abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215900499
Kweenie.
Zo te zien ook maar 20 posts in de laatste 2 jaar.
Laatste post ergens juni.
  dinsdag 24 december 2024 @ 02:19:50 #227
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215980809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Mijn nieuwe leverancier gevonden voor al mijn spullen *O*

De afgelopen twee weken drie bestellingen gedaan, en alle drie keurig binnen drie werkdagen geleverd *O*

https://www.lepetitvapoteur.com/en/
Damn, had m'n shopping cart al volgeladen, en dan lees ik dat ze sinds 30/10/2018 niet meer naar België versturen.

Justvape.nu beweert wel in België te leveren, maar daar kan je blijkbaar niet betalen via overschrijving (banc transfer). Jaren geleden een nieuwe VISA kaart gekregen, maar geen idee waar die is, en die moest eerst geactiveerd worden. Had ooit een Paypal account, maar ben alle gegevens kwijt, en een nieuwe account openen lukte niet omdat ze al een account met hetzelfde bankrekeningnummer hadden. Hun suggestie: verwijder de bankgegevens van de oude account. Als ik dat kon had ik geen nieuwe account nodig!

Kent iemand een site die boosters verkoopt (liefst 20mg/ml of hoger), naar België verstuurt en betaling via banc transfer aanvaardt?
are we infinite or am I alone
pi_216014836
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 02:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Damn, had m'n shopping cart al volgeladen, en dan lees ik dat ze sinds 30/10/2018 niet meer naar België versturen.

Justvape.nu beweert wel in België te leveren, maar daar kan je blijkbaar niet betalen via overschrijving (banc transfer). Jaren geleden een nieuwe VISA kaart gekregen, maar geen idee waar die is, en die moest eerst geactiveerd worden. Had ooit een Paypal account, maar ben alle gegevens kwijt, en een nieuwe account openen lukte niet omdat ze al een account met hetzelfde bankrekeningnummer hadden. Hun suggestie: verwijder de bankgegevens van de oude account. Als ik dat kon had ik geen nieuwe account nodig!

Kent iemand een site die boosters verkoopt (liefst 20mg/ml of hoger), naar België verstuurt en betaling via banc transfer aanvaardt?
Ik heb net even een bestelling gedaan en gelijk even gekeken maar je kunt bij betalingen gewoon 'via overschrijving' aanklikken.
Ik neem aan dat je ook in Belgie woont? Heb jij van je bank nog geen nieuwe kaarten gekegen waar ook Visa op staat en aan de achterkant een CCV code? Ik heb die namelijk meer dan een jaar geleden al gehad. Omdat ze van Maestro af willen zijn ze overgestapt/gaan ze overstappen op debtkaarten met Visa. Dus geen echte creditcard zeg maar, maar wel uitgebreider dan Maestro.
In Nederland gaan ze dat ook doen of zijn ze er al mee begonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 26-12-2024 23:51:01 ]
pi_216017014
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wachten op m'n bestelling uit Frankrijk. Je hoort er niks meer over in de media, maar ondertussen komt alles nog gewoon binnen. _O-
Da's geen maar, maar een dus. ;) Toen Silk Road ineens op CNN stond was het ook snel klaar.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_216028867
Ik zou hier niet leveranciers gaan delen... Je weet nooit of iemand van de overheid een keer meeleest en straks kunnen we ook niet meer via die bestellen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 28 december 2024 @ 20:57:35 #231
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_216055888
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2024 19:23 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik heb net even een bestelling gedaan en gelijk even gekeken maar je kunt bij betalingen gewoon 'via overschrijving' aanklikken.
Ik neem aan dat je ook in Belgie woont? Heb jij van je bank nog geen nieuwe kaarten gekegen waar ook Visa op staat en aan de achterkant een CCV code? Ik heb die namelijk meer dan een jaar geleden al gehad. Omdat ze van Maestro af willen zijn ze overgestapt/gaan ze overstappen op debtkaarten met Visa. Dus geen echte creditcard zeg maar, maar wel uitgebreider dan Maestro.
In Nederland gaan ze dat ook doen of zijn ze er al mee begonnen.
Ja, heb ik, en daarmee is het gelukt een bestelling te plaatsen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou hier niet leveranciers gaan delen... Je weet nooit of iemand van de overheid een keer meeleest en straks kunnen we ook niet meer via die bestellen.
Wat Justvape.nu betreft, daar zal je straks sowieso niet meer kunnen bestellen, het eerste wat je te zien krijgt op de site is een popup met de melding:
quote:
CLOSING SALE!!!
Justvape.nu will close and all stock is on sale From 25% to 75%!
We thank all the customers for this time.
Heel wat zaken zijn reeds uitverkocht. Zo zouden ze PG50 / VG50 nicotine base kits verkopen om een halve liter nicotine base met 3, 6, 9, 12 of 18 mg/ml nicotine te maken, maar nu is enkel de 3mg kit versie ( 8 x 10ml flasks of Nicotine Base and 1 x 0,5L flask with 420ml PG/VG Base) nog beschikbaar.
are we infinite or am I alone
pi_216055974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ja, heb ik, en daarmee is het gelukt een bestelling te plaatsen.
[..]
Wat Justvape.nu betreft, daar zal je straks sowieso niet meer kunnen bestellen, het eerste wat je te zien krijgt op de site is een popup met de melding:
[..]
Heel wat zaken zijn reeds uitverkocht. Zo zouden ze PG50 / VG50 nicotine base kits verkopen om een halve liter nicotine base met 3, 6, 9, 12 of 18 mg/ml nicotine te maken, maar nu is enkel de 3mg kit versie ( 8 x 10ml flasks of Nicotine Base and 1 x 0,5L flask with 420ml PG/VG Base) nog beschikbaar.
Waar haal jij het dan? Doe maar even in een DM.

Ik ken eigenlijk alleen die ene die hier werd genoemd. Hopelijk blijft dat ook zo, maar lijkt me niet zo slim om dat hier te gaan delen.

Anders moet het straks via Telegram ofzo.
pi_216062486
Goed dat het gelukt is. Inderdaad, die gaat ook stoppen. Ik kocht daar alleen vapes en coils. Liquid koop ik hier kant en klaar in België.
  donderdag 16 januari 2025 @ 11:46:57 #234
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_216318281
Ik heb afgelopen maand diverse malen bij LPV in FR besteld en moet zeggen, bestellingen komen snel binnen. Smaakjes zijn ook top!
  zondag 26 januari 2025 @ 01:07:23 #235
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_216433493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dat ook al een keer in dit topic gezegd maar het is tegen dovemans oren :') Zeker gezien de antivapepropaganda(3ww,2lw) die gaande is. Wat ik afgelopen week zag spande daarop wel de kroon; Een moeder die zei sigaretten voor haar 17 jarige zoon te kopen zodat hij maar niet zou vapen want dat is zo slecht en daar zit dan een longarts naast die er nog een, niet onderbouwd, schepje bovenop doet.
https://npo.nl/start/serie/carrie-op-vrijdag
vanaf 11:15

[ Bericht 12% gewijzigd door the-eye op 26-01-2025 02:51:54 ]
pi_216433510
quote:
99s.gif Op zondag 29 december 2024 01:50 schreef praadje het volgende:
Goed dat het gelukt is. Inderdaad, die gaat ook stoppen. Ik kocht daar alleen vapes en coils. Liquid koop ik hier kant en klaar in België.
Bij de dampshop in Brasschaat en in die grote mall doen ze ook liquids voor je maken ter plaatse.

Ik neem mijn fles mee, kies een smaakje uit en laat hem lekker afmeten.
Hell To The Liars
  zondag 26 januari 2025 @ 02:24:57 #237
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_216433668
:')

[ Bericht 30% gewijzigd door the-eye op 28-01-2025 12:16:26 ]
pi_216445248
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:

[..]
Bij de dampshop in Brasschaat en in die grote mall doen ze ook liquids voor je maken ter plaatse.

Ik neem mijn fles mee, kies een smaakje uit en laat hem lekker afmeten.
Dank voor de tip. _O_
pi_216445364
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2025 00:45 schreef praadje het volgende:

[..]
Dank voor de tip. _O_
Tis ook iets (of nauwe samenwerking) met de belgische overheid. Het doel is om mensen van het roken af te krijgen.

Ondertussen verkocht die man mij 3 liter liquid base vorig jaar, omdat de accijnsen 10cent per ml omhoog gingen

Die flessen zijn nu keiduur. Maar dan raad ie je ook gewoon aan om ze ergens anders te bestellen.

En bij die mall kan je ook een halve dag prima vermaken.
Hell To The Liars
  donderdag 6 februari 2025 @ 15:37:02 #240
373754 mossad_agent
pi_216572667
Iemand toevallig nog een goed online adres voor het bestellen van Smok LP2 coils (0.23dl). Tips mogen ook per DM.
  maandag 3 maart 2025 @ 23:06:53 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_216914986
Risico's van vapen zijn hetzelfde als bij roken

Ohjee...

Die 5 hele jaren helemaal mijzelf kapotgevaped,..... ga ik daar uiteindelijk toch een prijs voor betalen??

-O-
Mai pben rai~!
  maandag 3 maart 2025 @ 23:09:49 #242
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_216915023
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef KNAK het volgende:

Ohjee...

Die 5 hele jaren helemaal mijzelf kapotgevaped,..... ga ik daar uiteindelijk toch een prijs voor betalen??

-O-
Wat is je bron?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 3 maart 2025 @ 23:16:13 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_216915098
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:09 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Wat is je bron?
Artikel op FP

Laat nog wel in het midden wat er van waar is, maar toch..
Mai pben rai~!
pi_216917776
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:16 schreef KNAK het volgende:

[..]
Artikel op FP

Laat nog wel in het midden wat er van waar is, maar toch..
Je kan mij niet wijs maken dat het verbranden van een product, een gedroogd plantproduct, waarbij tienduizenden giftige stoffen vrij komen, even schadelijk is als het verdampen, waarbij een kleine fractie verbrand wordt, van propylene glycol en plantaardige glycerine.

En vapen is allesbehalve goed voor je.
pi_216918152
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef KNAK het volgende:

Ohjee...

-O-
Niet afgeronde studie,
Niet peer reviewed,
Niet gepubliceerd.
Maar al wel de voorlopige conclusies aan de pers doorgespeeld.

Bovendien is er al een open brief waarin hij door onderzoekers met meer autoriteit gevraagd wordt om op te houden zijn mening te verspreiden.
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:50:27 #246
373754 mossad_agent
pi_216936589
Het zal vast dat vapen niet goed is voor het lichaam maar..... JE KRIJGT ER GEEN LONKANKER VAN! Dat is voor mij de voornaamste reden om niet te roken maar te vapen.
pi_217049808
Ik ben langzaamaan van 12 mg nicotine naar 6mg gegaan. Begonnen met mixen en nu zit ik dus op 6mg.
Ik heb het idee dat de liquids véél sneller opgaan dan eerder op 12 mg. Ik lurk niet meer dan eerst, maar moet mijn peuk echt vaker bijvullen.
Is dat normaal of herkenbaar?
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:58:32 #248
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217054164
Je hebt waarschijnlijk nog dezelfde nicotinebehoefte, dus zuigt 2x zoveel aan je vape dan je eerst deed :P
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_217056563
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Je hebt waarschijnlijk nog dezelfde nicotinebehoefte, dus zuigt 2x zoveel aan je vape dan je eerst deed :P
Nou, dat valt enorm mee
Heb het goed afgebouwd en merk nauwelijks verschil in de 'bevrediging' van mijn nicotinebehoefte
Ik had eerder het idee dat de liquids met minder nicotine dunner zijn, minder stroperig en dus wellicht harder verdampen ofzo
pi_217765733
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik merk, althans bij mijn vape, veel minder de nicotine hit. Vanwege stress en somberheid ben ik de laatste tijd weer sigaretten aan het roken, hopelijk gaat het snel beter en leg ik dat weer aan de kant, maar een sigaret geeft veel meer een nicotine kick dan mijn vape.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')