abonnement Unibet Coolblue
pi_188959548
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_188959573
k kreeg net een melding van tinder.

Super boost tijdens piekuren. 3 uur lang het topprofiel voor maar 43 euro. :')
pi_188959579
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar selecteer je op dan?
nou sowieso praat ik wel een paar weken met iemand voor ik ga daten
En dan ga ik gewoon op mijn gevoel af en de info die ik dan heb van het praten
pi_188959593
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Inmiddels een jaar en 9 maanden relatie, samen huis gekocht en over 2 maanden geregistreerd partnerschap. Elkaar via Tinder gematcht.

Echter denk wel 2,5 jaar daarvoor heel wat afgedatet. Denk met wel 30 verschillende vrouwen en met de meeste meerdere dates. Het kan nu eenmaal wel even duren voor je de ‘ware’ heb gevonden, of als je daar niet in gelooft, iemand die wel echt bij je past en waarbij je elkaar allebei zo leuk vindt dat er ook echt een langere/langdurigere relatie uit ontstaat.

In die zin was die tijd ook een beetje vallen en opstaan, veel ‘uitproberen’, wie/wat past nou eigenlijk bij je, ervaring opdoen, ‘social skills oefenen’, aan jezelf werken. Omgaan met teleurstellingen, oppakken van feedback. Ook gewoon lol hebben, leren en je vermaken. Maar uiteindelijk date je wel om er een relatie aan over te houden, nouja de meesten dan, dus echt altijd leuk is het dan ook niet.

Achteraf als je dan wel de juiste vindt vallen wel veel dingen op z’n plaats. Klinkt misschien als een dooddoener maar hier lopen nog genoeg regulars rond die er ook al waren in de tijd dat ik nog aan het daten was. Sommigen kunnen dat goed relativeren en staan er relaxed in, anderen merk je dat ze wat verzuurd/verbitterd kunnen zijn daaronder. Maar uiteindelijk, afhankelijk hoe je daar mee omgaat, hoe vasthoudend je blijft, hoe je er van leert en wanneer je een keertje wat mazzel hebt, kan iedereen zo’n streak doorbreken als je dat nastreeft.

Dus ja, zeg het maar welk anekdotisch bewijs meer meetelt; degenen die nog in een vruchteloze streak zit van dé relatie vinden, of degenen die hem inmiddels gevonden hebben. 2 jaar terug behoorde ik ook nog tot die eerste groep.
Ben wel blij met je reactie want dit bewijst inderdaad dat het ook gewoon op de manier kan die @black-soldier en anderen hanteren.

Ik heb lange tijd best veel positivisme gehad maar was het op een gegeven moment ook wel echt even zat. De paar dames die ik zag zitten zagen mij niet zitten en de dames die mij zagen zitten zag ik niet zitten. Dat kan demotiveren.

Reacties zoals deze bevestigen me er wel in dat ik op het juiste pad zit (even los van dat ik niet teveel meer in het rond moet neuken) en gewoon zo relaxed mogelijk door moet gaan met waar ik mee bezig was. Dat voelt wel prettig.

Overigens heb ik ook totaal geen slecht gevoel over vrouwen. De meeste dames die ik gedate heb waren erg empathisch, sociaal en lief maar er zijn helaas ook altijd negatieve uitzonderingen.
pi_188959595
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:

[..]

nou sowieso praat ik wel een paar weken met iemand voor ik ga daten
En dan ga ik gewoon op mijn gevoel af en de info die ik dan heb van het praten
Dus als ze niet een paar weken willen wachten dan ga je er niet mee op date?
pi_188959620
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus als ze niet een paar weken willen wachten dan ga je er niet mee op date?
Nee natuurlijk niet. Wat een rare zin
Ik ga me niet laten dwingen iemand anders zijn tempo aan te nemen nee

Waarom zou je op date gaan met iemand die al zo begint? Dan pas je toch al niet bij elkaar?

[ Bericht 7% gewijzigd door Allures op 15-09-2019 17:44:16 ]
pi_188959710
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:39 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Wat een rare zin
Ik ga me niet laten dwingen iemand anders zijn tempo aan te nemen nee
Dat ja. Zelfs ik weet dat :P als iemand je onder druk zet om iets te doen wat jij (nog) niet wil dan is het sowieso geen match.
pi_188959714
Begrijpend lezen is wel echt een punt waar jullie nog in kunnen verbeteren :) @Elvi en Allures @Bericht #5
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959723
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:45 schreef ludovico het volgende:
Begrijpend lezen is wel echt een punt waar jullie nog in kunnen verbeteren :) @:Elvi en Allures @:bericht #5
wat mis ik?
pi_188959727
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:46 schreef Allures het volgende:

[..]

wat mis ik?
Er staat toch niet iets over dwingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959741
Bedoel idd niet dwingen nee.... Maar als het gespre toch leuk is en iemand het al wat eerder vraagt dan een paar weken.
pi_188959760
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er staat toch niet iets over dwingen?
als iemand is van 'het is snel daten of niet' is dat toch een vorm van jou dwingen of overhalen of hoe je het ook wil noemen om zijn/haar tempo aan te nemen
Het gaat toch niet om het woord dwingen :? Het gaat er om dat het niet mijn tempo is en dat zoiets niet iets is waarin je al water bij de wijn moet gaan doen
Het ging over goede selectie criteria en volgens mij is dit er dus absoluut geen.

Misschien moet jij niet op elk woord zout leggen. Nee hij staat niet met een mes op mijn nek een date af te dwingen
pi_188959761
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel idd niet dwingen nee.... Maar als het gespre toch leuk is en iemand het al wat eerder vraagt dan een paar weken.
Een paar weken vind ik ook wel lang.

Alleen is het wel even peilen en aanvoelen wanneer je het kan vragen. Ik zal dus nooit binnen een paar dagen haar op date vragen. Ik wacht altijd wel iets langer en probeer ik het gesprek wat langer in stand te houden. Maar er is geen regel wanneer je een date kunt voorstellen.
pi_188959770
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel idd niet dwingen nee.... Maar als het gespre toch leuk is en iemand het al wat eerder vraagt dan een paar weken.
het ging toch om mijn selectie criteria? Dit is er 1
  zondag 15 september 2019 @ 17:50:41 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959779
Sommige mensen willen z.s.m afspreken.

Denk dat ze gewoon bedoeld als het goed voelt en dat er dan niet echt een termijn voor staat. (Voor beide kanten)
  zondag 15 september 2019 @ 17:51:23 #16
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188959787
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:46 schreef Allures het volgende:

[..]

wat mis ik?
En de rest van de lezers schijnbaar. Want die post en zowel de reacties erop zijn zo klaar als een klontje.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188959796
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:49 schreef Allures het volgende:

[..]

als iemand is van 'het is snel daten of niet' is dat toch een vorm van jou dwingen of overhalen of hoe je het ook wil noemen om zijn/haar tempo aan te nemen
Het gaat toch niet om het woord dwingen :? Het gaat er om dat het niet mijn tempo is en dat zoiets niet iets is waarin je al water bij de wijn moet gaan doen
Het ging over goede selectie criteria en volgens mij is dit er dus absoluut geen.

Misschien moet jij niet op elk woord zout leggen. Nee hij staat niet met een mes op mijn nek een date af te dwingen
Ga anders ff mediteren, lees "the power of now" van Eckhart Tolle.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959799
Wat een gezeur om niks dit jongens
pi_188959800
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Een paar weken vind ik ook wel lang.

Alleen is het wel even peilen en aanvoelen wanneer je het kan vragen. Ik zal dus nooit binnen een paar dagen haar op date vragen. Ik wacht altijd wel iets langer en probeer ik het gesprek wat langer in stand te houden. Maar er is geen regel wanneer je een date kunt voorstellen.
maar zelfs als je het na een week vraagt (en ik heb dus liever een week of 2 praten voor ik ja zeg) kom je toch op een paar weken uit voor de date is ivm agendas

En dan zeg ik dus wel eens af zoals dit weekend omdat ie gewoon een duffe zak hooi bleek
pi_188959824
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Allures het volgende:
duffe zak hooi bleek
Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959853
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen willen z.s.m afspreken.

Denk dat ze gewoon bedoeld als het goed voelt en dat er dan niet echt een termijn voor staat. (Voor beide kanten)
Ik zit ook echt niet met een kalender er naast af te strepen of we lang genoeg gepraat hebben :D waarom moet alles in deze topics zo zwart wit (nog een protip: ben eens niet zo zwart wit allemaal)

Maar op Tinder word ik wel eens op dag 2 op een date gevraagd. Ik neem aan omdat dat werkt.
Er werd mij net gevraagd wat ik denk dat voor mij goede selectiecriteria zijn en dat is dus: ik wil eerst even weten wat voor vlees ik ik de kuip heb voor ik afspreek en dat weet je na 2 dagen Tinder niet. Dan is het risico op 'geen klik' en 30 dates in een jaar ipv 3 met 100% klik gewoon groter, naar mijn mening
pi_188959868
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Allures het volgende:

[..]

maar zelfs als je het na een week vraagt (en ik heb dus liever een week of 2 praten voor ik ja zeg) kom je toch op een paar weken uit voor de date is ivm agendas

En dan zeg ik dus wel eens af zoals dit weekend omdat ie gewoon een duffe zak hooi bleek
Ik snap jou heel goed overigens. Ik ervaar wel vaker dat vrouwen wat langer willen praten voordat ze met je op date willen. In de afgelopen tijd heb ik dan ook gemerkt en geleerd om wat langer te wachten en te zorgen dat het op de app een klik is.

En dat klopt. Voordat je een echte date hebt, kan het inderdaad 2 weken duren ivm agenda's. Dat is terecht.

Maar het gaat denk ik om het punt wanneer je de date voorstelt. Dat de date wellicht over 2 weken gaat plaatsvinden, is de tweede 'stap'. Dat is het daadwerkelijk en concretiseren van de date zelf. Maar daar gaat een stap vooraf. Namelijk het voorstellen van een date. Als je niet voorstelt, kan je ook niets concretiseren.

Dus de stap nemen om een date voor te stellen doe ik dus nooit binnen een paar dagen. Pas als ik denk dat het klikt en een paar dagen (of een week ofso) berichten over en weer zijn geweest, stel ik iets voor.
pi_188959870
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zit ook echt niet met een kalender er naast af te strepen of we lang genoeg gepraat hebben :D waarom moet alles in deze topics zo zwart wit (nog een protip: ben eens niet zo zwart wit allemaal)

Maar op Tinder word ik wel eens op dag 2 op een date gevraagd. Ik neem aan omdat dat werkt.
Er werd mij net gevraagd wat ik denk dat voor mij goede selectiecriteria zijn en dat is dus: ik wil eerst even weten wat voor vlees ik ik de kuip heb voor ik afspreek en dat weet je na 2 dagen Tinder niet. Dan is het risico op 'geen klik' en 30 dates in een jaar ipv 3 met 100% klik gewoon groter, naar mijn mening
Je kan best gelijk hebben.
pi_188959875
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want?
hij appte om de dag 'hoe was je dag' en dan vertelde ik iets over mijn dag en vroeg naar zijn dag en kreeg ik terug 'ok leuk ja mijn dag was ook leuk'. En dat was het dan voor die dag weer. En ik gaf echt genoeg handvaten, vroeg soms door etc

Mijn energie was al op voor de date
pi_188959904
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:57 schreef Allures het volgende:

[..]

hij appte om de dag 'hoe was je dag' en dan vertelde ik iets over mijn dag en vroeg naar zijn dag en kreeg ik terug 'ok leuk ja mijn dag was ook leuk'. En dat was het dan voor die dag weer. En ik gaf echt genoeg handvaten, vroeg soms door etc

Mijn energie was al op voor de date
Dat is inderdaad een dooddoener.

Mijn ervaringen: probeer appcontact enigszins te matigen tot datgene dat je iets te melden hebt.
pi_188959908
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:57 schreef Allures het volgende:

[..]

hij appte om de dag 'hoe was je dag' en dan vertelde ik iets over mijn dag en vroeg naar zijn dag en kreeg ik terug 'ok leuk ja mijn dag was ook leuk'. En dat was het dan voor die dag weer. En ik gaf echt genoeg handvaten, vroeg soms door etc

Mijn energie was al op voor de date
Lol.
pi_188959918
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een dooddoener.

Mijn ervaringen: probeer appcontact enigszins te matigen tot datgene dat je iets te melden hebt.
als je elkaar nog niet kent heb je altijd wel iets te melden toch. Want je moet elkaar nog leren kennen
En ik ben spannend. Ik heb genoeg leuke dingen om te bespreken
pi_188959919
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:57 schreef Allures het volgende:

[..]

hij appte om de dag 'hoe was je dag' en dan vertelde ik iets over mijn dag en vroeg naar zijn dag en kreeg ik terug 'ok leuk ja mijn dag was ook leuk'. En dat was het dan voor die dag weer. En ik gaf echt genoeg handvaten, vroeg soms door etc

Mijn energie was al op voor de date
Opzicht, handvaten voor goede gesprekken zijn wel van toegevoegde waarde....

Ik probeer ook iets levendiger te vertellen, wat meer persoonlijkheid in de berichten zegmaar... Maarja als mensen korte antwoorden geven dan werkt dat niet.... En soms is het gewoon dat je echt in een andere wereld leeft dus dat je elkaar gewoon niet interessant vindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959929
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:59 schreef Allures het volgende:
En ik ben spannend. Ik heb genoeg leuke dingen om te bespreken
>:)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 17:59:46 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959932
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zit ook echt niet met een kalender er naast af te strepen of we lang genoeg gepraat hebben :D waarom moet alles in deze topics zo zwart wit (nog een protip: ben eens niet zo zwart wit allemaal)

Maar op Tinder word ik wel eens op dag 2 op een date gevraagd. Ik neem aan omdat dat werkt.
Er werd mij net gevraagd wat ik denk dat voor mij goede selectiecriteria zijn en dat is dus: ik wil eerst even weten wat voor vlees ik ik de kuip heb voor ik afspreek en dat weet je na 2 dagen Tinder niet. Dan is het risico op 'geen klik' en 30 dates in een jaar ipv 3 met 100% klik gewoon groter, naar mijn mening
Heb sowieso nooit begrepen waarom iemand op tinder al om een date vraagt. Je gaat toch eerst over op de app en belt wellicht een aantal keer met elkaar om te weten of het een beetje een normaal iemand is.

En ja, dat is nogal lastig hier soms ;)
pi_188959961
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb sowieso nooit begrepen waarom iemand op tinder al om een date vraagt. Je gaat toch eerst over op de app en belt wellicht een aantal keer met elkaar om te weten of het een beetje een normaal iemand is.

En ja, dat is nogal lastig hier soms ;)
maar het zal wel werken of waarom doen mannen het anders zo vaak?
pi_188959974
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:59 schreef Allures het volgende:

[..]

als je elkaar nog niet kent heb je altijd wel iets te melden toch. Want je moet elkaar nog leren kennen
En ik ben spannend. Ik heb genoeg leuke dingen om te bespreken
Zeker. Dus appcontact kan dus echt wel een paar dagen intensief zijn. Dat is niet erg. Je moet elkaar immers leren kennen.

Maar als je een date hebt gepland en hebt geconcretiseerd, dan ga ik niet meer elke dag berichten sturen als ik niets te melden hebt. Vaak bevestig ik de date 1 of 2 dagen van te voren even en bespreken we logistieke dingen. Maar verder dan dat doe ik eigenlijk niet.
  zondag 15 september 2019 @ 18:03:15 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188960002
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:01 schreef Allures het volgende:

[..]

maar het zal wel werken of waarom doen mannen het anders zo vaak?
Ik denk dat die veelal erop zitten om snel het bed in te kunnen duiken met iemand. (Ook niks mis mee, zolang je er maar eerlijk over bent)
pi_188960012
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb sowieso nooit begrepen waarom iemand op tinder al om een date vraagt. Je gaat toch eerst over op de app en belt wellicht een aantal keer met elkaar om te weten of het een beetje een normaal iemand is.

En ja, dat is nogal lastig hier soms ;)
Ik wissel pas nummers uit als er een date is gepland :P
pi_188960029
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeker. Dus appcontact kan dus echt wel een paar dagen intensief zijn. Dat is niet erg. Je moet elkaar immers leren kennen.

Maar als je een date hebt gepland en hebt geconcretiseerd, dan ga ik niet meer elke dag berichten sturen als ik niets te melden hebt. Vaak bevestig ik de date 1 of 2 dagen van te voren even en bespreken we logistieke dingen. Maar verder dan dat doe ik eigenlijk niet.
Dan zou ik denk ik wel afhaken
Het moet toch er voor al een beetje gezellig zijn? Anders ga ik er vanuit dat de date kei saai word en dan ga ik liever een herhaling van bones kijken

Het ding is, ik hoef niet te daten. Ik zoek niet wanhopig. Ik ben niet eenzaam etc. Ik heb een super drukke agenda dus een date inplannen is best een opoffering van mijn tijd. En dit klinkt lulliger/arroganter dan bedoeld. Maar als ik dan de vibe krijg dat mijn tijd beter besteed is door te gaan sporten of mijn koelkast uit te poetsen dan ga ik toch echt dat doen. Als ik dan maar 2 dates per jaar heb dan is dat dus maar zo. Ik heb gelukkig wel een schone koelkast (in theorie. Hij moet nodig weer gedaan :P vandaar dat ik er aan denk)
Ik vind een kutdate echt zonde van mijn tijd
  zondag 15 september 2019 @ 18:06:29 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188960041
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik wissel pas nummers uit als er een date is gepland :P
Nog nooit gedaan hier.
Ik date ook geen vrouwen die geheimzinnig doen om hun nummer te geven. Helemaal als je daarvoor al dagen op een andere app praat dan spreekt het gewoon voor zich als je op zoek bent naar iets serieus.
pi_188960044
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeker. Dus appcontact kan dus echt wel een paar dagen intensief zijn. Dat is niet erg. Je moet elkaar immers leren kennen.

Maar als je een date hebt gepland en hebt geconcretiseerd, dan ga ik niet meer elke dag berichten sturen als ik niets te melden hebt. Vaak bevestig ik de date 1 of 2 dagen van te voren even en bespreken we logistieke dingen. Maar verder dan dat doe ik eigenlijk niet.
Mja ik vind dat altijd een slecht teken.
pi_188960093
Schonen jullie de lijst nog een beetje op met mensen waar je berichten naar hebt gestuurd maar waar geen response vanaf komt? Nog spelregels daarbij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188960113
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef ludovico het volgende:
Schonen jullie de lijst nog een beetje op met mensen waar je berichten naar hebt gestuurd maar waar geen response vanaf komt? Nog spelregels daarbij?
Spelregel 1: doe wat je zelf wilt.
pi_188960126
Nee. Geen zin om tijd in te stoppen
pi_188960134
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Spelregel 1: doe wat je zelf wilt.
True maarja, niet iedereen zit non stop op Tinder... Anderzijds ziet het er wel flauw uit als je mensen een bericht stuurt en er komt geen antwoord op ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188960152
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

True maarja, niet iedereen zit non stop op Tinder... Anderzijds ziet het er wel flauw uit als je mensen een bericht stuurt en er komt geen antwoord op ;)
Ik wacht meestal paar dagen en dan vliegen ze er meestal uit.
pi_188960282
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan zou ik denk ik wel afhaken
Het moet toch er voor al een beetje gezellig zijn? Anders ga ik er vanuit dat de date kei saai word en dan ga ik liever een herhaling van bones kijken

Het ding is, ik hoef niet te daten. Ik zoek niet wanhopig. Ik ben niet eenzaam etc. Ik heb een super drukke agenda dus een date inplannen is best een opoffering van mijn tijd. En dit klinkt lulliger/arroganter dan bedoeld. Maar als ik dan de vibe krijg dat mijn tijd beter besteed is door te gaan sporten of mijn koelkast uit te poetsen dan ga ik toch echt dat doen. Als ik dan maar 2 dates per jaar heb dan is dat dus maar zo. Ik heb gelukkig wel een schone koelkast (in theorie. Hij moet nodig weer gedaan :P vandaar dat ik er aan denk)
Ik vind een kutdate echt zonde van mijn tijd
Ja eens verder.
pi_188960293
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja ik vind dat altijd een slecht teken.
Ik ervaar wat anders.

Maar dat verschilt jou van de anderen natuurlijk. Elke vrouw is weer wat anders.

Maar sommige gesprekken gaan harder en vlotter dan andere. Maar ook de date van 3 weken geleden was niet elke dag veel contact. Het contact was juist best miniem, maar de date kwam er toch van.
pi_188960300
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef ludovico het volgende:
Schonen jullie de lijst nog een beetje op met mensen waar je berichten naar hebt gestuurd maar waar geen response vanaf komt? Nog spelregels daarbij?
Ja, ik schoon mijn lijst wel om de zoveel tijd op.

Geen spelregels. Ik heb geen vaste termijn. Ik denk om de 3 weken ongeveer.
pi_188960355
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef ludovico het volgende:
Schonen jullie de lijst nog een beetje op met mensen waar je berichten naar hebt gestuurd maar waar geen response vanaf komt? Nog spelregels daarbij?
Voordeel van Tinder is dat je die lijst heel makkelijk op kunt schonen, dus ja. Ik selecteer regelmatig door op "dode" matches.
pi_188960439
Het komt er dus op neer dat iedereen zijn eigen spelregels heeft en kijkt wat voor hem/haar het beste werkt. :)

Ik vind het juist lekker om een paar dagen echt intensief appcontact te hebben en dan bij de eerstvolgende gelegenheid (kan een week zijn, maar ook twee weken) af te spreken.

En ook bij mij is het nog niet aangetoond dat dit dé manier is, maar ik vind dat gewoon prettig.
pi_188960685
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:32 schreef Generationalpha het volgende:
Het komt er dus op neer dat iedereen zijn eigen spelregels heeft en kijkt wat voor hem/haar het beste werkt. :)

Ik vind het juist lekker om een paar dagen echt intensief appcontact te hebben en dan bij de eerstvolgende gelegenheid (kan een week zijn, maar ook twee weken) af te spreken.

En ook bij mij is het nog niet aangetoond dat dit dé manier is, maar ik vind dat gewoon prettig.
Doen wat prettig is en wat werkt. Dat tweede is nog belangrijker.

Aan de andere kant, elke vrouw is anders en kent een andere benadering. Dus een beetje aanvoelen of het goed gaat op de app.
pi_188960797
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Doen wat prettig is en wat werkt. Dat tweede is nog belangrijker.

Aan de andere kant, elke vrouw is anders en kent een andere benadering. Dus een beetje aanvoelen of het goed gaat op de app.
Precies. Ik ben vandaag bijvoorbeeld met een meisje aan het appen die best leuk reageert maar wel elke keer maar om het uur. (Met heel veel tekst.) Ik vind dat niet heel lekker communiceren, heb liever gewoon dat iemand online is zodat je echt even lol kunt hebben en een connectie kunt maken.
pi_188961055
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:01 schreef Allures het volgende:

[..]

maar het zal wel werken of waarom doen mannen het anders zo vaak?
Ik vraag zelf altijd vrij snel om een date, omdat ik face to face gewoon veel prettiger vind. Plus je kan dan ook sneller een inschatting maken of het iets word of niet.

Maar goed, ik heb misschien dan ook meer vrije tijd beschikbaar :P
pi_188961143
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik vraag zelf altijd vrij snel om een date, omdat ik face to face gewoon veel prettiger vind. Plus je kan dan ook sneller een inschatting maken of het iets word of niet.

Maar goed, ik heb misschien dan ook meer vrije tijd beschikbaar :P
maar dan heb je toch gewoon heel vaak zinloze dates?
pi_188961213
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:18 schreef Allures het volgende:

[..]

maar dan heb je toch gewoon heel vaak zinloze dates?
Defineer "zinloze" dates.
  zondag 15 september 2019 @ 19:23:37 #53
545 dop
:copyright: dop
pi_188961238
Ik zie bij de dames in mij leeftijdscategorie (40+) juist ook heel vaak in het profiel staan dat ze liever niet dagen chatten, maar liever afspreken om iets te e drinken.
Zelf heb ik niet de behoefte om eerst nog te bellen, maar nummer uitwisselen voor de date en op Whatsapp verder chatten gebeurt bij mij wel.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188961261
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Defineer "zinloze" dates.
mensen waarbij je geen klik hebt/weinig gemeen hebt/dealbreakers zijn etc en waarmee je dat misschien ook wel had kunnen weten als je wat meer tijd had gestopt in er achter komen wie er achter het schermpje zit
pi_188961363
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:25 schreef Allures het volgende:

[..]

mensen waarbij je geen klik hebt/weinig gemeen hebt/dealbreakers zijn etc en waarmee je dat misschien ook wel had kunnen weten als je wat meer tijd had gestopt in er achter komen wie er achter het schermpje zit
Als ik al tijdens de app geen klik heb dan loopt het gesprek snel dood en komt er uberhaupt geen date :+

En het is niet alsof ik letterlijk na 1 dag praten op Tinder al meteen iemand op date vraag.

Wel moet ik zeggen dat ik niet mega veel ervaring heb als het op dates aankomt die via Tinder zijn geregeld. Dus misschien daardoor dat ik minder slechte ervaringen heb, omdat ik gewoon niet veel Tinder dates heb gehad :+

Real life fixen is meer mijn ding.
pi_188961428
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:25 schreef Allures het volgende:

[..]

mensen waarbij je geen klik hebt/weinig gemeen hebt/dealbreakers zijn etc en waarmee je dat misschien ook wel had kunnen weten als je wat meer tijd had gestopt in er achter komen wie er achter het schermpje zit
Ik ga echt geen weken meer chatten, zonde van mijn tijd. En vaak huppelt er dan een ander tussendoor en hebben ze "ineens" iemand gevonden. Meestal vraag ik binnen een week een date (mits ze interessant genoeg is).

En het gesprek wat je eerder aankaartte; vragen hoe je dag was en meer niet.. Dat is dus meteen exit. Kun je niets mee. En op langere termijn zie ik dat ook niet goed komen.
pi_188961532
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:25 schreef Allures het volgende:

[..]

mensen waarbij je geen klik hebt/weinig gemeen hebt/dealbreakers zijn etc en waarmee je dat misschien ook wel had kunnen weten als je wat meer tijd had gestopt in er achter komen wie er achter het schermpje zit
In mijn ervaring leer je dat 9 van de 10 keer echt wel aan de hand van de gesprekken hoor. Als mensen hoogopgeleid zijn hebben ze vrijwel altijd wel verstand van vrij veel onderwerpen dus er is altijd wel gespreksstof. Wel kan het natuurlijk sociaal awkward zijn.
pi_188961650
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ga echt geen weken meer chatten, zonde van mijn tijd. En vaak huppelt er dan een ander tussendoor en hebben ze "ineens" iemand gevonden. Meestal vraag ik binnen een week een date (mits ze interessant genoeg is).

En het gesprek wat je eerder aankaartte; vragen hoe je dag was en meer niet.. Dat is dus meteen exit. Kun je niets mee. En op langere termijn zie ik dat ook niet goed komen.
Maar nogmaals: als iemand mij na een week vraagt dan is de kans dat ik meteen de week er na kan toch klein. Dus dan kom je in totaal toch ook gewoon aan 'weken' chatten :?
pi_188961989
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:25 schreef Allures het volgende:

[..]

mensen waarbij je geen klik hebt/weinig gemeen hebt/dealbreakers zijn etc en waarmee je dat misschien ook wel had kunnen weten als je wat meer tijd had gestopt in er achter komen wie er achter het schermpje zit
Eens. Ik ben ook iemand die graag even bekijkt hoe de gesprekken op whatsapp lopen. Als dat snel saai wordt plan ik ook geen date.
Maar sommige mannen vragen het echt al na een paar berichten op Tinder. Dat vind ik veel te snel.. Voor sommigen zal het werken, maar zo spontaan ben ik niet in het ontmoeten van nieuwe mensen.
Striving to be more than average.
pi_188962316
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:04 schreef Daniane het volgende:
Eens. Ik ben ook iemand die graag even bekijkt hoe de gesprekken op whatsapp lopen. Als dat snel saai wordt plan ik ook geen date.
Heb nu een meisje op whatsapp maar dat ik klaar ben met het gesprek ligt toch echt aan haar.

Maar helemaal begrijpen doe ik het zeker niet. Alsof er opeens desintresse is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 20:22:20 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962398
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb nu een meisje op whatsapp maar dat ik klaar ben met het gesprek ligt toch echt aan haar.

Maar helemaal begrijpen doe ik het zeker niet. Alsof er opeens desintresse is.
Ik denk dat mensen veel te veel af laten hangen van hoe het op WhatsApp loopt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962424
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar nogmaals: als iemand mij na een week vraagt dan is de kans dat ik meteen de week er na kan toch klein. Dus dan kom je in totaal toch ook gewoon aan 'weken' chatten :?
Eerder jouw probleem dan het mijne, niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar als je iemand echt wil zien dan maak je tijd.

Binnen 2 weken kan bijna iedereen wel wat plannen.

Van die vrouwen waar je een maand in wachtstand gaat, daar kun je niets mee. Is date 2 ook weer een maand later zeker. Er zijn altijd uitzonderingen, maar voor mij werkt dit echt niet.
pi_188962444
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb nu een meisje op whatsapp maar dat ik klaar ben met het gesprek ligt toch echt aan haar.

Maar helemaal begrijpen doe ik het zeker niet. Alsof er opeens desintresse is.
Wat doet dat meisje dan? En hoe was het contact daarvoor?
Striving to be more than average.
pi_188962454
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen veel te veel af laten hangen van hoe het op WhatsApp loopt.
Hoe bedoel je precies?
pi_188962462
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb nu een meisje op whatsapp maar dat ik klaar ben met het gesprek ligt toch echt aan haar.

Maar helemaal begrijpen doe ik het zeker niet. Alsof er opeens desintresse is.
Herkenbaar dit. :P
pi_188962476
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef Daniane het volgende:

[..]

Wat doet dat meisje dan? En hoe was het contact daarvoor?
Beetje raar gesprek, maar wel leuk, over allerlei dieren enzo.

Maar probeerde haar wat meer te laten vertellen maar dat werkte niet, beetje kort is ze...

Denk dat ze misschien niet zoveel social skills heeft, zou ook nog kunnen, maar ik ga niet trekken aan een dood paard.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 20:25:19 #67
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962478
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Eerder jouw probleem dan het mijne, niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar als je iemand echt wil zien dan maak je tijd.

Binnen 2 weken kan bijna iedereen wel wat plannen.

Van die vrouwen waar je een maand in wachtstand gaat, daar kun je niets mee. Is date 2 ook weer een maand later zeker. Er zijn altijd uitzonderingen, maar voor mij werkt dit echt niet.
Met jouw attitude wat daten betreft verbaast het mij niet dat je nog vrijgezel bent.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962541
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:25 schreef M1stral het volgende:

[..]

Met jouw attitude wat daten betreft verbaast het mij niet dat je nog vrijgezel bent.
Dat mag je vinden. Maar vaak wordt je gewoon aan het lijntje gehouden en daar pas ik voor.
pi_188962551
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Eerder jouw probleem dan het mijne, niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar als je iemand echt wil zien dan maak je tijd.

Binnen 2 weken kan bijna iedereen wel wat plannen.

Van die vrouwen waar je een maand in wachtstand gaat, daar kun je niets mee. Is date 2 ook weer een maand later zeker. Er zijn altijd uitzonderingen, maar voor mij werkt dit echt niet.
euhm ik heb geen probleem? Ik kaart alleen aan dat je dan ook aan een paar weken chatten zit
En jij maakt er meteen een maand van :? Die is eerder door niemand genoemd
  zondag 15 september 2019 @ 20:29:23 #70
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962563
O
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
WhatsApp is naast dat je een leuk, spannend, interessant, vul in whatever floats your boat here, niet meer dan een uitwisseling van tekst. Iets als chemie en dergelijke kan je er niet uit opmaken.

Daarnaast is niet iedereen zo’n apper, terwijl die IRL best sociaal zijn of communicatief vaardig. Ofwel, het zegt niks. Net zo goed als dat je 500 appjes per dag kan sturen en denken een klik te hebben, terwijl daar IRL niks van over blijft.

Daten is weten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962577
Laat Allures lekker die tijd er in steken. Begrijp ik dondersgoed.
pi_188962616
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:29 schreef M1stral het volgende:
O
[..]

WhatsApp is naast dat je een leuk, spannend, interessant, vul in whatever floats your boat here, niet meer dan een uitwisseling van tekst. Iets als chemie en dergelijke kan je er niet uit opmaken.

Daarnaast is niet iedereen zo’n apper, terwijl die IRL best sociaal zijn of communicatief vaardig. Ofwel, het zegt niks. Net zo goed als dat je 500 appjes per dag kan sturen en denken een klik te hebben, terwijl daar IRL niks van over blijft.

Daten is weten.
Ah!

Ja hier ben ik het zeker mee eens. Daarom wil ik ook altijd snel een date afspreken :)
pi_188962657
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:29 schreef Allures het volgende:

[..]

euhm ik heb geen probleem? Ik kaart alleen aan dat je dan ook aan een paar weken chatten zit
En jij maakt er meteen een maand van :? Die is eerder door niemand genoemd
Mensen die geen tijd hebben binnen 2 a 3 weken dat schiet gewoon niet op. Zit je tegen de date aan te hikken. Daten is weten!

Meestal zie ik iemand binnen 2 weken ja. Soms zelfs binnen 3 dagen.
  zondag 15 september 2019 @ 20:33:29 #74
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962675
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maar vaak wordt je gewoon aan het lijntje gehouden en daar pas ik voor.
Je laat het toch zelf gebeuren? Je kan er ook voor kiezen dat niet te doen.

Om dan direct te stellen dat iedereen maar tijd heeft of maakt als je iemand graag wilt zien. Kul. Er is nog zoiets als een sociaal leven, verplichtingen en dergelijke. Niemand gaat tijd vrijmaken in een volle agenda voor iemand die via Tinder haar leven binnen komt rollen. Je bent exact een onbekende, met potentie tot meer. Gebruik de tijd die je gegeven word om te shinen in plaats van direct zo hoog van de toren te blazen. Of heb jij soms niks beters te doen dan je tijd uitzitten tot er eens een dame met je uit wil?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962690
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen die geen tijd hebben binnen 2 a 3 weken dat schiet gewoon niet op. Zit je tegen de date aan te hikken. Daten is weten!

Meestal zie ik iemand binnen 2 weken ja. Soms zelfs binnen 3 dagen.
Als je dan je resultaten bekijkt geeft dit toch aan dat dat dan niet de beste tactiek is? :P
pi_188962709
Ik weet het niet. Hangt af van de match en mijn bui :P
pi_188962731
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen die geen tijd hebben binnen 2 a 3 weken dat schiet gewoon niet op. Zit je tegen de date aan te hikken. Daten is weten!

Meestal zie ik iemand binnen 2 weken ja. Soms zelfs binnen 3 dagen.
Ja ik ook :')
2 weken stond er toch ook gewoon. + een weekje appen voor ik ja zeg tegen een date = 3 weken appen in totaal
Waarom moet je er meteen een mega drama van maken?
Ik zei alleen dat ik niet na een paar dagen een date afspreek en dat ik meestal niet binnen een week kan

Ik weet dat je nogal vaak de deksel op je neus krijgt maar je hoeft dat niet allemaal op mij te projecteren
pi_188962743
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je laat het toch zelf gebeuren? Je kan er ook voor kiezen dat niet te doen.

Om dan direct te stellen dat iedereen maar tijd heeft of maakt als je iemand graag wilt zien. Kul. Er is nog zoiets als een sociaal leven, verplichtingen en dergelijke. Niemand gaat tijd vrijmaken in een volle agenda voor iemand die via Tinder haar leven binnen komt rollen. Je bent exact een onbekende, met potentie tot meer. Gebruik de tijd die je gegeven word om te shinen in plaats van direct zo hoog van de toren te blazen. Of heb jij soms niks beters te doen dan je tijd uitzitten tot er eens een dame met je uit wil?
Wat ik bedoel is dat je wel een gaatje kunt maken ergens, als je echt wil. Ik zeg niet dat je alles uit je handen moet laten vallen voor een date.
pi_188962746
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je dan je resultaten bekijkt geeft dit toch aan dat dat dan niet de beste tactiek is? :P
Wat is een goed resultaat dan? Das voor ieder denk ik weer anders.
  zondag 15 september 2019 @ 20:36:05 #80
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962753
Shots fired.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962755
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je laat het toch zelf gebeuren? Je kan er ook voor kiezen dat niet te doen.

Om dan direct te stellen dat iedereen maar tijd heeft of maakt als je iemand graag wilt zien. Kul. Er is nog zoiets als een sociaal leven, verplichtingen en dergelijke. Niemand gaat tijd vrijmaken in een volle agenda voor iemand die via Tinder haar leven binnen komt rollen. Je bent exact een onbekende, met potentie tot meer. Gebruik de tijd die je gegeven word om te shinen in plaats van direct zo hoog van de toren te blazen. Of heb jij soms niks beters te doen dan je tijd uitzitten tot er eens een dame met je uit wil?
En dit inderdaad

Ik zou het juist heel raar vinden als iemand alles voor mij op zij zet
pi_188962767
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat is een goed resultaat dan? Das voor ieder denk ik weer anders.
Nou veel dates die het toch niet waren omdat er zo weinig tijd was om iemand te leren 'kennen' online.
pi_188962775
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beetje raar gesprek, maar wel leuk, over allerlei dieren enzo.

Maar probeerde haar wat meer te laten vertellen maar dat werkte niet, beetje kort is ze...

Denk dat ze misschien niet zoveel social skills heeft, zou ook nog kunnen, maar ik ga niet trekken aan een dood paard.
Hm.. snap dat je daar niet erg enthousiast van wordt. Vraagt ze ook dingen aan jou?
Striving to be more than average.
  zondag 15 september 2019 @ 20:37:04 #84
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962776
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat je wel een gaatje kunt maken ergens, als je echt wil. Ik zeg niet dat je alles uit je handen moet laten vallen voor een date.
Wat jij niet blijkt te begrijpen dat er een verschil is tussen willen en kunnen. En dat laatste impliceerde je.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962795
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:36 schreef Daniane het volgende:

[..]

Hm.. snap dat je daar niet erg enthousiast van wordt. Vraagt ze ook dingen aan jou?
Neejoh, heb der al afgeschreven ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188962797
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja ik ook :')
2 weken stond er toch ook gewoon. + een weekje appen voor ik ja zeg tegen een date = 3 weken appen in totaal
Waarom moet je er meteen een mega drama van maken?
Ik zei alleen dat ik niet na een paar dagen een date afspreek en dat ik meestal niet binnen een week kan

Ik weet dat je nogal vaak de deksel op je neus krijgt maar je hoeft dat niet allemaal op mij te projecteren
Ik projecteer helemaal niets op jou. Zeg alleen dat je daar niet veel mee kan, dat jij je aangevallen voelt, kan ik niets aan doen.
pi_188962852
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat jij niet blijkt te begrijpen dat er een verschil is tussen willen en kunnen. En dat laatste impliceerde je.
Of ze dat willen vraag ik al niet eens meer. Je praat toch al met mij op de app, dus de interesse is er. Hoef ik alleen nog maar te weten wanneer je kan :)
pi_188962874
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik projecteer helemaal niets op jou. Zeg alleen dat je daar niet veel mee kan, dat jij je aangevallen voelt, kan ik niets aan doen.
je trekt alleen steeds mijn woorden uit zijn verband en verdraaid ze om een of ander vaag punt te maken. Doe dat dan ook niet. Hou het dan bij je eigen tragische ervaringen
pi_188962882
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neejoh, heb der al afgeschreven ;)
Thank you, next. 8-)
Striving to be more than average.
  zondag 15 september 2019 @ 20:41:45 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188962902
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Of ze dat willen vraag ik al niet eens meer. Je praat toch al met mij op de app, dus de interesse is er. Hoef ik alleen nog maar te weten wanneer je kan :)
Je bevestigd nog maar even wat ik eerder al zei. Proficiat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188962923
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:40 schreef Allures het volgende:

[..]

je trekt alleen steeds mijn woorden uit zijn verband en verdraaid ze om een of ander vaag punt te maken. Doe dat dan ook niet. Hou het dan bij je eigen tragische ervaringen
Dat doe ik niet. En een Toontje lager zingen mag ook wel hoor mevrouw!
pi_188962951
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je bevestigd nog maar even wat ik eerder al zei. Proficiat.
Wat wil je hier nu mee bereiken?
pi_188962978
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Daniane het volgende:

[..]

Thank you, next. 8-)
Yasmin maakt nog kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 20:46:13 #94
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188963005
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee bereiken?
Dat jij ondanks de interesse van de andere partij niet degene bent die andermans agenda indeelt.

Dat punt trachtte ik al eerder te maken en je bevestigd het zelf nog maar eens, dus wat is jouw punt? Hoor je jezelf graag praten ofzo?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188963016
Jongens ieder zijn eigen ding. O+
pi_188963027
Onbeantwoorde liefde :'(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 20:48:40 #97
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188963063
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:47 schreef ludovico het volgende:
Onbeantwoorde liefde :'(
Neem een kamer met weethetevennietmeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188963098
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:46 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat jij ondanks de interesse van de andere partij niet degene bent die andermans agenda indeelt.

Dat punt trachtte ik al eerder te maken en je bevestigd het zelf nog maar eens, dus wat is jouw punt? Hoor je jezelf graag praten ofzo?
Ik ga geen maand wachten op een date nee. Daarmee bepaal ik nog steeds niet haar agenda. Daar komt dan gewoon geen date uit.. :P.

Genoeg vrouwen gedate die een stampvolle agenda hadden, en tņch tijd konden maken voor een date.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 20:51:49 ]
  zondag 15 september 2019 @ 20:51:33 #99
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188963134
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ga geen maand wachten op een date nee. Daarmee bepaal ik nog steeds niet haar agenda. Daar komt dan gewoon geen date uit.. :P.

Genoeg vrouwen gedate die een stampvolle agenda hadden, en tņch tijd konden maken voor een date.

Prima dat mensen genoegen nemen met een maand tussen een date, maar voor mij werkt dat gewoon niet, punt.
Ja, daar kan ik me dan prima in vinden. Maar kom dan geen kul verkondigen dat iemand makkelijk wat tijd vrij kan maken. Niet iedereen kan dat. Zo simpel is het.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188963865
Prachtig eigenlijk, zoveel negativiteit in dit topic altijd. Ben een half jaar weggeweest, niks veranderd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188963890
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:
Prachtig eigenlijk, zoveel negativiteit in dit topic altijd. Ben een half jaar weggeweest, niks veranderd.
Allemaal gefrustreerd ;(
pi_188964038
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:
Prachtig eigenlijk, zoveel negativiteit in dit topic altijd. Ben een half jaar weggeweest, niks veranderd.
Voor mijn gevoel ben je geen half jaar weggeweest
pi_188964093
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel ben je geen half jaar weggeweest
Tijd vliegt als je plezier hebt. ;(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188964119
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tijd vliegt als je plezier hebt. ;(
Maar er bestaat dus leven buiten fok?
pi_188964137
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar er bestaat dus leven buiten fok?
Ik durf het niet te betreden, maar ik zie inderdaad het begin van een alternatieve wereld buiten het huis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188964197
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik durf het niet te betreden, maar ik zie inderdaad het begin van een alternatieve wereld buiten het huis.
Niet intrappen. Is niet echt.
pi_188964461
Ik heb wel weer eens zin in een date :9
pi_188964589
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een date :9
Serieus daten of daten voor een vluggertje? ;)
pi_188964740
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een date :9
Hoe staat het met Hinge?
  zondag 15 september 2019 @ 21:59:39 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188964837
Hier dus inmiddels ook een verklaring van die date.

Blijkbaar is om 8-9uur 's ochtends thuis afspreken en je haar nog niet gedaan hebben onverzorgd zijn :')
Daar ben je dan godverdomme een paar dagen voor bezig om alles spik en span te krijgen.

Vrouwen zijn echt fucking vaag. _O-
pi_188964853
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hier dus inmiddels ook een verklaring van die date.

Blijkbaar is om 8-9uur 's ochtends thuis afspreken en je haar nog niet gedaan hebben onverzorgd zijn :')
Daar ben je dan godverdomme een paar dagen voor bezig om alles spik en span te krijgen. Vrouwen zijn echt fucking vaag. _O-
Ik mis wat ?
pi_188964924
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Serieus daten of daten voor een vluggertje? ;)
Gewoon een lekker serieuze date, waarbij je een topavond hebt met z'n tweeėn en de tijd sneller gaat dan je zou willen. Waar het bier vloeit en de gesprekken net zo.
  zondag 15 september 2019 @ 22:03:52 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188964941
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik mis wat ?
Had zaterdag een date, wou al blijven slapen, onderhand relatie noemen, schatje dit, liefje dat.

Dat mevrouw hier was was ze stil en kwam er geen woord uit en compleet het tegenovergestelde van hoe het ervoor was. Dat hierboven was de uiteindelijke reden volgens haar.
pi_188964978
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Had zaterdag een date, wou al blijven slapen, onderhand relatie noemen, schatje dit, liefje dat.

Dat mevrouw hier was was ze stil en kwam er geen woord uit en compleet het tegenovergestelde van hoe het ervoor was. Dat hierboven was de uiteindelijke reden volgens haar.
Ze kwam om 9 uur sochtens bij jou thuis en je had je haar nog niet gedaan?
pi_188965129
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe staat het met Hinge?
meh....
pi_188965158
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

meh....
Geen matches?
pi_188965183
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen matches?
Vooral van mijn kant. Het zijn vooral buitenlandse, tijdelijk in Nederland... Daar heb ik helemaal geen behoefte aan. :P
  zondag 15 september 2019 @ 22:16:11 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188965184
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze kwam om 9 uur sochtens bij jou thuis en je had je haar nog niet gedaan?
Klopt, blijkbaar is dat het verschil tussen wel of geen klik hebben _O-
pi_188965195
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt, blijkbaar is dat het verschil tussen wel of geen klik hebben _O-
Denk dat het een smoes was.
pi_188965203
Wel een fucking rare.
  zondag 15 september 2019 @ 22:21:51 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188965297
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat het een smoes was.
Ik heb geen idee, eigenlijk boeit het inmiddels ook niet.
Wel een nadeel dat het de ene na de andere is met problemen.
pi_188965308
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, eigenlijk boeit het inmiddels ook niet.
Wel een nadeel dat het de ene na de andere is met problemen.
Dit was de eerste date?
  zondag 15 september 2019 @ 22:24:52 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188965388
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit was de eerste date?
Met deze wel ja.
Daarom ook dat ik toch wat terughoudend was met waar ze zelf allemaal al mee kwam. (wat ik eerder noemde)
pi_188965488
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Met deze wel ja.
Daarom ook dat ik toch wat terughoudend was met waar ze zelf allemaal al mee kwam. (wat ik eerder noemde)
Ja no shit. Is toch een alarmbel als iemand dan al over een relatie begint?
  zondag 15 september 2019 @ 22:29:25 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188965492
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Met deze wel ja.
Daarom ook dat ik toch wat terughoudend was met waar ze zelf allemaal al mee kwam. (wat ik eerder noemde)
Een eerste date direct bij jou thuis? Zou voor mij een vette no zijn al. Maar ik trek dat heel slecht ook, zo in your face.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188965900
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een eerste date direct bij jou thuis? Zou voor mij een vette no zijn al. Maar ik trek dat heel slecht ook, zo in your face.
Rare tijd ook :P
  zondag 15 september 2019 @ 23:00:38 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188966082
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Rare tijd ook :P
Misschien direct even proeven hoe het is om 24/7 samen te zijn. Blijkbaar houd ze niet van half werk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 15 september 2019 @ 23:02:09 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188966111
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een eerste date direct bij jou thuis? Zou voor mij een vette no zijn al. Maar ik trek dat heel slecht ook, zo in your face.
Heb er nooit zo'n probleem mee, als het goed klikt.
pi_188966177
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb er nooit zo'n probleem mee, als het goed klikt.
Nou ja vrouwen die voor de date al beginnen over een relatie hebben met jou zou ik voortaan niet meer thuis uitnodigen :P Dat is niet typisch vrouwelijk gedrag namelijk.
  zondag 15 september 2019 @ 23:06:13 #130
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188966183
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb er nooit zo'n probleem mee, als het goed klikt.
Ik ben erg gesteld op een stukje ruimte. Daarbij hoort ook dat een vrouw niet half direct bij mij intrekt, afspreken bij mij thuis of op korte termijn heel concrete toekomstplannen zoals trouwen, kinderen en dat soort aanverwante zaken.

Noem me een lul, ik noem het realistisch.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188966229
lekker om 9 uur 's ochtends je date uit elkaar trekken en daarna samen erop uit

ff wat lunchen en daarna afscheid nemen

's avonds lekker chillen solo

heerlijk
  zondag 15 september 2019 @ 23:12:10 #132
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188966300
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker om 9 uur 's ochtends je date uit elkaar trekken en daarna samen erop uit

ff wat lunchen en daarna afscheid nemen

's avonds lekker chillen solo

heerlijk
#WOP
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 15 september 2019 @ 23:18:42 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188966437
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja vrouwen die voor de date al beginnen over een relatie hebben met jou zou ik voortaan niet meer thuis uitnodigen :P Dat is niet typisch vrouwelijk gedrag namelijk.
Iedereen gaat er anders anders mee om, maar ben het met je eens dat ik het voortaan wat meer oppervlakkig ga houden. Ben wel een beetje klaar met elke keer dat zweverige gelul en dan achteraf toch moeilijk doen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik ben erg gesteld op een stukje ruimte. Daarbij hoort ook dat een vrouw niet half direct bij mij intrekt, afspreken bij mij thuis of op korte termijn heel concrete toekomstplannen zoals trouwen, kinderen en dat soort aanverwante zaken.

Noem me een lul, ik noem het realistisch.
Als je iets wil opbouwen dan maakt waar toch niet uit, uiteindelijk als het goed voelt dan zou ik dat ook weer niet tegen gaan houden waar je afspreekt.
pi_188966465
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 23:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iedereen gaat er anders anders mee om, maar ben het met je eens dat ik het voortaan wat meer oppervlakkig ga houden. Ben wel een beetje klaar met elke keer dat zweverige gelul en dan achteraf toch moeilijk doen.
[..]

Als je iets wil opbouwen dan maakt waar toch niet uit, uiteindelijk als het goed voelt dan zou ik dat ook weer niet tegen gaan houden waar je afspreekt.
Je begrijpt toch wel dat dit soort dingen niet kloppen voor een eerste date? Ik zou het serieus eng vinden als een man dat tegen mij zou zeggen.
  zondag 15 september 2019 @ 23:27:02 #135
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188966587
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 23:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iedereen gaat er anders anders mee om, maar ben het met je eens dat ik het voortaan wat meer oppervlakkig ga houden. Ben wel een beetje klaar met elke keer dat zweverige gelul en dan achteraf toch moeilijk doen.
[..]

Als je iets wil opbouwen dan maakt waar toch niet uit, uiteindelijk als het goed voelt dan zou ik dat ook weer niet tegen gaan houden waar je afspreekt.
Zeker waar. Maar na wat app contact en een ontmoeting kan ik niet de conclusie trekken dat iets goed voelt. Zoals je zelf al stelt, iets op willen bouwen, is precies zoals je zegt work in progress.

Wat ik wel kan zeggen na een ontmoeting is of ik iemand graag een tweede keer wil zien, of desnoods vaker als je er geen getal aan wilt hangen. Maar ieder voor zich natuurlijk, als jij je er prettig bij voelt je op app al een relatie te laten aanpraten, more power to you. Ik wil graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb voor ik iemand in mijn huis haal.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 15 september 2019 @ 23:58:49 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188967219
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat dit soort dingen niet kloppen voor een eerste date? Ik zou het serieus eng vinden als een man dat tegen mij zou zeggen.
Uiteindelijk ga je toch een beetje mee in elkaars gevoel, als dat goed voelt dan maakt het toch niet echt uit?

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:27 schreef M1stral het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar na wat app contact en een ontmoeting kan ik niet de conclusie trekken dat iets goed voelt. Zoals je zelf al stelt, iets op willen bouwen, is precies zoals je zegt work in progress.

Wat ik wel kan zeggen na een ontmoeting is of ik iemand graag een tweede keer wil zien, of desnoods vaker als je er geen getal aan wilt hangen. Maar ieder voor zich natuurlijk, als jij je er prettig bij voelt je op app al een relatie te laten aanpraten, more power to you. Ik wil graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb voor ik iemand in mijn huis haal.
Dan ben je in feite toch ook al iets aan het opbouwen, alleen heet het nog niks :P

Het hangt er natuurlijk vooral vanaf hoe zoiet van te voren gaat, relatie is misschien een groot woord.
pi_188967247
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 23:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk ga je toch een beetje mee in elkaars gevoel, als dat goed voelt dan maakt het toch niet echt uit?
[..]

Dan ben je in feite toch ook al iets aan het opbouwen, alleen heet het nog niks :P

Het hangt er natuurlijk vooral vanaf hoe zoiet van te voren gaat, relatie is misschien een groot woord.
Nou serieus. Je zegt vaak genoeg hier dat vrouwen niet sporen. Het spoort niet als je voordat je elkaar uberhaubt al hebt gezien spreekt over een relatie en misschien zelfs wel samenwonen etc.

Of vind je dat zelf gezond?
pi_188967273
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou serieus. Je zegt vaak genoeg hier dat vrouwen niet sporen. Het spoort niet als je voordat je elkaar uberhaubt al hebt gezien spreekt over een relatie en misschien zelfs wel samenwonen etc.

Of vind je dat zelf gezond?
Hey maar wanneer gaan wij in ondertrouw dan?
pi_188967305
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 00:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hey maar wanneer gaan wij in ondertrouw dan?
Kijk dit bedoel ik. Zijn alleen maar gekkies.
pi_188967322
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik. Zijn alleen maar gekkies.
Heb net mn tv verpand om je een mooie ring te kunnen geven. :@
  maandag 16 september 2019 @ 00:05:20 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188967346
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou serieus. Je zegt vaak genoeg hier dat vrouwen niet sporen. Het spoort niet als je voordat je elkaar uberhaubt al hebt gezien spreekt over een relatie en misschien zelfs wel samenwonen etc.

Of vind je dat zelf gezond?
Je weet dat zoiets niet zwart/wit is he? Ik zei dat ze zich gedroeg alsof je samen iets hebt, dat is wat anders.
Samenwonen heb je mij niet over gehoord.
pi_188967372
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 00:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat zoiets niet zwart/wit is he? Ik zei dat ze zich gedroeg alsof je samen iets hebt, dat is wat anders.
Samenwonen heb je mij niet over gehoord.
Oke nou dat vind ik ook raar :p
pi_188967397
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke nou dat vind ik ook raar :p
Hey Yasmina,

Na 2 jaar al iets verder gekomen dan handje vasthouden? Hoe staat het met de dates?


Gr gr
pi_188967441
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:08 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

Hey Yasmina,

Na 2 jaar al iets verder gekomen dan handje vasthouden? Hoe staat het met de dates?


Gr gr
Zeg je me nou dat er vrouwen bestaan die niet met jan en alleman geslachtsgemeenschap hebben, in 2019? Nice!
pi_188967450
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zeg je me nou dat er vrouwen bestaan die niet met jan en alleman geslachtsgemeenschap hebben, in 2019? Nice!
trolololo

gr gr.
pi_188967468
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

trolololo

gr gr.
Wellicht te vroeg gejuicht
pi_188967479
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2019 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wellicht te vroeg gejuicht
Kan de beste overkomen.
pi_188967505
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2019 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wellicht te vroeg gejuicht
Ga er gewoon voor. Vraag die moslima op date. Het is een lieve vrouw hoor. Niks mis mee. Waag gewoon je kans.
pi_188967546
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:15 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

Ga er gewoon voor. Vraag die moslima op date. Het is een lieve vrouw hoor. Niks mis mee. Waag gewoon je kans.
Volgens mij heeft ze een uitgesproken hekel aan alle religie, maar okay..
pi_188967582
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 00:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze een uitgesproken hekel aan alle religie, maar okay..
Ze schaamt zich inderdaad voor haar achtergrond. Jammer! Ik zal haar zeker niet anders behandelen. We zijn allemaal gelijk. Ik respecteer Yasmina ten zeerste!
pi_188967606
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:20 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

Ze schaamt zich inderdaad voor haar achtergrond. Jammer! Ik zal haar zeker niet anders behandelen. We zijn allemaal gelijk. Ik respecteer Yasmina ten zeerste!
..en jij bent? Een stalker ofzo?
pi_188969362
Om nog iets van positiviteit in dit topic te houden gooi ik de quote van @LuNaTiC er nog maar eens in.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef LuNaTiC het volgende: [..] Inmiddels een jaar en 9 maanden relatie, samen huis gekocht en over 2 maanden geregistreerd partnerschap. Elkaar via Tinder gematcht. Echter denk wel 2,5 jaar daarvoor heel wat afgedatet. Denk met wel 30 verschillende vrouwen en met de meeste meerdere dates. Het kan nu eenmaal wel even duren voor je de ‘ware’ heb gevonden, of als je daar niet in gelooft, iemand die wel echt bij je past en waarbij je elkaar allebei zo leuk vindt dat er ook echt een langere/langdurigere relatie uit ontstaat. In die zin was die tijd ook een beetje vallen en opstaan, veel ‘uitproberen’, wie/wat past nou eigenlijk bij je, ervaring opdoen, ‘social skills oefenen’, aan jezelf werken. Omgaan met teleurstellingen, oppakken van feedback. Ook gewoon lol hebben, leren en je vermaken. Maar uiteindelijk date je wel om er een relatie aan over te houden, nouja de meesten dan, dus echt altijd leuk is het dan ook niet. Achteraf als je dan wel de juiste vindt vallen wel veel dingen op z’n plaats. Klinkt misschien als een dooddoener maar hier lopen nog genoeg regulars rond die er ook al waren in de tijd dat ik nog aan het daten was. Sommigen kunnen dat goed relativeren en staan er relaxed in, anderen merk je dat ze wat verzuurd/verbitterd kunnen zijn daaronder. Maar uiteindelijk, afhankelijk hoe je daar mee omgaat, hoe vasthoudend je blijft, hoe je er van leert en wanneer je een keertje wat mazzel hebt, kan iedereen zo’n streak doorbreken als je dat nastreeft. Dus ja, zeg het maar welk anekdotisch bewijs meer meetelt; degenen die nog in een vruchteloze streak zit van dé relatie vinden, of degenen die hem inmiddels gevonden hebben. 2 jaar terug behoorde ik ook nog tot die eerste groep.
pi_188969817
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..en jij bent? Een stalker ofzo?
trolololo:P
pi_188970570
Ik heb het idee dat ik soms ook een beetje onderschat hoe verschillend vrouwen kunnen reageren op de app. Een prima lopend gesprek kan door iets wat afschrikt (vaak seks :') ) ineens in een bot gesprek veranderen met korte reacties. (“Ik heb nu geen zin om hierover te praten.”)

Tegelijkertijd kan het juist ook voor een enorm jolige sfeer zorgen waarbij je er allebei ineens alles uit kunt gooien waar je maar zin in hebt. Vergt dus op basis van de foto’s en een paar zinnen snel inschattingsvermogen hoe iemand ergens in staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 10:30:38 ]
pi_188970652
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb het idee dat ik soms ook een beetje onderschat hoe verschillend vrouwen kunnen reageren op de app. Een prima lopend gesprek kan door iets wat afschrikt (vaak seks :') ) ineens in een bot gesprek veranderen met korte reacties. (“Ik heb nu geen zin om hierover te praten.”)

Tegelijkertijd kan het juist ook voor een enorm jolige sfeer zorgen waarbij je er allebei ineens alles uit kunt gooien waar je maar zin in hebt. Vergt dus op basis van de foto’s en een paar zinnen snel inschattingsvermogen hoe iemand ergens in staat.
Of voer gewoon een normaal fatsoenlijk gesprek?
pi_188970732
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2019 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of voer gewoon een normaal fatsoenlijk gesprek?
Zoals bijvoorbeeld over joden grappen :+
pi_188970738
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld over joden grappen :+
Bv ja.
pi_188970742
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2019 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of voer gewoon een normaal fatsoenlijk gesprek?
Ja, maar ik wil er ook altijd zo snel mogelijk een beetje schwung in brengen om het verschil te maken met de concurrentie. :P Vakanties, familie, favoriete muziek, studie en dat soort onderwerpen voelen na tientallen gesprekken echt aan als een verplicht nummertje. Wordt snel langdradig. Nou zijn er natuurlijk nog talloze andere onderwerpen maar als iemand een beetje vrij en vrolijk is kan het onderwerp seks voor veel lol en een soepel lopend gesprek zorgen.

Maar inderdaad, er zijn veel dames die na een seksgerelateerde vraag afhaken. Jij ook waarschijnlijk. ;)
pi_188970743
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bv ja.
:')
pi_188970763
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil er ook altijd zo snel mogelijk een beetje schwung in brengen om het verschil te maken met de concurrentie. :P Vakanties, familie, favoriete muziek, studie en dat soort onderwerpen voelen na tientallen gesprekken echt aan als een verplicht nummertje. Wordt snel langdradig. Nou zijn er natuurlijk nog talloze andere onderwerpen maar als iemand een beetje vrij en vrolijk is kan het onderwerp seks voor veel lol en een soepel lopend gesprek zorgen.

Maar inderdaad, er zijn veel dames die na een seksgerelateerde vraag afhaken. Jij ook waarschijnlijk. ;)
Ja dat geeft zon match toch duidelijk het gevoel dat je op zoek bent naar sex?
pi_188970766
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
Grappen over negers doen het ook altijd goed.
pi_188970780
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Grappen over negers doen het ook altijd goed.
Maar seksuele onderwerpen zijn uiteraard not done :')
pi_188970795
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar seksuele onderwerpen zijn uiteraard not done :')
Neem het niet zo serieus. Heeft toch te maken met de intenties. Zijn genoeg leuke gesprekken die je kan voeren zonder het over sex te hebben. Je hoeft niet altijd het standaard lijstje af te gaan van hobby's of vakanties.
pi_188970839
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat geeft zon match toch duidelijk het gevoel dat je op zoek bent naar sex?
Als iemand weinig seksuele ervaring heeft of echt puur en alleen binnen een relatie seks wil dan kan een seksgerelateerde vraag in mijn ervaring zeker voor een verkeerd beeld zorgen.

Maar er zijn op Tinder natuurlijk ook genoeg vrouwen die in ieder geval een beetje ervaring hebben met casual seks en echt weleens een keer een one night stand of een fwb hebben gehad. (Ik denk op basis van mijn onwetenschappelijke bevindingen misschien zelfs wel de helft.) Die kunnen er ook wel om lachen en dan creėer je al snel een beetje herkenbaarheid. En daarmee vrolijkheid. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 10:54:10 ]
pi_188970842
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Neem het niet zo serieus. Heeft toch te maken met de intenties. Zijn genoeg leuke gesprekken die je kan voeren zonder het over sex te hebben. Je hoeft niet altijd het standaard lijstje af te gaan van hobby's of vakanties.
Klopt. Alleen heb ik dat soort leuke gesprekken met vrienden.

Met dates wil ik wel iets verder kunnen komen dan dat.
pi_188970851
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat geeft zon match toch duidelijk het gevoel dat je op zoek bent naar sex?
Net of sommige vrouwen dat ook niet doen met uitdagende (bikini of half naakt) foto's.

Als ik het niet over seks kan hebben met een aankomende date, hoe groot is de kans dan wel niet dat ze zó preuts is als wat.

Maar dat zal vast aan mij liggen, de users in dit topic kennende :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 10:55:11 ]
pi_188970862
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als iemand weinig seksuele ervaring heeft of echt puur en alleen binnen een relatie seks wil dan kan een seksgerelateerde vraag in mijn ervaring zeker voor een verkeerd beeld zorgen.

Maar er zijn op Tinder natuurlijk ook genoeg vrouwen die in ieder geval een beetje ervaring hebben met casual seks en echt weleens een keer een one night stand of een fwb hebben gehad. (Ik denk op basis van mijn onwetenschappelijke bevindingen misschien zelfs wel de helft.) Die kunnen er ook wel om lachen en dan creėer je al snel een beetje herkenbaarheid. En daarmee vrolijkheid. :)
Das leuk maar hierboven begin je dat het gesprek niet loopt...
pi_188970867
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klopt. Alleen heb ik dat soort leuke gesprekken met vrienden.

Met dates wil ik wel iets verder kunnen komen dan dat.
Oke.
pi_188970876
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Net of sommige vrouwen dat ook niet doen met uitdagende (bikini of half naakt) foto's.

Als ik het niet over seks kan hebben met een aankomende date, hoe groot is de kans dan wel niet dat ze zó preuts is als wat.

Maar dat zal vast aan mij liggen, de users in dit topic kennende :')
Nee maar als je dan hierboven begin met een 'klacht' ....
pi_188970907
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar als je dan hierboven begin met een 'klacht' ....
Het is geen klacht, alleen behoorlijk kinderachtig dat mensen anno 2019 seks nog steeds als taboe behandelen.

Ik wil juist iemand treffen waar alles bespreekbaar is en bepaalde onderwerpen niet "off-limits".
pi_188970916
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das leuk maar hierboven begin je dat het gesprek niet loopt...
Nee je begrijpt het verkeerd. Na een kort uitwisselingsgesprekje met standaardvragen over standaardonderwerpen gooi ik er vaak een wat gewaagdere vraag in. Vaak is dat een beetje het breekpunt. Iemand kan daar heel humoristisch en lollig op reageren maar ook in de stress schieten (“Hij wil seks!”) en de boot afhouden. In het tweede geval kun je je match dan meestal wel afschrijven.
pi_188970937
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee je begrijpt het verkeerd. Na een kort uitwisselingsgesprekje met standaardvragen over standaardonderwerpen gooi ik er vaak een wat gewaagdere vraag in. Vaak is dat een beetje het breekpunt. Iemand kan daar heel humoristisch en lollig op reageren maar ook in de stress schieten (“Hij wil seks!”) en de boot afhouden. In het tweede geval kun je je match dan meestal wel afschrijven.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb het idee dat ik soms ook een beetje onderschat hoe verschillend vrouwen kunnen reageren op de app. Een prima lopend gesprek kan door iets wat afschrikt (vaak seks :') ) ineens in een bot gesprek veranderen met korte reacties. (“Ik heb nu geen zin om hierover te praten.”)

Tegelijkertijd kan het juist ook voor een enorm jolige sfeer zorgen waarbij je er allebei ineens alles uit kunt gooien waar je maar zin in hebt. Vergt dus op basis van de foto’s en een paar zinnen snel inschattingsvermogen hoe iemand ergens in staat.
Blij dat je het nu niet meer onderschat dan.
pi_188970945
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is geen klacht, alleen behoorlijk kinderachtig dat mensen anno 2019 seks nog steeds als taboe behandelen.

Ik wil juist iemand treffen waar alles bespreekbaar is en bepaalde onderwerpen niet "off-limits".
De klacht kwam ook niet van jou...
pi_188970947
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke.
Wat onderscheid jouw dates dan eigenlijk van vriendschap? :+
pi_188970950
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is geen klacht, alleen behoorlijk kinderachtig dat mensen anno 2019 seks nog steeds als taboe behandelen.

Ik wil juist iemand treffen waar alles bespreekbaar is en bepaalde onderwerpen niet "off-limits".
Ja exact. Vaak is dat voor mij ook een mooie test hoe mensen met taboes omgaan. Als onderwerpen (Dat geldt ook voor diepere onderwerpen zoals gevoelens of bijvoorbeeld religie) niet besproken kunnen worden dan is dat voor mij wel een afknapper. En ik begrijp ook nog wel dat seks voor vrouwen soms ook negatieve gevoelens kan oproepen maar een beetje luchtigheid is wel prettig.
pi_188970967
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat onderscheid jouw dates dan eigenlijk van vriendschap? :+
Fysieke aantrekkingskracht. En dan is het van groot belang dat ik er een leuk gesprek mee kan voeren :P
pi_188970988
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fysieke aantrekkingskracht. En dan is het van groot belang dat ik er een leuk gesprek mee kan voeren :P
Zijn al jouw vrienden niet fysiek aantrekkelijk dan? :P En heb je daar ook geen leuke gesprekken mee?
pi_188970998
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Blij dat je het nu niet meer onderschat dan.
Het vergt gewoon een beetje inschattingsvermogen. Bij jou lijkt het me bijvoorbeeld niet handig om zo’n vraag te stellen. Je reageert namelijk precies zoals ik het soms ook op Tinder tegenkom: Afhoudend, niet luchtig en alsof je er niet vrolijk op in zou gaan. Niets mis mee, als dat jouw overtuiging en morele kader is.

Als ik zie dat iemand bijvoorbeeld een islamitische achtergrond heeft (en vaak kun je dat ook wel een beetje zien op de foto’s) dan zou ik niet zo snel over zo’n onderwerp beginnen.
pi_188971002
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zijn al jouw vrienden niet fysiek aantrekkelijk dan? :P En heb je daar ook geen leuke gesprekken mee?
Wat zijn dat voor rare vragen...
pi_188971011
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het vergt gewoon een beetje inschattingsvermogen. Bij jou lijkt het me bijvoorbeeld niet handig om zo’n vraag te stellen. Je reageert namelijk precies zoals ik het soms ook op Tinder tegenkom: Afhoudend, niet luchtig en alsof je er niet vrolijk op in zou gaan. Niets mis mee, als dat jouw overtuiging en morele kader is.

Als ik zie dat iemand bijvoorbeeld een islamitische achtergrond heeft (en vaak kun je dat ook wel een beetje zien op de foto’s) dan zou ik niet zo snel over zo’n onderwerp beginnen.
Ja en toch ging je bij mij ook die kant op _O-

Dus begin niet over inschattingsvermogen,.

[ Bericht 1% gewijzigd door bitterbal op 16-09-2019 11:13:14 ]
pi_188971015
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Grappen over negers doen het ook altijd goed.
Hoelang kan een negerin haar poep ophouden!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 11:08:10 ]
pi_188971020
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor rare vragen...
En ik vind dit dus een raar antwoord op een luchtige vraag. :P Dit zijn precies het soort vragen dat juist voor een beetje vrolijkheid en lol in een gesprek kunnen zorgen als jij er zelf ook leuk op ingaat.
pi_188971022
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor rare vragen...
Laat maar. Ik weet al genoeg.
pi_188971029
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Laat maar. Ik weet al genoeg.
Wat weet je nu dan? :P
pi_188971035
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En ik vind dit dus een raar antwoord op een luchtige vraag. :P Dit zijn precies het soort vragen dat juist voor een beetje vrolijkheid en lol in een gesprek kunnen zorgen als jij er zelf ook leuk op ingaat.
Het zijn mijn vrienden. Dus dan kan je toch concluderen dat ik ze niet fysiek aantrekkelijk genoeg vind. :?
pi_188971044
Je vraagt toch aan een match niet of ze haar vrienden niet fysiek ziet zitten? Jij hebt toch die match met haar? :?
  maandag 16 september 2019 @ 11:11:25 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971045
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:

Het zijn mijn vrienden. Dus dan kan je toch concluderen dat ik ze niet fysiek aantrekkelijk genoeg vind. :?
ze kunnen toch ook fysiek wel aantrekkelijk genoeg zijn, maar qua innerlijk niet genoeg bij je passen voor een relatie?
pi_188971049
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ze kunnen toch ook fysiek wel aantrekkelijk genoeg zijn, maar qua innerlijk niet genoeg bij je passen voor een relatie?
Dat kan ook maar hoe is dat allemaal relevant?
  maandag 16 september 2019 @ 11:13:39 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971069
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:

Dat kan ook maar hoe is dat allemaal relevant?
Geen idee, snap wel meer vragen/opmerkingen die men hier in het topic zet niet :+

Maar jij geeft aan, het zijn vrienden dus conclusie is onaantrekkelijk / niet aantrekkelijk genoeg. Blijkbaar niet helemaal waar.
pi_188971083
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, snap wel meer vragen/opmerkingen die men hier in het topic zet niet :+

Maar jij geeft aan, het zijn vrienden dus conclusie is onaantrekkelijk / niet aantrekkelijk genoeg. Blijkbaar niet helemaal waar.
Ja nou het zijn vrienden dus geen potentiėle partners. Om wat voor reden dan ook. En begrijp oprecht ook niet waarom je dat aan een match zou vragen.
pi_188971133
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou het zijn vrienden dus geen potentiėle partners. Om wat voor reden dan ook. En begrijp oprecht ook niet waarom je dat aan een match zou vragen.
Boeiend, je kunt na zo’n vraag dus op 2 manieren reageren:

1. Zoals jij: “Huh wat is dit voor rare vraag? Vraag je dat altijd aan mensen ofzo!!??”
2. Of bijvoorbeeld: “Ja ik heb jarenlang een crush gehad op mijn beste vriend en wilde hem echt doen maar hij is nu helaas bezet lol.” (Ik noem maar wat.)

Ondanks dat reactie 2 een vrij kansloze reactie is, zorgt het wel voor een lollig en luchtig gesprek. Met reactie 1 leg je het gesprek meteen lam.
pi_188971159
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Boeiend, je kunt na zo’n vraag dus op 2 manieren reageren:

1. Zoals jij: “Huh wat is dit voor rare vraag? Vraag je dat altijd aan mensen ofzo!!??”
2. Of bijvoorbeeld: “Ja ik heb jarenlang een crush gehad op mijn beste vriend en wilde hem echt doen maar hij is nu helaas bezet lol.” (Ik noem maar wat.)

Ondanks dat reactie 2 een vrij kansloze reactie is, zorgt het wel voor een lollig en luchtig gesprek. Met reactie 1 leg je het gesprek meteen lam.
:') _O-

Wtf. Wat een niveau ook.
pi_188971165
lol :')
pi_188971177
Echt fucking geniaal om de aandacht op andere te richten terwijl jij die date wilt. Echt heel slim.
pi_188971181
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:') _O-

Wtf. Wat een niveau ook.
Welkom op Tinder. :)

Ik heb liever zo’n soort reactie dan iemand die meteen moeizaam gaat reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 11:24:45 ]
pi_188971189
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Welkom op Tinder. :)

Ik heb liever zo’n soort reactie dan meteen iemand die meteen moeizaam gaat reageren.
Ja ik heb dit soort gesprekken dus vrijwel nooit op tinder.
pi_188971206
Ook dan de voorkeur hebben voor een kansloze reactie. Zoek je dan kansloze mensen of?
pi_188971257
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook dan de voorkeur hebben voor een kansloze reactie. Zoek je dan kansloze mensen of?
Daar gaat het dus niet om Yasmin. Iedereen mag reageren zoals hij/zij wil maar ik vind het gewoon leuk als iemand op een iets gewaagdere vraag een beetje lollig of luchtig kan reageren. En het was maar een voorbeeld hoor.

Iemand kan ook reageren met: “Hahaha ja ik heb hele knappe vrienden hoor!” ;)

Ook prima, dan kun je daar ook zelf wel weer een luchtige reactie op verzinnen. Mijn punt is dat een “Wat zijn dat voor rare vragen” vrijwel altijd contraproductief werkt en je de match wel af kunt schrijven.
pi_188971285
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat kan ook maar hoe is dat allemaal relevant?
Het ging erom dat ik benieuwd was wat de date voor jou anders maakt. Je vind seksuele opmerkingen not done.

Maar dat maakt juist de onderscheid tussen een date en vriendschap.

En nee, dit gaat niet om seks op de eerste date.
pi_188971297
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar gaat het dus niet om Yasmin. Iedereen mag reageren zoals hij/zij wil maar ik vind het gewoon leuk als iemand op een iets gewaagdere vraag een beetje lollig of luchtig kan reageren. En het was maar een voorbeeld hoor.

Iemand kan ook reageren met: “Hahaha ja ik heb hele knappe vrienden hoor!” ;)

Ook prima, dan kun je daar ook zelf wel weer een luchtige reactie op verzinnen. Mijn punt is dat een “Wat zijn dat voor rare vragen” vrijwel altijd contraproductief werkt en je de match wel af kunt schrijven.
Ja gewaagd hoor. Jeetje :o

Dit gaat nergens over. Enige manier waarop jij de 'schwung' aan gesprek kan geven is door dit soort vragen te stellen in de hoop dat je ' schwanz' zo snel mogelijk ergens in kan steken. En dan kom je idd matches tegen die daar niets meer kunnen. Die zijn niet moeizaam maar zoeken gewoon iets anders.
pi_188971307
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het ging erom dat ik benieuwd was wat de date voor jou anders maakt. Je vind seksuele opmerkingen not done.

Maar dat maakt juist de onderscheid tussen een date en vriendschap.

En nee, dit gaat niet om seks op de eerste date.
Nee ik voel die aantrekkingskracht toch... je vraagt toch wat voor mij het verschil maakt.
  maandag 16 september 2019 @ 11:35:39 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971309
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Solid-Snake het volgende:

Het ging erom dat ik benieuwd was wat de date voor jou anders maakt. Je vind seksuele opmerkingen not done.

Maar dat maakt juist de onderscheid tussen een date en vriendschap.
Je kan heel goed in de gesprekken vooraf de date het niet over seks hebben en toch goede, leuke gesprekken hebben waar evt spanning zelfs al ontstaat. Ook zonder die spanning kan je gewoon een date voor elkaar krijgen.
En dan kan je op de date evt alsnog die spanning creeeren.
pi_188971323
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja gewaagd hoor. Jeetje :o

Dit gaat nergens over. Enige manier waarop jij de 'schwung' aan gesprek kan geven is door dit soort vragen te stellen in de hoop dat je ' schwanz' zo snel mogelijk ergens in kan steken. En dan kom je idd matches tegen die daar niets meer kunnen. Die zijn niet moeizaam maar zoeken gewoon iets anders.
Wat een hopeloos overspannen reactie weer. :') Lekker op de man gaan spelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 11:36:46 ]
pi_188971344
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat een hopeloos overspannen reactie weer. :') Lekker op de man gaan spelen.
Ja omdat dat jouw intenties zijn. Verder prima maar begin dan niet over contraproductief... Dat geeft alleen maar dat je je doel niet gaat bereiken. En moeizaam? Is niet moeizaam, het is gewoon niet de juiste match voor jou.
pi_188971364
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat dat jouw intenties zijn. Verder prima maar begin dan niet over contraproductief... Dat geeft alleen maar dat je je doel niet gaat bereiken. En moeizaam? Is niet moeizaam, het is gewoon niet de juiste match voor jou.
Daar ben ik het wel mee eens maar gaat me om je stukje over “schwanz”. Kwam een beetje agressief over.
pi_188971387
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan heel goed in de gesprekken vooraf de date het niet over seks hebben en toch goede, leuke gesprekken hebben waar evt spanning zelfs al ontstaat. Ook zonder die spanning kan je gewoon een date voor elkaar krijgen.
En dan kan je op de date evt alsnog die spanning creeeren.
Natuurlijk kan dat voor een eerste date.

Maar ik bedoelde meer van dat je ervoor wilt zorgen dat het wel uiteindelijk meer word dan alleen dus een drankje en gezellig kletsen.

Anders is het gewoon vriendschap.
pi_188971409
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee ik voel die aantrekkingskracht toch... je vraagt toch wat voor mij het verschil maakt.
Zoen je wel vaak op de eerste date?
pi_188971421
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan heel goed in de gesprekken vooraf de date het niet over seks hebben en toch goede, leuke gesprekken hebben waar evt spanning zelfs al ontstaat. Ook zonder die spanning kan je gewoon een date voor elkaar krijgen.
En dan kan je op de date evt alsnog die spanning creeeren.
Dat kan ook echt wel maar ik vind het wel jammer als mensen meteen in de ankers gaan als het onderwerp seks ter sprake komt.
  maandag 16 september 2019 @ 11:46:09 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971463
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
Dat kan ook echt wel maar ik vind het wel jammer als mensen meteen in de ankers gaan als het onderwerp seks ter sprake komt.
Dat komt door de slechte ervaringen erbij. Tenminste als ik kijk naar de gesprekken die ik heb gehad.
Op het moment dat het een keer als grapje voorbij komt en je gaat daarin mee, gaat meestal de rest van de gesprekken er ook over. Of als ik dan ergens anders over begin, dan probeerde de ander het toch weer die kant op te gooien.

Of van die 'niet grappige' dubbelzinnige uitspraken de hele tijd tussendoor of wink winks.

Of dat ze dan gelijk allerlei vragen stellen over details en voorkeuren.

Dan sla ik liever het gesprek qua dat onderwerp dood en gewoon weer door waar we waren.
pi_188971528
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat komt door de slechte ervaringen erbij. Tenminste als ik kijk naar de gesprekken die ik heb gehad.
Op het moment dat het een keer als grapje voorbij komt en je gaat daarin mee, gaat meestal de rest van de gesprekken er ook over. Of als ik dan ergens anders over begin, dan probeerde de ander het toch weer die kant op te gooien.

Of van die 'niet grappige' dubbelzinnige uitspraken de hele tijd tussendoor of wink winks.

Of dat ze dan gelijk allerlei vragen stellen over details en voorkeuren.

Dan sla ik liever het gesprek qua dat onderwerp dood en gewoon weer door waar we waren.
Ja dan zijn we dus echt geen match en krijg je inderdaad exact wat jij zegt. ;) Ik praat heus wel over andere onderwerpen maar heb er juist niets mee als vrouwen het onderwerp doelbewust ontwijken.

Maar goed, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Is ook wel een valkuil voor me.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 11:52:49 ]
  maandag 16 september 2019 @ 11:53:32 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971562
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:50 schreef Generationalpha het volgende:
Ja dan zijn we dus echt geen match en krijg je inderdaad exact wat jij zegt. ;) Ik praat heus wel over andere onderwerpen maar heb er juist niets mee als vrouwen het onderwerp doelbewust ontwijken.
Ik denk dat je niet zo zwaar eraan moet hechten als een vrouw dus voor een eerste date het onderwerp wat probeert af te houden. Zeker niet als jullie beiden opzoek zijn naar wat serieus (en niet puur one night stand tinderen)

Mocht dit bij de date of daarna nog altijd zo afhoudend zijn, dan zal het idd geen goede match voor je zijn.
pi_188971600
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zoen je wel vaak op de eerste date?
Waarom ben jij toch altijd zo gericht op dat fysieke? Je gaat altijd deze kant op?
pi_188971615
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan ook echt wel maar ik vind het wel jammer als mensen meteen in de ankers gaan als het onderwerp seks ter sprake komt.
Omdat het zon fucking cliche is.
pi_188971624
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 11:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zo zwaar eraan moet hechten als een vrouw dus voor een eerste date het onderwerp wat probeert af te houden. Zeker niet als jullie beiden opzoek zijn naar wat serieus (en niet puur one night stand tinderen)

Mocht dit bij de date of daarna nog altijd zo afhoudend zijn, dan zal het idd geen goede match voor je zijn.
Kijk dit vind ik al een hele redelijke reactie. ;) Ik til er ook niet te zwaar aan, maar als iemand op een normale vraag meteen reageert met “Wat een belachelijke vraag is dit” dan denk ik wel: Die heeft nog niet zoveel van de wereld gezien.

En voor mij geldt dus ook wel dat ik juist liever snel die barričre doorbreek dan dat we er 20 dates omheen moeten draaien. Dat werkt voor mij gewoon niet.
pi_188971649
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kijk dit vind ik al een hele redelijke reactie. ;) Ik til er ook niet te zwaar aan, maar als iemand op een normale vraag meteen reageert met “Wat een belachelijke vraag is dit” dan denk ik wel: Die heeft nog niet zoveel van de wereld gezien.

En voor mij geldt dus ook wel dat ik juist liever snel die barričre doorbreek dan dat we er 20 dates omheen moeten draaien. Dat werkt voor mij gewoon niet.
Dit is echt onzin.
pi_188971657
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens maar gaat me om je stukje over “schwanz”. Kwam een beetje agressief over.
Nou dan is het toch duidelijk.

Ik kan elk ander woord ipv schwanz zeggen, je doel verandert niet.
pi_188971681
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dan is het toch duidelijk.

Ik kan elk ander woord ipv schwanz zeggen, je doel verandert niet.
Jouw mening over seks is me nu wel duidelijk, dankje.
pi_188971702
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jouw mening over seks is me nu wel duidelijk, dankje.
Mooi. :D
pi_188971723
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mooi. :D
Ja, ik vind het oprecht prima als je je eigen standpunt hierin hebt. Houd er alleen niet van dat jij voor me gaat invullen waar ik naar op zoek ben. (“Je wilt alleen maar neuken.”)
pi_188971765
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, ik vind het oprecht prima als je je eigen standpunt hierin hebt. Houd er alleen niet van dat jij voor me gaat invullen waar ik naar op zoek ben. (“Je wilt alleen maar neuken.”)
Mja de tekenen zijn overduidelijk. En mocht je nou oprecht daadwerkelijk iets anders zoeken zou je natuurlijk ook je schwung weg kunnen laten toch? Of kijken met wie je nou te maken hebt zodat je niet meer hoeft te onderschatten hoe verschillend vrouwen nou wel niet kunnen reageren.
pi_188971769
Het leuke is dat iedere 'alpha' coach tegenwoordig de mannen leert om de vrouw zo snel mogelijk op te hitsen cq op seks aan te sturen, omdat de vrouw dat zo graag wil, en iedere vrouw nu net doet of het allemaal onbelangrijk is...

Eerste date zoenen, tweede of derde date is seks. Wat wil een vrouw nu eigenlijk :P
pi_188971809
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 12:12 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Het leuke is dat iedere 'alpha' coach tegenwoordig de mannen leert om de vrouw zo snel mogelijk op te hitsen cq op seks aan te sturen, omdat de vrouw dat zo graag wil, en iedere vrouw nu net doet of het allemaal onbelangrijk is...

Eerste date zoenen, tweede of derde date is seks. Wat wil een vrouw nu eigenlijk :P
Zeker niet iedere vrouw hoor. ;)
  maandag 16 september 2019 @ 12:15:22 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971811
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 12:12 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Het leuke is dat iedere 'alpha' coach tegenwoordig de mannen leert om de vrouw zo snel mogelijk op te hitsen cq op seks aan te sturen, omdat de vrouw dat zo graag wil, en iedere vrouw nu net doet of het allemaal onbelangrijk is...

Eerste date zoenen, tweede of derde date is seks. Wat wil een vrouw nu eigenlijk :P
Ik denk:

Een vrouw wil zich gewild voelen. En de meeste vrouwen willen ook dat de man de eerste stap zet.
Of dit betekent dat je gelijk op de eerste date moet zoenen? Nee dat niet. Sommigen willen
dit juist niet, anderen juist weer wel. Dat is aftasten per vrouw.
Maar ze willen wel merken dat jij ze interessant vindt en/of een spanning merken tussen elkaar.
pi_188971876
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk:

Een vrouw wil zich gewild voelen. En de meeste vrouwen willen ook dat de man de eerste stap zet.
Of dit betekent dat je gelijk op de eerste date moet zoenen? Nee dat niet. Sommigen willen
dit juist niet, anderen juist weer wel. Dat is aftasten per vrouw.
Maar ze willen wel merken dat jij ze interessant vindt en/of een spanning merken tussen elkaar.
Mja ik wil iemand die oprechte interesse heeft in mij. Wie ik ben ipv van hoe ik er uit zie.
pi_188971881
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk:

Een vrouw wil zich gewild voelen. En de meeste vrouwen willen ook dat de man de eerste stap zet.
Of dit betekent dat je gelijk op de eerste date moet zoenen? Nee dat niet. Sommigen willen
dit juist niet, anderen juist weer wel. Dat is aftasten per vrouw.
Maar ze willen wel merken dat jij ze interessant vindt en/of een spanning merken tussen elkaar.
Een vrouw weet niet beter dan dat ze gewild is :P Maar ik snap je, je wil weten of de man in kwestie jou goed genoeg/ aantrekkelijk vindt.

Ik heb nog nooit in mijn leven gedate maar vind het interessant om vrouwen hierover te horen.
pi_188971882
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk:

Een vrouw wil zich gewild voelen. En de meeste vrouwen willen ook dat de man de eerste stap zet.
Of dit betekent dat je gelijk op de eerste date moet zoenen? Nee dat niet. Sommigen willen
dit juist niet, anderen juist weer wel. Dat is aftasten per vrouw.
Maar ze willen wel merken dat jij ze interessant vindt en/of een spanning merken tussen elkaar.
In mijn ervaring is wat een vrouw (en ook man) wil voor 90 procent bepaald door haar culturele en sociale achtergrond. Heb jij een vriendinnengroep waar iedereen lekker in het rond neukt dan zul je zelf ook niet al te moeilijk doen over een avontuurtje op z'n tijd. Heb je een religieuze achtergrond dan is dat een stuk minder waarschijnlijk.

Dit geldt ook gewoon voor veel mannen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 12:22:03 ]
  maandag 16 september 2019 @ 12:22:17 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188971902
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:

Mja ik wil iemand die oprechte interesse heeft in mij. Wie ik ben ipv van hoe ik er uit zie.
Dat is onderdeel van gewild voelen. Dat is niet puur en alleen uiterlijk. of seksueel gewild zijn.
pi_188971950
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker niet iedere vrouw hoor. ;)
Nee, niet iedere vrouw is hetzelfde. Dat geloof ik.
pi_188972120
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:25 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Nee, niet iedere vrouw is hetzelfde. Dat geloof ik.
Er is ook gewoon geen gouden regel. Zoals ik hierboven al zei speelt cultuur zo’n enorme rol in hoe we als mensen over dit soort dingen denken. Een studente die bij het Corps heeft gezeten doet (generaliserend) niet moeilijk over een seksgerelateerde hint en gaat snel genoeg uit de kleren. Een streng katholiek (bestaan die nog?) of gereformeerd meisje zal hier doorgaans wat minder happig op zijn.

Volgens mij is het wetenschappelijk gezien bijna niet meer mogelijk om daadwerkelijk te achterhalen hoe we hier als man of vrouw nou echt biologisch in staan. We zijn namelijk naast biologische wezens ook rationele wezens. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 12:37:56 ]
pi_188972235
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 12:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van gewild voelen. Dat is niet puur en alleen uiterlijk. of seksueel gewild zijn.
Op wat voor manier voel jij je innerlijk gewild dan? Ben wel benieuwd. Wil jij dat iemand interesse toont in je familiegeschiedenis, in je persoonlijke problemen? Wil je dat iemand je elke dag appt? (Dat doen genoeg mannen natuurlijk wel.)
pi_188972261
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja ik wil iemand die oprechte interesse heeft in mij. Wie ik ben ipv van hoe ik er uit zie.
daarom begin ik dus serieus het liefst zonder foto :@
Vast erg onorthodox
pi_188972277
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Net of sommige vrouwen dat ook niet doen met uitdagende (bikini of half naakt) foto's.

Als ik het niet over seks kan hebben met een aankomende date, hoe groot is de kans dan wel niet dat ze zó preuts is als wat.

Maar dat zal vast aan mij liggen, de users in dit topic kennende :')
Ach,preutse vrouwen hebben vaak ook verlangens. Met name als ze eenmaal uit huis gaan, breken ze pas los.

Studerende Grefo dochters uit de Bible Belt zijn berucht dat ze eenmaal op kamers in Amsterdam binnen 6 maanden enorm uit de band kunnen springen. De zwarte rok gaat uit en in de zomer lopen ze bijna naakt rond. Als ze dan weer eens thuis zijn, gedragen ze zich wel weer heel preuts.

Preuts zijn zegt dus niets over de verlangens...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188972312
En ik heb het voor een date nooit over seks. Maar ben toch niet preuts. Ik bespreek dat alleen noet met vreemden, en dat ben je als ik je nog niet ontmoet heb. Simpel zat
  maandag 16 september 2019 @ 12:53:47 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188972359
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op wat voor manier voel jij je innerlijk gewild dan? Ben wel benieuwd. Wil jij dat iemand interesse toont in je familiegeschiedenis, in je persoonlijke problemen? Wil je dat iemand je elke dag appt? (Dat doen genoeg mannen natuurlijk wel.)
Dat soort dingen idd. Gewoon een klik voelen met iemand. Dat je samen lacht en praat over van alles. En dat hij idd oprecht geļnteresseerd in je is.
pi_188972362
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach,preutse vrouwen hebben vaak ook verlangens. Met name als ze eenmaal uit huis gaan, breken ze pas los.

Studerende Grefo dochters uit de Bible Belt zijn berucht dat ze eenmaal op kamers in Amsterdam binnen 6 maanden enorm uit de band kunnen springen. De zwarte rok gaat uit en in de zomer lopen ze bijna naakt rond. Als ze dan weer eens thuis zijn, gedragen ze zich wel weer heel preuts.

Preuts zijn zegt dus niets over de verlangens...
Dat gebeurt zeker maar er zijn er ook genoeg die wel vasthouden aan hun eigen (culturele) principes. Doorgaans hebben die echt heel veel invloed op hoe mensen ergens op reageren.

Tuurlijk is het extra opvallend (en grappig) als mensen ineens een keer uit de band springen maar dat zijn echt wel uitzonderingen.
pi_188972408
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat soort dingen idd. Gewoon een klik voelen met iemand. Dat je samen lacht en praat over van alles. En dat hij idd oprecht geļnteresseerd in je is.
Ja wel herkenbaar maar dat hangt bij mij dus wel samen met een bepaalde luchtigheid en gelijkwaardigheid bij het bespreken van onderwerpen. Ik ben zelf altijd wel redelijk makkelijk in het bespreken van persoonlijke dingen en vind het dan wel lastig als iemand anders daar heel erg terughoudend in is. (Kan ook over depressies, ziektes, ruzies en vriendschappen gaan.)

En natuurlijk, iedereen heeft die grens ergens anders liggen maar het helpt wel als je je allebei gewoon kwetsbaar op kunt stellen naar elkaar.
  maandag 16 september 2019 @ 13:00:25 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188972455
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja wel herkenbaar maar dat hangt bij mij dus wel samen met een bepaalde luchtigheid en gelijkwaardigheid bij het bespreken van onderwerpen. Ik ben zelf altijd wel redelijk makkelijk in het bespreken van persoonlijke dingen en vind het dan wel lastig als iemand anders daar heel erg terughoudend in is. (Kan ook over depressies, ziektes, ruzies en vriendschappen gaan.)

En natuurlijk, iedereen heeft die grens ergens anders liggen maar het helpt wel als je je allebei gewoon kwetsbaar op kunt stellen naar elkaar.
Natuurlijk moet je iemand vinden die daar redelijk met jou op 1 lijn zit.

Maar hier gaat het meestal over wat er voor een eerste date wordt besproken. En sommigen zijn voordat ze iemand echt ontmoet hebben gewoon een stukje terughoudender. Dat zegt niets over hoe iemand kan zijn als die date er geweest is.
pi_188972608
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom ben jij toch altijd zo gericht op dat fysieke? Je gaat altijd deze kant op?
Omdat het lekker en leuk is.
pi_188972809
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er is ook gewoon geen gouden regel. Zoals ik hierboven al zei speelt cultuur zo’n enorme rol in hoe we als mensen over dit soort dingen denken. Een studente die bij het Corps heeft gezeten doet (generaliserend) niet moeilijk over een seksgerelateerde hint en gaat snel genoeg uit de kleren. Een streng katholiek (bestaan die nog?) of gereformeerd meisje zal hier doorgaans wat minder happig op zijn.

Volgens mij is het wetenschappelijk gezien bijna niet meer mogelijk om daadwerkelijk te achterhalen hoe we hier als man of vrouw nou echt biologisch in staan. We zijn namelijk naast biologische wezens ook rationele wezens. :)
Ik ben het dan ook geheel met je eens, iemand zijn overtuigingen en blootstelling aan bepaalde gedragingen van je peergroup maken hoe je hierin staat, grotendeels.

Het seksuele gedeelte kan zo vrij en beperkt zijn als men toelaat door de overtuigingen, we zijn in staat tot seks met bijna iedereen, tot alleen met je geliefde, en alles ertussen in. Dus dat klopt. Het is maar net hoe je bent opgevoed.
pi_188972838
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:47 schreef Allures het volgende:

[..]

daarom begin ik dus serieus het liefst zonder foto :@
Vast erg onorthodox
Maar waarom dan, weet je van jezelf dat je matig scoort op de aantrekkelijkheidsladder, of vanuit andere overwegingen?

Ieder mens weet wel zo'n beetje wat zijn of haar 'status' is door levenservaringen.
pi_188972866
quote:
7s.gif Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Maar waarom dan, weet je van jezelf dat je matig scoort op de aantrekkelijkheidsladder, of vanuit andere overwegingen?

Ieder mens weet wel zo'n beetje wat zijn of haar 'status' is door levenservaringen.
er staat toch juist waarom? Ik vind dat altijd zo'n grappig aanname dat ik dan waarschijnlijk lelijk ben

Als je het uiterlijk (tijdelijk) weg haalt gaat het helemaal over het innerlijk. Dat vind ik prettig
Ik weet juist precies welke foto's op de bekende apps te gebruiken om een hoge response te krijgen. Maar wat heb je dan? Ik vind dat lege onzin
pi_188972868
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach,preutse vrouwen hebben vaak ook verlangens. Met name als ze eenmaal uit huis gaan, breken ze pas los.

Studerende Grefo dochters uit de Bible Belt zijn berucht dat ze eenmaal op kamers in Amsterdam binnen 6 maanden enorm uit de band kunnen springen. De zwarte rok gaat uit en in de zomer lopen ze bijna naakt rond. Als ze dan weer eens thuis zijn, gedragen ze zich wel weer heel preuts.

Preuts zijn zegt dus niets over de verlangens...
Dat is nu net het probleem, de seksuele verlangens zijn in wezen een blinde kracht, iedereen heeft ze, en kunnen tot in het extreme uitgeleefd worden, of heel conservatief mee omgesprongen worden, het een is niet perse beter als het andere. Maar losgaan heeft volgens mij wel invloed op je ontwikkeling en je vermogen tot emotionele binden en dergelijken.
pi_188972905
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er is ook gewoon geen gouden regel. Zoals ik hierboven al zei speelt cultuur zo’n enorme rol in hoe we als mensen over dit soort dingen denken. Een studente die bij het Corps heeft gezeten doet (generaliserend) niet moeilijk over een seksgerelateerde hint en gaat snel genoeg uit de kleren. Een streng katholiek (bestaan die nog?) of gereformeerd meisje zal hier doorgaans wat minder happig op zijn.

Volgens mij is het wetenschappelijk gezien bijna niet meer mogelijk om daadwerkelijk te achterhalen hoe we hier als man of vrouw nou echt biologisch in staan. We zijn namelijk naast biologische wezens ook rationele wezens. :)
Welke cultuur heb e het nou toch de hele tijd over?
pi_188972920
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:47 schreef Allures het volgende:

[..]

daarom begin ik dus serieus het liefst zonder foto :@
Vast erg onorthodox
Nee begrijpelijk. Dat heb ik ook geprobeerd maar eindige dan met mannen die ik niet aantrekkelijk vond :P
  maandag 16 september 2019 @ 13:35:43 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188972939
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef Allures het volgende:

[..]

er staat toch juist waarom? Ik vind dat altijd zo'n grappig aanname dat ik dan waarschijnlijk lelijk ben

Als je het uiterlijk (tijdelijk) weg haalt gaat het helemaal over het innerlijk. Dat vind ik prettig
Ik weet juist precies welke foto's op de bekende apps te gebruiken om een hoge response te krijgen. Maar wat heb je dan? Ik vind dat lege onzin
Uiteindelijk is een combinatie van innerlijk+uiterlijk belangrijk. Door een van de twee buitenspel te zetten creėer je wel een situatie die gewoon niet handig is.
pi_188972963
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 13:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk is een combinatie van innerlijk+uiterlijk belangrijk. Door een van de twee buitenspel te zetten creėer je wel een situatie die gewoon niet handig is.
Dit ja. Ik ga niet reageren op profielen zonder foto.
pi_188972967
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef Allures het volgende:

[..]

er staat toch juist waarom? Ik vind dat altijd zo'n grappig aanname dat ik dan waarschijnlijk lelijk ben

Als je het uiterlijk (tijdelijk) weg haalt gaat het helemaal over het innerlijk. Dat vind ik prettig
Ik weet juist precies welke foto's op de bekende apps te gebruiken om een hoge response te krijgen. Maar wat heb je dan? Ik vind dat lege onzin
Het had een overweging kunnen zijn, en lelijk is iemand niet zomaar... Maar niet iedereen is heel aantrekkelijk, helaas.

Ik vind het juist mooi dat je innerlijk ook in overweging neemt, want uiteindelijk ben je daar het meest van afhankelijk, die aantrekkingskracht verdwijnt heel snel, en zeker voor vrouwen. Alleen in het begin even spannend en leuk.

Daarna moet je toch echt een klik hebben en elkaar liggen. Ik vind het persoonlijk jammer dat alle die vleeskeuring bij dames zo belangrijk is geworden, en voor mannen precies hetzelfde, echte kansen worden zo steeds schaarser. Alleen een mooi koppie telt nog.
pi_188972989
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 13:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk is een combinatie van innerlijk+uiterlijk belangrijk. Door een van de twee buitenspel te zetten creėer je wel een situatie die gewoon niet handig is.
Meteen weer zwart wit. Daarom staat er tijdelijk
Ik verwacht echt niet dat iemand met me op date gaat zonder foto

Maar ik heb bijvoorbeeld een profiel op OKcupid zonder herkenbare foto. Na een paar berichtjes krijg je er gewoon 1 hoor.
pi_188972995
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:37 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Het had een overweging kunnen zijn, en lelijk is iemand niet zomaar... Maar niet iedereen is heel aantrekkelijk, helaas.

Ik vind het juist mooi dat je innerlijk ook in overweging neemt, want uiteindelijk ben je daar het meest van afhankelijk, die aantrekkingskracht verdwijnt heel snel, en zeker voor vrouwen. Alleen in het begin even spannend en leuk.

Daarna moet je toch echt een klik hebben en elkaar liggen. Ik vind het persoonlijk jammer dat alle die vleeskeuring bij dames zo belangrijk is geworden, en voor mannen precies hetzelfde, echte kansen worden zo steeds schaarser. Alleen een mooi koppie telt nog.
De verpakking trekt de aandacht maar de inhoud is vele malen belangrijker. Als je super aantrekkelijk bent maar zo dom als een varken zijn we snel uitgepraat hoor :p
pi_188972997
Ik vind @Allures nu al leuk.

Ik ben alleen niet zo op zoek naar leuke vrouwen _O-

Maar zo zit het wel.. een iets minder hip uiterlijk bij iemand waar je verder gewoon je helemaal fijn voelt...
of iemand die leuk is om te showen en je seksueel opwind.. maar waar je verder niks mee te praten hebt.

Ik weet het wel :)
pi_188973009
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De verpakking trekt de aandacht maar de inhoud is vele malen belangrijker. Als je super aantrekkelijk bent maar zo dom als een varken zijn we snel uitgepraat hoor :p
Maar als je nou zo lelijk bent als een varken en onwijs intelligent.. krijg je uberahupt geen kans. Wie weet wat je dan mist.
pi_188973020
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee begrijpelijk. Dat heb ik ook geprobeerd maar eindige dan met mannen die ik niet aantrekkelijk vond :P
Ik ben andersom ook niet zo op uiterlijk gericht. Ook eerst op innerlijk en als ik dat aantrekkelijk vind volgt het uiterlijk 9 uit 10x ook wel
Maar daar zijn wel meer dan een paar berichtjes voor nodig en meestal hebben mannen dat geduld niet. Maar goed dan snijden ze dus zichzelf in de vingers
pi_188973028
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar als je nou zo lelijk bent als een varken en onwijs intelligent.. krijg je uberahupt geen kans. Wie weet wat je dan mist.
Zullen ook vast mensen zijn die daar niet om geven :P
pi_188973032
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben andersom ook niet zo op uiterlijk gericht. Ook eerst op innerlijk en als ik dat aantrekkelijk vind volgt het uiterlijk 9 uit 10x ook wel
Maar daar zijn wel meer dan een paar berichtjes voor nodig en meestal hebben mannen dat geduld niet. Maar goed dan snijden ze dus zichzelf in de vingers
Dan is paiq voor jou wel een goede toch?
pi_188973040
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan is paiq voor jou wel een goede toch?
Jup... hier ook paiq-fan :)
pi_188973049
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan is paiq voor jou wel een goede toch?
helaas niet. Veel mannen die vreemd gaan en daar hou ik niet van. Of niet zo sociaal vaardige karpervissers en daar hou ik ook niet zo van

OKcupid is meer mijn ding qua sites. Ook een wat alternatiever publiek en dat past wel bij me
  maandag 16 september 2019 @ 13:43:15 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188973053
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef Allures het volgende:

[..]

Meteen weer zwart wit. Daarom staat er tijdelijk
Ik verwacht echt niet dat iemand met me op date gaat zonder foto

Maar ik heb bijvoorbeeld een profiel op OKcupid zonder herkenbare foto. Na een paar berichtjes krijg je er gewoon 1 hoor.
Niks zwart/wit aan. Je hebt toch al een enorme groep die jou bij voorbaat skipt omdat je geen foto hebt. Dat is gewoon niet handig.

Vervolgens geef je een foto, leuk, maar je creert een situatie waarbij je iemand in een ongemakkelijke positie zet doordat het maar afwachten is voor de ander of die zich aangetrokken voelt tot je.
pi_188973060
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit ja. Ik ga niet reageren op profielen zonder foto.
Het kan wel goed uitpakken.

M’n broer is momenteel aan het daten met een meisje die hij via Tinder heeft ontmoet.

Zij had ook geen foto, maar ze is wel heel mooi.
pi_188973066
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niks zwart/wit aan. Je hebt toch al een enorme groep die jou bij voorbaat skipt omdat je geen foto hebt. Dat is gewoon niet handig.

Vervolgens geef je een foto, leuk, maar je creert een situatie waarbij je iemand in een ongemakkelijke positie zet doordat het maar afwachten is voor de ander of die zich aangetrokken voelt tot je.
Mja k skip ook profielen zonder fotos maar misschien heeft ze op ok cupid wel een onwijs leuk profiel wat toch nieuwsgierigheid wekt.
pi_188973094
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niks zwart/wit aan. Je hebt toch al een enorme groep die jou bij voorbaat skipt omdat je geen foto hebt. Dat is gewoon niet handig.
prima, moeten ze vooral doen. Ik zie het als voorselectie. Het is niet alsof ik nu matches te kort kom
quote:
Vervolgens geef je een foto, leuk, maar je creert een situatie waarbij je iemand in een ongemakkelijke positie zet doordat het maar afwachten is voor de ander of die zich aangetrokken voelt tot je.
en daar heb ik ook totaal geen moeite mee. Mijn ego is niet zo fragiel dat ik daarna in een hoekje ga zitten huilen. Niet iedereen voelt zich tot elkaar aan getrokken. En als de ander dat al te moeilijk vind om gewoon op een normale manier te kunnen communiceren past ie ook niet bij me dus nog een goeie vorm van selectie en een leermoment voor die ander ^O^
pi_188973097
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Ik ben het dan ook geheel met je eens, iemand zijn overtuigingen en blootstelling aan bepaalde gedragingen van je peergroup maken hoe je hierin staat, grotendeels.

Het seksuele gedeelte kan zo vrij en beperkt zijn als men toelaat door de overtuigingen, we zijn in staat tot seks met bijna iedereen, tot alleen met je geliefde, en alles ertussen in. Dus dat klopt. Het is maar net hoe je bent opgevoed.
_O_
pi_188973125
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het kan wel goed uitpakken.

M’n broer is momenteel aan het daten met een meisje die hij via Tinder heeft ontmoet.

Zij had ook geen foto, maar ze is wel heel mooi.
Tinder vind ik dan wel weer een gek medium er voor omdat je daar zo goed als geen profiel hebt
Mijn doel is juist dat iemand mijn profiel leest. Daar staat ook best veel tekst, met best wat moeite er in. Op Tinder kun je dat niet kwijt dus dan vraag je iemand met zijn ogen dicht in het diepe te springen
pi_188973140
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Tinder vind ik dan wel weer een gek medium er voor omdat je daar zo goed als geen profiel hebt
Mijn doel is juist dat iemand mijn profiel leest. Daar staat ook best veel tekst, met best wat moeite er in. Op Tinder kun je dat niet kwijt dus dan vraag je iemand met zijn ogen dicht in het diepe te springen
Tinder is ook altijd veel meer op uiterlijk gericht geweest.
pi_188973193
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Tinder vind ik dan wel weer een gek medium er voor omdat je daar zo goed als geen profiel hebt
Mijn doel is juist dat iemand mijn profiel leest. Daar staat ook best veel tekst, met best wat moeite er in. Op Tinder kun je dat niet kwijt dus dan vraag je iemand met zijn ogen dicht in het diepe te springen
Dat klopt.
  maandag 16 september 2019 @ 13:55:12 #265
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188973218
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:46 schreef Allures het volgende:

[..]

prima, moeten ze vooral doen. Ik zie het als voorselectie. Het is niet alsof ik nu matches te kort kom
[..]

en daar heb ik ook totaal geen moeite mee. Mijn ego is niet zo fragiel dat ik daarna in een hoekje ga zitten huilen. Niet iedereen voelt zich tot elkaar aan getrokken. En als de ander dat al te moeilijk vind om gewoon op een normale manier te kunnen communiceren past ie ook niet bij me dus nog een goeie vorm van selectie en een leermoment voor die ander ^O^
Het gaat niet om jou, ik snap dat het lekker makkelijk selecteren is maar je zet een ander in een ongemakkelijke positie als diegene je moet afwijzen omdat het qua uiterlijk niet matcht.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Tinder vind ik dan wel weer een gek medium er voor omdat je daar zo goed als geen profiel hebt
Mijn doel is juist dat iemand mijn profiel leest. Daar staat ook best veel tekst, met best wat moeite er in. Op Tinder kun je dat niet kwijt dus dan vraag je iemand met zijn ogen dicht in het diepe te springen
Dat is toch exact hetzelfde wat jij doet? Alleen dan gebaseerd op innerlijk.
pi_188973231
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het kan wel goed uitpakken.

M’n broer is momenteel aan het daten met een meisje die hij via Tinder heeft ontmoet.

Zij had ook geen foto, maar ze is wel heel mooi.
Dat is dan inderdaad wel een interessant geval. Maar het levert bij mij al snel de indruk van een fake profiel op.
  maandag 16 september 2019 @ 13:57:23 #267
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188973251
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad wel een interessant geval. Maar het levert bij mij al snel de indruk van een fake profiel op.
Kan. M'n beste vriendin had geen foto. Lekker boeiend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188973275
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2019 13:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou, ik snap dat het lekker makkelijk selecteren is maar je zet een ander in een ongemakkelijke positie als diegene je moet afwijzen omdat het qua uiterlijk niet matcht.
[..]
Waarom is dat ongemakkelijk?
En waarom is het ongemakkelijker dan na 2 dagen iemand leren kennen zeggen dat iemands innerlijk je niet aan staat?
quote:
Dat is toch exact hetzelfde wat jij doet? Alleen dan gebaseerd op innerlijk.
Nee? Als je op Tinder een profiel hebt zonder foto, en met een minimale bio (of geen bio? Ik weet de situatie niet maar veel kun je niet kwijt) dan vraag je iemand om te matchen op basis van bijna geen info, dus met ogen dicht in het diepe springen. Ik geef veel info over mezelf, alleen dan mijn innerlijk. Normaal geef je met Tinder veel info over je uiterlijk. Zelfde hoeveelheid alleen andere kant van de medaille oftewel andere voorkeur
pi_188973361
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom is dat ongemakkelijk?
En waarom is het ongemakkelijker dan na 2 dagen iemand leren kennen zeggen dat iemands innerlijk je niet aan staat?
[..]

Nee? Als je op Tinder een profiel hebt zonder foto, en met een minimale bio (of geen bio? Ik weet de situatie niet maar veel kun je niet kwijt) dan vraag je iemand om te matchen op basis van bijna geen info, dus met ogen dicht in het diepe springen. Ik geef veel info over mezelf, alleen dan mijn innerlijk. Normaal geef je met Tinder veel info over je uiterlijk. Zelfde hoeveelheid alleen andere kant van de medaille oftewel andere voorkeur
Ik vind het vanuit vrouwelijk oogpunt eigenlijk nog best slim bedacht ook want je krijgt als vrouw inderdaad toch altijd wel matches. _O- Als ik dit zou doen vrees ik dat ik weinig likes ga krijgen.
pi_188973542
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad wel een interessant geval. Maar het levert bij mij al snel de indruk van een fake profiel op.
Ja ik swipte ze ook altijd naar links.
pi_188973576
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik vind @:allures nu al leuk.

Ik ben alleen niet zo op zoek naar leuke vrouwen _O-

Maar zo zit het wel.. een iets minder hip uiterlijk bij iemand waar je verder gewoon je helemaal fijn voelt...
of iemand die leuk is om te showen en je seksueel opwind.. maar waar je verder niks mee te praten hebt.

Ik weet het wel :)
Ja maar die tegenstelling is er toch zelden tot nooit? Die vereenzelviging van seks=oppervlakkigheid en zonder inhoud blijft me gewoon verbazen. Natuurlijk zijn er altijd de barbie-types en golddiggers (en aan de mannelijke kant de sportschooltypes en bad guys) maar ik date vrijwel alleen maar met hoogopgeleide vrouwen. En heel veel hoogopgeleide vrouwen vinden seks leuk én hebben ook nog eens veel te melden.
pi_188973587
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het vanuit vrouwelijk oogpunt eigenlijk nog best slim bedacht ook want je krijgt als vrouw inderdaad toch altijd wel matches. _O- Als ik dit zou doen vrees ik dat ik weinig likes ga krijgen.
Bro

Ik Ben zojuist geliked door een blonde BBW

Ik heb geen foto en geen profieltekst

Ik Wil haar wel terugliken maar ik heb geen zin in dat serieuze relatie gedoe, waar zij wss wel naar op zoek is

Ik zou haar wel gewoon een keertje willen doen

Maakt mij dit een slecht mens?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 14:24:05 ]
pi_188973611
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Maakt mij dit een slecht mens?
Nee. :)
pi_188973657
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bro

Ik Ben zojuist geliked door een blonde BBW

Ik heb geen foto en geen profieltekst

Ik Wil haar wel terugliken maar ik heb geen zin in dat serieuze relatie gedoe, waar zij wss wel naar op zoek is

Ik zou haar wel gewoon een keertje willen doen

Maakt mij dit een slecht mens?
Als dat je al een slecht mens maakt...?

Wel even melden ergens ooit dat je niet op zoek bent naar een serieuze relatie scheelt wel een hoop geklier :)
pi_188973685
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar die tegenstelling is er toch zelden tot nooit? Die vereenzelviging van seks=oppervlakkigheid en zonder inhoud blijft me gewoon verbazen. Natuurlijk zijn er altijd de barbie-types en golddiggers (en aan de mannelijke kant de sportschooltypes en bad guys) maar ik date vrijwel alleen maar met hoogopgeleide vrouwen. En heel veel hoogopgeleide vrouwen vinden seks leuk én hebben ook nog eens veel te melden.
Mwah ondanks dat ik innerlijk veel belangrijker vind... kom ik ook weleens mensen waar ik basis van uiterlijk toch uiteindelijk niet mee afspreek.
Dus die tegenstellingen zijn er best wel.

Hier idd ook daten met hogeropgeleide danwel goed in de baan zittende mannen.
Anders is de interesse er al af voor we bij het bed zijn.
Ook als het over puur oppervlakkige seks zou gaan... moet ik gewoon een normaal gesprek kunnen voeren met iemand.
pi_188973803
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De verpakking trekt de aandacht maar de inhoud is vele malen belangrijker. Als je super aantrekkelijk bent maar zo dom als een varken zijn we snel uitgepraat hoor :p
Precies :)
  maandag 16 september 2019 @ 14:42:23 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188973826
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Generationalpha het volgende:

Maar inderdaad, er zijn veel dames die na een seksgerelateerde vraag afhaken. Jij ook waarschijnlijk. ;)
Komt omdat die sites vergeven zijn van oversekste gastjes die enkel bezig zijn om een neukbeurt te kunnen regelen. Dus je wekt dan al snel de schijn er zo een te zijn.

Het over seks hebben voor een eerste date is een volstrekt onnodig risico.
pi_188974069
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah ondanks dat ik innerlijk veel belangrijker vind... kom ik ook weleens mensen waar ik basis van uiterlijk toch uiteindelijk niet mee afspreek.
Dus die tegenstellingen zijn er best wel.

Hier idd ook daten met hogeropgeleide danwel goed in de baan zittende mannen.
Anders is de interesse er al af voor we bij het bed zijn.
Ik heb dat niet zo snel met vrouwen. Ook al doet een vrouw op de app “oppervlakkig” over seks, dan nog vind ik het wel iets grappigs hebben. Betekent vaak in ieder geval dat een vrouw een beetje relaxed en ontspannen is. (Maar goed, dat is vanuit het relatie-oogpunt inderdaad niet slim van me want dan is de kans heel groot dat het alleen seks wordt.)

quote:
Ook als het over puur oppervlakkige seks zou gaan... moet ik gewoon een normaal gesprek kunnen voeren met iemand.
Dat lukt ook prima. ;)
pi_188974102
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo snel met vrouwen. Ook al doet een vrouw op de app “oppervlakkig” over seks, dan nog vind ik het wel iets grappigs hebben. Betekent vaak in ieder geval dat een vrouw een beetje relaxed en ontspannen is. (Maar goed, dat is vanuit het relatie-oogpunt inderdaad niet slim van me want dan is de kans heel groot dat het alleen seks wordt.)
[..]

Dat lukt ook prima. ;)
Ik kan ook prima over seks praten.
Maar dat gaat dan toch net even andwrs dan “hey! Heb je grote tieten?”
Dat is geen gesprek wat mij betreft :)

Ben verder een stuk opener en vrijer dan meeste mensen vermoed ik. En dat praat ook gewoon makkelijker... maar het wel een beetje leuk zijn.
Niet puur beetje standaardchecklists afvinken en op basis daarvan beslissingen nemen :)
pi_188974124
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Komt omdat die sites vergeven zijn van oversekste gastjes die enkel bezig zijn om een neukbeurt te kunnen regelen. Dus je wekt dan al snel de schijn er zo een te zijn.

Het over seks hebben voor een eerste date is een volstrekt onnodig risico.
Lastig. Mijn ervaring is tot nu toe dat er weinig gesekst wordt als het onderwerp niet tenminste 1 keer uitgebreid ter sprake komt. _O- Het is toch wat prettiger als je van elkaar allebei weet dat je gewoon met iemand mee naar huis kan gaan als je daar zin in hebt.

Begin je er bij een leuke, maar relatief onervaren en preutse (niet direct een negatief woord in deze context) meid wel meteen over dan loop je inderdaad het risico dat je meteen een “foute” indruk wekt en je kansen verspeelt .
pi_188974141
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lastig. Mijn ervaring is tot nu toe dat er weinig gesekst wordt als het onderwerp niet tenminste 1 keer uitgebreid ter sprake komt. _O- Het is toch wat prettiger als je van elkaar allebei weet dat je gewoon met iemand mee naar huis kan gaan als je daar zin in hebt.

Begin je er bij een leuke, maar relatief onervaren en preutse (niet direct een negatief woord in deze context) meid wel meteen over dan loop je inderdaad het risico dat je meteen een “foute” indruk wekt en je kansen verspeelt .
het is toch ook meer dan prima als er niet op de eerste dat gesekst word
pi_188974144
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kan ook prima over seks praten.
Maar dat gaat dan toch net even andwrs dan “hey! Heb je grote tieten?”
Dat is geen gesprek wat mij betreft :)
Dat is ook totaal niet hoe ik er over praat. ;) Vaak is het bij gewoon een stukje nieuwsgierigheid hoe er door de ander over seks gedacht wordt. Pure sekstalk (opgeilen enzo) boeit me niet eens zoveel.

quote:
Ben verder een stuk opener en vrijer dan meeste mensen vermoed ik. En dat praat ook gewoon makkelijker... maar het wel een beetje leuk zijn.
Niet puur beetje standaardchecklists afvinken en op basis daarvan beslissingen nemen :)
Klinkt als iemand die uitstekend geschikt is voor online dating. ;)
pi_188974152
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:08 schreef Allures het volgende:

[..]

het is toch ook meer dan prima als er niet op de eerste dat gesekst word
Dat is zeker meer dan prima. Je kunt ook gewoon een leuke avond hebben zonder seks.
  maandag 16 september 2019 @ 15:17:46 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188974241
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lastig. Mijn ervaring is tot nu toe dat er weinig gesekst wordt als het onderwerp niet tenminste 1 keer uitgebreid ter sprake komt. _O- Het is toch wat prettiger als je van elkaar allebei weet dat je gewoon met iemand mee naar huis kan gaan als je daar zin in hebt.

Begin je er bij een leuke, maar relatief onervaren en preutse (niet direct een negatief woord in deze context) meid wel meteen over dan loop je inderdaad het risico dat je meteen een “foute” indruk wekt en je kansen verspeelt .
Als iemand open staat voor seks tijdens de eerste date dan komt dat wel naar boven bij die eerste date. Meestal boeit het geen drol meer wat er op de app gezegd is als de date eenmaal begonnen. En als ze ervoor open staat merk je het vanzelf wel.

Maar veel van die dames zijn op zoek naar liefde en niet naar een kerel die even een keertje wil neuken en dan weer weg is. Dus als je die indruk wekt door over seks te beginnen dan is dat contraproductief.
pi_188974243
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is ook totaal niet hoe ik er over praat. ;) Vaak is het bij gewoon een stukje nieuwsgierigheid hoe er door de ander over seks gedacht wordt. Pure sekstalk (opgeilen enzo) boeit me niet eens zoveel.
[..]

Klinkt als iemand die uitstekend geschikt is voor online dating. ;)
Nu nog voor relaties... dat wordt lastiger _O-
pi_188974832
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu nog voor relaties... dat wordt lastiger _O-
Komt vast goed. :P
pi_188975155
Heeft er iemand wel eens betaald voor een relatiesite? Zoals Relatieplanet, Lexa, E-Matching...? Jullie ervaringen? Zijn RP en Lexa nog steeds de grootste datingsites?

Zit al een tijdje op gratis datingsites (Paiq, Knuz) maar dat is het allemaal net niet. Te weinig aanbod, of niet interessant genoeg, of te weinig matches (eens in de week een nieuwe match bij paiq met iemand die dan 5 jaar ouder is ofzo).

Vraag me af of ik het wel moet doen, betaald internetdaten, aangezien ik het achter de computer zitten meestal snel zat wordt (langdurig chatten, mailen, profielen opzoeken etc.).

Toch zou ik wel weer eens lekker willen daten, chatten, mailen met een leuk iemand; die spanning is alweer een tijdje geleden. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_188975201
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:36 schreef Salina het volgende:
Heeft er iemand wel eens betaald voor een relatiesite? Zoals Relatieplanet, Lexa, E-Matching...? Jullie ervaringen? Zijn RP en Lexa nog steeds de grootste datingsites?

Zit al een tijdje op gratis datingsites (Paiq, Knuz) maar dat is het allemaal net niet. Te weinig aanbod, of niet interessant genoeg, of te weinig matches (eens in de week een nieuwe match bij paiq met iemand die dan 5 jaar ouder is ofzo).

Vraag me af of ik het wel moet doen, betaald internetdaten, aangezien ik het achter de computer zitten meestal snel zat wordt (langdurig chatten, mailen, profielen opzoeken etc.).

Toch zou ik wel weer eens lekker willen daten, chatten, mailen met een leuk iemand; die spanning is alweer een tijdje geleden. :)
Doe gewoon tinder of happn zoals iedereen?
  maandag 16 september 2019 @ 16:57:45 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188975381
Voordeel van betalen is dat het wel een filter opwerpt.

Op gratis sites is de kans op nepusers groter en bovendien trekt gratis ook het "gratis"-volk aan
pi_188975592
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Of niet zo sociaal vaardige karpervissers en daar hou ik ook niet zo van
Wat hebben wij je nou weer misdaan?! Ben je deels karper ofzo?
pi_188975602
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2019 17:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat hebben wij je nou weer misdaan?! Ben je deels karper ofzo?
:D

Das wel echt een afknapper trouwens. Zon gast met zon vis op de foto.
pi_188975623
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Das wel echt een afknapper trouwens. Zon gast met zon vis op de foto.
Welke hobbies mogen dan wel trots getoond worden?
pi_188975629
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:36 schreef Salina het volgende:
Heeft er iemand wel eens betaald voor een relatiesite? Zoals Relatieplanet, Lexa, E-Matching...? Jullie ervaringen? Zijn RP en Lexa nog steeds de grootste datingsites?

Zit al een tijdje op gratis datingsites (Paiq, Knuz) maar dat is het allemaal net niet. Te weinig aanbod, of niet interessant genoeg, of te weinig matches (eens in de week een nieuwe match bij paiq met iemand die dan 5 jaar ouder is ofzo).

Vraag me af of ik het wel moet doen, betaald internetdaten, aangezien ik het achter de computer zitten meestal snel zat wordt (langdurig chatten, mailen, profielen opzoeken etc.).

Toch zou ik wel weer eens lekker willen daten, chatten, mailen met een leuk iemand; die spanning is alweer een tijdje geleden. :)
Zoals al eerder gezegd: Op Tinder krijg je verreweg het grootste aanbod. Je moet alleen wel zelf de juiste mensen er uit filteren maar dat kun jij. ;)
pi_188975642
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Welke hobbies mogen dan wel trots getoond worden?
Ja heb geloof ik geen andere hobbies die mij doen afknappen. Ik ben wel altijd enthousiast als iemand creatief is. Zoals bv beeldhouwen.
pi_188975697
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Das wel echt een afknapper trouwens. Zon gast met zon vis op de foto.
Ik vraag me ook altijd af wat ze daarmee willen zeggen...
dat ze heel goed zijn in bier drinken terwijl ze naar het water staren?

Laat desnoods een paling zien.. daar kun je nog wat mee?

Maar zo’n reuzebaars/karper... leuk voor je.
Maar datetechnisch voegt het echt niks toe.
pi_188975708
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd: Op Tinder krijg je verreweg het grootste aanbod. Je moet alleen wel zelf de juiste mensen er uit filteren maar dat kun jij. ;)
Mja zo’n site filtert fijntjes voor je...
Ik bheb wel wat beters te doen dan tinder swipen.

En ik ben 41... de gemiddelde happn-catch is 18.
Jonge vent ok... maar graag wel iemand die zich al scheert he
pi_188975734
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zo’n site filtert fijntjes voor je...
Ik bheb wel wat beters te doen dan tinder swipen.

En ik ben 41... de gemiddelde happn-catch is 18.
Jonge vent ok... maar graag wel iemand die zich al scheert he
Aantrekkelijke 36+ vrouwen die 30- mannen vallen. Zonder kinderen of kinderwens en niet "serieuze relatie ambiėrend" _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188975823
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zo’n site filtert fijntjes voor je...
Ik bheb wel wat beters te doen dan tinder swipen.

En ik ben 41... de gemiddelde happn-catch is 18.
Jonge vent ok... maar graag wel iemand die zich al scheert he
Ik snap je. ;)
pi_188975841
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Welke hobbies mogen dan wel trots getoond worden?
Schaatsen, in zo een mooi strak pak met flinke bobbel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188975883
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:
dat ze heel goed zijn in bier drinken terwijl ze naar het water staren?
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar datetechnisch voegt het echt niks toe.
_O- Dan zal ik in plaats ervan maar een foto van mn kruis op mn profiel zetten.
pi_188975902
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aantrekkelijke 36+ vrouwen die 30- mannen vallen. Zonder kinderen of kinderwens en niet "serieuze relatie ambiėrend" _O_
Good luck :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')