Damn, had m'n shopping cart al volgeladen, en dan lees ik dat ze sinds 30/10/2018 niet meer naar België versturen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Mijn nieuwe leverancier gevonden voor al mijn spullen![]()
De afgelopen twee weken drie bestellingen gedaan, en alle drie keurig binnen drie werkdagen geleverd
https://www.lepetitvapoteur.com/en/
Ik heb net even een bestelling gedaan en gelijk even gekeken maar je kunt bij betalingen gewoon 'via overschrijving' aanklikken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 02:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Damn, had m'n shopping cart al volgeladen, en dan lees ik dat ze sinds 30/10/2018 niet meer naar België versturen.
Justvape.nu beweert wel in België te leveren, maar daar kan je blijkbaar niet betalen via overschrijving (banc transfer). Jaren geleden een nieuwe VISA kaart gekregen, maar geen idee waar die is, en die moest eerst geactiveerd worden. Had ooit een Paypal account, maar ben alle gegevens kwijt, en een nieuwe account openen lukte niet omdat ze al een account met hetzelfde bankrekeningnummer hadden. Hun suggestie: verwijder de bankgegevens van de oude account. Als ik dat kon had ik geen nieuwe account nodig!
Kent iemand een site die boosters verkoopt (liefst 20mg/ml of hoger), naar België verstuurt en betaling via banc transfer aanvaardt?
Da's geen maar, maar een dus.quote:Op maandag 30 september 2024 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wachten op m'n bestelling uit Frankrijk. Je hoort er niks meer over in de media, maar ondertussen komt alles nog gewoon binnen.
Ja, heb ik, en daarmee is het gelukt een bestelling te plaatsen.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net even een bestelling gedaan en gelijk even gekeken maar je kunt bij betalingen gewoon 'via overschrijving' aanklikken.
Ik neem aan dat je ook in Belgie woont? Heb jij van je bank nog geen nieuwe kaarten gekegen waar ook Visa op staat en aan de achterkant een CCV code? Ik heb die namelijk meer dan een jaar geleden al gehad. Omdat ze van Maestro af willen zijn ze overgestapt/gaan ze overstappen op debtkaarten met Visa. Dus geen echte creditcard zeg maar, maar wel uitgebreider dan Maestro.
In Nederland gaan ze dat ook doen of zijn ze er al mee begonnen.
Wat Justvape.nu betreft, daar zal je straks sowieso niet meer kunnen bestellen, het eerste wat je te zien krijgt op de site is een popup met de melding:quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou hier niet leveranciers gaan delen... Je weet nooit of iemand van de overheid een keer meeleest en straks kunnen we ook niet meer via die bestellen.
Heel wat zaken zijn reeds uitverkocht. Zo zouden ze PG50 / VG50 nicotine base kits verkopen om een halve liter nicotine base met 3, 6, 9, 12 of 18 mg/ml nicotine te maken, maar nu is enkel de 3mg kit versie ( 8 x 10ml flasks of Nicotine Base and 1 x 0,5L flask with 420ml PG/VG Base) nog beschikbaar.quote:CLOSING SALE!!!
Justvape.nu will close and all stock is on sale From 25% to 75%!
We thank all the customers for this time.
Waar haal jij het dan? Doe maar even in een DM.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, heb ik, en daarmee is het gelukt een bestelling te plaatsen.
[..]
Wat Justvape.nu betreft, daar zal je straks sowieso niet meer kunnen bestellen, het eerste wat je te zien krijgt op de site is een popup met de melding:
[..]
Heel wat zaken zijn reeds uitverkocht. Zo zouden ze PG50 / VG50 nicotine base kits verkopen om een halve liter nicotine base met 3, 6, 9, 12 of 18 mg/ml nicotine te maken, maar nu is enkel de 3mg kit versie ( 8 x 10ml flasks of Nicotine Base and 1 x 0,5L flask with 420ml PG/VG Base) nog beschikbaar.
Ik heb dat ook al een keer in dit topic gezegd maar het is tegen dovemans orenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou hier niet leveranciers gaan delen... Je weet nooit of iemand van de overheid een keer meeleest en straks kunnen we ook niet meer via die bestellen.
Bij de dampshop in Brasschaat en in die grote mall doen ze ook liquids voor je maken ter plaatse.quote:Op zondag 29 december 2024 01:50 schreef praadje het volgende:
Goed dat het gelukt is. Inderdaad, die gaat ook stoppen. Ik kocht daar alleen vapes en coils. Liquid koop ik hier kant en klaar in België.
Dank voor de tip.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij de dampshop in Brasschaat en in die grote mall doen ze ook liquids voor je maken ter plaatse.
Ik neem mijn fles mee, kies een smaakje uit en laat hem lekker afmeten.
Tis ook iets (of nauwe samenwerking) met de belgische overheid. Het doel is om mensen van het roken af te krijgen.quote:
Wat is je bron?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef KNAK het volgende:
Risico's van vapen zijn hetzelfde als bij roken
Ohjee...
Die 5 hele jaren helemaal mijzelf kapotgevaped,..... ga ik daar uiteindelijk toch een prijs voor betalen??
Je kan mij niet wijs maken dat het verbranden van een product, een gedroogd plantproduct, waarbij tienduizenden giftige stoffen vrij komen, even schadelijk is als het verdampen, waarbij een kleine fractie verbrand wordt, van propylene glycol en plantaardige glycerine.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Artikel op FP
Laat nog wel in het midden wat er van waar is, maar toch..
Niet afgeronde studie,quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef KNAK het volgende:
Risico's van vapen zijn hetzelfde als bij roken
Ohjee...
Die 5 hele jaren helemaal mijzelf kapotgevaped,..... ga ik daar uiteindelijk toch een prijs voor betalen??
Nou, dat valt enorm meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Je hebt waarschijnlijk nog dezelfde nicotinebehoefte, dus zuigt 2x zoveel aan je vape dan je eerst deed
Ik merk, althans bij mijn vape, veel minder de nicotine hit. Vanwege stress en somberheid ben ik de laatste tijd weer sigaretten aan het roken, hopelijk gaat het snel beter en leg ik dat weer aan de kant, maar een sigaret geeft veel meer een nicotine kick dan mijn vape.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Je hebt waarschijnlijk nog dezelfde nicotinebehoefte, dus zuigt 2x zoveel aan je vape dan je eerst deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |