quote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of je vindt Kiid geweldig of dit inderdaad.
Enige die mij geweldig vindt is mijn moederquote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of je vindt Kiid geweldig of dit inderdaad.
Kan niks beloven though want ik weet nou eenmaal graag met wie ik praat. Is daar een betere manier voor te bedenken dan een foto?quote:
Ja niet doen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan niks beloven though want ik weet nou eenmaal graag met wie ik praat. Is daar een betere manier voor te bedenken dan een foto?
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.quote:Op maandag 9 september 2019 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten aangezien jij weet hoe je eruit ziet
Dat is waar. Ik moet me focussen op de release van Fifa 20. Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 9 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.
Lekker hoorquote:Op maandag 9 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dan nog? Wat maakt dat uit. Ik ben jou niks verschuldigd.
Pech voor jou.quote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
Hoe moet ik weten wanneer ik naar rechts moet swipen als ik niet weet hoe je eruit ziet
Dat effect heb ik wel vaker bij vrouwenquote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje jammer, zegt ze te willen babbelen en dan laat ze je gewoon in de kou staan
Doet het pijn als je plast?quote:
Valt wat voor te zeggen hoor.quote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer, zegt ze te willen babbelen en dan laat ze je gewoon in de kou staan
Nee niet dat ik weetquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet het pijn als je plast?
[..]
Valt wat voor te zeggen hoor.
Ja nja kweenie, je bent er voor iemand of nietquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet het pijn als je plast?
[..]
Valt wat voor te zeggen hoor.
Ja maar dit heeft niets met support te maken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja nja kweenie, je bent er voor iemand of niet
Ja leukquote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
Misschien kunnen we daar samen voor zorgen?
Je verveelt je hoor, dan ben je er ook voor iemand als je tegen degene praatquote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dit heeft niets met support te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |