quote:
quote:
?quote:
Jij vuige hondquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
wil je mijn ijsbeerfilmpje ook in de OP doen
[..]
[..]
[..]
?
Ik heb je moeders onschuld ook gestolen vannachtquote:
Wie ik?!quote:
haha:Dquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Wietparkietquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in bed kan gaan liggen als je moe bent ;p
RIP moge God jou bijstaanquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zienquote:
M'n moeder spreekt geen Engels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zien
De klokken loeien nu inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah lekker hoor, dank als in dankjewel maar ook gewoon dank als in bidden
[ afbeelding ]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je mobiel weer volledig is opgeladen
ja dat is wel een nadeel van die dingenquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |