ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.quote:Op zondag 30 mei 2021 03:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus geen reet aanHoe zag het potje eruit? Wat was het merk?
![]()
Yes stuur maar door graag zelfs! Welke nicotinegehalte neem je?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik koop zelf regelmatig liquid van hangda, ja uit china. van dezelfde fabrikant als hangsen.
maar 1 keer de mist in gegaan met een smaak. en ik lees nu dat de DE tobacco flavor een goede smaak met vanille heeft.
al moet ik wel zeggen dat je bij free shipping gerust 2 maanden kan zitten wachten eer je t in huis hebt.
kan je evt een link sturen als je niet vies bent van china.
kan je van hun ook gelijk een potje ry4 proberen. kost niet duur
Ik zag die volgens mij op eliquidmania.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze
FastTech gebruiken om te bestellen of iemand nog een betere tip?
Waar ergens bestel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:40 schreef Kreator het volgende:
Ik bestel tegenwoordig alles in Duitsland. 120ml Fles met 10ml smaakje, nicotine shot, vg. Is volgens mijn berekening nog rond de 1.8mg.
Volgende bestelling eens zonder nicotine proberen. Ben er wel klaar mee.
Momenteel hier. https://www.edampf-shop.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar ergens bestel je?
@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer DkingVolgens mij hetzelfde.
Klopt, zag ik lol.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Cici Ik zal eens contact met ze opnemen, want hun noemen het weer DkingVolgens mij hetzelfde.
ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
@:Sounddragon Welke Dekang had je? Kom nu ook Dekang Europe GOLD tegen USA MIX. Ik heb geen idee, zoveel keuze
FastTech gebruiken om te bestellen of iemand nog een betere tip?
Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik had een shitload dekangs, ik kreeg wel eens een doosje spul van de shop waar mijn ex werkt(e) als ze weer eens magazijn cleanup hadden gehad ofzo. Toen had je alleen gewoon Dekang. ik had soms tientallen, zoniet honderden flesjes in de la liggen, heb ze hier zelfs nog wel verpatst voor een prikkie.
dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar je kan je niet herinneren welke precies begrijp ik?
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dude, da's een smaakie wat ik 10 jaar geleden ooit eens heb gehad, wadenkiezelluf?
Bestel er gewoon een, of 10, en vind het uit.
ik ben ook begonnen op 18, na 35 jaar zware shag, best een tijdje volgehouden. Het spul wat ik nu damp is 3mg ofzo, en dat is puur voor de smaak.. nicotine is ook een smaakdrager in je liquid, dus hoe lager het nicotinegehalte, hoe meer smaakstof erbij moet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zijn er al paar onderweg. Merk wel - gek genoeg - dat 18mg ( ook al rookte ik zware shag ) toch TE is ofzo. Misschien switchen naar 12mg.
Gewoon de standaard shipping ja. 2 maanden mwa valt mee hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hier nic salt van 35 en 50mg. je zou van die salt minder aan die vaper hangen werd geschreven, nou dat is bij mij niet zo.
nu gebruik ik weer vrnml gewone liquid
baal wel ontzettend dat mijn favo nergens meer te verkrijgen is. was van een webshop in china. die verkochten blijkbaar als enige dat merk . hebben de meeste liquids eruit gegooid die ik met regelmaat kocht.
overgenomen door iemand anders die de prijzen verdriedubbelden. en niks meer free shipping bij besteding van min $20.
zo jammer.
heb je bij fasttecht besteld en dan de goedkoopste verzendmethode? want reken dan echt op 2 maanden wachten he.
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heelquote:Op vrijdag 24 september 2021 02:03 schreef marc0871 het volgende:
Er gebeurd hier alleen niet zo veel meer.
Grappig, 1,5 jaar geleden ben ik juist begonnen en heb er nog geen spijt. Alleen al dat je die stank van brandend tabak niet hebt is voor mij al een pluspunt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niet alleen hier. Ook buiten is om welke reden dan ook steeds minder te zien. Heel
Sporadisch zie ik nog wat flinke dampwolken voorbij vliegen. Raakt het uit de gratie? Door alle opgelegde beperkingen de stijging van gebruikers tot een halt geroepen? Geen idee. Ik weet wel dat ik 1.5jaar gestopt ben. Bijna 7 jaar geleden dat ik ermee begon. Tijd gaat fakking hard. Zo nu kom ik nog wat klein hardware en wat prut tegen ( coils, draad etc ). Alles gaat de vuilnisbak in en heb alleen nog maar de iStick30 als aandenken liggen.
Het was leuk. Mooie tijdelijke hobby die 20 jaar lang slechte gewoonte heeft weten te beëindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |