Mwah, teveel moeitequote:
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelenquote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo vriend kiid.
Kan je de spanning van het wachten nog wel aan?
[..]
Ama
Allangquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Woon je inmiddels al keer samen Azpi
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelen. Maar de #HYPE is behoorlijk aanwezig ja.
Gaat een dure maand worden met Fifa 20 + Fifa points en mijn vriendin wilde graag een ketting voor haar bday
Houd niks over zo
Ja hahahahahabquote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zittenquote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.
Maar hoeveel geld gooi je daar dan tegenaan totdat de nieuwe uit komt?quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Ik mag toch hopen dat je me dan een appje stuurt.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Ik krijg het niet wegquote:Op maandag 9 september 2019 14:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1 meter aan stokbrood ja. Of mss 75 cm.....
Vorig jaar iets van 3/400 euro ofzo, maar had mijn account ook weer verkocht voor 300 halverwege het jaar. En dat kan wel maar kost veel tijd en moeitequote:Op maandag 9 september 2019 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoeveel geld gooi je daar dan tegenaan totdat de nieuwe uit komt?
En kan je die spelers niet op een andere manier krijgen?
100%quote:Op maandag 9 september 2019 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me dan een appje stuurt.
Ik snap die FIFA hype niet zo.quote:Op maandag 9 september 2019 14:06 schreef Kiid het volgende:
Hobby's kosten nou eenmaal geld gents. Paar barkies voor een jaar lang plezier is geen geld
quote:Op maandag 9 september 2019 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik snap die FIFA hype niet zo.
Oke het is leuk. Speel het ook wel eens maar het is maar FIFA.
Is het enige spel dat ik leuk vind om te spelen. Alle andere spellen vind ik geen kut aanquote:Op maandag 9 september 2019 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik snap die FIFA hype niet zo.
Oke het is leuk. Speel het ook wel eens maar het is maar FIFA.
Dat snap ikquote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
100%
Fifa 19 kreeg ik wel CR7. Maar dat was gelijk ook het hoogtepunt van het jaar
quote:Op maandag 9 september 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikZou voor mij ook hoogtepunt zijn
Het absolute hoogtepunt zou voor mij wel zijn om samen een potje Fifa te spelen met elkaarquote:Op maandag 9 september 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikZou voor mij ook hoogtepunt zijn
Wat danquote:Op maandag 9 september 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders
Iets met een n en een k ipv t?quote:Op maandag 9 september 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Katergevoel was anders.
quote:
Dit zou ik ook wel goals vinden.quote:Op maandag 9 september 2019 14:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het absolute hoogtepunt zou voor mij wel zijn om samen een potje Fifa te spelen met elkaar
Je moet vooral goals maken. Dat is toch het doel, haha, van het spelletje.quote:Op maandag 9 september 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit zou ik ook wel goals vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |