Daphne Lammersquote:
Tsja, we zijn te verwend geraakt...quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:59 schreef Djeez het volgende:
Matige aflevering vandaag
Zelfs de grappen van Harm zijn saai
Door wat? Wanneer? Want ik blijf erbij: DWHN is altijd al wispelturig geweest. Genialiteit wisselt enorm af met saaiheid. Ook ten tijde van Acda / Heertje was het lang niet altjd leuk. Sterker: het was meestal maar zozo. Dat maakt het programma juist spannend. Niet dat ingestudeerde van andere programma's, maar fragiel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, we zijn te verwend geraakt...
Er mogen wel een paar onderdelen uit wat mij betreft. Met name dat onderdeel aan het eind met grapjes van Harm waarbij een schijtlollige foto de punchline is, en dat de twee koppels een onderschrift moeten verzinnen voor een foto.quote:Op maandag 16 september 2019 10:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door wat? Wanneer? Want ik blijf erbij: DWHN is altijd al wispelturig geweest. Genialiteit wisselt enorm af met saaiheid. Ook ten tijde van Acda / Heertje was het lang niet altjd leuk. Sterker: het was meestal maar zozo. Dat maakt het programma juist spannend. Niet dat ingestudeerde van andere programma's, maar fragiel.
Haar opmerking over het feit dat ze op haar 17e eens dronken achter het stuur had gezeten zonder rijbewijs leverde best wat leuke Frits Wester / RTL grappen op.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Die vrouw van het RTL nieuws
Als je niks durft te zeggen ga er dan niet zitten.
Dat. Als je het niet meer trekt, stop dan gewoon met kijken en blijf lekker met je roze bril over je schouder kijkenquote:Op maandag 16 september 2019 10:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door wat? Wanneer? Want ik blijf erbij: DWHN is altijd al wispelturig geweest. Genialiteit wisselt enorm af met saaiheid. Ook ten tijde van Acda / Heertje was het lang niet altjd leuk. Sterker: het was meestal maar zozo. Dat maakt het programma juist spannend. Niet dat ingestudeerde van andere programma's, maar fragiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |