abonnement Unibet Coolblue
pi_191251041
Hij heeft na een zes maanden nog niet door dat Moroccanoil uit Israël komt?

Edit: en snugger is hij ook niet. Iemand wijst hem erop dat het niet uit Marokko komt en hij komt met dit "bewijs" :')

pi_191251132
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:02 schreef Nashipeer het volgende:
Hij heeft na een zes maanden nog niet door dat Moroccanoil uit Israël komt?

Edit: en snugger is hij ook niet. Iemand wijst hem erop dat het niet uit Marokko komt en hij komt met dit "bewijs" :')

Dit is echt van het kaliber: als zonnebloemolie van zonnebloemen wordt gemaakt en maïsolie van maïs, dan weet ik ook wel waar baby-olie van gemaakt wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191293504
Als je hier dan weer ziet hoe alles in Ahoy in beeld wordt gebracht O+

Ben benieuwd of ze ook iets speciaals straks nog hebben zoals je bij VVA vaak ziet, nu die lichtjes bijvoorbeeld in het tweede filmpje, of zo'n podium uit het dak.
pi_191331837
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of ergens anders, maar ik vond deze Photoshop wel heel erg mooi gedaan: (twee afbeeldingen in de tweet)

GeorgieMDesign twitterde op maandag 03-02-2020 om 17:28:46 Czech Republic chooses its entry for #Eurovision in about half an hour! While listening to one of the songs in particular, I had vivid ideas for its staging, so I wanted to create something before the results were announced. Here's White & Black Holes. (1/?) #ESCZ2020 #ESCZ https://t.co/oFdqUAlkmS reageer retweet
  zondag 9 februari 2020 @ 12:08:11 #255
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191423302
Even een realisatie moment: over 8 weken start de opbouw in Ahoy al
Just do it »
pi_191441121
songfestivalNL twitterde op maandag 10-02-2020 om 13:56:44 Ampco Flashlight levert techniek voor Eurovisie Songfestival 2020 https://t.co/WcOkjnl015 reageer retweet


quote:
Na een Europese aanbesteding mag het Nederlandse Ampco Flashlight in opdracht van de NOS de licht-, audio- en riggingfaciliteiten verzorgen voor het Eurovisie Songfestival 2020 vanuit Ahoy Rotterdam. De opbouw van het evenement start begin april, de voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang.

Dick van Berkum, CEO Ampco Flashlight: “We zijn heel blij en trots dat we mogen meewerken aan dit wereldwijd unieke visitekaartje van en voor Nederland. Voor ons is het geweldig dat we na Lissabon in 2018, waar we rigging en licht hebben verzorgd, ook in Rotterdam mogen meewerken aan deze geweldige prestigieuze opdracht, waar we dit keer ook het geluid mogen leveren.”
~The present is all there is~
pi_191443085
Goed nieuws! Ik kende toen via via een paar mensen die in Lissabon hebben gewerkt en volgens mij is de techniek hiermee in goede handen!
pi_191455786
Gisteren was Nikkie de Jager bij DWDD en daar was beeldmateriaal te zien.
Het logo van 2020 met de Erasmusbrug op het grote scherm tijdens het interview. En het logo dat wegdraaide tussen de filmpjes van de inzendingen die al bekend zijn voor ESC2020.
Is dat officieel materiaal of heeft de redactie van DWDD zelf zitten ontwerpen?





[ Bericht 34% gewijzigd door Rebel- op 11-02-2020 14:25:02 ]
  woensdag 12 februari 2020 @ 10:08:17 #259
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191468271
https://www.ijmuidercoura(...)nt=/D6kBAbd7Gn?amp=1

quote:

Kunstenaars gaan Rotterdam 'aankleden' voor songfestival


Kunstenaars gaan Rotterdam aankleden voor het Eurovisiesongfestival in mei. Studio VollaersZwart en Arttenders zijn de eerste kunstenaars die zijn uitgenodigd om Rotterdam op te fleuren, maakte de organisatie van het festival woensdag bekend. Beide bureaus hebben volgens de organisatie "een stevige reputatie in de (internationale) wereld van kunst en design".

Studio VollaersZwart gaat de stad aankleden met een Sing Along City waarbij een kleurrijk megalint de route van het Centraal Station tot Rotterdam Ahoy markeert. Straten en gebouwen worden versierd met honderden hergebruikte internationale vlaggen die alle buitenlandse gasten in de stad verwelkomen en onderweg wordt gezorgd voor entertainment. Onder het mom 'Niet zeiken, maar zingen!’ zorgt Arttenders voor een mobiel podium, #TheGoodPlees. Op verschillende plekken in Rotterdam krijgen bezoekers "een flamboyante line-up en bijzondere acts" voorgeschoteld.

De komende weken wordt duidelijk welke kunstenaars nog meer meedoen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 februari 2020 @ 12:09:05 #261
163650 Greys
pi_191469965
Klinkt allemaal echt leuk en tof! *O*

En ook een beetje wat er besproken is tijdens de brainstorm in de Maassilo destijds. Een leuke manier om de route van CS naar Ahoy te markeren enzo. Echt tof dat ze zo veel doen met vele ideeën. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 februari 2020 @ 12:12:10 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_191470008
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Klinkt allemaal echt leuk en tof! *O*

En ook een beetje wat er besproken is tijdens de brainstorm in de Maassilo destijds. Een leuke manier om de route van CS naar Ahoy te markeren enzo. Echt tof dat ze zo veel doen met vele ideeën. _O_
Ja! Vind ik leuk :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191476313
Wat een leuk initiatief!
Ik heb opgezocht wat voor projecten ze hebben uitgevoerd en een paar waren al bekend bij mij. Ik kijk ernaar uit om nog meer werk van kunstenaars te zien. En mooi dat deze twee bureaus uit Rotterdam de kans krijgen om hun werk te laten zien; talent uit de regio :)
  woensdag 12 februari 2020 @ 20:25:36 #264
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191477658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:56 schreef Rebel- het volgende:
Gisteren was Nikkie de Jager bij DWDD en daar was beeldmateriaal te zien.
Het logo van 2020 met de Erasmusbrug op het grote scherm tijdens het interview. En het logo dat wegdraaide tussen de filmpjes van de inzendingen die al bekend zijn voor ESC2020.
Is dat officieel materiaal of heeft de redactie van DWDD zelf zitten ontwerpen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat beeldmateriaal had DWDD ook bij bekendmaking logo, presentators etc, dus denk dat ze dat zelf hebben ontworpen.
:o)
pi_191481252
Niet zeiken maar zingen is een stukje Rotterdams intellect, schitterend :D
pi_191508956
Ik besloot om op TenderNed te kijken waarvoor al contractanten waren gekozen, aangezien Ampco flashlight al was aangekondigd. Hier een lijst met (als ik de documenten goed heb gelezen,ben niet geheel bekend met hoe zoiets wordt aangewezen) alle bedrijven die een overeenkomst hebben gesloten:

Decor: Unbranded B.V., Stage Brothers B.V., en A & A Expo International B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Rigging: Production Resource Group B.V., Frontline Rigging Consults B.V., en Ampco Flashlight Rental B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Power: The Powershop Nederland B.V., Boels Verhuur B.V., en Aggreko Nederland B.V..
Aankondigingsdocument 14/02/20
Special Effects: Pyrofoor de Amsterdam B.V., Heron GmbH, en Grooney Pyro Effects.
Aankondigingsdocument 10/01/20
Licht: Production Resource Group B.V. en Ampco Flashlight Rental B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Motion: Stage Kinetik GmbH, Production Resource Group B.V., Frontline Rigging Consults B.V., en Ampco Flashlight Rental B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Audio: Ampco Flashlight Rental B.V. en Agorà srl.
Aankondigingsdocument 13/11/19
Special Cams: OperTec Europe d.o.o., NEP Media Solutions B.V., en Egripment B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Video: Production Resource Group B.V., HD-Rent B.V., en Faber AudioVisuals B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19
Meercamerafaciliteiten: United4all en NEP Media Solutions B.V..
Aankondigingsdocument 13/11/19

Zoals ik eerder zei, ik ben niet zeer bekend met de terminologieen en procedures die bij zo'n tender komen kijken; informatie die ik hier heb gegeven kan dus maar deels correct zijn. Ampco komt meerdere keren terug, dus ik ga ervan uit dat het wel klopt.

Ik denk dat dit de website voor Production Resource Group is, stond alleen niet in de officielle documenten.

[ Bericht 35% gewijzigd door NeilZar op 14-02-2020 21:41:52 ]
pi_191510095
Zo, na dat ik de vorige post per ongeluk te vroeg heb gepost even mijn mening.

Mooi om zo veel Nederlandse bedrijven terug te zien, maar toch ook wat internationale bedrijven. Één italiaans bedrijf, een paar duitse, en een sloveens/oekraïens bedrijf. Ook mooi om te zien waar aan deze bedrijven hebben gewerkt.
pi_191511926
Als je geen zin hebt om alle bedrijven te bekijken, hier een lijstje van projecten waar de verschillende bedrijven aan hebben gewerkt:

Decor: Unbranded heeft gewerkt aan grote shows zoals de MTV EMA's 2019 en 2018, en Toppers in concert 2019. Stage Brothers werkt al jaren aan The Voice of Holland en Vrienden van Amstel Live. A&A doet vooral veel werk voor Volkswagen Auto Group en andere bedrijven op beurzen, misschien zullen zij vooral sponsor stands gaan bouwen?
Rigging en Motion: Production Resource Group heeft vorig jaar de LED panelen en de driehoeken aan het plafond geleverd in Tel Aviv en is al meerdere actief op ESF, waaronder 2017. Frontline Rigging heeft gewerkt bij ESF 2012 en heeft meerdere shows in Ahoy gedaan, waaronder ten minste de laatste 4 jaar VVAL. Ook nog grotere concerten verzorgt zoals Tomorrowland, Toppers in Concert en Hardbass 2019 (RIP). Ampco heeft meegewerkt bij Defqon.1, Pinkpop en Lowlands 2019.Stage Kinetik heeft meerdere keren werk geleverd bij ESF, de bewegende bolletjes tijdens ESF 2015 en de vliegende Conchita, en de grote brug in 2013.
Licht, Audio en Video: Twee zijn bij de vorige al aan bod gekomen. Agora is niet veel recents over te vinden, maar heeft meerdere keren bij olympische spelen werk geleverd. HD-Rent heeft werk gedaan tijdens ADE en Rotterdam Pride 2018. Faber verzorgt LED walls/schermen al meerdere jaren bij de Televizier-Ring, TVOH, de EMAs, The Passion, en nog veel meer.
Power: Niet veel te zeggen, omdat de bedrijven niet veel zeggen. Boels kennen de meeste mensen wel als verhuurbedrijf, denk ik.
Special Effects: Pyrofoor is een grote naam in de Nederlandse Festival scene, met festivals zoals Defqon.1, Intents, Tomorrowland, Mysteryland; maar ze hebben ook pyro geleverd tijdens ESF 2018, waaronder de brandende trap van oekraiene. Heron is een bedrijf net over de grens bij arnhem dat niet alleen vuurwerk verkoopt voor consumenten maar ook grote shows doet zoals de jaarwisseling in Amsterdam. Lijkt alleen buiten shows te doen, dus misschien vuurwerk door de stad tijdens de shows? Of bij de loper? Grooney Pyro is weer een grote net zoals Pyrofoor, met concerten en festivals zoals Masters of Hardcore, Martin Garrix, Amsterdam Music Festival tijdens ADE, Epica, Within Temptation en veel meer grote concerten en indoor shows.
Special cams en Meercamerafaciliteiten: OperTec levert cable cams, camera cranes, remote controlled cameras; Ze doen al jaren camera werk voor ESF, waaronder de laatste 4 jaar. Zeker geen onbekende dus. NEP heeft onder andere camera werk gedaan tijdens The Passion, maar ze adverteren nog meer op hun Live Cloud Production; dit komt er op neer dat ze niet op locatie, maar op het mediapark in Hilversum de regie doen. Lijkt me interessant als dit gebruikt wordt. Egripment levert cameras bij sportevenementen zoals de KNVB Beker, Schaatsen, maar ook op festivals zoals mysteryland en ladies of soul, en tv zoals CNN en BankGiro Loterij The Wall. Als laatste United4all, de grootste in nederland denk ik wel; Eredivisie wedstrijden, Europees voetbal, Beste Zangers, Beau, Jumbo Racedagen en nog veel meer.

Volgens mij waren United en NEP al eerder aangekondigd als registratie partners, dus naast Ampco is dat nog meer reden voor mij om te geloven dat de lijst klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door NeilZar op 14-02-2020 22:46:06 ]
pi_191512192
interessante post NeilZar ^O^

Het Nederlandse Interstage gaat het podium bouwen: Interstage is eerder ook verantwoordelijk geweest voor de bouw van de songfestivalpodia in Wenen in 2015 en het songfestival in Kiev in 2017
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-songfestival-bouwen

en :') @ Duncan Lawrence
~The present is all there is~
pi_191512323
Leuk om te zien hoeveel ESF ervaring er al is onder deze bedrijven!

Wie wat gaat doen zegt me natuurlijk allemaal vrij weinig. Mijn enige hoop is dat we een lekker HD scherm krijgen achter het podium. Vond al die pixels in 2015 en 2017 zo erg afleiden.
pi_191512413
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef grazz het volgende:
interessante post NeilZar ^O^

Het Nederlandse Interstage gaat het podium bouwen: Interstage is eerder ook verantwoordelijk geweest voor de bouw van de songfestivalpodia in Wenen in 2015 en het songfestival in Kiev in 2017
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-songfestival-bouwen

en :') @ Duncan Lawrence
Interessant, is Stage Brothers dan afgehaakt? Of zijn Interstage en Stage Brothers partners? In iedergeval een bedrijf dat ervaring heeft in Ahoy.
pi_191513113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 22:52 schreef NeilZar het volgende:

[..]

Interessant, is Stage Brothers dan afgehaakt? Of zijn Interstage en Stage Brothers partners? In iedergeval een bedrijf dat ervaring heeft in Ahoy.
Geen idee. Kan er online niets over vinden iig.
~The present is all there is~
pi_191515236
Er zitten wel wat parels tussen bij de bedrijven; kon niet stoppen met lachen toen ik deze naam zag: https://faber-av.com/big-ass-led-cube/
pi_191534495
Vandaag w/
2020Rotterdam twitterde op zondag 16-02-2020 om 11:25:27 The opening show of the #ABNAMROWTT final can be seen live in more than 170 countries worldwide. In the Netherlands, it will be broadcasted by the @NOSsport and @ZiggoSport. The broadcast of the final on February 16 starts around 3.15 p.m (CET). https://t.co/TDfw2PNBfZ reageer retweet
2020Rotterdam twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 11:29:59 ABN AMRO WTT LOOKS FORWARD TO #ESC2020The @abnamrowtt has a unique start of the final this year. At the venue where the music spectacle takes place in May, the @MetropoleOrkest and friends will perform a medley of a large number of @Eurovision classicshttps://t.co/xxtPkx7t5P https://t.co/mzknXE2hUP reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 11:54:07 #276
163650 Greys
pi_191566174
Zouden ze stiekem alvast de openingsceremonie aan het oefenen zijn? :7

Rdamonderweg twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:14:38 ❌⚠️ | Door een storing gaan de slagbomen van de #Erasmusbrug niet meer omhoog. De brug is hierdoor niet bereikbaar. Je rijdt om via de #Brienenoordbrug, #Willemsbrug of door de #Maastunnel. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191587867
op1npo twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:15:00 Nederland gaat groots uitpakken met het #EurovisieSongfestival 2020. Gerben Bakker is al enige tijd aan de slag als Head of Show, om het spektakel tot in de puntjes voor te bereiden. Vanavond is hij te gast bij #Op1 met twee speciale gasten.Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/AOH4MreYVj reageer retweet
pi_191587922
Die zal wel met Getty en Lenny komen. Leuk, ik ga kijken :)
  woensdag 19 februari 2020 @ 18:22:20 #279
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191587959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:16 schreef Jesper23 het volgende:
op1npo twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:15:00 Nederland gaat groots uitpakken met het #EurovisieSongfestival 2020. Gerben Bakker is al enige tijd aan de slag als Head of Show, om het spektakel tot in de puntjes voor te bereiden. Vanavond is hij te gast bij #Op1 met twee speciale gasten.Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/AOH4MreYVj reageer retweet
Dit geeft me echt nog meer goeie hoop op een fantastische editie. Mooi ook dat ze hun eigen 'Nederlandse' lijn trekken en niet per se Israël willen overtreffen. Het gaat een heel ander ESF worden
Just do it »
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 18:31:50 #280
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191588145
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191588417
quote:
Zijn douche-vondst: live-optredens van voormalige winnaars in Ahoy, afgewisseld met filmpjes van andere winnaars op beroemde Rotterdamse locaties als de Erasmusbrug en Markthal. ,,Zo’n mix van live en tevoren opgenomen filmpjes kennen we van The Passion en dat werkt goed. Voor het publiek lijkt het alsof het allemaal gelijktijdig in Rotterdam gebeurt: de mooie illusie van het tv-maken.’’
Hallo hoe gaaf is dit, met verschillende beelden van allerlei attracties in Rotterdam
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 18:57:47 #282
163650 Greys
pi_191588620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Hallo hoe gaaf is dit, met verschillende beelden van allerlei attracties in Rotterdam
En je kunt erbij zijn!

ESF / OpenUp je agenda: oproep voor ESC-shoot!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 20:27:22 #283
163650 Greys
pi_191590020
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191590193
Hopelijk Love Shine a Light ook live in Ahoy O+
pi_191590260
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zal korte rit worden :D wat hebben ze daar nou? Een bruggetje (who cares) en een foodcourt :D

Edit: oh en een dierentuin
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 20:46:44 #286
163650 Greys
pi_191590288
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Zal korte rit worden :D wat hebben ze daar nou? Een bruggetje (who cares) en een foodcourt :D

Edit: oh en een dierentuin
En een Euromast, een Markthal, Kubuswoningen, musea, een haven, enzo. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191591534
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:42 schreef Em31 het volgende:
Artikel van AD:

Songfestival krijgt 'Passion-achtige' show met oud-winnaars
https://www.ad.nl/show/so(...)d-winnaars~a00e587f/
quote:
^O^

Klinkt wel gaaf hoor dit. Ik vind de manier van filmen waarop ze dat in The Passion doen super mooi. En is sws nog niet eerder gedaan op het ESF.
~The present is all there is~
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:46:00 #288
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592583
De winnaars die zullen optreden tijdens de finale zijn zojuist bekend gemaakt:

Gigliola Cinquetti - Non ho l'età (1964)
Lenny Kuhr – De troubadour (1969)
Getty Kaspers van Teach-In – Ding-A-Dong (1975)
Sandra Kim – J’aime La Vie (1986)
Paul Harrington & Charlie McGettigan – Rock ‘n’ Roll Kids (1994)
Alexander Rybak – Fairytale (2009)
Duncan Laurence – Arcade (2019)
https://songfestival.nl/n(...)rovisie-songfestival

Zou dit betekenen dat Duncan Laurence 2x zijn Arcade zal performen? Want ik neem aan dat hij het ook mag doen tijdens de 1e halve finale...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 22:47:44 #289
163650 Greys
pi_191592634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef lashatumbai het volgende:
De winnaars die zullen optreden tijdens de finale zijn zojuist bekend gemaakt:

Gigliola Cinquetti - Non ho l'età (1964)
Lenny Kuhr – De troubadour (1969)
Getty Kaspers van Teach-In – Ding-A-Dong (1975)
Sandra Kim – J’aime La Vie (1986)
Paul Harrington & Charlie McGettigan – Rock ‘n’ Roll Kids (1994)
Alexander Rybak – Fairytale (2009)
Duncan Laurence – Arcade (2019)
https://songfestival.nl/n(...)rovisie-songfestival

Zou dit betekenen dat Duncan Laurence 2x zijn Arcade zal performen? Want ik neem aan dat hij het ook mag doen tijdens de 1e halve finale...
Meestal doet de winnaar een nieuw nummer en het winnende lied. Dus dan zal ie in de semi wellicht een nieuw lied doen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:51:21 #290
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592711
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Meestal doet de winnaar een nieuw nummer en het winnende lied. Dus dan zal ie in de semi wellicht een nieuw lied doen?
Dat denk ik dan ook wel ja. Anders zou die drie keer optreden. Lijkt mij ook een beetje veel. Wel jammer dan dat we niet meteen Arcade gaan horen live in de eerste Halve Finale..

Ik ben wel blij dat Lenny Kuhr dus langer mag optreden dan 30seconden, ik ga er ook vanuit dat zij live gaat optreden in Ahoy en niet pre-recorded. Daar zullen ze Getty wel plaatsen, omdat ik niet vermoed dat dat live gezongen gaat zijn, kunnen ze dat beter van te voren opnemen.
pi_191592734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef lashatumbai het volgende:
De winnaars die zullen optreden tijdens de finale zijn zojuist bekend gemaakt:

Gigliola Cinquetti - Non ho l'età (1964)
Lenny Kuhr – De troubadour (1969)
Getty Kaspers van Teach-In – Ding-A-Dong (1975)
Sandra Kim – J’aime La Vie (1986)
Paul Harrington & Charlie McGettigan – Rock ‘n’ Roll Kids (1994)
Alexander Rybak – Fairytale (2009)
Duncan Laurence – Arcade (2019)
https://songfestival.nl/n(...)rovisie-songfestival

Zou dit betekenen dat Duncan Laurence 2x zijn Arcade zal performen? Want ik neem aan dat hij het ook mag doen tijdens de 1e halve finale...
Mooi om te zien dat elk decennium vertegenwoordigd is! Afgezien van de 1950's, maar die winnaars zijn volgens mij niet meer onder ons.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:54:27 #292
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592753
Ik hoop en vermoed ook wel dat we veel oude beelden gaan zien in deze winnaars medley. Ook van oud winnaars die er niet live bij zullen zijn.
pi_191592756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:52 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat elk decennium vertegenwoordigd is! Afgezien van de 1950's, maar die winnaars zijn volgens mij niet meer onder ons.
Corry Brokken als hologram een optie? @SietseBakker
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:55:15 #294
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592769
De tease van Sietse :D wie o wie zou het zijn!

ESF_FOK twitterde op woensdag 19-02-2020 om 22:49:55 @newsreader_360 Charlie en Paul tellen als twee personen waarschijnlijk? Ze waren immers allebei winnaar. ? reageer retweet
SietseBakker twitterde op woensdag 19-02-2020 om 22:54:12 @ESF_FOK @newsreader_360 Of er komt er nog eentje bij, dat kan natuurlijk ook. Of niet. #OpenUp reageer retweet
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:57:38 #295
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592801
Edsilia Rombley tijdens songfestivalshows taxichauffeusse van oud-winnaars

Tijdens de twee halve finales en de finale van het Eurovisie Songfestival ontpopt songfestival-host Edsilia Rombley zich tot ware taxichauffeuse.

Zo neemt ze songfestivalwinnaars Anne-Marie David (Winnaar 1973), Izhar Cohen (Winnaar 1978), Niamh Kavanagh (Winnaar 1993) en Ruslana (Winnaar 2004) op sleeptouw door Rotterdam. Samen halen ze herinneringen op over de winst en bespreken ze wat het Eurovisie Songfestival in hun leven heeft betekend. Uiteraard wordt er ook gezongen!
De beelden voor deze video's zijn al opgenomen.
https://songfestival.nl/n(...)sse-van-oud-winnaars
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:01:22 #296
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592855
ZOU CELINE OF ABBA DAN TOCH KOMEN?! *O* *O* *O* *O*
  ESF Reporter woensdag 19 februari 2020 @ 23:03:36 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_191592884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:01 schreef lashatumbai het volgende:
ZOU CELINE OF ABBA DAN TOCH KOMEN?! *O* *O* *O* *O*
Maak me gek. Denk het niet maar maak me gek.
pi_191592893
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:01 schreef lashatumbai het volgende:
ZOU CELINE OF ABBA DAN TOCH KOMEN?! *O* *O* *O* *O*
Omg *O*
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:04:06 #299
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191592897
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Maak me gek. Denk het niet maar maak me gek.
Maak me gek! Gerard Joling dan!! Oh nee wacht, werd 9de
pi_191592899
En super leuk van die winnaars *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')