Allemaal gefrustreerdquote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:
Prachtig eigenlijk, zoveel negativiteit in dit topic altijd. Ben een half jaar weggeweest, niks veranderd.
Voor mijn gevoel ben je geen half jaar weggeweestquote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:
Prachtig eigenlijk, zoveel negativiteit in dit topic altijd. Ben een half jaar weggeweest, niks veranderd.
Tijd vliegt als je plezier hebt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben je geen half jaar weggeweest
Maar er bestaat dus leven buiten fok?quote:Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je plezier hebt.
Ik durf het niet te betreden, maar ik zie inderdaad het begin van een alternatieve wereld buiten het huis.quote:Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar er bestaat dus leven buiten fok?
Niet intrappen. Is niet echt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik durf het niet te betreden, maar ik zie inderdaad het begin van een alternatieve wereld buiten het huis.
Serieus daten of daten voor een vluggertje?quote:Op zondag 15 september 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een date
Hoe staat het met Hinge?quote:Op zondag 15 september 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een date
Ik mis wat ?quote:Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hier dus inmiddels ook een verklaring van die date.
Blijkbaar is om 8-9uur 's ochtends thuis afspreken en je haar nog niet gedaan hebben onverzorgd zijn
Daar ben je dan godverdomme een paar dagen voor bezig om alles spik en span te krijgen. Vrouwen zijn echt fucking vaag.
Gewoon een lekker serieuze date, waarbij je een topavond hebt met z'n tweeën en de tijd sneller gaat dan je zou willen. Waar het bier vloeit en de gesprekken net zo.quote:Op zondag 15 september 2019 21:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Serieus daten of daten voor een vluggertje?
Had zaterdag een date, wou al blijven slapen, onderhand relatie noemen, schatje dit, liefje dat.quote:
Ze kwam om 9 uur sochtens bij jou thuis en je had je haar nog niet gedaan?quote:Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had zaterdag een date, wou al blijven slapen, onderhand relatie noemen, schatje dit, liefje dat.
Dat mevrouw hier was was ze stil en kwam er geen woord uit en compleet het tegenovergestelde van hoe het ervoor was. Dat hierboven was de uiteindelijke reden volgens haar.
Vooral van mijn kant. Het zijn vooral buitenlandse, tijdelijk in Nederland... Daar heb ik helemaal geen behoefte aan.quote:
Klopt, blijkbaar is dat het verschil tussen wel of geen klik hebbenquote:Op zondag 15 september 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze kwam om 9 uur sochtens bij jou thuis en je had je haar nog niet gedaan?
Denk dat het een smoes was.quote:Op zondag 15 september 2019 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar is dat het verschil tussen wel of geen klik hebben
Ik heb geen idee, eigenlijk boeit het inmiddels ook niet.quote:
Dit was de eerste date?quote:Op zondag 15 september 2019 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, eigenlijk boeit het inmiddels ook niet.
Wel een nadeel dat het de ene na de andere is met problemen.
Met deze wel ja.quote:
Ja no shit. Is toch een alarmbel als iemand dan al over een relatie begint?quote:Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met deze wel ja.
Daarom ook dat ik toch wat terughoudend was met waar ze zelf allemaal al mee kwam. (wat ik eerder noemde)
Een eerste date direct bij jou thuis? Zou voor mij een vette no zijn al. Maar ik trek dat heel slecht ook, zo in your face.quote:Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met deze wel ja.
Daarom ook dat ik toch wat terughoudend was met waar ze zelf allemaal al mee kwam. (wat ik eerder noemde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |