abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:24:29 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189037476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:23 schreef Aure het volgende:
Wat is Teams?
Microschoft Teams

Blijf onwetend, alsjeblieft!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189037477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen het idee dat we dat niet willen weten. Een soort enorm kut computerprogramma.
Ohhh :D Ik las iets van kak programma en dacht dat het iets super sufs op tv was :+
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:24:47 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189037482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:22 schreef Aure het volgende:
Haha toen één van mijn favoriete collega's mij ooit vertelde dat ie weg ging (inclusief naar andere stad verhuizen) moest ik ook huilen :D (maar ik was wel hoogzwanger op dat moment :+ )
_O-

Zwanger huilen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189037489
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Zwanger huilen _O_
Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijn :D Helaas wel in bijzijn van zo ongeveer het hele team :')
pi_189037503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:25 schreef Aure het volgende:

Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijn :D Helaas wel in bijzijn van zo ongeveer het hele team :')
Wel genant :D Maar ja, iedereen denkt toch: hormonen. Dus zo erg is het ook weer niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189037520
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Microschoft Teams

Blijf onwetend, alsjeblieft!
Oh oh, ze zijn hier bezig met een Microsoft office migratie. Ik hoop dat dat Teams dan buiten beeld blijft :o
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:30:04 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189037542
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:25 schreef Aure het volgende:

[..]

Één van de weinige hormonale momenten die ik heb gehad tijdens zwanger zijn :D Helaas wel in bijzijn van zo ongeveer het hele team :')
Ik zei tegen zwangere collega dat ze wellicht een beetje fel reageerde, in teamvergadering.

Haar reactie 'IK REAGEER HELEMAAL NIET FEL!!!!! :( :( :( :( :( }:| }:| }:| :X :X :X :X :X :X '

Owkee :+

Kwam ze een paar dagen later met schaamrood op de kaken zeggen dat ze toch wat te fel was _O-

Heerlijk

Ik heb een collega ondergekotst en ben meermaals in slaap gevallen tijdens werk toen ik zwanger was. Vond ik wel genoeg :')
Fel ben ik altijd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189037544
Was even in de war waarom er bij mij wel een referrallink kwam en bij @Molo niet, maar ik lees nu pas goed wat daar staat _O-
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:30:47 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189037552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Oh oh, ze zijn hier bezig met een Microsoft office migratie. Ik hoop dat dat Teams dan buiten beeld blijft :o
Sterkte

www.stichtingcorrelatie.nl
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:30:55 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189037554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:30 schreef Aure het volgende:
Was even in de war waarom er bij mij wel een referrallink kwam en bij @:Molo niet, maar ik lees nu pas goed wat daar staat _O-
Flauw, ikweetz :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189037597
Ik ga alvast in een hoekje zitten huilen dan.
pi_189037612
Molo wil jij mijn collega worden O+
We missen wel wat explosief op de werkvloer, en dan vooral gericht tegen de huidige TL >:)

Ik zag een zonnende poe O+

En Loebes, die naam O+ en ;( voor zijn allergieën.
Ik had ooit een kat, Wiske, die een vlooienallergie had.. erg lastig. Helaas weggelopen :'(

En een opruimerige P. .., nesteldrang heet dat ook wel *O*

En @Fles _O- @opmerking de helft

Verder snel doorgescrolled hoor 8)7 :Y)
pi_189037661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Molo wil jij mijn collega worden O+
We missen wel wat explosief op de werkvloer, en dan vooral gericht tegen de huidige TL >:)

Ik zag een zonnende poe O+

Wij hadden zo'n teamlid _O_ Heerlijk ad rem, enorm assertief en nog verdomd sociaal ook. In het begin wist ik niet zo goed wat ik aan haar had, was ik bijna een beetje bang voor haar. Werd mijn favoeriete collega en ik baal nog steeds dat we geen collega's meer zijn _O_ Ze heette nog Antje ook O+ Alles was leuk aan haar, elk team heeft minstens één Antje nodig.

P met nesteldrank _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189037662
Ik scroll hier altijd snel door heen, soms mis ik 2 hele topics :P Als ik dan alles heb gelezen, ben ik aan het eind alweer vergeten wat er in het begin stond. Jullie gaan zo snel dat ik zelfs in de OUD SC ben gaan posten 8)7
pi_189037698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:38 schreef Aure het volgende:
Ik scroll hier altijd snel door heen, soms mis ik 2 hele topics :P Als ik dan alles heb gelezen, ben ik aan het eind alweer vergeten wat er in het begin stond. Jullie gaan zo snel dat ik zelfs in de OUD SC ben gaan posten 8)7
Nee, blijf hier! Je bent niet verplicht om alles mee te lezen joh.
Spoilers!
pi_189037718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:38 schreef Aure het volgende:
Ik scroll hier altijd snel door heen, soms mis ik 2 hele topics :P Als ik dan alles heb gelezen, ben ik aan het eind alweer vergeten wat er in het begin stond. Jullie gaan zo snel dat ik zelfs in de OUD SC ben gaan posten 8)7
Ik moest gisteren wel gniffelen om AnneX die zei dat ze in haar hoofd vaak reageerde. Dat doe ik ook constant. Reageren op dingen die úren geleden zijn gezegd voelt zo spuit 11, dus dan reageer ik in mijn hoofd en lees verder. En soms reageer ik dan op helemaal niks daardoor :')

Oh ja, ik vind vriendinnen maken ook moeilijk. Ik heb 2 super leuke en lieve vriendinnen, maar die wonen allebei ver weg en ook nog eens in twee verschillende richtingen. Ik zou wel wat meer vriendinnen in de omgeving willen hebben en ben toen 2 jaar geleden lid geworden van een vriendinnen Noord Nederland fb groep, maar de mensen die ik daar leerde kennen vond ik eigenlijk ontzettend stom, saai en totaal mijn type niet. Wat zonde van mijn tijd en energie was dat zeg. Ik heb het maar weer even opgegeven.

Ik beschouw jullie wel meer als mijn vriendinnen (ook de mannen 8-) ) waarmee ik lief en leed kan delen en kan steunen en steun krijgen. En natuurlijk gewoon over saaie koetjes en kalfjes kan kletsen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189037730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, blijf hier! Je bent niet verplicht om alles mee te lezen joh.
Haha ik blijf ook hier :D
pi_189037731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Monsterofferte verstuurd *O*

Tevens moet Teams een snelle maar pijnlijke dood sterven.
Bij ons willen ze dat gaan implementeren :o Wat is het probleem?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189037752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hadden zo'n teamlid _O_ Heerlijk ad rem, enorm assertief en nog verdomd sociaal ook. In het begin wist ik niet zo goed wat ik aan haar had, was ik bijna een beetje bang voor haar. Werd mijn favoeriete collega en ik baal nog steeds dat we geen collega's meer zijn _O_ Ze heette nog Antje ook O+ Alles was leuk aan haar, elk team heeft minstens één Antje nodig.

P met nesteldrank _O-
Nesteldrank, nóg beter _O_ :D

Oh ik wil ook een Antje.
Deze TL trad aan en zorgde meteen binnen 3 weken voor schoonschip op 3 poli's tegelijk. Schuiven met mensen en iedereen was blij. Toen begon de ellende.. ze heeft ook gewoon teveel poli's onder zich en het zijn natuuuuurlijk ook allemaal vrouwen :r :P maar ze laat belangrijke steken vallen. Ooit tegen haar gezegd dat als ze een rondje poli doet (zichtbaarheid) iets van een opschrijfboekje moest meenemen (beetje kinderachtig mss) want op die rondjes word er vanalles gevraagd aan haar, soms best belangrijke dingen waar ze dan vervolgens nooit meer op terugkomt/aan denkt. We noemen haar ook wel "Oh ja". :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2019 @ 12:43:25 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189037754
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stomme vraag. Waarom staan er allemaal niet meer bestaande supermarkten in de OP?
De OP-traditie is een plaatje die bij de TT past :+. Twee topics geleden sloten we af met Supermarkten en ik had toevallig de LaPo dus begon het topic maar met plaatjes van oude supermarktketens :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189037777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:43 schreef Bluezz het volgende:

Nesteldrank, nóg beter _O_ :D

Oh ik wil ook een Antje.
Deze TL trad aan en zorgde meteen binnen 3 weken voor schoonschip op 3 poli's tegelijk. Schuiven met mensen en iedereen was blij. Toen begon de ellende.. ze heeft ook gewoon teveel poli's onder zich en het zijn natuuuuurlijk ook allemaal vrouwen :r :P maar ze laat belangrijke steken vallen. Ooit tegen haar gezegd dat als ze een rondje poli doet (zichtbaarheid) iets van een opschrijfboekje moest meenemen (beetje kinderachtig mss) want op die rondjes word er vanalles gevraagd aan haar, soms best belangrijke dingen waar ze dan vervolgens nooit meer op terugkomt/aan denkt. We noemen haar ook wel "Oh ja". :')
"Oh ja" _O- Ik zie het helemaal voor me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189037779
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Monsterofferte verstuurd *O*

Tevens moet Teams een snelle maar pijnlijke dood sterven.
Teams zit bij ons ook in het pakket, maar ik ken maar 1 collega die het daadwerkelijk gebruikt, de rest skyped stug door
We have far more in common than that which devides us..
pi_189037780
TP, gefeliciteerd! Je deelt je verjaardag met mijn grote mini. We vieren het pas morgen, en hij denkt dat hij morgen jarig is, dus vandaag is gewoon een gewone dag. Gek, want in mijn hoofd is hij morgen ook jarig...

De eerste taart is gebakken. Nog wat abrikozenjam er tussen en chocolade eroverheen en klaar. Dan nog een biscuit bakken voor de aardbeientaart en klaar...
pi_189037799
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
TP, gefeliciteerd! Je deelt je verjaardag met mijn grote mini. We vieren het pas morgen, en hij denkt dat hij morgen jarig is, dus vandaag is gewoon een gewone dag. Gek, want in mijn hoofd is hij morgen ook jarig...

De eerste taart is gebakken. Nog wat abrikozenjam er tussen en chocolade eroverheen en klaar. Dan nog een biscuit bakken voor de aardbeientaart en klaar...
Lekker dat je heel kleine kinderen nog een beetje voor de gek kan houden zo het jou uitkomt *O*
Stiekem toch gefeliciteerd met de grote mini O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189037828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:52 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat kan wel hoor. Er is een speciale knop om de tekst naar je klembord te kopiëren. Werkt prima. ^O^
Ga volgende keer eens kijken wat je bedoelt ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')