Kwa in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:35 schreef cafca het volgende:
[..]
De discussie of allebij nederlands is
Met dat bolle jong met die spencer.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
Weet welke reclame ik altijd vreselijk vond? Die van ROLO.
nanannanannaa brrrrr nare reclame.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dat bolle jong met die spencer.
En op tijd hoop ik.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:44 schreef Voxs het volgende:
Oh ik ben blij. Twee pakketjes kwamen. Een led paneeltje voor atelier ( goed licht!) en een boek
Vreselijk woord. Moet verboden worden. Of straf op het gebruik ervan.quote:
1 vinger per uitspraak in het openbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vreselijk woord. Moet verboden worden. Of straf op het gebruik ervan.
Die is leukquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
Weet welke reclame ik altijd vreselijk vond? Die van ROLO.
Oh jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nooit gehad.
gawwwwdquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zal het Wopke eens in zijn oor fluisteren als ik mijn nagels in zijn billen zet.
Over zijn "kids" beginnen? Goede sfeerbederver.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zal het Wopke eens in zijn oor fluisteren als ik mijn nagels in zijn billen zet.
Heb je het interview bij nu.nl al gelezen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Straks het 18:00 journaal, komt 'ie vast weer voorbij.
Vanochtend om 10 uur. Dat boek was al 10 dagen te laat, en kreeg gister net -email dat ik dan wat anders mocht uitzoeken omdat het wrs kwijt was in de post.quote:
Ik weet dat iedereen in NL het leuk vond, maar ik vond hem vreselijkquote:
Wat fijn dat je het boek toch nog hebt ontvangen dan, je hebt er zo weinig aan dat je een ander boek uit kon kiezen terwijl je je zinnen op deze had gezet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanochtend om 10 uur. Dat boek was al 10 dagen te laat, en kreeg gister net -email dat ik dan wat anders mocht uitzoeken omdat het wrs kwijt was in de post.
Heel blij dat het toch nog kwam want het wordt niet meer uitgegeven.
The Venetian Hours of Henry James. Whistler and Sargent.
De laatste twee zijn schilderhelden van mij. En eerste een schrijver. Het boek gaat over hun tijd in Venetië en stal vol met hun schilderingen en verhalen over die stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |