Je kunt ook dreigen met een banaan onder je jas. Zo hebben mensen banken beroofd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:07 schreef Chia het volgende:
Maar Sjoukje had het over de mate van dreiging die ergens vanuit gaat en dat dat bepalend is voor of iets een wapen is of niet. En als je kan dreigen met een wapen is het een wapen. Een mooie cirkel dus.
klinkt beter dan de meeste burgemeestersquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Bestuurlijke ervaring lijkt me wel handig, zeker voor een burgemeester van een grote stad. Ze heeft alleen in een paar commissies gezeten en op de kippenren van GroenLinks gepast.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kunt ook dreigen met een banaan onder je jas. Zo hebben mensen banken beroofd.
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd.
Had mevr. Halsema nu een wapen in huis ?
Ook raar omdat een burgemeester neutraal is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Wat ook zeer opmerkelijk is, is dat vooral de rechtse partijen uit de gemeenteraad, Halsema op het matje willen roepen.
Ze vinden wapenbezit namelijk niet meer een privé kwestie.
Opermerkelijk dat de overgebleven linkse partijen blijkbaar niks te vragen hebben. Allemaal onder hetzelfde dak opereren. 1 voor allen allen voor 1.
Het is toch een duidelijk verhaal wat er gebeurd is? De rest vecht Halsema maar lekker thuis uit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Opermerkelijk dat de overgebleven linkse partijen blijkbaar niks te vragen hebben. Allemaal onder hetzelfde dak opereren. 1 voor allen allen voor 1.
De revolver waarmee haar zoon is opgepakt door de politie lag gewoon in de keukenla van de ambtswoning.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd.
Had mevr. Halsema nu een wapen in huis ?
En Robert Oey wordt volgende week door de politie verhoord vanwege dat verboden wapenbezit, zegt hij tegen het NRC. Dus hij ontspringt de dans ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is toch een duidelijk verhaal wat er gebeurd is? De rest vecht Halsema maar lekker thuis uit.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:15 schreef Ringo het volgende:
Heeft Annebel “Dobberneger” Nanninga eigenlijk al verontwaardigd gereageerd?
Heel opmerkelijk is dat niet. VVD en FvD zitten in de oppositie. Die partijen ruiken bloed en proberen dus electoraal te profiteren van deze soap.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Wat ook zeer opmerkelijk is, is dat vooral de rechtse partijen uit de gemeenteraad, Halsema op het matje willen roepen.
Ze vinden wapenbezit namelijk niet meer een privé kwestie.
Als je een ding uit het interview met NRC op kan maken is het wel dat het een eigenaardige eigengereide man is, dus dat hij dat niet gezellig heeft medegedeeld vind ik niet onlogisch.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De revolver waarmee haar zoon is opgepakt door de politie lag gewoon in de keukenla van de ambtswoning.
Papa had hem daar even neergelegd en mama doet alsof ze dat niet wist.
de rechtse partijen bemoeien zich anders ook met de minder minder uitspraken van Wildersquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk is dat niet. VVD en FvD zitten in de oppositie. Die partijen ruiken bloed en proberen dus electoraal te profiteren van deze soap.
Soap is wat de zoetsappig voor deze serieuze affaire. Het halve gezin van Halsema heeft de wapenwet overtreden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk is dat niet. VVD en FvD zitten in de oppositie. Die partijen ruiken bloed en proberen dus electoraal te profiteren van deze soap.
Die hebben geen wapens in huis, alleen zwart geld op de bank.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ook in de media hoor je bar weinig.
Zal best kunnen dat als het een rechtse burgemeester betrof...
Ze leven volledig langs elkaar heen - dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je een ding uit het interview met NRC op kan maken is het wel dat het een eigenaardige eigengereide man is, dus dat hij dat niet gezellig heeft medegedeeld vind ik niet onlogisch.
Met geld kan je natuurlijk moeilijk een woning gaan forcerenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die hebben geen wapens in huis, alleen zwart geld op de bank.
En het interview spreekt van een onklaar gemaakt wapen..... ik, als één van de weinige niet wapenexperts omdat ik echt nauwelijks van onecht kan onderscheiden, ben dan razend benieuwd wat men daar onder "onklaar gemaakt" verstaat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
certificaat is wel belangrijk ja maar we gingen sowieso al uit van een verboden wapen meen ik
Een burgemeester met fucking wapens in huis. Terecht dat er een deeltje 14 isquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef EP3 het volgende:
Deel 14?.
Er gebeurt écht geen reet in Nederland, hè?
Die oude 5 gulden munten keihard door een ruit gooien.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Met geld kan je natuurlijk moeilijk een woning gaan forceren![]()
Nee, die koop je op en laat je verkrotten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
Met geld kan je natuurlijk moeilijk een woning gaan forceren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |