Vergis je niet hoor, zij staan zonder meer wel vijandig tegenover jouw persoonlijke vrijheden waar die islamitische vrijheden te buiten/boven gaan.quote:Op maandag 16 september 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik zie ze niet als de vijand maar als je dat wel zo ziet dan kan dat wel vervelend zijn ja
Hmm ja ik betwijfel hoe veel er nou bij zouden komen als je het gewoon negeert en toestaat. Door het zo te onderdrukken wordt het misschien wel interessanter voor mensen er gewoon van genieten er tegens aan te trappen.quote:Op maandag 16 september 2019 21:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou het prille begin van de islamitische vroomheids olympiade in de Nederlandse openbare ruimte vind ik nou niet bepaald iets om te koesteren.Goed dat er iets ondernomen wordt om het te stoppen maar jammer dat de wetgever niet wat doortastender te werk is gegaan.
Ja maar daar heb ik nou nooit wat van gemerkt. Jij?quote:Op maandag 16 september 2019 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, zij staan zonder meer wel vijandig tegenover jouw persoonlijke vrijheden waar die islamitische vrijheden te buiten/boven gaan.
Op het moment dat je dat wel concreet doet is het al veel en veel te laat. Sterker nog, dat is het nu eigenlijk al.quote:Op maandag 16 september 2019 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nou nooit wat van gemerkt. Jij?
Nee, het begon met mannen die dachten dat het de schuld van vrouwen was als ze verkracht werden. Want (Islamitische) mannen kunnen nu eenmaal zichzelf niet beheersen - en daar zijn ze trots op. Zo omschrijven het zelf als "leeuwen die een voor hun neus dansende antilope ook zouden grijpen". Dus moest de vrouw zich maar aanpassen en er uit gaan zien als een vuilniszak.quote:Op maandag 16 september 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja denk niet dat het daarmee is begonnen. Dat ze dat zijn gaan dragen om te zuigen maar dat ze nu idd misschien wat rebelser zullen zijn vanwege die wet.
Oke. Nou dan schaffen de vrijheid religie af in Nederland?quote:Op maandag 16 september 2019 21:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat wel concreet doet is het al veel en veel te laat. Sterker nog, dat is het nu eigenlijk al.
quote:Op maandag 16 september 2019 21:32 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, het begon met mannen die dachten dat het de schuld van vrouwen was als ze verkracht werden. Want (Islamitische) mannen kunnen nu eenmaal zichzelf niet beheersen - en daar zijn ze trots op. Zo omschrijven het zelf als "leeuwen die een voor hun neus dansende antilope ook zouden grijpen".
Maar nu is het zuigen
Gaat nooit gebeuren en dat is inderdaad deel van het probleem.quote:Op maandag 16 september 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou dan schaffen de vrijheid religie af in Nederland?
Ik zou er wel voor stemmen hoor. Religie heeft toch geen plaats meer in een ontwikkeld land als Nederland.quote:Op maandag 16 september 2019 21:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren en dat is inderdaad deel van het probleem.
Zelfs als je dat zou doen krijg je schuilmoskeeën en waarschijnlijk ook gewapend verzet/defensieve jihad.quote:Op maandag 16 september 2019 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor stemmen hoor. Religie heeft toch geen plaats meer in een ontwikkeld land als Nederland.
An sich zeer poetisch. Maar ik citeer helaas wel de daders van de massaverkrachtingen in Keulen.quote:
Vergeet de schuilkerk nietquote:Op maandag 16 september 2019 21:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zelfs als je dat zou doen krijg je schuilmoskeeën en waarschijnlijk ook gewapend verzet/defensieve jihad.
Ja nou met die gedachte zou je hier bv in den haag zonder sluier niet over straat kunnen als onschuldige ongesluierde antilope zoals mijzelfquote:Op maandag 16 september 2019 21:34 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
An sich zeer poetisch. Maar ik citeer helaas wel de daders van de massaverkrachtingen in Keulen.
Wel een smakelijke schaap? :pquote:Op maandag 16 september 2019 21:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarin zie ik geen levensgevaar, ik ben geen koorknaapje.
Ik snap wel dat het aantal groepsverkrachtingen enorm is toegenomen. Leeuwen verorberen het prooi meestal ook met de hele groep. Toch vind ik ze meer weg hebben van hyena's qua stijl en looks.quote:Op maandag 16 september 2019 21:32 schreef Kassamiep het volgende:
Zo omschrijven het zelf als "leeuwen die een voor hun neus dansende antilope ook zouden grijpen".
Waren mijn niet islamitische vrijheden en waarden dat ook maar.quote:Op maandag 16 september 2019 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ze hebben het niet zo met honden dus je bent safe.
Ja weet je. Ik denk afgezien even van de huidige stroom aan islamitische immigranten dat de rol van de islam in Nederland een steeds kleinere rol zal gaan spelen. net zoals het Christendom waar je nu nog wat kleine groepen extremen hebt. En van de meeste moslims heb je ook helemaal geen last. Ze doen gewoon hun ding, werken, betalen belasting en hebben vaak niet eens zon extreme afwijkende mening.quote:Op maandag 16 september 2019 21:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waren mijn niet islamitische vrijheden en waarden dat ook maar.
Ik zie honderden lekker gemaakt door snuff videos de halve wereld over reizen om zich bij geloof gedreven genocidale groepen te voegen, daar compleet in overeenstemming met de suna/de wegen van de profeet (vrede zij met hem.) allerhande gruwelijks te doen en dan vervolgens hier een achterban die dat gaat zitten vergoeilijken ook.quote:Op maandag 16 september 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet je. Ik denk afgezien even van de huidige stroom aan islamitische immigranten dat de rol van de islam in Nederland een steeds kleinere rol zal gaan spelen. net zoals het Christendom waar je nu nog wat kleine groepen extremen hebt. En van de meeste moslims heb je ook helemaal geen last. Ze doen gewoon hun ding, werken, betalen belasting en hebben vaak niet eens zon extreme afwijkende mening.
Oh ik had het specifiek over Nederlandquote:Op maandag 16 september 2019 21:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zie honderden lekker gemaakt door snuff videos de halve wereld over reizen om zich bij geloof gedreven genocidale groepen te voegen, daar compleet in overeenstemming met de suna/de wegen van de profeet (vrede zij met hem.) allerhande gruwelijks te doen en dan vervolgens hier een achterban die dat gaat zitten vergoeilijken ook.Ik zie een Salah Abdeslam, de meest gezochte man van Europe die weken onbezorgd kan chillen in Molenbeek en ik geloof van wat jij hier beweert eigenlijk echt geen hol.
Hulde aan die paar ouders die van hun IS-kind wel afstand hebben genomen, waren er maar meer zoals zij.
Automatisch? De enige reden dat het nu niet enkel islam is wat de klok slaat is dat daar van staatswege een stokje voor gestoken wordt, dat is geenzins een verdienste van een hypothetische Nederlandse islam (die expliciet niet bestaat) hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik had het specifiek over NederlandUiteraard zitten er hier oo gekkies die menen hun heilige strijd te moeten voeren in het midden oosten. Ik denk als de islam er niet was geweest ze wel iets anders hadden gezocht om door te draaien.
Denk dat Belgie en bv Frankrijk de fout hebben gemaakt dat soort wijken te lang aan hun lot over te laten maar die wijken heb je hier toch niet? Ik denk dat we moeten stoppen met religieus onderwijs. Alleen nog maar openbaar en na verloop van tijd zal de islam een steeds kleinere rol gaan spelen.
Nou na verloop van tijd. denk dat de nieuwe generaties door middel van onderwijs steeds meer de kant op zullen gaan waar de islam nog een kleine rol zal spelen. Net zoals het christendom. Natuurlijk zal er nog een harde kern blijven maar goed die heb je bij elke stroom. Net zoals die jehova gekkies die nog dagelijks nu langs de deur gaan. En die hebben ook niet zulke vriendelijke gedachtes hoorquote:Op maandag 16 september 2019 21:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Automatisch? De enige reden dat het nu niet enkel islam is wat de klok slaat is dat daar van staatswege een stokje voor gestoken wordt, dat is geenzins een verdienste van een hypothetische Nederlandse islam (die expliciet niet bestaat) hoor.
Als het niet via officieel onderwijs gaat dan wel via avond en weekendscholen die desnoods natuurlijk gewoon ondergronds gaan. De islamitische djinn krijg je echt niet meer terug in de fles hoor, vraag het tofik dibi maar in de bosjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |