Dat klinkt leuk zeg! Wat is er precies zo handig aan en waar vind ik het patroon?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:47 schreef Zilverberk het volgende:
Rugzakjes. Er is er 1 in huis die door het hele gezin fijn wordt gevonden. Dus die ga ik kopiëren, zodat er voor ieder eentje is.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef Zilverberk het volgende:
Ooit blufte ik tegen mijn lief dat ik wel kon naaien, maar dat ik geen naaimachine had. Dusse, jammerrrr.![]()
Kocht ie een naaimachine voor mij.![]()
Geen uitweg dus.
Patroon is hier op krantenpapier.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk zeg! Wat is er precies zo handig aan en waar vind ik het patroon?
Wat is melanzane?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Fotoow van rugzakje?
Ik ga melanzane voor mezelf maken
Aaah ja. Ik heb er zo een paar van stevig katoen, die zouden qua handigheid inderdaad danig opknappen van een beritst vakje aan de buitenzijde!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Patroon is hier op krantenpapier.
[ afbeelding ] Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
Ohquote:
De oven staat hier 2-3 keer per week aan. Als hij stuk zou gaan, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:13 schreef Holyme het volgende:
Oi. Eens met Molo in deze![]()
Die lasagne klinkt heerlijk. Geen oven is geen probleem. Behalve lasagne, dat mis ik.
Ik geloof het direct! Gebruikte 'm ook veel toen ik er een had. Nu mis ik het dus niet echt meer, puur door gewenning, behalve lasagne. Dat went niet. Met een dikke laag kaas gegratineerd, als het even kanquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De oven staat hier 2-3 keer per week aan. Als hij stuk zou gaan, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe.
Hier grotendeels zwart en grijs.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:21 schreef Holyme het volgende:
Afzonderlijk, met andere kleuren, primaMaar ben geen fan van de combi. En ik ben sowieso van donkere of felle kleuren. 50 shades of black in m'n kast, en dan diepe herstkleuren of felle kleuren erbij. Dat tasje zou vloeken, niet normaal
Broodjes, taart, aardappels (met rozemarijn en olie!), shepherd's pie, cake, schuimpjes, pizza ....quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik geloof het direct! Gebruikte 'm ook veel toen ik er een had. Nu mis ik het dus niet echt meer, puur door gewenning, behalve lasagne. Dat went niet. Met een dikke laag kaas gegratineerd, als het even kan
*Steekt vingers in oren* lalalalala can't hear youuuuuquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Broodjes, taart, aardappels (met rozemarijn en olie!), shepherd's pie, cake, schuimpjes, pizza ....
Arjan!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef AnneX het volgende:
@:mini...thuis is altijd wel fijn. Zou je weer een paar daagjes met de tent gaan?
Ik hou ook van hotelsquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:44 schreef Holyme het volgende:
Laatste keer dat ik gecampeerd heb was denk ik in de pubertijd. Op een festival waarbij ik zo van de wap was dat ik een plastic zak nog wel als tent had kunnen beschouwen, zeg maar. Aantal jaar terug hotels ontdekt. Heb er inmiddels aardig wat gezien, maar een leuk en luxe hotel verveelt nooit. Al was een van de laatste hotels een uberkneuterig Duits hotelletje met gedateerd interieur en een gigantische lading mismatchende kerstversiering en lebkuchen. Sfeertje
Gorgonzola ook.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Borrel op kantoor. Er is pizza besteld. "doe maar een beetje van alles wat"Dus nu hebben we 3 Salami, 2 Gorgonzola en 6 Tonijn. Maar tonijn is smerig
Handige zakjes!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Patroon is hier op krantenpapier.
[ afbeelding ] Deze met zakje voorop, met rits voor kleine dingetjes.
En dan niet van superdunne stof, maar van spijkerstof.
Hij was lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:54 schreef AnneX het volgende:
Half tent / half cabine kaatje! Van beiden wat.
Kampeer vakanties van 2-3 weken in Spanje, France, Italië en Portugal is langer geleden.
Lang weekeinde hebben we nog wel eens gedaan: kamperen bij de boer hier en daar in Nederland, met nog drie/ vier gezinnen en kinderen.
De laatste kopen nu huizen, dus het is al even geleden.
Affijn, vanavond de sperzieboontjes van de buurman samen met die van hello fresh in de pan.
https://www.hellofresh.nl(...)caedc94eac318f165e29![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |