snap ju echt niet. Huilen om iemand (biden) en dat hij onderzocht moet worden. Niemand die dat in dit topic niet wil. Laat ze Biden lekker onderzoeken! Dat neemt niet weg dat de president zich ook heeft te houden aan wetten en regels, maar dan wil je geen onderzoek.quote:Op maandag 23 september 2019 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over een paar dagen blijkt het allemaal weer een natte scheet te zijn geweest. Maar dat haalt dan de WaPo en de NYT weer niet, of ergens tussen de strips en de contactadvertenties.
Maar de Amerikaanse overheid zou zeker werk moeten maken van Biden's handel en wandel. Als hij als VPOTUS schuldig heeft gemaakt aan het chanteren van de Oekrainse overheid om zijn zoons kwelgeest te laten ontslaan, was hij dus corrupt en hoort hij in het gevang.
Ik zeg niet dat Biden schuldig is of onschuldig is, het heeft er alleen alle schijn van. Biden was destijds VP en had wel degelijk bemoeienis met de Oekraine; na de putsch moest het land zo snel mogelijk uit de Russische invloedssfeer gehaald worden. Voor de Amerikanen was Oekraine heel belangrijk dus en Joe Biden was de Amerikaanse vice-president. Op dat zelfde moment werd Biden's zoon benoemd in de directie van een Oekrains energiededrijf. Hunter was een man van 12 ambachten/13 ongelukken, ontslagen bij de US Navy wegens cocainegebruik, spreekt geen Russisch/Oekrains en had verder geen enkele band met die regio. En dan biedt een Oekrains bedrijf hem een 50K maandsalaris aan voor een directiepost. Dat alleen al is behoorlijk verdacht.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ju echt niet. Huilen om iemand (biden) en dat hij onderzocht moet worden. Niemand die dat in dit topic niet wil. Laat ze Biden lekker onderzoeken! Dat neemt niet weg dat de president zich ook heeft te houden aan wetten en regels, maar dan wil je geen onderzoek.
Biden schuldig? Hard aanpakken!
Potus schuldig? Hard aanpakken!
Zo moeilijk is het niet, behalve als je een fanboy bent blijkbaar. Wees nou eens een echte vent, man.
Ik hier toch echt het idee dat je hier doelbewust liegt. Je zegt het Mueller rapport te hebben gelezen, maar vervolgens ontken je de conclusie. Vreemd dat iemand dat doet.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Biden schuldig is of onschuldig is, het heeft er alleen alle schijn van. Biden was destijds VP en had wel degelijk bemoeienis met de Oekraine; na de putsch moest het land zo snel mogelijk uit de Russische invloedssfeer gehaald worden. Voor de Amerikanen was Oekraine heel belangrijk dus en Joe Biden was de Amerikaanse vice-president. Op dat zelfde moment werd Biden's zoon benoemd in de directie van een Oekrains energiededrijf. Hunter was een man van 12 ambachten/13 ongelukken, ontslagen bij de US Navy wegens cocainegebruik, spreekt geen Russisch/Oekrains en had verder geen enkele band met die regio. En dan biedt een Oekrains bedrijf hem een 50K maandsalaris aan voor een directiepost. Dat alleen al is behoorlijk verdacht.
En waar is Trump dan schuldig aan volgens jou? Russiche inmenging? Daar hebben ze met alle macht 3 jaar lang bewijs voor proberen te vinden maar bleek een natte scheet.
De conclusie dat Trump niet met de Russen heeft samengespannen?quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hier toch echt het idee dat je hier doelbewust liegt. Je zegt het Mueller rapport te hebben gelezen, maar vervolgens ontken je de conclusie. Vreemd dat iemand dat doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |