Bij de H. Cleyndertweg wemelt het er van de toeristen die daar zelfs dood worden gevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ga ergens anders de wannabe uithangen stelletje veredelde Purmerenders maar licht geen toeristen op door te doen alsof je iets van doen hebt met A'dam.
Dat zou ik nou nooit willen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de H. Cleyndertweg wemelt het er van de toeristen die daar zelfs dood worden gevonden.
Ja die straat is ook niet een straat waar je naar toe wilt. Het is vlak bij Buikslotermeerplein langs de autoweg. Hoge flats en al (lijkt soms Bimre).quote:
Wen er maar aan, wij blijven lekker hierquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
zat ik ineens in een soort mocro- en turkenbuurtherken je je eigen land gwn niet meer
Vroeg of laat zorgt jullie gedrag er wel voor dat er een andere wind gaat waaien in NLquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:34 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Wen er maar aan, wij blijven lekker hier
We hoeven ook geen wereldvreemde limbo’s hier dus geen zorgenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Alleen @:wollah wil daar wonen
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:36 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Vroeg of laat zorgt jullie gedrag er wel voor dat er een andere wind gaat waaien in NL
Kom je vanzelf achter als men zich zo blijft gedragenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?
Feiten zijn niet grappig..quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haha grappig én origineel! Hoe oud ben je? 14?
aldus een drugsverslaafde analphabeetquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:54 schreef wollah het volgende:
[..]
We hoeven ook geen wereldvreemde limbo’s hier dus geen zorgen
Eenzelfde zoals die nu ook in Denemarken waait. Dat wil zeggen; migranten worden gedwongen om te integreren of anders worden ze het land uit geschopt en bewoners van moslimghetto's worden dubbel zo zwaar bestraft voor misdrijven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?
Waarom zou ik daar vanzelf achter moeten komen? Is het zo dan ongelofelijk ingewikkeld om uit te leggen waar je op doelt?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:26 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als men zich zo blijft gedragen
Ja, gaat niet gebeuren dat laatstequote:Op dinsdag 10 september 2019 22:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar vanzelf achter moeten komen? Is het zo dan ongelofelijk ingewikkeld om uit te leggen waar je op doelt?
Alsof de rest van A'dam beter is buiten de toeristengordelquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
Amsterdam Noordooit de weg kwijt geraakt daar, zat ik ineens in een soort mocro- en turkenbuurt
herken je je eigen land gwn niet meer
Ja, Noord wil je echt niet dood gevonden worden. Nou ja, als je er gevonden wordt dan toch liever dood.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Alsof de rest van A'dam beter is buiten de toeristengordel
Doe normaal joh over je medelanders. Broeder.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
Amsterdam Noordooit de weg kwijt geraakt daar, zat ik ineens in een soort mocro- en turkenbuurt
Noord lijkt mij bij de juiste plekjes best chill om te wonen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:52 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja, Noord wil je echt niet dood gevonden worden. Nou ja, als je er gevonden wordt dan toch liever dood.
Komt weer een nieuwe crisis aan maat, zou nu alleen verkopenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:14 schreef BojanW het volgende:
[..]
Noord lijkt mij bij de juiste plekjes best chill om te wonen.
+ dat die huizenprijzen als een malle gaan stijgen als ik het goed heb. Zeker nieuwbouwwoningen.
Roepen ze al jaren. Ik denk wel dat het afzwakt en ik heb heel wat mensen zien verkopen. Maar door de renteverlagingen van de ECB zit het voorlopig wel goed, zolang Italie maar niet opvalt.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:23 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe crisis aan maat, zou nu alleen verkopen
Is toch overal wel in dequote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
Het woord Amsterdam werkt als een rode lap bij de zolderkamerautistjes.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Meeloopmeningen zonder enige kennis van zaken.
Het zou grappig zijn als het niet zo zielig wasquote:Op woensdag 11 september 2019 14:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het woord Amsterdam werkt als een rode lap bij de zolderkamerautistjes.
Amsterdamquote:Op woensdag 11 september 2019 14:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het woord Amsterdam werkt als een rode lap bij de zolderkamerautistjes.
Utrecht heeft idd ook aardig van die kansenparelwijkenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:54 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Is toch overal wel in derandstad
Laatst in Utrecht vlakbij centraal
Ook zo een wijk met alleen maar mensen uit Turkije of Afrika
Zuidelijke landen zijn de facto failliet. Grote banken zoals de Deutsche Bank zijn de facto reeds failliet. Huizen zijn onbetaalbaar geworden door het beleid van de ECB en die kondigen continu aan nóg verder te gaan. Lonen blijven haken voor meeste mensen, terwijl koopkracht daalt, de BTW stijgt, de rente daalt, etc. Nee, er komt totaal geen crisis aanquote:Op woensdag 11 september 2019 13:33 schreef BojanW het volgende:
[..]
Roepen ze al jaren. Ik denk wel dat het afzwakt en ik heb heel wat mensen zien verkopen. Maar door de renteverlagingen van de ECB zit het voorlopig wel goed, zolang Italie maar niet opvalt.
quote:Op woensdag 11 september 2019 13:56 schreef Red_85 het volgende:
Amsterdam Noord = tuig van de richel.
De provincie dan: overal koeienstank, winkels om 18;00 uur dicht en op zondag sowieso dicht. Debiele accenten en nergens vliegvelden of festivals in de buurtquote:Op woensdag 11 september 2019 14:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tyfusdruk, tyfussmerig, kut(import)volk, veel herrie: nee dank je
Als er een kutaccent is, is dat wel het Amsterdams.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:34 schreef wollah het volgende:
[..]
De provincie dan: overal koeienstank, winkels om 18;00 uur dicht en op zondag sowieso dicht. Debiele accenten en nergens vliegvelden of festivals in de buurt
De randstad
Leuk idd, 2 uur moeten rijden naar Schiphol en dan maar 1.5 uur hoeven vliegenquote:Op woensdag 11 september 2019 14:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als er een kutaccent is, is dat wel het Amsterdams.
En geen vliegveld in de buurt is een groot voordeel: de meeste mensen willen die megaherrie, megafijnstofaids niet. Winkels zijn in het kleinste kutgat tot 21:00 en op zondag open (m.u.v. bijbelriem, maar daar wil je om andere redenen niet wonen).
Wat is daar te doen dan ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de H. Cleyndertweg wemelt het er van de toeristen die daar zelfs dood worden gevonden.
Welke kneus wil er nou nog vliegen? Nepwelvaart.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Leuk idd, 2 uur moeten rijden naar Schiphol en dan maar 1.5 uur hoeven vliegen![]()
![]()
En denken dat de lucht waar dan ook in NL schoon is![]()
![]()
Dat jij geen geld hebt om buiten Europa te komen betekent niet dat dat voor iedereen zo isquote:Op woensdag 11 september 2019 14:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke kneus wil er nou nog vliegen? Nepwelvaart.
Dat ik mijn geld niet uitgeef aan vervuiling en lawaai wil nog niet zeggen dat ik geen geld heb. Sterker nog: daardoor heb ik wellicht meer geld dan jij.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat jij geen geld hebt om buiten Europa te komen betekent niet dat dat voor iedereen zo is
Je druk maken om het milieuquote:Op woensdag 11 september 2019 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik mijn geld niet uitgeef aan vervuiling en lawaai wil nog niet zeggen dat ik geen geld heb. Sterker nog: daardoor heb ik wellicht meer geld dan jij.
Vannochtend in het nieuws: lonen stijgen meer dan CBS had verwacht.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:23 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zuidelijke landen zijn de facto failliet. Grote banken zoals de Deutsche Bank zijn de facto reeds failliet. Huizen zijn onbetaalbaar geworden door het beleid van de ECB en die kondigen continu aan nóg verder te gaan. Lonen blijven haken voor meeste mensen, terwijl koopkracht daalt, de BTW stijgt, de rente daalt, etc. Nee, er komt totaal geen crisis aan
quote:Op woensdag 11 september 2019 15:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Je druk maken om het milieu_______!!!
Tering wat ben jij zielig
Prinsjesdag komt er weer aan hequote:Op woensdag 11 september 2019 15:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vannochtend in het nieuws: lonen stijgen meer dan CBS had verwacht.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
aldus een drugsverslaafde analphabeet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |