Correctquote:
Meerdere zelfs.quote:
Ja ach, moet wel rendabel blijven voor het restaurant natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 17:46 schreef dud0r het volgende:
Meerdere zelfs.![]()
Erg lekker. Goede porties. Helaas wel iets duurder geworden de afgelopen twee jaar
Nicequote:Op maandag 9 september 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
Heb van het weekend gegeten bij een visrestaurant. Was erg lekker
Oh tuurlijk dat zeker. Maar mocht je ooit in den haag/Scheveningen zijn raad ik je aan daar te gaan eten.quote:Op maandag 9 september 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, moet wel rendabel blijven voor het restaurant natuurlijk.
Ja, was echt genotquote:
Daar kom ik echt nooit hahaquote:Op maandag 9 september 2019 17:51 schreef dud0r het volgende:
Oh tuurlijk dat zeker. Maar mocht je ooit in den haag/Scheveningen zijn raad ik je aan daar te gaan eten.
Als voorgerecht gerookte paling met zeewiersalade, hoofdgerecht Gamba's in olie met rode peper en knoflook en als nagerecht crème brûlée met Irish coffeequote:
Misschien wil Haags je een keer uitnodigen en trakteren.quote:Op maandag 9 september 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, was echt genot
[..]
Daar kom ik echt nooit haha
Lol.quote:Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef dud0r het volgende:
Misschien wil Haags je een keer uitnodigen en trakteren.
Xbox controller is op eenzame hoogte als het gaat om comfortquote:Op maandag 9 september 2019 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waarom zou je willen? Wil je kramp in je handen van die rare lay-out?
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achterafquote:Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als voorgerecht gerookte paling met zeewiersalade, hoofdgerecht Gamba's in olie met rode peper en knoflook en als nagerecht crème brûlée met Irish coffee
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
Ik had lekker de kibbeling genomen met dame blanche als achteraf
Kibbeling staat op een eenzame hoogte als het gaat om lekkernijenquote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.
Rotte vis kun je ook nog wel frituren als er viswormpjes uit kruipen en de ammoniaklucht ondragelijk geworden is, beetje kruiden en in de olie bakken en smakelijk eten.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik vind verse vis beter dan gefrituurde vis. Persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |