Zo lang zit ik nog niet op Fokquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:18 schreef cafca het volgende:
[..]
soberso is Fok!jargon voor zoizo, zo wie zo, sowieso, etc. duh!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk ook niet nog een keer, dus dat komt goed uit
Eet smakelijk!quote:
quote:
Ik roep nog wel eens "Opgelost slotje"quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo lang zit ik nog niet op Fok
Het is Victor Reinier.quote:
Zal ik hem wijzigen, heb die zelf niet geplaatst trouwensquote:
Die is echt origineel. Die gast had het niet doorquote:
Ik gooi nog wel eens 50 cent naar zo'n kansloos figuur.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik roep nog wel eens "Opgelost slotje"
Jawel joh, was van de Boswachter.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt origineel. Die gast had het niet door
Ko?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, was van de Boswachter.
Goedemiddag, penseel deerne!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Er zijn er toch twee op vakantie door uto-gedoe. Het was te verwachten.
Tevens goede middag!
moet ik alweer bijlezen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Dat penseel ging mooi vandaag, blij meequote:Op dinsdag 17 september 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemiddag, penseel deerne!
Ik vind het stom. Hont en Kad ookquote:
En gisteren 3 een paar uurtjes 'eerder naar bed'?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Die vind ik ook stom.quote:
Wie dit keer? Namen magquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Gister ook al drie?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En gisteren 3 een paar uurtjes 'eerder naar bed'?
Lolquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Je bent afhankelijk van wat de dag je brengt, dus dat is mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat penseel ging mooi vandaag, blij mee
Sambalbaai en Zeyniaquote:
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zekerquote:
Dat kan alleen als je lid bent van het geheime genootschap waar alles in de archieven opgeslagen wordt.quote:
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.quote:
Jesusquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.
Die zijn wel heel erg sufquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zeker
Hopke Woekstraquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zeker
Wie nog meer geband dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je lid bent van het geheime genootschap waar alles in de archieven opgeslagen wordt.
Nee ik ging ook met een beeldscherm werpen als iemand Goedesmorgens zeiquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:
BSE onderwegquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ging ook met een beeldscherm werpen als iemand Goedesmorgens zei
quote:
Doden aan de zeik.quote:
Sommige grapjes hebben een houdsbaar datumquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat agressief van u, juffrouw Jannie.
Dit kon zelfs mijn maag niet aan, het verspreide als een beekje door de coupé. Vanmorgen was ik ook el 3 kwartier te laat.quote:
FF is alweer terug iig ..quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
ow ja, of je moet ninja-assasin lezenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je lid bent van het geheime genootschap waar alles in de archieven opgeslagen wordt.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
het verspreide als een beekje door de coupé.
quote:
Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit kon zelfs mijn maag niet aan, het verspreide als een beekje door de coupé. Vanmorgen was ik ook el 3 kwartier te laat.
hij had toen nog kleine kindjesquote:
Zegt hij ook "groentjes' ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij had toen nog kleine kindjes
die vind ik nou stom, of ik ga het ff rochelenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ging ook met een beeldscherm werpen als iemand Goedesmorgens zei
Ja dat was een leuke reclame. TODAT !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
die vind ik nou stom, of ik ga het ff rochelen
kwa wat ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond dit ook wel een mooie:
MUZ / Beste Nederlandse artiest
ehm nee, zoiets kan ik me niet herinnerenquote:
kwa allebijquote:
Gelukkig, want dat is helemaal om te rillenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm nee, zoiets kan ik me niet herinneren
ow ghehehe kwartje valtquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat is helemaal om te rillen
precies dat, ga dan zelf een of andere domme opmerking verzinnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke reclame. TODAT !!!!!!!!!!!
Kwa in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:35 schreef cafca het volgende:
[..]
De discussie of allebij nederlands is
Met dat bolle jong met die spencer.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
Weet welke reclame ik altijd vreselijk vond? Die van ROLO.
nanannanannaa brrrrr nare reclame.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dat bolle jong met die spencer.
En op tijd hoop ik.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:44 schreef Voxs het volgende:
Oh ik ben blij. Twee pakketjes kwamen. Een led paneeltje voor atelier ( goed licht!) en een boek
Vreselijk woord. Moet verboden worden. Of straf op het gebruik ervan.quote:
1 vinger per uitspraak in het openbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vreselijk woord. Moet verboden worden. Of straf op het gebruik ervan.
Die is leukquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
Weet welke reclame ik altijd vreselijk vond? Die van ROLO.
Oh jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nooit gehad.
gawwwwdquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zal het Wopke eens in zijn oor fluisteren als ik mijn nagels in zijn billen zet.
Over zijn "kids" beginnen? Goede sfeerbederver.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zal het Wopke eens in zijn oor fluisteren als ik mijn nagels in zijn billen zet.
Heb je het interview bij nu.nl al gelezen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Straks het 18:00 journaal, komt 'ie vast weer voorbij.
Vanochtend om 10 uur. Dat boek was al 10 dagen te laat, en kreeg gister net -email dat ik dan wat anders mocht uitzoeken omdat het wrs kwijt was in de post.quote:
Ik weet dat iedereen in NL het leuk vond, maar ik vond hem vreselijkquote:
Wat fijn dat je het boek toch nog hebt ontvangen dan, je hebt er zo weinig aan dat je een ander boek uit kon kiezen terwijl je je zinnen op deze had gezet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanochtend om 10 uur. Dat boek was al 10 dagen te laat, en kreeg gister net -email dat ik dan wat anders mocht uitzoeken omdat het wrs kwijt was in de post.
Heel blij dat het toch nog kwam want het wordt niet meer uitgegeven.
The Venetian Hours of Henry James. Whistler and Sargent.
De laatste twee zijn schilderhelden van mij. En eerste een schrijver. Het boek gaat over hun tijd in Venetië en stal vol met hun schilderingen en verhalen over die stad.
Over het woord, niet over zijn bloedjes. Die laten we buiten ons rendez-vous.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over zijn "kids" beginnen? Goede sfeerbederver.
Nee, staat er een foto bij?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je het interview bij nu.nl al gelezen?
Jazeker, mooi is dat het in nieuwstaat is haast ( 2e hands) en dat voor 7 euro.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het boek toch nog hebt ontvangen dan, je hebt er zo weinig aan dat je een ander boek uit kon kiezen terwijl je je zinnen op deze had gezet.
Doe foto van jou van Wopquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt net een soort kloon van Rutte zo.
voorlopig heb ik geen hoofddingetje met I wop you a lot gezienquote:
Ja, maar die is niet interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, staat er een foto bij?
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorlopig heb ik geen hoofddingetje met I wop you a lot gezien
fap fap fapquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.
gemiste kans heurquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.quote:
Ah wat een nare reden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.
Hè, gadver.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.
Je hebt we vaak pech als je met de trein moetquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De here raakt in mij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:53 schreef pullup het volgende:
Poezel raakt nog helemaal in den here
Ja dat gebeurt wel vakerquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het valt wel mee maar als ik het heb dan heb ik het goed.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hebt we vaak pech als je met de trein moet
Oh en wat schaft de pot dan?quote:
kijk jij ook altijd?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:01 schreef Charmian het volgende:
wopke en profil is niet best hoor, hij heeft zo'n Van Agt pukkel, zou dat iets CDA-achtigs zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
inmn blote togus vanaf de bank zapp ik langs als ik dan al wakker ben
worst mit bonenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en wat schaft de pot dan?
ik zeg af Ton, ben te moe om te raaienquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:02 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tk
Dat lust ik welquote:
Ze hadden het over een aanrijding met een persoon bij Delft. Maar er zijn daar helemaal geen overwegen.quote:
Mischien nog raist dabijquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lust ik wel![]()
Maar heb al pasta op
Jammerquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zeg af Ton, ben te moe om te raaien
Ik had een paar jaar terug een collega uit R'dam en die kwam regelmatig later omdat er weer eens geen treinen reden om die reden ..quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden het over een aanrijding met een persoon bij Delft. Maar er zijn daar helemaal geen overwegen.
Fantastische pukkel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:01 schreef Charmian het volgende:
wopke en profil is niet best hoor, hij heeft zo'n Van Agt pukkel, zou dat iets CDA-achtigs zijn?
[ afbeelding ]
dat hoeft ook niet perse bij een overgang. Een perron is genoeg. En als er langs het traject een psychiatrische inrichting zit, wil het ook wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden het over een aanrijding met een persoon bij Delft. Maar er zijn daar helemaal geen overwegen.
Misschien duurde het degene te lang en is ie de trein maar tegemoet gelopen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zitten bijna allemaal bij een spoorwegovergang.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet perse bij een overgang. Een perron is genoeg. En als er langs het traject een psychiatrische inrichting zit, wil het ook wel.
Eej, knetter!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Goeienavond allemaal.
Doe ik ook, ik bestel altijd niets.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet nu veel vlogs dat mensen de zelfde bestelling nemen bij bijv de mc drive
Dat gebeurt inderdaad ook vaak. Dat ze nog een tijd langs het spoor wandelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien duurde het degene te lang en is ie de trein maar tegemoet gelopen.
Waar staat je thuis min of meer SK?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Goeienavond allemaal.
In de prachtige stad van de Dom en de Vockingworst.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar staat je thuis min of meer SK?
Daar heb ik ook nog gewoond.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de prachtige stad van de Dom en de Vockingworst.
Wavoor worst?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die laatste zegt me niets maar OK..quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wil ook kopjes met zijn naam én afbeelding erop.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
Heeft Wopke thuis nu kopjes met zn eigen naam er op ... triest zeg
Vocking worst. Zoooo lekker.quote:
HALLO!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is het, komkommer, of courgette?
https://utrechtmade.com/product/vockingworst/quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
Vockingworst.
Uitgevonden door een Utrechtse slager. Vies lekker wel.
mariofratsenquote:
Hoi, wil jij een paar gemakkelijke instappers van boven naar beneden halen voor me, ik heb net mij hakken uitgedaan. Alvast bedankt.quote:
Echt wel, als ik in Utrecht ben haal ik er één.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
Vockingworst.
quote:Vockingworst
Binnen de leverworstsoorten is de Vockingworst een opvallende verschijning. Al ruim 100 jaar wordt deze (bak)leverworst volgens oud familierecept vervaardigd. De worst is gemaakt van varkensvlees en runderlever en is qua productie enigszins te vergelijken met de Twentse bakleverworst. Tegenwoordig wordt deze familiespecialiteit alleen nog vervaardigd in kunstdarm hetgeen de houdbaarheid positief beïnvloedt.
• Als hartige snack, broodbeleg en bij de warme maaltijd.
Ze verkochte ze in de HEMA waar ik woonde. En toen niet meer ik durfde niet te vragen of ze die VOCKING WORST nog verkochten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
Vockingworst.
ow leverworst met stukjesquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
https://utrechtmade.com/product/vockingworst/
Komt voor elkaar!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi, wil jij een paar gemakkelijke instappers van boven naar beneden halen voor me, ik heb net mij hakken uitgedaan. Alvast bedankt.
Oh uh tomaten en komkommer en knoflook. Beetje van restjes af en lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Soury bij die garnalen mieterde.
Hoi Poezelig.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil ook kopjes met zijn naam én afbeelding erop.
Hoi Sodeknetters.
Die ja!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
https://utrechtmade.com/product/vockingworst/
Dank je. Weet ik meteen dat garnalen en komkommer blijkbaar goed matchen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh uh tomaten en komkommer en knoflook. Beetje van restjes af en lekker
Doe ik ook altijd. Oh wacht...quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, als ik in Utrecht ben haal ik er één.
[..]
gotsamme die vreet toch ook maar lekker elke keerquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
die ligt nog uit te buiken van zwartekersentaart uit het donker bos
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Oh wacht...
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is dat je tussendoor moet werken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.
Ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verkochte ze in de HEMA waar ik woonde. En toen niet meer ik durfde niet te vragen of ze die VOCKING WORST nog verkochten.
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.
SK GB PD SBE...gaat je vast lukken deesquote:
Ik vind er niks van of ben je een lekkere worstquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik
[..]
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.
Jij mag het zeggen.
Ik heb me wel eens laten vertellen dat ze nu ook buiten Utrecht verkrijgbaar zijn. Mooi, heel NL aan de Vocking.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
Bij Deen supermarkt verkopen ze ook die fokking worsten.
Ik dacht dat ik voor de FF methode ga, sodequote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
SK GB PD SBE...gaat je vast lukken dees
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind er niks van of ben je een lekkere worst
Sode it is!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik
[..]
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.
Jij mag het zeggen.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
ja dan kun je net zo goed Sodeknetters doenquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak redelijk in de war. Copy paste een naam kan ook toch als je lui bentquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik voor de FF methode ga, sode
Of Sodemieters.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dan kun je net zo goed Sodeknetters doen
Ben of heb?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nietez!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dan kun je net zo goed Sodeknetters doen
wel esquote:
JC, weet je wat je daar allemaal voor moet doen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak redelijk in de was. Copy paste een naam kan ook toch als je lui bent
Allebei goedquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JC, weet je wat je daar allemaal voor moet doen?
CTRL-V CTRL-C is de zelfde handelingquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JC, weet je wat je daar allemaal voor moet doen?
ja maar dan moet je eerst selecteren, weet je hoe lang dat soms duurtquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
CTRL-V CTRL-C is de zelfde handeling
Tegen die tijd heb ik al 3 x Sodeknetters getikt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dan stopt na de ‘e’, ben je nog sneller.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al 3 x Sodeknetters getikt.
En wat is nou het probleem. Die afkortingenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al 3 x Sodeknetters getikt.
jou gaan we Sou noemenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is nou het probleem. Die afkortingen
Zuurtje is langer maar die werd vaker gebruiktquote:
Muis heb ik ook nog wel eens langs zien komen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurtje is langer maar die werd vaker gebruikt
Maar die vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurtje is langer maar die werd vaker gebruikt
Dat is wel okquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Muis heb ik ook nog wel eens langs zien komen.
De muis dan, je hebt zelfs je eigen smilie.quote:
Andersom gaat beter werken denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij muis moet ik wel direct aan Soury denken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Muis heb ik ook nog wel eens langs zien komen.
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom gaat beter werken denk ik
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ogen worden beter.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
k ben gewoon slim zal ik maar zeggen
Werd tijd ook, het is al half september geweest...quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
De pieten discussie is ook weer lekker losgebarsten.
* Superbadeendje gaat bier en kaas halen.
Ik heb al de eerste pepernoten gegeten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd tijd ook, het is al half september geweest...
ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al de eerste pepernoten gegeten.
ik ben een lekker toetje vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kruidnoten met chocola en karamel
Jij begint er over .. Opzouten Chips niet vergeten !!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
De pieten discussie is ook weer lekker losgebarsten.
* Superbadeendje gaat bier en kaas halen.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begint er over .. Opzouten Chips niet vergeten !!
Ojee en nu? Morgen dan maar lekker toetje halen?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben je zenuwachtig voor de wedstrijd?
Nee .. ik kijk eerst 2 anderequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben je zenuwachtig voor de wedstrijd?
oke je kunt overdrijven met het afkorten van dingenquote:
ja we moeten toch boodschappen doen morgen om de woensdag donderdag en vrijdag door te komen. Dus dat komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee en nu? Morgen dan maar lekker toetje halen?
Lyzol in zijn slipquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke je kunt overdrijven met het afkorten van dingen
SC's?quote:
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kruidnoten met chocola en karamel
oh ja jajajaquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke je kunt overdrijven met het afkorten van dingen
Lekker manquote:
Jij bent onhandig. Hoe gaat het met het rechterpootje, naar ik aanneem?quote:
Prima, nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent onhandig. Hoe gaat het met het rechterpootje, naar ik aanneem?
Blijf niet aan de gang hoor, je brengt het zelf maar naar zolder.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben mijn kerstboom alweer aan het aftuigen, de paasellende ligt straks in de winkel.
Je bent links?quote:
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijf niet aan de gang hoor, je brengt het zelf maar naar zolder.
Ja, maar, daar kan die kerstboom toch niets aan doen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben mijn kerstboom alweer aan het aftuigen, de paasellende ligt straks in de winkel.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar, daar kan die kerstboom toch niets aan doen?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Deed je goed. Anders ligt het in de weg en niets te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Trouwens, ik heb mijn kunstkerstboom laatst naar het grofvuil laten brengen. Zolder werd gerenoveerd. Alles wat ik jaren niet aangeraakt heb mocht weg.
Die had dat toch kunnen weten, elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is er met Rob de Nijs?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die had dat toch kunnen weten, elk jaar hetzelfde liedje.
Errug hè van Rob de Nijs?
Ik zag hem langskomen , maar gemist wat er wasquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon een klein echt boompjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Parkinson. Was ook altijd hetzelfde liedje.quote:
SHO / [AU!] Rob de Nijs valt van podium Het was ook een nare vertoningquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem langskomen , maar gemist wat er was
Volgens mij was hij bezopen anders doe je dat niet meerquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Parkinson. Was ook altijd hetzelfde liedje.
Oh da's triest.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Parkinson. Was ook altijd hetzelfde liedje.
Nee dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dat is triest nieuws, maar ook hij weet niet van ophouden met optreden.
Hij kreeg neem ik aan niet ter plekke tijdens het concert ineens parkinson.
Dankzij Lennaert Nijgh en Boudewijn de Groot.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh da's triest.
Maar Rob had toch best veel verschillende liedjes?
Jan Klaassen, Malle Babbe, Banger Hart, Het werd zomer, de Poes van z'n grootje...
Nou daarom. Wie gaat er in die conditie nu nog op een podium staan, dan vraag je er wel een beetje om dat het mis kan gaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een jeugdheld...
En Belinda Meuldijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dankzij Lennaert Nijgh en Boudewijn de Groot.
Ja die was heel apart idd ...quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
SHO / [AU!] Rob de Nijs valt van podium Het was ook een nare vertoning
Die heeft, meen ik, maar aan één nr meegewerkt.quote:
Die laatste is van Johnny Lionquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
Zachtjes tikt de regen. Zij dronk ranja met een rietje.
4 nummer ... kaars voor je raam 5 dan ..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh da's triest.
Maar Rob had toch best veel verschillende liedjes?
Jan Klaassen, Malle Babbe, Banger Hart, Het werd zomer, de Poes van z'n grootje...
En zijn tweede vrouw, Belinda Meuldijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dankzij Lennaert Nijgh en Boudewijn de Groot.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
Zachtjes tikt de regen. Zij dronk ranja met een rietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |