Bij de H. Cleyndertweg wemelt het er van de toeristen die daar zelfs dood worden gevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ga ergens anders de wannabe uithangen stelletje veredelde Purmerenders maar licht geen toeristen op door te doen alsof je iets van doen hebt met A'dam.
Dat zou ik nou nooit willen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de H. Cleyndertweg wemelt het er van de toeristen die daar zelfs dood worden gevonden.
Ja die straat is ook niet een straat waar je naar toe wilt. Het is vlak bij Buikslotermeerplein langs de autoweg. Hoge flats en al (lijkt soms Bimre).quote:
Wen er maar aan, wij blijven lekker hierquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
zat ik ineens in een soort mocro- en turkenbuurtherken je je eigen land gwn niet meer
Vroeg of laat zorgt jullie gedrag er wel voor dat er een andere wind gaat waaien in NLquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:34 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Wen er maar aan, wij blijven lekker hier
We hoeven ook geen wereldvreemde limbo’s hier dus geen zorgenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Alleen @:wollah wil daar wonen
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:36 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Vroeg of laat zorgt jullie gedrag er wel voor dat er een andere wind gaat waaien in NL
Kom je vanzelf achter als men zich zo blijft gedragenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?
Feiten zijn niet grappig..quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haha grappig én origineel! Hoe oud ben je? 14?
aldus een drugsverslaafde analphabeetquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:54 schreef wollah het volgende:
[..]
We hoeven ook geen wereldvreemde limbo’s hier dus geen zorgen
Eenzelfde zoals die nu ook in Denemarken waait. Dat wil zeggen; migranten worden gedwongen om te integreren of anders worden ze het land uit geschopt en bewoners van moslimghetto's worden dubbel zo zwaar bestraft voor misdrijven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat voor wind gaat er daj waaien?
Waarom zou ik daar vanzelf achter moeten komen? Is het zo dan ongelofelijk ingewikkeld om uit te leggen waar je op doelt?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:26 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als men zich zo blijft gedragen
Ja, gaat niet gebeuren dat laatstequote:Op dinsdag 10 september 2019 22:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar vanzelf achter moeten komen? Is het zo dan ongelofelijk ingewikkeld om uit te leggen waar je op doelt?
Alsof de rest van A'dam beter is buiten de toeristengordelquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef Hippocratos het volgende:
Amsterdam Noordooit de weg kwijt geraakt daar, zat ik ineens in een soort mocro- en turkenbuurt
herken je je eigen land gwn niet meer
Ja, Noord wil je echt niet dood gevonden worden. Nou ja, als je er gevonden wordt dan toch liever dood.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Alsof de rest van A'dam beter is buiten de toeristengordel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |