ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.quote:Op zondag 30 mei 2021 03:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus geen reet aanHoe zag het potje eruit? Wat was het merk?
![]()
Yes stuur maar door graag zelfs! Welke nicotinegehalte neem je?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.
maar 1 keer de mist in gegaan met een smaak. en ik lees nu dat de DE tobacco flavor een goede smaak met vanille heeft.
al moet ik wel zeggen dat je bij free shipping gerust 2 maanden kan zitten wachten eer je t in huis hebt.
kan je evt een link sturen als je niet vies bent van china.
kan je van hun ook gelijk een potje ry4 proberen. kost niet duur
Ik zag die volgens mij op eliquidmania.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze
FastTech gebruiken om te bestellen of iemand nog een betere tip?
Waar ergens bestel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:40 schreef Kreator het volgende:
Ik bestel tegenwoordig alles in Duitsland. 120ml Fles met 10ml smaakje, nicotine shot, vg. Is volgens mijn berekening nog rond de 1.8mg.
Volgende bestelling eens zonder nicotine proberen. Ben er wel klaar mee.
Momenteel hier. https://www.edampf-shop.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar ergens bestel je?
@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer DkingVolgens mij hetzelfde.
Klopt, zag ik lol.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer DkingVolgens mij hetzelfde.
ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze
FastTech gebruiken om te bestellen of iemand nog een betere tip?
Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.
dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?
Bestel er gewoon een, of 10, en vind het uit.
ik ben ook begonnen op 18, na 35 jaar zware shag, best een tijdje volgehouden. Het spul wat ik nu damp is 3mg ofzo, en dat is puur voor de smaak.. nicotine is ook een smaakdrager in je liquid, dus hoe lager het nicotinegehalte, hoe meer smaakstof erbij moet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
Gewoon de standaard shipping ja. 2 maanden mwa valt mee hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.
nu gebruik ik weer vrnml gewone liquid
baal wel ontzettend dat mijn favo nergens meer te verkrijgen is. was van een webshop in china. die verkochten blijkbaar als enige dat merk . hebben de meeste liquids eruit gegooid die ik met regelmaat kocht.
overgenomen door iemand anders die de prijzen verdriedubbelden. en niks meer free shipping bij besteding van min $20.
zo jammer.
heb je bij fasttecht besteld en dan de goedkoopste verzendmethode? want reken dan echt op 2 maanden wachten he.
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heelquote:Op vrijdag 24 september 2021 02:03 schreef marc0871 het volgende:
Er gebeurd hier alleen niet zo veel meer.
Grappig, 1,5 jaar geleden ben ik juist begonnen en heb er nog geen spijt. Alleen al dat je die stank van brandend tabak niet hebt is voor mij al een pluspunt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heel
Sporadisch zie ik nog wat flinke dampwolken voorbij vliegen. Raakt het uit de gratie? Door alle opgelegde beperkingen de stijging van gebruikers tot een halt geroepen? Geen idee. Ik weet wel dat ik 1.5jaar gestopt ben. Bijna 7 jaar geleden dat ik ermee begon. Tijd gaat fakking hard. Zo nu kom ik nog wat klein hardware en wat prut tegen ( coils, draad etc ). Alles gaat de vuilnisbak in en heb alleen nog maar de iStick30 als aandenken liggen.
Het was leuk. Mooie tijdelijke hobby die 20 jaar lang slechte gewoonte heeft weten te beëindigen.
Mja, doe er ook niks meer mee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heel
Sporadisch zie ik nog wat flinke dampwolken voorbij vliegen. Raakt het uit de gratie? Door alle opgelegde beperkingen de stijging van gebruikers tot een halt geroepen? Geen idee. Ik weet wel dat ik 1.5jaar gestopt ben. Bijna 7 jaar geleden dat ik ermee begon. Tijd gaat fakking hard. Zo nu kom ik nog wat klein hardware en wat prut tegen ( coils, draad etc ). Alles gaat de vuilnisbak in en heb alleen nog maar de iStick30 als aandenken liggen.
Het was leuk. Mooie tijdelijke hobby die 20 jaar lang slechte gewoonte heeft weten te beëindigen.
Smaakjes... smaakjes..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Grappig, 1,5 jaar geleden ben ik juist begonnen en heb er nog geen spijt. Alleen al dat je die stank van brandend tabak niet hebt is voor mij al een pluspunt.
Ik doe alleen niet aan grote dampwolken en ben op een gegeven moment overgestapt naar een podsysteem. Ook vind ik de meeste smaakje niet erg interessant, dus damp ik vooral tabakssmaak. Iets wat ik de eerste maanden vooral had vermeden, maar later achterkwam dat het helemaal niet naar tabak smaakt.Het is gewoon veel minder zoet.
Drop heb ik ook nog zag ik... verder misschien nog iets in een doos maar dat was het. Toen ik verhuisde en een kleine erbij kreeg wilde ik niet meer beginnen aan het deactiveren van de rookmelder. Buiten staan had ik ook geen zin in. De zooi meenemen ook niet en aangezien ik al een tijd op 0 zat was het een eenvoudige keuze. Klaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, doe er ook niks meer mee.
Het laatste jaar zonder nic en op een gegeven moment stond ie daar maar.
Ineens was 't het niet meer.
Zoals ik toen al zei, van 20ml per dag, naar nog geen 10ml in een week.
In een hete dripper![]()
Jij had net hetzelfde.
Ik heb de Drop, met dual twisted 23, ID2,5, 5 wraps, 0.3 Ohm coils, nog op een Unknown mech zitten en een paar batterijen achtergehouden.
De rest heb ik allemaal weggedaan.
Zelfs de lader, waar nog maar 2 van de 4 sloten het van deden.
Totaal geen behoefte meer aan.
Ook verhuist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:
en
[..]
Drop heb ik ook nog zag ik... verder misschien nog iets in een doos maar dat was het. Toen ik verhuisde en een kleine erbij kreeg wilde ik niet meer beginnen aan het deactiveren van de rookmelder. Buiten staan had ik ook geen zin in. De zooi meenemen ook niet en aangezien ik al een tijd op 0 zat was het een eenvoudige keuze. Klaar.
Ja, dat weten we nogquote:2015 als schooiertje hier gestart jullie (ook jij) het leven zuur gemaakt met vragen, nu 7 jaar later als veteraan met mooie herinneringen heel af en toe lezen hoe de nieuwe generatie aan het knutselen is. Op naar Kruidvat voor een kleurspoeling
![]()
Ging dat niet om voorgevulde wegwerpvapes?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KNAK het volgende:
Helaas vanaf vandaag geen aroma’s meer te koop hoorde ik. Gewoon uit het buitenland bestellen lijkt mij? Is het ook een Europees verbod? Beetje belachelijk maar zo zijn we ze hier in Nederland wel gewend. Er zou misschien een opstandige puber de stap van e-cig naar peuk kunnen maken, maar lijkt mij dat alleen de serieuze stoppende roker hier het meeste hinder van zal gaan ondervinden.
Jawel, is uitgesteld tot januari 2023.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KNAK het volgende:
Helaas vanaf vandaag geen aroma’s meer te koop hoorde ik. Gewoon uit het buitenland bestellen lijkt mij? Is het ook een Europees verbod? Beetje belachelijk maar zo zijn we ze hier in Nederland wel gewend. Er zou misschien een opstandige puber de stap van e-cig naar peuk kunnen maken, maar lijkt mij dat alleen de serieuze stoppende roker hier het meeste hinder van zal gaan ondervinden.
Je kan ook zelf liquid maken. Vriend van me doet dat, volgens mij is ie maar 40 cent per dag kwijt ofzoiets.quote:Op zondag 6 november 2022 10:36 schreef crystal_meth het volgende:
Sinds (eer)gisteren begonnen met vapen, als vervanging voor sigaretten. Maar ik heb niet de indruk dat ik er geld mee zal besparen.
Roken: ongeveer 1 doos Ajja corse bleu, 175g, 45¤ per maand.
Vapen: na 2 dagen is m'n flesje van 10 ml (10 mg/ml nicotine), 5.95¤ reeds half leeg. 1 flesje per 4 dagen komt neer op 44.625¤ per maand (30 dagen).
Had gezocht naar goedkope webshops, maar de meeste houden zich aan de Belgische wetgeving, die leveren geen nicotine bevattende liquids aan Belgische klanten.quote:Op zondag 6 november 2022 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan ook zelf liquid maken. Vriend van me doet dat, volgens mij is ie maar 40 cent per dag kwijt ofzoiets.
En 5.95 voor een flesje vind ik erg duur. Ik betaal 1,40 voor een flesje smaakloos van 18 mg/mL
Heb Luna tobacco, iderdaad met nic salt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:18 schreef suzi1 het volgende:
wilde net komen schrijven, 5,95 is te duur. 2,95 is veelal een gangbare prijs volgens mij
bij mr. joy heb je millers voor 2,95 en zag er bij een snelle blik verschillende merken van 1,95 staan.
welke heb je? want nic salt is duurder ja
quote:Wetgeving E-sigaretten in Belgie:
Verbod e-liquids met nicotine en Alle e-sigaretten en toebehoren, ingegaan sinds 13 maart 2016.
Productafbeeldingen mogen niet getoond worden, alleen de Logos op de plek van een afbeelding.
Bedankt!quote:
Ik wil sowieso overstappen op 20mg/ml, 10 mg/ml lijkt me te weinig (m'n flesje is al bijna leeg, en ondanks dat grijp ik nog meermaals per dag naar m'n vloeitjes, waarna ik me realizeer dat ik geen shag meer heb).quote:Op zondag 6 november 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij mix je die boosters door de base, maar daar heb ik verder weinig verstand van hoor en mijn duits is niet groots. zijn genoeg mensen in dit topic die dat wel weten.
zou anders een liter base zoals dit nemen https://www.savevape.de/insane-base-5050-1-l.html (zonder nic.)
of https://www.savevape.de/mix-shake-1000ml-50-50.html (zit je op 6mg)
en dan even uitrekenen hoe je ong op 10mg kan komen. staat oa in dit topic wel beschreven die berekening.
M'n flesje is inmiddels leeg, ga morgen ook enkele smaken kopen. Zijn er bepaalde aanraders, niet noodzakelijk de meest aangename, maar bvb de meest opvallende, sterke of ongewone smaken (het is toch niet m'n bedoeling om ze steeds te gebruiken).quote:Op zondag 6 november 2022 16:53 schreef suzi1 het volgende:
vriendin hier heeft esig zonder aroma en zonder nic. even geproefd, geen smaak, maar je voelt wel dat je ites inhaleerd. zelf ben ik wel van een smaak, maar zonder is volgens mij wel te doen. volgens haar zeker wel. ze gebruikte eerst wel nic.
ik heb tijdlang ook wel hoge mg gebruikt, maar nu doe ik alles door elkaar. ik mix ook de normale flesjes van bijv 3mg met een andere smaak van 10 mg of evt nic salt van 50mg
heb het helaas maar 2 jaar zonder de gewone sigaret gedaan. nu ondertussen toch weer rond de 10 per dag. was eerst 30+
was weer gaan roken op werk waar de gewone rokers zaten en dan ga je (ik dan) al snel ook weer over op de shag.
maar moest ik nu perse keuze maken dan kies ik voor de elektrieke.
ik vond zelf eerst kokosnoot wel lekker, maar na enige tijd proefde ik die smaak niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 00:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
M'n flesje is inmiddels leeg, ga morgen ook enkele smaken kopen. Zijn er bepaalde aanraders, niet noodzakelijk de meest aangename, maar bvb de meest opvallende, sterke of ongewone smaken (het is toch niet m'n bedoeling om ze steeds te gebruiken).
Ik weet ook niet wat die shop allemaal in voorraad heeft, hun website zegt wel dat ze de grootste vape keten in België zijn, maar een lijst van producten is er niet te vinden (misschien omdat ze toch niet online mogen verkopen)quote:Op maandag 7 november 2022 00:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vond zelf eerst kokosnoot wel lekker, maar na enige tijd proefde ik die smaak niet meer.
komkommer heb ik paar keer uit china besteld, vond ik lekker, maar weet niet of dat ook in belgie of nl te verkrijgen is.
koffie mengen met notensmaak. is niet ongewoon natuurlijk, maar wel wat ik regelmatig damp
zal eens even een site erbij pakken en kijken wat er zoal nog te koop is.
Ga in de loop van de week waarschijnlijk bestellingen plaatsen, ben plots minder geinteresseerd in geld besparen, en meer in smaken uitproberen..quote:Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
je kan overigens nog altijd bij fasttech.com bestellen. duurde hier minstens een maand eer ik het in huis had, soms zelfs 2.
verzendkosten zijn daar nog steeds heel laag. snelle blik geeft hier 5x50ml heb voor nog geen $30 incl verz. ($2 verz)
maar dan moet je dus vooral geduld hebben eer je het in huis hebt. is ook altijd wel een couponcode voor te vinden ook nog voor extra korting.
merken als steam tribe, hangsen, hangda en pirate ben ik altijd wel goed over te spreken geweest.
soms is flink geld uitgeven ook leuk en daar kan je zoveel langer mee doen dan gewone shag.quote:Op maandag 7 november 2022 00:55 schreef crystal_meth het volgende:
Ga in de loop van de week waarschijnlijk bestellingen plaatsen, ben plots minder geinteresseerd in geld besparen, en meer in smaken uitproberen..![]()
Ik wilde hier wat bestellen maar kon alleen met crypto betalen dus dat ging niet door helaas.quote:Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
je kan overigens nog altijd bij fasttech.com bestellen. duurde hier minstens een maand eer ik het in huis had, soms zelfs 2.
verzendkosten zijn daar nog steeds heel laag. snelle blik geeft hier 5x50ml heb voor nog geen $30 incl verz. ($2 verz)
maar dan moet je dus vooral geduld hebben eer je het in huis hebt. is ook altijd wel een couponcode voor te vinden ook nog voor extra korting.
merken als steam tribe, hangsen, hangda en pirate ben ik altijd wel goed over te spreken geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |