Ja die gaf Wiegel van de VVD wel van jetje, die kwam op voor de huurders en de werkman, goed slimme man, zijn broer ook, ABP voorzitter in die tijdquote:Op woensdag 18 september 2019 19:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee ik doelde op de APB van de tijde van Den Uyl
Voorzitter van PvdA huize, tricky situatie dus. Vraag maar aan die sukkel van de VVD die haar voor ging.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:00 schreef borisz het volgende:
Kamer boos dat Asscher nog mag spreken ipv dinerpauze.
Er is geen vuurwerk, omdat ook de oppositie dit gewoon een goed plan vindt. Heel aantal plannen komen uit ideeën van vorig jaar van GL en PvdA. Er is een ruime meerderheid voor deze begrotingen. Ja, dan heb je geen vuurwerk. Maar wel een goed plan.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik vind het allemaal wel een beetje hetzelfde geblaat hoor
Links vind dat er veel veranderingen moet komen
Coalitie vind het allemaal geweldig
Vuurwerk heb je niet.
was die er ook?quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
straks serieus geld gaat verdienen
ruim 1-1,5k van je afsnoept
Ach liever zo. Worden er terminste ook verstandigere dingen gezegdquote:Op woensdag 18 september 2019 19:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is geen vuurwerk, omdat ook de oppositie dit gewoon een goed plan vindt. Heel aantal plannen komen uit ideeën van vorig jaar van GL en PvdA. Er is een ruime meerderheid voor deze begrotingen. Ja, dan heb je geen vuurwerk. Maar wel een goed plan.
Andere Politieke Beschouwingen was er meer vuurwerk. Met name Rutte I, maar toch ook Rutte II.
Ah excuus, ik was vergeten dat de gemiddelde FOK!ker minimaal 2,5 keer modaal verdient.quote:
Vind ik ook was ook een beetje sarcasmequote:Op woensdag 18 september 2019 21:29 schreef maryen65 het volgende:
Thieme heeft op heel veel punten gewoon gelijk
quote:Op woensdag 18 september 2019 21:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind ik ook was ook een beetje sarcasme
Staat in mijn top 3
Lesje in de kerkquote:Op woensdag 18 september 2019 21:55 schreef trein2000 het volgende:
Waar is van der Staaij in godesnaam mee bezig?
Ja als je het verhaal over de verloren zoon nog nooit hebt gehoord dan kan het mooi zijn jaquote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik vind het juist een mooi betoog
De andere waren zo van hetzelfde dakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |