abonnement Unibet Coolblue
pi_188926555


[ Bericht 37% gewijzigd door fietsie op 13-09-2019 15:40:23 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188926722
quote:
quote:
Your request was categorized by Web Filter as 'Suspicious'.
pi_188926739
Speciale lurkersdetectie afbeelding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188927146
Jissus, heb gewoon een heel topic gemist, gaat lekker hier! Doe gewoon alsof ik dat niet heb gezien en dit het eerste nieuwe topic is :P

Wat een weertje O+ En verse vijgen O+ Ennnn weekend O+
pi_188927553
Heerlijk weertjee, veel buiten geweest en veel gedaan *O*
pi_188927685
Wat nou lekker weertje, ik ben vanochtend bij het sporten hartstikke nat geregend :(
Sporten was wel leuk. Lekker hard gegaan, nu willen m'n armen niet meer opgetild. :')
pi_188927850
Los van een enkele bui (terwijl ik binnen zat), is het hier een prima temperatuurtje met af en toe zon. Lekker buiten met een glas rosé en kat naast me.

Altijd fijn @Tele6 van die nietwerkende, zware trilarmen :')
  vrijdag 13 september 2019 @ 16:45:33 #8
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188927915
Zo, fournituren gescoord, nu kan ik een dag achter de naaimachine gaan zitten. :+
pi_188927925
Wat ga je maken? :)
  vrijdag 13 september 2019 @ 16:47:01 #10
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188927941
Rugzakjes. Er is er 1 in huis die door het hele gezin fijn wordt gevonden. Dus die ga ik kopiëren, zodat er voor ieder eentje is. :7
pi_188928016
Zo dan, doe maar crea! Wel cool dat je dat kan ^O^
pi_188928092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:47 schreef Zilverberk het volgende:
Rugzakjes. Er is er 1 in huis die door het hele gezin fijn wordt gevonden. Dus die ga ik kopiëren, zodat er voor ieder eentje is. :7
Dat klinkt leuk zeg! Wat is er precies zo handig aan en waar vind ik het patroon? :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 13 september 2019 @ 16:55:55 #13
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188928107
Ooit blufte ik tegen mijn lief dat ik wel kon naaien, maar dat ik geen naaimachine had. Dusse, jammerrrr. 8-)

Kocht ie een naaimachine voor mij. :')

Geen uitweg dus.
pi_188928114
Kus voor de arme armpjes, Tele! :*

Avondeten straks, met dank aan @Molo restje pekingeend + gebakken rijst en knoflookchilisaus
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928123
Fotoow van rugzakje?

Ik ga melanzane voor mezelf maken :9~
pi_188928124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef Zilverberk het volgende:
Ooit blufte ik tegen mijn lief dat ik wel kon naaien, maar dat ik geen naaimachine had. Dusse, jammerrrr. 8-)

Kocht ie een naaimachine voor mij. :')

Geen uitweg dus.
:D ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 13 september 2019 @ 16:58:22 #17
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188928151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk zeg! Wat is er precies zo handig aan en waar vind ik het patroon? :7
Patroon is hier op krantenpapier.
Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
  vrijdag 13 september 2019 @ 16:59:39 #18
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188928174
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Fotoow van rugzakje?

Ik ga melanzane voor mezelf maken :9~
Wat is melanzane?
pi_188928188
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Patroon is hier op krantenpapier.
[ afbeelding ] Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
Aaah ja. Ik heb er zo een paar van stevig katoen, die zouden qua handigheid inderdaad danig opknappen van een beritst vakje aan de buitenzijde! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928299
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga melanzane voor mezelf maken
Oh O+ Instant trek in. Helaas moet ik het doen met een deel van 6,5 liter lasagne. De saus staat te pruttelen. Helemaal gezond met venkel, courgette, aubergine, tomaat en paprika.

Eerst sporten.
Spoilers!
pi_188928349
(O.a. deze. Foto van Etsy, niet van mij. @Molo vond de kleuren wanstaltig, weet ik nog :7 )

Let me see you stripped down to the bone
pi_188928380
Oi. Eens met Molo in deze :P

Die lasagne klinkt heerlijk. Geen oven is geen probleem. Behalve lasagne, dat mis ik.
pi_188928401
Mintgroen-en-zalmroze-haters :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928468
Afzonderlijk, met andere kleuren, prima ^O^ Maar ben geen fan van de combi. En ik ben sowieso van donkere of felle kleuren. 50 shades of black in m'n kast, en dan diepe herstkleuren of felle kleuren erbij. Dat tasje zou vloeken, niet normaal :')
  vrijdag 13 september 2019 @ 17:21:20 #25
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188928469
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:13 schreef Holyme het volgende:
Oi. Eens met Molo in deze :P

Die lasagne klinkt heerlijk. Geen oven is geen probleem. Behalve lasagne, dat mis ik.
De oven staat hier 2-3 keer per week aan. Als hij stuk zou gaan, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe.
pi_188928478
Ik had vruuger een mintgroen bureautje, dat weet ik nog O+
pi_188928489
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:21 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

De oven staat hier 2-3 keer per week aan. Als hij stuk zou gaan, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe.
Ik geloof het direct! Gebruikte 'm ook veel toen ik er een had. Nu mis ik het dus niet echt meer, puur door gewenning, behalve lasagne. Dat went niet. Met een dikke laag kaas gegratineerd, als het even kan :9
pi_188928513
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:21 schreef Holyme het volgende:
Afzonderlijk, met andere kleuren, prima ^O^ Maar ben geen fan van de combi. En ik ben sowieso van donkere of felle kleuren. 50 shades of black in m'n kast, en dan diepe herstkleuren of felle kleuren erbij. Dat tasje zou vloeken, niet normaal :')
Hier grotendeels zwart en grijs. :Y
Nul herfstkleuren, nul felle kleuren :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 13 september 2019 @ 17:25:25 #29
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188928529
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:23 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik geloof het direct! Gebruikte 'm ook veel toen ik er een had. Nu mis ik het dus niet echt meer, puur door gewenning, behalve lasagne. Dat went niet. Met een dikke laag kaas gegratineerd, als het even kan :9
Broodjes, taart, aardappels (met rozemarijn en olie!), shepherd's pie, cake, schuimpjes, pizza ....
pi_188928559
En high heels erbij. Of oude sneakertjes. Maar meestal heels O+ Jammer wel dat ik vanochtend mijn ketting eraf stuiterde toen ik nogal lomp van een stoep af reed. Dan zijn die heels toch wat minder :')
pi_188928567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Broodjes, taart, aardappels (met rozemarijn en olie!), shepherd's pie, cake, schuimpjes, pizza ....
*Steekt vingers in oren* lalalalala can't hear youuuuu
pi_188928609
Afgetrapte conversegympen. En shirtjes van de jongensafdeling*.

Ik geloof niet dat ik een type voor hoge hakken ben :+ Knap als je erop kunt lopen, dat wel!

*Stijltechnisch overlappend: waar hangt @liedetector eigenlijk uit? Ik ben ook niet voortdurend heel actief hier, maar lie al heel lang niet gespot!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928677
Toevallig gister lasagne met spinazie/ oreganosaus en gegrilde courgette schijfjes.
HF O+
Kwam zo maar Arjen Ederveen voorbij met twee hondjes. En ik zag het pas toen hij buiten liep.
Op tv of in real life is best verschillend.
@golfer: heb jij dat ook?

Piet blijft weg. Vanyel ook?

@mini...thuis is altijd wel fijn. Zou je weer een paar daagjes met de tent gaan?
pi_188928761
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef AnneX het volgende:

@:mini...thuis is altijd wel fijn. Zou je weer een paar daagjes met de tent gaan?
Arjan! *O* O+

En jawel hoor! Ik ben geen groot fan, maar mijn twee huisgenoten naar het zich laat aanzien blijkbaar wel dus ik schik me wel hoor. :) Vreselijk vind ik het niet, vooral onhandig.

Een paar dagen vind ik wel het maximale, eerlijk gezegd. Ik blijk toch een zekere behoefte te hebben aan het eenvoudig kunnen handhaven van een minimale hoeveelheid persoonlijke hygiëne en dat is op zo'n spartaanse natuurcamping toch meer een uitdaging dan in een kek AirBnB'tje. Een paar dagen onpraktische, kouwe wassessies trek ik nog wel met een vooruitzicht op tamelijk spoedig thuis een uur onder een hete douche met heel veel zeep, maar bij een week of meer weg wordt dat toch lastig :+ #pieperd
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928834
Laatste keer dat ik gecampeerd heb was denk ik in de pubertijd. Op een festival waarbij ik zo van de wap was dat ik een plastic zak nog wel als tent had kunnen beschouwen, zeg maar. Aantal jaar terug hotels ontdekt. Heb er inmiddels aardig wat gezien, maar een leuk en luxe hotel verveelt nooit. Al was een van de laatste hotels een uberkneuterig Duits hotelletje met gedateerd interieur en een gigantische lading mismatchende kerstversiering en lebkuchen. Sfeertje O+
pi_188928869
Van de wap wezen op festivals helpt uiteraard enorm :9 O+ Dat telt dus niet :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_188928887
(Als die nieuwe dadelijk ook weer zo lang melk uit deze boobs wenst, dan is dat alles bij elkaar wel verreweg de langste periode niet van de wap wezen sinds mijn twintigste ofzo! *) Heh.)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188929094
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:44 schreef Holyme het volgende:
Laatste keer dat ik gecampeerd heb was denk ik in de pubertijd. Op een festival waarbij ik zo van de wap was dat ik een plastic zak nog wel als tent had kunnen beschouwen, zeg maar. Aantal jaar terug hotels ontdekt. Heb er inmiddels aardig wat gezien, maar een leuk en luxe hotel verveelt nooit. Al was een van de laatste hotels een uberkneuterig Duits hotelletje met gedateerd interieur en een gigantische lading mismatchende kerstversiering en lebkuchen. Sfeertje O+
Ik hou ook van hotels O+ Maar tentjes zijn soms ook awesome. Niet te lang, zoals mini al zegt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188929474
Ik gooi gewoon mijn tent er nog maar eens in *)


Natuurlijk heb ik ook wel een echt tentje. En de ene camping is de andere niet - kamperen op een 'echt' natuurkampeerterrein kan je beter bij mooi weer doen (er zijn ook hele luxe natuurkampeerterreinen).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188929494
Natuurkampeerterreinen waar ik heb gestaan hebben ook gewoon een warme douche en zo. Dat is toch wel een minimale eis wanneer ik langer dan 2 nachten ga staan :Y
pi_188929501
Avondeten hier was groente (pompoen, courgette, bleekselderij) en lamsschouder uit de spekstenen pan, die mijn lief om 1u in de oven had gezet en ik om 4u uitgezet had. Om 5u was het nog warm genoeg om de bek aan te branden.

We zaten onze spekstenen pan te prijzen aan tafel, en alvast te vrezen voor het moment dat 'ie eens stuk gaat. Zou je die nog kunnen kopen ergens? Weet iemand dat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188929533
Wat me wel tof lijkt is echt midden in de natuur staan. Of nudisten misschien (nooit gedaan, maar dat gaat me thuis prima af :+ ). Maar als kind altijd moeten kamperen, was toen geen fan. Sindsdien niet meer vrijwillig gedaan (behalve festivals dan, en die tellen inderdaad niet :P ). Warme douche en lekker warm weer zouden wel echt vereisten zijn!
pi_188929554
Vakantie!!!! Dinsdag over een week pas weer aan het werk. *O* wel tussendoor nog even kijken of er geen rampen in aantocht zijn

Ik was van plan vroeg te vertrekken, zou net m'n computer uitzetten, komt er een mail binnen om met spoed nog een kamer te reserveren zodat de korting nog geldig is (scheelt toch wel 150 euro). Dat geregeld, komt er nog een mail binnen of ik even op dinsdag een zaal voor 10 personen kan regelen op Schiphol. Ook gelukt, maar zo begin je niet relaxed aan de vakantie.

Tenten zijn niet leuk, tenzij een ander ze op zet, er een normaal bed in staat. Zoiets dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_188929635
Geniet van je vakantie Kaatje! *O*
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 18:42:08 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188929674
Borrel op kantoor. Er is pizza besteld. "doe maar een beetje van alles wat" :') Dus nu hebben we 3 Salami, 2 Gorgonzola en 6 Tonijn. Maar tonijn is smerig :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188929828
Lekker Kaat, geniet er van!
Ik begin nu aan mn 2e week, heb me nog geen moment verveeld thuis. O+

@Zilverberk, melanzane is een Italiaans gerecht uit de oven met aubergine, tomaat, mozzarella en parmezaanse kaas. Je kan er ook nog gehakt door doen.
Ik had er teveel tomatensaus ingedaan en ik was de gehakt vergeten oO<
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 18:52:52 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188929832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Borrel op kantoor. Er is pizza besteld. "doe maar een beetje van alles wat" :') Dus nu hebben we 3 Salami, 2 Gorgonzola en 6 Tonijn. Maar tonijn is smerig :')
Gorgonzola ook.
En salami is ook een vette meuk als je bij een gemiddelde Turk besteld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 18:53:21 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188929840
Dan maar extra bier drinken. 1 flesje is 3 plakken brood.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188929859
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Patroon is hier op krantenpapier.
[ afbeelding ] Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
Handige zakjes!

Ik loop al jaren met dezelfde rugzak, ook naar het werk. Een gekleurde van Dakine. Erg fijn. /plaatje zoekt

Deze stof (de gestreepte, iets meer uitgesproken in het rood) en dit model.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 13-09-2019 19:00:29 ]
pi_188929862
Half tent / half cabine kaatje! Van beiden wat.
Kampeer vakanties van 2-3 weken in Spanje, France, Italië en Portugal is langer geleden.
Lang weekeinde hebben we nog wel eens gedaan: kamperen bij de boer hier en daar in Nederland, met nog drie/ vier gezinnen en kinderen.
De laatste kopen nu huizen, dus het is al even geleden.

Affijn, vanavond de sperzieboontjes van de buurman samen met die van hello fresh in de pan.
https://www.hellofresh.nl(...)caedc94eac318f165e29 :Y)

En is Frantic weer op zee?

@Kreator : En hoe bevalt de jacuzzi?
pi_188930009
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:54 schreef AnneX het volgende:
Half tent / half cabine kaatje! Van beiden wat.
Kampeer vakanties van 2-3 weken in Spanje, France, Italië en Portugal is langer geleden.
Lang weekeinde hebben we nog wel eens gedaan: kamperen bij de boer hier en daar in Nederland, met nog drie/ vier gezinnen en kinderen.
De laatste kopen nu huizen, dus het is al even geleden.

Affijn, vanavond de sperzieboontjes van de buurman samen met die van hello fresh in de pan.
https://www.hellofresh.nl(...)caedc94eac318f165e29 :Y)

Hij was lekker :Y Mocht wel iets pittiger, maar had alleen badjak in huis.

Ik heb 3 rugzakken, maar die rugzakjes hierboven lijken me niks. Misschien wel van spijkerstof, dat is wel fijn materiaal voor een rugzak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188930205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij was lekker :Y Mocht wel iets pittiger, maar had alleen badjak in huis.

Ik heb 3 rugzakken, maar die rugzakjes hierboven lijken me niks. Misschien wel van spijkerstof, dat is wel fijn materiaal voor een rugzak.
Die flimsy touwtjes vind ik vooral niet te doen.. Liever een goede rugtas of gewoon mijn schoudertas. Ik heb niets met 'damestassen' maar mijn schoudertas is echt geweldig O+
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 19:21:18 #53
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188930225
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Dan maar extra bier drinken. 1 flesje is 3 plakken brood.
Meh, ga er zo maar eens vandoor denk ik. Het is hem ff niet vandaag lijkt wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188930270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die flimsy touwtjes vind ik vooral niet te doen.. Liever een goede rugtas of gewoon mijn schoudertas. Ik heb niets met 'damestassen' maar mijn schoudertas is echt geweldig O+
Vind ik ook niet fijn nee. Schoudertassen ook liever niet. Op vakantie heb ik altijd een kipling en voor gewoon een fijne leren. Lang op zoek geweest naar "de" rugtas en deze is het bijna
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 september 2019 @ 19:26:15 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_188930282
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Patroon is hier op krantenpapier.
[ afbeelding ] Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
Voordeel van dunne stof is dat je de rugzak op kunt proppen in je kontzak als je boodschappen gaat doen. Hangt er tenminste geen parachute achter je te bengelen als de tas nog leeg is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188930301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vind ik ook niet fijn nee. Schoudertassen ook liever niet. Op vakantie heb ik altijd een kipling en voor gewoon een fijne leren. Lang op zoek geweest naar "de" rugtas en deze is het bijna
Als ik er echt lang mee moet lopen én met aanzienlijk gewicht dan altijd een fijne rugtas :Y
pi_188930302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Borrel op kantoor. Er is pizza besteld. "doe maar een beetje van alles wat" :') Dus nu hebben we 3 Salami, 2 Gorgonzola en 6 Tonijn. Maar tonijn is smerig :')
Ze waren denk blij dat ze mochten kiezen en aangezien niemand tonijn besteld kon t mooi op jullie bestelling.

Nog steeds vind ik gekookte tonijn niet lekker. Alleen rauw (sushi/sashimi), of de randen geschroeid (tataki)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188930313
En nu lekker pannenkoeken eten. Daar is NL wel de beste in hoor vind ik, Hollandse pannenkoeken hou ik van. Vooral hartig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188930350
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik er echt lang mee moet lopen én met aanzienlijk gewicht dan altijd een fijne rugtas :Y
Deze rugtas is ook netjes. Dit keer er flink wat geld aan uitgegeven, maar je merkt duidelijk dat het goede kwaliteit is. En er kan best wel wat in, ook belangrijk.
Een kipling op vakantie is juist handig omdat je er aan alle kanten wat in kan douwen en die dingen gaan ook niet stuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188930352
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik een weekendje spa ga boeken. Normaal wil ik zoveel mogelijk doen en zien als ik wegga, maar ik kijk nu eigenlijk vooral uit na een heel weekend helemaal niets doen.
pi_188930362
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
En nu lekker pannenkoeken eten. Daar is NL wel de beste in hoor vind ik, Hollandse pannenkoeken hou ik van. Vooral hartig.
Hartige pannenkoeken. :9 Zoet vind ik maar matig.
  vrijdag 13 september 2019 @ 19:34:24 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_188930370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik er echt lang mee moet lopen én met aanzienlijk gewicht dan altijd een fijne rugtas :Y
Daar zijn deze tasjes ook niet voor. Meer even snel een brood halen op de fiets. Of tijdens het wandelen 2 flesjes water en wat te knabbelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188930375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik een weekendje spa ga boeken. Normaal wil ik zoveel mogelijk doen en zien als ik wegga, maar ik kijk nu eigenlijk vooral uit na een heel weekend helemaal niets doen.
Doen! Is heerlijk O+

Ik kreeg net een uitnodiging voor een etentje bij vriend as zondag. Die wilde zijn gastronomische kunsten weer eens uitproberen. Vorige edities waren zeer geslaagd. Ik hoorde al iets van coquilles als voorgerecht :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 september 2019 @ 19:36:07 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_188930387
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ze waren denk blij dat ze mochten kiezen en aangezien niemand tonijn besteld kon t mooi op jullie bestelling.

Nog steeds vind ik gekookte tonijn niet lekker. Alleen rauw (sushi/sashimi), of de randen geschroeid (tataki)
Moet je hier in Kleve een keer komen eten.Tonijn die enkel de bakplaat een keer aangeraakt heeft voor een bruin jasje van nog geen halve millimeter dik. verder rauw.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188930420
Sommige schoudertassen moet je continue ophijsen, dat is niks. Ik zoek ze er wel op uit dat ze zonder enige moeite blijven hangen. Rugzak geeft soms zo'n plakrug, bleh.

En pannenkoeken, van die goedgevulde :9
pi_188930454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik een weekendje spa ga boeken. Normaal wil ik zoveel mogelijk doen en zien als ik wegga, maar ik kijk nu eigenlijk vooral uit na een heel weekend helemaal niets doen.
Oh, ik miste wat berichtjes, waaronder deze. Heb dat nog niet eerder gedaan, maar twijfel daar soms ook over. Lijkt me best lekker :Y
pi_188930493
@Isa...ben je weer thuis dan?

Oh ja, pannenkoeken. Morgen dan?

Spa? Wij waren in Nieuwerschans en in Limburg. En op de Veluwe.
Was leuk. Twee dagen lijkt mij een beetje te veel van het goede.
pi_188930526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Daar zijn deze tasjes ook niet voor. Meer even snel een brood halen op de fiets. Of tijdens het wandelen 2 flesjes water en wat te knabbelen.
Ja voor dat laatste heb ik dus liever niet dat de touwen in mijn schouders snijden ;)
pi_188930570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja voor dat laatste heb ik dus liever niet dat de touwen in mijn schouders snijden ;)
Ik vind die touwrugzakjes ook verschrikkelijk. Dan nog liever een linnen tas.
Maar inmiddels heb ik een hippe rugzak met een gevormd achterpand wat ventileert O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188930663
The Motions. :D _O-
Den Haag Beatstad. :* de Houtrustrotonde ( afgebroken). Schoolfeesten. w/ Strand.
#memories.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 19:53:19 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188930741
Vrijdagavond thuis. Dat is even geleden.... Genoeg sport op de buis. :+.
Morgen dagje DH in het kader van Open Monumentendag. :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188930814
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doen! Is heerlijk O+

Ik kreeg net een uitnodiging voor een etentje bij vriend as zondag. Die wilde zijn gastronomische kunsten weer eens uitproberen. Vorige edities waren zeer geslaagd. Ik hoorde al iets van coquilles als voorgerecht :9
Ik heb gewoon geboekt. *O* Over twee weken al, zin in!

Dat etentje klinkt ook niet als een straf. :9
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:10:21 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_188930983
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind die touwrugzakjes ook verschrikkelijk. Dan nog liever een linnen tas.
Maar inmiddels heb ik een hippe rugzak met een gevormd achterpand wat ventileert O+
Die heb ik ook. Maar is maatje lomp. Zou er eigenlijk een kleinere van ongeveer 40 liter van moeten hebben voor de wat kortere vakanties.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 20:13:08 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188931010
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ze waren denk blij dat ze mochten kiezen en aangezien niemand tonijn besteld kon t mooi op jullie bestelling.
Waarschijnlijk is het zo gegaan ja :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188931237
Mijn kinderen hadden hun gymkleren in dat soort rugzakjes.
Ook handig om in je grote tas/rugzak te stoppen ipv een plastic tas.
Of als je weer eens kleding koopt en geen tas hebt meegenomen :P
pi_188931258
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doen! Is heerlijk O+

Ik kreeg net een uitnodiging voor een etentje bij vriend as zondag. Die wilde zijn gastronomische kunsten weer eens uitproberen. Vorige edities waren zeer geslaagd. Ik hoorde al iets van coquilles als voorgerecht :9
Ik ga zondag naar Syrische kennissen. Ze hebben eindelijk een nieuw huis (zaten met een 2 jarige in een soort drugsverhandelgebied). Ik moet al om 14 uur komen, eet mee (moest ook) en van anderen heb ik gehoord dat hij van alle Syriërs het lekkerste kookt! Nou maar hopen dat de ingrediënten voor het meest favoriete Syrische recept niet te verkrijgen zijn. Zijn zij allemaal dol op en ik (als ik het netjes zeg) niet zo erg. Maar je krijgt het altijd met zo'n verwachtingsvol gezicht voorgeschoteld en dan heb ik het lef niet om te zeggen "doe maar niet".
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:31:20 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188931283
Tonijn pizza, pizza Dynamite :9

Hier was het een kankerdag....
Mijn zus is met mem naar ziekenhuis geweest (scan)
en ik ben met broer naar ziekenhuis geweest voor zijn laatste immuno. Na een lange dag ziekenhuis hebben wij er samen een biertje op gedronken. Ben zo blij voor hem!
Mem's scan was stabiel slecht, dat is best goed nieuws :')

/dagboek
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188931367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Tonijn pizza, pizza Dynamite :9

Hier was het een kankerdag....
Mijn zus is met mem naar ziekenhuis geweest (scan)
en ik ben met broer naar ziekenhuis geweest voor zijn laatste immuno. Na een lange dag ziekenhuis hebben wij er samen een biertje op gedronken. Ben zo blij voor hem!
Mem's scan was stabiel slecht, dat is best goed nieuws :')

/dagboek
Moest vanochtend op de fiets nog aan jullie denken, hoe zou het gaan vandaag.
Best lastig denk ik. dat slecht nieuws eigenlijk goed nieuws is.

Maar wat fijn voor je broer, geen behandelingen meer, zal best voor jullie allemaal rust geven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188931379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Tonijn pizza, pizza Dynamite :9

Hier was het een kankerdag....
Mijn zus is met mem naar ziekenhuis geweest (scan)
en ik ben met broer naar ziekenhuis geweest voor zijn laatste immuno. Na een lange dag ziekenhuis hebben wij er samen een biertje op gedronken. Ben zo blij voor hem!
Mem's scan was stabiel slecht, dat is best goed nieuws :')

/dagboek
Proost :* Op allebei dan maar lieve Uniek. Wat een rollercoaster bij jullie in het gezin toch ;(
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:38:35 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_188931454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga zondag naar Syrische kennissen. Ze hebben eindelijk een nieuw huis (zaten met een 2 jarige in een soort drugsverhandelgebied). Ik moet al om 14 uur komen, eet mee (moest ook) en van anderen heb ik gehoord dat hij van alle Syriërs het lekkerste kookt! Nou maar hopen dat de ingrediënten voor het meest favoriete Syrische recept niet te verkrijgen zijn. Zijn zij allemaal dol op en ik (als ik het netjes zeg) niet zo erg. Maar je krijgt het altijd met zo'n verwachtingsvol gezicht voorgeschoteld en dan heb ik het lef niet om te zeggen "doe maar niet".
En wat is dat gerecht dan?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:42:27 #81
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188931544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kinderen hadden hun gymkleren in dat soort rugzakjes.
Ook handig om in je grote tas/rugzak te stoppen ipv een plastic tas.
Of als je weer eens kleding koopt en geen tas hebt meegenomen :P
Daarvoor worden ze hier ook gebruikt. :Y

Bij 2 boeken gaat t nog, bij 3 boeken snijden de koorden en had je een grotere tas mee moeten nemen. :+
pi_188932092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:38 schreef z80 het volgende:

[..]

En wat is dat gerecht dan?
Mulukhyiah (da’s een van de schrijfwijzes) het zijn groene bladen (spinazie kleur) met kip en kruiden. Lang geleden heb ik het ook in Egypte gehad, daar was het een soort saus bij het eten. Het smaakt mij te bitter
We have far more in common than that which devides us..
pi_188932161
Ik moest ook aan je denken vandaag Uniek. Wat een bizarre situatie toch.

Smaakten de boontjes van de buurman beduidend beter dan die van HF AnneX?

Ik heb heerlijk gesport vandaag. Er was eindelijk een behulpzame medewerker dus daar heb ik goed gebruik van gemaakt, vier nieuwe oefeningen geregeld. Verder moest ik de boel wat afraffelen vanwege het eten. De lasagne was heerlijk, er kunnen nog 3 keer 2 porties in de vriezer.
Spoilers!
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 21:17:20 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188932342
Meh, dit hotel is me toch iets te shabby voor 50 euro zonder ontbijt. Douche en toilet op de gang, geen douchegel, de helft van de verlichting doet het niet, en het gordijn is een rolgordijn dat ik aan de verwarming moet vastknopen om het omlaag te houden :') dit doen we niet meer. Oh ja, klagen bij de receptie is zinloos want die is dicht na 19:00
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 21:17:46 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188932351
Maar ik ben nu heel moe dus ik ga slapen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188932399
Het waren allemaal Nederlandse boontjes. w/

Wat goed dat je nog steeds sport Lucky _O_ en ik las van de gevraagde offerte.
Wat veelomvattend wordt het dan!

Uniek, kan mem wel zelf in auto mee op/neer.
Gedoe hoor MantelZorg en familie en emotie.

En ik wist zonder opzoeken heel wat vragen bij 2 voor 12 quiz. w/
pi_188932436
Als jullie naar buiten kijken, zien jullie dan ook een volle laagstaande maan! Fraai.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 21:24:41 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188932470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, dit hotel is me toch iets te shabby voor 50 euro zonder ontbijt. Douche en toilet op de gang, geen douchegel, de helft van de verlichting doet het niet, en het gordijn is een rolgordijn dat ik aan de verwarming moet vastknopen om het omlaag te houden :') dit doen we niet meer. Oh ja, klagen bij de receptie is zinloos want die is dicht na 19:00
Dat is wel heel schraal. Waar zit je, Eindhoven?

In Berlin betaalde ik ¤55 per nacht. B&B Hotels, redelijk simpel, maar wel schoon, eigen douche en handdoeken+zeep :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188932537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, dit hotel is me toch iets te shabby voor 50 euro zonder ontbijt. Douche en toilet op de gang, geen douchegel, de helft van de verlichting doet het niet, en het gordijn is een rolgordijn dat ik aan de verwarming moet vastknopen om het omlaag te houden :') dit doen we niet meer. Oh ja, klagen bij de receptie is zinloos want die is dicht na 19:00
Voor dat geld hadden we 3 nachten met 2 personen :+ En alle lampen deden het *O*

Ja, AnneX, ik ben thuis. Heeerlijk O+

Uniek, wel fijn dat je moeder weet dat het in ieder geval met je broer goed gaat :* En dat zij stabiel is, is ook wat waard.

Lucky, ik zie dat je kans maakt op een super leuk en uitdagend project _O_ Ik hoop dat je het krijgt!

Kaatje, fijne vakantie O+ Werktelefoon maar uit doen? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188932572
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:22 schreef AnneX het volgende:
Als jullie naar buiten kijken, zien jullie dan ook een volle laagstaande maan! Fraai.
T is hier een beetje ‘d maan schijnt door de bomen’, even wachten nog
We have far more in common than that which devides us..
pi_188932642
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:20 schreef AnneX het volgende:
Het waren allemaal Nederlandse boontjes. w/

Wat goed dat je nog steeds sport Lucky _O_ en ik las van de gevraagde offerte.
Wat veelomvattend wordt het dan!

Uniek, kan mem wel zelf in auto mee op/neer.
Gedoe hoor MantelZorg en familie en emotie.

En ik wist zonder opzoeken heel wat vragen bij 2 voor 12 quiz. w/
Ik heb besloten om beter op de herkomst van producten te gaan letten. Heel goed dus, die Nederlandse boontjes. Wij hebben net een aflevering van de Keuringsdienst over zeevruchten gekeken. Wat zit de wereld toch absurd in elkaar.

En yay, Astrid is terug begrijp ik. Wij zijn gek op Twee voor Twaalf. Per Seconde Wijzer is ook weer begonnen, leuk.
Spoilers!
pi_188933304
Lokaal is hier een uitgebreide “ landwinkel”, waar alles onbespoten wordt geteeld etc.
Evt. koopt men lokaal in: kaas, meel van de molen, (af)wasmiddel, eigen honing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer niet.😎
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 22:10:00 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188933397
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb besloten om beter op de herkomst van producten te gaan letten. Heel goed dus, die Nederlandse boontjes. Wij hebben net een aflevering van de Keuringsdienst over zeevruchten gekeken. Wat zit de wereld toch absurd in elkaar.

Uien uit Nieuw-Zeeland en aardappels uit Israël.

Echt flauwekul vind ik het
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188933427
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:05 schreef AnneX het volgende:
Lokaal is hier een uitgebreide “ landwinkel”, waar alles onbespoten wordt geteeld etc.
Evt. koopt men lokaal in: kaas, meel van de molen, (af)wasmiddel, eigen honing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer niet.😎
Fijn is dat, zo’n winkel. Hier ook wel maar niet zo’n groot assortiment. En steeds meer ook cadeauspullen. Ik kom er dus steeds minder om gewoon eten te halen. Las wel dat het natuurcentrum meer gaat verkopen uit eigen tuin en van eigen beestjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_188933481
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:05 schreef AnneX het volgende:
Lokaal is hier een uitgebreide “ landwinkel”, waar alles onbespoten wordt geteeld etc.
Evt. koopt men lokaal in: kaas, meel van de molen, (af)wasmiddel, eigen honing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer niet.😎
Wat een assortiment _O_

Ik ben niet per definitie tegen voedsel uit het buitenland. Ik eet graag avocado, banaan of citroen. Maar wat bewuster kijken naar de reis die producten afleggen zou niet verkeerd zijn.
Spoilers!
pi_188933509
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uien uit Nieuw-Zeeland en aardappels uit Israël.

Echt flauwekul vind ik het
Dat zijn precies producten die hier gewoon vandaan moeten komen.

Aan de andere kant had Robin ook wel gelijk. Als we geen producten uit derdewereld landen halen, verdienen ze daar helemaal niets. Lastig.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 22:18:27 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188933538
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga zondag naar Syrische kennissen. Ze hebben eindelijk een nieuw huis (zaten met een 2 jarige in een soort drugsverhandelgebied). Ik moet al om 14 uur komen, eet mee (moest ook) en van anderen heb ik gehoord dat hij van alle Syriërs het lekkerste kookt! Nou maar hopen dat de ingrediënten voor het meest favoriete Syrische recept niet te verkrijgen zijn. Zijn zij allemaal dol op en ik (als ik het netjes zeg) niet zo erg. Maar je krijgt het altijd met zo'n verwachtingsvol gezicht voorgeschoteld en dan heb ik het lef niet om te zeggen "doe maar niet".
Lastig, want na drie keer ga je niet zeggen dat je het eigenlijk niet te eten vind :+

Maar nu denken ze dat je het lekker vind, nu ben je de lul.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188933548
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zijn precies producten die hier gewoon vandaan moeten komen.

Aan de andere kant had Robin ook wel gelijk. Als we geen producten uit derdewereld landen halen, verdienen ze daar helemaal niets. Lastig.
Hullie moeten zelf toch ook eten?
pi_188933562
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zijn precies producten die hier gewoon vandaan moeten komen.

Aan de andere kant had Robin ook wel gelijk. Als we geen producten uit derdewereld landen halen, verdienen ze daar helemaal niets. Lastig.
Maar ik zie Nieuw Zeeland en Israël nou niet als derde wereldlanden.
En de boontjes en rozen uit Kenia, daar verdienen de Nederlandse eigenaren aan en de lokalen een minimaal schijntje
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:20:36 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188933570
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:20 schreef AnneX het volgende:
Het waren allemaal Nederlandse boontjes. w/

Wat goed dat je nog steeds sport Lucky _O_ en ik las van de gevraagde offerte.
Wat veelomvattend wordt het dan!

Uniek, kan mem wel zelf in auto mee op/neer.
Gedoe hoor MantelZorg en familie en emotie.

En ik wist zonder opzoeken heel wat vragen bij 2 voor 12 quiz. w/
Nee rolstoel taxi, speciale want zuurstof fles mee.. dure hoor!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188933586
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lastig, want na drie keer ga je niet zeggen dat je het eigenlijk niet te eten vind :+

Maar nu denken ze dat je het lekker vind, nu ben je de lul.
Dat krijg ik steeds bij andere mensen ;) waar ik vaker k9m heb ik t wel gezegd of geef ik aan (voor de volgende keer) wat ik heel erg lekker vind :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:22:22 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188933606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, dit hotel is me toch iets te shabby voor 50 euro zonder ontbijt. Douche en toilet op de gang, geen douchegel, de helft van de verlichting doet het niet, en het gordijn is een rolgordijn dat ik aan de verwarming moet vastknopen om het omlaag te houden :') dit doen we niet meer. Oh ja, klagen bij de receptie is zinloos want die is dicht na 19:00
Oeh. Verre!
Tip voor Ameland, hotel Dolores
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188934569
Zo. Koerdische bruiloft overleefd. Briljant goed en veel eten :o Had echt niet hoeven eten thuis! Er werd ook veel gedanst. Koerdisch vooral. En de muziek was duidelijk veel te hard :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188934576
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geboekt. *O* Over twee weken al, zin in!

Dat etentje klinkt ook niet als een straf. :9
*O*

Etentje wordt waarschijnlijk coquilles, zeebaars, chocolade :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188934708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Koerdische bruiloft overleefd. Briljant goed en veel eten :o Had echt niet hoeven eten thuis! Er werd ook veel gedanst. Koerdisch vooral. En de muziek was duidelijk veel te hard :+
Thuis gegeten voordat je naar een Koerdisch feest (of überhaupt naar Koerden) gaat _O-
Vond je het lekker?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188934766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Thuis gegeten voordat je naar een Koerdisch feest (of überhaupt naar Koerden) gaat _O-
Vond je het lekker?
Ja weet ik veel :D Het eren was echt briljant. Kruidig :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188934862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja weet ik veel :D Het eren was echt briljant. Kruidig :9
Yep, erg lekker dat eten ja.
Best anders dan "gewoon" Syrisch eten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188935000
Nou ben ik benieuwd wat je precies at, Pee! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188935041
En :')
Kind relatief vroeg (20:15) in slaap gegooid en daarbij zelf ook in slaap gevallen. Niet te hopen dat mijn lijf nog denkt dat dat alle slaap voor vannacht al wel was! :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188935217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:34 schreef minilot het volgende:
En :')
Kind relatief vroeg (20:15) in slaap gegooid en daarbij zelf ook in slaap gevallen. Niet te hopen dat mijn lijf nog denkt dat dat alle slaap voor vannacht al wel was! :Y)
Hoop voor je dat je zo lekker in slaap valt en lekker lang doorslaapt (ook voor mezelf hoop ik dit :P )
We have far more in common than that which devides us..
pi_188935401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Koerdische bruiloft overleefd. Briljant goed en veel eten :o Had echt niet hoeven eten thuis! Er werd ook veel gedanst. Koerdisch vooral. En de muziek was duidelijk veel te hard :+
Leuk zeg *O* En ik had daar wel veel eten verwacht ja _O- Was dat met of zonder date? *)

Kaatje, ik heb inmiddels wel geleerd dat als ik iets niet lekker vind ik daar niet enthousiast over moet doen :X Want je krijgt het dan absoluut weer. Overigens ook niet te hard roepen dat je bepaalde dingen niet lust, want mensen zien dat altijd als een uitdaging. Hun versie of hun restaurant maakt het wèl lekker klaar. :{ Paar keer in getrapt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188935952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:32 schreef minilot het volgende:
Nou ben ik benieuwd wat je precies at, Pee! :)
Couscous, kip, lam (denk ik) en witte rijst. Maar errug lekker :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188935969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk zeg *O* En ik had daar wel veel eten verwacht ja _O- Was dat met of zonder date? *)

Kaatje, ik heb inmiddels wel geleerd dat als ik iets niet lekker vind ik daar niet enthousiast over moet doen :X Want je krijgt het dan absoluut weer. Overigens ook niet te hard roepen dat je bepaalde dingen niet lust, want mensen zien dat altijd als een uitdaging. Hun versie of hun restaurant maakt het wèl lekker klaar. :{ Paar keer in getrapt.
Zonder date -O- Maar goed, die ziet volgende week wel een gedeelte van mijn vriendenkring dus dat wordt ook interessant :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188937995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 00:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar goed, die ziet volgende week wel een gedeelte van mijn vriendenkring dus dat wordt ook interessant :P
Moedig voorwaarts! Leuk! :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938098
Stelletje uitslaperts allemaal op de zaterdag! o|O
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938115
Prima klusje voor zes uur 's morgens: kikkererwten pellen en afdrogen :+



De oven in ermee!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 14 september 2019 @ 06:32:46 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188938117
Heb je nou überhaupt wel geslapen mini?
Zwangere vrouwen "horen" toch juist super moe te zijn de eerste helft :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 september 2019 @ 06:33:18 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188938118
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 06:30 schreef minilot het volgende:
Prima klusje voor zes uur 's morgens: kikkererwten pellen en afdrogen :+

[ afbeelding ]

De oven in ermee!
Waarom is dit belangrijk om te doen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188938120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 06:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom is dit belangrijk om te doen?
Ik rooster ze tot krokant en dan zitten vocht en velletjes in de weg van een knapperig resultaat :)

En qua moe: ik heb geslapen van 20:15 tot 04:30 met een kleine onderbreking tussen elf en middernacht. Kan slechter! Hormonale schommelingen maken me blijkbaar heel vroeg klaarwakker, ik ga me daar niet druk over maken. Trekt wel weer bij. En alle rust en ruimte in huis voor wat kookprojectjes zo ^O^
Ik ben absoluut wel wat vermoeider hoor, maar aangezien mijn basistoestand dat van een stuiterend ADHD-konijn is, heb ik wel een buffertje, qua energie :) :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938131
Mogge! Ik was alvast even een rondje met de honden. En augurken gesneden voor de bietensalade, en dan deze, en de zoete-aardappelssalade-met-bakbanaan elk in een bakje. Voor mijn lief, mee naar het werk. Bakje zeewierrolletjes en bakje beton had ik gister al klaargemaakt.

Lief maakt zo espresso, en dan na varkens/kuikens/kippenvoeren kan ik beginnen aan maken van Engels ontbijt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188938138
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2019 06:48 schreef sigme het volgende:
Engels ontbijt
Yessss! :9 Mogen we een foto en de exacte details van wat er allemaal wel en niet van je eigen terrein komt? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938144
Zowel kat als lokale hanen vinden het wel mooi geweest met mijn slaap. Goeiemorgen dan maar c_/
pi_188938146
Lokale hanen - het klinkt reuze idyllisch zo! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 07:05:51 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188938149
Ik heb eigenlijk heerlijk geslapen :) tot laat het gezellige geroezemoes van de cafeetjes op het plein. En nu nog 2 uur uitslapen :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188938152
Fles, ik heb het even gemist - waar zit je nu?
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938162
Gisteren trouwens de perzikboom gehalveerd en nou heb ik een stuk of veertig rijpe perziken. Wat zal ik er eens mee, behalve iets saais als crumble? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938182
Ohhhhhmennnnn, ik heb nu al zoveel zin in het weekendje spa. Als ze volgende week nog plek hadden gehad, had ik dat gedaan. Maar nu ga ik gewoon 2 weken lang mijn vriend vertellen hoeveel zin ik erin heb. O+
pi_188938186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:32 schreef Myraela het volgende:
Maar nu ga ik gewoon 2 weken lang mijn vriend vertellen hoeveel zin ik erin heb. O+
:D

(Gaat vriend mee?)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188938188
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:34 schreef minilot het volgende:
:D
(Gaat vriend mee?)
Ja. :D

Een paar weken na het boeken van de zomervakantie heb ik ook elke dag gezegd hoe erg ik ernaar uitkeek. Hij denkt na twee keer al ‘nou weet ik het wel’ :’) maar ik ga gewoon door.

Maar dat enthousiasme ging wel een beetje weg omdat het nog zo lang duurt.
pi_188938194
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:02 schreef Holyme het volgende:
Zowel kat als lokale hanen vinden het wel mooi geweest met mijn slaap. Goeiemorgen dan maar c_/
Onze achterburen hebben kippen, waarvan er eentje hysterisch is 's ochtends }:| We noemen haar de Kutkip :6 Hoewel het vanochtend de Monotone Vogel was die ons wekte. Die doet gerust twee uur 'Iep! Iep! Iep!' :')

Wij zijn ook alweer up en runnig want zo op pad voor de laatste buitenwedstrijd van het seizoen. Gelukkig wordt het mooi weer!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188938227
Mogge, ook hier een kat die vond dat ik genoeg geslapen had.

@Isabeau, van dat soort maaltijden schep ik ook nooit 2x op en prijs een ander, wel lekker gerecht, de hemel in.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 07:57:31 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188938253
Mogge :W

Wat een interview met meneer Halsema...https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188938259
Perziken O+ Geen suggesties, wel lekker. Net als de voorpret van Myraela! En 'iep!' :')

Wat betreft lokaal pluimvee, ik woon op de rand van een dorp/stadje, waar de naastgelegen stad tegenaan is gegroeid. Gevvoelsmatig woon ik dus in een stad, maar als ik achter naar buiten stap, zitten daar dus ik denk 2-3 hobby boertjes (omsloten door tuinen). Van die oude mannetjes in zo'n lange blauwe overjas die je in onverstaanbaar dialect begroeten :D O+ Inclusief schaapjes, kippen, moestuintjes met wapperend plastic overspannen. En de buurvrouw heeft 2 kippen, waarvan 1 regelmatig hier langs kwam, hoe goed de tuin ook afgezet werd :') Ik vond het wel gezellig :+ Mijn tuin is een voetbalveld, met aan het eind een flinke walnootboom in het gras, en daarachter een akkertje.
pi_188938301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:57 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Wat een interview met meneer Halsema...https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
Ik las het gisteravond. Ben benieuwd hoe gezellig het daar aan de ontbijttafel is vandaag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188938358
Mogguh :O Wat een brakke nacht. Gisteravond teveel gegeten ben ik bang. Ze kwamen nog even een tweede bord brengen om 21:45 en die was iets voller dan verstandig was voor me :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188938425
Goedemorgen :W


Heerlijk en lang geslapen O+ vd week nieuw matras en nieuwe kussens gekocht. Zo fijn, had ik veel eerder moeten doen eigenlijk haha.
pi_188938450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen :W


Heerlijk en lang geslapen O+ vd week nieuw matras en nieuwe kussens gekocht. Zo fijn, had ik veel eerder moeten doen eigenlijk haha.
Hoi :W hoe is het met je?

Zo belangrijk, een lekker matras en kussen
We have far more in common than that which devides us..
pi_188938509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 06:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Yessss! :9 Mogen we een foto en de exacte details van wat er allemaal wel en niet van je eigen terrein komt? O+
Tomaten, ham en eieren van eigen erf!
SPOILER: in de maak
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: op tafel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had van RobinOok moeten leren hoe je fatsoenlijke foto's van eten maakt :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188938536
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoi :W hoe is het met je?

Zo belangrijk, een lekker matras en kussen
Met mij gaat 't prima, en met jou?

En zeker belangrijk, had echt flutspul. Nu zo'n Emma matras, mag 100 nachten op proef en anders komen ze 'm halen en krijg je je geld terug. Al eens eerder naar gekeken maar Zag 'm via bol van de week met leuke korting 494 ipv 749 dus toen maar gedaan en toen bleek jysk de slaapweken te hebben dus twee hoofdkussens uit de duurste collectie daar met 60% korting gehaald. Superfijn.
pi_188938548
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Tomaten, ham en eieren van eigen erf!
SPOILER: in de maak
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: op tafel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had van RobinOok moeten leren hoe je fatsoenlijke foto's van eten maakt :+.
Ziet er anders heerlijk uit. :9 Wel een berg!
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 09:10:24 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188938667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:10 schreef minilot het volgende:
Fles, ik heb het even gemist - waar zit je nu?
Eindhoven
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 09:16:09 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188938707
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik las het gisteravond. Ben benieuwd hoe gezellig het daar aan de ontbijttafel is vandaag.
Wrs heel stil tot er ooit een bom ontploft. Dan komt al het opgekropte eruit. 🙃
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188938843
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Tomaten, ham en eieren van eigen erf!
SPOILER: in de maak
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: op tafel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had van RobinOok moeten leren hoe je fatsoenlijke foto's van eten maakt :+.
Heerlijk stevig O+

Ik ga douchen en naar de braderie in ouderlijk dorp. Geen reet aan maar toch ff kijken, hoort erbij :D
Dan bij ouders lunchen, naar huis, spullen pakken en omkleden en daarna weer op weg naar een boeking de gehele avond. Wel veel zin in!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188938847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:57 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Wat een interview met meneer Halsema...https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
Wow. Mooi wel, lekker Nederlands.
Spoilers!
pi_188938863
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen vandaag. J gaat de hele dag housen en ik ben de taxi.

Ik zou eens wat kunnen schoonmaken. Misschien.
Spoilers!
pi_188938899
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen vandaag. J gaat de hele dag housen en ik ben de taxi.

Ik zou eens wat kunnen schoonmaken. Misschien.
Ik heb straks een verjaardag, 2x een half uur fietsen en daar een uurtje (kinderverjaardag) en ik zit n zin te maken om te gaan stofzuigen. Maar dat lukt nog niet zo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188938961
Ik heb straks familiedag, meer familiemiddag. In Willemsoord, m'n nichtje woont in dezelfde stad als ik tegenwoordige dus kan met haar meerijden dat is wel heel fijn :)

Mijn moeder en ik hebben het georganiseerd dus ik moet wel gaan dit jaar.
pi_188939030
Het ontbijt was dus met worstjes, en die worstje waren gewoon gekocht. Dat is natuurlijk eigenlijk mijn eer te na. Vroeger maakte ik wel zelf worstjes, maar met een daarvoor vrij onhandige worststopper (namelijk een vleesmolen).

Kopen van een goede worststopper staat al eeuwen op de wensenlijst, en ik heb 'm nu daadwerkelijk in een virtueel winkelmandje liggen.


Eind dit jaar komt er weer een heleboel lamsgehakt en varkensgehakt, en dan ga ik weer mooi zelf worstjes maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188939165
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:50 schreef sigme het volgende:
Het ontbijt was dus met worstjes, en die worstje waren gewoon gekocht. Dat is natuurlijk eigenlijk mijn eer te na. Vroeger maakte ik wel zelf worstjes, maar met een daarvoor vrij onhandige worststopper (namelijk een vleesmolen).

Kopen van een goede worststopper staat al eeuwen op de wensenlijst, en ik heb 'm nu daadwerkelijk in een virtueel winkelmandje liggen.
[ afbeelding ]

Eind dit jaar komt er weer een heleboel lamsgehakt en varkensgehakt, en dan ga ik weer mooi zelf worstjes maken.
Gaaf hoor. Eet je die worstjes dan allemaal zelf op, of gaat er wat in de verkoop? *O*

Dank voor de ontbijtfoto! O+
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 10:04:19 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188939169
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:50 schreef sigme het volgende:
Het ontbijt was dus met worstjes, en die worstje waren gewoon gekocht. Dat is natuurlijk eigenlijk mijn eer te na. Vroeger maakte ik wel zelf worstjes, maar met een daarvoor vrij onhandige worststopper (namelijk een vleesmolen).

Kopen van een goede worststopper staat al eeuwen op de wensenlijst, en ik heb 'm nu daadwerkelijk in een virtueel winkelmandje liggen.
[ afbeelding ]

Eind dit jaar komt er weer een heleboel lamsgehakt en varkensgehakt, en dan ga ik weer mooi zelf worstjes maken.
Ik zie daar alleen maar een sinaasappelkanon in. Vgs mij kun je dat er vrij makkelijk van maken :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188939177
Maar één plan voor vandaag en dat is eind van de middag tot ergens in de avond met Günther naar https://www.baroegopenair.nl/ :)
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 10:07:24 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188939207
Ondertussen heb ik even heerlijk zitten ontbijten in het zonnetje met de restanten van mijn lunchpakket van gisteren (je weet wel, die bento die altijd veel te veel is) en een gratis kop koffie op de zegeltjes van de kiosk. Scheelt weer een tientje aan dat hotel ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188939298
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:57 schreef borisz het volgende:

Wat een interview met meneer Halsema...https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
Jemig! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_188939380
Poeh. Ik had wel een goed feestje gisteren :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188939415
Sinaasappelkanon :')

Benieuwd hoe dat Emma matras bevalt over een aantal weken!

Dat interview, jeetje, haha :D Kan dat wel waarderen, zo open, direct en iklaatmenietineenhokjestoppen :P
pi_188939467
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:26 schreef Holyme het volgende:
Sinaasappelkanon :')

Benieuwd hoe dat Emma matras bevalt over een aantal weken!

Dat interview, jeetje, haha :D Kan dat wel waarderen, zo open, direct en iklaatmenietineenhokjestoppen :P
Maar je zoon is opgepakt, je vrouw vraagt je terug te komen, en dat doe je niet? Wat dan jong ook uitgespookt heeft, hij kon vast de steun/aanwezigheid van z’n vader gebruiken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188939472
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik had wel een goed feestje gisteren :D
Nu al boven water? Leuk gehad dus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188939489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:05 schreef minilot het volgende:
Maar één plan voor vandaag en dat is eind van de middag tot ergens in de avond met Günther naar https://www.baroegopenair.nl/ :)
Haha enjoy... hier onderweg naar huis en straks dus boa-tijd.
Geen weer voor dat ultraleuke regenjasje...

Had graag nog even bij de leuke meneer op de bank geplakt. Maarja afgesproken rond 12en en wil me nog even omkleden ook :)
pi_188939515
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu al boven water? Leuk gehad dus.
Altijd vroeg wakker. Wel moe, dus zal wel dutje worden zo. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 10:53:16 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188939688
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik had wel een goed feestje gisteren :D
Ik ben er nu op weg naar eentje :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188939873
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:58 schreef Holyme het volgende:
Perziken O+ Geen suggesties, wel lekker. Net als de voorpret van Myraela! En 'iep!' :')

Wat betreft lokaal pluimvee, ik woon op de rand van een dorp/stadje, waar de naastgelegen stad tegenaan is gegroeid. Gevvoelsmatig woon ik dus in een stad, maar als ik achter naar buiten stap, zitten daar dus ik denk 2-3 hobby boertjes (omsloten door tuinen). Van die oude mannetjes in zo'n lange blauwe overjas die je in onverstaanbaar dialect begroeten :D O+ Inclusief schaapjes, kippen, moestuintjes met wapperend plastic overspannen. En de buurvrouw heeft 2 kippen, waarvan 1 regelmatig hier langs kwam, hoe goed de tuin ook afgezet werd :') Ik vond het wel gezellig :+ Mijn tuin is een voetbalveld, met aan het eind een flinke walnootboom in het gras, en daarachter een akkertje.
Klinkt wel heel fijn :)

Hier hartje stad vlakbij een hertenkamp
Op de een of andere manier lopen daar ook nog pauwen en een heel stel kippen in diverse soorten.
Wordt dus regelmatig wakker van 1 van de mannetjespauwen... die beginnen al herrie te schoppen ruim voor de hanen.
En 1 haan staat sochtends altijd met 2 dames en een babychick bij de bushalte en begroet me dus structureel met een keer flink kraaien.
Zo grappig :)

Ik (en meer medebewoners) zijn stiekem wel gehecht aan de kippen.
Woon er al 12 jaar in de buurt en heb nog nooit een aangereden kip gezien ondanks dat ze een paar keer per dag oversteken op een doorgaande weg waar iedereen altijd te hard rijdt.
pi_188940018
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar je zoon is opgepakt, je vrouw vraagt je terug te komen, en dat doe je niet? Wat dan jong ook uitgespookt heeft, hij kon vast de steun/aanwezigheid van z’n vader gebruiken.
Ik weet ook niet of het nou wel verstandig is om zo openhartig te zijn in de media.
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 11:24:21 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188940066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:57 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Wat een interview met meneer Halsema...https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
De haat/protesten aan haar is/zijn seksisme :')

Ook mannen kunnen prima idiote regels/dingen bedenken dus dat lijkt me niet het geval...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:39:03 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188940244
Lijkt mij niet zo handig om via een krant te communiceren met je eigen vrouw. Sowieso een wat vreemde gast, die Oey.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 11:43:48 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188940300
Leuk om door het Binnenhof te lopen. Alles behalve de TK. Gesproken met de nieuwe voorzitter, zijn best veel Senatoren en Kamerleden aanwezig vandaag. :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188941635
@mini: ik droogde van de week de kikkererwten zó in de oven.
Ms waren ze al gedopt voordat de erwten in het pak gingen. 😜

@flash: had je een kamer op het Stratums Eind?
Geroezemoes werkt wel leuk ja.

Wat een geweldig ontbijt van sigme kwam voorbij _O_
Daarmee doe ik 3 dagen...

Van alles al gedaan in en rond huis.
Vanavond zingen bij kampvuurtje en een buitenfilm.
Het dekentje ligt klaar. Ook eens onder een dekentje... w/

Wij wonen in de polder, dus genoeg landelijk gekraai, geboeh etc.
Deze week ook zware heli’s vanwege legeroefeningen.
pi_188942844
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar je zoon is opgepakt, je vrouw vraagt je terug te komen, en dat doe je niet? Wat dan jong ook uitgespookt heeft, hij kon vast de steun/aanwezigheid van z’n vader gebruiken.
Ja hij komt over als best een oetlul, en niet bepaald respectvol naar vrouw/relatie, maar dat terzijde :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt wel heel fijn :)

Hier hartje stad vlakbij een hertenkamp
Op de een of andere manier lopen daar ook nog pauwen en een heel stel kippen in diverse soorten.
Wordt dus regelmatig wakker van 1 van de mannetjespauwen... die beginnen al herrie te schoppen ruim voor de hanen.
En 1 haan staat sochtends altijd met 2 dames en een babychick bij de bushalte en begroet me dus structureel met een keer flink kraaien.
Zo grappig :)

Ik (en meer medebewoners) zijn stiekem wel gehecht aan de kippen.
Woon er al 12 jaar in de buurt en heb nog nooit een aangereden kip gezien ondanks dat ze een paar keer per dag oversteken op een doorgaande weg waar iedereen altijd te hard rijdt.
[ afbeelding ]
Wat leuk, bij een hertenkamp, al klinken die pauwen dan toch wat minder :') Die hanen/kippen in je buurt ook, dat dat zo los loopt. Lijkt me best een waardevolle aanvulling :) O+

Ik ga eens iets korters aantrekken, zwarte broek in de zon gaat 'm niet worden, kwam ik achter. Effe lekker doen alsof ik bruin word :D
pi_188942850
Ik ga zo lekker in mn zwarte broek de deur uit hoor :D

Urgh ik wilde van alles in tempo x doen, maar deed het in tempo y en nu heb ik maar de helft gedaan en geen zin meer :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188942863
Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ja, een dutje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188942879
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga zo lekker in mn zwarte broek de deur uit hoor :D

Urgh ik wilde van alles in tempo x doen, maar deed het in tempo y en nu heb ik maar de helft gedaan en geen zin meer :')
Lopen was geen probleem. Vol in de zon zitten zonder windje werd toch een beetje té 8-)
pi_188942881
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ja, een dutje. :7
Dutjes zijn dan ook heel nuttig :Y
pi_188942909
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lopen was geen probleem. Vol in de zon zitten zonder windje werd toch een beetje té 8-)
Is bij mij sowieso een no go, dus dan kan ik em ook wel lekker aanhouden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188942960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is bij mij sowieso een no go, dus dan kan ik em ook wel lekker aanhouden :D
*boks*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188942970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:49 schreef minilot het volgende:

[..]

*boks*
*muziekluistereninrotterdammeteenlekkerewarmebroekanboks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188942978
Ik ging wat nuttigs doen, maar lig al een poos onderuit naar een slapend kind te staren. Het is dat het er één van mezelf is, anders zou het creepy zijn. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_188942986
Ik staar al tien minuten naar een poesje...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188942989
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:42 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dutjes zijn dan ook heel nuttig :Y
Ik denk dat ik er zo nog 1 doe. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188942991
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er zo nog 1 doe. :7
Kost niks he!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188943012
Jaloers op jullie dutjeskunsten. Ik zou vaak best graag willen, maar ik kan overdag écht niet slapen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188943037
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
Jaloers op jullie dutjeskunsten. Ik zou vaak best graag willen, maar ik kan overdag écht niet slapen!
Mijn medeleven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188943059
Dutjes lukken me vaak prima als ik gaar ben. Maar soms gaat het verder dan dat en tref ik mezelf veel te laat halfkwijlend op de bank aan, en dan kan ik 's avonds niet meer slapen. Nu in korter zwart languit in de zon, word je ook gaar van. Ik sluit een dutje straks dan ook niet uit :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 16:10:15 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188943153
In de trein terug. Leuk dagje DH. :) Hoop gezien.
Binnenhof, raad vd Rechtspraak (voorheen pand Ned. Handelsmaatschappij), Raad van State (Paleis Kneuterdijk), Panorama Mesdag, Willibrorduskapel en daarna als afsluiter de Algemene Rekenkamer.

En ook nog geluncht bij een Portugees tentje... Was ok.

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 14-09-2019 17:04:37 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188943182
Middagdutjes O+ Zo van 13 tot 15.30 O+
pi_188943454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef borisz het volgende:
In de trein terug. Leuk dagje DH. :) Hoop gezien.
Binnenhof, raad vd Rechtspraak, Raad van State, Panorama Mesdag, willibrorduskapel en daarna als afsluiter de Algemene Rekenkamer.

En ook nog geluncht bij een Portugees tentje... Was ok.
Klinkt leuk!

Ik heb vandaag een Day of International Cuisine, met mezelf. Borek van de Turkse bakker, Mexicaans frietje van Bram's en vanavond gado gado met lontong van de Indonesische toko.
Spoilers!
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:41:01 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188943590
Naar Haarlem gefietst en daar samen met vrienden die uit Utrecht een dagje Haarlem deden op een terras lekker zitten bijkletsen.
Vanavond weer naar Caprera voor een film met live muziek: https://caprera.nu/agenda/film-wad-met-live-orkest/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188943599
We zouden eigenlijk avondeten op Baroegfestival maar we zijn te :O om te gaan en nou moet ik iets anders verzinnen, kopen en bereiden. Hmmm.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188943744
Flink huisgehouden in de tuin. Elektrische grasmaaier gekocht. Damn, dat had ik veel eerder moeten doen. Wellicht dat ons gazon er dan een stuk beter bij had gelegen. Nu super kort gemaaid, geharkt en bijgezaaid en dan kijken of het weer wat kan worden..
De groene bak zit vol, dus ik moest stoppen. Irritant is dat toch..
pi_188943753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Flink huisgehouden in de tuin. Elektrische grasmaaier gekocht. Damn, dat had ik veel eerder moeten doen. Wellicht dat ons gazon er dan een stuk beter bij had gelegen. Nu super kort gemaaid, geharkt en bijgezaaid en dan kijken of het weer wat kan worden..
De groene bak zit vol, dus ik moest stoppen. Irritant is dat toch..
Oh ja idd, ik heb dan wel eens groene troep in de gewone grijze bak gegooid :@ :D
pi_188943755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef borisz het volgende:
In de trein terug. Leuk dagje DH. :) Hoop gezien.
Binnenhof, raad vd Rechtspraak, Raad van State, Panorama Mesdag, willibrorduskapel en daarna als afsluiter de Algemene Rekenkamer.

En ook nog geluncht bij een Portugees tentje... Was ok.
Leuk!
pi_188943776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja idd, ik heb dan wel eens groene troep in de gewone grijze bak gegooid :@ :D
daar moeten we voor betalen dus dat doe ik maar niet :D
Gelukkig wordt de groene bak nu nog iedere week geleegd dus heb achter in de tuin een bak met spul wat er van de week in kan als ie weer leeg is.
Morgen de voortuin nog even onder handen nemen (onkruid wieden, heg snoeien, bemesten en houtsnippers strooien) en dan vind ik het wel weer mooi.
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 17:14:55 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188943951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Flink huisgehouden in de tuin. Elektrische grasmaaier gekocht. Damn, dat had ik veel eerder moeten doen. Wellicht dat ons gazon er dan een stuk beter bij had gelegen. Nu super kort gemaaid, geharkt en bijgezaaid en dan kijken of het weer wat kan worden..
De groene bak zit vol, dus ik moest stoppen. Irritant is dat toch..
Laat het rustig iets langer de winter in gaan. Het groeit nu nog prima, maar als het hopelijk wat kouder wordt doet gras niks en mos wel. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188944079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Laat het rustig iets langer de winter in gaan. Het groeit nu nog prima, maar als het hopelijk wat kouder wordt doet gras niks en mos wel. :P
Ja, in de latere herfst en winter maai ik sowieso niet. Maar nu moest het echt wel even flink aangepakt. Pollen en kale plekken met meer onkruid dan gras op plekken..
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:26:42 #193
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188944137
Zo, terug van weggeweest. Om drie uur lunchen is wel n beetje laat. Moeten we nu eigenlijk weer eten, maar ik heb nog helemaal geen honger. :')
pi_188944198
Ben totaal niet van het tuinieren, maar wél van het resultaat. Dat alles er weer netjes en fris en fruitig bij ligt ^O^ Als je morgen ook nog voor doet, ben je wel flink bezig geweest! @Sunnythesun
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:33:59 #195
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188944229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef Holyme het volgende:
Ben totaal niet van het tuinieren, maar wél van het resultaat. Dat alles er weer netjes en fris en fruitig bij ligt ^O^ Als je morgen ook nog voor doet, ben je wel flink bezig geweest! @:Sunnythesun
De combinatie 'tuin' en 'fruitig' deed bij mij de gedachte opborrelen dat er nog stoofperen in de schuur liggen. Ohja, die moeten ook nog geschild en gekookt...
pi_188944254
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:33 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

De combinatie 'tuin' en 'fruitig' deed bij mij de gedachte opborrelen dat er nog stoofperen in de schuur liggen. Ohja, die moeten ook nog geschild en gekookt...
Lekker :9 Heb jij ook zo'n eigen oogst zoals Sigme? Lijkt me heerlijk, maar niet gecombineerd met fulltime werken. Dan zou ik gewoon de hele dag buiten willen aanrommelen en leren alles verwerken enzo O+
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:37:39 #197
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188944279
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:35 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lekker :9 Heb jij ook zo'n eigen oogst zoals Sigme? Lijkt me heerlijk, maar niet gecombineerd met fulltime werken. Dan zou ik gewoon de hele dag buiten willen aanrommelen en leren alles verwerken enzo O+
De vorige bewoners hebben twee stoofperenbomen achtergelaten. Vorig jaar hadden we echt achterlijk veel peren, dit jaar denk ik dat we t bijna zelf op kunnen eten.
pi_188944329
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:35 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lekker :9 Heb jij ook zo'n eigen oogst zoals Sigme? Lijkt me heerlijk, maar niet gecombineerd met fulltime werken. Dan zou ik gewoon de hele dag buiten willen aanrommelen en leren alles verwerken enzo O+
Ik werk dan ook niet fulltime (4 dagen/week), en mijn lief al helemaal niet (1 à 2 dagen/week) ;)
Voor mijn geestelijke gezondheid heb ik veel 'buiten' nodig.

Vandaag veel onkruid uit de moestuin getrokken, en een heel stuk geschoffeld; het moet allemaal wat gekuist worden voor de groente die er nog in staat, meer frisse lucht tegen schimmel & rot, en ook om het straks makkelijker te kunnen frezen, dan kan het mooi zwart de winter in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188944514
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik werk dan ook niet fulltime (4 dagen/week), en mijn lief al helemaal niet (1 à 2 dagen/week) ;)
Voor mijn geestelijke gezondheid heb ik veel 'buiten' nodig.

Vandaag veel onkruid uit de moestuin getrokken, en een heel stuk geschoffeld; het moet allemaal wat gekuist worden voor de groente die er nog in staat, meer frisse lucht tegen schimmel & rot, en ook om het straks makkelijker te kunnen frezen, dan kan het mooi zwart de winter in.
Lekker toch, dat jullie die mogelijkheid hebben :) Geniet altijd wel van je topics. Zonder lief en fulltime lijkt me niet haalbaar, al moet ik misschien toch eens wat met de walnoot in de tuin doen. Geen idee of je die dingen plukt of raapt of hoe je ze droogt enzo.
pi_188944521
Ik zat van 9 tot 5 buiten in de zon, met een zwarte broek, dat was best een onderschatting van de temperatuur ja. Gelukkig was voor het evenwicht het gras waar we zaten kleddernat :+ Net vanwege rozig en gaar voor het eerst in 100 jaar naar de Mac geweest (en natuurlijk weer iets verkeerd gekregen dus moesten we nog een keer terug }:| ) Het smaakt nog net als 100 jaar geleden :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188944571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef Holyme het volgende:
Ben totaal niet van het tuinieren, maar wél van het resultaat. Dat alles er weer netjes en fris en fruitig bij ligt ^O^ Als je morgen ook nog voor doet, ben je wel flink bezig geweest! @:Sunnythesun
Ik ben eigenlijk ook niet echt van het tuinieren, wel van de tuin. Dus dan moet je wel.. Maar door dat we beiden 40u/week werken blijft er weinig puf voor onderhoud over -O-
pi_188944582
Hier ook een tuindag. We hadden een tijdje een tent in de tuin voor logees. Op een plek waar weinig gras en veel onkruid groeide. Nu de grond omgespit, alle wortels eruit gehaald. Morgen compost erop en graszaad. Hopen dat 't weer wat wordt.

Verder:
- 3 wassen gedraaid en 2 gedroogd.
- grote pan chili gemaakt
- keuken geschrobt
- naar de winkel geweest
- kind en mezelf gedoucht
- kind gevoed en verschoond

Nu best moe. Maar de wc moet nog schoon. Het huis nog opgeruimd en gestofzuigd. Eerst maar eens pizza.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188944592
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:58 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lekker toch, dat jullie die mogelijkheid hebben :) Geniet altijd wel van je topics. Zonder lief en fulltime lijkt me niet haalbaar, al moet ik misschien toch eens wat met de walnoot in de tuin doen. Geen idee of je die dingen plukt of raapt of hoe je ze droogt enzo.
Alleen de mooie exemplaren rapen, ietwat uitspreiden in een kartonnen doos of op krant oid, in een droge, liefst beetje warme ruimte. Mijn schoonmoeder legde ze bij de verwarmingsketel (ik op de finoven, maar die heb jij waarschijnlijk niet :D). Eetbaar vanaf Pasen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188944610
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:59 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zat van 9 tot 5 buiten in de zon, met een zwarte broek, dat was best een onderschatting van de temperatuur ja. Gelukkig was voor het evenwicht het gras waar we zaten kleddernat :+ Net vanwege rozig en gaar voor het eerst in 100 jaar naar de Mac geweest (en natuurlijk weer iets verkeerd gekregen dus moesten we nog een keer terug }:| ) Het smaakt nog net als 100 jaar geleden :P
Klinkt als een fijne dag O+ Al verwacht ik niet dat de gouden boogjes ooit gaat veranderen nee _O- Zo eens per jaar max is dat best lekker, en dan ben ik er weer klaar mee :P
pi_188944658
@Sunnythesun herkenbaar wel, en mijn maaier is ook niet supergoed, helemaal voor zo'n lap grond. Dat is altijd net te lang uitstellen, met gezweet en gemopper maaien, en daarna helemaal blij telkens uit het raam kijken :')

@Lot_1 druk dagje zo, smakelijk met je pizza vast! Hier amper iets gedaan, ouders kwamen op bezoek, dus douchen en stofzuigen, later nog samen een boodschap en lunchen.

@sigme dankje! Vorig jaar lagen er veel in de bolster op de grond, zwarte bolsters, en de groene nog in de boom. Las net ook al dat er dagelijks best geraapt kan worden om de goeie eruit te vissen. Tis al een aardig formaat. De buurvrouw heeft er ook een, die is helemaal groot, inclusief wat deels horzontale takken waar soms katten op lopen O+ Finoven ga ik googlen :P
pi_188944671
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:07 schreef Holyme het volgende:

[..]

Klinkt als een fijne dag O+ Al verwacht ik niet dat de gouden boogjes ooit gaat veranderen nee _O- Zo eens per jaar max is dat best lekker, en dan ben ik er weer klaar mee :P
We hebben wel 1,5 uur op de uitslag zitten te wachten, dat duurde iets te lang naar mijn smaak. Maar verder een prima manier om vitamine d te bufferen voor de winter :P Vaker dan een keer per jaar hoeft de Mac van mij ook niet nee, maar ik had nu een veggie mcchicken en die smaakte verder wel prima en nostalgisch :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188944746
Een Big Mac of McKroket op z'n tijd is wel lekker. :9
pi_188944777
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:12 schreef Holyme het volgende:
@:Sunnythesun herkenbaar wel, en mijn maaier is ook niet supergoed, helemaal voor zo'n lap grond. Dat is altijd net te lang uitstellen, met gezweet en gemopper maaien, en daarna helemaal blij telkens uit het raam kijken :')
Wij hebben een heel klein gazon, en ik dacht bij de aanleg dat een handmaaier prima was. Maar dat maakt het echt niet zo mooi strak als een machine. Heb nu een goedkope simpele gekocht, want het is maar een klein stukje dus is vast goed zo. In ieder geval een stuk beter dan de handmaaier.
pi_188944838
Vandaag naar de verjaardag van een 2 jarige geweest. Kind was blij met haar roze jurkje, maar man man man wat een cadeau's kreeg ze, niet normaal meer. Kan je een heel kinderdagverblijf van voorzien.
En verder lekker op het balkon liggen lezen nu het nog kan.
Tuinen, ze zijn best leuk maar ook best wel onderhoud. Ik lees de topics van @sigme heel graag maar oh oh dat zou me toch wel erg zwaar vallen. Ben nu blij dat ik op het kleine balkon de kruiden "goed" heb gehouden, al heeft de salie de zomer niet overleefd. Op het grote balkon loopt het bloeiende spul ook wel op z'n einde. Misschien komende week maar eens beginnen met opruimen/leeghalen en wat wintervast spul neerzetten.
Zo even wat eten en vanavond lekker op de bank met Last Night of the Proms aan en een boek erbij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188944846
Turkse pizza gemaakt en opgegeten. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188945064
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Turkse pizza gemaakt en opgegeten. :9
Beetje bijgekomen?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 19:14:48 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188945661
Boodschappen binnen. Hamburgers op. Morgenochtend sporten en dan hoef ik verder niets meer te doen. Behalve wasjes draaien :+. Straks Last Night of the Proms.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef borisz het volgende:
In de trein terug. Leuk dagje DH. :) Hoop gezien.
Binnenhof, raad vd Rechtspraak (voorheen pand Ned. Handelsmaatschappij), Raad van State (Paleis Kneuterdijk), Panorama Mesdag, Willibrorduskapel en daarna als afsluiter de Algemene Rekenkamer.

En ook nog geluncht bij een Portugees tentje... Was ok.
Lief dagboek :+.

Het Binnenhof had twee wandelingen/rondleidingen. 1 Door de TK, nou die kende ik wel :P.
2. Direct naar beneden en via via naar de Eerste Kamer. Dus je loopt binnendoor. Via de oude TK, naar de kamer waar Oud-voorzitters zijn geportretteerd. Door de Rokerszaal naar de Eerste Kamer. In de EK waren diverse Senatoren aanwezig waaronder Annemarie Jorritsma, maar ook de nieuwe voorzitter. Helaas kon je niet op de bankjes plaatsnemen. De tocht gaat vervolgens verder via de Trevezaal en de Ridderzaal.

Raad vd Rechtspraak (voorheen pand Ned. Handelsmaatschappij). Daar kon je nog de oude kluizen zien in de kelders. Was wel boeiend. En ook hoe de RvdRechtspraak er nu bij zit.
Raad van State (Paleis Kneuterdijk). Paleis Kneuterdijk hebben Willem II en Anna Palowna gewoond. Je hebt er de balzaal en de Gotische zaal, waar vroeger de kunstcollectie van de Koning werd ondergebracht. Qua kunst is er daar niet veel meer, maar de architectuur is wel interessant.

Panorama Mesdag was er nog nooit geweest. Moet je toch eens gezien hebben :P. Het was een beetje dwalen door de stad en we kwamen de Willibrorduskapel tegen. Is een mooie kapel :Y. Nog een fles bier meegenomen. :+. Die is een maandje gebotteld en kan je rustig opbergen.

Lunch niet te moeite waard om te noemen. Als afsluiter de Algemene Rekenkamer aan het Lange Voorhout. Combo qua gebouw van nieuw en oud. Aldo van Eyck heeft iets moois bedacht, maar niet altijd even praktisch :+. Leuk om er geweest te zijn. :Y. Anders kom je er toch niet zo snel binnen. :s) En je ziet ook weer van de Rekenkamer, dan alleen als ze weer een onderzoek hebben gedaan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188945884
Leuk @borisz, was het een begeleide rondleiding of kon je via een bepaalde route rondlopen?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 14 september 2019 @ 19:33:20 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_188945963
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk stevig O+

Ik ga douchen en naar de braderie in ouderlijk dorp. Geen reet aan maar toch ff kijken, hoort erbij :D
Dan bij ouders lunchen, naar huis, spullen pakken en omkleden en daarna weer op weg naar een boeking de gehele avond. Wel veel zin in!
De vakantie kilo's er weer af dansen? :+
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 14 september 2019 @ 19:47:13 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_188946194
En net ook nog even het voetbalveld gemaaid. Hopelijk de laatste keer dit jaar.
Kan volgende maand het mes waar onder de maaier vandaan om geslepen te worden.
Waarom dit van zeer zacht metaal gemaakt is weet ik niet. Minimaal 1 keer per jaar slijpen, maar vaak 2 keer. En ik maai geen grond of stenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 19:56:34 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188946316
Hard staal breekt eerder. Slijp thuis eigenlijk nooit de messen van de maaier
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:05:01 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_188946453
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Hard staal breekt eerder. Slijp thuis eigenlijk nooit de messen van de maaier
Als ik de messen niet slijp dan staan er enkel rafels op het land. En het kost ook meer energie/brandstof.
En tussen pisbakkenstaal en gereedschapsstaal zit een hele wereld aan hardheden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:05:48 #218
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188946462
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Hard staal breekt eerder. Slijp thuis eigenlijk nooit de messen van de maaier
Volgens mij zit er plastic onder mijn maaier. :+
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 20:07:14 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188946482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik de messen niet slijp dan staan er enkel rafels op het land. En het kost ook meer energie/brandstof.
En tussen pisbakkenstaal en gereedschapsstaal zit een hele wereld aan hardheden.
Pisbakken zijn doorgaans RVS :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 20:12:47 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188946578
Kooimaaier is sowieso mooier dan een cirkelmaaier. M'n opa had zo'n ding, mooie machine.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:20:24 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_188946686
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Kooimaaier is sowieso mooier dan een cirkelmaaier. M'n opa had zo'n ding, mooie machine.[ afbeelding ]
Staat hier ook nog ergens in de schuur. Het torretje moet nagekeken worden. Loopt heel even en valt dan stil.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 20:28:53 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188946834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:Borisz, was het een begeleide rondleiding of kon je via een bepaalde route rondlopen?
Je kon overal vrij de route volgen. Er waren ook wel rondleidingen en genoeg mensen met info over gebouwen of de huidige functies.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188946869
Mijn oven kreeg een pijpverlenging vandaag...

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 20:34:43 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188946934
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
Mijn oven kreeg een pijpverlenging vandaag...

[ afbeelding ]
Nog geen nieuwe paus?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188946966
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog geen nieuwe paus?
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_188947161
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog geen nieuwe paus?
Nee 1,5 week rust nu, natte hittebestendige mortel geinjecteerd in de bevestigingspunten in de stenen koepel. Witte rook pas weer na die rustperiode, heeeel voorzichtig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188947786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
Mijn oven kreeg een pijpverlenging vandaag...

[ afbeelding ]
Nice.
Spoilers!
pi_188947927
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nice.
Hij wordt naar ik verwacht wel dezelfde blauwpaarse kleur als het onderste deel hoor :)
Maar heel content ermee, over twee weken weet ik of ie zo ook minder geur bij de buren veroorzaakt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188948254
Oeh, ik hoop een mooi lampje op de kop te tikken. Zoek ik al een tijdje naar :+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188948291
Wat een grappig lampje. Is dat plankje om wat op te zetten?
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 22:08:33 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188948346
Pfff katlam. Nu nog dik 2 uur naar huis :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188948378
Mmm moet toch even iets verzinnen om morgen te eten. Mijn Syrisch etentje gaat niet door. De 2 jarige zoon ligt (weer) in het ziekenhuis met luchtwegklachten en hoge koorts.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 september 2019 @ 22:22:52 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188948558
Het grote speculeren over de brand iets verderop is begonnen...
https://www.hartvannederl(...)and-in-flat-haarlem/

Paar kinderen zitten op de school waar mijn moeder werkt....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 22:32:43 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188948723
Pfff delft Hbf. Op naar Schiphol.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 22:34:03 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188948750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff delft Hbf. Op naar Schiphol.
Huh, was jij niet in Eindhoven?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188948755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff delft Hbf. Op naar Schiphol.
Waar wil je uiteindelijk uitkomen?
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 22:35:16 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188948777
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waar wil je uiteindelijk uitkomen?
Als alles goed gaat ben ik om 0100 thuis
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188948796
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh, was jij niet in Eindhoven?
Hij heeft vast een binnenlandse vlucht genomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 14 september 2019 @ 22:40:48 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188948873
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh, was jij niet in Eindhoven?
Ja vanochtend nog :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188948955
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig lampje. Is dat plankje om wat op te zetten?
Plantje erop en krantje eronder?
Leuk vintage ding idd!
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:48:48 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188948993
Wad live in Caprera met het Noordpool orkest was erg mooi. Prachtige filmbeelden en mooie muziek. Klein stukje:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188949486
Was de film boeiend?
Hier gezongen bij een vuurtje en daarna naar de buitenbios en The Wife gezien.
Wat een verhaal en spel. _O_
In winterbroek en laagjes gekleed en kussentje om op te zitten.

Uitgebreid rondje Den Haag, borisz. Inclusief Panorama Mesdag.
pi_188949729
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:21 schreef AnneX het volgende:
Was de film boeiend?
Hier gezongen bij een vuurtje en daarna naar de buitenbios en The Wife gezien.
Wat een verhaal en spel. _O_
In winterbroek en laagjes gekleed en kussentje om op te zitten.

Uitgebreid rondje Den Haag, borisz. Inclusief Panorama Mesdag.
Film heb ik in een warme bios gezien :) heel mooi inderdaad.
Ben je wel warm gebleven?

Ben best een beetje jaloers op B&G. Wad is toch ook van Ruben Smit?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188949897
Wat leuk AnneX, zo'n kampvuur.

Mijn taak als partytaxi zit er weer op. Ik kan naar bed.
Spoilers!
pi_188950005
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:21 schreef AnneX het volgende:
Was de film boeiend?
Hier gezongen bij een vuurtje en daarna naar de buitenbios en The Wife gezien.
Wat een verhaal en spel. _O_
In winterbroek en laagjes gekleed en kussentje om op te zitten.

Uitgebreid rondje Den Haag, borisz. Inclusief Panorama Mesdag.
Leuk ook zingen bij een vuur O+ Ja t was maar 11 graden. Had een fleecedeken nodig voor over de benen en 3 lagen kleding.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 01:14:14 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188951184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als alles goed gaat ben ik om 0100 thuis
Alles gind goed. Nu doodt. Tot morgen. Laat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188952069
:O
  zondag 15 september 2019 @ 06:13:21 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188952122
Morguh!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188952132
Mogge. Mini-rondje honden gedaan, fruitsalade met warm appelmoes (van eigen app) gemaakt, eieren gekookt voor lief voor mee. Lief maakt nu espresso, eten we daarna die fruitsalade, kan hij op pad.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188952135
Mogguh. Jongste kroost was al om 5.50 wakker. Die zit nu een krentenbol weg te kauwen terwijl ik aan het twijfelen ben over het ontbijt. Of zo naar de lekkere bakker fietsen voor broodjes en croissants, of scones maken. Geen zin in boterhammen of pap..
pi_188952153
Goed lampje O+

Fles, sterkte met de kater alvast!

Jagar, scones natuurlijk! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952157
Hmmm. Gisteren begonnen met taaie klodders slijm ophoesten en vanmorgen mild koortsig. Ik geef de schuld aan het kamperen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952158
Waarom is het alweer zondag
pi_188952159
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:13 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het alweer zondag
Dichtbij je spatrip! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952166
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:12 schreef minilot het volgende:
Hmmm. Gisteren begonnen met taaie klodders slijm ophoesten en vanmorgen mild koortsig. Ik geef de schuld aan het kamperen!
Ohnee! Beterschap. :*
pi_188952167
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:10 schreef minilot het volgende:
Goed lampje O+

Fles, sterkte met de kater alvast!

Jagar, scones natuurlijk! *O*
Ik had net besloten voor de bakkerij, ivm gebrek aan bakpapier...
pi_188952169
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Dichtbij je spatrip! :*
Jaaaaaaaaaa, dat is wel waar! :D

En morgen komt de schutting, dat is ook tof
pi_188952175
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik had net besloten voor de bakkerij, ivm gebrek aan bakpapier...
Awww. Ik kan ook geen scones, wegens gebrek aan melk & open winkels op zondag }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952185
Nu heb ik zin in scones :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188952193
Ik heb nog een restje creme fraiche, wellicht vermengd met water een bruikbare vervanging voor melk? Ik kan het allicht proberen..
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952207
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:32 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een restje creme fraiche, wellicht vermengd met water een bruikbare vervanging voor melk? Ik kan het allicht proberen..
Gewoon even kolven toch?
pi_188952211
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gewoon even kolven toch?
Ik doe een kwartier over twintig ml, dat schiet voor geen meter meer op! :N
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952218
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:12 schreef minilot het volgende:
Hmmm. Gisteren begonnen met taaie klodders slijm ophoesten en vanmorgen mild koortsig. Ik geef de schuld aan het kamperen!
Mijn moeder was gister op bezoek, die blijkt kinkhoest te hebben. Mijn zusje vermoedelijk ook. Het gaat rond. Als je blijft hoesten -> ga naar de dokter, laat je testen op kinkhoest! Voor normale mensen is het gewoon vervelend, drie maanden hoesten, maar voor ongeboren en versgeboren kindertjes is het serieus gevaarlijk. Vaccinatie helpt, maar lang geen 100%! Laat je testen als je blijft hoesten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188952234
quote:
4s.gif Op zondag 15 september 2019 07:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn moeder was gister op bezoek, die blijkt kinkhoest te hebben. Mijn zusje vermoedelijk ook. Het gaat rond. Als je blijft hoesten -> ga naar de dokter, laat je testen op kinkhoest! Voor normale mensen is het gewoon vervelend, drie maanden hoesten, maar voor ongeboren en versgeboren kindertjes is het serieus gevaarlijk. Vaccinatie helpt, maar lang geen 100%! Laat je testen als je blijft hoesten.
Ik weet het (vaccinatie bij zwangerschap >28 weken ook in de planning), maar niettemin dank voor de tip!
Ik hoest helemaal niet veel, ik hoest vooral een paar keer per dag zeer productief stevige bonken groen slijm op. :+ Geen aanhoudende hoest verder, al hou ik het uiteraard in de gaten :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 15-09-2019 08:01:39 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952258
Mogguh allemaal 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188952424
:W
Weer bijgekomen inmiddels. Wel zin om iets te doen vandaag, maar weet nog niet wat
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188952524
Mogge allen!

Niet fijn Mini, hopelijk niet al te ziek? Als compensatie vandaag lekker in het zonnetje

Dat was best vroeg Jagar. Doet hij nog wel dutjes (en jij dan ook?)

Ik werd vannacht wakker van wat rare geluiden, niet in huis. Bril op en kijken en er stonden een paar knullen met brommers buiten de flat tussen de auto’s. De laatste jaren is het niet meer gebeurt maar een tijd geleden werden er nogal wat autoruiten ingeslagen of banden lekgestoken of auto’s hadden enorme krassen.
Maar ik zie nu geen glas en de auto’s staan op 4 hele banden voor zover ik kan zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188952787
Nee hoor Kaatje, verder niet ziek. :) 'Lekker in de zon zitten' doe ik trouwens nooit. Immer schaduw! Maar dat -ie flink schijnt vind ik - vanonder mijn beschutting - wel lekker :9

De creme fraiche was niet helemaal jofel meer. :') Later in de week dus maar scones. Ontbijt met de afbak-italiaanse bollen van de Lidl. Vanavond diverse zaken van het Lidl Alpenfest op de bbq + zoete mosterd. Alpenweek is de beste Lidl-week! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188952791
Zo. F wakker geschopt. We gaan straks of 1 van de Erve bekijken waar een tuinmarktje bij is, of een herfstfestivaldingetje bekijken in het Rijksmuseum. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188952798
@minilot , ik moest aan je denken vanochtend. Koffiemelk was op, maar ik had nog wel slagroom. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188952855
Goedemorgen! Korte nacht, vaak wakker. Geen algeheel gevoel van ellende vooralsnog.
Nul plannen vandaag. In theorie kan ik de slaapkamer uitgebreid schoonmaken. In de praktijk gaat dat niet gebeuren.
Spoilers!
pi_188952984
@TAV74 @Sunnythesun , Jason Isbell deed vannacht een livestream en hij is terug te kijken *O* Hij doet Outfit _O_

Wanneer kunnen we er weer naar toe? O+ _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 15 september 2019 @ 10:02:16 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188953060
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 09:51 schreef Lonaa het volgende:
@:TAV74 @:Sunnythesun , Jason Isbell deed vannacht een livestream en hij is terug te kijken *O* Hij doet Outfit _O_

Wanneer kunnen we er weer naar toe? O+ _O_
:o

Het is wel de hoogste tijd voor een album en een Europese tour inderdaad *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188953134
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:o

Het is wel de hoogste tijd voor een album en een Europese tour inderdaad *O*
Yes *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188953143
En Decoration Day *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 15 september 2019 @ 10:18:23 #276
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188953268
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 10:09 schreef Lonaa het volgende:
En Decoration Day *O*
En wat nieuw werk zie ik?? :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188953291
:o :o *O*
pi_188953300
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

En wat nieuw werk zie ik?? :o
Hij opent er iig mee ja. :Y

Sowieso veel nummers die hij normaal niet zo vaak doet. :o

Ik ben een blij ei. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188953328
Gister ben ik even door de kas gelopen, onder andere pepers geplukt. Die heb ik zojuist verwerkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188953413
Cover me up.

K, eem huilen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188953422
Het komt iedere keer weer uit z'n tenen _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188953506
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 10:23 schreef sigme het volgende:
Gister ben ik even door de kas gelopen, onder andere pepers geplukt. Die heb ik zojuist verwerkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mijn rode pepers hadden nauwelijks vruchtvlees en waren niet pittig. Zo'n tegenvaller.
Spoilers!
pi_188953556
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 10:23 schreef sigme het volgende:
Gister ben ik even door de kas gelopen, onder andere pepers geplukt. Die heb ik zojuist verwerkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, wat een oogst! Hoe lang doen jullie met al die sambal?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188953746
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 09:27 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot , ik moest aan je denken vanochtend. Koffiemelk was op, maar ik had nog wel slagroom. :7
O+
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 11:31:40 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188954119
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:10 schreef minilot het volgende:
Goed lampje O+

Fles, sterkte met de kater alvast!
Valt best mee :s) Mogguh :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 11:34:18 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188954157
Mogge.

Zo vloeibare vuurvaste cement mengen om de pijp in de steenoven gasdicht te krijgen.
Spelen met chemische shit is niet mijn hobby...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188954212
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Al mijn rode pepers hadden nauwelijks vruchtvlees en waren niet pittig. Zo'n tegenvaller.
Dit waren onze eerste peperplantjes, 1 spaanse, 1 surinaamse, beide loeischerp (vind ik dan) en overvloedige oogst.

quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw, wat een oogst! Hoe lang doen jullie met al die sambal?
Twee, drie jaar? Misschien wel tien :'). Hopelijk bederft er wat :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188954226
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 11:34 schreef fietsie het volgende:
Mogge.

Zo vloeibare vuurvaste cement mengen om de pijp in de steenoven gasdicht te krijgen.
Spelen met chemische shit is niet mijn hobby...
Als je nog cement aan je huid krijgt: later even naspoelen met azijn zorgt dat je minder schade oploopt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 september 2019 @ 11:45:56 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188954303
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 11:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je nog cement aan je huid krijgt: later even naspoelen met azijn zorgt dat je minder schade oploopt.
Dank. Ik was van plan met handschoenen aan te werken, maar in eerdere gevallen merkte ik dat ik dan veel onhandiger ben en meer mors en klooi dan zonder handschoenen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188954429
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2019 11:39 schreef sigme het volgende:
Twee, drie jaar? Misschien wel tien :'). Hopelijk bederft er wat :D.
Hiermee kwam ik verdacht snel door m'n zelfgemaakte sambal: https://www.seasonwithlove.nl/sambal-eieren/

Maar mijn sambal was niet zo extreem pittig.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 12:02:51 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188954449
Goeiemiddag.
Broodjes van Coppenrath &Wiese afgebakken, ruikt goed :9

Even wat batterijen besteld voor m'n analoge speeltjes. Zilver-oxide batterijen zijn niet goedkoop :7 Maar wel het beste.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188954790
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2019 11:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit waren onze eerste peperplantjes, 1 spaanse, 1 surinaamse, beide loeischerp (vind ik dan) en overvloedige oogst.
[..]

Twee, drie jaar? Misschien wel tien :'). Hopelijk bederft er wat :D.
Ah, ik had een beetje het idee dat je dit ieder jaar maakte. Geen idee waarom eigenlijk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188955166
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 11:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dank. Ik was van plan met handschoenen aan te werken, maar in eerdere gevallen merkte ik dat ik dan veel onhandiger ben en meer mors en klooi dan zonder handschoenen :P
In het scheikundelab werkten we ook bijna nooit met handschoenen, tenzij het echt giftig was meteen bij contact (broom). Anders gewoon uitkijken en water bij de hand houden als er veel over je huid heen gaat :Y
pi_188955205
B gaat vandaag eindelijk z'n ouders vertellen dat hij een relatie met me heeft... Duimen jullie mee dat ze het goed opvatten en niet raar gaan doen?
Ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen, maar B zal wel om een reden het zolang uitgesteld hebben, dus tja. :')
pi_188955256
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:55 schreef Tele6 het volgende:
B gaat vandaag eindelijk z'n ouders vertellen dat hij een relatie met me heeft... Duimen jullie mee dat ze het goed opvatten en niet raar gaan doen?
Ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen, maar B zal wel om een reden het zolang uitgesteld hebben, dus tja. :')
Ik duim. Weten de ouders van A het al wel? Hoe reageerden die?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188955307
Mooi weer fiets, om de klus te klaren.

En sigme: wat ben je druk met je potten en oogst verwerken.

Kwarkbollen staan in de oven.https://freshhh.nl/recepten/makkelijke-kwarkbollen-met-jam/
Ben benieuwd.

Tele: gaat het verder goed met je? En de begeleiding?
Hopelijk vatten de ouders het goed op!
pi_188955551
Wow sigme, wat een werk toch steeds en wat ziet het er dan weer goed uit!

Hier is g aan het voorkoken voor etentje met vrienden morgen.
Later op de dag maak ik alvast het toetje, moet toch opstijven en koud worden, dag vtv lijkt me prima, afgewisseld met wat schoonmaken, lekker buiten krant lezen en een soort 'rust-'dagje inbouwen.

Gisteren w.s. iets teveel gedaan/prikkels/gedoe/van heel heet tot heel koud gehad over de hele dag incl te weinig gegeten, vannacht sinds lange tijd hele vervelende -onschadelijke- hartkloppingen/zweten/megadorst en daar nogal moe, blehh van zijn. Straks maar een opoedutje en niet wandelen/fietsen/inspannen verderzz.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 13:17:41 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188955578
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:55 schreef Tele6 het volgende:
B gaat vandaag eindelijk z'n ouders vertellen dat hij een relatie met me heeft... Duimen jullie mee dat ze het goed opvatten en niet raar gaan doen?
Ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen, maar B zal wel om een reden het zolang uitgesteld hebben, dus tja. :')
Die weten wel dat die een relatie heeft met A?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188955593
Duimen voor de vrijdenkendheid van B's ouders ^O^
Gaat ie je daarna voorstellen?
pi_188955730
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik duim. Weten de ouders van A het al wel? Hoe reageerden die?
Die weten het al een paar maanden en reageerden heel open en gemakkelijk. Enige was dat A z'n moeder zich eerst een beetje zorgen maakte, van "dit klinkt wel weer heel ingewikkeld, moest dat nou?" en zo. Maar daar kom je wel uit :)
pi_188955758
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef AnneX het volgende:
Mooi weer fiets, om de klus te klaren.

En sigme: wat ben je druk met je potten en oogst verwerken.

Kwarkbollen staan in de oven.https://freshhh.nl/recepten/makkelijke-kwarkbollen-met-jam/
Ben benieuwd.

Tele: gaat het verder goed met je? En de begeleiding?
Hopelijk vatten de ouders het goed op!
Met mij en mijn begeleiding gaat het goed O+ het is continu hard werken om te zorgen dat ik goed voor mezelf zorg én nog wat gedaan/geleerd krijg daarnaast -- @Bluezz zal het een beetje herkennen op dit moment :* maar al met al lukt het allemaal best wel goed en ik kan daar zelfs een beetje trots op zijn *O*


Leuk dat je kwarkbollen aan het bakken bent! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')