abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2019 @ 19:17:24 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188977429
quote:
Trein op Rotterdam CS stilgezet vanwege nikaabdraagster

Een trein heeft maandag aan het begin van de middag op Rotterdam Centraal stilgestaan, omdat een vrouw zich weigerde te identificeren. De treinconducteur had hierom gevraagd, omdat de vrouw een nikaab droeg en zich weigerde te identificeren.

De 19-jarige vrouw uit Roosendaal zat in een trein op het traject Dordrecht-Lelystad. Tijdens een kaartcontrole vroeg de conducteur haar om zich te legitimeren. Dat weigerde de vrouw. Ook weigerde ze bij de volgende halte op Rotterdam CS de trein te verlaten.

De politie werd erbij geroepen. De trein met naar schatting 200 passagiers werd stilgehouden. De Roosendaalse gaf volgens de politie aan dat ze alleen gecontroleerd wilde worden door een vrouwelijke agent en dat die maar ter plaatse moest komen. "Dat was met het oog op de wachtende passagiers geen optie voor de agenten", aldus een woordvoerder.

Agenten gaven de vrouw de keuze. Ze kon zich alsnog identificeren of ze kon de trein uit en in een aparte ruimte wachten tot een vrouwelijke agente tijd had om naar CS te komen. Na overleg besloot de vrouw eieren voor haar geld te kiezen en zich ter plekke te identificeren.

Voor de politie was hiermee de zaak afgedaan. Door de weigerende reizigster liep de trein twintig minuten vertraging op.

De NS kan niet zeggen of de vrouw haar reis heeft voortgezet. Ze is vermoedelijk niet uit de trein gezet. Vervoersmaatschappijen staan op het standpunt dat ze een vervoersplicht hebben.

https://www.rijnmond.nl/n(...)wege-nikaabdraagster
traceycakes88 twitterde op maandag 16-09-2019 om 13:17:11 Trein op Rotterdam Centraal vertraagd omdat een nikabdraagster aan boord was. Ze weigerde de trein te verlaten. #boerkaverbod https://t.co/se0t6wuYJG reageer retweet

muizehuig twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:03:20 @traceycakes88 Het is ff zoeken . https://t.co/vhol6q4O0e reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188977537
En terecht :)
pi_188977559
Die foto doet me denken aan Pacman van vroeger. Had je ook altijd van die spookjes die jou op wilde eten.
  Spellchecker maandag 16 september 2019 @ 19:25:11 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188977570
Lekker iedereen 20 minuten vertraging. Ik voorzie een nieuwe trend; nikaabdraagsters die het treinverkeer gaan ontwrichten.
pi_188977571
Extreem zo'n nikaab. Allah Allah. Pffff. Ik kan een mooie dame wel waarderen. Die nikaab ontneemt mij dat recht. Golf-Arabische cultuur. Tja. Als mannen mogen we vrouwelijke schoonheid niet waarderen. Waarom niet? Als we dat niet konden waarderen hadden we een enorm probleem qua voortplanting. Kkkkzooi.
pi_188977593
De vrouw had dus wel een kaartje.

Het openbaar vervoer zit vol met personeel die stoer willen doen maar in het leven geen reet voorstellen.
Ajax is mijn leven!
pi_188977595
Is dit het nieuwe zwartrijden?
Zonder wrijving geen glans
  Spellchecker maandag 16 september 2019 @ 19:26:30 #8
197773 crew  maily
pi_188977602
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:25 schreef Jellereppe het volgende:
Extreem zo'n nikaab. Allah Allah. Pffff. Ik kan een mooie dame wel waarderen. Die nikaab ontneemt mij dat recht. Golf-Arabische cultuur. Tja.
Nee nikste Allah. Zij draagt dat ding omdat de mannen zich anders niet kunnen beheersen.
  Spellchecker maandag 16 september 2019 @ 19:26:53 #9
197773 crew  maily
pi_188977607
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit het nieuwe zwartrijden?
_O-
pi_188977632
Dat kan haar een aardige schadeclaim opleveren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 16 september 2019 @ 19:30:05 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188977669
Ze hadden haar met geweld moeten arresteren "Ik wil niet, ik doe niet..." Je hebt niets te willen, crimineel kutwijf met nog kapsones ook. Wat is Nederland toch soft.
pi_188977686
En die doek voor haar gezicht mocht blijven dragen?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_188977691
Moslimpje pesten. Durven ze wel, de helden?
pi_188977717
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:25 schreef Jellereppe het volgende:
Extreem zo'n nikaab. Allah Allah. Pffff. Ik kan een mooie dame wel waarderen. Die nikaab ontneemt mij dat recht. Golf-Arabische cultuur. Tja. Als mannen mogen we vrouwelijke schoonheid niet waarderen. Waarom niet? Als we dat niet konden waarderen hadden we een enorm probleem qua voortplanting. Kkkkzooi.
Je hebt je paspoort al je hoeft niet nog meer hielen te likken })
And remember, respect is everything!
pi_188977750
Ik zie maar twee opties; of ze heeft een ongelooflijke kutkop óf ze is gewoon een fundamentalistje die denkt boven de wet te staan.
pi_188977768
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 19:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie maar twee opties; of ze heeft een ongelooflijke kutkop óf ze is gewoon een fundamentalistje die denkt boven de wet te staan.
Blond haar en blauwe ogen, durf ik wel een kratje bier op in te zetten.
't zijn altijd van die fundi bekeerlingen die dit soort acties uithalen. De "echte" komen het huis niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 19:36:46 ]
pi_188977806
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan haar een aardige schadeclaim opleveren.
Natuurlijk niet man. Niet in Nederland.

De NS koos ervoor om 200 passagiers 20 minuten in de trein te laten wachten (en nog eens honderden die wachten op de stations waar de trein nog moest stoppen) in plaats van dat ze ervoor kozen om haar de trein uit te zetten omdat 'de NS vind dat ze een vervoersplicht heeft'.
Er waren genoeg legitieme reden om haar wel de trein uit te zetten en bovendien genoeg agenten die aanwezig waren, maar dat zal de NS nooit doen. Ze gaat dus helemaal geen schadeclaim krijgen en kan ditzelfde geintje morgen weer doen als ze met haar NS-abonnement weer naar haar werk gaat.

En de politie had tevens vele redenen om deze vrouw te beboeten of bestraffen (wet ID, reizen in OV met niqab, ordeverstoring, weigeren te luisteren naar een bevel van een agent) , maar ook de politie koos ervoor om de vrouw weer vrolijk verder te laten reizen zonder enige gevolgen voor haar. Als er op loopafstand een vrouwelijke agente aanwezig was, dan werd die ook nogeens opgeroepen om te volden aan de eis van deze moslima.

In Nederland kan je met veel meer flikken voor men iets tegen je doet als je je maar beroept op je religie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188977808
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:36 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Blond haar en blauwe ogen, durf ik wel een kratje bier op in te zetten.
't zijn altijd van die fundi bekeerlingen die dit soort acties uithalen. De "echte" komen het huis niet uit.
Blauwe ogen zouden ook verklaren waarom de conducteur er iets mee durfde te doen.
pi_188977878
quote:
[en kan ditzelfde geintje morgen weer doen als ze met haar NS-abonnement weer naar haar werk gaat.
Wat voor werk zou ze kunnen doen met zo'n doek over d'r kop?
pi_188977887
Ik zag dat ze dus een persoonlijke ov chipkaart had. En de conducteur kon dus niet zien of de kaart wel bij de persoon hoorde. Ik vraag me alleen af wat voor foto er dan op die pas stond. Als ze daar ook met een nikaab opstaat dan kan je nog niks controleren.
pi_188977902
Sorry jongens, dat was ik
pi_188977993
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2019 19:42 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Wat voor werk zou ze kunnen doen met zo'n doek over d'r kop?
Schoonmaakster op het Haga lyceum of een andere haatschool.
Hoe dan ook, zo'n persoonlijk abonnement heb je niet omdat je een paar keer per jaar naar je schoonfamilie gaat met de trein dus de kans dat dit binnenkort nog een keer gebeurt is groot.

Nu al die passagiers weten waarom ze zo lang in een stilstaande trein moesten wachten vraag ik me af of alle 200 man de volgende keer weer hun geduld kunnen bewaren als mevrouw weer eens alles weigert.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188978001
Ze wilde alleen door een vrouwelijke agent gecontroleerd worden maar ze ging wel zonder problemen in een trein vol mannen zitten? Wat een troll. Dit is niks meer dan aandachtshoererij. Dat soort mensen verdienen geen podium.
  maandag 16 september 2019 @ 19:52:10 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188978015
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zag dat ze dus een persoonlijke ov chipkaart had. En de conducteur kon dus niet zien of de kaart wel bij de persoon hoorde. Ik vraag me alleen af wat voor foto er dan op die pas stond. Als ze daar ook met een nikaab opstaat dan kan je nog niks controleren.
Dan zou je het aan de hand van de naam en geboortedatum op de ID kaart kunnen checken.

En een foto met gezichtsbedekkende kleding op een ov chipkaart mag niet volgens mij. Je moet er herkenbaar op staan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188978041
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:25 schreef maily het volgende:
Lekker iedereen 20 minuten vertraging. Ik voorzie een nieuwe trend; nikaabdraagsters die het treinverkeer gaan ontwrichten.
Een beetje de moderne variant op niet aan de kant gaan voor een ongelovige op straat. _O_ De Almachtige zal trots zijn. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')