In de film 'The Fanatic'. Leuke filmquote:
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de film 'The Fanatic'. Leuke film
Ik heb er nog nooit over gehoord. Nu ben ik lang niet meer de filmnerd die ik twintig jaar geleden was, maar toch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Hij was toch al een afglijdende acteur, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.quote:
nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.
De scientology kerk!quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
Is een zwaar door de Scientology kerk gesponsorde film.quote:
Probeer de gay side in hem te ontdekkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen lunch met de CFO, die op bezoek is vanuit Singapore.
Ik ben echt niet geschikt voor dat soort dingen. Kan ik skippen?
Vreselijke poppenkast dingen altijd. Met van die awkward "spontane" gesprekken.
Je bent gehacked.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nieuw, dat als je een nieuwe mail opstelt in Gmail er ipv Aan of Ontvanger 'Als je' staat?
Da's heul kei illegaal daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer de gay side in hem te ontdekken
Ik ben ook geregeld gehackt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Q. het volgende:
En net als Broer Rasta.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontroleren~af9bdc1d/
Ook gebaseerd op een sci-fi verhaal van L Ron Hubbard. Waar ik eigenlijk best eens wat van zou willen lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een zwaar door de Scientology kerk gesponsorde film.
Dit verhaal blijft parels geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Q. het volgende:
En net als Broer Rasta.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontroleren~af9bdc1d/
Altijd CL weer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook geregeld gehackt.
Ik hou van je Q!
Zie je, weer gehackt.
Damn.
Jij elke dag 4 croissantjes voor een euro halen zekerquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lunchvergoeding is wel een aparte constructie hier.je krijgt “voedselbonnen” die je overal kunt inleveren (restaurants, supermarkten etc) waarbij je het wisselgeld gewoon terug krijgt.
Krijg bijna respect voor Robert Jan, dat ie met zijn verstand toch nog zoveel geld heeft weten te verdienen van onwetende Gerda’squote:Op dinsdag 10 september 2019 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit verhaal blijft parels geven.
quote:
Droog broodquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij elke dag 4 croissantjes voor een euro halen zeker
Sorry, kon het niet latenquote:
Buuf!quote:
Druk maar bijna vakantie dus goed vooruitzichtquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk maar bijna vakantie dus goed vooruitzicht
Hier nog wat gemist?
Kaap-verdië it isquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ga je weg of lekker thuis?
Ik heb geen idee. Ik ben hier twee jaar niet geweest en kwam uit verveling maar weer eens aanwaaien
Lekker! Goed weer daar volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kaap-verdië it is![]()
Ah, ja ik ben ook al een tijdje niet meer geweest, goede timing dan
M'n bazen gaan vanmiddag door naar Luxemburg (CFO/BOD gedoe).quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lunchvergoeding is wel een aparte constructie hier.je krijgt “voedselbonnen” die je overal kunt inleveren (restaurants, supermarkten etc) waarbij je het wisselgeld gewoon terug krijgt.
Klinkt niet heel erg Nederlands.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Miauw! Poesjequote:
Het toeval!quote:
"Da's de natuur. Deal with it!"quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het toeval!Mijn oppaskind whatsappt me net dat dr kat een vogel heeft vermoord, klein parkietje ofzo, helemaal van slag af
.
Precies mijn antwoord iddquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Da's de natuur. Deal with it!"
En door
Ik benoem het gewoon zoals ik het graag ziequote:
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Da's de natuur. Deal with it!"
En door
Nog een weekjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Goed weer daar volgens mij![]()
Hoelang moet je nog voor je daar mag genieten?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog een weekjeMaar vanaf komend weekend al vrij
quote:
Ben je er wel met de bokbier dinges?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar eerst nog wat werkdagen overleven
Het was geen huisdierquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemen
Ja, maar het vogeltje kwam van het dakterrasquote:
Je kan er ook bier van kopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
\
[..]
Klinkt niet heel erg Nederlands.
Die staat in de agenda jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel met de bokbier dinges?
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
en hij is inmiddels wel nieuwsgierig naar de maandagavond apper
Kom je ook?quote:
Das goed voor jequote:
ja stom!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar er valt weinig meer te appen op maandagavond
Hoe wil je t dan noemen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een huiskat die een ander huisdier opvreet 'natuur' noemen
Suske & Wiske en de dappere apper?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
en hij is inmiddels wel nieuwsgierig naar de maandagavond apper
Hier is vanmiddag ook weer een plant het slachtoffer geworden van de katten. Stel varkens dat het zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je t dan noemen?
Da's toch echt de aard van t ene beestje.
Ook al hebben we getracht er een huisdier van te maken.
Ook voor een huiskat is t nog steeds "natuurlijk" om een vogel, een muis, een peuter, je planten vakkundig om zeep te helpen
Nee, katten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is vanmiddag ook weer een plant het slachtoffer geworden van de katten. Stel varkens dat het zijn.
Maar dat t een huisdier is, geeft wel aan dat wij het hier neer gepleurd hebben voor onze lol en dat die vogel anders waarschijnlijk een behoorlijk groot aantal minder ‘natuurlijke vijanden’ zou hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je t dan noemen?
Da's toch echt de aard van t ene beestje.
Ook al hebben we getracht er een huisdier van te maken.
Ook voor een huiskat is t nog steeds "natuurlijk" om een vogel, een muis, een peuter, je planten vakkundig om zeep te helpen
Wat dan?quote:
Juichenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat geklap steeds bij Apple.
Nieuwe iPads en iPhones kopen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Jaar lang gratis Apple tv bij je nieuwe Apple shit
Mijn iPhone 7 mag inmiddels wel eens vervangen worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien maar eens een nieuwe batterij in mijn iPhone 6S laten zetten.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben groene curry aan het maken en vermoed dat ik er een beker melk bij moet drinken.
Apple.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat geklap steeds bij Apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |