Zo lang zit ik nog niet op Fokquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:18 schreef cafca het volgende:
[..]
soberso is Fok!jargon voor zoizo, zo wie zo, sowieso, etc. duh!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk ook niet nog een keer, dus dat komt goed uit
Eet smakelijk!quote:
quote:
Ik roep nog wel eens "Opgelost slotje"quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo lang zit ik nog niet op Fok
Het is Victor Reinier.quote:
Zal ik hem wijzigen, heb die zelf niet geplaatst trouwensquote:
Die is echt origineel. Die gast had het niet doorquote:
Ik gooi nog wel eens 50 cent naar zo'n kansloos figuur.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik roep nog wel eens "Opgelost slotje"
Jawel joh, was van de Boswachter.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt origineel. Die gast had het niet door
Ko?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, was van de Boswachter.
Goedemiddag, penseel deerne!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Er zijn er toch twee op vakantie door uto-gedoe. Het was te verwachten.
Tevens goede middag!
moet ik alweer bijlezen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Dat penseel ging mooi vandaag, blij meequote:Op dinsdag 17 september 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemiddag, penseel deerne!
Ik vind het stom. Hont en Kad ookquote:
En gisteren 3 een paar uurtjes 'eerder naar bed'?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Die vind ik ook stom.quote:
Wie dit keer? Namen magquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Gister ook al drie?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En gisteren 3 een paar uurtjes 'eerder naar bed'?
Lolquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
Tevens goede middag!
Je bent afhankelijk van wat de dag je brengt, dus dat is mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat penseel ging mooi vandaag, blij mee
Sambalbaai en Zeyniaquote:
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zekerquote:
Dat kan alleen als je lid bent van het geheime genootschap waar alles in de archieven opgeslagen wordt.quote:
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.quote:
Jesusquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.
Die zijn wel heel erg sufquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zeker
Hopke Woekstraquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
het breekt de sleur een beetje...een ex-collega had het altijd over een takkie bhee en een kakkie boffie, vind je ook niks zeker
Wie nog meer geband dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je lid bent van het geheime genootschap waar alles in de archieven opgeslagen wordt.
Nee ik ging ook met een beeldscherm werpen als iemand Goedesmorgens zeiquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:
BSE onderwegquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderweg naar huis, ik stapte in een drukke trein en ik zag een bijna lege coupé. Toen ik daar binnen ging wist ik waarom. Iemand had de boel onder gekotst. Christus wat een lucht.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ging ook met een beeldscherm werpen als iemand Goedesmorgens zei
quote:
Doden aan de zeik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |