quote:
quote:
?quote:
Jij vuige hondquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
wil je mijn ijsbeerfilmpje ook in de OP doen
[..]
[..]
[..]
?
Ik heb je moeders onschuld ook gestolen vannachtquote:
Wie ik?!quote:
haha:Dquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Wietparkietquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in bed kan gaan liggen als je moe bent ;p
RIP moge God jou bijstaanquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zienquote:
M'n moeder spreekt geen Engels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zien
De klokken loeien nu inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah lekker hoor, dank als in dankjewel maar ook gewoon dank als in bidden
[ afbeelding ]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je mobiel weer volledig is opgeladen
ja dat is wel een nadeel van die dingenquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh nice, ziet er wel interessant uit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
@:I. https://www.udemy.com/share/1012SkCUIfeFdaQHU=/
Deze nu aan het volgen.
ah nice, geen idee of react dat ook heeft, ziet er tot noch toe wel fijn uit maar ben pas bij filmpje 17 of zo van de 313quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:11 schreef I. het volgende:
Ben zelf veel met Vue bezig geweest vorig jaar, vond dat echt heel chill.
Werkt ook heel lekker met Laravel
Nog 32% en gps uit 😎quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is wel een nadeel van die dingen
een normale oplader heeft bijna iedereen wel liggen
of gewoon meer drinken dan voel je het toch nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker zoveel mogelijk binnenblijven toch.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of gewoon meer drinken dan voel je het toch niet
nee, zuid hollandquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
? Jij zit toch in Brabant?
winters daar zijn koudquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Come back to Brabant... Alles is beter hier.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
en anders doe je toch gewoon je katten om ahahahaha
Lekker, verlang ik ook naarquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen warme douche en pyjama aantrekken
oh bedoel van de wasmachinequote:Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen warme douche en pyjama aantrekken
Hey Ettoquote:
Nog nooit gedaan, maar lijkt me erg leukquote:
Dacht dat jij dat was?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Zat gisteren wat terug te lezen en Etto is toch wel de meest enge creap op Fok zo van wat ik las.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Wat een onzin zeg kindje, kun je vrij makkelijk checken ook.
pardon?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Zat gisteren wat terug te lezen en Etto is toch wel de meest enge creap op Fok zo van wat ik las.
nerdjequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / De identiteit van Anakin Skywalker & Darth Vader
@:fok-it @:charleskinbote
Tsssquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb echt een hekel aan star wars
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Trekkie gespotquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
Rtquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
Wat naar.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedaan, nu hoofdpijn
vind het dus niet zo'n hele interessante vraag omdat het star wars-universum zo vulgair en zwart-wit isquote:
Eens.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
Nja dat snap ik wel, dat hebben minder mensen waarschijnlijk gelezen dus zullen ze er niet op klikken en heb je dus niet echt een interessante discussie eruit als niemand reageert.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
waarom doe je dit niet met een filosofische roman ofzo @:naatje_1
goed punt jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat snap ik wel, dat hebben minder mensen waarschijnlijk gelezen dus zullen ze er niet op klikken en heb je dus niet echt een interessante discussie eruit als niemand reageert.
Dit zegt niet heel erg veel gezien jouw smaak.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Het feit dat ik Jar-Jar Binks eigenlijk best vermakelijk vond geeft wel aan hoe ver ik van fandom afsta
Mijn smaak qua vrouwen lijkt me op wat voor manier dan ook niet echt relevant voor mijn smaak qua filmsquote:Op zaterdag 7 septemNiber 2019 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zegt niet heel erg veel gezien jouw smaak.
Als je er 1 hebt gezien dan heb je ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb maar een star wars film gezien
Ik ook, en dat was genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb maar een star wars film gezien
Ja echt wel, Jar Jar Binks, Maisie Williams, deze lijn mag je zelf doortrekken, ingewikkeld is het niet echt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn smaak qua vrouwen lijkt me op wat voor manier dan ook niet echt relevant voor mijn smaak qua films
ok Uitstraling okquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, Jar Jar Binks, Maisie Williams, deze lijn mag je zelf doortrekken, ingewikkeld is het niet echt.
Hoe gaat het met het hardlopen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, en dat was genoeg voor mij.
Ai, en hoelang lig je eruit?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn enkel is geblesseerd nu
Geen idee, maar ik ben van de week gaan hardlopen terwijl ik al die pijn had dus heb het wel geforceerdquote:
Tussendoor wel de spiertjes aan het kweken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben van de week gaan hardlopen terwijl ik al die pijn had dus heb het wel geforceerdhopelijk duurt het nog maar een paar dagen anders kan ik weer opnieuw beginnen met het schema
Nja was van de week op vakantie dus is een beetje uit het ritme geraaktquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tussendoor wel de spiertjes aan het kweken?
Op vakantie?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja was van de week op vakantie dus is een beetje uit het ritme geraaktwel af en toe een training gedaan.
Nja de interessante kwestie is natuurlijk niet particulier en gaat in op identiteitstheorie in het algemeenquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het dus niet zo'n hele interessante vraag omdat het star wars-universum zo vulgair en zwart-wit is
Wel met jedi-zwaarden dan. Trollie denkt waarschijnlijk dat tie die in zn reet moet stekenquote:
Lightsabersquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met jedi-zwaarden dan. Trollie denkt waarschijnlijk dat tie die in zn reet moet steken
Zelfde nerdjequote:
ik steek de gehele loop van een m-16 in je reet als je je muil niet houdtquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met jedi-zwaarden dan. Trollie denkt waarschijnlijk dat tie die in zn reet moet steken
njah snap ik, maar in het geval van star wars heb je het idee van de goede en kwade kant van de force, en daar haal je dan plato bij om het argument te maken dat vader en anakin twee verschillende entiteiten zijn, of begrijp ik je nu verkeerd? wat ik wil zeggen is dat wanneer de personages en de 'lore' complexer en/of onduidelijker zijn je er verschillende filosofische ideeën op kunt loslaten waardoor je een interessanter gesprek krijgtquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja de interessante kwestie is natuurlijk niet particulier en gaat in op identiteitstheorie in het algemeen
Nice, mag ik verkleed als Scooby Doo toekijken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik steek de gehele loop van een m-16 in je reet als je je muil niet houdt
Die heeft mijn collega ook die 10x per dag gebeld wordt, maakt mij woedendquote:
Aristoteles, niet Platoquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik steek de gehele loop van een m-16 in je reet als je je muil niet houdt
[..]
njah snap ik, maar in het geval van star wars heb je het idee van de goede en kwade kant van de force, en daar haal je dan plato bij om het argument te maken dat vader en anakin twee verschillende entiteiten zijn, of begrijp ik je nu verkeerd? wat ik wil zeggen is dat wanneer de personages en de 'lore' complexer en/of onduidelijker zijn je er verschillende filosofische ideeën op kunt loslaten waardoor je een interessanter gesprek krijgt
Oeps. Moet bekennen dat ik nooit Grieken heb gelezen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aristoteles, niet PlatoDaar heb je een punt.
huh, waar danquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Hey je kan het aantal lurkers zien van het topic, sinds wanneer is dat zo?
Als je je muis op de link van dit topic houdtquote:
Of users die ff op dit topic klikken en weer verder gaan omdat het niet boeiend isquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn denk ik gewoon mensen die hier ooit hebben gepost en het daardoor in myAT hebben staan, maar niet in dit specifieke topic gereageerd hebben
Drenthe.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op vakantie?Waar ben je heen geweest?
Voor de rust is het prima vakantie daarquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is bij Johan Derksen in de buurt, ben nog langs zijn huis gefietst
Ja vlakbij Grolloo, ben vandaag nog in Rolde geweest, komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is bij Johan Derksen in de buurt, ben nog langs zijn huis gefietst
quote:
Ik vroeg me al af wie jij wasquote:
Je moet eens Doorzakken bij Jamin van Hanneke Groenteman lezen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me al af wie jij was
Jeetje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja vlakbij Grolloo, ben vandaag nog in Rolde geweest, komt wel erg dichtbij zo
Gewoon in zo'n buis? Of zo'n hele korte waar je de rest in de lucht zweeft voor je in het water gemieterd wordt?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft wel een leuke glijbaan met vrije val.
Ik heb alleen geen idee welk huis Derksen woont, is het wat?quote:
Dit klinkt wel wat leuker dan Oeroeg dat geef ik toequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet eens Doorzakken bij Jamin van Hanneke Groenteman lezen.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in zo'n buis? Of zo'n hele korte waar je de rest in de lucht zweeft voor je in het water gemieterd wordt?
Ja, staan ook plaatjes in dus ook goed te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klinkt wel wat leuker dan Oeroeg dat geef ik toe
Wat vind jij van mensen die in plaats van jong Marokko jong tasjesdieven zeggen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, staan ook plaatjes in dus ook goed te begrijpen.
Ik moest het zinnetje drie keer lezen voordat de 25 cent euro viel, dus in principe moeten die dood, maar waarschijnlijk ga jij mij bannen om deze mening.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die in plaats van jong Marokko jong tasjesdieven zeggen?
Volgens mij een prima huisje, ook dicht in de buurt bij de kroeg.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee welk huis Derksen woont, is het wat?
Wie zegt dit?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die in plaats van jong Marokko jong tasjesdieven zeggen?
Handigquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij een prima huisje, ook dicht in de buurt bij de kroeg.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, staan ook plaatjes in dus ook goed te begrijpen.
Dan moet Johan maar weer eens gaan beginnen met drinkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij een prima huisje, ook dicht in de buurt bij de kroeg.
Lijkt me wel verstandig als je daar woont.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet Johan maar weer eens gaan beginnen met drinken
Dat is wel lachen jaquote:
quote:
Hun wildwaterbaan is wel wat saai, kom je nauwelijks vooruit.quote:
Moet ik dit als een aanval zien?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig als je daar woont.
Spreken wij elkaar zo vaak dat je dit kunt stellen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom neem jij altijd alles persoonlijk op?
quote:Op zondag 8 september 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hun wildwaterbaan is wel wat saai, kom je nauwelijks vooruit.
Dat doet Center Parcs vaak toch wel beter, maar die hebben dan weer matige huisjes.
Doet er niet toe. Standaard deviatie is 0, dus je doet toch écht iets fout.quote:Op zondag 8 september 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreken wij elkaar zo vaak dat je dit kunt stellen?
Waarom? Vond ze wel leuk ook die ene dat je op een luik staatquote:Op zondag 8 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is die in Duinrell, dat is echt kut
Jawel maar weet echt niet meer wat dit is.quote:Op zondag 8 september 2019 00:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nooit MSN-messenger gebruikt hebben.
Daar sta je vooral ook lang in de rij voor je er eens af kanquote:Op zondag 8 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is die in Duinrell, dat is echt kut
Je mag wel wat langer glijden in een glijbaan dan 1 secondequote:Op zondag 8 september 2019 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom? Vond ze wel leuk ook die ene dat je op een luik staat
Knuffel/kus.quote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar weet echt niet meer wat dit is.
Ja nou ja ze hebben ook langere de afwisseling is wel leuk.quote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel wat langer glijden in een glijbaan dan 1 seconde
Die luikjes vertrouw ik niet, daar hoor je soms echt horrorverhalen over
quote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar weet echt niet meer wat dit is.
Ga zelf lopen luie hond.quote:Op zondag 8 september 2019 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie pakt even mijn oplader van boven?
Zo danquote:
Dat ik jou nog eens iemand lui hoor noemenquote:
Eigenlijk is dat best grappig.quote:Op zondag 8 september 2019 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat ik jou nog eens iemand lui hoor noemen
Wow
quote:
Ja Tikibad is tof. Duinrell sowieso leukste attractiepark. Al zegt dat niet veel vanuit mij want ik ben doorgaans geen fanquote:Op zondag 8 september 2019 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja ze hebben ook langere de afwisseling is wel leuk.Moet zeggwn dat op de bezoekera na het wel een van de leukere was van waar ik geweest ben.
quote:Op zondag 8 september 2019 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 seconden na deze post kreeg ik een quotemelding.
0,1 seconde lang had ik hoop.
Ik vind dat wachten maar niks, helft van de tijd sta je in de rij en die drukte overal.quote:Op zondag 8 september 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Tikibad is tof. Duinrell sowieso leukste attractiepark. Al zegt dat niet veel vanuit mij want ik ben doorgaans geen fan
Moet jij wetenquote:Op zondag 8 september 2019 00:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Alien Covenant kijken.
Leuk feitje: ik heb hier 2 jaar geleden een topic over geopend.
Leuk maar we gaan echt niet zoeken hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 00:09 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2019 00:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik denk dat Amarantha pannekoekjes met kers heeft, in haar bh'tju...
Ja dat , en als je niet van achtbanen houdt valt hoop al af. Plus ik ging vroeger met familie altijd weekendje naar Duinrell dus goeie herinneringen aanquote:Op zondag 8 september 2019 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten maar niks, helft van de tijd sta je in de rij en die drukte overal.
Leuk feitje : het is een kutfilmquote:Op zondag 8 september 2019 00:09 schreef GGMM het volgende:
Alien vs Predatorquote:Op zondag 8 september 2019 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je hersenloze actie/horror wil niet.
Hoop ik
Dit kende ik niet, hardop gelachenquote:
Feest.quote:Op zondag 8 september 2019 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit kende ik niet, hardop gelachen
Pretparken zijn vaak wel aids ja.quote:Op zondag 8 september 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Tikibad is tof. Duinrell sowieso leukste attractiepark. Al zegt dat niet veel vanuit mij want ik ben doorgaans geen fan
A tribe called quest is altijd fijn.quote:
Ga ik morgen doen.quote:Op zondag 8 september 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo weer verder met Mindhunter.
Ja, deze is wel de grootste beste mooiste leukste bestequote:
contenderquote:Op zondag 8 september 2019 00:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is mijn favoriete ATCQ-track.
laat hem. Zimba Ku, de ingewijden der funk weten beterquote:
vind dat soort meningen alleen excusabel als je 11 bent eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 september 2019 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat hem. Zimba Ku, de ingewijden der funk weten beter
jij bent Moskusboktor57, een gebruiker op het '<fok!>-forum'quote:Op zondag 8 september 2019 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is mijn favoriete nummer van Aquemini.
Maar goed, wie ben ik?
Wat een ijzersterke tekstquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
it's your move
i've made up my mind
time is running out
m a k e a m o v e
oh we can go on
do you understand
I T 'S A L L I N Y O U R H E A D
Wow, ze is er wel op vooruit gegaan.quote:Op zondag 8 september 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Wow Lil Kim haar neus.....
[ afbeelding ]
is vaporwave sukkelquote:
niet hatenquote:Op zondag 8 september 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thefuckquote:Op zondag 8 september 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook lekker jaquote:Op zondag 8 september 2019 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is mijn favoriete nummer van Aquemini.
Maar goed, wie ben ik?
En morgen pijn in je aars.quote:Op zondag 8 september 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedaan, nu hoofdpijn
Ik heb een brede muzieksmaak.quote:Op zondag 8 september 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en wat luister jij ook alweer behalve buckethead
quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Tering wat een potje verpissen is dit zeg![]()
Om muziek
Jouw beurtquote:Op zondag 8 september 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Tering wat een potje verpissen is dit zeg![]()
Neuh, mijn muziekkennis riekt niet zo verquote:
riekt xDquote:Op zondag 8 september 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh, mijn muziekkennis riekt niet zo ver
Vraag Samuel ofzoquote:Op zondag 8 september 2019 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Mag ik anders over jullie heen pissen?
@Samuel24quote:
lol hij moet op straat spelen, kan zeker geen podium regelen omdat hij te skeer is zwerverquote:
Matige trollpoging ditquote:Op zondag 8 september 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lol hij moet op straat spelen, kan zeker geen podium regelen omdat hij te skeer is zwerver
De originele alien, de eerste predator en alien vs predator. De rest is niks.quote:Op zondag 8 september 2019 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gelijk.
Zelfs voor een hersenloze horror was dit niet best.
Ik vond de 2e alien ook nog wel goed.quote:Op zondag 8 september 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De originele alien, de eerste predator en alien vs predator. De rest is niks.
Kijktip: Starship Troopers deel 17quote:Op zondag 8 september 2019 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de 2e alien ook nog wel goed.
Maar dit was écht niet leuk.
No shitquote:Op zondag 8 september 2019 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gelijk.
Zelfs voor een hersenloze horror was dit niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |