En anders kan je er altijd nog een fok moderator van makenquote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.
Of kibbeling.quote:Op maandag 9 september 2019 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En anders kan je er altijd nog een fok moderator van maken
quote:Op maandag 9 september 2019 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox controller is op eenzame hoogte als het gaat om comfort
Jij bent dan ook 12.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achteraf
Ik ben 28 en over 2 maanden word ik zelfs 29quote:Op maandag 9 september 2019 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er altijd kramp van. PS controller all the way voor mij.
[..]
Jij bent dan ook 12.
quote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.
Ga dan ook zo eten en niet als een kleuter.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben 28 en over 2 maanden word ik zelfs 29
Over 60 jaar ben je nog 12.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat ik 'm van toepassing vind.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
Ik doe IF dus ik kan zo niet al eten. Pas morgen weer om 12 uurquote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga dan ook zo eten en niet als een kleuter.
quote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat ik 'm van toepassing vind.
[ afbeelding ]
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn picquote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daaromquote:Op maandag 9 september 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn pic
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn picquote:Op maandag 9 september 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hopenquote:
Limburgse kleine varkensoogjes.quote:Op maandag 9 september 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie er jong uit hoor. Als ik 22/23 zou zeggen had je het ook geloofd. Zie mijn pic
kaola lange dag weer... en morgen weer. Dus vroeg naar bed... en in Emmen City?quote:
Wel okéquote:Op maandag 9 september 2019 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaola lange dag weer... en morgen weer. Dus vroeg naar bed... en in Emmen City?
Hij was goed jaquote:
Da's nog niet alles, hij zat ook vuistdiep in allerhande schimmige gevangenen-arbeid constructies.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opletten dat je ze niet per ongeluk op eet he....
Ja weet niet... alles schijnt uiteindelijk naar kip te smakenquote:
Kipquote:Op maandag 9 september 2019 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... alles schijnt uiteindelijk naar kip te smaken
Misschien eens over hem gaan lezen van het weekend.quote:Op maandag 9 september 2019 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's nog niet alles, hij zat ook vuistdiep in allerhande schimmige gevangenen-arbeid constructies.
Vond ' wel cute.quote:Op maandag 9 september 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had nog een ander plaatje onder de ctrl v staan.
Is dit een eufemisme voor aftrekken??quote:Op maandag 9 september 2019 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof dat direct mijn luchtververser gaat ontploffen...
Misschien eens schoonmaken.
quote:Op maandag 9 september 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor aftrekken??
Etto toch!
Meid tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |