Over het woord, niet over zijn bloedjes. Die laten we buiten ons rendez-vous.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over zijn "kids" beginnen? Goede sfeerbederver.
Nee, staat er een foto bij?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je het interview bij nu.nl al gelezen?
Jazeker, mooi is dat het in nieuwstaat is haast ( 2e hands) en dat voor 7 euro.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het boek toch nog hebt ontvangen dan, je hebt er zo weinig aan dat je een ander boek uit kon kiezen terwijl je je zinnen op deze had gezet.
Doe foto van jou van Wopquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt net een soort kloon van Rutte zo.
voorlopig heb ik geen hoofddingetje met I wop you a lot gezienquote:
Ja, maar die is niet interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, staat er een foto bij?
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorlopig heb ik geen hoofddingetje met I wop you a lot gezien
fap fap fapquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.
gemiste kans heurquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat in bad, hield het niet droog. En had andere verplichtingen.
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.quote:
Ah wat een nare reden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.
Hč, gadver.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand onder de trein gekomen en er was geen treinverkeer. Dus ik moest een andere route nemen.
Je hebt we vaak pech als je met de trein moetquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De here raakt in mij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:53 schreef pullup het volgende:
Poezel raakt nog helemaal in den here
Ja dat gebeurt wel vakerquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |