Mwah, teveel moeitequote:
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelenquote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo vriend kiid.
Kan je de spanning van het wachten nog wel aan?
[..]
Ama
Allangquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Woon je inmiddels al keer samen Azpi
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelen. Maar de #HYPE is behoorlijk aanwezig ja.
Gaat een dure maand worden met Fifa 20 + Fifa points en mijn vriendin wilde graag een ketting voor haar bday
Houd niks over zo
Ja hahahahahabquote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zittenquote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.
Maar hoeveel geld gooi je daar dan tegenaan totdat de nieuwe uit komt?quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Ik mag toch hopen dat je me dan een appje stuurt.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Ik krijg het niet wegquote:Op maandag 9 september 2019 14:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1 meter aan stokbrood ja. Of mss 75 cm.....
Vorig jaar iets van 3/400 euro ofzo, maar had mijn account ook weer verkocht voor 300 halverwege het jaar. En dat kan wel maar kost veel tijd en moeitequote:Op maandag 9 september 2019 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoeveel geld gooi je daar dan tegenaan totdat de nieuwe uit komt?
En kan je die spelers niet op een andere manier krijgen?
100%quote:Op maandag 9 september 2019 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me dan een appje stuurt.
Ik snap die FIFA hype niet zo.quote:Op maandag 9 september 2019 14:06 schreef Kiid het volgende:
Hobby's kosten nou eenmaal geld gents. Paar barkies voor een jaar lang plezier is geen geld
quote:Op maandag 9 september 2019 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik snap die FIFA hype niet zo.
Oke het is leuk. Speel het ook wel eens maar het is maar FIFA.
Is het enige spel dat ik leuk vind om te spelen. Alle andere spellen vind ik geen kut aanquote:Op maandag 9 september 2019 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik snap die FIFA hype niet zo.
Oke het is leuk. Speel het ook wel eens maar het is maar FIFA.
Dat snap ikquote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
100%
Fifa 19 kreeg ik wel CR7. Maar dat was gelijk ook het hoogtepunt van het jaar
quote:Op maandag 9 september 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikZou voor mij ook hoogtepunt zijn
Het absolute hoogtepunt zou voor mij wel zijn om samen een potje Fifa te spelen met elkaarquote:Op maandag 9 september 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikZou voor mij ook hoogtepunt zijn
Wat danquote:Op maandag 9 september 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders
Iets met een n en een k ipv t?quote:Op maandag 9 september 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Katergevoel was anders.
quote:
Dit zou ik ook wel goals vinden.quote:Op maandag 9 september 2019 14:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het absolute hoogtepunt zou voor mij wel zijn om samen een potje Fifa te spelen met elkaar
Je moet vooral goals maken. Dat is toch het doel, haha, van het spelletje.quote:Op maandag 9 september 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit zou ik ook wel goals vinden.
Oh oh ohquote:
Gvd dud0rquote:Op maandag 9 september 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet vooral goals maken. Dat is toch het doel, haha, van het spelletje.
Je moest lachen. Geef toequote:
Komt omdat je uit den haag komt.quote:Op maandag 9 september 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen.
Wij hebben een Hagenees in het team maar die heb ik het nog nooit horen zeggen.quote:
Zijn ook hele nette en beschaafde mensen.quote:Op maandag 9 september 2019 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hebben een Hagenees in het team maar die heb ik het nog nooit horen zeggen.
Zo komen ze lang niet altijd over als je het stereotype Hagenees zietquote:Op maandag 9 september 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ook hele nette en beschaafde mensen.
Nee dat weet ik.quote:Op maandag 9 september 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo komen ze lang niet altijd over als je het stereotype Hagenees ziet
Klopt. Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 9 september 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ook hele nette en beschaafde mensen.
Is het ookquote:Op maandag 9 september 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit zou ik ook wel goals vinden.
Ik heb er al 2quote:Op maandag 9 september 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff nieuwe controller halen voor mijn PS4 boys
Welke kleur?quote:Op maandag 9 september 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff nieuwe controller halen voor mijn PS4 boys
quote:Op maandag 9 september 2019 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.beetje stom grinniken achter mijn laptop
quote:Op maandag 9 september 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, op naar de volgende afspraak
Toedeloetjes.
Ontzettendquote:
Gaat ie lekker?quote:Op maandag 9 september 2019 15:29 schreef Fushia2 het volgende:
ben met solders, ben met strijders, ben met die dealer, ben met die brakka boyssssssss
Ik ken alleen deze Sjonniesquote:Op maandag 9 september 2019 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
ken een jhonny die een buit slaat, jou schiet en met je vrienden slaapt
ik zei welkom in de streeeeeetlifequote:
ja 5u tot half 7, lekker hoorquote:Op maandag 9 september 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een matig laat tijdstip voor college
ik had soms college om 20uquote:Op maandag 9 september 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een matig laat tijdstip voor college
Alsof iemand dan nog zich kan concentreren.quote:Op maandag 9 september 2019 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja 5u tot half 7, lekker hoor
Onderwijs is in NL toch al makkelijker dan in veel andere Europese landen. Zag er onlangs nog een docu over;quote:Op maandag 9 september 2019 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof iemand dan nog zich kan concentreren.moet je lang reizen?
Half uurtje deur tot deur dus dat valt gelukkig alles mee.quote:Op maandag 9 september 2019 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof iemand dan nog zich kan concentreren.moet je lang reizen?
quote:Op maandag 9 september 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 maar wil graag een ps4 controller met xbox lay out
Whut? Kan dat?quote:Op maandag 9 september 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 maar wil graag een ps4 controller met xbox lay out
Maar waarom zou je willen? Wil je kramp in je handen van die rare lay-out?quote:
ohja heb nu pas door wat je zegt.quote:Op maandag 9 september 2019 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ps controllers zijn echt om te janken zo slecht
Kom maar.quote:Op maandag 9 september 2019 16:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zou bijna me piemel erin steken
#nohomo
Simonis is genotquote:Op maandag 9 september 2019 17:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
kom we gaan eerst visje eten bij Simonis
Correctquote:
Meerdere zelfs.quote:
Ja ach, moet wel rendabel blijven voor het restaurant natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 17:46 schreef dud0r het volgende:
Meerdere zelfs.![]()
Erg lekker. Goede porties. Helaas wel iets duurder geworden de afgelopen twee jaar
Nicequote:Op maandag 9 september 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
Heb van het weekend gegeten bij een visrestaurant. Was erg lekker
Oh tuurlijk dat zeker. Maar mocht je ooit in den haag/Scheveningen zijn raad ik je aan daar te gaan eten.quote:Op maandag 9 september 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, moet wel rendabel blijven voor het restaurant natuurlijk.
Ja, was echt genotquote:
Daar kom ik echt nooit hahaquote:Op maandag 9 september 2019 17:51 schreef dud0r het volgende:
Oh tuurlijk dat zeker. Maar mocht je ooit in den haag/Scheveningen zijn raad ik je aan daar te gaan eten.
Als voorgerecht gerookte paling met zeewiersalade, hoofdgerecht Gamba's in olie met rode peper en knoflook en als nagerecht crème brûlée met Irish coffeequote:
Misschien wil Haags je een keer uitnodigen en trakteren.quote:Op maandag 9 september 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, was echt genot
[..]
Daar kom ik echt nooit haha
Lol.quote:Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef dud0r het volgende:
Misschien wil Haags je een keer uitnodigen en trakteren.
Xbox controller is op eenzame hoogte als het gaat om comfortquote:Op maandag 9 september 2019 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waarom zou je willen? Wil je kramp in je handen van die rare lay-out?
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achterafquote:Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als voorgerecht gerookte paling met zeewiersalade, hoofdgerecht Gamba's in olie met rode peper en knoflook en als nagerecht crème brûlée met Irish coffee
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achteraf
Kibbeling staat op een eenzame hoogte als het gaat om lekkernijenquote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.
En anders kan je er altijd nog een fok moderator van makenquote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.
Of kibbeling.quote:Op maandag 9 september 2019 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En anders kan je er altijd nog een fok moderator van maken
quote:Op maandag 9 september 2019 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox controller is op eenzame hoogte als het gaat om comfort
Jij bent dan ook 12.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achteraf
Ik ben 28 en over 2 maanden word ik zelfs 29quote:Op maandag 9 september 2019 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er altijd kramp van. PS controller all the way voor mij.
[..]
Jij bent dan ook 12.
quote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.
Ga dan ook zo eten en niet als een kleuter.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben 28 en over 2 maanden word ik zelfs 29
Over 60 jaar ben je nog 12.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat ik 'm van toepassing vind.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
Ik doe IF dus ik kan zo niet al eten. Pas morgen weer om 12 uurquote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga dan ook zo eten en niet als een kleuter.
quote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat ik 'm van toepassing vind.
[ afbeelding ]
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn picquote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daaromquote:Op maandag 9 september 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn pic
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn picquote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hopenquote:
Limburgse kleine varkensoogjes.quote:Op maandag 9 september 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn pic
kaola lange dag weer... en morgen weer. Dus vroeg naar bed... en in Emmen City?quote:
Wel okéquote:Op maandag 9 september 2019 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaola lange dag weer... en morgen weer. Dus vroeg naar bed... en in Emmen City?
Hij was goed jaquote:
Da's nog niet alles, hij zat ook vuistdiep in allerhande schimmige gevangenen-arbeid constructies.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opletten dat je ze niet per ongeluk op eet he....
Ja weet niet... alles schijnt uiteindelijk naar kip te smakenquote:
Kipquote:Op maandag 9 september 2019 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... alles schijnt uiteindelijk naar kip te smaken
Misschien eens over hem gaan lezen van het weekend.quote:Op maandag 9 september 2019 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's nog niet alles, hij zat ook vuistdiep in allerhande schimmige gevangenen-arbeid constructies.
Vond ' wel cute.quote:Op maandag 9 september 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had nog een ander plaatje onder de ctrl v staan.
Is dit een eufemisme voor aftrekken??quote:Op maandag 9 september 2019 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof dat direct mijn luchtververser gaat ontploffen...
Misschien eens schoonmaken.
quote:Op maandag 9 september 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor aftrekken??
Etto toch!
Meid tochquote:
Dat willen vrouwen altijdquote:
Jaaaaa die hebben we mooi op zak.quote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat lekker ofniet Noëlle
Gekkenhuisquote:Op maandag 9 september 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaaaaa die hebben we mooi op zak.
Ik hoor nu gewoon het is stil aan de overkant in het stadion ja
Was je echt zo blij toen de goal viel jaquote:
Nee, muziek luisterenquote:
Heyquote:
Nee gewoon even stoer een gebalde vuist, maar meer ook nietquote:Op maandag 9 september 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was je echt zo blij toen de goal viel ja
Hahah echt hèquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gewoon even stoer een gebalde vuist, maar meer ook niet
Hoe gaan de dates bij jou?quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren
[..]
Hey
Hoe is het met je date/dates trouwens? Niet echt meegekregen meer.
Ja daar gaat het tenslotte omquote:Op maandag 9 september 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de punten natuurlijk wel even pakken
lekker smikkelenquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lust wel een borrelnootje op het moment ;$
Ik ook niet. Wat zullen we daar aan doen?quote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb al even geen date meer gehad.
Kan natuurlijk niet zo zijn dat je tegen Duitsland stunt en je hier de kaas van het brood laat eten.quote:
voor een ander topic bedoeltquote:
S nie gelukt hequote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voor een ander topic bedoelt
ik wou hier niet posten
Als het foto's waren dan zit je juist goed hierquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voor een ander topic bedoelt
ik wou hier niet posten
Ondenkbaar met dit oranjequote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet zo zijn dat je tegen Duitsland stunt en je hier de kaas van het brood laat eten.
O.quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het foto's waren dan zit je juist goed hier
scherpe tong?quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo staat Noëlle hier ook wel bekend
Ben niet voor niets mod geworden natuurlijkquote:
Tinderen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
Ik ook niet. Wat zullen we daar aan doen?
Genieten met al dat oud en huidig psv jaquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Malen staat erin, maakt je dat niet trots?
dat blijktquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook, heeft gewoon zaken snel door. Die fop je niet 1,2,3
Moest hier zo hard om lachenquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook, heeft gewoon zaken snel door. Die fop je niet 1,2,3
flippieeeeeeeeequote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, kan rust prima waarderen hoor
Ben gewoon oprechtquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd doelgericht.
Heb oprecht interesse in een foto hoorquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat oprecht noemen
hou op hoor
hou maar opquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb oprecht interesse in een foto hoor
quote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of je vindt Kiid geweldig of dit inderdaad.
Enige die mij geweldig vindt is mijn moederquote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of je vindt Kiid geweldig of dit inderdaad.
Kan niks beloven though want ik weet nou eenmaal graag met wie ik praat. Is daar een betere manier voor te bedenken dan een foto?quote:
Ja niet doen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan niks beloven though want ik weet nou eenmaal graag met wie ik praat. Is daar een betere manier voor te bedenken dan een foto?
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.quote:Op maandag 9 september 2019 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten aangezien jij weet hoe je eruit ziet
Dat is waar. Ik moet me focussen op de release van Fifa 20. Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 9 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.
Lekker hoorquote:Op maandag 9 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.
Pech voor jou.quote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
Hoe moet ik weten wanneer ik naar rechts moet swipen als ik niet weet hoe je eruit ziet
Dat effect heb ik wel vaker bij vrouwenquote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje jammer, zegt ze te willen babbelen en dan laat ze je gewoon in de kou staan
Doet het pijn als je plast?quote:
Valt wat voor te zeggen hoor.quote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer, zegt ze te willen babbelen en dan laat ze je gewoon in de kou staan
Nee niet dat ik weetquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet het pijn als je plast?
[..]
Valt wat voor te zeggen hoor.
Ja nja kweenie, je bent er voor iemand of nietquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet het pijn als je plast?
[..]
Valt wat voor te zeggen hoor.
Ja maar dit heeft niets met support te maken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja nja kweenie, je bent er voor iemand of niet
Ja leukquote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
Misschien kunnen we daar samen voor zorgen?
Je verveelt je hoor, dan ben je er ook voor iemand als je tegen degene praatquote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dit heeft niets met support te maken.
Ik probeer er blanco in te gaanquote:Op maandag 9 september 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je blij met de top100 ratings?
Okéquote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Je verveelt je hoor, dan ben je er ook voor iemand als je tegen degene praat
Kom je erbij?quote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik je een dekentje aanbieden?
Prima carrière gehad nogquote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef Kiid het volgende:
Die babel is wel een leuke speler geworden. Vond hem altijd maar een nietsnut
Ja echt he, 10 jaar geleden vervloekte je hem, viel uit de toon met sterren als van persie, sneijder en van der vaart. En moet je hem nu zien op zijn 32e, de kar trekkend, keihard opgewerkt.quote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef Kiid het volgende:
Die babel is wel een leuke speler geworden. Vond hem altijd maar een nietsnut
Ja, wel apartquote:Op maandag 9 september 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt he, 10 jaar geleden vervloekte je hem, viel uit de toon met sterren als van persie, sneijder en van der vaart. En moet je hem nu zien op zijn 32e, de kar trekkend, keihard opgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |