abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189085867
De verdachte claimt onschuldig te zijn, dus tja, als je dan nog loopt te zeuren dat de verdachte schuldig is heb je waarschijnlijk TDS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 23 september 2019 @ 16:24:00 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086068
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, de door Trump aangestelde Atkinson vindt de melding van de klokkenluider dusdanig ernstig dat hij Maguire oproept het Congres uitgebreid te infomeren. Laat ze daar eerst maar eens mee beginnen.
Laat ze het maar allebei tegelijk doen.

Tot nu toe is het zonder repercussies geweest voor mollen, lekkers en bedriegers om valse beschuldigingen te uiten. Wordt tijd dat er zulke mensen de bak in gaan, zoals degenen die de Russiahoax zijn begonnen. Ik denk dat McCabe, Strzok, Brennan en nog wat anderen zich zorgen moeten maken. En hun trawanten in het congres zoals Swallwell en Schiff zouden ook door het slijk moeten, om het bewust bedriegen van het Amerikaanse publiek.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189086116
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Laat ze het maar allebei tegelijk doen.

Tot nu toe is het zonder repercussies geweest voor mollen, lekkers en bedriegers om valse beschuldigingen te uiten. Wordt tijd dat er zulke mensen de bak in gaan, zoals degenen die de Russiahoax zijn begonnen. Ik denk dat McCabe, Strzok, Brennan en nog wat anderen zich zorgen moeten maken. En hun trawanten in het congres zoals Swallwell en Schiff zouden ook door het slijk moeten, om het bewust bedriegen van het Amerikaanse publiek.
Wie is er precies de boel aan het bedonderen?

Trump zegt zelf dat hij Biden ter sprake heeft gebracht tijdens zijn onderhoud met zijn Oekrainse ambtgenoot. En Atkinson, die door Trump is aangesteld, vindt de melding dusdanig ernstig dat hij er bij Maguire op aandringt het Congres te informeren.

Lijkt mij zaak dat er open kaart wordt gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 16:29:28 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086122
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Two wrongs dont make a right. Zelfs als alle hierboven genoemde aantijgingen aan het adres van Obama en Biden kloppen, dan betekent dat niet dat Trump geen grenzen heeft overschreden.

Waar het nu om gaat, is de vraag of Trump zijn Oekrainse ambtgenoot heeft gevraagd Biden te onderzoeken. Dat is wat de klokkenluider zou beweren. Atkinson (die door Trump is aangesteld) vindt het in ieder geval ernstig genoeg om er veel gewag van te maken en er bij Maguire op aan te dringen de informatie te overhandigen aan het Congres.

Het is dus zaak dat de melding van de klokkenluider openbaar wordt gemaakt (of op z'n minst wordt gedeeld met het Congres).
Jij voorsorteert al op een "wrong" van Donald Trump, terwijl het enige dat bekend is over de informatie van de "klokkenluider" is dat zijn klacht gebaseerd is op hearsay.

bron

De inhoud van het gesprek is onbekend, maar er wordt door de baggermedia gespind dat Donald Trump hulp nodig heeft van Oekraïne om de presidentsrace te kunnen winnen. Hoe delusional moet je dan wel niet zijn om dit te geloven?
Dat jij dit dan weer na-papagaait is natuurlijk de bekende reflex, ongeacht dat zowel de Trump-regering als Kiev hebben verklaard dat er geen druk werd uitgeoefend.
Daarnaast heeft Rudy Guiliani in het interview met John Roberts in grote details uitgelegd wat precies de inhoud van de gesprekken waren tussen hem en de advocaat van de Oekraïense president. En dit interview heb ik ter informatie ook hier gepost.
Desondanks Orange man bad. En dit erg vermoeiend.

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 23-09-2019 16:34:56 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086178
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij voorsorteert al op een "wrong" van Donald Trump, terwijl het enige dat bekend is over de informatie van de "klokkenluider" is zijn klacht gebaseerd is op hearsay.

[ afbeelding ]

bron

De inhoud van het gesprek is onbekend, maar er wordt door de baggermedia gespind dat Donald Trump hulp nodig heeft van Oekraïne om de presidentsrace te kunnen winnen. Hoe delusional moet je dan wel niet zijn om dit te geloven?
Dat jij dit dan weer na-papagaait is natuurlijk de bekende reflex, ongeacht dat zowel de Trump-regering als Kiev hebben verklaard dat er geen druk werd uitgeoefend.
Daarnaast heeft Rudy Guiliani in het interview met John Roberts in grote details uitgelegd wat precies de inhoud van de gesprekken waren tussen hem en de advocaat van de Oekraïense president. En dit interview heb ik ter informatie ook hier gepost.
Desondanks Orange man bad. En dit erg vermoeiend.
Over Rudy gesproken. Dit meldde The Hill zojuist:

quote:
BREAKING: President Trump's personal attorney Rudy Giuliani on Monday said that he can’t say for certain that Trump didn’t threaten Ukraine aid when he spoke to that country's president about an investigation into former Vice President Joe Biden's son.

Maria Bartiromo: “Did the president threaten to cut off aid to the Ukraine?”
Giuliani: “No, no that was a false story,”
Bartiromo: “100 percent?”
Giuliani: “Well, I can’t tell you if it’s 100 percent.”
En ik weet inderdaad niet of Trump fout is geweest. Het lijkt mij echter dat het advies van Atkinson moet worden opgevoed en dat transparantie in dit stadium wenselijk is.
  maandag 23 september 2019 @ 16:37:37 #81
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086197
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

Over Rudy gesproken. Dit meldde The Hill zojuist:
Waarom precies kijk je niet het interview waaruit je van Guiliani direct zijn verklaringen kunt vernemen waarom Joe Biden in dit verhaal is betrokken?

quote:
En ik weet inderdaad niet of Trump fout is geweest. Het lijkt mij echter dat het advies van Atkinson moet worden opgevoed en dat transparantie in dit stadium wenselijk is.
Maar waarom precies doe je zo dan spastisch om er meteen Orange man bad van te maken?
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_189086231
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom precies kijk je niet het interview waaruit je Guiliani direct zijn verklaringen kunt vernemen waarom Joe Biden in dit verhaal is betrokken?
[..]

Maar waarom precies doe je zo dan spastisch om er meteen Orange man bad van te maken?
Dat 'Orange man bad' is een vooral een frame van jouw kant. Het enige wat ik in dit topic heb gedaan is de geruchten opsommen en pleiten voor transparantie.

Jij maakt daar echter 'TDS' en 'Orange man bad' van.

Ik weet ook niet of je het doorhebt, maar jij bent in dit topic eerder degene die 'deranged' reageert, met je continue persoonlijke aanvallen.
  maandag 23 september 2019 @ 16:45:06 #83
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086285
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat 'Orange man bad' is een vooral een frame van jouw kant. Het enige wat ik in dit topic heb gedaan is de geruchten opsommen en pleiten voor transparantie.

Ik weet ook niet of je het doorhebt, maar jij bent in dit topic eerder degene die 'deranged' reageert, met je continue persoonlijke aanvallen.
Frame van mij kant??
Dat is het frame van de baggermedia. Dara heb ik het over.
Dat veel van de never/-anti-Trumpers de spoonfed BS-narratief napraten, verder niets doen met feitelijke informatie die voorhanden is en alleen maar op één uitkomst uitkomen dat is inderdaad vermoeiend.
Maar dat je dit persoonlijk aantrekt kan ik verder niet helpen.
Crooked Hillary
pi_189086327
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Frame van mij kant??
Dat is het frame van de baggermedia. Dara heb ik het over.
Dat veel van de never/-anti-Trumpers de spoonfed BS-narratief napraten, verder niets doen met feitelijke informatie die voorhanden is en alleen maar op één uitkomst uitkomen dat is inderdaad vermoeiend.
Maar dat je dit persoonlijk aantrekt kan ik verder niet helpen.
Kerel, je schrijft hierboven letterlijk dat ik er meteen 'Orange man bad' van maak. Daarmee maak jij het persoonlijk.

En ook de media trekken nog geen vergaande conclusies. Wel worden opiniestukken geschreven met een 'als dan'-strekking. Als de beschuldigingen aan het adres van Trump kloppen, dan.....
  maandag 23 september 2019 @ 16:53:25 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086382
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee. Over het algemeen probeer je je in te houden, maar je bent wel eens door de mand gevallen met hetzelfde anti-Trump geraaskal wat diverse andere users hier altijd vertonen. Misschien heb je dan een paar wijntjes op en is het keurige vernislaagje dan weg.
  maandag 23 september 2019 @ 16:55:47 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086405
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, je schrijft hierboven letterlijk dat ik er meteen 'Orange man bad' van maak. Daarmee maak jij het persoonlijk.

En ook de media trekken nog geen vergaande conclusies. Wel worden opiniestukken geschreven met een 'als dan'-strekking. Als de beschuldigingen aan het adres van Trump kloppen, dan.....
Men heeft meerdere malen onderzocht wat de 'bias' van de media is en daaruit blijkt dat 92 procent van alle MSM-uitingen over Trump negatief is. Voor CNN, MSNBC, WaPo, NYT etc is dat tegen de 100%.

Er is een constante stroom van allerlei beschuldigingen jegens Trump in de MSM, meestal gebaseerd op anonieme bronnen of van-horen-zeggen materiaal en als puntje bij paaltje komt, blijkt het in 99% van de gevallen onzin en/of bewuste leugens te zijn.
  maandag 23 september 2019 @ 16:56:13 #87
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086408
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb het hierboven over jouw argument. Een reflex-argument met maar een enkele uitkomst. En dat vind ik nogal stom en vermoeiend. So what?
Je verkondigt allerlei zaken en nu pas in je laatste bericht erken je dat je geen feitelijke informatie hebt die al deze "big, if true" scenario's kunnen onderbouwen.
Dat is imo alleen het napraten van de baggermedia en niets doen met de feitelijke informatie die wel voorhanden is. En dat is ook vermoeiend
Crooked Hillary
pi_189086425
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee. Over het algemeen probeer je je in te houden, maar je bent wel eens door de mand gevallen met hetzelfde anti-Trump geraaskal wat diverse andere users hier altijd vertonen. Misschien heb je dan een paar wijntjes op en is het keurige vernislaagje dan weg.
Natuurlijk vind ik Trump een achterlijke imbeciel. Maar dat betekent niet dat ik kwesties rondom zijn persoon met een zekere mate van objectiviteit kan benaderen. Sowieso probeer ik mij in dit soort discussies altijd te beperken tot de feiten. En dat is wat ik tot dusver ook heb gedaan in dit topic.
pi_189086458
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het hierboven over jouw argument. Een reflex-argument met maar een enkele uitkomst. En dat vind ik nogal stom en vermoeiend. So what?
Je verkondigt allerlei zaken en nu pas in je laatste bericht erken je dat je geen feitelijke informatie hebt die al deze "big, if true" scenario's kunnen onderbouwen.
Dat is imo alleen het napraten van de baggermedia en niets doen met de feitelijke informatie die wel voorhanden is. En dat is ook vermoeiend
In mijn eerste post in dit topic gebruik ik nota bene bewust de formulering 'zou hebben' en rep ik over geruchten.

De enige die zich bedienen van stelligheid zijn jij en Ed. Jullie weten al zeker dat Trump onschuldig is en dat Biden de ware boosdoener is.
  maandag 23 september 2019 @ 17:00:29 #90
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik Trump een achterlijke imbeciel. Maar dat betekent niet dat ik kwesties rondom zijn persoon met een zekere mate van objectiviteit kan benaderen. Sowieso probeer ik mij in dit soort discussies altijd te beperken tot de feiten. En dat is wat ik tot dusver ook heb gedaan in dit topic.
Daar heb je in geen enkele inbreng blijk van gegeven, behalve in bericht #80
De overige berichten zijn inderdaad doorspekt met "Trump is een achterlijke imbeciel".
Dit is echter een nieuwsforum, dus mag het wat minder emotie en wat meer feitelijk worden, alstublieft?!
Crooked Hillary
pi_189086540
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Daar heb je in geen enkele inbreng blijk van gegeven, behalve in bericht #80
De overige berichten zijn inderdaad doorspekt met "Trump is een achterlijke imbeciel".
Dit is echter een nieuwsforum, dus mag het wat minder emotie en wat meer feitelijk worden, alstublieft?!
Tsja, uiteraard staat het jou vrij die interpretatie erop na te houden. Maar getuige mijn reacties in dit topic, beperk ik mij tot dusver tot de feiten, waarbij ik stelligheid tracht te vermijden.

Jij bericht andere users daarentegen van 'TDS' en een 'Orange man bad'-vooringenomenheid. Ook weet jij zeker dat Trump onschuldig is.

Dus naar mijn idee ben jij de enige in dit topic die zijn emoties niet in bedwang kunt houden.
  maandag 23 september 2019 @ 17:08:34 #92
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086574
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn eerste post in dit topic gebruik ik nota bene bewust de formulering 'zou hebben' en rep ik over geruchten.

De enige die zich bedienen van stelligheid zijn jij en Ed. Jullie weten al zeker dat Trump onschuldig is en dat Biden de ware boosdoener is.
Maar dat dan laat je heel snel los. Zo consequent zijn jouw berichten niet.

Ik heb er verder geen conclusie aan verbonden waarom ICIG Michael Atkinson de zaak heeft doorverwezen.
Ik heb me enkel bezig gehouden met zaken die wel bekend zijn.
En dat de "klokkenluider" zijn klacht gebaseerd heeft op wat hij van anderen heeft gehoord, vind ik wel een dingetje.
En ik heb het interview van Guiliani gezien. Twee keer.
En al mijn overige inbreng heeft een bredere perspectief als het voorsorteren op één enkele uitkomst, terwijl zonder transcriptie al deze voorstellingen luchtfietserij zijn.
Crooked Hillary
  maandag 23 september 2019 @ 17:12:57 #93
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086633
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, uiteraard staat het jou vrij die interpretatie erop na te houden. Maar getuige mijn reacties in dit topic, beperk ik mij tot dusver tot de feiten, waarbij ik stelligheid tracht te vermijden.
Nee.

quote:
Jij bericht andere users daarentegen van 'TDS' en een 'Orange man bad'-vooringenomenheid. Ook weet jij zeker dat Trump onschuldig is.

Dus naar mijn idee ben jij de enige in dit topic die zijn emoties niet in bedwang kunt houden.
Het verhaal is imo een beetje dom, de premisse dat Donald Trump de presidentsrace tegen Joe Biden niet kan winnen zonder de hulp van Oekraïne of all places _O- _O-
Het zou inderdaad hilarisch zijn als mensen dit niet serieus menen, maar dat doen ze wel.
En dat is imo net zo vermoeiend als de hele Russia collusion delusion.
Crooked Hillary
pi_189086636
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar dat dan laat je heel snel los. Zo consequent zijn jouw berichten niet.

Ik heb er verder geen conclusie aan verbonden waarom ICIG Michael Atkinson de zaak heeft doorverwezen.
Ik heb me enkel bezig gehouden met zaken die wel bekend zijn.
En dat de "klokkenluider" zijn klacht gebaseerd heeft op wat hij van anderen heeft gehoord, vind ik wel een dingetje.
En ik heb het interview van Guiliani gezien. Twee keer.
En al mijn overige inbreng heeft een bredere perspectief als het voorsorteren op één enkele uitkomst, terwijl zonder transcriptie al deze voorstellingen luchtfietserij zijn.
Volgens jou is het een grote hoax en is Biden de ware schuldige. Wie speculeert over mogelijke fouten van Trump, lijdt volgens jou aan TDS.

Dat heb je meerdere verklaard in dit topic. Dus jij bent toch echt degene die zich bedient van stelligheid en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen.

Want ik heb Trump in geen enkele bijdrage in dit topic schuldig verklaard. Ik heb slechts aangedrongen op transparantie, wat mij niet meer dan normaal lijkt.
pi_189086662
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Het verhaal is imo een beetje dom, de premisse dat Donald Trump de presidentsrace tegen Joe Biden niet kan winnen zonder de hulp van Oekraïne of all places _O- _O-
Het zou inderdaad hilarisch zijn als mensen dit niet serieus menen, maar dat doen ze wel.
En dat is imo net zo vermoeiend als de hele Russia collusion delusion.
Geen idee of Trump daadwerkelijk hulp nodig heeft van Oekraïne. Is ook totaal niet relevant.

De vraag is: heeft hij zijn Oekraïense ambtsgenoot gevraagd Biden te onderzoeken? En zo ja, op welke wijze?

Want dat is wat de klokkenluider lijkt te insinueren.
  maandag 23 september 2019 @ 17:25:59 #96
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086806
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens jou is het een grote hoax en is Biden de ware schuldige. Wie speculeert over mogelijke fouten van Trump, lijdt volgens jou aan TDS.

Dat heb je meerdere verklaard in dit topic. Dus jij bent toch echt degene die zich bedient van stelligheid en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen.

Want ik heb Trump in geen enkele bijdrage in dit topic schuldig verklaard. Ik heb slechts aangedrongen op transparantie, wat mij niet meer dan normaal lijkt.
Dit was mijn eerste bericht in dit topic:

quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:52 schreef dellipder het volgende:
Iemand die binnenkort tegen de lamp loopt voor het lekken van vertrouwelijke overheidsinformatie over een legitiem gekozen president probeert zijn hachje te redden door zich "klokkenluider" te noemen en de geheel onpartijdige baggermedia draaien weer overuren.
De baggermedia hebben ruim twee jaar lang de Russia collusion delusion hoax opgejut, dus imo hebben zij niet heel veel krediet.
Wat er de afgelopen dagen vooral is bericht is een theorie van de anti-Trump media dat het hier wel om een quid quo pro MOET gaan. Gebaseerd op niks.
Zelfs de "klokkenluider" heeft zijn informatie niet uit eerste hand. Joe Biden is in deze kwestie met ondersteunend bewijs betrokken, hoezeer jij dit vervelend vindt.

En alle voorgaande 'big, if true" bombshells bleken achteraf precies andersom te zijn, dus dit alles lijkt me niet onbelangrijk om aan te duiden.
TDS is real, dus je hebt nu eenmaal te maken met gare berichtgeving en een heleboel niet zelf-onderzoekende napraters die Trump een imbeciel vinden.
Crooked Hillary
  maandag 23 september 2019 @ 17:29:29 #97
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086853
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

Geen idee of Trump daadwerkelijk hulp nodig heeft van Oekraïne. Is ook totaal niet relevant.

Waar moet de quid quo pro dan wel uit bestaan (niet mijn theorie, maar die van de baggermedia) als het wel om Joe Biden gaat, maar niet om de presidentsrace?
Crooked Hillary
  maandag 23 september 2019 @ 17:31:24 #98
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086880
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het verleden heeft uitgewezen dat alle ophef en beschuldigingen tegen Trump op leugens waren gebaseerd.

Ik heb in de MSM en van progressieve 'onderzoeksjournalisten' zo goed als nergens iets gezien waar men serieus geinteresseeerd was in de oorsprong van de Russia-hoax. Het is zelfs zo erg dat een aantal van de complotters in dit verhaal, vaste contributors en 'specialisten' zijn geworden bij CNN en MSNBC, na hun oneervol ontslag. Bijna niemand ging serieus op zoek naar Mifsud, Halper, Glenn Simpson etc. en de opzet van dit complot. Alleen mensen als Glenn Greenwald en Aaron Mate op links die ondanks hun afschuw van Trump door alle poppenkast heen keken. De rest van de media waren hoerig of laf.

Dit zegt mij genoeg over de media. Ze zijn massaal onbetrouwbaar.
pi_189086900
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit was mijn eerste bericht in dit topic:
[..]

De baggermedia hebben ruim twee jaar lang de Russia collusion delusion hoax opgejut, dus imo hebben zij niet heel veel krediet.
Wat er de afgelopen dagen vooral is bericht is een theorie van de anti-Trump media dat het hier wel om een quid quo pro MOET gaan. Gebaseerd op niks.
Zelfs de "klokkenluider" heeft zijn informatie niet uit eerste hand. Joe Biden is in deze kwestie met ondersteunend bewijs betrokken, hoezeer jij dit vervelend vindt.

En alle voorgaande 'big, if true" bombshells bleken achteraf precies andersom te zijn, dus dit alles lijkt me niet onbelangrijk om aan te duiden.
TDS is real, dus je hebt nu eenmaal te maken met gare berichtgeving en een heleboel niet zelf-onderzoekende napraters die Trump een imbeciel vinden.
Nogmaals, het is dus door Trump aangestelde Atkinson die de melding dusdanig zorgwekkend dat hij bij Maguire aandringt op transparantie richting het Congres.

Daar hebben de media verder niets mee van doen. Transparantie is dus wenselijk in dit stadium, zeker omdat Trump al heeft toegegeven Biden ter sprake te hebben gebracht tijdens het onderhoud met zijn Oekrainse collega.
pi_189086920
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het verleden heeft uitgewezen dat alle ophef en beschuldigingen tegen Trump op leugens waren gebaseerd.

Ik heb in de MSM en van progressieve 'onderzoeksjournalisten' zo goed als nergens iets gezien waar men serieus geinteresseeerd was in de oorsprong van de Russia-hoax. Het is zelfs zo erg dat een aantal van de complotters in dit verhaal, vaste contributors en 'specialisten' zijn geworden bij CNN en MSNBC, na hun oneervol ontslag. Bijna niemand ging serieus op zoek naar Mifsud, Halper, Glenn Simpson etc. en de opzet van dit complot. Alleen mensen als Glenn Greenwald en Aaron Mate op links die ondanks hun afschuw van Trump door alle poppenkast heen keken. De rest van de media waren hoerig of laf.

Dit zegt mij genoeg over de media. Ze zijn massaal onbetrouwbaar.
Allemaal prima dat jij dat vindt, maar dat verandert niets aan het feit dat jij degene bent die zich bedient van stelligheid, emotie toont en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen (en niet ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')