Ik ken alleen dingen die van waarde zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeroom niet kennen.![]()
[ afbeelding ]
Ik loop wel even een blokje om.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Het is duidelijk volle maan + vrijdag de 13e. Ben op oorlogspad
De eerste de beste maagd offer ik op.
Zeg gewoon dat ie een idioot is.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Komt er net een Sales Manager met een mailtje aan, met daarin een foto van de vergaderkamer.
"Laat je zo ook je huis achter?"
Ik heb echt 2 minuten aan t zoekplaatje besteed, maar t bleek er om te gaan dat er 1 stoel niet aangeschoven was aan de vergadertafel.WTF? Ga eens een machine verkopen of zo. Het orderbook moet gevuld worden. Wat doe jij UBERHAUBT op kantoor?! Ga t veld in!
Mijn reactie "Nee, meestal ligt daar nog her en der wat was" werd niet gewaardeerd
Directeur kan bij t raam staan en tegen mij zeggen: de lamellen zijn nog dicht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Komt er net een Sales Manager met een mailtje aan, met daarin een foto van de vergaderkamer.
Ik heb echt 2 minuten aan t zoekplaatje besteed, maar t bleek er om te gaan dat er 1 stoel niet aangeschoven was aan de vergadertafel.WTF? Ga eens een machine verkopen of zo. Het orderbook moet gevuld worden. Wat doe jij UBERHAUBT op kantoor?! Ga t veld in!
Mijn reactie "Nee, meestal ligt daar nog her en der wat was" werd niet gewaardeerd
Serieus? Ik hou me echt niet in tegen dat soort dwazen hoor, liever een "gesprek" dan dat soort types het gevoel blijven geven dat ze iets in te brengen hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:47 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Managers, echt de meeste nutteloze mensen in elk bedrijf.
Doe een reply to all: 'Jazeker'. Mag hopen dat jouw reactie ook gewoon aan iedereen die de eerste mail had ontvangen was gerichtquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:47 schreef Ang3l het volgende:
of een: was het maar zo netjes.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe een reply to all: 'Jazeker'. Mag hopen dat jouw reacties ook gewoon aan iedereen die de eerste mail had ontvangen was gericht
Ooit een discussie met een collega gehad die een brief had opgehangen met 'laat het aanrecht achter zoals je thuis ook doet'. Hij vond het niet leuk dat ik mijn vieze koffiebeker neerzette met de mededeling dat thuis mijn vrouw het dan opruimt verder.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe een reply to all: 'Jazeker'. Mag hopen dat jouw reactie ook gewoon aan iedereen die de eerste mail had ontvangen was gericht
Die laatste zin is echt zo'n werkvloer klachtquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Ik hou me echt niet in tegen dat soort dwazen hoor, liever een "gesprek" dan dat soort types het gevoel blijven geven dat ze iets in te brengen hebben.
Managers, echt de meeste nutteloze mensen in elk bedrijf.
Ja, dat was ongeveer mijn reactie. Met reply to all.quote:
"jullie op kantoor werken toch nooit"quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zin is echt zo'n werkvloer klacht
Echt hequote:Op vrijdag 13 september 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zin is echt zo'n werkvloer klacht
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook manager worden!
Maar ze willen me niet
gekke mensenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook manager worden!
Maar ze willen me niet
@MissMSXquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit een discussie met een collega gehad die een brief had opgehangen met 'laat het aanrecht achter zoals je thuis ook doet'. Hij vond het niet leuk dat ik mijn vieze koffiebeker neerzette met de mededeling dat thuis mijn vrouw het dan opruimt verder.
Ik snap die hele meme niet van kont eten.quote:
Wel wat voor jou, vuilak.quote:
Ik had laatst nog vacatures openstaan voor een managementfunctie. Waarom heb je niet gereageerd?quote:
Nah ik eet geen kontquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die hele meme niet van kont eten.
[..]
Wel wat voor jou, vuilak.
liefhebbers van rimmen die nog niet uit de kast zijn gekomen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die hele meme niet van kont eten.
Eind november is er comic con in Utrecht.quote:
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
liefhebbers van rimmen die nog niet uit de kast zijn gekomen, vermoed ik.
Absoluut. Gun ze ook alle ruimte om hun liefhebberij en onzekerheid te delen hier.quote:
Ow dan kan ik misschien welquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eind november is er comic con in Utrecht.
[..]
Moeten zij weten.
23 en 24 geloof ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kan ik misschien welWelke datum precies?
Graag met DM dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Gun ze ook alle ruimte om hun liefhebberij en onzekerheid te delen hier.
Ga jij ook?quote:
Echt he. Ik krijg die melding steeds terugquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Godsamme Fok is echt onbruikbaar hier op het moment met die quantcast bullshit.
Gek genoeg niet iedere keer maar denk 70% van de keren dat ik een pagina open / refresh.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he. Ik krijg die melding steeds terug
Ja dat bedoelde ik ook meerquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg niet iedere keer maar denk 70% van de keren dat ik een pagina open / refresh.
Als dit lang blijft haak ik weer af denk ik.
niet. Even genoeg fokkers op mijn bord. En Michiel hoor ik netquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Allures! Wanneer gaan we daten?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
[..]
niet. Even genoeg fokkers op mijn bord. En Michiel hoor ik net
Is zo ver wegquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had laatst nog vacatures openstaan voor een managementfunctie. Waarom heb je niet gereageerd?
Neem een hamsterquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verdrietig nu.
Wat moet ik met mn leven?
Echt nergens last van. Loka ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg niet iedere keer maar denk 70% van de keren dat ik een pagina open / refresh.
Ik zat weer bij de dierenarts vanmorgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hamsters niet leuk. Liever een paar cavias dan
Telkens dit:quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt nergens last van. Loka ook niet.
Geen idee wat het probleem is
Nee ben dan op vakantiequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij ook?
Tot nu toe best bekende gasten al bekend gemaakt.
Evanna Lynch, Art Adams, Michiel Huisman.
Pff irritant ja. Mobiel ook al.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Godsamme Fok is echt onbruikbaar hier op het moment met die quantcast bullshit.
Ja, die heb ik 2 keer gehad de afgelopen week.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Telkens dit:
[ afbeelding ]
En dan stel je de boel in, klik je op oké en dan is 'ie er een refresh later weer.
Hmmm.quote:
Ik kreeg hem meteen weer nadat ik die post maakte.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik 2 keer gehad de afgelopen week.
Heb dan al een meetquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik 2 keer gehad de afgelopen week.
[..]
Hmmm.
Raar.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg hem meteen weer nadat ik die post maakte.
Meetsletje ben je ook he.quote:
Meer dan ik hebquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaen volgende week Disney.
Nja vakantie is groot woord. Paar dagen naar mn zusje.
Woont ze in Parijs?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hihiquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar.
[..]
Meetsletje ben je ook he.
Komt door alle minpunten die je krijgt als je veel mensen blokkeertquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:41 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg die melding niet omdat ik een abbo heb. Dus mijn privacy telt niet ofzo
nee dan heb je de reclame waardoor je de privacy nodig hebt nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:41 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg die melding niet omdat ik een abbo heb. Dus mijn privacy telt niet ofzo
Neeeeeeequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
Je koopt best veel boeken tegenwoordig hequote:Op vrijdag 13 september 2019 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb 2 boekjes gekocht vandaag via marktplaats.
Ga nu centjes sparen om uit te geven op de Con.
Dus met een AdBlock is het ook verholpen? Hypothetische vraag is dit he.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dan heb je de reclame waardoor je de privacy nodig hebt niet
Jouw zussen wonen ook overalquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
geen ideequote:Op vrijdag 13 september 2019 18:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus met een AdBlock is het ook verholpen? Hypothetische vraag is dit he.
Heb veel weg gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je koopt best veel boeken tegenwoordig he
Al begonnen met schilderen?
Maak gewoon een afspraak met @Lokasenna, niet schilderen is ook geen seksquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb veel weg gedaan.
Nog niet. Moet nog puf vinden ervoor.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus met een AdBlock is het ook verholpen? Hypothetische vraag is dit he.
Dat is geen handige dag nee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil naar Lizzo maar dat is op een maandagKei debiel
@Faxiequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil naar Maria mena. Maar ik weet niet met wie
in amsterdam zeker?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
wanneer?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan me alleen nog dat irritante nummer van haar herinnerenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |