Wie zei dat ?quote:Op woensdag 18 september 2019 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als politici beginnen met dat er een 'goed gesprek' moet komen, dan ben je mij kwijt.
Die boy Heerma van CDAquote:
nou, ik denk dat er wel wat boeren bereid zijn om de stok aan de wilgen te hangen, tegen twee keer de marktwaardequote:Op woensdag 18 september 2019 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als politici beginnen met dat er een 'goed gesprek' moet komen, dan ben je mij kwijt.
Ja, tot dan toe geen onaardig verhaal. Maar de APB lijkt mij een uitstekende gelegenheid om een gesprek over beleid te voeren.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die boy Heerma van CDA
'Is het niet veel beter om een goed gesprek te voeren met de agrarische sector?'
Vaagheid troef.
Bijna etenstijd. Bovendien is het én geen regeringspartij én geen potentiële oppositiepartner, dus je hebt er niks aan.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ze wordt niet veel geïnterrumpeert
DENK zal daarentegen vast veel geïnterrumpeert wordenquote:Op woensdag 18 september 2019 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bijna etenstijd. Bovendien is het én geen regeringspartij én geen potentiële oppositiepartner, dus je hebt er niks aan.
Wij betaalden vorig jaar ruim 67K aan directe belastingen, behalve de HRA krijgen wij geen enkele euro terug via subsidies of toeslagen, dus alleen op inkomen. Ik zeur daar niet over.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent 20. Dan verdien je hoogstens 1,5 tot 2k netto per maand. Nee, als je straks serieus geld gaat verdienen en merkt dat Vadertje Staat maandelijks ruim 1-1,5k van je inkomen afsnoept, begint het pas echt pijn te doen.
Hangt ervan af wat ze gaan vertellen. Als Kuzu vol op het Erdoganorgel gaat wel, want dan moeten alle fatsoenlijke partijen zich even als fatsoenlijk profileren, en de twee bruinhemden van dienst even oproepen tot acute deportatie. Wordt het gewoon een standaard sociaaldemocratisch verhaaltje, dan denk ik dat die ook weinig tegengas krijgt.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:33 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
DENK zal daarentegen vast veel geïnterrumpeert worden
Thieme is nog niet geweestquote:Op woensdag 18 september 2019 18:03 schreef Puddington het volgende:
Dus, van alle leiders die hun zegje gedaan hebben, wie kwamen er het sterkste over en wie het zwakste?
Ik vond Dijkhoff en Thieme wel oke. Klaver was te langdradig, en Baudet steekt altijd een onsamenhangend verhaal af dus dat was geen verrassing.
ik vond ze allmaal niet to the point en puur praten voor eigen parochie , drie weken van te voren al getikt, dus totaal niet relevantquote:Op woensdag 18 september 2019 18:03 schreef Puddington het volgende:
Dus, van alle leiders die hun zegje gedaan hebben, wie kwamen er het sterkste over en wie het zwakste?
Ik vond Dijkhoff en Thieme wel oke. Klaver was te langdradig, en Baudet steekt altijd een onsamenhangend verhaal af dus dat was geen verrassing.
O ja ?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vond ze allmaal niet to the point en puur praten voor eigen parochie , drie weken van te voren al getikt, dus totaal niet relevant
Het zijn niet de APB met Den Uyl , dan vlogen de vonken eraf
De enige die er wat van maakte was Heerma
Blijkbaar vind men D66 niet echt belangrijkquote:Op woensdag 18 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Geen interrupties voor Jetten? (ik heb het 1e deel niet gezien)
Alleen in den beginne.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Ja het eerste deel wel.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Wilders had wel een paar rake ideeën , maar niet relevant met de APBquote:Op woensdag 18 september 2019 18:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
O ja ?
Wie waren dan goed ?
oppositie (rechts) ?
Nee ik doelde op de APB van de tijde van Den Uylquote:Op woensdag 18 september 2019 18:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wilders had wel een paar rake ideeën , maar niet relevant met de APB
men staat een showtje te maken voor de camera
vooral die Klaver , die vind zichzelf een voorbeeld huisvader
En Baudet ook, praatje voor de buhne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |