abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199684347
quote:
9s.gif Op zondag 30 mei 2021 03:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja daar heb ik dus geen reet aan :') Hoe zag het potje eruit? Wat was het merk? ^O^ _O_
ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.
maar 1 keer de mist in gegaan met een smaak. en ik lees nu dat de DE tobacco flavor een goede smaak met vanille heeft.
al moet ik wel zeggen dat je bij free shipping gerust 2 maanden kan zitten wachten eer je t in huis hebt.
kan je evt een link sturen als je niet vies bent van china.
kan je van hun ook gelijk een potje ry4 proberen. kost niet duur ;)
  zondag 30 mei 2021 @ 17:39:22 #202
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199685058
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.
maar 1 keer de mist in gegaan met een smaak. en ik lees nu dat de DE tobacco flavor een goede smaak met vanille heeft.
al moet ik wel zeggen dat je bij free shipping gerust 2 maanden kan zitten wachten eer je t in huis hebt.
kan je evt een link sturen als je niet vies bent van china.
kan je van hun ook gelijk een potje ry4 proberen. kost niet duur ;)
Yes stuur maar door graag zelfs! Welke nicotinegehalte neem je?
pi_199685409
ik neem merendeels vanaf 12mg. meestal flesjes van 50ml. zie dat sommige sold out zijn. maar je hebt van dat merk iig 10-30-50-100 ml
via die link kan je alle smaken en nic gehalte zien + hoeveel VG
het merk pirate bevalt mij ook goed. weet niet of ze die met jouw smaak hebben hoor. zo te zien niet, maar wie weet lust je ook een keer wat anders ;)
pi_199706851
@Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze :')

FastTech gebruiken om te bestellen of iemand nog een betere tip?
pi_199711489
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze :')

Ik zag die volgens mij op eliquidmania.nl
Daar bestel ik altijd.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 juni 2021 @ 22:40:26 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199712014
Ik bestel tegenwoordig alles in Duitsland. 120ml Fles met 10ml smaakje, nicotine shot, vg. Is volgens mijn berekening nog rond de 1.8mg.
Volgende bestelling eens zonder nicotine proberen. Ben er wel klaar mee.
pi_199712468
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:40 schreef Kreator het volgende:
Ik bestel tegenwoordig alles in Duitsland. 120ml Fles met 10ml smaakje, nicotine shot, vg. Is volgens mijn berekening nog rond de 1.8mg.
Volgende bestelling eens zonder nicotine proberen. Ben er wel klaar mee.
Waar ergens bestel je?

@Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer Dking :') Volgens mij hetzelfde.
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 juni 2021 @ 06:20:29 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199713544
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waar ergens bestel je?

@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer Dking :') Volgens mij hetzelfde.
Momenteel hier. https://www.edampf-shop.com/
pi_199715107
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer Dking :') Volgens mij hetzelfde.
Klopt, zag ik lol.
Ikzelf vind het een fijne site met heel behulpzame mensen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:32:38 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199926906
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze :')

ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:38:23 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199927017
Oh, en mij mentionen werkt niet, staat uit. 😋
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199927047
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.
Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?
  donderdag 17 juni 2021 @ 17:15:53 #213
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199929983
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?
dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?

Bestel er gewoon een, of 10, en vind het uit.
pi_199930261
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?

Bestel er gewoon een, of 10, en vind het uit.
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
  donderdag 17 juni 2021 @ 20:58:19 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199934205
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
ik ben ook begonnen op 18, na 35 jaar zware shag, best een tijdje volgehouden. Het spul wat ik nu damp is 3mg ofzo, en dat is puur voor de smaak.. nicotine is ook een smaakdrager in je liquid, dus hoe lager het nicotinegehalte, hoe meer smaakstof erbij moet.
pi_199938974
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.
nu gebruik ik weer vrnml gewone liquid

baal wel ontzettend dat mijn favo nergens meer te verkrijgen is. was van een webshop in china. die verkochten blijkbaar als enige dat merk . hebben de meeste liquids eruit gegooid die ik met regelmaat kocht.
overgenomen door iemand anders die de prijzen verdriedubbelden. en niks meer free shipping bij besteding van min $20.
zo jammer.

heb je bij fasttecht besteld en dan de goedkoopste verzendmethode? want reken dan echt op 2 maanden wachten he.
pi_199939183
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 00:06 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.
nu gebruik ik weer vrnml gewone liquid

baal wel ontzettend dat mijn favo nergens meer te verkrijgen is. was van een webshop in china. die verkochten blijkbaar als enige dat merk . hebben de meeste liquids eruit gegooid die ik met regelmaat kocht.
overgenomen door iemand anders die de prijzen verdriedubbelden. en niks meer free shipping bij besteding van min $20.
zo jammer.

heb je bij fasttecht besteld en dan de goedkoopste verzendmethode? want reken dan echt op 2 maanden wachten he.
Gewoon de standaard shipping ja. 2 maanden mwa valt mee hoor.
pi_199939184
Ik las elektronisch raken
pi_200122497
Gisteren voor 80 euro aan base/nicotine/aroma besteld, kan ik weer even vooruit :7
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200532121

[ Bericht 67% gewijzigd door marc0871 op 25-07-2021 06:09:32 ]
  zondag 25 juli 2021 @ 11:25:41 #221
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_200536470
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 06:08 schreef marc0871 het volgende:

goeie kick
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_201492881
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:25 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
goeie kick
Tja, je moet wat, als je een topic een beetje bovenaan in je lijst wil houden.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:52:43 #224
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201601421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 02:03 schreef marc0871 het volgende:
Er gebeurd hier alleen niet zo veel meer.
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heel
Sporadisch zie ik nog wat flinke dampwolken voorbij vliegen. Raakt het uit de gratie? Door alle opgelegde beperkingen de stijging van gebruikers tot een halt geroepen? Geen idee. Ik weet wel dat ik 1.5jaar gestopt ben. Bijna 7 jaar geleden dat ik ermee begon. Tijd gaat fakking hard. Zo nu kom ik nog wat klein hardware en wat prut tegen ( coils, draad etc ). Alles gaat de vuilnisbak in en heb alleen nog maar de iStick30 als aandenken liggen.

Het was leuk. Mooie tijdelijke hobby die 20 jaar lang slechte gewoonte heeft weten te beëindigen.
Mai pben rai~!
pi_201603182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 07:52 schreef KNAK het volgende:

[..]
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heel
Sporadisch zie ik nog wat flinke dampwolken voorbij vliegen. Raakt het uit de gratie? Door alle opgelegde beperkingen de stijging van gebruikers tot een halt geroepen? Geen idee. Ik weet wel dat ik 1.5jaar gestopt ben. Bijna 7 jaar geleden dat ik ermee begon. Tijd gaat fakking hard. Zo nu kom ik nog wat klein hardware en wat prut tegen ( coils, draad etc ). Alles gaat de vuilnisbak in en heb alleen nog maar de iStick30 als aandenken liggen.

Het was leuk. Mooie tijdelijke hobby die 20 jaar lang slechte gewoonte heeft weten te beëindigen.
Grappig, 1,5 jaar geleden ben ik juist begonnen en heb er nog geen spijt. Alleen al dat je die stank van brandend tabak niet hebt is voor mij al een pluspunt.

Ik doe alleen niet aan grote dampwolken en ben op een gegeven moment overgestapt naar een podsysteem. Ook vind ik de meeste smaakje niet erg interessant, dus damp ik vooral tabakssmaak. Iets wat ik de eerste maanden vooral had vermeden, maar later achterkwam dat het helemaal niet naar tabak smaakt. :D Het is gewoon veel minder zoet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201603595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 07:52 schreef KNAK het volgende:

[..]

Mja, doe er ook niks meer mee.
Het laatste jaar zonder nic en op een gegeven moment stond ie daar maar.
Ineens was 't het niet meer.

Zoals ik toen al zei, van 20ml per dag, naar nog geen 10ml in een week.
In een hete dripper :o
Jij had net hetzelfde.

Ik heb de Drop, met dual twisted 23, ID2,5, 5 wraps, 0.3 Ohm coils, nog op een Unknown mech zitten en een paar batterijen achtergehouden.
De rest heb ik allemaal weggedaan.
Zelfs de lader, waar nog maar 2 van de 4 sloten het van deden.

Totaal geen behoefte meer aan.
pi_201604042
zoals bij anderen hun foon aan de hand zit geroest zit er bij mij een podsysteem aan vast. heb hier nu 2 medo's in gebruik, maar moet nog nieuwe pods voor een mooi prijsje zien te scoren.
maar ik heb nog genoeg andere podsystemen liggen.
af en toe nog de pico. en daarnaast lekker nog de gewone peuk.
al hoop ik van die laatste toch weer eens af te stappen.

was zelf eerst ook heel erg van de smaakjes, maar nu idd gwn tabak en dan evt met een nootsmaak. was eerst meestal koffie, maar mijn favo bestaat niet meer.
binnenkort toch maar weer eens een pod vullen met mint, goed voor de verkoudheid ;)
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:08:21 #228
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201604107
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Grappig, 1,5 jaar geleden ben ik juist begonnen en heb er nog geen spijt. Alleen al dat je die stank van brandend tabak niet hebt is voor mij al een pluspunt.

Ik doe alleen niet aan grote dampwolken en ben op een gegeven moment overgestapt naar een podsysteem. Ook vind ik de meeste smaakje niet erg interessant, dus damp ik vooral tabakssmaak. Iets wat ik de eerste maanden vooral had vermeden, maar later achterkwam dat het helemaal niet naar tabak smaakt. :D Het is gewoon veel minder zoet.
Smaakjes... smaakjes..
M'n huis leek op het hoogtepunt op een mini meth laboratorium. Overal flesjes die aan het rijpen waren, overal flessen base met allerlei verhoudingen, overal kleine monsters om te testen, flesjes in een yogurthwarmer, echt overal zooi...en dan hebben we het maar niet over de andere hardware.
Ondanks dat het een beetje doorgeslagen was toch ervan kunnen genieten. Zwaar vape-misbruik kan je zeggen maar tot nu toe nog geen (semi-)lange termijn issues ondervonden. Vraag me af of dit er uberhaupt is. Nog even wat jaartjes wachten misschien? Vapen is (was voor mij) gewoonweg dé manier om van roken af te komen als je het een beetje doorzet. Je hebt de nicotine, je hebt de handeling en daar is het een roker vaak om te doen, dus blijf vooral zo doorgaan en over een tijdje flikker je ook alles weg en ben je verlost van datgene waar je nooit vanaf dacht te kunnen komen

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:24 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Mja, doe er ook niks meer mee.
Het laatste jaar zonder nic en op een gegeven moment stond ie daar maar.
Ineens was 't het niet meer.

Zoals ik toen al zei, van 20ml per dag, naar nog geen 10ml in een week.
In een hete dripper :o
Jij had net hetzelfde.

Ik heb de Drop, met dual twisted 23, ID2,5, 5 wraps, 0.3 Ohm coils, nog op een Unknown mech zitten en een paar batterijen achtergehouden.
De rest heb ik allemaal weggedaan.
Zelfs de lader, waar nog maar 2 van de 4 sloten het van deden.

Totaal geen behoefte meer aan.
Drop heb ik ook nog zag ik... verder misschien nog iets in een doos maar dat was het. Toen ik verhuisde en een kleine erbij kreeg wilde ik niet meer beginnen aan het deactiveren van de rookmelder. Buiten staan had ik ook geen zin in. De zooi meenemen ook niet en aangezien ik al een tijd op 0 zat was het een eenvoudige keuze. Klaar.

2015 als schooiertje hier gestart jullie (ook jij O~) ) het leven zuur gemaakt met vragen, nu 7 jaar later als veteraan met mooie herinneringen heel af en toe lezen hoe de nieuwe generatie aan het knutselen is. Op naar Kruidvat voor een kleurspoeling :') (8>
Mai pben rai~!
pi_201605441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:
en
[..]
Drop heb ik ook nog zag ik... verder misschien nog iets in een doos maar dat was het. Toen ik verhuisde en een kleine erbij kreeg wilde ik niet meer beginnen aan het deactiveren van de rookmelder. Buiten staan had ik ook geen zin in. De zooi meenemen ook niet en aangezien ik al een tijd op 0 zat was het een eenvoudige keuze. Klaar.
Ook verhuist.
Van een eengezinswoning met 4 slaapkamers, naar een shalet met 2.
Zeg maar dat ik nu alleen de benedenverdieping heb aan ruimte.
Ik heb heel veel moeten weggooien.
Niet alleen van mijn ouders (wat een troep dragen mensen in 45 jaar een huis in :')), maar ook heel veel van mezelf.
Dingen waar ik al 10 jaar niet meer naar om had gekeken, gingen bijna zonder kijken weg.
Zat soms toch wat nostagie aan.
Het dampspul had zijn doel gediend en heb ik dus voor 95% weggedaan.
Scheelde toch weer een doos.
Het laatste is nog even een aandenken.
quote:
2015 als schooiertje hier gestart jullie (ook jij O~) ) het leven zuur gemaakt met vragen, nu 7 jaar later als veteraan met mooie herinneringen heel af en toe lezen hoe de nieuwe generatie aan het knutselen is. Op naar Kruidvat voor een kleurspoeling :') (8>
Ja, dat weten we nog :').
Dat werden de kleine uurtjes, die nacht _O-
Daar kregen SD en ik ook bijna grijze haren van :+

Maar jij ging ook letterlijk in een paar weken tijd van een startsetje naar full pro.
Met alle apparaten er tussenin, waar wij een jaar tot 1,5 jaar over hadden gedaan.
En toen de sapjes, idd :+

Als ik het zo lees, is de nieuwe garde niet zo van het knutselen en mengen.
Ik zie tenminste niet veel van het 'leuke' spul langs komen.

Kleurspoeling, meh.
Grijs is het nieuwe blond, hè.

[ Bericht 2% gewijzigd door marc0871 op 02-10-2021 15:19:11 ]
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:07:22 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205197087
Helaas vanaf vandaag geen aroma’s meer te koop hoorde ik. Gewoon uit het buitenland bestellen lijkt mij? Is het ook een Europees verbod? Beetje belachelijk maar zo zijn we ze hier in Nederland wel gewend. Er zou misschien een opstandige puber de stap van e-cig naar peuk kunnen maken, maar lijkt mij dat alleen de serieuze stoppende roker hier het meeste hinder van zal gaan ondervinden.
Mai pben rai~!
pi_205197208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KNAK het volgende:
Helaas vanaf vandaag geen aroma’s meer te koop hoorde ik. Gewoon uit het buitenland bestellen lijkt mij? Is het ook een Europees verbod? Beetje belachelijk maar zo zijn we ze hier in Nederland wel gewend. Er zou misschien een opstandige puber de stap van e-cig naar peuk kunnen maken, maar lijkt mij dat alleen de serieuze stoppende roker hier het meeste hinder van zal gaan ondervinden.
Ging dat niet om voorgevulde wegwerpvapes?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205199033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KNAK het volgende:
Jawel, is uitgesteld tot januari 2023.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ongartsen-ministerie

Ik weet alleen niet of ze ermee ook de aromas bedoelen of gewoon de kant en klare flesjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cici op 01-07-2022 13:13:41 ]
  zondag 6 november 2022 @ 10:36:53 #233
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206574228
Sinds (eer)gisteren begonnen met vapen, als vervanging voor sigaretten. Maar ik heb niet de indruk dat ik er geld mee zal besparen.

Roken: ongeveer 1 doos Ajja corse bleu, 175g, 45¤ per maand.
Vapen: na 2 dagen is m'n flesje van 10 ml (10 mg/ml nicotine), 5.95¤ reeds half leeg. 1 flesje per 4 dagen komt neer op 44.625¤ per maand (30 dagen).
are we infinite or am I alone
pi_206574486
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 10:36 schreef crystal_meth het volgende:
Sinds (eer)gisteren begonnen met vapen, als vervanging voor sigaretten. Maar ik heb niet de indruk dat ik er geld mee zal besparen.

Roken: ongeveer 1 doos Ajja corse bleu, 175g, 45¤ per maand.
Vapen: na 2 dagen is m'n flesje van 10 ml (10 mg/ml nicotine), 5.95¤ reeds half leeg. 1 flesje per 4 dagen komt neer op 44.625¤ per maand (30 dagen).
Je kan ook zelf liquid maken. Vriend van me doet dat, volgens mij is ie maar 40 cent per dag kwijt ofzoiets.

En 5.95 voor een flesje vind ik erg duur. Ik betaal 1,40 voor een flesje smaakloos van 18 mg/mL
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206574529
wilde net komen schrijven, 5,95 is te duur. 2,95 is veelal een gangbare prijs volgens mij
bij mr. joy heb je millers voor 2,95 en zag er bij een snelle blik verschillende merken van 1,95 staan.

welke heb je? want nic salt is duurder ja
  zondag 6 november 2022 @ 12:37:39 #236
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206575207
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je kan ook zelf liquid maken. Vriend van me doet dat, volgens mij is ie maar 40 cent per dag kwijt ofzoiets.

En 5.95 voor een flesje vind ik erg duur. Ik betaal 1,40 voor een flesje smaakloos van 18 mg/mL
Had gezocht naar goedkope webshops, maar de meeste houden zich aan de Belgische wetgeving, die leveren geen nicotine bevattende liquids aan Belgische klanten.

Ik neem aan dat dat ook een probleem is als ik zelf wil mengen, tenzij ik shops vind die de wetgeving negeren en toch naar België versturen. Of misschien vallen de ingrediënten niet onder de wetgeving omdat het geen "eindprodukten" (consumptiegoederen) zijn. (net zoals laserpointers >5mW verboden zijn, maar de onderdelen ervoor (laserdiodes) wel vrij te koop zijn).

Een andere optie is zelf nicotine benzoate maken door zuur-base extractie uit pijptabak (sommige soorten bevatten ruim 50mg nicotine per gram, dan zou één pakje van 12¤ voldoende zijn voor 200 ml liquid (10 mg/ml)).Maar dat is iets waar ik liever niet aan begin.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:18 schreef suzi1 het volgende:
wilde net komen schrijven, 5,95 is te duur. 2,95 is veelal een gangbare prijs volgens mij
bij mr. joy heb je millers voor 2,95 en zag er bij een snelle blik verschillende merken van 1,95 staan.

welke heb je? want nic salt is duurder ja
Heb Luna tobacco, iderdaad met nic salt.

En van de mr joy website:
quote:
Wetgeving E-sigaretten in Belgie:

Verbod e-liquids met nicotine en Alle e-sigaretten en toebehoren, ingegaan sinds 13 maart 2016.
Productafbeeldingen mogen niet getoond worden, alleen de Logos op de plek van een afbeelding.
pi_206575344
ah ik wist niet dat je in belgie woonde. mss iemand uit NL je een pakket toe laten sturen een optie?
zelf bestelde ik altijd in china, had paar betrouwbare sites, maar nu zijn de verzendkosten absurd gestegen.
ik betaalde destijds $5 voor 30ml nic salt of 50ml normale liquid.

heb zelf ook een tijd nic salt gebruikt en dat was lekker in die vape pods, maar nu ik weer de pico gebruik is de nic salt niet te doen, dus dan pak ik of weer de normale of meng die 2 samen.

zal later eens kijken hoe dat met een paar sites uit duitsland zat en verzenden. kan je zelf aan de slag met base etc. heb me daar ooit in willen verdiepen, maar op de eoa manier wil dat niet lukken.
en anders dit forum eens bezoeken https://dampforum.nu/
pi_206576106
savevape.de
  zondag 6 november 2022 @ 14:54:47 #239
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206576942
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:54 schreef suzi1 het volgende:
savevape.de
Bedankt!
10 flesjes van 10ml (met 20mg/ml) voor 13.50¤. Veel goedkoper dan wat ik nu heb.

Ik was al naar bulk hoeveelheden aan het zoeken. Die zijn weliswaar nog goedkoper, bvb een liter PG met 18% nicotine aan 189$, of 1.05$ per gram, maar verdunt tot 20mg/ml is dat in totaal 9 liter. En meteen een voorraad voor 10 jaar kopen lijkt me wat overdreven (kan je het uberhaupt zo lang bewaren? ).
pi_206578249
volgens mij mix je die boosters door de base, maar daar heb ik verder weinig verstand van hoor en mijn duits is niet groots. zijn genoeg mensen in dit topic die dat wel weten.
zou anders een liter base zoals dit nemen https://www.savevape.de/insane-base-5050-1-l.html (zonder nic.)
of https://www.savevape.de/mix-shake-1000ml-50-50.html (zit je op 6mg)
en dan even uitrekenen hoe je ong op 10mg kan komen. staat oa in dit topic wel beschreven die berekening.
  zondag 6 november 2022 @ 16:44:39 #241
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206578675
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij mix je die boosters door de base, maar daar heb ik verder weinig verstand van hoor en mijn duits is niet groots. zijn genoeg mensen in dit topic die dat wel weten.
zou anders een liter base zoals dit nemen https://www.savevape.de/insane-base-5050-1-l.html (zonder nic.)
of https://www.savevape.de/mix-shake-1000ml-50-50.html (zit je op 6mg)
en dan even uitrekenen hoe je ong op 10mg kan komen. staat oa in dit topic wel beschreven die berekening.
Ik wil sowieso overstappen op 20mg/ml, 10 mg/ml lijkt me te weinig (m'n flesje is al bijna leeg, en ondanks dat grijp ik nog meermaals per dag naar m'n vloeitjes, waarna ik me realizeer dat ik geen shag meer heb).
Die boosters bevatten de juiste verhouding PG/VG en de juiste hoeveelheid nicotine. Weet enkel niet hoe het smaakt zonder aroma.
pi_206578858
vriendin hier heeft esig zonder aroma en zonder nic. even geproefd, geen smaak, maar je voelt wel dat je ites inhaleerd. zelf ben ik wel van een smaak, maar zonder is volgens mij wel te doen. volgens haar zeker wel. ze gebruikte eerst wel nic.

ik heb tijdlang ook wel hoge mg gebruikt, maar nu doe ik alles door elkaar. ik mix ook de normale flesjes van bijv 3mg met een andere smaak van 10 mg of evt nic salt van 50mg
heb het helaas maar 2 jaar zonder de gewone sigaret gedaan. nu ondertussen toch weer rond de 10 per dag. was eerst 30+
was weer gaan roken op werk waar de gewone rokers zaten en dan ga je (ik dan) al snel ook weer over op de shag.
maar moest ik nu perse keuze maken dan kies ik voor de elektrieke.
pi_206578881
het is ook zo dat je nogal makkelijk de halve dag die vaper in je hand houdt en dan ga je ook sneller door de ml heen.
  maandag 7 november 2022 @ 00:13:40 #244
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206585496
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:53 schreef suzi1 het volgende:
vriendin hier heeft esig zonder aroma en zonder nic. even geproefd, geen smaak, maar je voelt wel dat je ites inhaleerd. zelf ben ik wel van een smaak, maar zonder is volgens mij wel te doen. volgens haar zeker wel. ze gebruikte eerst wel nic.

ik heb tijdlang ook wel hoge mg gebruikt, maar nu doe ik alles door elkaar. ik mix ook de normale flesjes van bijv 3mg met een andere smaak van 10 mg of evt nic salt van 50mg
heb het helaas maar 2 jaar zonder de gewone sigaret gedaan. nu ondertussen toch weer rond de 10 per dag. was eerst 30+
was weer gaan roken op werk waar de gewone rokers zaten en dan ga je (ik dan) al snel ook weer over op de shag.
maar moest ik nu perse keuze maken dan kies ik voor de elektrieke.
M'n flesje is inmiddels leeg, ga morgen ook enkele smaken kopen. Zijn er bepaalde aanraders, niet noodzakelijk de meest aangename, maar bvb de meest opvallende, sterke of ongewone smaken (het is toch niet m'n bedoeling om ze steeds te gebruiken).
pi_206585546
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
M'n flesje is inmiddels leeg, ga morgen ook enkele smaken kopen. Zijn er bepaalde aanraders, niet noodzakelijk de meest aangename, maar bvb de meest opvallende, sterke of ongewone smaken (het is toch niet m'n bedoeling om ze steeds te gebruiken).
ik vond zelf eerst kokosnoot wel lekker, maar na enige tijd proefde ik die smaak niet meer.
komkommer heb ik paar keer uit china besteld, vond ik lekker, maar weet niet of dat ook in belgie of nl te verkrijgen is.
koffie mengen met notensmaak. is niet ongewoon natuurlijk, maar wel wat ik regelmatig damp

zal eens even een site erbij pakken en kijken wat er zoal nog te koop is.
pi_206585645
je kan overigens nog altijd bij fasttech.com bestellen. duurde hier minstens een maand eer ik het in huis had, soms zelfs 2.
verzendkosten zijn daar nog steeds heel laag. snelle blik geeft hier 5x50ml heb voor nog geen $30 incl verz. ($2 verz)
maar dan moet je dus vooral geduld hebben eer je het in huis hebt. is ook altijd wel een couponcode voor te vinden ook nog voor extra korting.
merken als steam tribe, hangsen, hangda en pirate ben ik altijd wel goed over te spreken geweest.
  maandag 7 november 2022 @ 00:55:10 #247
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206585714
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:25 schreef suzi1 het volgende:

[..]
ik vond zelf eerst kokosnoot wel lekker, maar na enige tijd proefde ik die smaak niet meer.
komkommer heb ik paar keer uit china besteld, vond ik lekker, maar weet niet of dat ook in belgie of nl te verkrijgen is.
koffie mengen met notensmaak. is niet ongewoon natuurlijk, maar wel wat ik regelmatig damp

zal eens even een site erbij pakken en kijken wat er zoal nog te koop is.
Ik weet ook niet wat die shop allemaal in voorraad heeft, hun website zegt wel dat ze de grootste vape keten in België zijn, maar een lijst van producten is er niet te vinden (misschien omdat ze toch niet online mogen verkopen)
https://vaporshop.be/
En blijkbaar specialiseren ze in Belgische produkten ("brewed in Belgium")...

Zal ginder maar eens vragen of ze een lijst hebben.
En of ze noten, kokos of komkommersmaak hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
je kan overigens nog altijd bij fasttech.com bestellen. duurde hier minstens een maand eer ik het in huis had, soms zelfs 2.
verzendkosten zijn daar nog steeds heel laag. snelle blik geeft hier 5x50ml heb voor nog geen $30 incl verz. ($2 verz)
maar dan moet je dus vooral geduld hebben eer je het in huis hebt. is ook altijd wel een couponcode voor te vinden ook nog voor extra korting.
merken als steam tribe, hangsen, hangda en pirate ben ik altijd wel goed over te spreken geweest.
Ga in de loop van de week waarschijnlijk bestellingen plaatsen, ben plots minder geinteresseerd in geld besparen, en meer in smaken uitproberen.. :D
pi_206585779
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:55 schreef crystal_meth het volgende:
Ga in de loop van de week waarschijnlijk bestellingen plaatsen, ben plots minder geinteresseerd in geld besparen, en meer in smaken uitproberen.. :D
soms is flink geld uitgeven ook leuk en daar kan je zoveel langer mee doen dan gewone shag.
heb hier zelf een kistje vol met verschillende liquids en bleef lange tijd ook bestellen omdat ik zo benieuwd was. af en toe een miskoop maakte me niet uit, want je bent sws vele malen goedkoper uit. en anders maakte ik een vriend wel blij met smaken als pindakaas of iets van toast met weet ik veel wat.

soms kan mint ook echt wel heel lekker zijn. dus zou daar ook een flesje van bestellen/kopen

veel vape fun!
  maandag 7 november 2022 @ 16:53:44 #249
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206591925
Net inkopen gedaan. Allemaal 20 mg:
2x tobacco
1x strawberry + kiwi + orange: valt mee
1x cucumber + lemon + mint + rose: de nasmaak doet me aan muntthee denken, waar ik geen liefhebber van ben. Maar de munt helpt wel tegen tegen keel irritatie, van de tobacco moet ik af en toe hoesten (al is dat misschien omdat ik die in een 0.8 ohm cartridge gebruik, wat normaal gezien 50% meer damp oplevert dan de andere die in 1.2 ohm cartridges zitten).
Ik had eigenlijk op een sterkere smaakervaring gehoopt. Maar misschien vereist dat stoffen of concentraties die je niet veilig kan inhaleren...

Wooh, heb net de manier gevonden om direct-to-lung te vapen met m'n 18W ecig: de e-cig in je vuist knellen, met wijsvinger rond het mondstuk, dan je mond wijd open ertegen zetten en lang en diep inademen. Je vingers en lippen sluiten niet hermetisch af dus trek je naast damp van de ecig ook lucht naar binnen.
Was een indrukwekkende wolk, en blijkbaar een flinke hoeveelheid nicotine, want m'n hoofd voel nu erg vreemd aan. :@
Lol, heb normaal altijd een droge mond (door de meth), maar momenteel speeksel in overvloed. :9~
Anyway, was een weinig aangename ervaring, maar ik heb weer wat bijgeleerd.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 19:17:12 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_206664003
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
Ik wilde hier wat bestellen maar kon alleen met crypto betalen dus dat ging niet door helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')