https://www.ad.nl/show/rt(...)-naam-beau~a0ca6661/quote:De nieuwe talkshow van RTL met Beau van Erven Dorens krijgt een simpele naam. Het programma gaat Beau heten, zo werd vandaag in RTL Boulevard bekendgemaakt. Het showbizzprogramma liet ook het kersverse logo zien.
In april meldde RTL al dat de talkshow van Beau niet opnieuw Late Night zou gaan heten. De naam Beau doet vermoeden dat er geen andere hosts bij de show betrokken zijn. RTL stelde eerder dat er mogelijk een of meerdere presentatoren zouden komen omdat Beau ook andere programma's voor RTL blijft maken. Daarbij werd de naam van Art Rooijakkers genoemd. Beau wordt vanaf begin september opgenomen in Studio Artis, dezelfde plek waar momenteel Zomer met Art wordt gemaakt.
Beau werd al lange tijd genoemd als talkshowhost voor RTL. Hij presenteerde in de zomer van 2017 RTL Summer Night, als vervanger van Humberto Tans RTL Late Night, en kreeg veel goede reacties. Beau werd daarom als ideale vervanger gezien van Humberto Tan, toen die gedwongen moest stoppen. RTL koos echter voor Twan Huys. Aan zijn talkshowavontuur kwam begin dit jaar een einde.
Vanaf 2 september 2019 - RTL 4 22:30.
https://twitter.com/beaurtlquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
Ik ook niet, ga morgen terugkijken. Wie zijn te gast?
Met Waylon is het altijd scoren natuurlijk.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:47 schreef roos94 het volgende:
Cijfers trekken weer wat aan: 452.000 gister
Tja, als de 94 in je username je geboortejaar is, was je 4 of 5 toen het uitgezonden werd.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:58 schreef praadje het volgende:
Vanavond Hazes op de bank. Ben benieuwd of hij iets loslaat over zijn relatie met Monique.
Ah oke ben benieuwd of ze dat aan zullen kaartenquote:Op donderdag 12 september 2019 22:37 schreef praadje het volgende:
De geruchten gaan al een tijdje dat hij is vreemdgegaan en dat ze uit elkaar gaan/zijn.
Ja maar ik heb het idee dat hij alleen kwam zingen.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke ben benieuwd of ze dat aan zullen kaarten
Zo komt die kwebbelen alleen dan begint jinek alquote:Op donderdag 12 september 2019 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het idee dat hij alleen kwam zingen.
Geen leuke gasten bij Jinek zag ik. Naar mijn mening dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo komt die kwebbelen alleen dan begint jinek al
Ah jammerquote:Op donderdag 12 september 2019 22:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen leuke gasten bij Jinek zag ik. Naar mijn mening dan.
Mijn allereerste post op FOK! ooit ging over die grijze.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:08 schreef roos94 het volgende:
Ik ken big brother niet. Maar wat een vermoeiende vent die grijze.
quote:Beau van Erven Dorens kijkt elke avond als hij thuiskomt van zijn eigen talkshow eerst nog even de talkshow van zijn concurrent Eva Jinek terug. Dat vertelt de RTL 4-presentator in De Telegraaf. Het zijn lange dagen, zegt Beau. “Om 09.15 uur hebben we de eerste vergadering, en als ik geluk heb ben ik rond 1 uur ’s nachts thuis. Vervolgens kan ik het niet laten om Jinek terug te kijken, want ik wil bijvoorbeeld wel weten hoe zij het onderwerp Wilders heeft aangesneden“, vertelt hij.
Beau realiseert zich dat Jinek in sommige dingen gewoon beter is. “Ik vind dat ik nog moet groeien in de politieke interviews. In de eerste uitzending was ik niet sterk tegenover Theo Hiddema en Thierry Baudet. Vandaag ging het gesprek over de zaak-Wilders al een stuk beter. Al moet ik dan wel hard werken.”
Jinek staat momenteel als een huis, maar kende ook moeilijke beginjaren. Net als Jinek toen, krijgt Beau nu veel kritiek op zijn decor. Het zou te afstandelijk zijn en te Amerikaans.
Vooral Beau’s desk was erg kort, maar dat is na één week al aangepast. “Niet iedereen was daarover te spreken, en we hadden er zelf ook moeite mee. Je moet weten: anderhalve week voor de eerste uitzending werd op deze plek Zomer met Art nog opgenomen. Eigenlijk hadden we maar vier dagen om het decor te testen.”
“Laat ik het zo zeggen: ik was niet meteen tevreden. Maar we moeten het ook niet overdrijven. Volgens mij begrijpt de kijker het best als sommige zaken in de eerste uitzending nog niet helemaal goed zijn.”
Bizar.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:40 schreef Eightyone het volgende:
Z'n dagen lijken inderdaad lang. Als ik dit zo lees gaat 'ie rond 2 uur 's nachts slapen, na Jinek te hebben gekeken (om ervan te leren, blijkbaar), en is 'ie rond 9 uur 's ochtends weer aan het werk.
https://www.mediacourant.(...)n-eigen-uitzendingen
[..]
Goed kan er mss nog een kritische vraag af. Wss niet alleen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:12 schreef roos94 het volgende:
Linda de Mol vanavond bij Jinek en niet bij Beau
Of een triest voorbeeld van zelfoverschatting, wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:44 schreef tompsv18 het volgende:
Haha het klinkt natuurlijk totaal niet, maar ik vind Beau wel een baas dat hij gewoon doet waar ie zin heeft en zich weinig aantrek van anderen.
Had zeker teveel coke of pep in z'n mik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 07:41 schreef Eightyone het volgende:
André doet wel een beetje vreemd als 'ie niet aan het woord is, met die malende kaken.
Kijkcijfers zijn lager dan die van Twan Huys vorig jaar.quote:
Dat had Humberto ook, en toch jarenlang ruim een miljoen kijkers.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef roos94 het volgende:
287.000 gister.
Een talkshow met reclames is gewoon een grote nee. Ik kijk het terug, want ik ga echt niet na elk gesprek 10 min wachten op een pleuris commercial terwijl ik die een dag later online kan doorspoelen.
Humberto heeft helemaal niet jarenlang ruim een miljoen kijkers gehad. Dat was alleen in 2014 zo. In 2013 zat hij nog ruim onder de miljoen. Sinds begin 2015 is het slechter gegaan met zijn kijkcijfers. En sinds januari 2017 is het helemaal hard bergafwaards gegaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:12 schreef Za het volgende:
Dat had Humberto ook, en toch jarenlang ruim een miljoen kijkers.
(Beetje offtopic:) Het valt me vooral in Muziek nogal op, met een overheersing van (vaak al lang lopende) reeksen, of topics die al lang lopen en waar heel af en toe een reply bij komt. Ik herinner het me van 10, of zelfs maar 5 jaar terug echt anders.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lijkt wel of het hele forum steeds doder wordt of ligt dat aan mij?
Terwijl je met Lange Frans, Andre jr., Tino Martin, Rene Froger, Waylon, Albert Verlinde, Trijntje, Dennis Warmerdam, Kalvijn echt topgasten hebt!quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef roos94 het volgende:
287.000 gister.
Een talkshow met reclames is gewoon een grote nee. Ik kijk het terug, want ik ga echt niet na elk gesprek 10 min wachten op een pleuris commercial terwijl ik die een dag later online kan doorspoelen.
De show begon in 2013,toen had hij geen miljoen kijkers nee (soms wel trouwens, zelfs in zijn eerste maand: https://www.marketingtrib(...)late-night/index.xml.)quote:Op woensdag 18 september 2019 10:33 schreef Nine. het volgende:
Humberto heeft helemaal niet jarenlang ruim een miljoen kijkers gehad. Dat was alleen in 2014 zo. In 2013 zat hij nog ruim onder de miljoen. Sinds begin 2015 is het slechter gegaan met zijn kijkcijfers. En sinds januari 2017 is het helemaal hard bergafwaards gegaan.
Kalvijn had zijn meissie moeten meebrengen dan komt het wel goed met de kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl je met Lange Frans, Andre jr., Tino Martin, Rene Froger, Waylon, Albert Verlinde, Trijntje, Dennis Warmerdam, Kalvijn echt topgasten hebt!
Beter lezen. Of ga eens langs Hans Anders. Uit je eigen links:quote:Op woensdag 18 september 2019 12:53 schreef Za het volgende:
De show begon in 2013,toen had hij geen miljoen kijkers nee (soms wel trouwens, zelfs in zijn eerste maand: https://www.marketingtrib(...)late-night/index.xml.)
In 2014 zat hij rond of boven de miljoen.
In 2015 ook:
Eva Jinek weet nog niet op te boksen tegen Humberto Tan. De presentatrice viel woensdagavond voor het eerst uit de dagelijkse top 25 van meest bekeken programma’s. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tegenover het door 973.000 mensen bekeken RTL Late Night, kwam Jinek niet verder dan 440.000 kijkers. Nog niet eerder kwam de presentatrice onder de grens van 500.000 kijkers uit. De behaalde score is veel te weinig voor een prominent programma op NPO 1. https://www.mediacourant.(...)t-kijkcijfer-top-25/
In 2016 nog steeds rond de miljoen: Het is prijzenswaardig dat RTL Late Night de hele zomer lekker doorgaat, maar de talkshow levert wel kijkers in. Woensdag keken nog 591.000 mensen.
Dat is bijna de helft van wat RTL Late Night normaal gesproken scoort
https://www.televizier.nl(...)ijfers-voor-rtl-late
Jaren rond de miljoen of daarboven dus.
Noem eens wat topgasten dan svp.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:51 schreef Nober het volgende:
Terwijl je met Lange Frans, Andre jr., Tino Martin, Rene Froger, Waylon, Albert Verlinde, Trijntje, Dennis Warmerdam, Kalvijn echt topgasten hebt!
Misschien zit Nederland wel helemaal niet te wachten op al die z.g. BN'ers.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:04 schreef Za het volgende:
Noem eens wat topgasten dan svp.
Dit is een klein land, en dit zijn BNers in het A segment.
Een goed interviewer haalt ook uit de visboer op de hoek een goed verhaal.
Volg je eigen advies maar op.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:03 schreef Nine. het volgende:
Beter lezen. Of ga eens langs Hans Anders
2016:
Sinds wanneer is 591.000 meer dan een miljoen?
Dus scored hij NIET al jarenlang ruim meer dan een miljoen kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:10 schreef Za het volgende:
[..]
Volg je eigen advies maar op.
2016: Het is prijzenswaardig dat RTL Late Night de hele zomer lekker doorgaat, maar de talkshow levert wel kijkers in. Woensdag keken nog 591.000 mensen.
Dat is bijna de helft van wat RTL Late Night normaal gesproken scoort
https://www.televizier.nl(...)ijfers-voor-rtl-late
Oftewel, tijdens de zomerstop toen hij gewoon doorging keken maar de helft van wat er buiten de zomerstop naar hem keek, ruim een miljoen.
De moeders van Romy en Savannah en Hiddemaster. Dan houdt 't volgens mij wel op.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:04 schreef Za het volgende:
[..]
Noem eens wat topgasten dan svp.
Dit is een klein land, en dit zijn BNers in het A segment.
Een goed interviewer haalt ook uit de visboer op de hoek een goed verhaal.
Jawel, zoals je kunt lezen had hij in 2016 buiten de zomerstop gewoon een miljoen kijkers, net als in 2015 en 2014 en soms 2013.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:14 schreef Nine. het volgende:
Dus scored hij NIET al jarenlang ruim meer dan een miljoen kijkcijfers.
Ik bedoelde, noem eens wat figuren die jij als topgasten ziet voor een late night show en in het lichte genre van Beau (want geen journalist) passen.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:21 schreef Nober het volgende:
De moeders van Romy en Savannah en Hiddemaster. Dan houdt 't volgens mij wel op.
Ik begrijp het prima. Wat jij hier loopt te beweren is feitelijk onjuist. Dat hij in de periode na 2014 toevallig wat avondjes had die meer dan 1 miljoen kijkers trokken wil niet zeggen dat hij jarenlang ruim over de 1 miljoen kijkers heenzat.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:22 schreef Za het volgende:
Jawel, zoals je kunt lezen had hij in 2016 buiten de zomerstop gewoon een miljoen kijkers, net als in 2015 en 2014 en soms 2013.
Doe niet alsof je het nog steeds niet begrijpt svp.
Het valt op over het hele forum.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:36 schreef Eightyone het volgende:
(Beetje offtopic:) Het valt me vooral in Muziek nogal op, met een overheersing van (vaak al lang lopende) reeksen, of topics die al lang lopen en waar heel af en toe een reply bij komt. Ik herinner het me van 10, of zelfs maar 5 jaar terug echt anders.
Maar goed, m'n meest recente poging om er wat leuks tussen te plaatsen leverde welgeteld 0 reacties op. Ik vermoed dat de inhoud niet zo beviel.
Houd toch op met deze onzin.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima. Wat jij hier loopt te beweren is feitelijk onjuist. Dat hij in de periode na 2014 toevallig wat avondjes had die meer dan 1 miljoen kijkers trokken wil niet zeggen dat hij jarenlang ruim over de 1 miljoen kijkers heenzat.
Kijkcijfers RTL Late Night dalen al bijna twee jaar
De kijkcijfers van RTL Late Night zitten sinds begin 2015 in de lift naar beneden. Dat blijkt uit een analyse van mediabureau Magna, dat reclamezendtijd inkoopt voor grote adverteerders als Coca Cola en Haribo. Volgens Magna zijn er zorgen bij RTL, omdat de daling ‘moeilijk lijkt te stuiten’. “In vergelijking met september vorig jaar* is het gemiddeld aantal kijkers per uitzending van RTL Late Night met 13 procent gedaald”, schrijft het mediabureau. “Kan RTL Late Night het tij nog keren of is het too late?“
In een grafiek laat Magna duidelijk zien dat het kijkersaantal van RTL Late Night flink daalt. “Het is niet de verwachting dat de draad weer wordt opgepakt als we de trendlijn bekijken.”
Het lijkt niet meer goed te komen met RTL Late Night. In januari 2017 zijn de kijkcijfers van het programma ingestort toen Jinek opeens het stokje van de favoriet op de late avond overnam. Een paar maanden later gaf zijn affaire met Dionne Stax Tan een imagodeuk, waarna de kijkcijfers nog verder zijn gezakt.
* Dus al in 2015 had hij gemiddeld 13% minder kijkers dan de 1 miljoen in 2014. En dat gemiddelde is sindsdien steeds verder blijven dalen.
Maar succes ermee verder. [ afbeelding ]
Ik dacht dat bij Beau de beste gasten op het eind kwamen.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
Beau kan het in ieder geval wel, alleen de gasten (meerderheid), de opzet en Blue helpen niet mee.
Jinek en Beau gaan elkaar afwisselen.quote:UPDATE
Talkshowkoningin Eva Jinek, momenteel dagelijks te zien op de late avond van NPO 1, maakt in januari de overstap naar RTL. Dat maakte de commerciële zender zojuist bekend. Ze gaat afwisselend met Beau van Erven Dorens - ‘ieder een aantal maanden’ - de late night-talkshow van RTL 4 presenteren.
Ze gaat ook andere dingen programma’s maken als het goed is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:10 schreef Eightyone het volgende:
Een beter gevulde bankrekening. Met de helft minder kijkers, en je reputatie die al snel aan gort is (zie Twan Huys).
Maar dat geeft blijkbaar niet.
Laat me raden, over muricah.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaat ook andere dingen programma’s maken als het goed is.
Correct. Verkiezingen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat me raden, over muricah.
Dafuq.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jinek en Beau gaan elkaar afwisselen.
Hoewel aan de talkshow Beau nog flink gesleuteld mag worden. Beau is prima, het programma niet.
Blue Circle talkshows na Humberto![]()
Ah ja geweldig zo'n objectief persoon daarvoor.quote:
Muricah 2020quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat me raden, over muricah.
Vergeleken met Pauw oogt het wat strak ingestudeerd/ingepland. Alsof er altijd een stopwatch mee loopt. Dat vind ik wat minder aan haar.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Jinek niks dus zijn ze iig een kijker verloren.
Jinek eindigt bijna elk moeilijker onderwerp met 'We gaan het vandaag aan deze tafel niet oplossen en zullen het er vast in de toekomst nog vaak over gaan hebben.'.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeleken met Pauw oogt het wat strak ingestudeerd/ingepland. Alsof er altijd een stopwatch mee loopt. Dat vind ik wat minder aan haar.
Bij zowel Pauw als Beau ogen de overgangen tussen de diverse onderdelen wat organischer.
Dat soort zinnen, idd. "We blijven het volgen."quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Jinek eindigt bijna elk moeilijker onderwerp met 'We gaan het vandaag aan deze tafel niet oplossen en zullen het er vast in de toekomst nog vaak over gaan hebben.'.
Zij kunnen niet afwisselend dezelfde show doen. Het verschil is te groot.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:44 schreef RipCity het volgende:
Jinek naar RTL. Einde beau?
Zou als ik hen was ma-do Jinek, vrij Beau
Te slap verhaal ervoor, hoe is het met de rest gesteld?quote:
Geen idee, dit is het eerste wat ik zie van de Voice Seniorquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Te slap verhaal ervoor, hoe is het met de rest gesteld?
Yep en dat is kut.quote:Op maandag 23 september 2019 23:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja! Haar man heeft dus kanker![]()
Dat is beneden het dieptepunt van Humberto las ik.quote:
Humberto heeft de neergang ingezet en Twan en Art hebben het helemaal naar de pleuris geholpen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is beneden het dieptepunt van Humberto las ik.![]()
https://www.ad.nl/show/ki(...)dieptepunt~a6051aed/
Ja ik zie het somber in zeker als Jinek straks tegenover Pauw zit, naar mijn idee hoor ik vaak dat men blij is als Pauw het weer overneemt, tel daar de reclame, en het pluggen van videoland bij op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Humberto heeft de neergang ingezet en Twan en Art hebben het helemaal naar de pleuris geholpen.
Wat dom ook. Dat programma met Art was erg vermakelijk, maar lag ook wel aan de gasten. Beau doet het ook prima, maar de gasten zijn vaak niet zo bijzonder. Al verrassen de gesprekken mij wel vaak, als ik wel kijk. Zoals gisteren met Schimmelpenis, en die man die fotografeerde. Leuke gesprekken zijn dat..quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Humberto heeft de neergang ingezet en Twan en Art hebben het helemaal naar de pleuris geholpen.
Waren er destijds met Tan niet minder reclames?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is beneden het dieptepunt van Humberto las ik.![]()
https://www.ad.nl/show/ki(...)dieptepunt~a6051aed/
Naar mijn idee wordt het steeds meer ja, zowel echte reclame als het pluggen van videoland.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waren er destijds met Tan niet minder reclames?
En dan die vermoeiende Ruben Nicolai als presentator. Duikt ook bij elk programma op, net als die andere flapdrol Tijl Beckand.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:33 schreef Eightyone het volgende:
The Masked Singer. Wat een dom programma lijkt me dat.
Maar blijkbaar werkt het (iig in het buitenland).
Ze hebben al wel geleerd dat het best onzinnig is om de eerste gasten nog naar de bank te moeten roepen aan het begin van de uitzending.quote:Op vrijdag 27 september 2019 05:46 schreef Guusje23 het volgende:
Beau is een leuke, charismastische man. Jammer dat hij geen tafel gebruikt en geen actuelere gasten heeft.
Nou Michiel van Erp vind ik wel leuk . Vanavond Loretta, Jeroen en Rick over 30 jaar RTL nieuws. Mooi om 22.00uur. Dus ik ga kijken en daarna naar Eef op NPO 1😀.quote:Op vrijdag 27 september 2019 05:46 schreef Guusje23 het volgende:
Beau is een leuke, charismastische man. Jammer dat hij geen tafel gebruikt en geen actuelere gasten heeft.
Dat ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 07:33 schreef Eightyone het volgende:
The Masked Singer. Wat een dom programma lijkt me dat.
Maar blijkbaar werkt het (iig in het buitenland).
En genderneutrale Barbiepoppen? Is daar echt een markt voor? Houden kinderen van zes zich daar al mee bezig?![]()
Het vorige programma was een half uur eerder afgelopen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:04 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer beginnen ze om 22:00?
Jaquote:
Aan die cijfers zie je ook gewoon dat een talkshow afhankelijk is van welk programma ervoor komt. RTL is ontzettend gezakt qua kijkcijfers en dan maakt het niet uit of je Humberto of Beau heet, dan heb je gewoon veel minder kijkers. Op vrijdag is RTL nog wel een succes en dat trekt ook meteen Beau omhoog.quote:
Ja morgen al😊..quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week dus misschien een tafel. Ben benieuwd.
twitter:BeauRTL twitterde op maandag 30-09-2019 om 19:18:41Dit weekend raakte actrice Robin Martens in opspraak toen ze werd aangehouden omdat ze een agent zou hebben geslagen. Vanavond doet de voormalig GTST-actrice samen met haar advocaat Peter Plasman exclusief haar verhaal.Dat, en meer vanavond in BEAU: https://t.co/pG6C2WMNSO https://t.co/R32MAZVcUL reageer retweet
twitter:marcoaarden twitterde op maandag 30-09-2019 om 19:51:53@BeauRTL Je slaat een agent en krijgt een podium om je verhaal te vertellen samen met je advocaat. Wees eens kritisch Beau. reageer retweet
Met Robin Martens bophhhhhhhquote:Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Maan de Steendildo. @:poepz0r
Lijkt wel half onder invloed.quote:Op maandag 30 september 2019 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Zo wat is er met dat wijf? Ze ziet er apart uit.
Mag alleen als je zwart bent. Ze moet geen blanken.quote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef JanCees het volgende:
allemaal leuk en aardig maar zou der gewoon volschieten hoor
Wonen er negers in castricumquote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mag alleen als je zwart bent. Ze moet geen blanken.
Kunnen vrouwen fappenquote:Op maandag 30 september 2019 22:40 schreef roos94 het volgende:
Jankgenot hoor ikmorgen terugkijken
*pleegt alvast een fapje*
Haar verplichte gtst acteercursus komt toch nog van pas.quote:Op maandag 30 september 2019 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Ze huilt maar ze wordt niet rood.
FAKE.
Kan ze haar kampvriend mooi hulp bij vragenquote:Op maandag 30 september 2019 22:41 schreef superniger het volgende:
Maan moet Robin vol op haar bek slaan
Peerdenbekje.quote:Op maandag 30 september 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
Ik vind maan wel oké
Alleen die vriend vind ik raar
Dat sowieso... wel respect voor plasman dat je dit aan durft...quote:Op maandag 30 september 2019 22:43 schreef Regilio_ het volgende:
Ze hebben wel goed gerepeteerd iig.
Deporterenquote:Op maandag 30 september 2019 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger hadden we hier gewoon speciaal transport voor.
Poepen in een emmer, Robin.quote:Op maandag 30 september 2019 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deporteren
Op de trein
De oven in
Opgeruimd staat netjes
Tijd voor een razzia in huize Robin.quote:Op maandag 30 september 2019 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Plasman die ook gelijk op tv wilt
MediacourantGod.quote:Jinek
Mon 30 Sep 2019 om 22:40
Robin Martens is een idiote junk dat kan je zo aan haar rotkop zien. En nu huilie huilie. Rot op trut. Jij mag nooit meer op tv vieze junk.
Echt he? Logisch ook dat ze niet in gaat om naar de politieagent te gaan. Zal wel door die advocaat zijn gezegd. Je geeft dan aan dat je schuldig bent.quote:Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef alopio het volgende:
Oja het is de schuld van de politie...waarom moet die Bas een vraag stellen aan de politie als die net bezig is een gast met een mes aan te houden. Boehoehoe huilkind. Bek houden
Dat deed Beau wel goed ja. Maar daarom irriteer ik me ook aan de schijnheiligheid van een boulevard of veel BN,ers. Wel lekker tegen zinloos geweld zijn, huilen als er iets erg gebeurt, dingen veroordelen. Maar o wee als het een BN er zelf is. Dan is het opeens allemaal anders, dan is het de schuld van een ander. Dan is geweld tegen hulpverleners of ander kansloos gedrag opeens niet meer zo erg. Dan is juist de BN’er een groot onrecht aangedaansquote:Op maandag 30 september 2019 22:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Echt he? Logisch ook dat ze niet in gaat om naar de politieagent te gaan. Zal wel door die advocaat zijn gezegd. Je geeft dan aan dat je schuldig bent.
Tijdens het eten zag ik het item bij boulevard. Daar werd het ook allemaal als onzin afgedaan.
Dikke compliment voor Beau dat hij niet met haar mee lult.
kutwijf.
Nouquote:Op maandag 30 september 2019 23:28 schreef Craptacular het volgende:
wat een aanstellerig wijf zeg die maan
Inderdaad. Triest gewoon.quote:Op maandag 30 september 2019 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat deed Beau wel goed ja. Maar daarom irriteer ik me ook aan de schijnheiligheid van een boulevard of veel BN,ers. Wel lekker tegen zinloos geweld zijn, huilen als er iets erg gebeurt, dingen veroordelen. Maar o wee als het een BN er zelf is. Dan is het opeens allemaal anders, dan is het de schuld van een ander. Dan is geweld tegen hulpverleners of ander kansloos gedrag opeens niet meer zo erg. Dan is juist de BN’er een groot onrecht aangedaans
Zal wel allemaal in scène gezet zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:02 schreef Eightyone het volgende:
Btw: waarom gooit Maan wél bij Chantal Janzen (reken als je aan zoiets mee doet op +700.000 kijkers) d'r privéleven op straat, bij haar thuis en met die hondekop d'r vriend erbij? Terwijl het nú zogenaamd privé is als Beau er wat over vraagt?
Dat recente nummer van d'r ging ook nog eens over hun relatie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Craptacular het volgende:
Maan is een beetje de vereenzelviging van de millennial: opgevoed met handschoentjes en kan zelf helemaal niks hebben. Ze komt heel aanstellerig en labiel over.
Wat een ellende. Wat als dit kind een tegenvaller heeft in het leven.quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:32 schreef Evertjan het volgende:
vanavond best wel leuke gasten trouwens
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:20 schreef rickyszz het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk als presentator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |