Over ons?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn vanavond twee programma's op tv over stellen die dolgraag een kind willen.
Komt er ook eens een programma over stellen die dolgraag GEEN kind willen.
Dus een programma over stellen die dolgelukkig zijn en hun geld aan allerlei leuke dingen uit kunnen geven?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn vanavond twee programma's op tv over stellen die dolgraag een kind willen.
Komt er ook eens een programma over stellen die dolgraag GEEN kind willen.
Ja hilariteit alom. Alsnog met jong geschopt worden en dan de cameraploeg mee naar de abortuskliniek. Ik verheug me nu al op de doodsbedreigingen en de reacties op Facebook.quote:
Is natuurlijk ook niet boeiend he.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus een programma over stellen die dolgelukkig zijn en hun geld aan allerlei leuke dingen uit kunnen geven?
Zeker bij jou in het dorp!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilariteit alom. Alsnog met jong geschopt worden en dan de cameraploeg mee naar de abortuskliniek. Ik verheug me nu al op de doodsbedreigingen en de reacties op Facebook.
Okéquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Californium het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken? Ik zit ook niet te wachten op een programma over mensen die GEEN kind willen....
Laatst met heideweek nog. Is ritueel voor de oogst enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker bij jou in het dorp!Wanneer is er voor het laatst iemand op de brandstapel gegooid daar?
Jaloers omdat die mensen 600 euro per maand uitgeven aan poepluiers en dan nog steeds maar 1,5 uur per nacht slapen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet boeiend he.
Las gister over een stel dat elke maand 600 euro uitgaf in restaurants enzo. Mooie zure reacties
Wat is het criterium tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst met heideweek nog. Is ritueel voor de oogst enzo.
Jaloers omdat ze zelf van 50 euro in de week moeten leven. Want het deugt niet dat er mensen zijn die zoveel uitgeven aan uit eten gaan. Eigenlijk willen ze dat die mensen dat geld aan hen geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers omdat die mensen 600 euro per maand uitgeven aan poepluiers en dan nog steeds maar 1,5 uur per nacht slapen.![]()
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!!!1111!!!
Terecht natuurlijk. Dat op de bank zitten de hele dag is ook oneerlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaloers omdat ze zelf van 50 euro in de week moeten leven. Want het deugt niet dat er mensen zijn die zoveel uitgeven aan uit eten gaan. Eigenlijk willen ze dat die mensen dat geld aan hen geven.
Nee, dat was het. Dank je wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet goed fikken denk ik. Of bedoelde je iets anders.
In dit dorp woont geen enkel buitenlands gezin.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker bij jou in het dorp!Wanneer is er voor het laatst iemand op de brandstapel gegooid daar?
Niet meer bedoel je. Ik zie de stapel nog wel smeulen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In dit dorp woont geen enkel buitenlands gezin.
Je wat aantrekken van dit stelletje downiesquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Ik wil wel graag kinderenmag ik eigenlijk niet zeggen in de kinderhaters SC
Wij!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wat aantrekken van dit stelletje downies
Heel slecht verhaal, er woonde ooit een Turks gezin, een paar maanden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je. Ik zie de stapel nog wel smeulen.
Tuurlijk wel, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Ik hou van zoveel dingen die worden verketterd in deze SC.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Dat, en het interesseert me echt geen ene fuck wat men er van vindt, nu niet, nooit nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel dingen die worden verketterd in deze SC.
Ik ruik een brandstapel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel slecht verhaal, er woonde ooit een Turks gezin, een paar maanden.
Ja maar kom op... Big Bang Theory...quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel dingen die worden verketterd in deze SC.
Dat was ooit best leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Big Bang Theory...
en Friends. Groepsreizen. Koken uit een pakje. Take That.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Big Bang Theory...
Neuh, lachband non humorquote:
Ik ben ze aardig aan het bingen op Netflix anders. Er zitten een paar afleveringen bij waarbij ik wel moest glimlachen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, lachband non humor. Idee leuk, uitvoering matig.
Ja, dus? Dat ik het niets vind maakt jou dus toch niets uit? Dat was mijn puntquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ze aardig aan het bingen op Netflix anders. Er zitten een paar afleveringen bij waarbij ik wel moest glimlachen.
Ik ken het soort dorpjes.quote:
O en ik drink niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en Friends. Groepsreizen. Koken uit een pakje. Take That.
je hebt het valse beschuldigen niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het soort dorpjes.Kom er zelf ook vandaan. De fiets van mn vader is ooit gestolen door De Turk uit het dorp. Zegt hij. Ding stond ook niet op slot ofzo want kutdorpje. En mn vader is gewoon een dikke racist.
Misschien is z'n vader wel de melkboer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
je hebt het valse beschuldigen niet van een vreemde.
Runs in the family.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
je hebt het valse beschuldigen niet van een vreemde.
SRV-man.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is z'n vader wel de melkboer.
Alleen blanke vla in de aanbieding?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is z'n vader wel de melkboer.
Nobody runs in your family fattyquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Runs in the family.Je kan Q. wel van de Veluwe halen maar de Veluwe nooit uit Q. halen. Huehueue.
Goeie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nobody runs in your family fatty.
De Veluwe is ook nog eens biblebelt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Runs in the family.Je kan Q. wel van de Veluwe halen maar de Veluwe nooit uit Q. halen. Huehueue.
Best trek in. Lang geleden dat ik dat heb gegeten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen blanke vla in de aanbieding?
Standaard in de koelkast wegens patriotisme.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best trek in. Lang geleden dat ik dat heb gegeten.
Wehequote:Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nobody runs in your family fatty.
Oost-Veluwe, wel medium-rare Biblebelt. Niet mega-erg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Veluwe is ook nog eens biblebelt.
Bible-belt light, nu nog witterquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oost-Veluwe, wel medium-rare Biblebelt. Niet mega-erg.
@Samzz is toch wegquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
@Samzz had idd wel een overgetriggerde haat tegen kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me zit bij een of andere geloofsgemeenschap waarbij ik een hoog wtf-gevoel heb, als ze hier door het dorp loopt zit ze echt naar de zwarte kousen te staren omdat ze dat maar raar vindt. Niet mijn lokale zwarte kousen afzeiken
Ze maakte er wel zelf zo'n dingetje van inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Samzz had idd wel een overgetriggerde haat tegen kinderen.
Bijna medelijden aan het jeugdtrauma wat ze moet hebben meegemaakt.
Dat is Duitsland-West, daar wordt het internet pas over 30 jaar uitgevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
Volgens mij durft @:eldinosaur nog niet te fokken op zn nieuwe werkje
Bij zwarte kousen denk ik aan de hoeren.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me zit bij een of andere geloofsgemeenschap waarbij ik een hoog wtf-gevoel heb, als ze hier door het dorp loopt zit ze echt naar de zwarte kousen te staren omdat ze dat maar raar vindt. Niet mijn lokale zwarte kousen afzeiken
JE GAAT NAAR DE HEL!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Ede, mild-religieus? Het is hier niet zo erg als harskamp.
Ik weet niet precies wat er zich in de kerk afspeelt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij zwarte kousen denk ik aan de hoeren.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
Volgens mij durft @:eldinosaur nog niet te fokken op zn nieuwe werkje
Hebben die niet doorgaans gewoon niets aan? Als het even kan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meestal zwarte kousen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die niet doorgaans gewoon niets aan? Als het even kan?
Misschien weigeren ze uit de kleren te gaan voor hem.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die niet doorgaans gewoon niets aan? Als het even kan?
Gewoon een soort Openluchtmuseum daar.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik over het algemeen nog in bed op zondagochtend als die dienst begint, maar ik had een keer vroeg afgesproken dus zat ik om negen uur op de fiets. Zag wel mensen richting de kerken lopen die gekleed waren volgens 1850 maar dat had wel wat.
Allemaal in steam punk cosplay naar de kerk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik over het algemeen nog in bed op zondagochtend als die dienst begint, maar ik had een keer vroeg afgesproken dus zat ik om negen uur op de fiets. Zag wel mensen richting de kerken lopen die gekleed waren volgens 1850 maar dat had wel wat.
Ze hebben de mooie dorpse gebouwen juist gesloopt. Echt zonde.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een soort Openluchtmuseum daar.
Valt wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien weigeren ze uit de kleren te gaan voor hem.
Ja, daar woon jij nu.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben de mooie dorpse gebouwen juist gesloopt. Echt zonde.
Voor de ramen is er vaak nog enige bedekking van de geslachtsdelen.quote:
Op de Wallen komen alleen maar 5 triljard toeristen. De ramen hier zijn al lang weg allemaal wantquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de ramen is er vaak nog enige bedekking van de geslachtsdelen.
Of wou je zeggen dat je er als single veertiger nooit komt?
Die op npo3 is wel een parel. Die mensen die ze gekozen hebben zijn echt kunstwerkjes. Wat een figuren.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilariteit alom. Alsnog met jong geschopt worden en dan de cameraploeg mee naar de abortuskliniek. Ik verheug me nu al op de doodsbedreigingen en de reacties op Facebook.
Jij zit serieus te kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die op npo3 is wel een parel. Die mensen die ze gekozen hebben zijn echt kunstwerkjes. Wat een figuren.
Yv!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorbereiden voor haar huisvrouwtaken. Daar horen baby's bij
Ging een keer per ongeluk en toe was er zo'n stel waar de man jong is en de vrouw oud en die zochten dus een vrouw om een kind mee te maken. Toen die man begon over spirituele klik en dat hij de baby zelf wilde verwekken was ik verkocht.quote:
Dit is een Friendsaflevering op het zelf verwekken na. Toen werd Phoebe draagmoeder voor de drieling van haar broer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging een keer per ongeluk en toe was er zo'n stel waar de man jong is en de vrouw oud en die zochten dus een vrouw om een kind mee te maken. Toen die man begon over spirituele klik en dat hij de baby zelf wilde verwekken was ik verkocht.
Slechte stalkerquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb je al een eeuw niet meer gezien!
Nee deze dame wordt heen draagmoeder. Ze moet ook ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is een Friendsaflevering op het zelf verwekken na. Toen werd Phoebe draagmoeder voor de drieling van haar broer.
Alles is een Friends-aflevering.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is een Friendsaflevering op het zelf verwekken na. Toen werd Phoebe draagmoeder voor de drieling van haar broer.
"Hij heeft best een grote piemel voor zo'n klein lijfje!"quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:35 schreef gcjoel het volgende:
'Ik heb gewoon een piemel in mijn buik '
Aldus de lesbienne
Mja wat weten zij nou?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Hij heeft best een grote piemel voor zo'n klein lijfje!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |