Omdat t kan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stomme vraag. Waarom staan er allemaal niet meer bestaande supermarkten in de OP?
Geen idee, maar ik mis de C1000 nog steeds wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stomme vraag. Waarom staan er allemaal niet meer bestaande supermarkten in de OP?
Die hebben wij nooit in de buurt gehad. Wel de Edah. Daar haalde wij altijd drank omdat ze er nooit om een legitimatie bewijs vroegenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik mis de C1000 nog steeds wel eigenlijk.
Dat kan wel hoor. Er is een speciale knop om de tekst naar je klembord te kopiëren. Werkt prima.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat ik vanaf mobiel niet kan quoten van vorig topic.
Vandaag t/m zondag foodtruckfestival voor m'n deur en wat een weer wordt het weer! Getroffen hoor. Lekker makkelijk deur uit en eten, zonder drinken te hoeven kopen of wc muntjes
Frikandelbroodjes van de c1000 waren wel de beste ja..quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik mis de C1000 nog steeds wel eigenlijk.
Tja, dan maar opruimen dus. Schiet het al op, na die 3 vuilniszakken?quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
@:zilverberk: in antwoord op je vraag: ik kon er niet bij dus nee
De vloer is weer leeg na wat heen en weer schuiven van kratten met zooiquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tja, dan maar opruimen dus. Schiet het al op, na die 3 vuilniszakken?
De tweede was draait hier.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vloer is weer leeg na wat heen en weer schuiven van kratten met zooiHier blijft het wel bij denk ik. Ook al gestofzuigd daar. Nu maar eens wat wassen aanzetten.
Zo dat teams.. Langzaam mag ook... Wat een kak programma.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Monsterofferte verstuurd![]()
Tevens moet Teams een snelle maar pijnlijke dood sterven.
Eensquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was.... Tromgeroffel.... Even werkenquote:
Ik denk dat ze van blijdschap huilde. Tranen van gelukquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:20 schreef Molo het volgende:
Net collega verteld dat ik naar andere afdeling ga, helemaal. Moest ze huilen![]()
Blij dat ik eigenlijk helemaal weg ga, beetje klaar met zulke gevoelige mensen
Ik heb ondertussen het idee dat we dat niet willen weten. Een soort enorm kut computerprogramma.quote:
Denk het ook, terecht welquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van blijdschap huilde. Tranen van geluk
Microschoft Teamsquote:
Ohhhquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen het idee dat we dat niet willen weten. Een soort enorm kut computerprogramma.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:22 schreef Aure het volgende:
Haha toen één van mijn favoriete collega's mij ooit vertelde dat ie weg ging (inclusief naar andere stad verhuizen) moest ik ook huilen(maar ik was wel hoogzwanger op dat moment
)
Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijnquote:
Wel genantquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:25 schreef Aure het volgende:
Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijnHelaas wel in bijzijn van zo ongeveer het hele team
Oh oh, ze zijn hier bezig met een Microsoft office migratie. Ik hoop dat dat Teams dan buiten beeld blijftquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Microschoft Teams
Blijf onwetend, alsjeblieft!
Ik zei tegen zwangere collega dat ze wellicht een beetje fel reageerde, in teamvergadering.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijnHelaas wel in bijzijn van zo ongeveer het hele team
Sterktequote:Op vrijdag 20 september 2019 12:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh oh, ze zijn hier bezig met een Microsoft office migratie. Ik hoop dat dat Teams dan buiten beeld blijft
Flauw, ikweetzquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:30 schreef Aure het volgende:
Was even in de war waarom er bij mij wel een referrallink kwam en bij @:Molo niet, maar ik lees nu pas goed wat daar staat
Wij hadden zo'n teamlidquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Molo wil jij mijn collega worden
We missen wel wat explosief op de werkvloer, en dan vooral gericht tegen de huidige TL
Ik zag een zonnende poe
Nee, blijf hier! Je bent niet verplicht om alles mee te lezen joh.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:38 schreef Aure het volgende:
Ik scroll hier altijd snel door heen, soms mis ik 2 hele topicsAls ik dan alles heb gelezen, ben ik aan het eind alweer vergeten wat er in het begin stond. Jullie gaan zo snel dat ik zelfs in de OUD SC ben gaan posten
Ik moest gisteren wel gniffelen om AnneX die zei dat ze in haar hoofd vaak reageerde. Dat doe ik ook constant. Reageren op dingen die úren geleden zijn gezegd voelt zo spuit 11, dus dan reageer ik in mijn hoofd en lees verder. En soms reageer ik dan op helemaal niks daardoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:38 schreef Aure het volgende:
Ik scroll hier altijd snel door heen, soms mis ik 2 hele topicsAls ik dan alles heb gelezen, ben ik aan het eind alweer vergeten wat er in het begin stond. Jullie gaan zo snel dat ik zelfs in de OUD SC ben gaan posten
Haha ik blijf ook hierquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, blijf hier! Je bent niet verplicht om alles mee te lezen joh.
Bij ons willen ze dat gaan implementerenquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nesteldrank, nķg beterquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n teamlidHeerlijk ad rem, enorm assertief en nog verdomd sociaal ook. In het begin wist ik niet zo goed wat ik aan haar had, was ik bijna een beetje bang voor haar. Werd mijn favoeriete collega en ik baal nog steeds dat we geen collega's meer zijn
Ze heette nog Antje ook
Alles was leuk aan haar, elk team heeft minstens één Antje nodig.
P met nesteldrank
De OP-traditie is een plaatje die bij de TT pastquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
"Oh ja"quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Nesteldrank, nķg beter![]()
Oh ik wil ook een Antje.
Deze TL trad aan en zorgde meteen binnen 3 weken voor schoonschip op 3 poli's tegelijk. Schuiven met mensen en iedereen was blij. Toen begon de ellende.. ze heeft ook gewoon teveel poli's onder zich en het zijn natuuuuurlijk ook allemaal vrouwen![]()
maar ze laat belangrijke steken vallen. Ooit tegen haar gezegd dat als ze een rondje poli doet (zichtbaarheid) iets van een opschrijfboekje moest meenemen (beetje kinderachtig mss) want op die rondjes word er vanalles gevraagd aan haar, soms best belangrijke dingen waar ze dan vervolgens nooit meer op terugkomt/aan denkt. We noemen haar ook wel "Oh ja".
Teams zit bij ons ook in het pakket, maar ik ken maar 1 collega die het daadwerkelijk gebruikt, de rest skyped stug doorquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker dat je heel kleine kinderen nog een beetje voor de gek kan houden zo het jou uitkomtquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
TP, gefeliciteerd! Je deelt je verjaardag met mijn grote mini. We vieren het pas morgen, en hij denkt dat hij morgen jarig is, dus vandaag is gewoon een gewone dag. Gek, want in mijn hoofd is hij morgen ook jarig...
De eerste taart is gebakken. Nog wat abrikozenjam er tussen en chocolade eroverheen en klaar. Dan nog een biscuit bakken voor de aardbeientaart en klaar...
Ga volgende keer eens kijken wat je bedoeltquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Er is een speciale knop om de tekst naar je klembord te kopiëren. Werkt prima.
Zwanger?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:20 schreef Molo het volgende:
Net collega verteld dat ik naar andere afdeling ga, helemaal. Moest ze huilen![]()
Blij dat ik eigenlijk helemaal weg ga, beetje klaar met zulke gevoelige mensen
Ik ga binnenkort helemaal de directe zorg uit, voor altijdddddquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Molo wil jij mijn collega worden
We missen wel wat explosief op de werkvloer, en dan vooral gericht tegen de huidige TL
Ik zag een zonnende poe
En Loebes, die naamen
voor zijn allergieën.
Ik had ooit een kat, Wiske, die een vlooienallergie had.. erg lastig. Helaas weggelopen![]()
En een opruimerige P. .., nesteldrang heet dat ook wel![]()
En @:Fles@:opmerking de helft
Verder snel doorgescrolled hoor![]()
Ik heet iig niet Antjequote:Op vrijdag 20 september 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n teamlidHeerlijk ad rem, enorm assertief en nog verdomd sociaal ook. In het begin wist ik niet zo goed wat ik aan haar had, was ik bijna een beetje bang voor haar. Werd mijn favoeriete collega en ik baal nog steeds dat we geen collega's meer zijn
Ze heette nog Antje ook
Alles was leuk aan haar, elk team heeft minstens één Antje nodig.
P met nesteldrank
Ik vind je wel een soort Antjequote:
Laten we zeggen... Het is duidelijk niet door een vrouw of überhaupt gezond mens ontworpenquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij ons willen ze dat gaan implementerenWat is het probleem?
Echt alles. Het is binnen de kortste keren ontzettend overzichtelijk. Ik moet hier keer op keer opnieuw opstarten om te zien of J een wijziging heeft aangebracht. Het is traag. Er ontbreken enorm veel functionaliteiten. En het programma slaat als geheel echt nergens op. @Molo en @Dr_Flash weten kunnen hier ook over mee mopperen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij ons willen ze dat gaan implementerenWat is het probleem?
Ik had 40 vrouwen en een paar mannen in het popkoor, en met 1 had ik iets meer dan met al die anderen, maar toch geen 'vriendin' geworden. Wel ten tijde van die 5 jaar hoor, was altijd leuk, ook het naborrelen en ik kwam ze dan ook tegen op straat in de stad als we daar liepen. Ik heb me daardoor in mijn beginjaren hier wel wat meer thuis gevoeld al hield ik geen echte vriendschappen er aan over... je maakt toch een 'bandje' met je omgeving.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel gniffelen om AnneX die zei dat ze in haar hoofd vaak reageerde. Dat doe ik ook constant. Reageren op dingen die úren geleden zijn gezegd voelt zo spuit 11, dus dan reageer ik in mijn hoofd en lees verder. En soms reageer ik dan op helemaal niks daardoor
Oh ja, ik vind vriendinnen maken ook moeilijk. Ik heb 2 super leuke en lieve vriendinnen, maar die wonen allebei ver weg en ook nog eens in twee verschillende richtingen. Ik zou wel wat meer vriendinnen in de omgeving willen hebben en ben toen 2 jaar geleden lid geworden van een vriendinnen Noord Nederland fb groep, maar de mensen die ik daar leerde kennen vond ik eigenlijk ontzettend stom, saai en totaal mijn type niet. Wat zonde van mijn tijd en energie was dat zeg. Ik heb het maar weer even opgegeven.
Ik beschouw jullie wel meer als mijn vriendinnen (ook de mannen) waarmee ik lief en leed kan delen en kan steunen en steun krijgen. En natuurlijk gewoon over saaie koetjes en kalfjes kan kletsen.
Oh jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nesteldrank, nķg beter![]()
Oh ik wil ook een Antje.
Deze TL trad aan en zorgde meteen binnen 3 weken voor schoonschip op 3 poli's tegelijk. Schuiven met mensen en iedereen was blij. Toen begon de ellende.. ze heeft ook gewoon teveel poli's onder zich en het zijn natuuuuurlijk ook allemaal vrouwen![]()
maar ze laat belangrijke steken vallen. Ooit tegen haar gezegd dat als ze een rondje poli doet (zichtbaarheid) iets van een opschrijfboekje moest meenemen (beetje kinderachtig mss) want op die rondjes word er vanalles gevraagd aan haar, soms best belangrijke dingen waar ze dan vervolgens nooit meer op terugkomt/aan denkt. We noemen haar ook wel "Oh ja".
Pics!quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
TP, gefeliciteerd! Je deelt je verjaardag met mijn grote mini. We vieren het pas morgen, en hij denkt dat hij morgen jarig is, dus vandaag is gewoon een gewone dag. Gek, want in mijn hoofd is hij morgen ook jarig...
De eerste taart is gebakken. Nog wat abrikozenjam er tussen en chocolade eroverheen en klaar. Dan nog een biscuit bakken voor de aardbeientaart en klaar...
Proest! Koffie op mn laptopquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Mijn oude leidinggevende hebben we omgedoopt tot Cocktailhand, want zo stond die hoerig achterbakse bostrol in het smoelenboek en in al haar mails, met dikke cocktail in de hand
Nee dat is wel redelijk ingedroogd down there denk ikquote:
Dít is zoooo fantastisch lekker hčquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo. En dan ga ik nu naar buiten, kadootjes kopen voor de kleinkinderenen 2 zakken te grote kleding in de bak mieteren
Tunneljurkje nu?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dít is zoooo fantastisch lekker hč![]()
Weg ermee!
Enige jammere is dat ik nu een jurkje aan heb wat alweer te groot is, en kokerjurkje dus dat ziet er dan niet meer uit
Dat is niet positief nu met die jurk. Flodderdingquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tunneljurkje nu?Er zit iig ook een positieve kant aan.
Wekeend hier, en koffie. Life's good.
Hoe maak je maissoep?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gesport, nieuwe supermarkt bezocht (prompt het alarm af laten gaan) en nu broodje en glas verse jus.
Straks maissoepje maken en verder komt er niet veel meer uit mijn handen vandaag.
Kaplaarzen en sigaar in de auto liggen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet positief nu met die jurk. Flodderding
Met maisquote:
Immer!quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kaplaarzen en sigaar in de auto liggen?
En koriander zeker ook?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met mais
En gember en bosui en kokosmelk en paprika en meer zut.
Ik had twee kolven van TGTG en losse mais als groente houd ik niet zo van. Dus eens kijken hoe dit bevalt.
Kan ik een volgende keer lekker makkelijk een blikje korrels kopen.
Neequote:
Ik heb dus kokos pepernoten van Boletje gehaald doordat FFT enthousiast was, maar dat was voor mij dus 10x niksquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linkje geven was sneller geweest![]()
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R626092/kokos-maissoep Ik sloeg aan op de kokos.
Heb je weleens kokosdouchegel gehad?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dus kokos pepernoten van Boletje gehaald doordat FFT enthousiast was, maar dat was voor mij dus 10x niksEn ik hou wel van kokossmaak
Dat lijkt me echt vies. Douchegel sowieso. Volgens mij ook niet gezond.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Molo het volgende:
Heb je weleens kokosdouchegel gehad?
Instant kokhalzen, terwijl ik kokos heerlijk vind
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vies. Douchegel sowieso. Volgens mij ook niet gezond.
Het drinken? Nee. Zou niet weten hoe je anders moest gaan kokhalzenquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vies. Douchegel sowieso. Volgens mij ook niet gezond.
Ik ken wel iemand die ooit een enorme slok had genomen. Bewust. Ik weet alleen de reden niet meerquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef fietsie het volgende:
Het drinken? Nee. Zou niet weten hoe je anders moest gaan kokhalzen
Om in jouw armen te landen op de SEH?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die ooit een enorme slok had genomen. Bewust. Ik weet alleen de reden niet meer
Oh nee, dat was shampoo. Zelfde idee
Decubitus graad 4 eet of drink ik ook niet, maar ga ik wel hard van kokhalzen als ik het ruikquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het drinken? Nee. Zou niet weten hoe je anders moest gaan kokhalzen
Liter chloor en liter azijnquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die ooit een enorme slok had genomen. Bewust. Ik weet alleen de reden niet meer
Oh nee, dat was shampoo. Zelfde idee
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je weleens kokosdouchegel gehad?
Instant kokhalzen, terwijl ik kokos heerlijk vind
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:18 schreef Aure het volgende:
Kokos, ik vind het vooral heerlijk ruiken als je het ff roostert voor rendang
Katten. Gotta love themquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel eens een druppeltje chocolade douchegel genomen.
De Marrokaanse jongens op mijn middelbare school hebben een kokosshampoo fase gehad. Niet te doen![]()
Zit ik hier een beetje sexy te zittend dansen op Cypress Hill e.d., kijkt mijn kat zo:
Huuuuuuuhquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Decubitus graad 4 eet of drink ik ook niet, maar ga ik wel hard van kokhalzen als ik het ruik
Ouch, ja, dat zorgt voor een nasty cocktailquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
Liter chloor en liter azijn
Top combinatie was dat
Ik hoorde dat ze vorig jaar na jarenlange ellende ervan is overleden
Was dat niet van dat kokosvet in het haar? Dat deden veel mensen bij mij op schoolquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel eens een druppeltje chocolade douchegel genomen.
De Marrokaanse jongens op mijn middelbare school hebben een kokosshampoo fase gehad. Niet te doen![]()
Zit ik hier een beetje sexy te zittend dansen op Cypress Hill e.d., kijkt mijn kat zo:
Yep, dat lijkt me echt ziek ziek ziek goorquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Katten. Gotta love them
[..]
HuuuuuuuhLekker necrotiserend weefsel.
Hoewel myasis misschien nog wel kokhalswaardiger is
+1 en alle pus. Pus is zo vies, dat blijft dagenlang hangen in je neus.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:20 schreef Molo het volgende:
Decubitus graad 4 eet of drink ik ook niet, maar ga ik wel hard van kokhalzen als ik het ruik
Soulgloquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat niet van dat kokosvet in het haar? Dat deden veel mensen bij mij op school
De (telsell?) reclamequote:
Nee van Coming To America met Eddie Murphyquote:
Dan was het zo goed dat ik na al die jaren ben gaan denken dat het een echt product wasquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:28 schreef Molo het volgende:
Nee van Coming To America met Eddie Murphy
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |