Dank je. Weet ik meteen dat garnalen en komkommer blijkbaar goed matchen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh uh tomaten en komkommer en knoflook. Beetje van restjes af en lekker
Doe ik ook altijd. Oh wacht...quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, als ik in Utrecht ben haal ik er één.
[..]
gotsamme die vreet toch ook maar lekker elke keerquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
die ligt nog uit te buiken van zwartekersentaart uit het donker bos
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Oh wacht...
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is dat je tussendoor moet werken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.
Ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verkochte ze in de HEMA waar ik woonde. En toen niet meer ik durfde niet te vragen of ze die VOCKING WORST nog verkochten.
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen we jouw username afkorten? Ik vind het een vocking lange naam.
SK GB PD SBE...gaat je vast lukken deesquote:
Ik vind er niks van of ben je een lekkere worstquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik
[..]
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.
Jij mag het zeggen.
Ik heb me wel eens laten vertellen dat ze nu ook buiten Utrecht verkrijgbaar zijn. Mooi, heel NL aan de Vocking.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
Bij Deen supermarkt verkopen ze ook die fokking worsten.
Ik dacht dat ik voor de FF methode ga, sodequote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
SK GB PD SBE...gaat je vast lukken dees
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind er niks van of ben je een lekkere worst
Sode it is!quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik
[..]
SK is al eens langs gekomen, net als knetters. FF noemt me vaak sode.
Jij mag het zeggen.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
ja dan kun je net zo goed Sodeknetters doenquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak redelijk in de war. Copy paste een naam kan ook toch als je lui bentquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik voor de FF methode ga, sode
Of Sodemieters.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dan kun je net zo goed Sodeknetters doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |