Shit, nee he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:44 schreef Discombobulate het volgende:
2026 online verkoop verboden voor onze buitenlandse vendor? Hebben jullie ook mailtje gekregen voor de petitie?
Moeten maar afwachten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:47 schreef Cici het volgende:
[..]
Shit, nee he.
Ik ga huilen dan.
Heb nog geen bericht binnen gekregen.
Edit: geen email, wel grote popup op de LPV site![]()
![]()
![]()
Hebben ze een eigen mod ja?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Hodfer heb net die LPV mod gekocht, zooi coils maar bestellen snel dan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Hebben ze een eigen mod ja?
Heb er pas een Geekvape besteld.
Binnenkort maar even wat coils bestellen, heb er nu nog wel genoeg.
Ah ja, das zo'n kleintje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]heel fijn ding, lpv first plus
Ik gebruik alleen met pods en die bestel ik bij de Duitse Amazon.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
Waar halen jullie je gear nu? Nog steeds die Franse website? Hebben jullie de petitie ook al getekend?
Nog steeds lpv ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
Waar halen jullie je gear nu? Nog steeds die Franse website? Hebben jullie de petitie ook al getekend?
Ik heb ze laatst gemaild, maar ziet er goed uit zeggen ze. Eind van het jaar meer duidelijkheid.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Nog steeds lpv ja.
Petitie ook getekend.
M'n tante ook trouwens.
Oh, ik ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst gemaild, maar ziet er goed uit zeggen ze. Eind van het jaar meer duidelijkheid.
Maar weten het niet zeker natuurlijk, daarom vraag ik hier ook mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:04 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, ik ben heel benieuwd!
Fijn dat je het hier meldt
Waarom niet gewoon Paypal?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:02 schreef Sorella het volgende:
Grmbl $^%
Had een order staan (zie hierboven) en betaald met visa, 25% korting dus dat was lekker meegenomen.
Toch raar geen bevestigings email gekregen en ook op de visa stond nîets gereserveerd. Dus van morgen om half 6 nog eens gekeken, niets noppes nadda, dus gemaild.
Blijken ze geen visa te accepterendaaaag 25% korting.
Misschien doen ze aan cybermonday ?.
Via visa ben ik verzekerd als het niet goed gaat, geen idee of dat via paypal ook zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Paypal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |