In de film 'The Fanatic'. Leuke filmquote:
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de film 'The Fanatic'. Leuke film
Ik heb er nog nooit over gehoord. Nu ben ik lang niet meer de filmnerd die ik twintig jaar geleden was, maar toch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Hij was toch al een afglijdende acteur, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.quote:
nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.
De scientology kerk!quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
Is een zwaar door de Scientology kerk gesponsorde film.quote:
Probeer de gay side in hem te ontdekkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen lunch met de CFO, die op bezoek is vanuit Singapore.
Ik ben echt niet geschikt voor dat soort dingen. Kan ik skippen?
Vreselijke poppenkast dingen altijd. Met van die awkward "spontane" gesprekken.
Je bent gehacked.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nieuw, dat als je een nieuwe mail opstelt in Gmail er ipv Aan of Ontvanger 'Als je' staat?
Da's heul kei illegaal daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer de gay side in hem te ontdekken
Ik ben ook geregeld gehackt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Q. het volgende:
En net als Broer Rasta.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontroleren~af9bdc1d/
Ook gebaseerd op een sci-fi verhaal van L Ron Hubbard. Waar ik eigenlijk best eens wat van zou willen lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een zwaar door de Scientology kerk gesponsorde film.
Dit verhaal blijft parels geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Q. het volgende:
En net als Broer Rasta.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontroleren~af9bdc1d/
Altijd CL weer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook geregeld gehackt.
Ik hou van je Q!
Zie je, weer gehackt.
Damn.
Jij elke dag 4 croissantjes voor een euro halen zekerquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lunchvergoeding is wel een aparte constructie hier.je krijgt “voedselbonnen” die je overal kunt inleveren (restaurants, supermarkten etc) waarbij je het wisselgeld gewoon terug krijgt.
Krijg bijna respect voor Robert Jan, dat ie met zijn verstand toch nog zoveel geld heeft weten te verdienen van onwetende Gerda’squote:Op dinsdag 10 september 2019 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit verhaal blijft parels geven.
quote:
Droog broodquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij elke dag 4 croissantjes voor een euro halen zeker
Sorry, kon het niet latenquote:
Buuf!quote:
Druk maar bijna vakantie dus goed vooruitzichtquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk maar bijna vakantie dus goed vooruitzicht
Hier nog wat gemist?
Kaap-verdië it isquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ga je weg of lekker thuis?
Ik heb geen idee. Ik ben hier twee jaar niet geweest en kwam uit verveling maar weer eens aanwaaien
Lekker! Goed weer daar volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kaap-verdië it is![]()
Ah, ja ik ben ook al een tijdje niet meer geweest, goede timing dan
M'n bazen gaan vanmiddag door naar Luxemburg (CFO/BOD gedoe).quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lunchvergoeding is wel een aparte constructie hier.je krijgt “voedselbonnen” die je overal kunt inleveren (restaurants, supermarkten etc) waarbij je het wisselgeld gewoon terug krijgt.
Klinkt niet heel erg Nederlands.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Miauw! Poesjequote:
Het toeval!quote:
"Da's de natuur. Deal with it!"quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het toeval!Mijn oppaskind whatsappt me net dat dr kat een vogel heeft vermoord, klein parkietje ofzo, helemaal van slag af
.
Precies mijn antwoord iddquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Da's de natuur. Deal with it!"
En door
Ik benoem het gewoon zoals ik het graag ziequote:
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Da's de natuur. Deal with it!"
En door
Nog een weekjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Goed weer daar volgens mij![]()
Hoelang moet je nog voor je daar mag genieten?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog een weekjeMaar vanaf komend weekend al vrij
quote:
Ben je er wel met de bokbier dinges?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar eerst nog wat werkdagen overleven
Het was geen huisdierquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemen
Ja, maar het vogeltje kwam van het dakterrasquote:
Je kan er ook bier van kopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
\
[..]
Klinkt niet heel erg Nederlands.
Die staat in de agenda jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel met de bokbier dinges?
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
en hij is inmiddels wel nieuwsgierig naar de maandagavond apper
Kom je ook?quote:
Das goed voor jequote:
ja stom!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar er valt weinig meer te appen op maandagavond
Hoe wil je t dan noemen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemen
Suske & Wiske en de dappere apper?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
en hij is inmiddels wel nieuwsgierig naar de maandagavond apper
Hier is vanmiddag ook weer een plant het slachtoffer geworden van de katten. Stel varkens dat het zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je t dan noemen?
Da's toch echt de aard van t ene beestje.
Ook al hebben we getracht er een huisdier van te maken.
Ook voor een huiskat is t nog steeds "natuurlijk" om een vogel, een muis, een peuter, je planten vakkundig om zeep te helpen
Nee, katten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is vanmiddag ook weer een plant het slachtoffer geworden van de katten. Stel varkens dat het zijn.
Maar dat t een huisdier is, geeft wel aan dat wij het hier neer gepleurd hebben voor onze lol en dat die vogel anders waarschijnlijk een behoorlijk groot aantal minder ‘natuurlijke vijanden’ zou hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je t dan noemen?
Da's toch echt de aard van t ene beestje.
Ook al hebben we getracht er een huisdier van te maken.
Ook voor een huiskat is t nog steeds "natuurlijk" om een vogel, een muis, een peuter, je planten vakkundig om zeep te helpen
Wat dan?quote:
Juichenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat geklap steeds bij Apple.
Nieuwe iPads en iPhones kopen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Jaar lang gratis Apple tv bij je nieuwe Apple shit
Mijn iPhone 7 mag inmiddels wel eens vervangen worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien maar eens een nieuwe batterij in mijn iPhone 6S laten zetten.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben groene curry aan het maken en vermoed dat ik er een beker melk bij moet drinken.
Apple.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat geklap steeds bij Apple.
Dit is waarom ik alleen woon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.
Om door je buren geroken te worden na 3 weken dood in je kamer te hebben gelegen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is waarom ik alleen woon.
Met deze curry gaan ze wat sneller klagen denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Om door je buren geroken te worden na 3 weken dood in je kamer te hebben gelegen?
Dat is op zich wel fijn, dan kun je ws nog wel geïdentificeerd wordenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met deze curry gaan ze wat sneller klagen denk ik.
Niet dat er ineens heel iemand andere in dit huis ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel fijn, dan kun je ws nog wel geïdentificeerd worden
Even de verborgen stalkers uitgezonderd natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yep, we komen op de leeftijd dat mensen spontaan dood gaan zonder reden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zwemmaatje vertelde dat hij bijna dood was gegaan toen hij zo oud was als ik.
....en bedankt.
Jij kon ook iemand anders’ identiteit aangenomen hebben en t lijk van diegene als dat van jou door willen laten gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat er ineens heel iemand andere in dit huis ligt.
Hij ging dus niet dood, dat scheelde.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, we komen op de leeftijd dat mensen spontaan dood gaan zonder reden.
Die rennen weg als muizen zodra je de deur open doet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Even de verborgen stalkers uitgezonderd natuurlijk.
Moet je eens dia's gaan kijken met m'n ouders. Bijna iedereen is dood.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij ging dus niet dood, dat scheelde.
Maar hij vertelde wel dat zijn beste vrienden allemaal al dood zijn. Gast is 62![]()
Dat lijkt me best wel kut.
Dat is wel beter dan dat ze met een mes naast je bed staan ineensquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die rennen weg als muizen zodra je de deur open doet.
Ja dat je ze weer moet uitleggen in welke la die moet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan dat ze met een mes naast je bed staan ineens
Hoe oud zijn die?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens dia's gaan kijken met m'n ouders. Bijna iedereen is dood.
Damn! Dan heb je ook wel heel veel pech. Statistisch gezien zou dat bijna niet moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij ging dus niet dood, dat scheelde.
Maar hij vertelde wel dat zijn beste vrienden allemaal al dood zijn. Gast is 62![]()
Dat lijkt me best wel kut.
Dom zijn ze ook nogquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat je ze weer moet uitleggen in welke la die moet.
Valt bij ons nog wel mee. Alhoewel. Mn ouders hebben een kastje met daarop foto's van alle overleden familieleden. Het worden er wel steeds meer. Hoe oud zijn je ouders?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens dia's gaan kijken met m'n ouders. Bijna iedereen is dood.
De meesten zouden nu in de 90 zijn maar de generatie van m'n ouders begint nu ook uit te dunnen.quote:
Eentje kanker, eentje hartaanval, eentje aangeboren hartkwaal en 39 geworden, eentje ongeluk... vertelde hij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Dan heb je ook wel heel veel pech. Statistisch gezien zou dat bijna niet moeten kunnen.
Ieuwquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Doet me denken aan zo'n verhaal dat ik eens op reddit zag van een meisje dat een vent onder haar bed vond. Met een mes.
Das wel schrikken ja...quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meesten zouden nu in de 90 zijn maar de generatie van m'n ouders begint nu ook uit te dunnen.
M'n zwager was ook bijna dood op z'n 48e.
Achter in de 60. Ze zetten alleen foto's van naaste familie op de kast.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt bij ons nog wel mee. Alhoewel. Mn ouders hebben een kastje met daarop foto's van alle overleden familieleden. Het worden er wel steeds meer. Hoe oud zijn je ouders?
Wel steeds meer vrienden die hun ouders beginnen te verliezen. Ze beginnen ook wel oud te worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meesten zouden nu in de 90 zijn maar de generatie van m'n ouders begint nu ook uit te dunnen.
M'n zwager was ook bijna dood op z'n 48e.
Ik doe dat sowieso, ook al ben ik 39.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef Q. het volgende:
Oud worden is kut. Ik wil weer gewoon 8 zijn en in het bos spelen. En met LEGO.
Ik heb Minecraft. En LEGO games. Goed genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat sowieso, ook al ben ik 39.
Ik alleen na teveel zuipen. Of bij het opstaan 's ochtends.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me overigens nooit oud.
Van de generatie van m'n grootouders is nu bijna iedereen overleden. Een broer van m'n ene oma leeft nog, is 93 of 94 ofzo? Verder iedereen die je vroeger op hun verjaardag zag is dood.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nooit dat soort gesprekken met mn fam. Miss is bijna iedereen wel dood, maar weet ik t gewoon niet.
Als ik in de spiegel kijk. Voel me 27 ofzo maar heb er de afgelopen paar jaar echt wat rimpels bij gekregen en m'n wenkbrauwen hangen op m'n wangen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me overigens nooit oud.
Oh ja, dat is hier ook allemaal al dood. Laatste oma is ook al 10 jaar dood. En die was al 92 toen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de generatie van m'n grootouders is nu bijna iedereen overleden. Een broer van m'n ene oma leeft nog, is 93 of 94 ofzo? Verder iedereen die je vroeger op hun verjaardag zag is dood.
En de jongste broer van m'n andere opa leeft nog maar daar zat ook bijna twintig jaar tussen.
Grote gezinnen
Jij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk. Voel me 27 ofzo maar heb er de afgelopen paar jaar echt wat rimpels bij gekregen en m'n wenkbrauwen hangen op m'n wangen.
De familie van mijn oma leeft bijna allemaal nog, van opa nog 2. Andere kant geen ideequote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de generatie van m'n grootouders is nu bijna iedereen overleden. Een broer van m'n ene oma leeft nog, is 93 of 94 ofzo? Verder iedereen die je vroeger op hun verjaardag zag is dood.
En de jongste broer van m'n andere opa leeft nog maar daar zat ook bijna twintig jaar tussen.
Grote gezinnen
Ik keek een collega aan vandaag en die heeft heel veel rimpels, dus toen dacht ik: ik vast ook! Maar vind het nog meevallen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk. Voel me 27 ofzo maar heb er de afgelopen paar jaar echt wat rimpels bij gekregen en m'n wenkbrauwen hangen op m'n wangen.
Je hoeft niet per se oud te zijn om te overlijden aan kanker of zoiets natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel steeds meer vrienden die hun ouders beginnen te verliezen. Ze beginnen ook wel oud te worden.
Ik heb geen idee op welke leeftijd de meeste mensen dood gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se oud te zijn om te overlijden aan kanker of zoiets natuurlijk.
Bedenk me nu ineens dat zowel mijn externe afstudeerbegeleider als de beoordelaar van mijn afstudeerscriptie afgelopen jaar zijn overleden.Eentje door kanker en de ander door een beenbreuk (zenuw raakte daardoor bekneld en er ontstond een bloedprop) bij het voetballen.
Vrienden in mijn omgeving hebben ook al kanker gehad. En overleefd. This time. De angst voor kanker wordt ook elke dag groter hier ongeveer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se oud te zijn om te overlijden aan kanker of zoiets natuurlijk.
Bedenk me nu ineens dat zowel mijn externe afstudeerbegeleider als de beoordelaar van mijn afstudeerscriptie afgelopen jaar zijn overleden.Eentje door kanker en de ander door een beenbreuk (zenuw raakte daardoor bekneld en er ontstond een bloedprop) bij het voetballen.
CL zwarte bonen in pittige chilisaus in de aanbieding bij de Aldi!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik elke dag ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor ziektes of wat dan ook.
Ik had je 25 geschat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om dood te gaan omdat ik zoveel van leven houd. Heb ik geen kinderen voor nodig.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn vader:
Ja, je zusje is zo bang om dood te gaan omdat ze zoveel van haar kinderen houdt!
Ik:![]()
Okeeeeee
Mn oma is doodgegaan aan kanker, mn moeder had beginnende kanker. Dus het zit wel in de genen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor ziektes of wat dan ook.
Een aneurysma is ook vaak onverwacht en dodelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrienden in mijn omgeving hebben ook al kanker gehad. En overleefd. This time. De angst voor kanker wordt ook elke dag groter hier ongeveer.
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan en ik houd van mn leven én mn kinderen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om dood te gaan omdat ik zoveel van leven houd. Heb ik geen kinderen voor nodig.
Dit exact ja. Gewoon lekker snel weg, niet eindeloos blijven hangenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:06 schreef Q. het volgende:
Niet dat ik bang ben om dood te gaan. De wereld wordt er toch niet beter op. Alleen dat ziek zijn lijkt me kut. En steeds minder kunnen. Dan maar gewoon op een dag onder de tram lopen.
Gewoon in slaap vallen en niet meer wakker worden. Lijkt me wel ideaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit exact ja. Gewoon lekker snel weg, niet eindeloos blijven hangen
Bij mij in de directe familie (nog) niemand dus ik zal dan wel de lul zijn, denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn oma is doodgegaan aan kanker, mn moeder had beginnende kanker. Dus het zit wel in de genen.
Het leven is toch een loterij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aneurysma is ook vaak onverwacht en dodelijk.
Toch nog een beetje meedoen aan een loterij.
ik wil ook niet krakkemikkig worden iddquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:06 schreef Q. het volgende:
Niet dat ik bang ben om dood te gaan. De wereld wordt er toch niet beter op. Alleen dat ziek zijn lijkt me kut. En steeds minder kunnen. Dan maar gewoon op een dag onder de tram lopen.
Bij ons ook (baarmoederhalskanker, heb zelf pap3 gehad, en borstkanker) en hoge bloeddruk, suikerziekte...quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn oma is doodgegaan aan kanker, mn moeder had beginnende kanker. Dus het zit wel in de genen.
Ben je de hele tijd bang voor kanker, pleur je in elkaar in de rij voor de kassa omdat een ader in je brein explodeert. 🎉quote:
Jullie hebben geen trams, alleen maar bussen. Dat is toch minder.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit exact ja. Gewoon lekker snel weg, niet eindeloos blijven hangen
Dat lijkt mij zooooo klote voor degene die naast je ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in slaap vallen en niet meer wakker worden. Lijkt me wel ideaal
Daarom ga ik altijd alleen maar naar de zelfscan. Bijna nooit een rij. #slim #vooruitdenkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je de hele tijd bang voor kanker, pleur je in elkaar in de rij voor de kassa omdat een ader in je brein explodeert. 🎉
Nee bah. Paar jaar geleden is een kennis van me zo overleden. Hij was 33 geloof ik. Doodeng.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hey een nieuwe angst, dank je!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je de hele tijd bang voor kanker, pleur je in elkaar in de rij voor de kassa omdat een ader in je brein explodeert. 🎉
De kat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zooooo klote voor degene die naast je ligt.
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jammer jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie hebben geen trams, alleen maar bussen. Dat is toch minder.
Met ontploffingen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Jammer ja. Maar ik werk op een lab
Woont ze in de Bijlmer?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zusje is ook steeds bang voor aanslagen en vliegtuigen die neerstorten.
O dat heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alles wat je wil, ik kan het roggelen jonguhquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Met ontploffingen?Of enge virussen die je levend opeten?
Ach, die 'aanslag' in de tram was hier 400 meter vandaan en ik stap nog steeds zonder problemen in de tram daar. Je kan wel bang zijn voor alles.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Alles wat je wil, ik kan het roggelen jonguhgifje hier, virusje daar
Ik stap expres in die tram op dagen dat ik levensmoe ben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, die 'aanslag' in de tram was hier 400 meter vandaan en ik stap nog steeds zonder problemen in de tram daar. Je kan wel bang zijn voor alles.
Dood ga je toch wel. Niet te druk over maken. Elk jaar dat ik niet doodga is een bonus.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
Naja ik ben wel bang om dood te gaan of iets engs te hebben want ik ben nu al maanden ongesteld en niemand weet waarom. Onderzoeken gehad en alles. Geen kanker, geen cystes, geen poliepen. Alle tests waren goed en dan zeggen de artsen "niks aan de hand, succes verder".ja maar wat als ik dood ga
Dan ben je bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik stap expres in die tram op dagen dat ik levensmoe ben.
Ja, klopt, dat doen zequote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
Naja ik ben wel bang om dood te gaan of iets engs te hebben want ik ben nu al maanden ongesteld en niemand weet waarom. Onderzoeken gehad en alles. Geen kanker, geen cystes, geen poliepen. Alle tests waren goed en dan zeggen de artsen "niks aan de hand, succes verder".ja maar wat als ik dood ga
Ik zat er een week later ook in, die bloemen waren wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, die 'aanslag' in de tram was hier 400 meter vandaan en ik stap nog steeds zonder problemen in de tram daar. Je kan wel bang zijn voor alles.
Daarom ga ik nooit de stad meer uit. Veel veiliger.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, toen ik vorig jaar naar China vloog moest ik wel even aan de MH17 denken.
Moet toch wel in de gaten gehouden worden? Ook omdat er nu een hogere kans is op bloedarmoede lijkt me?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ach, zolang het maar pijnloos is... daarna weet je het toch niet meerquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ze geven geen garantie natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog meegelopen met de stille tocht. Dat was ook wel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er een week later ook in, die bloemen waren wel indrukwekkend.
M'n zus en moeder ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zij is voor alles nang als er weer wat in t nieuws is
Nou nee. Mn huisarts zegt nu dat ik mn cyclus bij moet houden de komende 2 maanden en dan gaan we kijken wat er aan de hand kan zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet toch wel in de gaten gehouden worden? Ook omdat er nu een hogere kans is op bloedarmoede lijkt me?
Tenzij je met de tram gaatquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit de stad meer uit. Veel veiliger.
Doodgaan is ook een cyclus.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee. Mn huisarts zegt nu dat ik mn cyclus bij moet houden de komende 2 maanden en dan gaan we kijken wat er aan de hand kan zijn.
Ik weet niet hoe ik hem moet vertellen dat er geen cyclus is
Gewoon doodleuk dit logboek afleveren dan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee. Mn huisarts zegt nu dat ik mn cyclus bij moet houden de komende 2 maanden en dan gaan we kijken wat er aan de hand kan zijn.
quote:
iets meer bonkjes dan gisterquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon doodleuk dit logboek afleveren dan.
Dag 1: bloed
Dag 2: bloed
Dag 3: bloed
enz.
Ja dit ja.quote:
Ja dat wel. Er is wel een verschil in textuur per dag. Ook bijzonder. Maar na ehhhh morgen 9 maanden ben ik er wel klaar mee.quote:
Je moet resetten. De pil doorslikken tot een (voorheen) normale cyclus. Dan weer vlg schema.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh nee, daar heb ik geen last van. Vind het best tof over het algemeen. Maar dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dit ja.
Regelmatig dat ik er wel klaar mee ben ja
Ik moet van de huisarts bijhouden hoe vaak ik empathisch gedrag vertoon... Loopt parallel met jouw cyclus zo te zien.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus en moeder ook.
Ik ben de relaxte avonturier in de familie. Moet je nagaan.
Lekker in de zon staren en blind worden a la Trump. CherryTrump.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo'n fucking hippie die naar de zonsondergang kan staren he. Beetje zoals die buurjongen in American Beauty.
Dan weer meer, dan weer minder, dan bonkjes, dan niet, dan alleen na het plassen, dan weerquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef Californium het volgende:
Maar is het echt vol bloed bloed? Of soms een dag wat minder en dan weer wat meer? Dat heb ik ook regelmatig gehad...
Toevallig volgende week naar de huisarts voor wat anders...
Morgen baby in de potquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat wel. Er is wel een verschil in textuur per dag. Ook bijzonder. Maar na ehhhh morgen 9 maanden ben ik er wel klaar mee.
En nee ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik
Een grote empathische stortvloedquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet van de huisarts bijhouden hoe vaak ik empathisch gedrag vertoon... Loopt parallel met jouw cyclus zo te zien.
Ja mannen zijn wel de beste raadgevers wat vrouwenzaken betreftquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet resetten. De pil doorslikken tot een (voorheen) normale cyclus. Dan weer vlg schema.
(Ik heb dit van een vriend)
Je gedraagt je anders wel als een wijf met PMS.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet van de huisarts bijhouden hoe vaak ik empathisch gedrag vertoon... Loopt parallel met jouw cyclus zo te zien.
Oja, dat heb ik ook eens 3 maanden gehad inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan weer meer, dan weer minder, dan bonkjes, dan niet, dan alleen na het plassen, dan weer
gewoon alsof ik normaal ongesteld ben.
Nee van een vrouw, dit is waarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja mannen zijn wel de beste raadgevers wat vrouwenzaken betreft![]()
Maar ik wil dus niet weer aan de pil want ik had de fijne bijwerking dat ik er suicidaal van werd. Maar aan de de andere kant; dat word ik hiervan ook.
Met klontenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een grote empathische stortvloed![]()
Lost wel je problemen op. Allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar ik wil dus niet weer aan de pil want ik had de fijne bijwerking dat ik er suicidaal van werd.
En heb je ook af en toe van die typische menstruatiebuikpijn of andere dingen die je voorheen had toen het zich beperkte tot maandelijks fenomeen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan weer meer, dan weer minder, dan bonkjes, dan niet, dan alleen na het plassen, dan weer
gewoon alsof ik normaal ongesteld ben.
Dan gewoon slikken. Scheelt geklieder.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar ik wil dus niet weer aan de pil want ik had de fijne bijwerking dat ik er suicidaal van werd. Maar aan de de andere kant; dat word ik hiervan ook.
Huehue.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gewoon slikken. Scheelt geklieder.
Ben je rond die tijd ook gestopt? Dat verklaard wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel regelmatig even je prostaat stimuleren hè. Anders krijg je daar weer allerlei problemen mee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Q. het volgende:
Ik ben alweer blij dat ik een man ben. Weer.
Ok eindelijk iemand die het ook heeft!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook eens 3 maanden gehad inderdaadEn toen ging het weer weg.
Ik laat Ang3l hem wel even kietelen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel regelmatig even je prostaat stimuleren hè. Anders krijg je daar weer allerlei problemen mee.
Huh hoe kom je daarbij dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel regelmatig even je prostaat stimuleren hè. Anders krijg je daar weer allerlei problemen mee.
Ik pas mij aan aan de meerderheid hier.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gedraagt je anders wel als een wijf met PMS.
*ritselt plastic tas*quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo'n fucking hippie die naar de zonsondergang kan staren he. Beetje zoals die buurjongen in American Beauty.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O. Ik trok net een handschoen aan.
Heel soms. En ik was vroeger niet maandelijks ongesteld. Die cyclus van me is altijd een probleem geweest maar dan in de zin van dat het niet maandelijks kwam. Dit is weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Chia het volgende:
[..]
En heb je ook af en toe van die typische menstruatiebuikpijn of andere dingen die je voorheen had toen het zich beperkte tot maandelijks fenomeen?
Nope.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je rond die tijd ook gestopt? Dat verklaard wel natuurlijk.
Nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok eindelijk iemand die het ook heeft!
Ben je er ooit achtergekomen wat het was? Hoe ging het weg? Ik heb het nu 9 maanden. Help.
Ik slik nu vitamine B complex, Selenium, en zink en het lijkt daarmee iets beter te gaan maar ik weet het verder ook niet meer
Had het ook niet met stress te maken? Of was je dikker in die periode? Of ehhh alumunium in je tandpasta?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope! En het ging vanzelf weg
Dus ik ben heel zinloos voor je
!
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef Q. het volgende:
Wat een moeilijk gedoe, dat vrouw zijn. Niets voor mij hoor ik alweer.
Nee. Dat hoop ik gvd ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef Californium het volgende:
Hebben ze ook getest op vervroegde overgang?
Nee daar krijg je alzheimer van. Wel opletten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had het ook niet met stress te maken? Of was je dikker in die periode? Of ehhh alumunium in je tandpasta?
Waar hebben ze dan eigenlijk wel op getest?quote:
Dat was niet in mijn meest.... " happy" periode om het subtiel te zeggen ja. Maar stress is dat meestal niet echt. En door dat ik niet zo happy was at ik juist minder. Dit was zeker in de afgelopen jaar ergens dus ik was niet veel dikker dan nu. en aluminium in mijn tandpasta geeeeeen ideeeeequote:Op dinsdag 10 september 2019 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had het ook niet met stress te maken? Of was je dikker in die periode? Of ehhh alumunium in je tandpasta?
een vriendin had dat ook idd en kreeg dus vervroegde overgangquote:
Kanker, ontsteking, poliepen, cystes.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan eigenlijk wel op getest?want volgens mij is zo'n doorlopende menstruatie wel iets dat kan voorkomen (in de aanloop naar) de overgang.
Kwartet!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kanker, ontsteking, poliepen, cystes.
Ik heb zelf gevraagd om prolactine te laten testen want die was mn hele leven lang te hoog en nu was deze voor het eerst helemaal goed.
Lekker in de slaapzak.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n kleedje voor op de bank weer pakken hoor.
Daar slaaptquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja even kijken waar die is gebleven. Hema-lowlands-slaapzak
Ok nieuwe angstquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
een vriendin had dat ook idd en kreeg dus vervroegde overgang
Wat? De overgang van het tijdelijke naar het eeuwige?quote:
Als het nou bleef bij onbeschermde seks kunnen hebben, soort van, maar nee. Meer kans op hart- en vaatziekten en je zit al lekker aan de botontkalking enzo.quote:
Gewoon alleen aan de positieve dingen denken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het nou bleef bij onbeschermde seks kunnen hebben, soort van, maar nee. Meer kans op hart- en vaatziekten en je zit al lekker aan de botontkalking enzo.
Toen begon het bij mij pas hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Het leven is toch voorbij na je dertigste.
Kak.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Het leven is toch voorbij na je dertigste.
Onbeschermde seks kun je met een kut met een vochtgehalte van een pak beschuit ook niet erg meer van genieten hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het nou bleef bij onbeschermde seks kunnen hebben, soort van, maar nee. Meer kans op hart- en vaatziekten en je zit al lekker aan de botontkalking enzo.
Ooh beschuitkruimels in je kut. Omg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Onbeschermde seks kun je met een kut met een vochtgehalte van een pak beschuit ook niet erg meer van genieten hoor.
Oud worden is best kut hè? Huehue kut.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Onbeschermde seks kun je met een kut met een vochtgehalte van een pak beschuit ook niet erg meer van genieten hoor.
Neuken? Nu het nog kan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh beschuitkruimels in je kut. Omg.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooruit. Even alles eruithalen wat er nog in zit.
Ik las dit terwijl ik dacht aan permanente menstruatie. Even de jam eruit lepelen voordat je gaat copuleren en zulks.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooruit. Even alles eruithalen wat er nog in zit.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik las dit terwijl ik dacht aan permanente menstruatie. Even de jam eruit lepelen voordat je gaat copuleren en zulks.
Ik heb wel curry op he.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:44 schreef Q. het volgende:
Ik kom er aan, CL. Doe je kleren maar vast uit.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik las dit terwijl ik dacht aan permanente menstruatie. Even de jam eruit lepelen voordat je gaat copuleren en zulks.
Sponsjes en softcups geloof ik ookquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je ooit seks hebben als je 9 maanden ongesteld bent
Ew.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Chai, was die braad film op dumpert nieuw of al oud?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Kindjes producerenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo heeft DE HERE het inderdaad niet bedoeld.
Er was een verhaal van twee stagiairs die maanzand hadden gestolen van Nasa, en toen besloten het op een bed te strooien en er seks op te hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh beschuitkruimels in je kut. Omg.
Dat maanstof ging dwars door de kevlar coated ruimtepakken heen. Fijn spul.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een verhaal van twee stagiairs die maanzand hadden gestolen van Nasa, en toen besloten het op een bed te strooien en er seks op te hebben.
Dat is hun eigen verklaring. Maar die is twijfelachtig want maanzand is... vlijmscherp.
Weet niet, al die filmpjes lijken op elkaar. Maar wel van na 2017, aan de toename in kin te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Chai, was die braad film op dumpert nieuw of al oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |