Dit heeft allemaal niets te maken met godsdienst maar een middel dat gebruikt kan worden om zwart te reizen, dwars te liggen, de media bespelen etc.quote:Op maandag 16 september 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoeveel moslims geven er gehoor aan? Hoeveel moslims zijn er? 1.2 miljard? De meeste slachtoffers van terreur zijn ook moslims?
Laten we het dan vooral over de verlichte shi'ietische islam hebben! Gezellig!quote:Op maandag 16 september 2019 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja niet iedere moslim is een soenniet...
Ja en tegelijkertijd kan je ook niet spreken van de moslim toch?quote:Op maandag 16 september 2019 22:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De stromingen wijken qua uitdraging helemaal niet zoveel van elkaar af. De grootste 'tegenpartijen', de soennieten en sjiieten, gooien met even veel gemak homo's van daken af. Islamitische verdeeldheid is veeleer historisch, tribaal, nationaal of etnisch van aard.
Nu doe je ze toch echt onrecht aan, in Iran maken ze er met al die hijskranen wel echt een feestje van hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 22:28 schreef LelijKnap het volgende:
en sjiieten, gooien met even veel gemak homo's van daken af
Wat is nu je punt? Dat de islam gewelddadig is?quote:Op maandag 16 september 2019 22:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laten we het dan vooral over de verlichte shi'ietische islam hebben! Gezellig!
[ afbeelding ]
Da’s niets nieuws in elk willekeurig moslimland.quote:Op maandag 16 september 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou dan schaffen de vrijheid religie af in Nederland?
Ja ik vind het prima hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 22:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s niets nieuws in elk willekeurig moslimland.
Dat het helemaal niet toevallig is maar dat er sprake is van een duidelijk oorzakelijk verband, dat je de koran niet vrij kunt pleiten van de inhoud zeker niet wanneer er nog heel concreet ook vanuit Nederland gewelddadig gevolg aan gegeven wordt.quote:Op maandag 16 september 2019 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is nu je punt? Dat de islam gewelddadig is?
Ik ontken niet dat het een teringboek isquote:Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat het helemaal niet toevallig is maar dat er sprake is van een duidelijk oorzakelijk verband, dat je de koran niet vrij kunt pleiten van de inhoud zeker niet wanneer er nog heel concreet ook vanuit Nederland gewelddadig gevolg aan gegeven wordt.
In deze zin verschilt islam wezenlijk van andere hier opererende godsdiensten waar ik ook een schurfthekel aan heb.
Versta je islamitische wetgeving goedkeuren onder 'handelen' of kan je ook passief verrot zijn (dus in je denken)?quote:Op maandag 16 september 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het een teringboek isMaar denk dat je al verrot moet zijn om het boek zo te begrijpen dat je er ook naar gaat handelen.
In de Bijbel zal ook niet elke passage deugen. Dat we hier vrijheid van godsdienst hebben is prima en moeten we vooral zo houden. Maar waar het om gaat is dat we hier bepaalde regels hebben mbt legitimatie etc. Dat geld voor Moslims, Katholieken, Atheïsten etc. Meer is het niet.quote:Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat het helemaal niet toevallig is maar dat er sprake is van een duidelijk oorzakelijk verband, dat je de koran niet vrij kunt pleiten van de inhoud zeker niet wanneer er nog heel concreet ook vanuit Nederland gewelddadig gevolg aan gegeven wordt.
In deze zin verschilt islam wezenlijk van andere hier opererende godsdiensten waar ik ook een schurfthekel aan heb.
Tuurlijk kan je passief verrot zijnquote:Op maandag 16 september 2019 22:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Versta je islamitische wetgeving goedkeuren onder 'handelen' of kan je ook passief verrot zijn (dus in je denken)?
Dan kan je volgens mij alleen concluderen dat de meeste moslims dat dan zijn...quote:Op maandag 16 september 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je passief verrot zijn![]()
maar goedkeuren is wel een beetje handelen natuurlijk.
Ze heeft zich toch gelegitimeerd uiteindelijkquote:Op maandag 16 september 2019 22:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
In de Bijbel zal ook niet elke passage deugen. Dat we hier vrijheid van godsdienst hebben is prima en moeten we vooral zo houden. Maar waar het om gaat is dat we hier bepaalde regels hebben mbt legitimatie etc. Dat geld voor Moslims, Katholieken, Atheïsten etc. Meer is het niet.
Ja en dan? Niet dat k geloof dat de meerderheid van de moslims hier voor de sharia is.quote:Op maandag 16 september 2019 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij alleen concluderen dat de meeste moslims dat dan zijn...
Nadat politie erbij kwam en na lang zuigen zich gelegitimeerd heeft. Wat is er nu zo moeilijk om dit gelijk te doen als een conducteur tijdens de rit daarom vraagt. Leg mij dat eens uit.quote:Op maandag 16 september 2019 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch gelegitimeerd uiteindelijkVoor de crime heeft ze niet eens boete gehad las ik net. Dus ging helemaal nergens over om die trein 20 min te laten wachten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op maandag 16 september 2019 22:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nadat politie erbij kwam en na lang zuigen zich gelegitimeerd heeft. Wat is er nu zo moeilijk om dit gelijk te doen als een conducteur tijdens de rit daarom vraagt. Leg mij dat eens uit.
Het is de normaalste zaak om je te legitimeren als daarom gevraagd word. Zeker als je reist met een abbo op naam. Maar het is veel makkelijker om nu een conducteur de schuld te geven vanwege een vertraging. Maar de oorzaak ligt bij de dame die een boerka draagt.quote:
Nou deze vrouw is dus wat rebels geweest.quote:Op maandag 16 september 2019 22:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is de normaalste zaak om je te legitimeren als daarom gevraagd word. Zeker als je reist met een abbo op naam. Maar het is veel makkelijker om nu een conducteur de schuld te geven vanwege een vertraging. Maar de oorzaak ligt bij de dame die een boerka draagt.
Allemaal niet erg, maar dan mag ze blij zijn dat ze geen boete heeft gekregen en de schade van de vertraging niet verhaald word bij deze dame.quote:Op maandag 16 september 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou deze vrouw is dus wat rebels geweest.
Ik heb je gemist in dit topic.quote:Op maandag 16 september 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou met die gedachte zou je hier bv in den haag zonder sluier niet over straat kunnen als onschuldige ongesluierde antilope zoals mijzelf
Hoezo?quote:Op maandag 16 september 2019 22:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik heb je gemist in dit topic.
Das een topic dat gaat over leeuwen die immer een voor hun neus dansende antilope proberen te grijpen. Op hun kenmerkende manier. Agressief. Minachtend. Onder andere in Den Haag. Zoals bijna altijd vandaag de dag het geval is, als het gaat om berichten over onze multi culti samenleving, bleek het onderwerp van dat nieuwsbericht zelf natuurlijk ook weer gerelateerd te zijn aan datgene waar het onderwerp van dit nieuwsbericht ook alweer aan gerelateerd is.quote:
NIEEEETTT !!!!11!1quote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
Dit zegt alles:
Nieuwsuur naarstig op zoek naar een 'gematigd moslim' om de extremen in de islam te nuanceren, denken ze er één gevonden te hebben (kijk, zo kan het ook!) en dan blijkt:
Oke. Nou 1 topic is wel genoeg toch:Pquote:Op maandag 16 september 2019 23:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Das een topic dat gaat over leeuwen die immer een voor hun neus dansende antilope proberen te grijpen. Op hun kenmerkende manier. Agressief. Minachtend. Onder andere in Den Haag. Zoals bijna altijd vandaag de dag, als het gaat om berichten over onze multi culti samenleving, bleek het onderwerp van dat nieuwsbericht zelf natuurlijk ook weer gerelateerd te zijn aan datgene waar het onderwerp van dit nieuwsbericht ook alweer aan gerelateerd is.
De islam.
[..]
NIEEEETTT !!!!11!1![]()
![]()
![]()
Simpel, het gaat puur om de confrontatie. Tegen een ongelovige durven ze nog wel.quote:Op maandag 16 september 2019 22:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nadat politie erbij kwam en na lang zuigen zich gelegitimeerd heeft. Wat is er nu zo moeilijk om dit gelijk te doen als een conducteur tijdens de rit daarom vraagt. Leg mij dat eens uit.
Je bedoelt 1 topic waarin jij je mening hierover geeft?quote:Op maandag 16 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou 1 topic is wel genoeg toch:P
Heb ik een verplichting om in andere topics ook te reageren dan?quote:Op maandag 16 september 2019 23:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 topic waarin jij je mening hierover geeft?
Nee hoor.
?
Aan SO en aan Danny!quote:Op maandag 16 september 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik een verplichting om in andere topics ook te reageren dan?
Nee.quote:Op maandag 16 september 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik een verplichting om in andere topics ook te reageren dan?
Zal wel even een kijkje nemen dan al zullen we het vast met elkaar eens zijn denk ik.quote:Op maandag 16 september 2019 23:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg alleen dat ik het weet te waarderen als je reageert, meer niet.![]()
Maar voel je niet verplicht ofzo.
Geen idee, maar even goede vrienden verder.quote:Op maandag 16 september 2019 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zal wel even een kijkje nemen dan al zullen we het vast met elkaar eens zijn denk ik.
Weet niet wat de discussie is. Maar het verhaal uit de OP ken ik en mijn vriendinnen ook. Nu ik ouder word neemt gelukkig een flink stuk af.quote:Op maandag 16 september 2019 23:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geen idee, maar even goede vrienden verder.
Nogmaals, prachtige wet.quote:Een woordvoerder zegt dat agenten bij een overtreding zelf kunnen afwegen of ze wel of geen boete geven.
https://nos.nl/artikel/23(...)weer-geen-boete.html
Die is dus voor zover ik lees juist NIET gehandhaafd.quote:
En ronduit asociaal naar alle andere reizigers. Gewoon niet toegeven aan dit gejank.quote:Op maandag 16 september 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou deze vrouw is dus wat rebels geweest.
Gratis geldquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:10 schreef Ciclon het volgende:
Als je zo op social media kijkt, zie je dat moslims haar masaal steunen en dat men onderdrukt wordt door de kafir.
Wat ik dan weer niet snap, ze hebben bijna allemaal een dubbel paspoort of kunnen hun dubbele paspoort aanvragen bij het moederland. Waarom blijven ze dan toch hier? In het land van de sodom en gamorra en onderdrukking.
Hypocriet noem ik zo iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |